Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 68 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBAMG
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-09 10:24
Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:29:
[...]

Totaal nergens last van. Loopt perfect.
Bedankt! Dan hoop ik dat ze snel weer te krijgen zijn 😉!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

G_Dragon schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:30:
Denk kijk even op de mobiel ( Oppo Reno z2 ) maar dat is niet kijkbaar, schokkeriger kan het beeld niet jezus wat slecht.. hopelijk is het op onze Sony Bravia G8 straks beter :p
Op mijn OnePlus Nord is het ook schokkerig. Op de Android TV prima.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:55
Helaas hier via een nieuwe lg tv (geen jaar oud) ook een slechte stream via de app.

Hij springt van kwaliteit naar kwaliteit en dan soms laden.

Had gelukkig nog een chromecast ultra in de kast liggen. Dit werkt voor nu super.
Vorige week trouwens geen probleem met de app. Ging echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
MBAMG schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:35:
[...]

Bedankt! Dan hoop ik dat ze snel weer te krijgen zijn 😉!
https://www.megekko.nl/pr...TV-boxen/Apple-TV-4K-64GB

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:08:
Ze praten gelukkig weer lekker steady door -O-
Heb net even gp radio geluisterd… Olav of Jack praten toch ook bijna constant? Ik denk dat het meer de stemmen bij viaplay zijn die het probleem zijn?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:41:
[...]

Heb net even gp radio geluisterd… Olav of Jack praten toch ook bijna constant? Ik denk dat het meer de stemmen bij viaplay zijn die het probleem zijn?
Grote kans dat hun commentaar opgaat in het geheel, waar dat bij Viaplay voor mij minder het geval is. Maar kan ook aan mij liggen, tijdens een wandeling met bijv. collega's mag het van mij ook prima even stil zijn ipv dat men de stilte constant probeert te vullen met gesprekken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:54:
[...]

Grote kans dat hun commentaar opgaat in het geheel, waar dat bij Viaplay voor mij minder het geval is. Maar kan ook aan mij liggen, tijdens een wandeling met bijv. collega's mag het van mij ook prima even stil zijn ipv dat men de stilte constant probeert te vullen met gesprekken.
Ik vind Nelson wel een prettigere stem hebben dan Melroy. Melroy zet echt zo’n ‘commentaar stem’ op en Nelson klinkt gewoon wat rustiger.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hele weekend enkel de Google TV Chromecast gebruikt en vrijwel het hele weekend een stabiele stream. Echter niet de 1080p stream aan de graphics te zien Bij voetbal en Formule 2 sprintrace wel de 720p 5Mbps stream. Formule 1 ziet er echter zodanig kijkbaar uit van m'n normale kijkafstand dat ik haast zou denken dat het wel de 5Mps stream is... (al zijn het nu wel twee avondraces na elkaar en dat is ook weer iets gunstiger voor de bitrate verdeling over het beeld).

Nu wel twee keer de er is iets misgegaan melding nadat ik naar de clean feed was gewisseld. Terug naar de main feed in hetzelfde tijdsbestek nog niet...

Gister overigens nog wel een raar momentje dat meer op een diashow leek dan een video stream. Audio liep gewoon normaal, enkel het beeld kwam in intervallen van 2 seconden (zag de klok telkens 2 sec verspringen als er weer een nieuw beeldje was). Even opnieuw de stream starten had het direct verholpen...

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
Hmmz, dit weekend via een collega even via Viaplay meekijken.

De racestart bekeken op mobiel via de app op een S20. Prima kwaliteit. Alleen kun je niet het geluid uitzetten in de mobiele app. Ik wilde Radio Grand Prix luisteren.

Nu daarom overgeschakeld naar pc via Chrome. Wat een slechte kwaliteit. Slechter dan gisteren bij de kwalificatie. Lijkt op een opgeblazen slechte 720p stream. Echt niet oké. Schokkering, blokkerig ook vaak. Gek.

Wat is nou de rol van Allard bij Viaplay als 'Race Control'. Ik kan die niet echt plaatsen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Ik kan er niet aan wennen...

Die stemmen staan me niet aan, heel veel sensatie gedoe rondom Max en Leclerc terwijl er eigenlijk al twintig minuten geen klote gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
verkeerde topic

[ Voor 83% gewijzigd door PatrickC op 27-03-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:58:
[...]

Ik vind Nelson wel een prettigere stem hebben dan Melroy. Melroy zet echt zo’n ‘commentaar stem’ op en Nelson klinkt gewoon wat rustiger.
Is Nelson die gozer die niet articuleert? "Kwalfikaasie", "de auto's rijden op start-fiensh"...

[ Voor 5% gewijzigd door NiaX op 27-03-2022 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32
Stream is stabiel(LG CX), beeld nog steeds k** en het geluid is niet consistent. Schrik me af en toe een hoedje, opeens heel luid.

Eerste puntje is het voornaamste. Maar een stabiele stream wil in mijn geval niet zeggen stabiel beeld, want ook hier meen ik schommelingen in resolutie waar te nemen. Ik wordt er helaas niet al te blij van en dat is waardeloos, want het is een mooi tactisch schouwspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat is dit dan voor een afzetterij :D. Incl.Viaplay belasting zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wil je een stabiele stream zonder verlies in beeldkwaliteit dan moet je gewoon een extern tv kastje aanschaffen. Helaas de realiteit maar zorgt er wel voor dat je perfect kunt kijken. Nu ik de AppleTV heb werkt alles goed.

[ Voor 9% gewijzigd door BramViking op 27-03-2022 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
BramViking schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:13:
Wil je een stabiele stream zonder verlies in beeldkwaliteit dan moet je gewoon een externe tv kastje aanschaffen. Helaas de realiteit maar zorgt er wel voor dat je perfect kunt kijken.
Werkt net zo goed, zo niet beter, op de app op mijn(Sony) tv dan via de Google TV Chromecast (de specs van de huidige Sony tv socs zijn ook beter dan van de GTV Chromecast). Voor de langere termijn is een extern apparaat wel aan te raden idd.

Wel jammer dat ik m'n Chromecast Ultra nu uitgeleend heb, dat was nog wel iets om uit te testen.

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 20:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
Damn wat een battle oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
Ze zouden wel iets minder partijdig mogen zijn de commentatoren. Benoemen dat het wel prettig is dat Mercedes niet meer mee doet / niet missen is not done wat mij betreft.

Helaas qua partijdigheid geen vooruitgang in vergelijking met Mol/Plooij.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 20:29
BramViking schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:13:
Wil je een stabiele stream zonder verlies in beeldkwaliteit dan moet je gewoon een extern tv kastje aanschaffen. Helaas de realiteit maar zorgt er wel voor dat je perfect kunt kijken. Nu ik de AppleTV heb werkt alles goed.
Ik heb vandaag de race gekeken met AirPlay en dat ging gewoon goed. Nu net na de finish wel een kleine hapering, maar gedurende de race een stabiele stream met redelijke beeldkwaliteit. In de iPad-app heb ik de beeldkwaliteit op maximaal gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:58:
[...]

Ik heb de namen omgedraaid… ik vind Melroy fijner klinken dan Nelson. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:45
What de f*ck. Ik kon de race niet live kijken en ik krijg het nu met geen mogelijkheid geregeld om via de Viaplay-app op mijn LG C1 de race vanaf het begin te kijken. Hij blijft laden en een herstart maakt niet uit.

Edit:
Oh, hij laadt ... de race live bij de podiumceremonie. What the fuck, Viaplay, ik druk al heel de tijd op 'kijken vanaf het begin'. Wat een kakzooi!

[ Voor 28% gewijzigd door Yonix op 27-03-2022 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
De race net gekeken via het extra KPN kanaal. Dat gaat super geen ellende. Een paar keer een hapering maar kan niet zeggen waar de oorzaak ligt. Was iedere keer vanuit dezelfde camerapositie.

Ook via de app op mijn LG CX nog geen klachten gehad over de beeldkwaliteit. De eerste aantal seconden is wel altijd beroerd. Dat heeft Netflix bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oknih
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-08 17:29
Ik heb vandaag totaal geen probleem ervaren.

Viaplay app op de LG55c8 via wifi.

[ Voor 15% gewijzigd door Oknih op 27-03-2022 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
nadroJ schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:59:
Hmmz, dit weekend via een collega even via Viaplay meekijken.

De racestart bekeken op mobiel via de app op een S20. Prima kwaliteit. Alleen kun je niet het geluid uitzetten in de mobiele app. Ik wilde Radio Grand Prix luisteren.

Nu daarom overgeschakeld naar pc via Chrome. Wat een slechte kwaliteit. Slechter dan gisteren bij de kwalificatie. Lijkt op een opgeblazen slechte 720p stream. Echt niet oké. Schokkering, blokkerig ook vaak. Gek.

Wat is nou de rol van Allard bij Viaplay als 'Race Control'. Ik kan die niet echt plaatsen.
Volgens mij is t idee vooral dat hij ‘rustig kan uitzoeken’ wat er bij bepaalde dingen aan de hand is, zodat de beide commentatoren zich daar niet op hoeven te focussen. Iets dat Olav geloof ik er altijd ‘bij deed’.

K vond t commentaar verder wel prima alleen doordat het er 3 zijn is er weinig stilte idd. Per persoon nog niet eens zoveel maar in totaal wel veel.

Stream was hier prima kwaliteit overigens (Sony Kd-55AG8 ) alleen 2x een complete fout ‘stream kon niet geladen worden’ maar dat was ‘opnieuw proberen’ en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 20:29
Yonix schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:40:
What de f*ck. Ik kon de race niet live kijken en ik krijg het nu met geen mogelijkheid geregeld om via de Viaplay-app op mijn LG C1 de race vanaf het begin te kijken. Hij blijft laden en een herstart maakt niet uit.
Kijken vanaf het begin werkt idd niet met een LG C1. Als je de mogelijkheid hebt: Via AirPlay vanaf een iPad of iPhone werkt het wel. Ik ervaar met AirPlay ook één stabielere stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ziggo 200 wederom perfect. Als ik de reacties zo lees sla ik het streamen wel over...zolang het kan tot 1 augustus (of ik Viaplay zat ben).

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 09:27

Edit:
Oh, hij laadt ... de race live bij de podiumceremonie. What the fuck, Viaplay, ik druk al heel de tijd op 'kijken vanaf het begin'. Wat een kakzooi!
Niet dezelfde ervaring maar iets soortgelijks: wilde eerder ook vanaf begin. Beeld laadde jiet, maar wel de audio waarin toevallig de posities en tactiek werden verraadden. En daarna ook live beeld. Terugspoelen lukte ook niet.....

Ben er zo klaar mee. Maar vooral met LG. Wat een gezeik steeds. Ik ga maar voor een 2e nvidia Shield voor de LG tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 09:27
Pvd01 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:43:
[...]

Kijken vanaf het begin werkt idd niet met een LG C1. Als je de mogelijkheid hebt: Via AirPlay vanaf een iPad of iPhone werkt het wel. Ik ervaar met AirPlay ook één stabielere stream.
Airplay vind die mijn tv niet eens. Andere dingen kan ik wel airplayen. Maar Viaplay niet :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Op het fruitdoosje heb ik weer een perfecte race kunnen kijken. Stream was stabiel en vloeiend en het commentaar was weer dik in orde :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Via kanaal 225 KPN, alles prima. Sowieso qua commentaar is alles beter na jaren Mol/Plooij. Ik kan er wel mee leven zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31

Edit:
Je bent niet de enige... Hier ook op een A1
De webbrowser werkt wel maar is zonder muis niet te bedienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pspanter
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-07 18:31
Op mijn Samsung 2 keer beeld weg, en erger me kapot aan de verslaggevers.
Wat een drama die gasten, totaal geen beleving en Formule 1 was nog nooit zo saai met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:13
Nvidia shield 2019 1 hickup bij de formatie ronde. Even uit en aan 5 sec later en geen enkele problemen gehad.

Mooie race niet voor mijn bloeddruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Pspanter schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:51:
Op mijn Samsung 2 keer beeld weg, en erger me kapot aan de verslaggevers.
Wat een drama die gasten, totaal geen beleving en Formule 1 was nog nooit zo saai met hun.
Ik kreeg GP Radio helaas niet in sync met Viaplay. Straks nog even nagenieten op Ziggo met Olav dan maar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Toch met Australie even kijken of de Mol app beetje werkend kan krijgen met Viaplay beeld.. Twee races een kans gegeven maar het is hem niet voor mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12-09 08:51
Kan die Albers Guido nou nooit eens uit kunnen laten praten? Meneer wil altijd het laatste woord, lijkt het. Heb het maar afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12-09 08:51
Thom2289 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:01:
Kan die Albers Guido nou nooit eens uit laten praten? Meneer wil altijd het laatste woord, lijkt het. Heb het maar afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Jammer dat de Viaplay Android app niet Picture in Picture ondersteund. Vind het normaal heel fijn om op mijn mobiel te multitasken.

Gelukkig werkt het wel met Xiaomi's zwevend venster optie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
dglavimans schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:53:
Toch met Australie even kijken of de Mol app beetje werkend kan krijgen met Viaplay beeld.. Twee races een kans gegeven maar het is hem niet voor mij
Kijk een beschaafde reactie om aan te geven dat het niet bevalt, verfrissend in dit topic! (y) Mijn zusje luistert ook mol en zij krijgt het eigenlijk makkelijk werkend. Jbl speakertje voor de televisie en dan de app van grandprix radio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:34

servies

Veni Vidi Servici

Ik heb een foto gemaakt van het scherm van m'n LG 55CX6LA

En ik kan niet zeggen dat ik Viaplay complimenten kan geven voor de beeldkwaliteit...
Het is afgevlakt qua kleurverloop. veel artefacts...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJvXcmSDNYde9GqR-MKgLbqzYlk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24s7q4jIaI9n0fgPhhz0ik88.jpg?f=fotoalbum_large
Ja het plaatje is te groot, maar dat is in dit geval van belang...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Die Albers en van de Garde liggen niet echt op 1 lijn

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:35
winwiz schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:03:
Die Albers praat er steeds doorheen. Vervelende vent.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

tweakduke

Coronel en Albers waren beter in balans, maar goed hoop volgende week iemand anders te zien dan Albers aangezien er roulatie zou zijn.

Iedere week Doornbos aanhoren is evengoed saai, en datzelfde geldt voor Albers.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
winwiz schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:03:
Volgens mij heeft Van der Garde echt een schurfthekel aan Albers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Thom2289 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:01:
Kan die Albers Guido nou nooit eens uit kunnen laten praten? Meneer wil altijd het laatste woord, lijkt het. Heb het maar afgezet.
Ja die vent is echt verschrikkelijk. Wil de eerste man zijn, overal doorheen ouwehoeren en ook de hele tijd die “in mijn tijd dit” en “in mijn tijd dat”; en daarmee dan ook beargumenteren dat we niets moeten verbeteren aan de veiligheid. :+ Man stelde niet zoveel voor in de F1 (geloof ik maar 1x in de punten geëindigd ofzo…?) en wil nu alsnog iets beteken misschien? I dunno.

Nee het team Doornbos + Van der Garde en dan een van der Zande of Ho-Pin Tung erbij werkte toch beter. (En dan Mol, Plooij en alle kaalhoofdigen op de koop toe. :P)

Maarja, we moeten het hier ff mee doen de komende jaren - hopelijk zeggen ze er nog iets van, maar Albers komt op mij niet over als iemand die commentaar accepteert en in het verleden blijft hangen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• psy

psy

Albers wil constant aan het woord zijn, én wil persé gelijk hebben. En hij moet stoppen met dat "heb". Zo hoor je niet te praten op de nederlandse TV (als het geen SBS is... :P )

Ik vind trouwens die 2 duopresentatoren tijdens de race dikke prima hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door psy op 27-03-2022 21:09 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:06:
[...]

Volgens mij heeft Van der Garde echt een schurfthekel aan Albers.
Volgens mij mag bijna niemand Albers.. vind het verder een prima kerel alleen het mag wel beetje meer respect met elkaar laten uitpraten.
Albers heeft echt wel de kennis.
Hoe Giedo ook kijkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 12-09 13:37
De bijnaam van Albers is toch kw(achternaam)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Albers mag wel even op de reservebank.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:15:
Of extra media training met uitlaten praten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:05:
Coronel en Albers waren beter in balans, maar goed hoop volgende week iemand anders te zien dan Albers aangezien er roulatie zou zijn.

Iedere week Doornbos aanhoren is evengoed saai, en datzelfde geldt voor Albers.
Ik vind Amber echt tenenkrommend, ja leuk gezicht en knappe meid maar who cares. Maar er zit nul emotie in haar stem en vreemde pauzes. Ik mis wat dat betreft toch wel de Ziggo studio met Doornbos en Kamphues. Olav en Jack mis ik niet echt, internationaal F1TV is prima qua commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

databeestje

Von PrutsHausen

MaNDaRK schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:39:
Helaas hier via een nieuwe lg tv (geen jaar oud) ook een slechte stream via de app.

Had gelukkig nog een chromecast ultra in de kast liggen. Dit werkt voor nu super.
Hier een vergelijkbaar verhaal, al is er tot nog toe geen live uitzending geweest die niet aan het bufferen was.
Regelmatig terug naar 360p, waarna deze verspringt naar 720p en soms 1080p.

De TV is een LG 48 inch OLed van afgelopen black friday sale, dus slechts een half jaar oud.
Het kijken van video diensten gaat eigenlijk zonder problemen, Netflix, Youtube, Amazone Prime. Allemaal dikke prima.

Het internet is een KPN 70/30 VDSL, de TV is bekabeld en de poort geeft aan 100 Mbit Full Duplex, dus dat gaat ook goed. Als ik de internet statistieken bekijken is de bandbreedte die er gebruikt wordt minimaal. Zo te zien is de 1080p stream circa ~10mbit, de lagere snelheid is ~3,5/4 mbit.
Ik zie dat de TV wel een IPv6 adres heeft, maar nog geen idee of ViaPlay IPv6 in hun wolk ondersteund.

In de bandbreedte in ieder geval niet te zien. De lage inpass6 is van een Youtube Client. 1 minuut resolutie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdMY_c7cvai-J4tA7aHrPuLKABY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8toWbfprPeRlbI86ZE2qI3xg.png?f=fotoalbum_large

Er ligt nog een Chromecast Ultra in huis, dat ding maar proberen. Moet ik dat weer gaan koppelen. Gedoe.
.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:15:
Eens, volgend raceweekend maar even wisselen. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij ViaPlay dit ook niet zien en er iets aan zullen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:37
Perfecte stream op de Chromecast met google tv, vloeiend, geen buffering, heel de wedstrijd goed.

Commentaar prettig om naar te luisteren, Allard Kalff ertussen is een leuke aanvulling. Ook Christiaan Albers goede technische kennis, prima uitleg en goede discussies. Een hele voorruitgang ten opzichte van Ziggo. Eindelijk geen jolig gedoe en geen jeeehhoo weehaaa in het commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[...]

Eens, volgend raceweekend maar even wisselen. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij ViaPlay dit ook niet zien en er iets aan zullen doen.
Of zou hij toch een vaste rol hebben en dus wel elk weekend aanwezig zijn? Ik heb nu ook wel weer even genoeg Albers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
servies schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:03:
Ik heb een foto gemaakt van het scherm van m'n LG 55CX6LA

En ik kan niet zeggen dat ik Viaplay complimenten kan geven voor de beeldkwaliteit...
Het is afgevlakt qua kleurverloop. veel artefacts...
[Afbeelding]
Ja het plaatje is te groot, maar dat is in dit geval van belang...
Dit is sowieso niet de hoogste kwaliteit stream die er beschikbaar is, misschien net eens de op een na ... (zo zag het er bij mij vrijdag ook uit, zowel via de tv als GTV Chromecast. In het weekend iig beter)
psy schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:07:
Ik vind trouwens die 2 duopresentatoren tijdens de race dikke prima hoor.
Het is dat die clean feed teveel problemen gaf anders was ik daar wel opgebleven. Vorige week alleen de laatste vijf ronden gezien en dacht *wat een geouweh**r' om vervolgens terug te lezen dat het naar het einde toe al wat minder was geworden O-)
databeestje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[...]

Hier een vergelijkbaar verhaal, al is er tot nog toe geen live uitzending geweest die niet aan het bufferen was.

De TV is een LG 48 inch OLed van afgelopen black friday sale, dus slechts een half jaar oud.
Het kijken van video diensten gaat eigenlijk zonder problemen, Netflix, Youtube, Amazone Prime. Allemaal dikke prima.

Het internet is een KPN 70/30 VDSL, de TV is bekabeld en de poort geeft aan 100 Mbit Full Duplex, dus dat gaat ook goed. Als ik de internet statistieken bekijken is de bandbreedte die er gebruikt wordt minimaal. Zo te zien is de 1080p stream circa ~10mbit, de lagere snelheid is ~3,5/4 mbit.
Ik zie dat de TV wel een IPv6 adres heeft, maar nog geen idee of ViaPlay IPv6 in hun wolk ondersteund.

In de bandbreedte in ieder geval niet te zien. De lage inpass6 is van een Youtube Client. 1 minuut resolutie.
[Afbeelding]

Er ligt nog een Chromecast Ultra in huis, dat ding maar proberen. Moet ik dat weer gaan koppelen. Gedoe.
.
De 1080p stream is 5Mbps constant bitrate, die pieken zal een stuk buffering zijn ...

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
databeestje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
[...]

[Afbeelding]

.
Pak gerust je Chromecast Ultra want dit gaat echt niet beter worden voorlopig. Er zijn wat zaken goed mis tussen LG en Viaplay. Daarbij moet gezegd worden dat F1TV helemaal geen ondersteuning biedt aan LG tv’s dus er mis aan de hand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik vond het een sterke uitzending van Viaplay. Gisteren toonden de commentatoren wel degelijk emotie bij de crash en de pole van Perez, terwijl ze vandaag elkaar goed aanvulden en prima commentaar leverden. Stephané ietwat onwennig, maar stelt wel de hele tijd relevante vragen. Dat deed Jack Plooij vrijwel nooit. Verder deel ik de kritiek op Albers wel, maar heeft hij wel écht analyses die ook echt analyses genoemd mogen worden. Doornbos deed het gros van de tijd vooral niet veel anders dan herhalen wat iedereen kan zien of oneliners eruit gooien. Moet vooral nog op elkaar ingespeeld raken allemaal. Albers moet vooral wat ruimte geven. Van kwaliteit had ik verder geen last.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

tweakduke

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:16:
[...]

Ik vind Amber echt tenenkrommend, ja leuk gezicht en knappe meid maar who cares. Maar er zit nul emotie in haar stem en vreemde pauzes. Ik mis wat dat betreft toch wel de Ziggo studio met Doornbos en Kamphues. Olav en Jack mis ik niet echt, internationaal F1TV is prima qua commentaar.
Kamphues mis ik dan totaal niet, net als de Ziggo sfeer. Amber doet het al beter dan de testdagen, dat was echt teveel en te lang voor haar.

Om het goed te verwoorden wat er nog mist bij haar: het gaat nog niet spontaan en relaxed genoeg. Of het komt dat zullen we zien, de pitreporter is overigens ook over de eerste zenuwen heen zo lijkt het.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:19:
[...]

Of zou hij toch een vaste rol hebben en dus wel elk weekend aanwezig zijn? Ik heb nu ook wel weer even genoeg Albers gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat ze op HQ van Viaplay sport Nederland ze heel gelukkig worden van wat Albers vandaag laat zien. Albers komt te geforceerd over en wil overal inbreken. Zonde want als hij iets relaxter zou zijn is hij best te pruimen met de kennis die hij meebrengt.

Overigens Amber lijkt wel meer en meer haar plekje te vinden en Giedo doet het ook prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Hier de hele race gekeken met de Viaplay app op LG G1. 1 keer spinnetje maar verder geen problemen. Donderdag met darten was het dramatischer, dat kon ik niet normaal kijken.

Commentatoren vind ik nog steeds veel fouten maken en missen de nodige dingen. Ronde 1 gelijk over Tsunoda hebben terwijl die niet eens mee doet is wel heel slecht.

Praat programma heel zakelijk en die Albers is echt vervelend. Zelfs mijn vriendin vind het een hele irritante vent omdat hij er continue doorheen praat en alles beter weet. En die is normaal niet zo kritisch. Amber voegt niet veel toe maar praat het echt aan elkaar. Op zich prima.

Voor mij allemaal net te saai zo. Maar 2 maanden aan kijken en dan eens evalueren of we misschien iets anders gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
WhatsappHack schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:07:
[...]

Ja die vent is echt verschrikkelijk. Wil de eerste man zijn, overal doorheen ouwehoeren en ook de hele tijd die “in mijn tijd dit” en “in mijn tijd dat”; en daarmee dan ook beargumenteren dat we niets moeten verbeteren aan de veiligheid. :+ Man stelde niet zoveel voor in de F1 (geloof ik maar 1x in de punten geëindigd ofzo…?) en wil nu alsnog iets beteken misschien? I dunno.

Nee het team Doornbos + Van der Garde en dan een van der Zande of Ho-Pin Tung erbij werkte toch beter. (En dan Mol, Plooij en alle kaalhoofdigen op de koop toe. :P)

Maarja, we moeten het hier ff mee doen de komende jaren - hopelijk zeggen ze er nog iets van, maar Albers komt op mij niet over als iemand die commentaar accepteert en in het verleden blijft hangen.
Ben het eens over Albers, maar Doornbos begon ook altijd over zijn eigen tijd. Altijd over Minardi of zijn paar races bij Red Bull. Als het even over IndyCar ging dan was er ook weer snel bij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:39
Veel problemen hier met de beeldkwaliteit op de shield . Gestotter en terug schalen naar 360 p. Vorige week geen enkel probleem gehad. Misschien omdat de race om 7 uur s'avonds is dat er meer mensen kijken? Geen idee.
En die Albers, afserveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ingelogd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:19:
Perfecte stream op de Chromecast met google tv, vloeiend, geen buffering, heel de wedstrijd goed.

Commentaar prettig om naar te luisteren, Allard Kalff ertussen is een leuke aanvulling. Ook Christiaan Albers goede technische kennis, prima uitleg en goede discussies. Een hele voorruitgang ten opzichte van Ziggo. Eindelijk geen jolig gedoe en geen jeeehhoo weehaaa in het commentaar.
Alleen Nelson zijn bruggetjes steeds vind ik redelijk goedkoop:
- "De bandenspanning wordt nu wel kritiek. Veel kritiek is er ook op Latifi."
- "Er is nog steeds sprake van een rode vlag. Het rood van Ferrari blinkt gelukkig nog wel."
Als je daar op gaat letten, wordt het al snel irritant.

Verder heeft Nelson overigens wel een prima stem. Aan het stemgeluid van Melroy kan ik moeilijk wennen. Dat vind ik niet echt een tv-stem.

Voor mij voorlopig toch maar even het 'F1 Live'-commentaar van F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
The_Ghost16 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:27:
Hier de hele race gekeken met de Viaplay app op LG G1. 1 keer spinnetje maar verder geen problemen. Donderdag met darten was het dramatischer, dat kon ik niet normaal kijken.

Commentatoren vind ik nog steeds veel fouten maken en missen de nodige dingen. Ronde 1 gelijk over Tsunoda hebben terwijl die niet eens mee doet is wel heel slecht.

Praat programma heel zakelijk en die Albers is echt vervelend. Zelfs mijn vriendin vind het een hele irritante vent omdat hij er continue doorheen praat en alles beter weet. En die is normaal niet zo kritisch. Amber voegt niet veel toe maar praat het echt aan elkaar. Op zich prima.

Voor mij allemaal net te saai zo. Maar 2 maanden aan kijken en dan eens evalueren of we misschien iets anders gaan doen.
Commentators zullen altijd wel eens fouten maken, dat deed Olav ook vaak. Probleem is wel dat de tweede commentator het dan moet verbeteren, wat ik niet zag/hoorde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:26:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze op HQ van Viaplay sport Nederland ze heel gelukkig worden van wat Albers vandaag laat zien. Albers komt te geforceerd over en wil overal inbreken. Zonde want als hij iets relaxter zou zijn is hij best te pruimen met de kennis die hij meebrengt.

Overigens Amber lijkt wel meer en meer haar plekje te vinden en Giedo doet het ook prima.
Dat is wel een goed punt, ja. Hoe hij zich tot nu toe presenteert, past waarschijnlijk niet echt bij de sfeer die Viaplay in gedachten had. Maar wellicht is ook Albers nog wel een beetje bij te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
MaNDaRK schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:39:

Had afgelopen week via de app van de C9 gekeken, en was niet geweldig. Vandaag via de Nvidia shield app gekeken, dat was wel beter.. Heel soms ff een terugval.. Maar over het algemeen was het goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:54
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:28:
[...]

Alleen Nelson zijn bruggetjes steeds vind ik redelijk goedkoop:
- "De bandenspanning wordt nu wel kritiek. Veel kritiek is er ook op Latifi."
- "Er is nog steeds sprake van een rode vlag. Het rood van Ferrari blinkt gelukkig nog wel."
Als je daar op gaat letten, wordt het al snel irritant.

Verder heeft Nelson overigens wel een prima stem. Aan het stemgeluid van Melroy kan ik moeilijk wennen. Dat vind ik niet echt een tv-stem.

Voor mij voorlopig toch maar even het 'F1 Live'-commentaar van F1TV.
Het is alsof zijn zinnetjes op papier staan. Die bruggetjes slaan kant nog wal en geven aan dat is alleen maar de tijd zitten te vullen. Je kan ook gewoon even een stilte laten vallen.

Bij de actie van Verstappen bleek maar weer eat voor tamme konijnen het zijn. Geen enthousiasme.
Het is niet leuk en het wordt ook niet leuk met die twee, Melroy is wellicht nog wel een aanvulling, De lead commentator ben ik klaar mee. Te gemaakt, emotieloos.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
NeverSettle schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:29:
[...]

Commentators zullen altijd wel eens fouten maken, dat deed Olav ook vaak. Probleem is wel dat de tweede commentator het dan moet verbeteren, wat ik niet zag/hoorde.
Ze verbeterden zichzelf direct bij Tsunoda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In de hoop dat ik de hele race kon uitkijken zonder vastlopers heb ik tijdens de eerste safety car de tv uit en aangezet, dat leverde bij weer inschakelen een goed beeld maar haperend geluid op na de overgang naar hogere beeldkwaliteit. Dat was niet om aan te horen dus de rest van de race op de laptop gekeken, totdat die stream er ook uitklapte en ik de stream moest herstarten. Wel een gedoe zo zeg. Ga me maar eens beraden of het tijd is voor nieuwe hardware of toch maar over naar F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Ik krijg het via de App op de Ziggo box niet eens voor elkaar om de uitzending opnieuw te starten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:08
Hebben er meer mensen last van de melding, apparaatlimiet bereik?

Ik zit op mijn telefoon en deze is als allereerst aangemeld. (In totaal zijn er 5 apparaten aangemeld)

Ik kan nu dus niks kijken, terwijl er maar op 2 apparaten gekeken wordt. Echt heel vervelend dit. Ik kan nu dus niks kijken!

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Ik had al reeds formula 1 ,doordat mijn zwager dit ook gebruikt en nooit issues gehad en bij de buurman gekeken via viaplay (geen ziggo sport meer) en wat een drama met bufferen en framerate's . We hebben ons biertje gepakt en zijn bij mij thuis gaan zitten en bij de winst hebben we even een 0,75 liter bier fles onkurkt :) cheers verstappen

Mijn broertje heeft nu ook Formual 1 genomen en heeft viaplay al reeds opgezegd die heeft overigens een LG oled tv en had ik nog via de chat die was er zo klaar mee.

Trouwens formula 1 is ook nog goedkoper 65 euro voor een jaar F1, terwijl mijn broertje 9,95 moest betalen dus 9 mnd F1 zit je al snel op 90 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door Noresponse op 27-03-2022 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:43

AvK

Ready Set Go

De beeldkwaliteit was hier op KPN kanaal 225 alleszins redelijk. Waar mee ik wel wil zeggen dat het echt beter moet. Geluid was goed, studio beelden kunnen ook beter (een beetje wassenbeeld gezichten).
Het live commenteer kan ik prima handelen. En Amber heb ik ook geen last van. Pitstop meisje gaat al wat beter (een beetje van de schaamte af), Albers doet zo nu en dan een boute uitspraak wat wel weer leuk is, maar moet nog een beetje zichzelf minder belangrijk vinden. En Guido doet het gewoon goed.

EN EEN GEWELDIGE RACE! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Wachten... schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:46:

Ik zit op mijn telefoon en deze is als allereerst aangemeld. (In totaal zijn er 5 apparaten aangemeld)

Ik kan nu dus niks kijken, terwijl er maar op 2 apparaten gekeken wordt. Echt heel vervelend dit. Ik kan nu dus niks kijken!
Ja, de limieten qua gelijktijdige streams en hoeveelheid apparaten staan extreem streng afgesteld. Té streng zelfs, want ik krijg vaak de melding dat er al twee streams open staan, terwijl dat dan toch echt niet klopt. Alsof een stream pas wordt vrijgegeven vijf minuten nadat ik hem beëindigd heb.

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 27-03-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Je kunt op twee apparaten tegelijkertijd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
harley2009 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:35:
[...]

Had afgelopen week via de app van de C9 gekeken, en was niet geweldig. Vandaag via de Nvidia shield app gekeken, dat was wel beter.. Heel soms ff een terugval.. Maar over het algemeen was het goed.
Ik vond het dit keer op de shield echt tegenvallen.
We hebben vrienden hier gekeken en die konden het commentaar niet uitstaan joh.

Ik heb uiteindelijk toch maar Olav Mol aangezet op de radio.

Ik was eerst nog wel enthousiast met de testdagen, maar het wordt nu toch wel steeds meer een doorn in het oog (commentaar, kwaliteit uitzenden, slechte UI, geen doorspoel of terugspoel mogelijkheid etc).

Ik zie het nog even tot de volgende race aan, maar anders wordt het maar overstappen naar F1 tv pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:51:
[...]

Klopt, dat zeg ik ook in mijn stuk.... Misschien schreef ik het wat verwarrend.

Je mag 5 apparaten aanmelden (wat ik heb) en 2 streams kijken (wat ik dus probeer maar niet lukt). 1 stream doet het. De andere niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 23:09
Ik heb me vandaag wel ongelooflijk geïrriteerd aan die Albers. Weet alles beter en probeert anderen zo snel mogelijk af te kappen om zelf zijn verhaaltje te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:50:
[...]

Ja, de limieten qua gelijktijdige streams en hoeveelheid apparaten staan extreem streng afgesteld. Té streng zelfs, want ik krijg vaak de melding dat er al twee streams open staan, terwijl dat dan toch echt niet klopt.
Dat dus inderdaad. Ik ben blij (eigenlijk niet) dat ik niet de enige ben. De meeste streaming diensten gaan hier veel soepeler mee om en krijg ik nooit een melding over. Hier is het echt op hoop van zegen dat ik kan kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Probeer eens ergens uit te loggen ... (toevallig al eens via de browser gekeken? Dan daar uitloggen proberen)
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:28:
[...]Verder heeft Nelson overigens wel een prima stem. Aan het stemgeluid van Melroy kan ik moeilijk wennen. Dat vind ik niet echt een tv-stem.
Geen idee wie wie is maar een vd twee klinkt idd alsof ie beter internet filmpjes kan presenteren in een dagelijkse talkshow ... dat zou dan zo te zien idd Melroy moeten zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Goede kwaliteit beeld,studio commentaar is goed,pit report is, ook goed Allard Kalf doet het ook goed,alleen die Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk die mogen af en toe wel een pauze in lassen die ratelen aan een stuk door wordt nu toch wel een beetje irritant en die stream stond 3 minuten stil na +-15 minuten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubbelbart
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-09 20:09
Gisteren kwalificatie op mobiel gekeken en vanavond de race op TV (Shield Pro). Via mobiel geen problemen ervaren, vanavond viel op dat de beeldkwaliteit met regelmaat wisselde gedurende het voorprogramma. Tijdens en na de race geen last meer van gehad.

Verder eens met @Soccer98, inhoudelijk was het prima in orde wat mij betreft. Wel is het geluid van de commentatoren wat "dun". Dat zal deels aan de stemmen zelf liggen, maar wellicht kunnen ze dat nog iets aanpassen met een andere microfoon oid. En bij de terugblik (aan het eind van programma) is verhouding muziek/commentaar niet in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:51:
[...]

Klopt, maar ik heb het idee dat het toch echt een probleem bij ViaPlay was.
Hij gaf aan dat er twee streams van de race openstonden. Terwijl dit de tweede was die ik opende. Na een paar keer opnieuw proberen lukte het wel.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
apis29 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:57:
[...]

Probeer eens ergens uit te loggen ... (toevallig al eens via de browser gekeken? Dan daar uitloggen proberen)
Uitloggen werkt niet helaas. Ik heb zelfs de cache gecleared en de opslag gewist. Niks helpt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
apis29 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:57:
[...]

[...]

Geen idee wie wie is maar een vd twee klinkt idd alsof ie beter internet filmpjes kan presenteren in een dagelijkse talkshow ...
Nelson is de “eerste” commentator. Melroy is de “sidekick”. Die je dus het meeste hoort is Nelson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Wachten... schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:55:
[...]

Dat dus inderdaad. Ik ben blij (eigenlijk niet) dat ik niet de enige ben. De meeste streaming diensten gaan hier veel soepeler mee om en krijg ik nooit een melding over. Hier is het echt op hoop van zegen dat ik kan kijken!
Ik heb de stream ook al meerdere beëindigd, de app dwangmatig afgesloten, er in de instellingen nog een 'force stop' achteraan gegooid én het apparaat opnieuw opgestart. Maar alsnog duurt het soms best lang voor Viaplay me dan weer een extra stream laat openen.

Het wachtwoord aanpassen (dat geeft Viaplay als oplossing) vind ik dan weer een iets té rigoureuze maatregel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zo ik kan weer dit topic volgen. Ik heb uitgesteld gekeken. Dit werkte goed op mijn Apple TV. Het enige dat ze mogen verbeteren is als je vooruit spoelt dat je direct de tijd ziet waarin je terecht komt zonder eerst op play te hoeven drukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:02:
[...]

Nelson is de “eerste” commentator. Melroy is de “sidekick”. Die je dus het meeste hoort is Nelson.
Net opgezocht ja, de ene klonk wel vertrouwd in de oren en kan je wel een race aanhoren (wat dus Nelson blijkt te zijn).
Wachten... schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:01:
[...]

Uitloggen werkt niet helaas. Ik heb zelfs de cache gecleared en de opslag gewist. Niks helpt 8)7
Ik heb het alleen ergens in het begin gehad nadat ik een abo had afgesloten. Toen had ik het net op verschillende browsers getest en kreeg toen die melding. Na uitloggen bij een ervan verder niet meer gehad ... maar dat helpt bij jou blijkbaar niet. Had toen ook gezocht of je ergens kon zien welke apparaten aangemeld waren maar dat hebben ze niet.

[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
NotSoSteady schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:54:
Ik heb me vandaag wel ongelooflijk geïrriteerd aan die Albers. Weet alles beter en probeert anderen zo snel mogelijk af te kappen om zelf zijn verhaaltje te doen.
Ik had 'm als Guido zijnde al lang en breed een stomp in zijn maag gegeven. Irritant, betweterig mannetje is het.
Buiten het beeld van de camera's welteverstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik was blij met Olafv en Jack op GP radio. Verder geen vastlopers gehad of zo, daar ben ik wel tevreden over. Heb wel gekeken met een tablet. Maar die stemmen van viaplay... Meh, kan er niet goed tegen.

En ja, Olafv vergiste zich weer eens ergens in. _/-\o_ d:)b

[ Voor 2% gewijzigd door NaN op 28-03-2022 08:28 . Reden: Sorry, Olav ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:47:
Op het fruitdoosje heb ik weer een perfecte race kunnen kijken. Stream was stabiel en vloeiend en het commentaar was weer dik in orde :)
Dit blijft inderdaad het perfecte kastje. Als VP Sales EMEA levert me elk bericht op tweakers een hogere bonus op. :)
Het enige nadeel is doorspoelen wanneer kijken vanaf begin: de tijd zichtbaar waar je naar toe door spoelt, is pas zichtbaar wanneer je op Play drukt. Oei daar gaat mijn bonus. :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Ik mis met name gewoon sfeer en wat emotie, of het nu in de studio is of bij het commentaar.
Het is allemaal zo formeel, saai en weinig spontaan. Wellicht in het verleden bij Ziggo wat teveel, maar bij Viaplay mis ik gewoon echt een stuk beleving.

Amber: doet d’r best, maar staat echt nog het journaal te verslaan.
Albers: Kennis, maar vind zichzelf echt geweldig en heeft enge trekjes.
Guido: prima, maar is zichzelf niet. Sneeuwt onder naast Albers.
Stephane: Staat onder hoogspanning, is alleen maar met haar eigen presteren bezig.
Commentaar: Kennis in orde, maar veel te aanwezig. Beide geen prettige stem, druk. Ik wordt er opgejaagd van.
Allard Kalff: Altijd al een schreeuwerd gevonden.

Het is alsof die lui als opdracht meekrijgen om vooral niet te lachen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
apis29 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:04:

[...]

Ik heb het alleen ergens in het begin gehad nadat ik een abo had afgesloten. Toen had ik het net op verschillende browsers getest en kreeg toen die melding. Na uitloggen bij een ervan verder niet meer gehad ... maar dat helpt bij jou blijkbaar niet. Had toen ook gezocht of je ergens kon zien welke apparaten aangemeld waren maar dat hebben ze niet.
@TexMex

Ja ze hebben helaas wel meer niet. De frustratie begint nu langzaam wel te komen met Viaplay. Ik vind het steeds meer balen dat het is overgenomen. Ik heb letterlijk nog nooit problemen gehad met Ziggo. Met viaplay heb ik (en een aantal kennissen) niks anders dan ellende.

Zoals gezegd het leek even goed te gaan met de trainingsdagen, maar nu......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik keek met een uur vertraging maar ik had met geen enkele viaplay app de mogelijkheid om een optie "kijk vanaf het begin" te kiezen (android telefoon, android tv, ziggo app). Dat is echt waardeloos want je kan daardoor net iets zien wat je nog niet wil zien.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
renzo4000 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:16:
Ik keek met een uur vertraging maar ik had met geen enkele viaplay app de mogelijkheid om een optie "kijk vanaf het begin" te kiezen (android telefoon, android tv, ziggo app). Dat is echt waardeloos want je kan daardoor net iets zien wat je nog niet wil zien.
En doorspelen en terugspoelen werkt niet. Heel irritant als je even snel wat bepaalde dingen terug wilt kijken.

Dit zijn echt basisfuncties in iedere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
renzo4000 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:16:
Vandaag met |< naar het begin kunnen springen en met >| naar het live moment in de Android TV app ... (terug- en doorspoelen werkt daarop ook gewoon)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:23:
[...]

Kamphues mis ik dan totaal niet, net als de Ziggo sfeer. Amber doet het al beter dan de testdagen, dat was echt teveel en te lang voor haar.

Om het goed te verwoorden wat er nog mist bij haar: het gaat nog niet spontaan en relaxed genoeg. Of het komt dat zullen we zien, de pitreporter is overigens ook over de eerste zenuwen heen zo lijkt het.
Ik mis de chemie. Het is allemaal te kil en soms zelfs vijandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
apis29 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:19:
[...]

Vandaag met |< naar het begin kunnen springen en met >| naar het live moment in de Android TV app ... (terug- en doorspoelen werkt daarop ook gewoon)
Dat snap ik, dat heb ik ook gedaan ...echter je begint wel gewoon met het live beeld en het risico dat je iets ziet wat je nog niet wil zien.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
meesje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:10:
[...]

Dit blijft inderdaad het perfecte kastje. Als VP Sales EMEA levert me elk bericht op tweakers een hogere bonus op. :)
Het enige nadeel is doorspoelen wanneer kijken vanaf begin: de tijd zichtbaar waar je naar toe door spoelt, is pas zichtbaar wanneer je op Play drukt. Oei daar gaat mijn bonus. :+
Het is bijna gênant om te zeggen dat je op een Apple TV kijkt hier omdat je de ellende en frustraties om je heen gewoon bijna voelt.

Alle functies die je maar kunt bedenken zitten erin. Terug kijken vanaf het begin, voor en achter uitspoelen, een stabiele stream, meer dan acceptabele beeldkwaliteit, PIP binnen de ViaPlay app met 2 streams tegelijkertijd en dat terwijl er hier mensen zijn die niet eens fatsoenlijk 1 stream aan de praat krijgen. Het is bijna onwerkelijk en geeft eens te meer aan dat het aan de hardware ligt waarop je kijkt.
Pagina: 1 ... 68 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2