Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 67 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
DutchOwnage schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:10:
Het is gewoon verschrikkelijk. Ik mag bijna hopen dat dit een minder jaar wordt voor Max, en dat men massaal Viaplay links laat liggen :X . Of daar hebben ze een eventueel minder jaartje van Max niet eens voor nodig. Iets met karma.

En ik moet er al helemaal niet aan denken dat ze nog véél meer sportrechten gaan binnenhalen. Het is al erg genoeg zo, met de F1, Bundesliga en straks de Premier League in 720p.

Ik blijf bij mijn mening, anno 2022 en zéker voor een premium prijs, mag je als consument toch echt wel 4K verwachten. Het is in 4K beschikbaar, straks zelfs 4K HDR, en dan blijven we op een matig 1080p of zelfs 720p streampje zitten?
Ik weet niet of 4K realistisch is met de beperking in hardware, er zijn maar weinig apparaten die daadwerkelijk de rekenkracht hebben omdat probleemloos te tonen. F1TV biedt ook maar 1080P aan en ook daar lees je op Reddit kanaal niet altijd hele positieve ervaringen bij degene die net het verkeerde apparaat hebben als ook dat je het aantal apparaten waarop je het kunt kijken nog minder is dan Viaplay.

Het enige alternatief is weer terug naar een lineair kanaal maar gezien de huidige ontwikkelingen bij de TV providers gaat het streamen via unicast steeds meer zijn intrede doen. T-mobile is bijvoorbeeld al bezig om haar hele infrastructuur om te gooien en dit resulteert ook dat bij die groep klanten de kwaliteit van TV ervaring zienderogen achteruit is gegaan. Ziggo is bijvoorbeeld ook al aan het onderzoeken of ze de overstap kunnen maken: nieuws: Ziggo test kleine settopbox zonder coax-aansluiting

Ik hoop dat de diverse streamingsdiensten hun bitrates wat kunnen opschroeven. NLZIET bijvoorbeeld heeft streams van rond de *7,5Mbit en dat zie je echt terug in de kwaliteit van het beeld. Daarmee zal de ervaring al een stuk beter worden en wordt de noodzaak voor 4K minder. Liever een lage resolutie met een hogere bitrate dan een hoge resolutie met een lage bitrate :)

*NLZIET: nieuws: NLZiet biedt live- en replaystreams aan op 1080p met 7,5Mbit/s en 50fps

*knip*
Onderlinge vetes vechten we niet hier uit.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
t14wo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:09:
[...]

4k geeft wel degelijk een enorm verschil tov 1080p. Maar aangezien je nog een oude plasma hebt (waarvan ik die hype rondom de beeldkwaliteit nooit begrepen heb), ken je het verschil met 4k ook niet. Daarnaast is 55” niet meer zo bijzonder. Als je 65 of groter hebt is 4k gewoon fijn en een echte toevoeging.
Precies, ik weet niet wat ik mist t.z.t. zien we wel weer verder met een OLED.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:28:
[...]

Ik weet niet of 4K realistisch is met de beperking in hardware, er zijn maar weinig apparaten die daadwerkelijk de rekenkracht hebben omdat probleemloos te tonen. F1TV biedt ook maar 1080P aan en ook daar lees je op Reddit kanaal niet altijd hele positieve ervaringen bij degene die net het verkeerde apparaat hebben als ook dat je het aantal apparaten waarop je het kunt kijken nog minder is dan Viaplay.

Het enige alternatief is weer terug naar een lineair kanaal maar gezien de huidige ontwikkelingen bij de TV providers gaat het streamen via unicast steeds meer zijn intrede doen. T-mobile is bijvoorbeeld al bezig om haar hele infrastructuur om te gooien en dit resulteert ook dat bij die groep klanten de kwaliteit van TV ervaring zienderogen achteruit is gegaan. Ziggo is bijvoorbeeld ook al aan het onderzoeken of ze de overstap kunnen maken: nieuws: Ziggo test kleine settopbox zonder coax-aansluiting

Ik hoop dat de diverse streamingsdiensten hun bitrates wat kunnen opschroeven. NLZIET bijvoorbeeld heeft streams van rond de *7,5Mbit en dat zie je echt terug in de kwaliteit van het beeld. Daarmee zal de ervaring al een stuk beter worden en wordt de noodzaak voor 4K minder. Liever een lage resolutie met een hogere bitrate dan een hoge resolutie met een lage bitrate :)

*NLZIET: nieuws: NLZiet biedt live- en replaystreams aan op 1080p met 7,5Mbit/s en 50fps

*knip*
Als ik nu live sport in 4K kijk ziet dat er gewoon heel goed uit en ik heb geen last van bufferen, ondanks dat alles via zo'n heel klein kastje over internet gaat. Die overstap gaat er gewoon komen en dan zou je ook van een streamingsdienst meer moeten kunnen verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 11:49 . Reden: Quote aangepast ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Lekker Ventje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Als ik nu live sport in 4K kijk ziet dat er gewoon heel goed uit en ik heb geen last van bufferen, ondanks dat alles via zo'n heel klein kastje over internet gaat. Die overstap gaat er gewoon komen en dan zou je ook van een streamingsdienst meer moeten kunnen verwachten.
Het enige wat ik nog ga verwachten is een model zoals Sky Q waar je bij een forse maandprijs weer een kastje krijgt van de provider zodat deze kan garanderen dat de kwaliteit behaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:44
Lekker Ventje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Hardware is het probleem ook niet. Live beelden ook niet. Het is gewoon financieel niet haalbaar voor de meeste aanbieders. Waarom denk je dat een browser standaard 720p krijgt bij Viaplay? Ze doen er alles aan de kosten zo laag mogelijk te houden. Daarom ook veel sporten in 720p. Slikken of opzeggen zijn de opties. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:39:
[...]

Het enige wat ik nog ga verwachten is een model zoals Sky Q waar je bij een forse maandprijs weer een kastje krijgt van de provider zodat deze kan garanderen dat de kwaliteit behaald wordt.
Nou ja, als dat de consequentie is, so be it. Ik zie heus de voordelen van streaming wel, maar of het nou technisch wel of niet haalbaar is, op dit moment zie ik het wat betreft het Live aanbieden van sportevenementen als een grote achteruitgang. Dan liever een klein, compact boxje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:39:
[...]

Dat mag toch niet meer van de ACM? Of is IPTV daarvan uitgesloten? Ziggo heeft het ZiggoSport UHD4k kanaal namelijk moeten opstellen voor Ci+ gebruikers, evenals ESPN UHD

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 08:54:
[...]

Ik ervaar exact het tegenovergestelde. Veel meer deskundigheid dan bij Ziggo en dat associeer ik niet met goedkoop huismerk. Ga maar eens na wie ze bij viaplay tot nu toe in de studio hebben gehad tov wat er bij Ziggo voorbij kwam. En ook op het circuit krijgen ze gewoon veel meer mensen te spreken.

Maar je haalt een belangrijk punt aan… het gaat meer om het feit dat we heel lang formule 1 op een bepaalde manier voorgeschoteld hebben gekregen en als dat dan ineens verandert, komt er ook veel weerstand tegen deze verandering. Dat geldt wel voor meer dingen in het leven. En het wordt nog een hele opgave voor viaplay om deze mensen over de streep te trekken, zeker als er een goedkoper (en uitgebreider qua F1) alternatief is (F1 TV Pro) en Olav en Jack gratis commentaar blijven aanbieden tijdens de race via gp radio. En dan komt er zo dadelijk ook nog eens officieel NL commentaar bij op F1 TV Pro.

Ik heb nu viaplay en F1 TV Pro. Ik ben wel tevreden tot nu toe over F1 op viaplay, maar heb nu nog een abo voor 4 maanden voor €20 via Ziggo. Als ik zo dadelijk de volle prijs moet gaan betalen, gaat viaplay er uit denk ik. Ik ben alleen geïnteresseerd in F1 op viaplay (andere sport, series en films zijn niet boeiend) en dan is het abonnement gewoon te duur.
De extra deskundigheid bij Viaplay zit hem voor mij vooral in de extra programma's rondom F1. Tijdens de live-uitzendingen bij de kwalificatie en de race hoor ik niet per se meer zinnige dingen dan bij Ziggo. Die beschikten ook gewoon over Doornbos, Coronel, Van der Garde, Van der Zande, Ho-Pin Tung, Van Lennep. Wel is de sfeer nu uiteraard compleet anders (gelukkig zonder BN'ers) en is de aandacht beter verdeeld over de verschillende teams.

Wat ik niet begrijp is dat Viaplay niet veel meer kiest voor een tussenweg tussen die kille Scandinavische stijl en de joviale Ziggo-style. Zonder te bepalen wat beter is (dat is subjectief), jagen ze met de huidige stijl de massa tegen zich in het harnas. Vanaf dag 1 hebben ze de massa daar met hun toontje aanleiding toe gegeven. Marketing-technisch is dat enorm onhandig, want ze staan gelijk met 3-0 achter. En die reputatieschade repareer je niet zo snel.

Viaplay kan alleen een succes worden als de massa het omarmt. Nu doen ze er juist álles aan om die groep van zich af te stoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 11:52
Streaming is niet het probleem... Viaplay heeft gewoon nooit verwacht dat wij gingen klagen over 720P.. daar is simpelweg hun hardwarekant nog niet helemaal op ingericht.. zie de viaplay beelden van de paddock bijvoorbeeld. Dat is 720p aangezien alles vanaf viaplay word gedaan in 720p daar.

Moet eerlijk zeggen dat als Eredivisie op een fatsoenlijke wijze met de nieuwe rechten ook gewoon los gekocht kan worden zoals bijv F1tv ik zelfs de ouderwetse tv eruit gooi..

Mensen kunnen steen en been klagen alleen streaming heeft de toekomst. Dat viaplay het nog niet helemaal voor elkaar heeft is een ander verhaal.
Streaming in goede kwaliteit met live wedstrijden kan gewoon prima!
Linear is achterhaald in mijn optiek. (Kan nu alvast mijn popcorn gaan pakken met alle reactie die hierop gaan komen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
SmasterS schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:56:
Mensen kunnen steen en been klagen alleen streaming heeft de toekomst. Dat viaplay het nog niet helemaal voor elkaar heeft is een ander verhaal.
Linear is achterhaald in mijn optiek. (Kan nu alvast mijn popcorn gaan pakken met alle reactie die hierop gaan komen)
Hier al enkele jaren geen TV abonnement meer, geen probleem. Ook waf kan er prima mee omgaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SmasterS schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:56:
Streaming is niet het probleem... Viaplay heeft gewoon nooit verwacht dat wij gingen klagen over 720P.. daar is simpelweg hun hardwarekant nog niet helemaal op ingericht.. zie de viaplay beelden van de paddock bijvoorbeeld. Dat is 720p aangezien alles vanaf viaplay word gedaan in 720p daar.

Moet eerlijk zeggen dat als Eredivisie op een fatsoenlijke wijze met de nieuwe rechten ook gewoon los gekocht kan worden zoals bijv F1tv ik zelfs de ouderwetse tv eruit gooi..

Streaming kan inderdaad prima en heeft absoluut de toekomst! Ik ben er zelf ook een groot voorstander van.

Maar Viaplay heeft het voor de massa nog niet goed genoeg op orde. Pas als het volledig stabiel en compleet foolproof is, kan het bij F1 een succes worden. Nu zijn er te veel variabelen die allemaal perfect op orde moeten zijn. En dat zal bij te veel mensen steeds ergens misgaan. Daardoor zal er door grote groepen inderdaad drie jaar lang steen en been geklaagd gaan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik deel je sentiment wat betreft de toekomst van streaming wel hoor. Ik zie zelf ook niks meer lineair en dat bevalt goed. Het is nu alleen een kwestie van investeren in stabiliteit. Streaming is gewoon nog relatief nieuw ten opzichte van wat we al god weet hoe lang doen via de kabel. Als de kinderziektes er uit zijn dan hoor je niemand er meer over en biedt het gewoon een goede ervaring. Op dit moment bestormen veel nieuwe partijen de markt die allemaal nog moet leren. Het is jammer dat wij daardoor in een soort tussenfase zitten. Ons geheugen is vluchtig, maar bedenk dat nog niet zo heel lang geleden een Netflix ook moeite had met stabiele hoge kwaliteit streams. Tegenwoordig kakken ze stabiel 4K uit alsof het niks is. Het komt dus uiteindelijk wel goed, wat niet weg neemt dat ik op dit moment ook elke keer weer aan het vloeken en tieren ben als Viaplay weet gaat bufferen of de kwaliteit inkakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tjoekie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:05:
Ik deel je sentiment wat betreft de toekomst van streaming wel hoor. Ik zie zelf ook niks meer lineair en dat bevalt goed. Het is nu alleen een kwestie van investeren in stabiliteit. Streaming is gewoon nog relatief nieuw ten opzichte van wat we al god weet hoe lang doen via de kabel. Als de kinderziektes er uit zijn dan hoor je niemand er meer over en biedt het gewoon een goede ervaring. Op dit moment bestormen veel nieuwe partijen de markt die allemaal nog moet leren. Het is jammer dat wij daardoor in een soort tussenfase zitten. Ons geheugen is vluchtig, maar bedenk dat nog niet zo heel lang geleden een Netflix ook moeite had met stabiele hoge kwaliteit streams. Tegenwoordig kakken ze stabiel 4K uit alsof het niks is. Het komt dus uiteindelijk wel goed, wat niet weg neemt dat ik op dit moment ook elke keer weer aan het vloeken en tieren ben als Viaplay weet gaat bufferen of de kwaliteit inkakt.
Wat is 'nieuw', de meeste van deze diensten draaien al zeker vijf jaar in het buitenland ...

Streamen gebruiikt ook enorm veel stroom dus of het de toekomst is moeten we nog maar eens gaan zien :P

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 27-03-2022 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
dnmw2705 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:55:
[...]

Dat mag toch niet meer van de ACM? Of is IPTV daarvan uitgesloten? Ziggo heeft het ZiggoSport UHD4k kanaal namelijk moeten opstellen voor Ci+ gebruikers, evenals ESPN UHD
Het mag wel degelijk zolang je ook maar andere apparaten toestaat. Je krijgt nu bij KPN ook de Box 12 mee die je moet gebruiken om je lijn te activeren en weer erbij mag pakken bij eventuele storingen.
Stel dat dat scenario plaats gaat vinden zoals bij Sky Q dan zal er echt wel een klein lijstje meegegeven worden van apparaten die 100% werken. Wil je dan een eigen apparaat gebruiken dat niet op dat lijstje staat dan verspeel je je support en kun je terugvallen op het doosje van de provider.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 20:29
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Streaming kan inderdaad prima en heeft absoluut de toekomst! Ik ben er zelf ook een groot voorstander van.

Maar Viaplay heeft het voor de massa nog niet goed genoeg op orde. Pas als het compleet foolproof is, kan het bij F1 een succes worden. Nu zijn er te veel variabelen die allemaal perfect op orde moeten zijn. En dat zal bij te veel mensen steeds ergens misgaan. Daardoor zal er door grote groepen inderdaad drie jaar lang steen en been geklaagd gaan worden.
Ik voldoe aan alle voorwaarden, welke vermeld staan op de site van viaPlay:
- internetverbinding >10 mbit/s ✅
- een door viaPlay ondersteund device ✅ LG TV uit 2021 (zowel via ethernet, als WiFi verbonden)

En toch werkt het niet naar behoren. op dit moment is streaming voor live-sport via viaPlay nog niet geschikt. Maar in de toekomst zou het dat wel kunnen worden. Minimale vereiste is gewoon een stabiele stream. Daarnaast vind ik dat je tegenwoordig ook een 4K-stream met een bitrate van 25 mb/s moet kunnen aanbieden (uiteraard tegen meerprijs en op een door de provider meegestuurd device)

Ja, streaming is de toekomst, maar daar zijn we nog lang niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:45
TexMex schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:55:
[...]

De extra deskundigheid bij Viaplay zit hem voor mij vooral in de extra programma's rondom F1. Tijdens de live-uitzendingen bij de kwalificatie en de race hoor ik niet per se meer zinnige dingen dan bij Ziggo. Die beschikten ook gewoon over Doornbos, Coronel, Van der Garde, Van der Zande, Ho-Pin Tung, Van Lennep. Wel is de sfeer nu uiteraard compleet anders (gelukkig zonder BN'ers) en is de aandacht beter verdeeld over de verschillende teams.

Wat ik niet begrijp is dat Viaplay niet veel meer kiest voor een tussenweg tussen die kille Scandinavische stijl en de joviale Ziggo-style. Zonder te bepalen wat beter is (dat is subjectief), jagen ze met de huidige stijl de massa tegen zich in het harnas. Vanaf dag 1 hebben ze de massa daar met hun toontje aanleiding toe gegeven. Marketing-technisch is dat enorm onhandig, want ze staan gelijk met 3-0 achter. En die reputatieschade repareer je niet zo snel.

Viaplay kan alleen een succes worden als de massa het omarmt. Nu doen ze er juist álles aan om die groep van zich af te stoten.
Helemaal mee eens. Viaplay heeft zich wat dat betreft een flink in de voet geschoten door meteen al te gaan roepen dat ze het anders gingen doen. Dus… verandering… en daar houden veel mensen helemaal niet van. Op dit moment hebben ze 2 grote problemen die ze snel zullen moeten oplossen.De eerste lijkt simpel… de kwaliteit van de streams en de apps… maar de tweede… je publiek… die is enorm lastig. Hoe krijg je de 2 ‘kampen’ die nu zijn ontstaan, beide aan boord? Als ze niets gaan doen, dan gaan ze de strijd verliezen denk ik.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miki
Pvd01 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:21:
[...]

Ik voldoe aan alle voorwaarden, welke vermeld staan op de site van viaPlay:
- internetverbinding >10 mbit/s ✅
- een door viaPlay ondersteund device ✅ LG TV uit 2021 (zowel via ethernet, als WiFi verbonden)

En toch werkt het niet naar behoren. op dit moment is streaming voor live-sport via viaPlay nog niet geschikt. Maar in de toekomst zou het dat wel kunnen worden. Minimale vereiste is gewoon een stabiele stream. Daarnaast vind ik dat je tegenwoordig ook een 4K-stream met een bitrate van 25 mb/s moet kunnen aanbieden (uiteraard tegen meerprijs)

Ja, streaming is de toekomst, maar daar zijn we nog lang niet.
En wat je nu terecht aanstipt, daar wringt de schoen, ze hadden nooit dit mogen goedkeuren. Als klant voldoe je aan de minimale voorwaarden en dus moeten ze een goed werkende dienst leveren en dat kunnen ze momenteel niet. Ik zou ze een formele brief sturen waarin je ze in gebreke stelt zodat je tijdig het contract kunt ontbinden.

Saillant detail is dat bijvoorbeeld F1TV voor LG tv’s helemaal geen app heeft en ook voor veel Android tv’s geen app aanbiedt. Uiteraard wordt de app dan gesideload maar daar kun je geen enkel recht aan ontlenen bij eventuele storingen.

Dit is veelzeggend:
TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above

TV
We do not currently support connected TV’s
Bron: https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US

ViaPlay had beter de dienst kunnen koppelen aan een aantal mediaplayers die je bij hun met korting had kunnen aanschaffen of in bruikleen had kunnen krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 27-03-2022 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
Rallye schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:00:
[...]

Als gezegd: ik vond het gisteren best goed. En met betrekking tot Mick: motorsport is dangerous. Inzoomen hoeft natuurlijk niet, maar zelfs de crash niet herhalen vind ik dan echt onzin. Ik zie niet wat “respect” hiermee te maken heeft……
Dat is volgens mij een FOM regel. Overigens is dat ook zo bij voetbal. Zolang de gevolgen niet duidelijk zijn, geen herhalingen. In de F1 is dit ook niets nieuws.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmasterS
418O2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:34:
[...]

Dat is volgens mij een FOM regel. Overigens is dat ook zo bij voetbal. Zolang de gevolgen niet duidelijk zijn, geen herhalingen. In de F1 is dit ook niets nieuws.
Wanneer Ziggo dat doet bij Grosjean niks aan de hand.. viaplay het doet moord en brand...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
SmasterS schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:37:
[...]

Wanneer Ziggo dat doet bij Grosjean niks aan de hand.. viaplay het doet moord en brand...
We moeten niet gaan doen alsof die vier twitteraars die hart van Nederland aanhaalt de algemene consensus bepalen. Bij Grosjean zullen er vast ook wat lui hebben lopen zeuren op twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
SmasterS schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:37:
[...]

Onzin. Ziggo liet alleen de herhaling zien toen de FOM regie dat ook deed. Viaplay liet hem al meerdere malen eerder zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:40:
[...]

Onzin. Ziggo liet alleen de herhaling zien toen de FOM regie dat ook deed. Viaplay liet hem al meerdere malen eerder zien.
Zie moord en brand..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Nee hoor. Gewoon even bij de feiten houden. Ik vind de herhaling overigens prima zoals al eerder aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
[...]

En daarna elke 2 min of elke stilte? Perspectief zien is erg moeilijk soms. Mensen klagen vaak om niks. Dat ze zelfs viaplay ervoor opzeggen lach ik persoonlijk in stilte erg hard om.

Deze forum topic is gewoon popcorn voer geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
[...]
Ik heb het niet gezien bij Viaplay, bij F1TV duurde het echt heel lang. Als ze het inderdaad geknipt hebben en daarna meerdere malen hebben laten zien, dan is dat natuurlijk niet helemaal handig, maar het is een wellus-nietus spelletje. FOM wacht met beelden tonen totdat ze 100% weten dat alles klopt, waar Viaplay mogelijk via pitcrew wist dat het goed was, dus lieten ze het zien... Persoonlijk zou ik lekker de FOM aanhouden, want net als met Grosjean, controleren ze niet alleen de rijder, maar ook of er door rondvliegend puin geen marshal of wie dan ook geraakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
dnmw2705 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:45:
[...]

Ik heb het niet gezien bij Viaplay, bij F1TV duurde het echt heel lang. Als ze het inderdaad geknipt hebben en daarna meerdere malen hebben laten zien, dan is dat natuurlijk niet helemaal handig, maar het is een wellus-nietus spelletje. FOM wacht met beelden tonen totdat ze 100% weten dat alles klopt, waar Viaplay mogelijk via pitcrew wist dat het goed was, dus lieten ze het zien... Persoonlijk zou ik lekker de FOM aanhouden, want net als met Grosjean, controleren ze niet alleen de rijder, maar ook of er door rondvliegend puin geen marshal of wie dan ook geraakt is.
Ja. Viaplay speelde gewoon eigen beelden eerder terug. Ik zou persoonlijk lekker wachten op de FOM beelden. Ook omdat bijvoorbeeld Kalf er ook al naast zat met zijn informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Ja. Viaplay speelde gewoon eigen beelden eerder terug. Ik zou persoonlijk lekker wachten op de FOM beelden. Ook omdat bijvoorbeeld Kalf er ook al naast zat met zijn informatie.
Ik denk dat het idd dat was. Kalff die zei alles goed en daarna de beelden? Weet het even niet meer eigenlijk in welke volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:42
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:46:
[...]

En op het moment dat de FOM juist de beelden van de crash (met slowmo's en zo) uitzond was op Viaplay een dikke minuut alleen een helikopter te zien die opsteeg... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:29:
[...]

En wat je nu terecht aanstipt, daar wringt de schoen ze hadden nooit dit mogen goedkeuren. Als klant voldoe je aan de minimale voorwaarden en dus moeten ze een goed werkende dienst leveren en dat kunnen ze momenteel niet. Ik zou ze een formele brief sturen waarin je ze in gebreke stelt zodat je tijdig het contract kunt ontbinden.

Saillant detail is dat bijvoorbeeld F1TV voor LG tv’s helemaal geen app heeft en ook voor veel Android tv’s geen app aanbiedt. Uiteraard wordt de app dan gesideload maar daar kun je geen enkel recht aan ontlenen bij eventuele storingen.

Dit is veelzeggend:

[...]

Bron: https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US

ViaPlay had beter de dienst kunnen koppelen aan een aantal mediaplayers die je bij hun met korting had kunnen aanschaffen of in bruikleen had kunnen krijgen.
Eigenlijk ontkom je er niet aan om een los kastje of stick te kopen. Zelf zou ik er niet meer op vertrouwen dat Viaplay op korte termijn de tv apps goed werkend krijgt en bv gewoon een Chromecast kopen. Nog geen vier tientjes en volop leverbaar (dit in tegenstelling tot het fruitkastje). In de iOS app kun je direct kijken vanaf het begin (uitgesteld kijken). Ik kan dit zelf niet testen, maar deze functie zou dan ook werken i.c.m. een Chromecast?
Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Ik wil rond 19:15 uur de race aanzetten, dan ligt de kleine erin.

Maar moet ik dan echt wachten tot de race voorbij is om het via de app te kijken? Ik ga er toch vanuit dat pauze op kanaal 200 wel werkt met de Mediabox Next?
Ik heb zelf ook een Next, maar de Viaplay app daarop nooit gebruikt omdat ik een ander kastje heb. Via dit kastje heb je de mogelijkheid om direct te kiezen voor vanaf het begin kijken. Dus niet live stream starten en terug spoelen. Zoiets is natuurlijk knudde.
Op dit moment kun je het niet testen (geen live uitzendingen), maar om 17.30 kun je uitproberen of de app op de Next box de kijken vanaf begin optie heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:26:
[...]
Op dit moment hebben ze 2 grote problemen die ze snel zullen moeten oplossen.De eerste lijkt simpel… de kwaliteit van de streams en de apps… maar de tweede… je publiek… die is enorm lastig. Hoe krijg je de 2 ‘kampen’ die nu zijn ontstaan, beide aan boord? Als ze niets gaan doen, dan gaan ze de strijd verliezen denk ik.
Ik denk dat dit een terechte vraag is. Er valt alleen middenweg te vinden, als je Olav en Jack op een apart commentaar kanaal zet, dat er keuze is tussen Nelson/Melroy en Olav/Jack, een beetje als F1 Live en Internationale feed van F1TV.
Viaplay zal dan heel erg toegeven aan de sociale druk, wat deels al gebeurd is met de 1080p, waardoor er dan weer de discussie ontstaat: hebben ze een verkeerde inschatting gemaakt met de komst naar Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
SmasterS schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Ik denk dat het idd dat was. Kalff die zei alles goed en daarna de beelden? Weet het even niet meer eigenlijk in welke volgorde.
Kalf zei al veel eerder dat er contact zou zijn tussen msc en zijn engineer. Bleek fake news want Haas liet later weten dat alle communicatie verbroken was. Tijdens de eerste herhaling kwam Amber met het nieuws dat Msc uit de auto was en bij bewustzijn was. Geen idee of dat van een officiele bron was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:52:
[...]

Kalf zei al veel eerder dat er contact zou zijn tussen msc en zijn engineer. Bleek fake news want Haas liet later weten dat alle communicatie verbroken was. Tijdens de eerste herhaling kwam Amber met het nieuws dat Msc uit de auto was en bij bewustzijn was. Geen idee of dat van een officiele bron was.
Lijkt me dan dat op basis van Kalff zijn informatie de beelden herhaald zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
[...]
Tijdens de eerste herhaling kwam Amber met het nieuws dat Msc uit de auto was en bij bewustzijn was. Geen idee of dat van een officiele bron was.
Maar Viaplay heeft in tegenstelling tot Ziggo veel meer dan 'maar' 3 medewerkers op locatie, waardoor ze natuurlijk alles veel sneller en correcter kunnen vertellen, dit waren toen al de woorden van Marco Zwanenveld, head of sports in Nederland van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 20:29
Eigenlijk ontkom je er niet aan om een los kastje of stick te kopen. Zelf zou ik er niet meer op vertrouwen dat Viaplay op korte termijn de tv apps goed werkend krijgt en bv gewoon een Chromecast kopen. Nog geen vier tientjes en volop leverbaar (dit in tegenstelling tot het fruitkastje). In de iOS app kun je direct kijken vanaf het begin (uitgesteld kijken). Ik kan dit zelf niet testen, maar deze functie zou dan ook werken i.c.m. een Chromecast?
Deze mogelijkheid zit ook in de LG-app ingebakken, maar werkt op dit moment niet op de C1. Op de slaapkamer TV werkt het overigens wel gewoon.[/quote]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik heb inmiddels na grote teleurstelling mijn jaarabbo geannuleerd in de hoop dat dit ze aan het denken zal zetten …

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
MilesD. schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:00:
Ik heb inmiddels na grote teleurstelling mijn jaarabbo geannuleerd in de hoop dat dit ze aan het denken zal zetten …
Dat is idd de beste manier om te laten weten dat je niet tevreden bent. Hoewel ik 'redelijk' tevreden ben heb ik ook meteen weer mijn jaar abonnement opgezegd, maar dat is meer omdat ik tegen die tijd wel weer kijk wat de mogelijkheden of aanbiedingen zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn stream hield gisteren er na 1 uur en 3 kwartier mee op, dat was vorige week bij de race ook al. Ik gebruik de Viaplay app op een Samsung tv. Na het afsluiten en opnieuw opstarten van de Viaplay app had ik nog steeds problemen met de stream, na het uit en aan zetten van de tv werkte het weer normaal. Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Frieda schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:34:
Mijn stream hield gisteren er na 1 uur en 3 kwartier mee op, dat was vorige week bij de race ook al. Ik gebruik de Viaplay app op een Samsung tv. Na het afsluiten en opnieuw opstarten van de Viaplay app had ik nog steeds problemen met de stream, na het uit en aan zetten van de tv werkte het weer normaal. Meer mensen die dit herkennen?
Dit lijkt op een geheugenlek en dus een brakke app voor je tv :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
@Frieda Op mijn 2019 Samsung ging de hele uitzending goed.

Met betrekking tot Mick heb ik geen idee of Viaplay vaker herhaalde dan F1TV. En, nogmaals, het hoeft geen “Faces of death” te worden. Maar als er iets op de baan gebeurt moet je dat gewoon laten zien. Dat is nu eenmaal de werkelijkheid. En die is soms geen entertainment…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

[...]

Zou het kunnen zijn dat de Medicar ook een radio heeft en dat via via duidelijk was dat het redelijk ok was met Msc? Waarom fake news????

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:53:
[...]

Ja zoiets lijkt het op idd, nu heb ik een aardig oude tv en de Viaplay app dateert volgens het Samsung-app overzicht van 2017 dus updaten is er helaas ook niet bij. Ik ga halverwege de race bij wijze van proef m'n tv maar even uit en aanzetten. Hopelijk kan ik dan wel gewoon het einde zien!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
Ik heb zelf geen ervaring met (apps van) streamingdiensten, maar zijn er meer die de layout van viaplay erg onoverzichtelijk vinden of is dit gebruikelijk voor streamingdiensten?

Je moet echt goed kijken om niet per ongeluk F2 aan te klikken bijvoorbeeld. Ook heb ik gemerkt dat de stream van de race niet altijd vooraan staat. Jammer ook dat er altijd bij "start" begonnen wordt. Mogelijk dat de content daar verbetert naarmate je viaplay gebruikt, maar nu staat er zelden wat ik wil zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
Frieda schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:49:
[...]

Ja zoiets lijkt het op idd, nu heb ik een aardig oude tv en de Viaplay app dateert volgens het Samsung-app overzicht van 2017 dus updaten is er helaas ook niet bij. Ik ga halverwege de race bij wijze van proef m'n tv maar even uit en aanzetten. Hopelijk kan ik dan wel gewoon het einde zien!
Als je er geld aan wilt uitgeven kun je een betere mediaplayer kopen en daardoor een betere kijkervaring beleven.

Afhankelijk van het ecosysteem waarin je zit kun je kiezen voor een:
  • Apple TV
  • Amazon Fire stick 4K
  • Google Chromecast met Android tv
  • Nvidia shield
Overigens zullen ook andere apps waar je nu ook gebruik van maakt in gebruikservaring verbeteren. Sneller starten, nieuwe features toegevoegd, etc. Een smart tv uit 2017 is ondanks de hoge aanschafprijs EOL als het gaat om apps en firmware updates.

Niks moet overigens, laat dat duidelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:37
Rallye schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:34:
@Frieda Op mijn 2019 Samsung ging de hele uitzending goed.

Met betrekking tot Mick heb ik geen idee of Viaplay vaker herhaalde dan F1TV. En, nogmaals, het hoeft geen “Faces of death” te worden. Maar als er iets op de baan gebeurt moet je dat gewoon laten zien. Dat is nu eenmaal de werkelijkheid. En die is soms geen entertainment…
Ik ben het met jou eens dat de werkelijkheid soms geen entertainment is. Nent is de echter de afkorting van nordic entertainment group.
De crash was "live" te zien, dus daar kan je het mee doen. Herhalingen zijn niet nodig, als je dat wilt lukt het je vast om de crash opnieuw te zien. Desnoods spoel je terug.
De uitzending is op een tijdstip dat er ook kleine kinderen kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:08
Dat is het beste om te doen, het enige waar abonnement-verkopers naar kijken is churn rate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:04:
[...]

Als je er geld aan wilt uitgeven kun je een betere mediaplayer kopen en daardoor een betere kijkervaring beleven.

Afhankelijk van het ecosysteem waarin je zit kun je kiezen voor een:
  • Apple TV
  • Amazon Fire stick 4K
  • Google Chromecast met Android tv
  • Nvidia shield
Overigens zullen ook andere apps waar je nu ook gebruik van maakt in gebruikservaring verbeteren. Sneller starten, nieuwe features toegevoegd, etc. Een smart tv uit 2017 is ondanks de hoge aanschafprijs EOL als het gaat om apps en firmware updates.

Niks moet overigens, laat dat duidelijk zijn :)
Mijn tv is van 2013 dus ik zou de grootste verbetering kunnen ervaren door die te vervangen denk ik ;) Het is de Viaplay app die uit 2017 is. Maar een chromecast oid zou ook zeker een optie zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Frieda schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Mijn tv is van 2013 dus ik zou de grootste verbetering kunnen ervaren door die te vervangen denk ik ;) Het is de Viaplay app die uit 2017 is. Maar een chromecast oid zou ook zeker een optie zijn :)
Chromecast of ander externe media player hebben vaak langer support dan een nieuwe TV. Die krijgen meestal na een jaar of twee geen updates meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Man wat is die Allard Kalf irritant, die man is letterlijk de hele tijd aan het schreeuwen, praat ff een beetje rustig man pfff...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jeetje, Allard Kalf tetterde de hele FP2 vol. Weet iemand of die gast ADHD heeft? Wat een stuiterbal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
LA-384 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:01:
Ik heb zelf geen ervaring met (apps van) streamingdiensten, maar zijn er meer die de layout van viaplay erg onoverzichtelijk vinden of is dit gebruikelijk voor streamingdiensten?

Je moet echt goed kijken om niet per ongeluk F2 aan te klikken bijvoorbeeld. Ook heb ik gemerkt dat de stream van de race niet altijd vooraan staat. Jammer ook dat er altijd bij "start" begonnen wordt. Mogelijk dat de content daar verbetert naarmate je viaplay gebruikt, maar nu staat er zelden wat ik wil zien.
Die app is gewoon bagger, geen goed woord voor over.

Onoverzichtelijk, streams die niet starten, bij series blijft het overlay met achteruitspoelen, pauze en vooruitspoelen vaker in beeld staan. Als je dan op de return knop op je afstandsbediening drukt om het 'menu' af te sluiten dan sluit ie de hele stream af.

Commentaar is al veel over gezegd, ik heb er persoonlijk helemaal niets mee. Kennis is er, dat zit wel goed. Maar het continue commentaar, de opgedraaide piep stemmetjes van de heren, aangevuld door een schreeuwende Allard Kalff.. dat breekt bij mij gewoon af van de kijk ervaring. Ik hoef niet continu een commentator te horen, die mij zaken vertelt die ik zelf ook wel kan zien. Is de ene eindelijk stil, begint de ander.

Verder mis ik de emotie, het komt allemaal zo analytisch, formeel en als een verplicht nummer over. Ik ben niet perse een Olav Mol fan, maar je kunt zeggen over hem wat je wilt emotie bracht ie wel.

Albers viel mij tot gisteren reuze mee, kon hem voorheen niet luchten of zien. Maar na/tijdens de crash van Schumacher liet ie weer z'n enge trekjes zien met z'n vreemde commentaar/houding.

De stabiliteit van de stream lijkt beter te zijn (althans voor mij), dus wat dat betreft hebben ze hun zaakjes beter op orde dan pak en weg twee weken geleden. Dat gezegd hebbende vind ik de beeldkwaliteit nog altijd erg mager.

Ik heb m'n abonnement afgezegd, de 'voordeeltjes' wegen niet op tegen de nadelen en al helemaal niet voor een fors maandbedrag. Ik zit m'n lopende maand nog uit en dan zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Schema geeft aan dat om 17.25 de uitzending begint. Selecteer je deze, moet je 5 minuten wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
meesje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:26:
Schema geeft aan dat om 17.25 de uitzending begint. Selecteer je deze, moet je 5 minuten wachten. 8)7
Dat is altijd al zo bij viaplay… gewoon 5 minuten later inschakelen. ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kripple
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
meesje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:26:
Ja, heb je nog mooi even 5 minuten om bier en chips te pakken voordat het echt begint 8)

AMD Ryzen 9 5900x - Nvidia rtx 4070 - 32gb ram - Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:08
Viel me op dat er twee streams zijn? Een stream met het viaplay logo rechtsboven en eentje zonder? Startte de stream net op en er was geen logo. Kwaliteit bleef zeer laag, pas bij een refresh werd de kwaliteit ""goed"" met viaplay logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
kripple schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:29:
[...]

Ja, heb je nog mooi even 5 minuten om bier en chips te pakken voordat het echt begint 8)
Op de app heb je in ieder geval nog een timer, de TV zender heeft alleen maar hetzelfde herhalende geluid met de melding dat het 'zo' begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
eilavid schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:39:
Viel me op dat er twee streams zijn? Een stream met het viaplay logo rechtsboven en eentje zonder? Startte de stream net op en er was geen logo. Kwaliteit bleef zeer laag, pas bij een refresh werd de kwaliteit ""goed"" met viaplay logo.
Backup stream. Die heeft ook geen commentaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:53:
[...]

Zal het ook kunnen dat je nog een oude Firmware heb????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 22:08
PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:28:
[...]

Dat is altijd al zo bij viaplay… gewoon 5 minuten later inschakelen. ;)
Wat een vreselijke tenenkrommende uitzending weer, zet alsjeblieft die griet en die saaie Aalbers aan de kant, echt geen reet meer aan zo. Zodra mijn gratis maanden zijn afgelopen bij viaplay ben ik heel snel weg bij die club. Wat een armoede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Dat heb ik inmiddels ook gedaan.. Alleen jammer dat ik zo nog 1 jaar verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Laatst online: 12-09 20:28
harley2009 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Dat heb ik inmiddels ook gedaan.. Alleen jammer dat ik zo nog 1 jaar verder moet.
Viaplay is toch maandelijks opzegbaar,gewoon opzeggen en F1TV nemen. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

DoubleDutch schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Niet als je een jaarabo hebt afgenomen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 12-09 16:44
LA-384 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:01:

Eens. Hier stoorde ik mij ook al aan.

Het is voornamelijk mijn vader die de TV app op een LG tv moet gebruiken. Maar het is inderdaad zelfs voor mij niet echt overzichtelijk, laat staan voor hem. Ook is er verwarring bij “kijk live en “kijk vanaf begin” als je een uitzending wilt terugkijken op een compleet ander moment.

Beeldkwaliteit gaat nog, maar het mag wel scherper. Zelfs de Ziggo streams waren beter.

We gebruikten voorheen een CanalDigitaal app en later de Ziggo app op de TV (makkelijker aantikken want lineaire uitzending), nu is het vaak zoeken welke je moet hebben.

Op dit moment (18:05) met interview Verstappen ineens wisselend geluid (mono). Slordige foutjes.

Beeldkwaliteit vanuit de Studio is dan wel weer scherper lijkt het wel.

We kijken het nog even aan tot de zomer. Anders zeggen we het weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Laatst online: 12-09 20:28
Quad schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:06:
[...]

Niet als je een jaarabo hebt afgenomen.
Ah ok wist niet dat dat ook kon, maar waarom een jaar abbo, is misschien goedkoper (schat ik), maar is toch beter om eerst een maandje of 2 te proberen en als het niks is naar wat anders kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
DoubleDutch schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Zoals hieronder staat jaarabbo van 99 euro afgesloten. Stopt op 26 Maart 2023..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Hoorde zojuist ook stemmen van achter de schermen ofzo?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:21
Het is echt apart, viaplay ben ik hier wel tevreden mee. Kijk met plezier naar de F1.
Mijn zoon pakt nog een boel andere content mee, ja best leuk. Natuurlijk een en ander kan beter.

Maar iedere keer als ik hier in het topic even kijk. Dan denk ik, sodeju wat is dat viaplay kut,

En dan klik ik snel het stelletje azijn pissers hier weg, en hopsa best wel weer oke :)

Dus succes hier 8)

I'm off....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Zo zit er klaar voor. Apple TV en BlueSound naar mijn NAD versterker. Beeld van Viaplay en het geluid van Grand Prix Radio via TuneIn. Deze Race is kijken met Olaf Mol :P

Heb uiteraard ook de Preset nog dat ik zowel beeld als geluid van ViaPlay heb.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Scorpio861 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:57:
[...]

Wat een vreselijke tenenkrommende uitzending weer, zet alsjeblieft die griet en die saaie Aalbers aan de kant, echt geen reet meer aan zo. Zodra mijn gratis maanden zijn afgelopen bij viaplay ben ik heel snel weg bij die club. Wat een armoede
Ik respecteer je mening, maar dit vind ik niet helemaal fair. Het is inderdaad anders, maar de studio doet het best oke. Veel afwisseling tussen studio en interviews, vind ik wel netjes.

Alleen het meisje in de pit, jeetje. Kom toch eens een beetje los, lijkt wel of ze strak staat van de zenuwen. Interviewtje op de bank met Max ging nog wel. Maar het Hakkinen was gewoon niet best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
ppeterr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:12:
Het is echt apart, viaplay ben ik hier wel tevreden mee. Kijk met plezier naar de F1.
Mijn zoon pakt nog een boel andere content mee, ja best leuk. Natuurlijk een en ander kan beter.

Maar iedere keer als ik hier in het topic even kijk. Dan denk ik, sodeju wat is dat viaplay kut,

En dan klik ik snel het stelletje azijn pissers hier weg, en hopsa best wel weer oke :)

Dus succes hier 8)

I'm off....
Nou, ergens snap ik het wel. De meeste van ons zullen via de stream moeten kijken en als je de oude situatie van Ziggo gewend bent (ik vond het persoonlijk ook fijner), dan is het natuurlijk weer even switchen. Als dan de kwaliteit gewoon minder is van zowel het beeld (65” gaat het, op 32” wel prima) als het commentaar, dan snap ik wel dat men even moet schakelen.

Viaplay heeft zichzelf met veel bombarie laten presenteren en achteraf is het gewoon niet zo’n succes gebleken.

Hier blijven de streams trouwens perfect urenlang achterelkaar draaien, dus stabiliteit gaat hier goed. En uiteraard moet het nieuwe team ook even op gang komen, dus ik kijk het nog even aan.

Aanbod films en series is dan wel weer prima. Ze kunnen het dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyV
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-04 12:52
Simpel: Viaplay is RUK.

Ik ben momenteel op de Nederlandse Antillen. Ik heb een abonnement op Viaplay afgesloten in Nederland. In Nederland werkt het probleemloos, op tv en via internet met de app.

Nu komt het: ik heb een betaalde VPN naar Nederland. IP-adres is van een server in Amsterdam. Ik kan via de app inloggen maar dan komt het: als ik de F1 wil streamen zegt de app “player.stream.error.unauthorized_anonymous_proxy.title”. Ofwel: “we accepteren je VPN-verbinding niet.” Zonder VPN? Ook een no-go.

Dus wat mij betreft is F1 als streamingdienst een absolute no-brainer…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Ik vindt de show en informatie gisteren in de kwalificatie echt wel prima.
Veel beter dan de week ervoor.

Met wat meer ervaring gaat dit helemaal goed komen met de show eromheen.
Wel hoop ik dat de bitrate nog omhoog gaat tijdens de races.
Jammer dat viaplay daar zelf niet over communiceert dat dit nog verbeterd gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
MikeyV schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:23:

Ik ben momenteel op de Nederlandse Antillen. Ik heb een abonnement op Viaplay afgesloten in Nederland. In Nederland werkt het probleemloos, op tv en via internet met de app.

Nu komt het: ik heb een betaalde VPN naar Nederland. IP-adres is van een server in Amsterdam. Ik kan via de app inloggen maar dan komt het: als ik de F1 wil streamen zegt de app “player.stream.error.unauthorized_anonymous_proxy.title”. Ofwel: “we accepteren je VPN-verbinding niet.” Zonder VPN? Ook een no-go.

Dat heeft met de uitzendrechten te maken en is echt de normaalste zaak van de wereld.

Heb ik met F1TV ook wel eens gehad (in ieder geval buiten de EU). Net als dat o.a. ZiggoGo en de NOS het buiten de EU niet doen.

Dus maar even een lokale uitzender zoeken is denk ik je beste optie.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik vind het best goed de voorbeschouwend inhoudelijk. Je merkt dat de uitzending veel meer in dienst van de sport staat dan bij Ziggo. Geregeld schakelen tussen studio en paddock, maar bijvoorbeeld ook beelden van de auto’s die naar de grid toe rijden. Bij Ziggo lulden ze de tijd vol met elkaar, stonden de characters van Ziggo erg centraal en zie je amper live beelden. Ik ben meer van de aanpak van Viaplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
MikeyV schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:23:

Viaplay is dan ook een EU dienst (als je deze met een nlaccount gebruikt) en daarbuiten inclusief vpn diensten niet te gebruiken. Ze hebben het zelfs in hun helpcentrum beschreven.

https://help.viaplay.com/nl/regioblokkering-en-vpn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Denk kijk even op de mobiel ( Oppo Reno z2 ) maar dat is niet kijkbaar, schokkeriger kan het beeld niet jezus wat slecht.. hopelijk is het op onze Sony Bravia G8 straks beter :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
pronkje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:54:
[...]

Zal het ook kunnen dat je nog een oude Firmware heb????
Soms wil dat ook nog wel eens wat problemen verhelpen maar een tv uit 2013 zal echt geen recente firmware update meer krijgen vermoed ik zo. Daarnaast zal één van die mediaspeler die ik noemde zoveel meer en beter te bieden hebben.

Zo'n Amazon Fire stick 4K en Google Chromecast met Android TV (die witte met de afstandbediening) zijn veelvuldig in de aanbieding waardoor je voor een leuk prijsje een uitstekende mediaspeler in huis haalt die je smart tv gedeelte prima kan vervangen. En mocht je in het Apple ecosysteem zitten dan is een Apple TV gewoon een no-brainer maar dat laat ik geheel aan jullie welk systeem het beste bij je past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
*knip*
Flamebait en we spotten niet met ziektes.

[ Voor 73% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 18:43 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
G_Dragon schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:30:
Denk kijk even op de mobiel ( Oppo Reno z2 ) maar dat is niet kijkbaar, schokkeriger kan het beeld niet jezus wat slecht.. hopelijk is het op onze Sony Bravia G8 straks beter :p
Het ligt toch aan het apparaat wat je gebruikt en dat ligt uiteindelijk aan viaplay. Hier is het weer soepel, scherp en probleemloos. Hooguit dat Edge na 3 uur eruit klapt door een geheugen probleem en dat is ook een bug die maar niet weggaat.

Het beeld spat alleen niet van het scherm af, maar dat is puur de bitrate wat wat kleurdiepte mist.

Bij gpfans zag ik een poll langskomen en daar zijn de ervaringen eigenlijk net zo verdeeld als hier. Het is niet alleen maar slecht en ook niet perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 18:47 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Hier wederom via zowel de Viaplay App op LG als KPN zender 225 alles prima in orde.

Wat betreft het commentaar van Viaplay: Het pitcommentaar mag inderdaad wel wat losser, ze is zichtbaar nerveus, als ze zich daar op korte termijn overheen kan zetten dan wordt dat al een stuk beter. Ik kan mij voorstellen dat je even moet inkomen.

Verder heeft de commentator met o.a. de terugblik op de vorige race een enorm monotone emotieloze stem. Het komt niet over, de feiten kloppen misschien wel, maar de passie in zijn stem ontbreekt volledig, erg jammer.

En overall: Tjah, ik had +-20 jaar geleden al een collega die Olav Mol niets vond en daarom bewust een duurder abonnement nam. Ik hecht er wat minder waarde aan, het gaat mij voornamelijk om de race zelf. Als de 2 commentatoren veel meer pauzes laten vallen tov de vorige keer dan is het al beter te pruimen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 16:31
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:44:
Hier wederom via zowel de Viaplay App op LG als KPN zender 225 alles prima in orde.
Werkt "starten vanaf het begin" op jouw LG ?
Ik wil timeshiften maar de stream start niet op mijn LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

tweakduke schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:42:
[...]

Het ligt toch aan het apparaat wat je gebruikt en dat ligt uiteindelijk aan viaplay. Hier is het weer soepel, scherp en probleemloos. Hooguit dat Edge na 3 uur eruit klapt door een geheugen probleem en dat is ook een bug die maar niet weggaat.

Het beeld spat alleen niet van het scherm af, maar dat is puur de bitrate wat wat kleurdiepte mist.

Bij gpfans zag ik een poll langskomen en daar zijn de ervaringen eigenlijk net zo verdeeld als hier. Het is niet alleen maar slecht en ook niet perfect.
Op mijn telefoon blijft het een drama om te kijken, gelukkig snel weer afgezet. Ik heb hem nu draaien op de Sony Bravia G8 maar Viaplay heeft het nog steeds niet goed voor elkaar, prima dat het per apparaat verschillend is. Maar ze hebben nog wel veel werk aan de winkel om het op alle apparaten goed te laten werken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Woodski schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:48:
[...]

Op mijn 65C8 werkt dat prima. Ook meteen 1080p en stabiele stream. Ook spoelen werkt eigenlijk heel goed en snel.

[ Voor 7% gewijzigd door Inspired op 27-03-2022 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]

Op dit moment niet, die blijft laden... (LG OLED65CX6LA)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat is die Albers toch een chagrijnige cynische oude lul. Zit continue Van der Garde onderuit te halen terwijl die zelf minuten lange monologen houdt en zijn eigen stem het liefste hoort.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik las net een opmerking over dat het beeld niet van het scherm spat. Met voor-/nabeschouwing ervaar ik dat niet, maar bij de race zelf vind ik het inderdaad wat minder. Wellicht te maken met avondrace? En Viaplay kan hier denk ik weinig aan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyV
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-04 12:52
Hompu schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:28:
[...]

Dat heeft met de uitzendrechten te maken en is echt de normaalste zaak van de wereld.

Heb ik met F1TV ook wel eens gehad (in ieder geval buiten de EU). Net als dat o.a. ZiggoGo en de NOS het buiten de EU niet doen.

Dus maar even een lokale uitzender zoeken is denk ik je beste optie.
Die mening deel ik niet helemaal. Ik kon en kan met ZiggoGo overal ter wereld tv kijken, via VPN. Tot dit jaar ook de F1. Nu heeft Viaplay de rechten opgekocht en kun je F1 dus niet meer overal live kijken behalve met Viaplay. Live via een lokale zender kijken kun je wel vergeten door, inderdaad: de door Viaplay opgekochte rechten.

Komt nog bij dat Viaplay niet altijd stabiel is (in NL iig niet). Dat vind ik de abonnementsprijs onwaardig, zeker met mijn ‘probleem’ mee geteld.

Ik betaal mijn abonnement, ik wil die ene keer in het buitenland met mijn abonnement via een door mij betaalde VPN live F1 kijken. Ik betaal dus ook die rechten en die worden dus door Viaplay ontzegd omdat ik ook die ene keer niet thuis maar wel legaal wil kijken. En dat is dus voor mij de trigger dat ik Viaplay ruk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ppeterr schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:12:

Dus succes hier 8)

I'm off....
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, goed advies d:)b

Fijne race allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
Taro schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:51:
[...]

Op dit moment niet, die blijft laden... (LG OLED65CX6LA)
We hebben exact dezelfde TV en hier eigenlijk hetzelfde. Spoelen kan wel, maar het is wel erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodski
uchiha tijntje schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:51:
Wat is die Albers toch een chagrijnige cynische oude lul. Zit continue Van der Garde onderuit te halen terwijl die zelf minuten lange monologen houdt en zijn eigen stem het liefste hoort.
Onkundig, geen charisma.. Waardeloos, weg met Albers
Ik mis Doornbos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
[...]

Hier werkt dat dus ook niet. Ook LG

Blijft dat rondje hier rond draaien, bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
krakendmodem schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:02:
[...]

We hebben exact dezelfde TV en hier eigenlijk hetzelfde. Spoelen kan wel, maar het is wel erg onoverzichtelijk.
Spoelen kan maar dat moet blind.. Niet te doen.

Ik heb contact opgenomen met Viaplay en het ligt overal aan behalve aan Viaplay.

Het is op te lossen door de cache te legen.
Is natuurlijk onzin want de LG doet dat bij iedere herstart

Plan B is de app verwijderen en opnieuw toevoegen.
Bespaar je de moeite want ook dat helpt echt niet, de app is gewoon ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Op mijn Sony TV met Android is het alleen maar geschakel van 720p naar 1080p en weer terug tot nu toe.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ze praten gelukkig weer lekker steady door -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-09 10:24
Hoe is de kijkervaring op dit moment bij degene die Apple TV icm Viaplay app gebruiken? Hebben jullie ook last van hick-ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 19:15
Vorige week en gisteren de F1ongestoord kunnen kijken, nu ligt de beeld eruit na 15 minuutjes kijken, niet eerder last van gehad.
Kijk op de Next, enige kijk mogelijkheid, na paar minuten bufferen, soms een screen picture van een F1 auto in beeld voor 2 a 3 seconden...dan weer verder bufferen...
Inmiddels is er weer beeld, geluid valt kort weg.
Totaal beeld ziet er ten opzichte van gisteren wel weer beter uit in mijn ogen.
Nu hopen dat verbinding in stand blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door dinandus op 27-03-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Net toch mijn eerste buffer gezien die niet zichzelf fixde. Stream maar herstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Chromecast wggtv loopt het beeld prima op, maar het is wel duidelijk minder dan via f1tvpro. Alleen Olav Mol inmiddels in sync lopen dus geen zin om weer te switchen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Ik had tot 5 minuten geleden de app op de next gebruikt, enkel stopte de app/stream ermee en wilde totaal niet meer starten en heb ik maar uiteindelijk kanaal 200 opgezocht.
Ook de app op de iPad maar geïnstalleerd om eventueel daar over te kunnen schakelen, telefoon gebruik ik voor de GP radio…
Niet dat ik de commentaar te druk vind maar wil eens een race qua vergelijking horen via de oude manier :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sjowhan op 27-03-2022 19:29 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
MBAMG schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:22:
Hoe is de kijkervaring op dit moment bij degene die Apple TV icm Viaplay app gebruiken? Hebben jullie ook last van hick-ups?
Totaal nergens last van. Loopt perfect.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Apple TV hier: vorige race prima. Nu heel vaak behoorlijke dips in kwaliteit.
Pagina: 1 ... 67 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2