even een vraagje wat werd de prijs nou voor het 1 jarige actie abbo, en wat het daarna nou werd voor maandprijs?
DC mag wat mij betreft alles doen rondom de race.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:40:
[...]
Viaplay moet nog even uitvogelen hoe ze Mika Häkkinen, DC of Tom Kristensen kunnen toepassen bij de uitzendingen
Had overigens opeens happeringen tijdens Q1 op het KPN kanaal

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ziggo 200 op DVB-C was perfect.Bossie schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:24:
[...]
DC mag wat mij betreft alles doen rondom de race.
Had overigens opeens happeringen tijdens Q1 op het KPN kanaal
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Een jaar abonnement deal bij Viaplay koste voor 1 Maart 99 euro. Daarna is het 13,99 per maand. Bij KPN, Ziggo en andere providers waren andere aanbiedingen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:24:
even een vraagje wat werd de prijs nou voor het 1 jarige actie abbo, en wat het daarna nou werd voor maandprijs?
Hier ook. Morgen maar Edge proberen!ppeterr schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 16:49:
Flut, chrome weer de mist in met een memory fout.
Het tarief is nog 9.99 per maand, per 1-8 betaal je de volle 13.99 p/m.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:36:
[...]
Een jaar abonnement bij Viaplay koste voor 1 Maart 99 euro. Daarna is het 13,99 per maand. Bij KPN, Ziggo en andere providers waren andere aanbiedingen.
Ze keek inderdaad pas sinds een paar jaar geleden, maar blijkbaar wel fanatiek genoeg om er in te verdiepen vergeleken met andere gasten bij Ziggo toen der tijd.Winkiller schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:21:
[...]
Nee man ze is pas liefhebber geworden () toen ze verkering kreeg met de vader van hun kind, die was fan.
Dit heb ik haar horen zeggen in de Ziggo studio toen ze daar te gast was in 2019 dacht ik.
Olav terug en snel, voorlopig blijf ik wel via Luxemburg of Zwitserland kijken met commentaar van Olav.
Sinds 2019 doet ze iets met F1, ik vond het al niets en blijkbaar is het ook niets, kan eigenlijk ook niet.
Ter info, ik loop al mee sinds de jaren 70 toen ik als 10 jarig jochie mee mocht naar de F1 in Zandvoort.
Hoe informatief ze ook mag zijn, als er geen “leven” in zit, kan ik me goed voorstellen dat er naar alternatieven gezocht wordt, om de belevenis levendiger te maken.psy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:22:
Amber was bij Ziggo altijd één van de positieve uitzonderingen. Zij wist er duidelijk wel wat van. In tegenstelling tot veel andere gasten.
Dat is waarschijnlijk bij Ziggo of KPN, bij Viaplay zelf kon je tot 1 Maart een jaar abonnement kopen voor 99 euro. Geen maandelijkse kosten tot de actie is verlopen.ed1703 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:41:
[...]
Het tarief is nog 9.99 per maand, per 1-8 betaal je de volle 13.99 p/m.
Nee, dat is op de site van Viaplay zelf.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:44:
[...]
Dat is waarschijnlijk bij Ziggo of KPN, bij Viaplay zelf kon je tot 1 Maart een jaar abonnement kopen voor 99 euro. Geen maandelijkse kosten tot de actie is verlopen.
*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.
[ Voor 32% gewijzigd door ed1703 op 26-03-2022 20:47 ]
Tja maar ze mist heel veel parate algemene F1 kennis en dat doet IMHO haar de das om.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:43:
[...]
Ze keek inderdaad pas sinds een paar jaar geleden, maar blijkbaar wel fanatiek genoeg om er in te verdiepen vergeleken met andere gasten bij Ziggo toen der tijd.
Frank Snoeks loopt ook al 30 jaar mee, maar die pruim ik ook niet. Commentaar geven is een vak en van ervaring geven beide geen blijk.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Beide commentators hebben ervaring in hun vak. Nelson Valkenburg heeft jaren als commentator gewerkt bij Eurosport, Fox Sport en RTL7. Melroy Heemskerk daarentegen heeft zelf geracet.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Daarnaast maakt ze er een sport van de andere commentatoren zo vaak mogelijk te onderbreken voor de meest pietluttige details of opmerkingen.Winkiller schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:46:
[...]
Tja maar ze mist heel veel parate algemene F1 kennis en dat doet IMHO haar de das om.
Daarvoor hebben ze toch de experts als Christijan Albers, Giedo van der Garde, Tom Coronel etc? Rob Kampheus deed bij Ziggo ook vaak alsof hij niks van bepaalde dingen afwist, dit om juist uitleg van de experts te krijgen.Winkiller schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:46:
[...]
Tja maar ze mist heel veel parate algemene F1 kennis en dat doet IMHO haar de das om.
Dat is voor de andere acties. Via de site kon je voor 1 maart de 99 euro deal bestellen, gewoon in één keer 99 euro betaald.ed1703 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:45:
[...]
Nee, dat is op de site van Viaplay zelf.
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/YhQdL3LMK6ALolp0LkGIFnWP.png?f=user_large)
Probleemloze stream hier weer op de Shield, geen enkele hapering of onderbreking. Bitrate zou wat hoger mogen.
Kom op nou, de enige in jou rijtje die weet waar de klepel van de F1 hangt is Giedo van der Garde.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:48:
[...]
Daarvoor hebben ze toch de experts als Christijan Albers, Giedo van der Garde, Tom Coronel etc? Rob Kampheus deed bij Ziggo ook vaak alsof hij niks van bepaalde dingen afwist, dit om juist uitleg van de experts te krijgen.
Tom Coronel is lachen en vreselijk Pro Verstappen, goed voor de kijkcijfers maar meer ook niet.
Inderdaad. Ik ben echt blij dat kamphues, plooij en mol niet meer te zien/horen zijn. Ieder zijn ding, maar ik vind het echt een verademing hoe viaplay het doetNeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:48:
[...]
Daarvoor hebben ze toch de experts als Christijan Albers, Giedo van der Garde, Tom Coronel etc? Rob Kampheus deed bij Ziggo ook vaak alsof hij niks van bepaalde dingen afwist, dit om juist uitleg van de experts te krijgen.
OMG schelden in de kerk, blasfemie418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:53:
[...]
Inderdaad. Ik ben echt blij dat kamphues, plooij en mol niet meer te zien/horen zijn. Ieder zijn ding, maar ik vind het echt een verademing hoe viaplay het doet
Als het allemaal niks is waarom kijk je dan naar Viaplay?Servor schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:47:
[...]
Daarnaast maakt ze er een sport van de andere commentatoren zo vaak mogelijk te onderbreken voor de meest pietluttige details of opmerkingen.
Ik kijk vanaf vorige week via Luxemburg of Zwitserland met het geluid van Olav & Jack.418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:55:
[...]
Als je je zo stoort aan de opzet, waarom kijk je dan niet gewoon via F1 tv?
F1Tv zou eerst eens een fatsoenlijker app moeten produceren met NL commentaar.
Ik volg dit draadje voor de info...
[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 26-03-2022 20:59 ]
Ze moeten nog wel meer kennis op gaan doen met hun niet slimme vragen, ook mag het best wel meer spontaan en minder braaf binnen de lijntjes. Ik vond dat juist leuk bij Olaf en Plooij met hun gewaagde en soms spontane uitspraken!418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:53:
[...]
Inderdaad. Ik ben echt blij dat kamphues, plooij en mol niet meer te zien/horen zijn. Ieder zijn ding, maar ik vind het echt een verademing hoe viaplay het doet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En ik ergerde me weer aan die uitspraken. Je moet je wel realiseren dat niet iedereen zo wegloopt als jij met die twee oude rottenG_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:59:
[...]
Ze moeten nog wel meer kennis op gaan doen met hun niet slimme vragen, ook mag het best wel meer spontaan en minder braaf binnen de lijntjes. Ik vond dat juist leuk bij Olaf en Plooij met hun gewaagde en soms spontane uitspraken!
Ze staat daar niet als F1 expert, maar als hoofd presentatrice, net als Rob Kamphues bij Ziggo. Voor de F1 expertise hebben ze Christijan, Guido, Ho-Pin en Tom. De F1 podcast die ze samen met Jan Lammers deed was ook altijd prima om te luisteren. Zij stelt de vragen, de expert (Jan) geeft antwoord.Winkiller schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:46:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik snap inderdaad heel goed dat niet iedereen ervan hield, maar zo braaf als het nu is geworden is gelijk weer compleet de andere kant in mijn ogen. Denk ook dat het zoals jij al aangaf een persoonlijke voorkeur is, hoop wel dat de kennis van de sport snel verbeterd want bijsommige vragen kan ik mezelf soms echt tegen het hoofd slaan van hoe dom kan je zijn..418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:00:
[...]
En ik ergerde me weer aan die uitspraken. Je moet je wel realiseren dat niet iedereen zo wegloopt als jij met die twee oude rotten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zal er met m’n neus kijken. Ik wil graag via viaplay de kwalificatie terugkijken.
Ik ga naar sport, formule1. En dan schema. En dan zie ik netjes alle ‘uitzendingen’. Echter van de kwalificatie zie ik enkel alle onboards en timings. Niet de versie met het NL commentaar. Die ik iets fout?
Ik ga naar sport, formule1. En dan schema. En dan zie ik netjes alle ‘uitzendingen’. Echter van de kwalificatie zie ik enkel alle onboards en timings. Niet de versie met het NL commentaar. Die ik iets fout?
Dat klopt die heb ik zelf ook. Collega heeft gisteren op de site van viaplay een maandabonnement afgesloten voor 9.99 pm tot 1-8. Via ziggo en kpn is dat inderdaad ook mogelijk. Van 13.99 is nog nergens sprake op dit moment.NeverSettle schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:50:
[...]
Dat is voor de andere acties. Via de site kon je voor 1 maart de 99 euro deal bestellen, gewoon in één keer 99 euro betaald.
Dat is me ook opgevallen, je moet echt even scrollen naar rechts voordat je de Grand Prix Saudi Arabië kwalificatie kunt vinden. Ik ben namelijk ook later ingestapt om de kwalificatie te kunnen terug kijken.meermarco schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:06:
Ik zal er met m’n neus kijken. Ik wil graag via viaplay de kwalificatie terugkijken.
Helemaal met je eens, ik vind dit zoveel fijner. Ik zou voor geen goud meer terug willen naar het format ZS met dito commentatoren.418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:53:
[...]
Het zijn nu 2 uitersten als je het mij vraagt. Viaplay is tot nu erg ‘zakelijk’ en Ziggo erg ‘joviaal’ (recent voorbeeld is het interview tussen Jack en Guenther Steiner gisteravond). Met name Christijan is een beetje ‘saai’ en wil heel graag DE expert uithangen volgens mij en hij is tot nu toe het meeste in beeld geweest als analist. Ik hoop dat het allemaal iets ‘losser’ wordt bij viaplay, want voor de rest zit het wel goed in elkaar qua verslaggeving, met name ook omdat ze met meer mensen ter plekke zijn en ook met Mika en David meer ‘ingangen’ hebben in de paddock.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Ik snap inderdaad heel goed dat niet iedereen ervan hield, maar zo braaf als het nu is geworden is gelijk weer compleet de andere kant in mijn ogen. Denk ook dat het zoals jij al aangaf een persoonlijke voorkeur is, hoop wel dat de kennis van de sport snel verbeterd want bijsommige vragen kan ik mezelf soms echt tegen het hoofd slaan van hoe dom kan je zijn..
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Inderdaad, een grapje of iets mag er wel eens tussendoor. I.m.o. hadden ze daarvoor beter ook Doornbos als vaste expert bij kunnen zetten. Zou het allemaal iets luchtiger maken. Ook een item a la van gameren leent zich er voor om een stijve uitzending wat op te leuken.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Ik snap inderdaad heel goed dat niet iedereen ervan hield, maar zo braaf als het nu is geworden is gelijk weer compleet de andere kant in mijn ogen. Denk ook dat het zoals jij al aangaf een persoonlijke voorkeur is, hoop wel dat de kennis van de sport snel verbeterd want bijsommige vragen kan ik mezelf soms echt tegen het hoofd slaan van hoe dom kan je zijn..
Ik zie het echt niet. Enkel de Grabd prix backup feed van 18:00. Maar die feed doet het bij mij niet. Verder enkelMiki schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:10:
[...]
Dat is me ook opgevallen, je moet echt even scrollen naar rechts voordat je de Grand Prix Saudi Arabië kwalificatie kunt vinden. Ik ben namelijk ook later ingestapt om de kwalificatie te kunnen terug kijken.
[...]
Helemaal met je eens, ik vind dit zoveel fijner. Ik zou voor geen goud meer terug willen naar het format ZS met dito commentatoren.
Onboard, Pitlane etc. Totaal 8 blocks.
Prima dat jij dat dan vindt, ik ben van mening dat ze dan ook over veel algemene kennis hoort te beschikken.PatrickC schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:02:
[...]
Ze staat daar niet als F1 expert, maar als hoofd presentatrice, net als Rob Kamphues bij Ziggo. Voor de F1 expertise hebben ze Christijan, Guido, Ho-Pin en Tom. De F1 podcast die ze samen met Jan Lammers deed was ook altijd prima om te luisteren. Zij stelt de vragen, de expert (Jan) geeft antwoord.
Maar tot nu toe is het niveau van haar vragen wel echt te laag voor een zender die zegt meer de diepte in te willen met F1. Ze stelt vragen die meer geschikt zijn voor mensen die nog nooit gekeken hebben. Dat moet echt een stuk beter.PatrickC schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:02:
[...]
Ze staat daar niet als F1 expert, maar als hoofd presentatrice, net als Rob Kamphues bij Ziggo. Voor de F1 expertise hebben ze Christijan, Guido, Ho-Pin en Tom. De F1 podcast die ze samen met Jan Lammers deed was ook altijd prima om te luisteren. Zij stelt de vragen, de expert (Jan) geeft antwoord.
[ Voor 13% gewijzigd door TexMex op 26-03-2022 23:42 ]
Maar wat zou er mis zijn met publiek in de studio? Dan hoeft het niet gelijk een carnavalssfeer en de grote popie jopie Max Verstappen show te worden, maar ik denk dat dat de algemene sfeer wel ten goede zou komen. Het is nu echt wel vrij steriel allemaal.
Kijk en dan komt er meer bij kijken. Ze leveren ook darts, voetbal en mark my words ze gaan nog veel meer sport wegkapen. Ze waren al bezig met schaatsen, wielrennen. Kortom ze kapen de sport weg. Ik vind darts ook leuk om te kijken….Opzeggen kan dus niet zo maar.Jef61 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:56:
[...]
Als het allemaal niks is waarom kijk je dan naar Viaplay?
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Eens, het lijkt wel of ze er zijn omdat vorig jaar een Nederlander wereldkampioen F1 is geworden.TexMex schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:20:
[...]
Maar tot nu toe is het niveau van haar vragen wel echt te laag voor een zender die zegt meer de diepte in te willen met F1. Ze stelt vragen die meer geschikt zijn voor mensen die nog nooit gekeken hebben. Dat moet echt een stuk beter.
Deze nieuwe fans zullen er inderdaad blij mee zijn, ik NIET.
Het lijkt erop dat ze weer een Hussel hebben gedaan. Ik zie nu dat ze een stream aanbieden van eerder vandaag van 16.55u die dan weer 3,5u duurt. Hopelijk kun je doorspoelen op je apparaatmeermarco schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:20:
[...]
Ik zie het echt niet. Enkel de Grabd prix backup feed van 18:00. Maar die feed doet het bij mij niet. Verder enkel
Onboard, Pitlane etc. Totaal 8 blocks.
Het is aan alle kanten waar Nederland niet op zit te wachten.DutchOwnage schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:22:
Maar wat zou er mis zijn met publiek in de studio? Dan hoeft het niet gelijk een carnavalssfeer en de grote popie jopie Max Verstappen show te worden, maar ik denk dat dat de algemene sfeer wel ten goede zou komen. Het is nu echt wel vrij steriel allemaal.
Amber in een Ruud ter Weijden rol, het moet journalistiek.
Christiaan Albers wordt na 3 optredens volledig uitgekotst.
Mel en Nel op commentaar is als Frank Snoeks bij het Nederlands elftal, er komt geen sfeer in en het is oeverloos gebabbel.
Wel positief: Stephane Cox, zelf coureur en ik begin aan haar wel te wennen. Alard Kalff had vandaag tijdens de rode vlag echt het laatste nieuws (al snap ik dan niet dat daar de pitreporter niet voor wordt ingezet).
Amber doet het niet echt verkeerd en ook Guido van de Garde vindt ik altijd wel goed.
Maar er is weinig enthousiasme en sfeer, Publiek, een gezellige studio met een biertje zou al veel schelen.
En je ziet dat Guido van de Garde die gast van Alberts niet pruimt. Bij elk verhaal dat Guido start komt die Kwalbers er weer tussendoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Sjakie0101 op 26-03-2022 21:34 ]
Sorry maar ik volg de formule 1 sinds 1994, dus het beeld dat je probeert te framen is eerder om te trollen.Winkiller schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:25:
[...]
Eens, het lijkt wel of ze er zijn omdat vorig jaar een Nederlander wereldkampioen F1 is geworden.
Deze nieuwe fans zullen er inderdaad blij mee zijn, ik NIET.
Eens. Op Twitter zijn er ook Viaplaybetrokkenen aan het posten die alles geweldig vinden. Ongeloofwaardig, in mijn omgeving geen enkel positief verhaal over Viaplay F1. En ik kijk zelf ook al sinds 1994.Miki schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:34:
[...]
Sorry maar ik volg de formule 1 sinds 1994, dus het beeld dat je probeert te framen is eerder om te trollen.
Nou mooi toch, heb je alles onder één streamings dienst.Sjakie0101 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:24:
[...]
Kijk en dan komt er meer bij kijken. Ze leveren ook darts, voetbal en mark my words ze gaan nog veel meer sport wegkapen. Ze waren al bezig met schaatsen, wielrennen. Kortom ze kapen de sport weg. Ik vind darts ook leuk om te kijken….Opzeggen kan dus niet zo maar.
Voor dat 'vreselijke' commentaar bij F1 kun je dan Grand Prix Radio nemen
Kortzichtig, en je hebt het mis, het is mijn ongezouten mening.Miki schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:34:
[...]
Sorry maar ik volg de formule 1 sinds 1994, dus het beeld dat je probeert te framen is eerder om te trollen.
Tom Coronel is ook een leuk voorbeeld, 100% pro Verstappen, Max kan niets fout doen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, Ik waardeer Tom best wel maar luister toch liever naar Giedo.
Eh.. de wijze waarop Viaplay het nu brengt vind ik juist prettiger al kan het nog veel beter. Voor een eerste uitzendperiode doen ze het al best goed.Sjakie0101 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:36:
[...]
Eens. Op Twitter zijn er ook Viaplaybetrokkenen aan het posten die alles geweldig vinden. Ongeloofwaardig, in mijn omgeving geen enkel positief verhaal over Viaplay F1. En ik kijk zelf ook al sinds 1994.
Ik stoorde me vooral aan het hoge kroeg gehalte van Ziggosport, het ging meer om de sfeer eromheen dan het racen zelf en nu is de autosport weer centraal in het middelpunt gezet door ViaPlay. Ik vind dat een grote verbetering en daarbij gun ik de nieuwe generatie een eerlijke kans zoals Olav die ooit ook kreeg in 91.
Daarmee is er dus nog zeker ruimte voor een hoop verbetering maar ik zou echt niet meer terug willen naar ZS.
Dat ligt er aan hoe je die ‘diepte’ interpreteert. Ik heb bij viaplay al meer echte experts voorbij zien komen in de studio in deze korte tijd dan bij Ziggo over al die jaren. En ja, er zitten ook basis vragen tussen van Amber (er zullen altijd ook nieuwe kijkers zijn), maar daarlangs ook veel meer diepte met al deze experts.TexMex schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:20:
[...]
Maar tot nu toe is het niveau van haar vragen wel echt te laag voor een zender die zegt meer de diepte in te willen met F1. Ze stelt vragen die meer geschikt zijn voor mensen die nog nooit gekeken hebben. Dat moet echt een stuk beter.
Aan de andere kant viel Christijan Albers mij vandaag dan juist weer enorm mee. Hij komt op mij nu een stuk beter over dan een paar jaar geleden. (Alleen dat "hij heb" kan natuurlijk echt niet.)
Christijan is mij tot nu toe ook mee gevallen, maar ik hoef hem niet bij elke GP te zien. Ben bijvoorbeeld erg benieuwd hoe Ho-Pin het gaat doen, want die vond ik altijd erg sterk als hij bij Ziggo te zien was.
Waarom is er bij de viaplay app geen "kijk vanaf het begin" optie? Ik begon wat later aan de qualy en hij begon direct aan de live uitzending. Heel irritant dat ik dus direct het tussenresultaat zag.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verschilt per device helaas. Het tv doosje van het fruitbedrijf heeft deze functie erin zitten en kun je eenvoudig kiezen als je de stream hebt geselecteerd.renzo4000 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:09:
Waarom is er bij de viaplay app geen "kijk vanaf het begin" optie? Ik begon wat later aan de qualy en hij begon direct aan de live uitzending. Heel irritant dat ik dus direct het tussenresultaat zag.
Haha, je mag het beestje gewoon bij de naam noemen hoor.Miki schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:13:
[...]
Verschilt per device helaas. Het tv doosje van het fruitbedrijf heeft deze functie erin zitten en kun je eenvoudig kiezen als je de stream hebt geselecteerd.
Liever niet want anders wordt je beticht dat je iets van doen hebt met de verkoop van de tv doosjes van dat fruitbedrijfmeesje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:23:
[...]
Haha, je mag het beestje gewoon bij de naam noemen hoor.
Lijkt toch grotendeels aan je eigen hardware te liggen (handig als je die erbij noemt).Rck010 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:12:
Wat een verschrikking die app...
Onoverzichtelijk en de helft van de zooi start niet eens, blijft maar laden. Zowel op WiFi als bedraad...
[Afbeelding]
Eerste twee maanden gratis, betalen ga ik echt niet voor deze troep.
Het "fruitdoosje" (met dank aan @Miki ) schijnt o.a. aardig te werken en zelf gebruik ik met veel genoegen de Chromecast met Google TV.
Helaas is de gebruikte hardware niet van invloed op het commentaar, maar daar luisterde ik bij Ziggo eigenlijk ook zo weiniig mogelijk naar.
Het zal allemaal wel..Toff schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:30:
[...]
Lijkt toch grotendeels aan je eigen hardware te liggen (handig als je die erbij noemt).
Het "fruitdoosje" (met dank aan @Miki ) schijnt o.a. aardig te werken en zelf gebruik ik met veel genoegen de Chromecast met Google TV.
Helaas is de gebruikte hardware niet van invloed op het commentaar, maar daar luisterde ik bij Ziggo eigenlijk ook zo weiniig mogelijk naar.
Van de zotte dat je een Apple TV moet hebben om probleemloos naar Viaplay te kijken. Heb de zooi zojuist al afgezegd, ik ga me hier niet meer aan ergeren. Ik sluit me wel een F1TV abonnementje af.
Ik vond het programma vandaag mooi rustig. Even wennen, maar goed te doen. Albers mag nog even een boekje met spreuken en gezegden doornemen (iets legt je geen windeieren). Ik moet wennen aan het Brabants van mevrouw Kox, maar het gaat erom dat ze de goede vragen stelt en dat vind ik niet verkeerd. En is het nu Amber of Ember?
Technische kwaliteit leek beter op mijn 2019 Samsung QLED.
[ Voor 8% gewijzigd door Rallye op 26-03-2022 22:38 ]
Je spreekt haar naam uit als EmberRallye schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:37:
Ik vond het programma vandaag mooi rustig. Even wennen, maar goed te doen. Albers mag nog even een boekje met spreuken en gezegden doornemen (iets legt je geen windeieren). Ik moet wennen aan het Brabants van mevrouw Kox, maar het gaat erom dat ze de goede vragen stelt en dat vind ik niet verkeerd. En is het nu Amber of Ember?
Vreemd, maar zij zal het wel het beste weten……
Zie ook de wiki over Amber: Wikipedia: Amber Brantsen
Zie ook de wiki over Amber: Wikipedia: Amber Brantsen
De klantenservice van viaPlay is bar slecht: Ze reageren niet op de berichten via Messenger en de chat via hun site verliest de connectie, voordat er gereageerd wordt.
Op de iPad werkt het invul-formulier ook al niet. Het ouderwetse bellen heb ik maar niet meer geprobeerd…..
Op de iPad werkt het invul-formulier ook al niet. Het ouderwetse bellen heb ik maar niet meer geprobeerd…..
Hier moet ik me helaas wel bij aansluiten, want ik ben inmiddels al 5 mails en 20 tweets verder zonder maar 1 reactie terug. Dit kunnen ze toch serieus gewoon niet maken? En als je dan de hun reacties op Twitter ziet zijn het merendeels copy & paste berichten die niet inhoudelijk ingaan op de vraag van de klant.Pvd01 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:47:
De klantenservice van viaPlay is bar slecht: Ze reageren niet op de berichten via Messenger en de chat via hun site verliest de connectie, voordat er gereageerd wordt.
Ik hoop echt niet dat dit blijvend is van hun kant want er zijn nog niet veel positieve reacties over hun klantenservice.
Moet je alleen niet Airplay gebruiken (iets met Widevine DRM update van gisteren).418O2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:55:
[...]
Als je je zo stoort aan de opzet, waarom kijk je dan niet gewoon via F1 tv?
En hoe ga je die stream dan kijken? Want zover ik weet zijn er geen F1TV apps voor tv's, dus moet je of een chromecast of airplay hebben.Rck010 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 22:37:
[...]
Het zal allemaal wel..
Van de zotte dat je een Apple TV moet hebben om probleemloos naar Viaplay te kijken. Heb de zooi zojuist al afgezegd, ik ga me hier niet meer aan ergeren. Ik sluit me wel een F1TV abonnementje af.
[ Voor 46% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-03-2022 23:15 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Viaplay heeft blijkbaar geen vrienden gemaakt met hun commentaar over de crash van Schumacher...
Kijkers walgen van 'respectloos' commentaar Viaplay bij horrorcrash Mick Schumacher
Kijkers walgen van 'respectloos' commentaar Viaplay bij horrorcrash Mick Schumacher
AirPlay, LG OLED tvMeNTaL_TO schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:10:
[...]
Moet je alleen niet Airplay gebruiken (iets met Widevine DRM update van gisteren).
[...]
En hoe ga je die stream dan kijken? Want zover ik weet zijn er geen F1TV apps voor tv's, dus moet je of een chromecast of airplay hebben.
Dat werkt dus niet.
Is wel een work around voor via de opera browser, mirroring of je moet er een Apple TV tussen hangen.
Maar AirPlay vanuit de F1TV app direct naar de TV werkt niet.
Dit is het Viaplay topic dus... F1TV is iets andersDaitoX schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:41:
[...]
Dat werkt dus niet.
Is wel een work around voor via de opera browser, mirroring of je moet er een Apple TV tussen hangen.
Maar AirPlay vanuit de F1TV app direct naar de TV werkt niet.
Gezien hij Viaplay wou inruilen voor F1TV leek het me wel enigsinds relevant.Humma Kavula schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:45:
[...]
Dit is het Viaplay topic dus... F1TV is iets anders
Niet netjes nee, echter was het al bekend dat hij bewoog. Dat er geen radio opnames te horen was, kwam omdat die ook niet werkte. De race engineer bij Haas kon geen contact maken met Mick Schumacher.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Viaplay heeft blijkbaar geen vrienden gemaakt met hun commentaar over de crash van Schumacher...
"We kregen geen data meer van de auto en konden ook geen contact meer met Mick krijgen. De impact heeft alles schijnbaar kapot gemaakt. Daardoor wisten wij ook niks over zijn situatie, totdat we het bericht kregen dat hij bij bewustzijn was."
[ Voor 22% gewijzigd door NeverSettle op 26-03-2022 23:55 ]
Het is ook wel erg overdreven artikel. Iets totaal uit zijn verband trekken waar sommige journalisten graag een ongefundeerde artikel van maken met "honderden geïrriteerde kijkers". Sommige zijn zo aan het wachten op iets waar ze de commentatoren op kunnen pakken dat ze helemaal los gaan, in hun belevenis zal het nooit goed worden en hebben vooraf al een mening wat ze bevestigd willen zien worden.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Ik heb totaal een andere mening en vind de analyse en commentaar een verademing met wat er eerst was. In mijn ogen is het stukken beter geworden.
Ik vond het juist (respectvol) lang duren, voordat er herhalingen te zien waren. Dat was pas nadat bekend was dat MSC er redelijk aan toe was.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Ik heb het totaal anders beleefd, snap werkelijk niet wat er respectloos was.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Heb het idee dat ze daar bij hartvannederland ook met een hetze tegen Viaplay bezig zijn.
Van die goedkope artikelen over een paar mensen op Twitter neem ik zelf niet al te serieus. En het duurde behoorlijk lang voor ze replays lieten zien. Pas toen duidelijk was dat het goed gingJef61 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 00:14:
[...]
Ik heb het totaal anders beleefd, snap werkelijk niet wat er respectloos was.
Heb het idee dat ze daar bij hartvannederland ook met een hetze tegen Viaplay bezig zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 27-03-2022 00:23 ]
Ik kan me ook niet heugen dat ViaPlay dit niet netjes bracht. Zeker omdat bijvoorbeeld Stéphane ook nog vlakbij de helikopter stond om nog het laatste nieuws te vertellen.
Naderhand toen bekend was dat het okay ging hebben ze wel een paar keer achterelkaar de crash laten zien. Dat kun je wel of niet fijn vinden..
Ik krijg eerder het idee dat alles wat ViaPlay doet een aanleiding is om maar gal te spuwen op social media. Het maakt niet uit wat, maar als er iets is gelijk schreeuwen dat het schandalig is en dat je je abbo gaat opzeggen en overstapt naar F1TV pro.
Dit lijkt al vanaf dag 1 toen bekend werd dat zij het de rechten hadden verworven al te spelen. Kanaal 14 “afpakken” heeft aardig wat los gemaakt lijkt het wel.
Naderhand toen bekend was dat het okay ging hebben ze wel een paar keer achterelkaar de crash laten zien. Dat kun je wel of niet fijn vinden..
Ik krijg eerder het idee dat alles wat ViaPlay doet een aanleiding is om maar gal te spuwen op social media. Het maakt niet uit wat, maar als er iets is gelijk schreeuwen dat het schandalig is en dat je je abbo gaat opzeggen en overstapt naar F1TV pro.
Dit lijkt al vanaf dag 1 toen bekend werd dat zij het de rechten hadden verworven al te spelen. Kanaal 14 “afpakken” heeft aardig wat los gemaakt lijkt het wel.
Ik kan er nog maar moeilijk aan wennen.
Op de een of andere manier voelt het kijken naar F1 via ViaPlay alsof je het goedkope huismerk gepakt hebt in de plaats van het merkproduct dat je al 30 jaar koopt.
Het commentaar doet me weinig en de app werkt gewoon niet lekker. Denk dat ik morgen weer voor GPRadio of het commentaar van F1tv ga. Jammer, wou het eigenlijk echt een kans geven deze race.
Op de een of andere manier voelt het kijken naar F1 via ViaPlay alsof je het goedkope huismerk gepakt hebt in de plaats van het merkproduct dat je al 30 jaar koopt.
Het commentaar doet me weinig en de app werkt gewoon niet lekker. Denk dat ik morgen weer voor GPRadio of het commentaar van F1tv ga. Jammer, wou het eigenlijk echt een kans geven deze race.
Idem. Ik verheug me zelfs een stuk minder op de races merk ik. Het is gewoon het totale pakket van achteruitgang waar ik moeite mee heb. Voor mij persoonlijk is de beeldkwaliteit heel belangrijk voor dat stukje extra beleving. Komende van een seizoen F1 in 4K is het erg lastig om te wennen, zeker op een 65" scherm op 3 meter. Zo lang gewacht op de doorbraak van 4K, krijg je dit. Het commentaar vind ik gewoon oprecht zeer matig. Inhoudelijk niet eens zo zeer, maar ook gewoon de stemmen van die 2 piepuikens, ik kan er niet aan wennen. Het ratelt en tettert maar door. Godzijdank hebben we GP Radio nog.eltweako schreef op zondag 27 maart 2022 @ 00:29:
Ik kan er nog maar moeilijk aan wennen.
De voorbeschouwing vanuit de studio is wel oké. Amber is oké, Albers vindt zichzelf heel interessant terwijl ie overal werd uitgekotst. Hij moet wel een extreem goede manager hebben die 'm heeft weten binnen te lullen daar. Blondje in de pit, not so much. Misschien nog even wat tijd gunnen.... Hakkinen staat er omdat NENT dat wel fijn vind.
Kortom, voor mij is de smaak er wel aardig vanaf. Het is dat ik de sport zo fascinerend en mooi vind, anders had ik een sabbatical genomen dit jaar. En ik heb immers voor een jaar betaald, dan zal ik er gebruik van maken ook. We blijven Hollanders, nietwaar. Maar zoals de zaken er op dit moment voor staan, is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te gaan verlengen na dit jaar.
Je kunt jezelf toch niet serieus nemen als je een artikel van Hart van Nederland quote..G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Van Hamilton was inderdaad ook slimme PR, zo kon hij de focus van zijn slechte prestatie halen (en dat zeg ik als Hamilton fan).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ervaar exact het tegenovergestelde. Veel meer deskundigheid dan bij Ziggo en dat associeer ik niet met goedkoop huismerk. Ga maar eens na wie ze bij viaplay tot nu toe in de studio hebben gehad tov wat er bij Ziggo voorbij kwam. En ook op het circuit krijgen ze gewoon veel meer mensen te spreken.eltweako schreef op zondag 27 maart 2022 @ 00:29:
Maar je haalt een belangrijk punt aan… het gaat meer om het feit dat we heel lang formule 1 op een bepaalde manier voorgeschoteld hebben gekregen en als dat dan ineens verandert, komt er ook veel weerstand tegen deze verandering. Dat geldt wel voor meer dingen in het leven. En het wordt nog een hele opgave voor viaplay om deze mensen over de streep te trekken, zeker als er een goedkoper (en uitgebreider qua F1) alternatief is (F1 TV Pro) en Olav en Jack gratis commentaar blijven aanbieden tijdens de race via gp radio. En dan komt er zo dadelijk ook nog eens officieel NL commentaar bij op F1 TV Pro.
Ik heb nu viaplay en F1 TV Pro. Ik ben wel tevreden tot nu toe over F1 op viaplay, maar heb nu nog een abo voor 4 maanden voor €20 via Ziggo. Als ik zo dadelijk de volle prijs moet gaan betalen, gaat viaplay er uit denk ik. Ik ben alleen geïnteresseerd in F1 op viaplay (andere sport, series en films zijn niet boeiend) en dan is het abonnement gewoon te duur.
Ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met die herhalingen maar ik vond het wel opvallend dat ze al kwamen. Zou verwachten dat ze netjes op de centrale FOM regie zouden wachten. Tijdens de eerste herhaling kwam Amber met het nieuws dat Msc uit de auto was en bij bewustzijn. Weet niet of dat officieel was of hearsay. Net als het fake news van Kalf vrij snel na de crash dat Msc met zijn team aan het praten zou zijn. Dit was helemaal niet mogelijk omdat het team heeft laten weten dat er nul communicatie was door de crash. Ik neem aan dat ze bij een volgende crash gewoon wachten op de FOM regie. Verder snap ik ook even niet wat die miep bij de heli zou helpen? Die krijgt echt geen update van de arts als die er langs komt richting heli.Miki schreef op zondag 27 maart 2022 @ 00:28:
Ik kan me ook niet heugen dat ViaPlay dit niet netjes bracht. Zeker omdat bijvoorbeeld Stéphane ook nog vlakbij de helikopter stond om nog het laatste nieuws te vertellen.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Het was Albers die over de PR begon. Overigens vind ik dat Hamilton wel de laatste is die je op zo’n moment moet interviewen getuige zijn respectloze actie op Silverstone, maar dat heeft ook niets met Viaplay te maken.G_Dragon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:33:
Precies, zo sta ik er ook in. Ook omdat qua beeld/geluid Viaplay ook niet beter is dan F1TV. Daarnaast stoppen ze ook met kanaal 200 dus dan moet ik toch streamen. Dan kan dat beter via F1TV.PatrickC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 08:54:
[...]
..
Ik heb nu viaplay en F1 TV Pro. Ik ben wel tevreden tot nu toe over F1 op viaplay, maar heb nu nog een abo voor 4 maanden voor €20 via Ziggo. Als ik zo dadelijk de volle prijs moet gaan betalen, gaat viaplay er uit denk ik. Ik ben alleen geïnteresseerd in F1 op viaplay (andere sport, series en films zijn niet boeiend) en dan is het abonnement gewoon te duur.
Commentaar vind ik wel OK. Studio vind ik mwoah. Dame in de pits niet bijzonder. Ook kwam het gesprek met Mika als een moetje over met een wat blaat verhaal in slecht Engels. Nee, ik zie puur voor F1 eigenlijk geen meerwaarde tov F1TV. Waar ik dat met Ziggo zeker wel had.
Als Olav Mol naar F1TV gaat stap ik gelijk overInspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:01:
[...]
Precies, zo sta ik er ook in. Ook omdat qua beeld/geluid Viaplay ook niet beter is dan F1TV. Daarnaast stoppen ze ook met kanaal 200 dus dan moet ik toch streamen. Dan kan dat beter via F1TV.
Commentaar vind ik wel OK. Studio vind ik mwoah. Dame in de pits niet bijzonder. Ook kwam het gesprek met Mika als een moetje over met een wat blaat verhaal in slecht Engels. Nee, ik zie puur voor F1 eigenlijk geen meerwaarde tov F1TV. Waar ik dat met Ziggo zeker wel had.
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2022 09:49 ]
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 23:10:
[...]
Moet je alleen niet Airplay gebruiken (iets met Widevine DRM update van gisteren).
[...]
En hoe ga je die stream dan kijken? Want zover ik weet zijn er geen F1TV apps voor tv's, dus moet je of een chromecast of airplay hebben.
offtopic:
Ik weet niet of die nieuw is, maar ik heb net op m'n Sony smart-tv de F1TV-app gevonden
Ik weet niet of die nieuw is, maar ik heb net op m'n Sony smart-tv de F1TV-app gevonden
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik gebruik de ViaPlay app op AndroidTV, maar ik ben vanavond pas na 19:00 uur in de gelegenheid de F1 te kijken, kan ik dan gewoon net zoals voorheen bij Ziggo kiezen voor starten vanaf het begin?
Als gezegd: ik vond het gisteren best goed. En met betrekking tot Mick: motorsport is dangerous. Inzoomen hoeft natuurlijk niet, maar zelfs de crash niet herhalen vind ik dan echt onzin. Ik zie niet wat “respect” hiermee te maken heeft……418O2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 00:21:
[...]
Van die goedkope artikelen over een paar mensen op Twitter neem ik zelf niet al te serieus. En het duurde behoorlijk lang voor ze replays lieten zien. Pas toen duidelijk was dat het goed ging
Crashes horen bij de motorsport, dat is waar. Gevolg kan zijn dat iemand zwaargewond raakt of dood gaat. Dat is waar entertainment stopt. Zolang het niet duidelijk is of we nog naar entertainment kijken vind ik het volledig terecht dat er even niets van die crash in beeld komt.Rallye schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:00:
[...]
Als gezegd: ik vond het gisteren best goed. En met betrekking tot Mick: motorsport is dangerous. Inzoomen hoeft natuurlijk niet, maar zelfs de crash niet herhalen vind ik dan echt onzin. Ik zie niet wat “respect” hiermee te maken heeft……
Dat wou ik gisteren met VT3 ook doen toen het nog bezig was maar ging niet !Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:51:
Ik gebruik de ViaPlay app op AndroidTV, maar ik ben vanavond pas na 19:00 uur in de gelegenheid de F1 te kijken, kan ik dan gewoon net zoals voorheen bij Ziggo kiezen voor starten vanaf het begin?
Gebruik hier de Viaplay app van Samsung TV, heb het met de Chromecast nog niet geprobeerd.
Ik bedenk met nu pas dat ik natuurlijk ook gewoon kanaal 200 heb bij Ziggo, daar kan ik gewoon opnemen ga ik vanuit!Albert020 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:08:
[...]
Dat wou ik gisteren met VT3 ook doen toen het nog bezig was maar ging niet !
Gebruik hier de Viaplay app van Samsung TV, heb het met de Chromecast nog niet geprobeerd.
Nee, dat heeft Ziggo uitgeschakeld voor dat kanaal. Schijnbaar iets met rechten of viaplay die wil dat je binnen 48 uur naar de app gaat.Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:12:
[...]
Ik bedenk met nu pas dat ik natuurlijk ook gewoon kanaal 200 heb bij Ziggo, daar kan ik gewoon opnemen ga ik vanuit!
Dat is geen keuze waar Viaplay iets mee te maken heeft. Dat doet de F1 eindregie zelf die de feed maakt voor alle partijen die de F1 uitzenden. Ik zou dat good practice willen noemen: iemand die in de (dan nog vermoedelijk zwaargewonde of dodelijke) kreukels ligt, zend je niet live uit en de herhaling ervan ook niet.Rallye schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:00:
[...]
Als gezegd: ik vond het gisteren best goed. En met betrekking tot Mick: motorsport is dangerous. Inzoomen hoeft natuurlijk niet, maar zelfs de crash niet herhalen vind ik dan echt onzin. Ik zie niet wat “respect” hiermee te maken heeft……
Zij maken die keuze en dat doen ze al jaren, zodra er een beetje een heftig ongeluk is, houden ze alles uit beeld totdat het duidelijk is dat het enigszins goed gaat met de rijder.
Wat de Viaplay commentatoren er dan vervolgens over zeggen is wel bij Viaplay aan te rekenen. Daar heb ik alleen geen mening over want ik heb dat niet meegekregen, heb geen Viaplay.
Alles kan stuk.
FFS, ik begin ViaPlay met de dag meer te haten!ed1703 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Nee, dat heeft Ziggo uitgeschakeld voor dat kanaal. Schijnbaar iets met rechten of viaplay die wil dat je binnen 48 uur naar de app gaat.
Dan maar op pauze zetten en later doorspoelen? Ik mag toch hopen dat dat wel kan?
Als je je eigen harddisk recorder met werkende CI kaart hebt, kan je kanaal 200 gewoon opnemen. Daar gaat Viaplay niks aan kunnen doen zolang kanaal 200 er is.Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:16:
[...]
FFS, ik begin ViaPlay met de dag meer te haten!
Dan maar op pauze zetten en later doorspoelen? Ik mag toch hopen dat dat wel kan?
Alles kan stuk.
Ik heb een Mediabox Next van Ziggo, dat gaat dus helaas niet lukken.remco_k schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:18:
[...]
Als je je eigen harddisk recorder met werkende CI kaart hebt, kan je kanaal 200 gewoon opnemen. Daar gaat Viaplay niks aan kunnen doen zolang kanaal 200 er is.
Ik wil gewoon de kleine naar bed kunnen brengen en daarna de race aanzetten, hoe lastig kan het zijn?
Ga me niet vertellen dat de pauze optie op niet werkt op kanaal 200 met de Mediabox Next?
[ Voor 22% gewijzigd door Danielson op 27-03-2022 10:26 ]
Op de next heb je de beschikking over de Viaplay app, dus dat is geen probleem.Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:18:
[...]
Ik heb een Mediabox Next van Ziggo, dat gaat dus helaas niet lukken.
Ik wil gewoon de kleine naar bed kunnen brengen en daarna de race aanzetten, hoe lastig kan het zijn?
Is de race kijken na 48 uur echter ook een weegpunt voor je, dan is wellicht F1pro een betere keuze, maar dan zal je ook iets moeten ondernemen en investeren om dat mogelijk te maken.
Sowieso zitten er aan beide plus en minpunten. Waarbij je als F1-liefhebber beter uit bent bij F1 zelf.
Ik wil rond 19:15 uur de race aanzetten, dan ligt de kleine erin.ed1703 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:26:
[...]
Op de next heb je de beschikking over de Viaplay app, dus dat is geen probleem.
Is de race kijken na 48 uur echter ook een weegpunt voor je, dan is wellicht F1pro een betere keuze, maar dan zal je ook iets moeten ondernemen en investeren om dat mogelijk te maken.
Sowieso zitten er aan beide plus en minpunten. Waarbij je als F1-liefhebber beter uit bent bij F1 zelf.
Maar moet ik dan echt wachten tot de race voorbij is om het via de app te kijken? Ik ga er toch vanuit dat pauze op kanaal 200 wel werkt met de Mediabox Next?
Geen idee of dat werkt. Maar via de app wel. Dat kun je sowieso doen.Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Ik wil rond 19:15 uur de race aanzetten, dan ligt de kleine erin.
Maar moet ik dan echt wachten tot de race voorbij is om het via de app te kijken? Ik ga er toch vanuit dat pauze op kanaal 200 wel werkt met de Mediabox Next?
Viaplay, of hoe iedereen erop achteruit gaat. Sommigen mogen gaan betalen voor minder, anderen blijven ongeveer hetzelfde blijven betalen voor minder. Dat zou niet geaccepteerd moeten worden, en het kan ook simpel afgestraft worden.
Zelf heb ik vorige week Viaplay aangezet via mijn KPN abo en een jaarabo F1TV voor 52 euro aangeschaft ter vergelijking. Daar kwam 38 euro bij voor een Chromecast om probleemloos alles te kunnen kijken op mijn LG C1. Want dat gaat het worden vanaf augustus, enkel streamen. Nog bedankt voor de Chromecast tip aan de Tweakers wiens naam ik nu eigenlijk had moeten opzoeken. *knip*
Viaplay is inmiddels weer opgezegd, F1TV bleek verreweg de beste optie te zijn. Viaplay streamen via de TV app bleef een drama. Ook op zondag toen de boel beter voor elkaar leek dan tijdens de testdagen bleef ik af en toe een hapering zien, een buffertje, effetjes SD beeld en daarna weer verder voor, tsja? De Viaplay app streamen via Chromecast was beter maar ook niet zaligmakend.
Dit weekend is dat wel anders met F1TV. Ik neem het voor lief dat ik bij live uitzendingen eerst 10 tot 30 seconden SD beeld heb waarna het HD 1080p wordt - en blijft, de hele uitzending lang geen zorgen. Gewoon geen enkele hickup zoals het hoort en ik jarenlang gewend was bij Ziggosport. Snaarstrak beeld, betere kleuren, met nu goed Engels commentaar (behalve bij de start, veel te druk) en wellicht binnenkort ook NL commentaar.
Ik betaalde graag 15 euro per maand voor het Ziggosport totaalpakket. Voornamelijk voor F1, de PL en al het andere was mooi meegenomen. Samen met 4 gratis ESPN zenders was het sportzappen geblazen in het weekend. Heerlijk, van voetbal naar Nascar en alles wat er tussenin zat. Ook Ziggo sport heb ik opgezegd, het is het geld gewoon niet meer waard. En Viaplay voor straks 14 euro per maand al helemaal niet, zonder doorlopende tv zenders komt het niet eens in de buurt van wat Ziggosport tot vorig seizoen allemaal had.
Zo'n achteruitgang, ik accepteer het gewoon niet. Ik nam het allemaal voornamelijk voor de F1, en precies dat kan ik nu zorgeloos kijken en heb ik overal op zak, ook via mobiele data werkt de app perfect. En bijna voor nop.
Onderlinge vetes vechten we niet hier uit.
Zelf heb ik vorige week Viaplay aangezet via mijn KPN abo en een jaarabo F1TV voor 52 euro aangeschaft ter vergelijking. Daar kwam 38 euro bij voor een Chromecast om probleemloos alles te kunnen kijken op mijn LG C1. Want dat gaat het worden vanaf augustus, enkel streamen. Nog bedankt voor de Chromecast tip aan de Tweakers wiens naam ik nu eigenlijk had moeten opzoeken. *knip*
Viaplay is inmiddels weer opgezegd, F1TV bleek verreweg de beste optie te zijn. Viaplay streamen via de TV app bleef een drama. Ook op zondag toen de boel beter voor elkaar leek dan tijdens de testdagen bleef ik af en toe een hapering zien, een buffertje, effetjes SD beeld en daarna weer verder voor, tsja? De Viaplay app streamen via Chromecast was beter maar ook niet zaligmakend.
Dit weekend is dat wel anders met F1TV. Ik neem het voor lief dat ik bij live uitzendingen eerst 10 tot 30 seconden SD beeld heb waarna het HD 1080p wordt - en blijft, de hele uitzending lang geen zorgen. Gewoon geen enkele hickup zoals het hoort en ik jarenlang gewend was bij Ziggosport. Snaarstrak beeld, betere kleuren, met nu goed Engels commentaar (behalve bij de start, veel te druk) en wellicht binnenkort ook NL commentaar.
Ik betaalde graag 15 euro per maand voor het Ziggosport totaalpakket. Voornamelijk voor F1, de PL en al het andere was mooi meegenomen. Samen met 4 gratis ESPN zenders was het sportzappen geblazen in het weekend. Heerlijk, van voetbal naar Nascar en alles wat er tussenin zat. Ook Ziggo sport heb ik opgezegd, het is het geld gewoon niet meer waard. En Viaplay voor straks 14 euro per maand al helemaal niet, zonder doorlopende tv zenders komt het niet eens in de buurt van wat Ziggosport tot vorig seizoen allemaal had.
Zo'n achteruitgang, ik accepteer het gewoon niet. Ik nam het allemaal voornamelijk voor de F1, en precies dat kan ik nu zorgeloos kijken en heb ik overal op zak, ook via mobiele data werkt de app perfect. En bijna voor nop.
Onderlinge vetes vechten we niet hier uit.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 27-03-2022 11:48 ]
2030 misschien ..Ferra schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:41:
Komt viaplay überhaupt nog met een 4K stream?
Op een Apple TV 4K volgens mij wel. Maar ik begrijp het hete hangijzer van 4K toch niet zo, want heb zelf nog een prachtige 55” plasma die “maar” 1080p doet. Prachtig beeld al zeg ik het zelf.Ferra schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:41:
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
F1 is het enige wat ze in 1080p uitzenden, de rest is allemaal 720p. Denk niet dat we een 4K stream ooit gaan krijgen van ze.Ferra schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:41:
Huh? Dat je een Apple TV 4K hebt wil niet zeggen dat Viaplay met een 4k-stream gaat komen. Er is door viaplay al gecommuniceerd dat dit er niet gaat komen en dat dit technisch lastig te realiseren is.Morpheusk schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:45:
[...]
Op een Apple TV 4K volgens mij wel. Maar ik begrijp het hete hangijzer van 4K toch niet zo, want heb zelf nog een prachtige 55” plasma die “maar” 1080p doet. Prachtig beeld al zeg ik het zelf.
4k geeft wel degelijk een enorm verschil tov 1080p. Maar aangezien je nog een oude plasma hebt (waarvan ik die hype rondom de beeldkwaliteit nooit begrepen heb), ken je het verschil met 4k ook niet. Daarnaast is 55” niet meer zo bijzonder. Als je 65 of groter hebt is 4k gewoon fijn en een echte toevoeging.Morpheusk schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:45:
[...]
Op een Apple TV 4K volgens mij wel. Maar ik begrijp het hete hangijzer van 4K toch niet zo, want heb zelf nog een prachtige 55” plasma die “maar” 1080p doet. Prachtig beeld al zeg ik het zelf.
Het is gewoon verschrikkelijk. Ik mag bijna hopen dat dit een minder jaar wordt voor Max, en dat men massaal Viaplay links laat liggen
. Of daar hebben ze een eventueel minder jaartje van Max niet eens voor nodig. Iets met karma.
En ik moet er al helemaal niet aan denken dat ze nog véél meer sportrechten gaan binnenhalen. Het is al erg genoeg zo, met de F1, Bundesliga en straks de Premier League in 720p.
Ik blijf bij mijn mening, anno 2022 en zéker voor een premium prijs, mag je als consument toch echt wel 4K verwachten. Het is in 4K beschikbaar, straks zelfs 4K HDR, en dan blijven we op een matig 1080p of zelfs 720p streampje zitten?

En ik moet er al helemaal niet aan denken dat ze nog véél meer sportrechten gaan binnenhalen. Het is al erg genoeg zo, met de F1, Bundesliga en straks de Premier League in 720p.
Ik blijf bij mijn mening, anno 2022 en zéker voor een premium prijs, mag je als consument toch echt wel 4K verwachten. Het is in 4K beschikbaar, straks zelfs 4K HDR, en dan blijven we op een matig 1080p of zelfs 720p streampje zitten?
Als de live-uitzending nog bezig is, kun je wel 'terugspoelen' naar het begin maar niet direct vanaf het begin starten. Geen idee waarom deze basale functionaliteit ontbreekt bij Android TV; met Apple TV kan het wel. Het zou voor developers niet heel lastig moeten zijn om dit ook bij Android TV in te bouwen.Danielson schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:51:
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2