Ik ben met je eens dat zaken moeten groeien. Maar Viaplay positioneert zich als premium aanbieder met een premium prijs. Netflix, hbo, amazon, Disney starten daardoor met een lage introductieprijs. Dan kan je zoiets nog accepteren. Daarnaast kaapt Viaplay het weg bij Ziggo waar ik 4K beeld had voor €0,- om vervolgens naar een minderwaardig interieur product te gaan met een hogere prijs. Terwijl dus voor de F1 en ook de content en ook gecombineerd er veel betere alternatieven zijn. Maar ook voor Bundesliga en Premier L zijn er betere Alternatieven.ed1703 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:46:
[...]
Zeg ik ook nergens, ik zeg dat viaplay dit icm de tv-fabrikanten dient recht te zetten en indien dat niet kan, de support erop dient te droppen. Maar hier heerst dan ook weer het geld en het weglopen van klanten.
[...]
F1pro was ook ooit een rukproduct, dus nee, met dat argument kan je inderdaad niet zoveel.
Maar ik vind wel dat het gebrek aan streamingkwaliteit (wat F1pro ook ooit had) een kwalijke zaak en dat dient vanaf het begin te staan als een huis. Kwaliteit/Kwantiteit van content moet eigenlijk bij elke dienst wel groeien, dus daar komt meestal in de loop van de tijd wel verandering in, uitzonderingen daargelaten. Behalve dat is kwantiteit ook een bepaalde vorm van smaak, dus daar kom je hier toch niet uit.
En met kwaliteit bedoel ik uiteraard niet de streamkwaliteit, maar de inhoudelijk kwaliteit van de content.
[ Voor 5% gewijzigd door kasteel op 26-03-2022 10:53 ]