Pvd01 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:23:
De tip om de stream te pauzeren lijkt te werken. Nu een stuk minder last van bufferen en resolutie-wijzigingen op mijn LG C1. Het bufferen is niet helemaal verdwenen, maar door de stream opnieuw een half minuutje te pauzeren, loopt deze voor langere tijd stabiel.
Dit toont (voor mij althans) wel aan dat streaming niet de ideale manier is om live sport te bekijken.
Yep.... Op het ene platform lijkt het beter te lopen dan op de andere.
Hier in ieder geval geen problemen: Zowel op mijn Philips 65OLED803 (Android), Shield Pro (Android) en Samsung 65QN95A (Tizen) lopen de stream allemaal prima, zonder haperingen. .Ook op mijn PC/Laptops in Chrome gaat het goed., Android Tablet & Apple iPhone 13 loopt het goed.
Waarschijnlijk is de implementatie bij LG wat minder. Of dat aan de app ligt, of aan het platform of de combinatie durf ik niet te zeggen. Android, iOS & Tizen hebben in ieder geval geen isssues.
Natuurlijk zou wel de beeldkwaliteit wat omhoog mogen. Maar dat staat los van hoe vloeiend het loopt.
En even inhoudelijk over hoe Viaplay e.e.a. in beeld brengt: Ik had weinig moeite met hoe Ziggo het deed, maar ik vind het bij Viaplay eigenlijk ook best plezierig. Meer inhoudelijk.
Verder vind ik het eigenlijk wel mooi: Zowel de AR, Max die ons even mee neemt over de baan. Ook de Engelse stukjes tussendoor vind ik geen probleem. Het is nou eenmaal een internationale sport en iedereen kan wat basis Engels leren.
Bitrate wat omhoog, en eigenlijk liever ook 4K, HDR en ik ben best tevreden.