Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 57 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:13
ppeterr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
Ik heb het volgende, en wellicht heeft iemand die kijkt via een shield een tip voor mij,

Als ik de resolutie vast zet op 1080p/50 heb ik een lipsynch probleem, voor de race is
dat geen probleem en is het eigenlijk een goeie framerate.

Als ik hem op 59.940 zet is er geen foute lipsynch.

Hoe doen jullie dat ?
Nvidia shield naar een versterker geen lipsync issue.
Je hebt een optie in de shield om lipsync aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:58
SmasterS schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:10:
[...]

Nvidia shield naar een versterker geen lipsync issue.
Je hebt een optie in de shield om lipsync aan te passen.
Aha, dat moet ik dan eens opzoeken.

Je staat wel op 1080/50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
SmasterS schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:01:
[...]

Niet helemaal waar. F1tv zend ook iets meer Bitrate uit en vorig jaar zelfs daarvan bijna het dubbele. Ja dat heb ik gisteren nog even getest met paar races van vorig jaar. Al is het in een dataflow lastiger te zien uiteraard.(dus correcte me if I'm wrong)

Viaplay zend het streams in het minimale uit. Dat weet je ook wel.
Meeste Live-Sport is gewoon in 720P. Ben gewoon gestopt met Bundesliga kijken...

Hebben de meeste mensen een Apple tv of Nvidia shield die het iets beter aankan een tv
Je kunt de bitrate van de live stream toch niet vergelijken met een race uit het archief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DmC1982
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 11:20
meesje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
[...]

Zelfde ervaring! Ook Apple TV weer dikke prima.
Heb hier ook de Apple TV aangesloten. Gaat beter dan de Shield. Als ze F2 terugblikken laten zien, ziet het er heel goed uit. Zou prettig zijn als dit ook zo met de F1 race is. Dan is het goed te doen.
Zou fijn zijn als de bitrate nog wat hoger wordt dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

Ik ben echt wel tevreden met viaplay. Kijkt lekker weg, veel informatie, ook over andere teams 👍

Kijk zelf via ziggo kanaal 200. Beeld is voor mijn gevoel goed.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53
G_Dragon schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:59:
[...]

Kan er inderdaad nog niet aan wennen, lijkt alsof ze het oplezen zonder kennis maar kan ook wennen zijn.
Kijk ik nog even heel holland bakt af. Mis nog niks merk ik al. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
ppeterr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:11:
[...]

Aha, dat moet ik dan eens opzoeken.

Je staat wel op 1080/50 ?
Ja staat vast daarop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Setting gevonden, en die stond op +50ms....nu op nul is het goed *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
meesje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:12:
[...]

Je kunt de bitrate van de live stream toch niet vergelijken met een race uit het archief?
Echt waar...
Vorig jaar werd bij F1tv in een hogere Bitrate uitgezonden.
Als is er 1 hier die via een Reddit page wou zeggen dat het niet veranderd is.
Vorig seizoen had F1tv een hogere optie dan er nu is. Dat kan je ook zien als je een race terug kijkt van vorig jaar. Zelfde optie als onder een live race. Niks anders aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Rivanov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:35:
Sommige mensen hier hebben echt een zeer fijn en onbezorgd leven, als ik zie waar ze zich druk om kunnen maken. :|

Kwaliteit via Kanaal 200 Ziggo is prima.
Ben het wel eens hiermee. Vanaf uurtje of 3 staat het kanaal op 200 aan; merkte net dat het ViaPlay | xtra logo aangepast is (was?) tijdens de uitzending. Het kan best zo zijn dat ze dus een hogere bitrate ofzo doorgeven aan Ziggo; ik zie op dit moment echt geen issues.
Het is een beetje -denk ik- nog ook zoeken voor ViaPlay, en natuurlijk hoeveel abonees per race in gaan schakelen; natuurlijk weten ze het aantal abonnementen die afgenomen worden/zijn, maar hoeveel er daadwerkelijk gebruikt worden om Formule 1 te kijken is natuurlijk de vraag.

Ik hoop dat KPN/Ziggo en de andere aanbieders die een "speciaal" tijdelijk kanaal hebben opgericht dit met VP kunnen afstemmen om dit het hele seizoen zo te laten. Het scheelt zoveel gedoe.
Natuurlijk is er op de Next de app beschikbaar en kan ik hiermee ook F1 kijken.

Ik vind wel, en dat is echt een nadeel, dat ze geen Nederlandse commentator op de grid hebben. Het wordt wel vertaald door Amber maar dat is niet heel prettig dat (degene die de Engelse taal niet beheersen) je eerst een tijd moet wachten voordat Amber wat gaat vertalen..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 22:08
iekue schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:58:
[...]

Beter dit soort technische analyses dan constant MAX MAX MAX HOE IST MET MAX gehype met BN'ers enzo.
Schei toch uit, warrom moet alles zo zogenaamd professineel worden verslagen. Bij ziggo betrokken ze de kijker veel meer in de aanloop naar de race , op een veel leukere en pretiggere manier dan dit gezwets in het engels.

10x niks dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Via KPN kanaal 225 is de bitrate ook maar een magere 7,2mbps.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Laatst online: 11-09 22:08
Rivanov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:00:
Dit is toch top. Inhoudelijke en technische items met bekwame en kundige personen.
In plaats van een of andere BN’er/CN’er die op een bank zit met een biertje in z’n hand.
Als je alles in het leven zo serieus moet nemen dan zit je zeker op je plek...... ik vindt het allemaal overdreven poeha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:17:
[...]

Schei toch uit, warrom moet alles zo zogenaamd professineel worden verslagen. Bij ziggo betrokken ze de kijker veel meer in de aanloop naar de race , op een veel leukere en pretiggere manier dan dit gezwets in het engels.

10x niks dit
*troll*

[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
Als ik bij Mijn Ziggo inlog vind ik op de plek waar het zou moeten staan volgens de help pagina geen button om een viaplay account aan te maken, alleen een knop om mijn viaplay ziggo abbonement op te zeggen.. Zijn hier meer mensen tegen aangelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Mijn BNer alert sloeg altijd aan bij Ronald Molendijk, die Shelly of radio DJs

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Wat mij betreft mogen ze Mika wel vervangen door iemand anders. Vragen totaal niet te beantwoorden maar een compleet eigen verhaal vertellen, slecht verstaanbaar, en doodsaai om naar te luisteren. Hij was een topper in de wagen maar als presentator kan hij mij compleet niet boeien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-09 20:29
De tip om de stream te pauzeren lijkt te werken. Nu een stuk minder last van bufferen en resolutie-wijzigingen op mijn LG C1. Het bufferen is niet helemaal verdwenen, maar door de stream opnieuw een half minuutje te pauzeren, loopt deze voor langere tijd stabiel.

Dit toont (voor mij althans) wel aan dat streaming niet de ideale manier is om live sport te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Pvd01 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:23:
De tip om de stream te pauzeren lijkt te werken. Nu een stuk minder last van bufferen en resolutie-wijzigingen op mijn LG C1. Het bufferen is niet helemaal verdwenen, maar door de stream opnieuw een half minuutje te pauzeren, loopt deze voor langere tijd stabiel.

Dit toont (voor mij althans) wel aan dat streaming niet de ideale manier is om live sport te bekijken.
Zal even tot de race op de C1 kijken inplaats van shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02

Gelukkig, dit geeft aan dat er iets mis is met de app. Dit is dus te fixen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:17:
[...]

10x niks dit
Ik ergerde me destijds ook aan Jack van Gelder toen hij bijna klaar kwam op ‘Dennis Bergkamp’ (tig keer herhaald’). Dit vond ik zo onprofessioneel. :)
Zonder gekheid, dit was toch fantastisch? Van mij mag een verslaggever of analyst heus wel wat minder zakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Dakillerbean schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:22:
Wat mij betreft mogen ze Mika wel vervangen door iemand anders. Vragen totaal niet te beantwoorden maar een compleet eigen verhaal vertellen, slecht verstaanbaar, en doodsaai om naar te luisteren. Hij was een topper in de wagen maar als presentator kan hij mij compleet niet boeien.
Bij F1 Talks was hij wel goed, denk dat ze dit nog kunnen verbeteren. Geef ze een paar races de kans :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Denk aub even aan het slowchat gehalte. Daarbij iedereen heeft wel zijn eigen mening hierover, onderbouw dat aub (zie de TW) en ga hier elkaar aub niet op veroordelen of op de man spelen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Scorpio861 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:22:
[...]

haha, idd, je blijft je er over verbazen
*knip*
Dit voegt dus helemaal niets toe. Laat de slow-chat achterwege.

[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS

Heb je toevallig in de settings van de C1 beeld aanpassingen aanstaan? Super resolutie. Ruis reductie etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Laatst online: 06-09 16:31

Ik heb uit frustratie over Viaplay op de LG A1 mijn laptop aangesloten
Slecht kwalitei met 4Mbps maar wel stabiel in Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-09 23:08
Woodski schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:28:
[...]

Ik heb uit frustratie over Viaplay op de LG A1 mijn laptop aangesloten
Slecht kwalitei met 4Mbps maar wel stabiel in Chrome
Chrome is inderdaad maar maximaal 720p, voor 1080p moet je de app gebruiken of Safari.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Yep.... Op het ene platform lijkt het beter te lopen dan op de andere.
Hier in ieder geval geen problemen: Zowel op mijn Philips 65OLED803 (Android), Shield Pro (Android) en Samsung 65QN95A (Tizen) lopen de stream allemaal prima, zonder haperingen. .Ook op mijn PC/Laptops in Chrome gaat het goed., Android Tablet & Apple iPhone 13 loopt het goed.
Waarschijnlijk is de implementatie bij LG wat minder. Of dat aan de app ligt, of aan het platform of de combinatie durf ik niet te zeggen. Android, iOS & Tizen hebben in ieder geval geen isssues.
Natuurlijk zou wel de beeldkwaliteit wat omhoog mogen. Maar dat staat los van hoe vloeiend het loopt.

En even inhoudelijk over hoe Viaplay e.e.a. in beeld brengt: Ik had weinig moeite met hoe Ziggo het deed, maar ik vind het bij Viaplay eigenlijk ook best plezierig. Meer inhoudelijk.
Verder vind ik het eigenlijk wel mooi: Zowel de AR, Max die ons even mee neemt over de baan. Ook de Engelse stukjes tussendoor vind ik geen probleem. Het is nou eenmaal een internationale sport en iedereen kan wat basis Engels leren.
Bitrate wat omhoog, en eigenlijk liever ook 4K, HDR en ik ben best tevreden.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soeppie
  • Laatst online: 01-06 21:25
Hier heb ik een stabiele stream (gecast naar Chromecast). Voorprogramma ziet er goed.

En geen reclame! Vergeet niet dat als je niet bij Ziggo zat je ook 15 euro per maand moest betalen voor Ziggo sport en dan ook nog naar reclame zat te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Zo die computer simulatie is echt slecht met start grid. Pffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 09:29
Grappig, dat Amber Brantsen aan de voorhand al verontschuldigt voor eventuele haperingen op de stream. “Vernieuw niet de pagina en sluit de app niet af. Pak gerust een drankje of een nootje en wij lossen het binnen seconden op.”

Wat een grap, haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:08
Die computeranimatie zou al pijnlijk zijn geweest in 2005. Dat kan echt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Vegazz schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:34:
Grappig, dat Amber Brantsen aan de voorhand al verontschuldigt voor eventuele haperingen op de stream. “Vernieuw niet de pagina en sluit de app niet af. Pak gerust een drankje of een nootje en wij lossen het binnen seconden op.”

Wat een grap, haha.
Om na 5 minuten alsnog te moeten refreshen of een app opnieuw op te moeten starten. Kom je terug, is de gehele top 5 veranderd en staan er 3 in de banden 😁

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:38
Heeft F1TV een trollen leger ingehuurd om in dit topic te posten? Wat een gezeur hier zeg 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Laatst online: 06-09 16:31
TFHfony schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:31:
[...]
En even inhoudelijk over hoe Viaplay e.e.a. in beeld brengt: Ik had weinig moeite met hoe Ziggo het deed, maar ik vind het bij Viaplay eigenlijk ook best plezierig. Meer inhoudelijk.
Verder vind ik het eigenlijk wel mooi: Zowel de AR, Max die ons even mee neemt over de baan. Ook de Engelse stukjes tussendoor vind ik geen probleem. Het is nou eenmaal een internationale sport en iedereen kan wat basis Engels leren.
Bitrate wat omhoog, en eigenlijk liever ook 4K, HDR en ik ben best tevreden.
Ik zou eigenlijk best iedere keer 1 euro korting willen van Viaplay voor iedere keer dat ze eigenlijk zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Servor schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:08:
Lekker origineel ook trouwens, een virtuele garage. Waar kennen we dat van… :|
Het zou mij niet verbazen dat Viaplay met dezelfde bedrijven samenwerkt als dat Ziggo dat deed achter de schermen. De camera ploeg die Stéphane Kox volgt werkte ook samen Jack Plooij en Olav Mol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Ha lachen zeg, ik zit onbezorgd te zappen tussen Ajax Feyenoord (goeie pot) en Viaplay Xtra KPN 225, hoor ik Amber zeggen "beetje nieuw allemaal, gaat het zo niet helemaal goed dan NIET verversen aub, wij lossen het op".

Je zal nu maar streamen. Of iedereen hier dan even nergens aan wil zitten. Omdat Amber dat zegt. Ah, 2e helft gaat beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle

Wat een grap, haha.
Deed ze gisteren ook. Stream liep gisteren bij de podium interviews bij mij vast, wel direct opgelost na een paar seconden.

Mensen vergeten dat live streamen anders is dan een Netflix serie of film kijken (minder tijd voor buffers). F1TV was ook niet altijd stabiel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Ikzelf vind David enzo echt fijn op de grid. Maar, en ik snap dat hierin een minderheid is, mijn ouders kunnen gewoon geen engels en krijgen dus niks mee hiervan.. Dat is wel erg jammer op Nederlandse tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Voor zo meteen aan iedereen als het gaat haperen of e.d. Probeer je stream even 20 á 30sec te pauzeren en dan weer te hervatten. Hiermee wordt wat extra buffer opgebouwd en kun je het haperen verlichten.

Fijne race allemaal, ik leg even mijn telefoon aan de kant tot na de race :)

[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 20-03-2022 15:44 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Kijk, David en Mika krijgen echt mensen te spreken op de grid. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Miki schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
Voor zo meteen aan iedereen als het gaat haperen of e.d. Probeer je stream even 20 á 30sec te pauzeren en dan weer te hervatten. Hiermee wordt wat extra buffer opgebouwd en kun je het haperen verlichten.
Hoohooo

Ik verwacht dat amber het komt fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
misschien moet viaplay eens bij de mlb of nfl eens gaan kijken. al jaren hoge kwaliteit zonder gehaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Ik hoop dat we een leuke race gaan zien, maar eerst nog even zeuren... Jongens, die beeldkwaliteit -O- Wat erg zeg.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Heerlijk die David en Mika.. kunt zien dat die echt iets voorstellen op de grid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soeppie
Ah kijk eens aan 2 teams op de grid dat is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 09:30

Ga ik (later) ook proberen, vanmorgen met F3 en F2 met regelmaat bufferen en schakelen van beeldkwaliteit op mijn LG C1. Kijk wel via WiFi, maar heb het met series of films niet.

Voor F1 dan ook maar via de browser op m'n htpc, dat gaat helemaal prima.
Verder is het naar mijn idee simpelweg wennen en voor viaplay de puntjes op de i zetten en meer op elkaar ingespeeld raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-09 23:08
dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:42:
Ikzelf vind David enzo echt fijn op de grid. Maar, en ik snap dat hierin een minderheid is, mijn ouders kunnen gewoon geen engels en krijgen dus niks mee hiervan.. Dat is wel erg jammer op Nederlandse tv
Het lijkt dat de stukjes wel een paar minuutjes van te voren al zijn opgenomen (of Stephane kan teleporteren). Misschien kunnen ze het in de toekomst even snel ondertitelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

PatrickC schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
Kijk, David en Mika krijgen echt mensen te spreken op de grid. :)
Mika is een legend en iedereen wil wel een halve minuut investeren om met heb te praten en David deed dit al jaren voor Channel4.

Ik heb wel moeten lachen net met Flavio en ‘Christie’ zoals David hem noemde 🤣

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

eilavid schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Het lijkt dat de stukjes wel een paar minuutjes van te voren al zijn opgenomen (of Stephane kan teleporteren). Misschien kunnen ze het in de toekomst even snel ondertitelen.
Interview met Toto is niet van Stephane maar van een vrouw van viaplay Scandinavië

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45

Wat een grap, haha.
Ze bedoelde natuurlijk ga zo snel mogelijk naar tweakers.net en klaag dan. :/

Echt maak je niet druk om elk dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakatoe
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-03-2022
ik heb net trouwens 3 actieve F1 streams kunnen krijgen op meer apparaten!
(ipv twee )
iemand anders ook die ervaring?

ben benieuwd wat het echt is!

[ Voor 12% gewijzigd door kakatoe op 20-03-2022 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ze wisselen wel lekker snel af langs de grid!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soeppie
DoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:48:
Ze wisselen wel lekker snel af langs de grid!
Ja inderdaad het tempo zit er lekker op kijkt wel lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Ze krijgen gewoon coureurs enzo ook te spreken.. Lekker zeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Ik zet jullie lekker uit :)

Veel plezier met de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Top eerste indruk!

En geen reclame over deodorant of shampoo xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Idd goed te zien dit. Viaplay is ook best wel groot aanwezig daar implaats van 3 personen!
Mooi verschil

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Voorbeschouwing was prima en dat voor een eerste GP. d:)b

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
Ik vind het tot nu toe best aardig, alleen trek ik Tom iets minder (maar dat is iets persoonlijks)
Wat ik wel echt minder vindt, is al dat Engels gepraat. Ik snap dat die twee internationaal zijn en niet Nederlands, maar voor mijn kinderen (en alle jeugd onder de 10 die ook graag kijkt en iets wil opsteken) is het dan echt niet te volgen. Ik hoop dat daar nog iets in veranderd… dan mis ik een Nederlands sprekende persoon op de grid wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
soeppie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:44:
Ah kijk eens aan 2 teams op de grid dat is handig.
Meer zelfs, Viaplay zend in meerdere landen uit. Elk land heeft volgens mij een eigen team daar en dan nog DC, Mika Häkkinen en Tom Kristensen als internationale team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Man man wat een klote beeld. Zowel op de C9 als op de Nvidia..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Goofyduck384 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:52:
Ik vind het tot nu toe best aardig, alleen trek ik Tom iets minder (maar dat is iets persoonlijks)
Wat ik wel echt minder vindt, is al dat Engels gepraat. Ik snap dat die twee internationaal zijn en niet Nederlands, maar voor mijn kinderen (en alle jeugd onder de 10 die ook graag kijkt en iets wil opsteken) is het dan echt niet te volgen. Ik hoop dat daar nog iets in veranderd… dan mis ik een Nederlands sprekende persoon op de grid wel.
Klopt, maar de interviews op de grid zullen toch meestal wel in het Engels zijn geweest? Zo veel Nederlands sprekende personen kom je daar niet tegen, behalve Max en nu toevallig The Hulk. ;) Maar door David en Mika is het gehalte Engels wel iets hoger, maar op het totaal valt het wel mee toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:08
Ik merk dat Brantsen steeds comfortabeler en losser is als host. Doet het een stuk leuker dan vorige week.

Mis wel nog steeds de "vrienden en vriendinnen van de sport."

[ Voor 23% gewijzigd door Marrtijn op 20-03-2022 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
SmasterS schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:27:
[...]

Heb je toevallig in de settings van de C1 beeld aanpassingen aanstaan? Super resolutie. Ruis reductie etc??
Nee, alle beeld verbeteraars uit….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:45
Stukje voorbeschouwing meegepikt op Viaplay en ik ben tevreden. We moeten niet vergeten dat dit team in deze samenstelling nog moet groeien. :)

Ik vind het, in ieder geval, een verademing dat het gaat over F1 en minder over wie het beste op de hoogte is van alle regeltjes e.d. Oh, en de kwaliteit van de stream? Die is gewoon dik in orde hier op mijn LG C1. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:00

OMD

Marrtijn schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:56:
Ik merk dat Brantsen steeds comfortabeler en losser is als host. Doet het een stuk leuker dan vorige week.

Mis wel nog steeds de "vrienden en vriendinnen van de sport."
Ligt dus niet aan mij. Zei net al tegen mijn vriendin dat Amber een stuk losser is.

Ik heb af en toe nog wel een soort knetter achter geluid zitten, duurt meestal een minuutje ofzo. Beetje vaag.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Pvd01 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:56:
[...]

Nee, alle beeld verbeteraars uit….
Dacht ik al!!

Ik kon het niet aanzien. Na 5min terug gegaan naar de shield. Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Het retryen en schakelen tussen 1080p en 540p is al begonnen. Nog niet eerder gehad op Android TV

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ziggo kanaal 200 is volgens mij gewoon 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
KPN kanaal 225 loopt zeker 15 sec achter op het pit lane channel 🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Stream wisselt steeds van kwaliteit op LG C9.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Top hoor. Duo commentaar is heel erg fijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heb HDMI kabel in laptop gedrukt en kijk nu op mijn ‘domme’ tv.
Maar zonder grappen YouTube content ziet er scherper uit. Alles is flets en er zit een lag in. Meer mensen dit?

En dit commentaar… man man. Alsof twee brugpiepers in de mic zitten te schreeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Rivanov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:09:
Top hoor. Duo commentaar is heel erg fijn.
Verschil met F1TV ja toch wel het omgevingsgeluid hoor, bij Viaplay hebben ze dat te veel naar de achtergrond gedrukt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die graphic van de on board graphic is gewoon haast niet te lezen :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
PatrickC schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Klopt, maar de interviews op de grid zullen toch meestal wel in het Engels zijn geweest? Zo veel Nederlands sprekende personen kom je daar niet tegen, behalve Max en nu toevallig The Hulk. ;) Maar door David en Mika is het gehalte Engels wel iets hoger, maar op het totaal valt het wel mee toch?
Klopt, maar Jack vertaalde dan meestal even de vragen en antwoorden. Ik merk dat ik dit wel waardeer en mijn kinderen helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Drie man die je de oren van de kop lullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
De opbouw van de uitzending en het team is prima!
Echter lijkt het beeld soms wel een diavoorstelling….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ligt het aan mij of lijkt het alsof ze “langzaam” rijden?

Dit is uiteraard niet het geval maar soms door camera posities ofzo …

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mania-92
  • Laatst online: 06:44
De commentatoren zijn in 20 minuten nog geen moment stil geweest... Daar zit nog wel een groot verbeter punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mania-92 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:19:
De commentatoren zijn in 20 minuten nog geen moment stil geweest... Daar zit nog wel een groot verbeter punt.
Ik vind het bizar ondermaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
Het is vervelend om elke 10 minuten te moeten pauzeren voor een halve minuut om een stabiele stream te krijgen…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
stream is hier inc onboard in pip erg stabiel op de Apple TV. commentaar is inderdaad wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Deruxian schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:21:
[...]

Ik vind het bizar ondermaats.
Ik ook vind t echt niks tot nu toe, blij dat Allard nog wat info toevoegt zo af en toe.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 10:45
Mooi om te zien hoe elk team lijkt te worstelen met de nieuwe wagens - behalve Ferrari, die rijdt weg. :')

Oh, en McLaren ... OMG! Zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 21:25
Het voelt alsof ik naar Formula E aan het kijken ben?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 09:32
Nou, dat was de eerste teleurstelling als Feyenoord fan ;w

Eens kijken of ik wat gelukkiger wordt van Viaplay. Heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Ik vind dat commentaar echt helemaal niks.
Ze blijven ouwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
koetsier88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:33:
Ze blijven ouwehoeren.
Dat vind ik het hele weekend al. Maar ik blijf positief. Het opstarten vd app is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vind het duo commentaar super fijn. Alleen de stream op de LG C1 app (WiFi) veranderd continue van resolutie. Op mijn Tab S8 ultra blijft de resolutie wel behouden (ook op WiFi). Zal dus een AppleTV erbij moeten halen.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 20-03-2022 16:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
koetsier88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:33:
Ze blijven ouwehoeren.
Alsof Olav ooit stil was.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakatoe
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21-03-2022
lekker kijken met Olav, Gran Prix Radio

ipv die piepstemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik heb de stream om 15u via de app op mijn Android TV aangezet en heb vanaf seconde één de hoogste kwaliteit, zonder bufferen of kwaliteitsverlies. Ik heb de TV bekabeld aangesloten. Als dit qua stabiliteit zo blijft dan ben ik zeer tevreden. De beeldkwaliteit kan echt nog wel beter maar dat kan misschien nog komen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:37:
[...]

Die was nog te pruimen qua stem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het toch eens proberen, viaplay chat
Hier kan je discussies voeren over de race en commentaar en

https://t.me/viaplaynl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36

Paladin

Play Ball!

ed1703 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 08:18:
[...]

Waarom neemt men hier sowieso viaplay, wat toch aanzienlijk duurder is en een alternatief beschikbaar is?
Voornamelijk vanwege Nederlands commentaar en ik deel het abbo met mijn buurman waardoor het prijs technisch met de 99 euro in het voordeel van ViaPlay viel.

Maar gezien de prijs had ik gewoon echt meer verwacht dan wat het nu is.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Rivanov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:37:
[...]

Maar die stem was beter om te luisteren als deze 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik zit nu de voorbeschouwing te kijken, maar het beeld valt me nog wel mee vanuit de studio. Is dat nou 720p of 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Nvidia shield TV 2019
Erg veel frame drops / stuttering. Blijft allemaal wel op 1080P
Pagina: 1 ... 57 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2