Jij kijkt dus alleen maar F1 en bent absoluut niet op de hoogte van andere autosporten en Nederlandse coureurs. Duidelijk.Servor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:11:
Los van de kwaliteit, die is ruk genoeg, alle ziel is d’r uit. Kalff en die andere waarvan ik de naam geeneens heb kunnen onthouden zitten me een partij nutteloze feitjes op te reutelen zeg, niet normaal. En in het geval van kalff letterlijk reutelen ook. Tot dit jaar was een GP van vrijdag tm zondag een feestje.
Nou geweldig, heeft echt letterlijk niks bijgedragen aan de hele verslaggeving… wat een pret.SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:14:
[...]
Echte race fan..
Sebastiaan Bleekemolen
Zucht
@tweakduke beklaagde zich ook dat zijn browser bleef steken op 720p.Inspired schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:12:
Heeft er iemand vandaag nu nog een 1080p stream gehad of toch weer 720p? Heb niet veel kunnen zien maar bij mij leek het weer 720p te zijn. (iPhone en later Macbook.) F1TV Pro was een stuk scherper.
Zelf heb ik naast een aantal andere tweakers gewoon op 1080p kunnen kijken en was het beeld gewoon strak en vloeiend. Het klinkt alleen bijna ongeloofwaardig als je alle problemen in dit topic op een hoop zou gooien
Kies dan lekker voor het kanaal zonder commentaar. Dan ben je daar iig van af.Servor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:15:
[...]
Nou geweldig, heeft echt letterlijk niks bijgedragen aan de hele verslaggeving… wat een pret.
Joh ik weet prima wie bleekemolen is, vorig jaar meerdere malen op Zandvoort rondgelopen en niet tijdens de gp. Misschien moet ie gewoon lekker racen en niet presenteren want het is werkelijk slaapverwekkend.Extigo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:15:
[...]
Jij kijkt dus alleen maar F1 en bent absoluut niet op de hoogte van andere autosporten en Nederlandse coureurs. Duidelijk.
Ben blij dat mensen meteen een conclusie trekken na 1 (saaie, nietszeggende) vrije training.
Misschien hebben ze even de tijd nodig om "in te komen". En aan het begin van het seizoen valt er ook weinig te vertellen. Alle coureurs staan op 0 punten, we weten niet wat de auto's echt kunnen etc.
Ergens in dit topic is wat genoemd over iets in de URL aanpassen voor 1080p en een script voor Apple/Safari om 50FPS te forceren.
Misschien hebben ze even de tijd nodig om "in te komen". En aan het begin van het seizoen valt er ook weinig te vertellen. Alle coureurs staan op 0 punten, we weten niet wat de auto's echt kunnen etc.
Ergens in dit topic is wat genoemd over iets in de URL aanpassen voor 1080p en een script voor Apple/Safari om 50FPS te forceren.
Op de apps voor Android TV/Fire TV/Apple TV kun je technisch gezien 1080p halen. Maar die naam mag het vanwege de lage bitrate in de praktijk eigenlijk niet dragen. Want dit is helaas niet de kwaliteit waar je bij 1080p aan denkt.Inspired schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:12:
Heeft er iemand vandaag nu nog een 1080p stream gehad of toch weer 720p? Heb niet veel kunnen zien maar bij mij leek het weer 720p te zijn. (iPhone en later Macbook.) F1TV Pro was een stuk scherper.
Ik zie de viaplay app niet in de playstore op een shield 2019 pro..
Meer mensen die de app niet kunnen vinden?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik denk dat ze moeite hebben om alle platformen hetzelfde in te stellen of te leveren. Goed in het begin was er het geheugenlek wat de stream eruit liet klappen en een nog lagere bitrate met framerate, maar dat laatste lijkt wel opgelost. (tenminste bij mij)Miki schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:15:
[...]
@tweakduke beklaagde zich ook dat zijn browser bleef steken op 720p.
Zelf heb ik naast een aantal andere tweakers gewoon op 1080p kunnen kijken en was het beeld gewoon strak en vloeiend. Het klinkt alleen bijna ongeloofwaardig als je alle problemen in dit topic op een hoop zou gooien
Denk dat het simpelweg te wijten valt aan opstartproblemen, maar ja het gevoel is gewoon wat wrang. Ze kopen met een grote zak geld de rechten op en dan mogen we ook verwachten dat ze leveren. De praktijk is helaas weerbarstig en ik hoop dat ze met de race of in ieder geval volgende week de boel wel op orde hebben.
Lukt het met deze link wel? https://play.google.com/s...ls?id=com.viaplay.androidThe Jackel schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:20:
Ik zie de viaplay app niet in de playstore op een shield 2019 pro..
Vanaf je browser kun je de app dan op je Nvidia laten installeren.
En daarbij reageren ze ook nog niet echt verstandig, beetje onwetend en volhoudend dat het wel de beloofde kwaliteit is. Als ze nou gewoon toegeven en beloven dat ze ermee aan de slag gaan, krijg je al een heel ander beeld bij hun. Maar van de 3 mails, 6 tweets met technische vragen die ik in de afgelopen 2 weken heb gestuurd word er geen een beantwoord.tweakduke schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:21:
[...]
Ik denk dat ze moeite hebben om alle platformen hetzelfde in te stellen of te leveren. Goed in het begin was er het geheugenlek wat de stream eruit liet klappen en een nog lagere bitrate met framerate, maar dat laatste lijkt wel opgelost. (tenminste bij mij)
Denk dat het simpelweg te wijten valt aan opstartproblemen, maar ja het gevoel is gewoon wat wrang. Ze kopen met een grote zak geld de rechten op en dan mogen we ook verwachten dat ze leveren. De praktijk is helaas weerbarstig en ik hoop dat ze met de race of in ieder geval volgende week de boel wel op orde hebben.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vind het meer dan kansloos om de commentaar nu al af te kraken... Rick Winkelman is in mijn optiek nog slechter.
Viaplay wil een commentator hebben met een racer er naast. Wel zo veel opties zijn er niet in Nederland met F1 kennis.
Dat ze Olaf en Jack niet willen kan ik begrijpen. Hoeveel oorlog die 2 al gecreëerd hebben inplaats van hun werk te doen.. Ferrari en Renault problemen bijvoorbeeld.
Vergeet ook niet hun middelvinger naar viaplay collega's..
Dat zegt genoeg over hoe ze zijn!
Alleen al daarom mis ik ze zeker niet.
Heeft het tijd nodig ja. Logisch eerste race nog maar.
Viaplay wil een commentator hebben met een racer er naast. Wel zo veel opties zijn er niet in Nederland met F1 kennis.
Dat ze Olaf en Jack niet willen kan ik begrijpen. Hoeveel oorlog die 2 al gecreëerd hebben inplaats van hun werk te doen.. Ferrari en Renault problemen bijvoorbeeld.
Vergeet ook niet hun middelvinger naar viaplay collega's..
Dat zegt genoeg over hoe ze zijn!
Alleen al daarom mis ik ze zeker niet.
Heeft het tijd nodig ja. Logisch eerste race nog maar.
Dat heb ik ook gedaan, nulkommanul reactie ..!G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:24:
[...]
En daarbij reageren ze ook nog niet echt verstandig, beetje onwetend en volhoudend dat het wel de beloofde kwaliteit is. Als ze nou gewoon toegeven en beloven dat ze ermee aan de slag gaan, krijg je al een heel ander beeld bij hun. Maar van de 3 mails, 6 tweets met technische vragen die ik in de afgelopen 2 weken heb gestuurd word er geen een beantwoord.
- tweakduke
Daarbij is commentaar erg persoonlijk, iedereen vind er wel weer wat anders van. Ik kijk het nog even aan, maar anders gaan we dat wel indammen. Het voegt onderaan de streep niet veel toe aan het topic.
De technische malheur en de eventuele oplossing daarvoor, daar hebben we meer aan met zijn allen.
De technische malheur en de eventuele oplossing daarvoor, daar hebben we meer aan met zijn allen.
Ik hoop dat we Zondag mogen genieten van de race, want met de kwaliteit die nu geleverd word ( 720p , score bord onscherp ) ga ik niet genieten en ga ik via F1tv kijken. Dan maar dat Engelse gestuiterd aanhorenMilesD. schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:26:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, nulkommanul reactie ..!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"jamaar het is toch ook tot 1080PMilesD. schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:26:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, nulkommanul reactie ..!

Heb ook meerdere keren gevraagd op welke apparaat, met welke verbinding/software de beste kwaliteit geeft, geen reactie.
Commentaar / uitzending ach ja.. Ze moeten wennnen, ga ik ze nog niet aanrekenen/afrekenen.
Al ... moet ....allard...kalfff gewoon eens.......leren, zijn zinnnen.... gewoon uit-te.....spreken.. Maar dit was altijd al het grootste ergernispunt van Kalff zijn commentaar. Dat wisten ze toen ze hem op aangenomen.
[ Voor 3% gewijzigd door KingCrash op 18-03-2022 14:30 ]
Angry Rabbit
En dat bij VT1 waar de kijkcijfers een stuk lager zijn. Gaat nog “leuk” worden zondag.G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:28:
[...]
Ik hoop dat we Zondag mogen genieten van de race, want met de kwaliteit die nu geleverd word ( 720p , score bord onscherp ) ga ik niet genieten en ga ik via F1tv kijken. Dan maar dat Engelse gestuiterd aanhoren
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Als ze weten dat er niet zoveel opties zijn, dan moeten ze dat misschien niet willen.SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:24:
...Viaplay wil een commentator hebben met een racer er naast. Wel zo veel opties zijn er niet in Nederland met F1 kennis.
Ik laat me verrassen, het ziet er in ieder geval slecht uit.Inspired schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:29:
[...]
En dat bij VT1 waar de kijkcijfers een stuk lager zijn. Gaat nog “leuk” worden zondag.
Gelukkig hebben we veel snacks
Ik had deze grote problemen eigenlijk vermeld willen zien op de ‘frontpage’tweakduke schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:27:
Daarbij is commentaar erg persoonlijk, iedereen vind er wel weer wat anders van. Ik kijk het nog even aan, maar anders gaan we dat wel indammen. Het voegt onderaan de streep niet veel toe aan het topic.
Op mijn andere LGTV (met ouder OS) werkt starten vanaf het begin wel.Pvd01 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:45:
Hier is het beeld ook onscherp. Daarnaast zo nu en dan bufferen en tijdelijk iets scherper. Daarnaast werkt het starten bij het begin ook niet. Ik kijk via de app op een LGC1. Bij andere streamingdiensten geen problemen met bufferende streams, dus ik hou m’n hart vast als de race uitgezonden wordt. Het lijkt alsof de server capaciteit gewoon onvoldoende is.
Ik heb rechtstreeks een jaarabo bij Viaplay genomen, dus hier helaas geen kanaal 200 om op terug te vallen.
Nu, na de training werkt starten vanaf het begin, ook op de LGC1. Beeld is nu ook duidelijk scherper.
Ik heb de stream van Viaplay, kanaal 200 en F1TV Pro. Moet toch iets fatsoenlijk van werken. Of mogen we dat anno 2022 niet verwachten. Snik. Had Ziggo de rechten maar.G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:30:
[...]
Ik laat me verrassen, het ziet er in ieder geval slecht uit.
Gelukkig hebben we veel snacks
- tweakduke
Daar ga ik niet over, maar ik zal het als tip doorgevenMilesD. schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:30:
[...]
Ik had deze grote problemen eigenlijk vermeld willen zien op de ‘frontpage’
Ik hoop dat dat hele viaplay als een kaartenhuis in elkaar dondert in NL eigenlijk. Hoop arrrogantie van te voren, niks klaarmaken.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:30:
[...]
Als ze weten dat er niet zoveel opties zijn, dan moeten ze dat misschien niet willen.
Hadden we maar Sky 4K in Nederland, kan je ook zeggenInspired schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:32:
[...]
Ik heb de stream van Viaplay, kanaal 200 en F1TV Pro. Moet toch iets fatsoenlijk van werken. Of mogen we dat anno 2022 niet verwachten. Snik. Had Ziggo de rechten maar.
1mbit hoger okay. Thanks!!!!Lightmanster schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:36:
Hoi
Meten is weten... zowel viaplay app als f1tv app op Apple TV
VIaplay beeld
[Afbeelding]
F1Tv beeld
[Afbeelding]
tja......
Ik wil Viaplay best een kans geven (Ziggo Go via de webbrowser was ook niet 1080P), maar tot nu toe leveren ze alleen via Twitter de beste content op met de klantenserviceServor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Ik hoop dat dat hele viaplay als een kaartenhuis in elkaar dondert in NL eigenlijk. Hoop arrrogantie van te voren, niks klaarmaken.
zie ik dat goed ? (niet zo goed te lezen)Lightmanster schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:36:
Hoi
VIaplay beeld
[Afbeelding]
F1Tv beeld
[Afbeelding]
tja......
beide dezelfde resolutie : full hd
bitrate f1tv: 6,0 Mbit, viaplay 5.0 Mbit
Wees gerust; buiten Tweakers om zijn de reacties ook niet mals.
https://www.gpfans.com/nl...raining-nu-al-bedroevend/
Naast de beeldkwaliteit ook veel op- en aanmerkingen terug te vinden over het commentaar. Is het commentaar niet gewoon een kwestie van wennen van iedereen? Ook hun moeten in de juiste flow zien te komen om goed verslag te doen.
https://www.gpfans.com/nl...raining-nu-al-bedroevend/
Naast de beeldkwaliteit ook veel op- en aanmerkingen terug te vinden over het commentaar. Is het commentaar niet gewoon een kwestie van wennen van iedereen? Ook hun moeten in de juiste flow zien te komen om goed verslag te doen.
Wat ze op Twitter laten zien kan inderdaad niet echt de 'premium'-kwaliteit zijn die Viaplay voor ogen heeft.NeverSettle schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:40:
[...]
Ik wil Viaplay best een kans geven (Ziggo Go via de webbrowser was ook niet 1080P), maar tot nu toe leveren ze alleen via Twitter de beste content op met de klantenservice
Ja maar dit is nepnieuws verspreiden hoorLightmanster schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:36:
Hoi
VIaplay beeld
[Afbeelding]
F1Tv beeld
[Afbeelding]
tja......
Even zonder dollen. Ik ben blij dat je wat transparantie aanbrengt in een verhitte discussie waar van alles en nog wat erbij wordt getrokken.
En wat betreft commentaar, dat in de vrije training Nelson en Melroy nog niet te horen zijn is redelijk in lijn met wat Rick (Winkelman) deed vorig jaar bij ZS.
Ja goed gezien...W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:41:
[...]
zie ik dat goed ? (niet zo goed te lezen)
Ik kan mij goed voorstellen dat Viaplay de feed van F1 nog eens opnieuw door een encoder haalt. Vandaar dus het kwaliteitsverlies en de compressie artifacts.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:41:
[...]
zie ik dat goed ? (niet zo goed te lezen)
Bedankt voor het delen. Goed om te weten. 20% hogere bitrate is best flink. Als f1tvpro NL commentaar heeft, stappen we wellicht over van Viaplay naar F1tvpro.
Ik ga toch echt voor 12mbit van vorig jaar F1tv.Lightmanster schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:45:
[...]
Ja beide is goed te bekijken zonder hik en stotter, maar ja het is net geen 4K he zoals Netflix drive to survive
[Afbeelding]
Maar dit kleine verschil ga ik niet F1tv verlengen
Zat dus blijkbaar wel fout dat het beide de zelfde stream heeft.
Zie zelf geen verschil op viaplay app of de F1tv app op mijn tv
Dat denk ik niet, want viaplay loopt toch voor op f1tv ?eilavid schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:46:
[...]
Ik kan mij goed voorstellen dat Viaplay de feed van F1 nog eens opnieuw door een encoder haalt. Vandaar dus het kwaliteitsverlies en de compressie artifacts.
120 mensen in de wacht, en dat duurt dik 2 uur om dat weg te werken?eLScha schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:28:
Niet alleen de stream heeft het moeilijk zo te lezen. dik 2 uur wachten als je de klantenservice wilt spreken.
[Afbeelding]
"Een moment geduld alstublieft, al onze medewerker is in gesprek"
lijkt me sterk. Ze pluggen in op de world feed en die zetten ze om.eilavid schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:46:
[...]
Ik kan mij goed voorstellen dat Viaplay de feed van F1 nog eens opnieuw door een encoder haalt. Vandaar dus het kwaliteitsverlies en de compressie artifacts.
Hier liep F1TV duidelijk achter op Viaplay trouwens.
20% hogere bitrate kan véél uitmaken, zeker bij deze bitrates.
Verschil tussen 50mbit en 60mbit ga je niet zien. Diminishing returns. Maar 5 en 6mbit? voor 1080p50? Nee dat ga je wel zien
Dat lukt helaas niet.. Ik krijg dan de melding dat de app niet beschikbaar is voor het apparaat..TexMex schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:23:
[...]
Lukt het met deze link wel? https://play.google.com/s...ls?id=com.viaplay.android
Vanaf je browser kun je de app dan op je Nvidia laten installeren.
Uiteindelijk is er maar één "main" feed die iedere broadcaster krijgt van het FOM, en daarop boven plakt ieder zijn logo en voegt zijn lokale commentaar toe.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:48:
[...]
Dat denk ik niet, want viaplay loopt toch voor op f1tv ?
Hier kom ik tot de volgende tijdsverschillen:W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:48:
[...]
Dat denk ik niet, want viaplay loopt toch voor op f1tv ?
Vertraging uitgaande van Formula1.com
- Livetiming op Formula1.com: 0
- Viaplay: 16 seconden later
- F1TV web: 20 seconden later
- F1 TV player app: 37 seconden later
Wisten jullie dat F1TV Pro nu 20% korting geeft? https://www.gpfans.com/nl...chts-4-33-euro-per-maand/
EDIT : blijkbaar niet meer geldig!
EDIT : blijkbaar niet meer geldig!
[ Voor 10% gewijzigd door asing op 18-03-2022 15:06 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nee hoe kan je die korting krijgen dan ?asing schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:58:
Wisten jullie dat F1TV Pro nu 20% korting geeft?
(Volgens mij was die korting tot vorige week ofzo)
[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 18-03-2022 15:01 ]
Waarschijnlijk staat je regio/land dan niet op Nederland.The Jackel schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:51:
[...]
Dat lukt helaas niet.. Ik krijg dan de melding dat de app niet beschikbaar is voor het apparaat..
In het artikel zit een referal code. Dat vind mijn add blocker niet fijn dus ik zie hem nu niet. Het artikel is vanmorgen om 11 uur bijgewerkt dus ik verwacht dat het nog steeds geldig is.sverzijl schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:01:
[...]
Nee hoe kan je die korting krijgen dan ?
(Volgens mij was die korting tot vorige week ofzo)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Tot en met 13 maart deden ze dat ja. Toch?asing schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:58:
Wisten jullie dat F1TV Pro nu 20% korting geeft? https://www.gpfans.com/nl...chts-4-33-euro-per-maand/
Nou niks hoor. Alleen eerste 7 dagen gratisasing schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:03:
[...]
In het artikel zit een referal code. Dat vind mijn add blocker niet fijn dus ik zie hem nu niet. Het artikel is vanmorgen om 11 uur bijgewerkt dus ik verwacht dat het nog steeds geldig is.
Even op de telefoon gedaan zonder wifi en inderdaad, je mag nu de normale prijs aftikken.
Zojuist veel moeite moeten doen om de eerste vrije training van de formule 1 te bekijken.
Zoveel problemen!, op kanaal 200 van ziggo zat ik te wachten, maar geen formule 1.
Dan maar de viaplay app gepakt op de tv, geprobeerd om de uitzending vanaf het begin te kijken, maar kreeg alleen maar een draaiend rondje in beeld.
Daarna maar geprobeerd live te kijken, zat ik opeens op het pitlane kanaal, wat ik helemaal niet heb gekozen.
Weer opnieuw en uiteindelijk had ik in beeld wat ik wilde zien, echter de beeldkwaliteit is verschrikkelijk, vooral de bewegende beelden, zeer wazig, lijkt wel 720p.
Ik wil graag Ziggo terug, dan maar weer Olaf en Jack, wil er best 25€ per maand voor betalen als viaplay het alternatief is.
Zoveel problemen!, op kanaal 200 van ziggo zat ik te wachten, maar geen formule 1.
Dan maar de viaplay app gepakt op de tv, geprobeerd om de uitzending vanaf het begin te kijken, maar kreeg alleen maar een draaiend rondje in beeld.
Daarna maar geprobeerd live te kijken, zat ik opeens op het pitlane kanaal, wat ik helemaal niet heb gekozen.
Weer opnieuw en uiteindelijk had ik in beeld wat ik wilde zien, echter de beeldkwaliteit is verschrikkelijk, vooral de bewegende beelden, zeer wazig, lijkt wel 720p.
Ik wil graag Ziggo terug, dan maar weer Olaf en Jack, wil er best 25€ per maand voor betalen als viaplay het alternatief is.
Kanaal 200 doet het alleen op zaterdag en zondageddy Cosworth schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:08:
Zojuist veel moeite moeten doen om de eerste vrije training van de formule 1 te bekijken.
Dan gebruik je waarschijnlijk geen Nederlands Google-account.The Jackel schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:51:
[...]
Dat lukt helaas niet.. Ik krijg dan de melding dat de app niet beschikbaar is voor het apparaat..
Je kunt de Viaplay-app ook sideloaden. Je vindt hem hier: https://we.tl/t-XiIAPMHtkX. En een uitleg over sideloaden vind je hier (pas dus wel even de WeTransfer-link aan naar die hierboven, anders installeer je HBO Max
Hoe ik daarbij kom? Naar de details in de playlist file kijken. Zie laatste regel, die stream is 1920x1080mksoftware schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:43:
[...]
Hoe kom je hierbij? Ik zit op de Mac en de stream met Safari is VERRE van 1080. Overigens kun je ook niet klikken op 'Kwaliteit hoogst' via Safari.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| # variants #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=2941000,AVERAGE-BANDWIDTH=2674000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401F",RESOLUTION=960x540,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=2400000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=1542000,AVERAGE-BANDWIDTH=1402000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401F",RESOLUTION=960x540,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=1200000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=842000,AVERAGE-BANDWIDTH=766000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401E",RESOLUTION=640x360,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=600000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=4574000,AVERAGE-BANDWIDTH=4158000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.640020",RESOLUTION=1280x720,FRAME-RATE=50,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=3800000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=5973000,AVERAGE-BANDWIDTH=5430000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.640032",RESOLUTION=1920x1080,FRAME-RATE=50,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=5000000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 |
Mijn eerste ervaring met Viaplay is ook nog niet zo best.
Via chrome, toch een aantal keer eruit geknald en haperingen..
Ik begon de uitzending live en heb daarna een aantal x de pauzeknop gebruikt. Viaplay knalde een aantal x eruit. Klopt het dat Viaplay dan niet onthoudt waar je was gebleven?
De wedstrijden kijk ik ook vaak met onderbrekingen, lijkt me erg irritant dat ik de hele tijd terug moet zoeken waar ik was gebleven met alle mogelijke spoilers..
Wat ik wel tof vond, om maar een beetje positief te eindigen, was dat ze best mooi de vergelijkingen van d autos in kaart hadden gebracht. En de keuze van verschillende onboards is een mooie toevoeging.
Via chrome, toch een aantal keer eruit geknald en haperingen..
Ik begon de uitzending live en heb daarna een aantal x de pauzeknop gebruikt. Viaplay knalde een aantal x eruit. Klopt het dat Viaplay dan niet onthoudt waar je was gebleven?
De wedstrijden kijk ik ook vaak met onderbrekingen, lijkt me erg irritant dat ik de hele tijd terug moet zoeken waar ik was gebleven met alle mogelijke spoilers..
Wat ik wel tof vond, om maar een beetje positief te eindigen, was dat ze best mooi de vergelijkingen van d autos in kaart hadden gebracht. En de keuze van verschillende onboards is een mooie toevoeging.
Padoempatspadoempats schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:12:
[...]
Hoe ik daarbij kom? Naar de details in de playlist file kijken. Zie laatste regel, die stream is 1920x1080
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 # variants #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=2941000,AVERAGE-BANDWIDTH=2674000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401F",RESOLUTION=960x540,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=2400000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=1542000,AVERAGE-BANDWIDTH=1402000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401F",RESOLUTION=960x540,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=1200000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=842000,AVERAGE-BANDWIDTH=766000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.4D401E",RESOLUTION=640x360,FRAME-RATE=25,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=600000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=4574000,AVERAGE-BANDWIDTH=4158000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.640020",RESOLUTION=1280x720,FRAME-RATE=50,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=3800000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300 #EXT-X-STREAM-INF:BANDWIDTH=5973000,AVERAGE-BANDWIDTH=5430000,CODECS="mp4a.40.2,avc1.640032",RESOLUTION=1920x1080,FRAME-RATE=50,AUDIO="audio-aacl-128",CLOSED-CAPTIONS=NONE xtra83-video=5000000.m3u8?hls_fmp4&vbegin=1647604200&vend=1647609300
quote]AvAars schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:09:
[...]
Kanaal 200 doet het alleen op zaterdag en zondag
[/quote]
Dat ben ik nergens tegen gekomen, maar daarnaast slaat het natuurlijk nergens op, er word nu alleen maar in loop reclame gemaakt voor uitzendingen die gaan komen.
Gemiste kans.
[...]
[/quote]
Dat ben ik nergens tegen gekomen, maar daarnaast slaat het natuurlijk nergens op, er word nu alleen maar in loop reclame gemaakt voor uitzendingen die gaan komen.
Gemiste kans.
[ Voor 19% gewijzigd door eddy Cosworth op 18-03-2022 15:21 ]
Dat ligt aan jou.eddy Cosworth schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:19:
quote]AvAars schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:09:
[...]
[/quote]
Gemiste kans.
Live Formule 1 kijken op kanaal 200
Als je via Ziggo een Viaplay-abonnement hebt, kijk je de Grand Prix gewoon op je tv. Vanaf 19 maart tot 1 augustus 2022 worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200.
Let op: Voor kanaal 200 heb je een mediabox of CI+ module EN een Viaplay-abonnement via Ziggo nodig. Op kanaal 200 kijk je alleen Formule 1, dus geen films en series.
https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat vinden jullie uberhäupt van het streamen?
dat is een leuke extra voor op je tablet/computer/telefoon enzovoort.
Maar op een normale Tv wil je toch gewoon een zender kiezen en meteen zien wat er uitgezonden word en een EPG hebben, kunnen opnemen, makkelijk terugkijken.
Gewoon kunnen kiezen voor een ander kanaal (tijdens de rode vlag ofzo)
en dan weer teugkomen zonder dat je eerst de door jouw gewenste stream moet opzoeken en opstarten.
Ik vind het helemaal niets !!
Maar op een normale Tv wil je toch gewoon een zender kiezen en meteen zien wat er uitgezonden word en een EPG hebben, kunnen opnemen, makkelijk terugkijken.
en dan weer teugkomen zonder dat je eerst de door jouw gewenste stream moet opzoeken en opstarten.
Het merendeel is gewoon 'te laat', de jeugd* doet niets anders dan streamen.eddy Cosworth schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:26:
Het opnemen hoeft met een VP bijvoorbeeld niet meer, een afstandsbediening hoef ik niet meer te zoeken en ik kan kiezen welke feed (main, coureur, pit, etc.) ik wil hebben.
Wellicht dat het beter was voor VP dat ze nog een kanaal opstelling hadden, want ik zie alweer een grote groep die streamen inderdaad niet begrijpt.
Ik snap streamen wel maar dat is meer op kleinere apparaten handig, op mijn 65" LG wil ik toch lekker gewoon simpel een kanaal kiezen.HollowGamer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Het merendeel is gewoon 'te laat', de jeugd* doet niets anders dan streamen.
Het opnemen hoeft met een VP bijvoorbeeld niet meer, een afstandsbediening hoef ik niet meer te zoeken en ik kan kiezen welke feed (main, coureur, pit, etc.) ik wil hebben.
Wellicht dat het beter was voor VP dat ze nog een kanaal opstelling hadden, want ik zie alweer een grote groep die streamen inderdaad niet begrijpt.
Aangezien je bij VP de livestreams maar 48 uur kunt bekijken is opnemen soms wel nodig. Dus dan begrijpt Viaplay streamen ook niet helemaal.HollowGamer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:29:
[...]
...
[ Voor 6% gewijzigd door W1ck1e op 18-03-2022 15:40 ]
De vraag is of dat zo is, misschien krijg VP dit wel opgedragen van F1.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:39:
[...]
Aangezien je bij VP de livestreams maar 48 uur kunt bekijken is opnemen soms wel nodig. Dus dan begrijpt Viaplay streamen ook niet helemaal.
Lang leve streamen. Ik stream álles.eddy Cosworth schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:26:
Live tv doe ik via NLZiet en Canal Digitaal. Maar live? nee das wel wat ouderwets. Lekker achteraf kijken met 0 reclame. Dat scheelt al zoveel tijd dat je daardoor genoeg tijd overhoud voor andere dingen.
F1 live kijken is leuk, maar niet echt realistisch met een gezin. Om 2 uur smiddags binnen zitten terwijl het buiten 25 graden is.... Nee lekker terugkijken! Ik vraag vaak aan vrienden of ik het hele race, half uurs herhaling of korte herhaling moet kijken. Ze weten dat ik géén spoilers wil, dus ze melden enkel "Hele/Halve/samenvatting". Ook ideaal
Een goede app is het halve werk. Helaas gaat ook viaplay voor de "Kijk eens wat wij allemaal nog meer aanbieden!" approach. Geef gewoon bij openen van de app meteen de livestreams van dat moment als eerste optie. Dan is het viaplay aanklikken, ok klikken en je hebt de stream.
sowieso hebben veel apps de filosofie "Wij weten wat je wilt". Ipv dat ze customisatie-mogelijkheden geven. Laat me gewoon kiezen om direct naar de Sport-tab te gaan. Of automatisch de livestream te openen.... met de optie om naar het menu te gaan als ik dat wil wanneer ik een serie wil kijken. Maar nee, dat willen ze niet.
Daarom gebruik ik voor Android TV niet de F1TV Pro app, maar F1 TV Player. Kan je meteen je race kiezen, en je favoriete stream.
De enige reden voor "analoge" tv is de kwaliteit eigenlijk. Maar eigenlijk is dat ook maar vreemd... Want Ziggo moet bijvoorbeeld een speciale hoeveelheid ruimte beschikbaar houden voor het TV gedeelte per zender. Daardoor zijn er een max aantal zenders. Al het koper gebruiken voor internet, en dan de TV streamen lijkt mij toch makkelijker
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 18-03-2022 15:43 ]
"niet langer dan 48 uur kunnen terugkijken" is zeer waarschijnlijk onderdeel geweest van de onderhandelingen, en is naar de klanten van viaplay niet voldoende (in mijn geval) gecommuniceerd.ed1703 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:41:
[...]
De vraag is of dat zo is, misschien krijg VP dit wel opgedragen van F1.
Dan was op dat punt de aanbieding van de concurrent beter geweest, maar ik heb nu al voor 1 jaar betaald.
Ik hoop maar dat Viaplay er het beste van maakt,
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 18-03-2022 15:46 ]
En bij terugkijken zo te zien ook maar max 720p? Net als de andere on demand content. Mijn Safari blijft (met script) nu volgens mij op 720p hangen namelijk.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:45:
[...]
"niet langer dan 48 uur kunnen terugkijken" is zeer waarschijnlijk onderdeel geweest van de onderhandelingen, en is naar de klanten van viaplay niet voldoende (in mijn geval) gecommuniceerd.
Dan was op dat punt de aanbieding van de concurrent beter geweest, maar ik heb nu al voor 1 jaar betaald.
[ Voor 11% gewijzigd door Inspired op 18-03-2022 15:46 ]
En dit is exact de reden waarom ik de "99 euro voor een jaar" heb laten schieten. Eerst zien voor ik meteen een jaar aan geld op tafel leg.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:45:
[...]
"niet langer dan 48 uur kunnen terugkijken" is zeer waarschijnlijk onderdeel geweest van de onderhandelingen, en is naar de klanten van viaplay niet voldoende (in mijn geval) gecommuniceerd.
Nu kan ik nog de switch maken naar F1TV zodra men daar NL commentaar toevoegt.... Tenminste, als het NL commentaar bevalt na een paar races. Zo niet, dan maar engels
Mee eens, stream werkt perfect naar mijn mening. Over Ziggo gesproken, zij bieden alleen diensten aan via de coaxkabel aan. Merendeels van het netwerk is zelfs via de glasvezel, alleen tot aan de klanten is via coax.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:41:
[...]
Al het koper gebruiken voor internet, en dan de TV streamen lijkt mij toch makkelijker
Is al hun andere sport niet ook maar 48 uur terug te kijken? Dan is het wellicht iets waar Viaplay toch ook zelf voor kiest.W1ck1e schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:45:
[...]
Ik hoop maar dat Viaplay er het beste van maakt,
Zou kunnen, maar dat is wel een érg vroege conclusie op basis van 1 vrije training en pre-season testingMilesD. schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:48:
Ik kom maar tot één conclusie dat de uitzendrechten in verkeerde handen zijn gevallen …

Olaf Mol was bij zijn eerste race ook niet de commentator die hij nu is (of dat een verbetering of verslechtering is geweest laat ik in het midden). F1TV Pro was dramatisch toen het net begon, en heeft 4 jaar gedaan om chromecast support te implementeren.
Het is nog vroeg. Ik durf pas een oordeel te geven over een paar races, niet nu al na 1 vrije training
Zinloos dit soort posts. Ik bekijk je foto's op een ipadje van 20cm breed.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:07:
Even fotootje gemaakt van het beamer beeld (full HD beamer, via nvidia shield)
Viaplay
[Afbeelding]
F1 TV
[Afbeelding]
Doe ermee wat je wil
Hoe dan ook, beeldkwaliteit is GEEN HD. De resolutie wel, maar de bitrate maakt het vaag en soft, Of ze zitten gewoon upscaled SD uit te poepen.
Ik kon de regio instellingen zo niet vinden. Alles lijk goed te staan. Heb even een extra google account aangemaakt en die als 2e account aan de store gehangen. Nadat ik die tijdelijk als store account had ingesteld kon ik de app vindenMau_Maus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:01:
[...]
Waarschijnlijk staat je regio/land dan niet op Nederland.
Super bedankt voor de tip in ieder geval!
Exact! Ik ga niet zomaar een jaarabonnement afsluiten bij een dienst die zich nog niet in NL bewezen heeft.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:46:
[...]
En dit is exact de reden waarom ik de "99 euro voor een jaar" heb laten schieten. Eerst zien voor ik meteen een jaar aan geld op tafel leg.![]()
Nu kan ik nog de switch maken naar F1TV zodra men daar NL commentaar toevoegt.... Tenminste, als het NL commentaar bevalt na een paar races. Zo niet, dan maar engels
Dat 'streamen, de jeugd doet niet anders', geldt dan wel voor video on demand items. Sport wil je live zien, direct. Dat wil je niet kijken wanneer het je uitkomt, want dan is de spanning er volledig af. Je hebt de uitslag of bijzondere zaken allang opgepikt. En omdat het lineair (live) is, is de mogelijkheid tot zappen wel zo fijn. Bij reclame of andere momenten, wil je even vlug wat anders kijken. Als je een stream hebt draaien via een app, is die drempel veel hoger.HollowGamer schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Het merendeel is gewoon 'te laat', de jeugd* doet niets anders dan streamen.
Dus ja, voor alles wat niet realtime bekeken hoeft te worden, is VOD streamen veel praktischer dan lineaire tv, maar sport wil je altijd lineair (live) kijken en dan is een stream eigenlijk niet praktisch.
Deze vind ik wel super zinvol!tawisa schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:50:
[...]
Zinloos dit soort posts. Ik bekijk je foto's op een ipadje van 20cm breed.
Hoe dan ook, beeldkwaliteit is GEEN HD. De resolutie wel, maar de bitrate maakt het vaag en soft, Of ze zitten gewoon upscaled SD uit te poepen.
Lightmanster in "Viaplay in Nederland"
F1tvpro een 20% hogere bitrate vind ik aanzienlijk.
Dat jij Tweakers op een ipad zit te kijken, maakt de post natuurlijk niet zinloostawisa schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:50:
[...]
Zinloos dit soort posts. Ik bekijk je foto's op een ipadje van 20cm breed.
Maar je eigen bijdragen komen ook niet veel verder als weinig bijdragend

Dit was puur een vergelijking in wat ik zie. Doe ermee wat je wilt (niets dus in jouw geval).
Ik zie wel verschil tussen F1TV Pro en Viaplay. Maar vooral naast elkaar. Ik kan me er verder weinig aan storen. Zolang het beeld maar vloeiend loopt zonder hapering... Dan kan ik het prima volgen.
Mensen die de visuals niet kunnen lezen, dat is natuurlijk wel slecht. Maar daar heb ik geen last van op 120 inch
En ja, de kwaliteit is ruk. Kwalitatief geen Full-HD waardig natuurlijk. Maar tussen Full-HD en Full-HD zitten nogal wat smaken. de 1080p van Youtube is anders als de 1080P van ziggo... en die is weer anders als de 1080p van een bluray
Zoals ik het nu zie: Viaplay gooi de bitrate wat hoger, naar 6 a 7 mbit. Dan ben je gelijk aan je directe concurrent en heb je een stuk minder blocking artifacts. En die zijn storender dan iets softer beeld.
@padoempats ik kijk F1 bijna altijd terug. De ervaring is er niet minder om.
Spoilers komen bijna altijd van lineaire TV. Daarom kijk ik dat niet. Mijn omgeving weet dat ik niet live kijk dus die houden zich van de domme. En radio luisteren? nee lekker spotify streamen.
dus je kan best sport kijken, maar niet live. Zolang je lineaire TV maar uit je leven houd
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 18-03-2022 15:58 ]
100% eens, vind streamen prima voor serie of films, maar voor live sport vind ik het erg lastig.padoempats schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Dat 'streamen, de jeugd doet niet anders', geldt dan wel voor video on demand items. Sport wil je live zien, direct. Dat wil je niet kijken wanneer het je uitkomt, want dan is de spanning er volledig af. Je hebt de uitslag of bijzondere zaken allang opgepikt. En omdat het lineair (live) is, is de mogelijkheid tot zappen wel zo fijn. Bij reclame of andere momenten, wil je even vlug wat anders kijken. Als je een stream hebt draaien via een app, is die drempel veel hoger.
Dus ja, voor alles wat niet realtime bekeken hoeft te worden, is VOD streamen veel praktischer dan lineaire tv, maar sport wil je altijd lineair (live) kijken en dan is een stream eigenlijk niet praktisch.
Niet snel kunnen zappen, slechte beeldkwaliteit, grotere kans op vastlopen , vaak juist als het spannend word tijdens een doelpunt of zoals gisteren bij darts tijdens de laatste pijlen.
Sport wil je live zien zonder gedonder!.
1e training op mijn Android telefoon gekeken, 2e nu op mijn lg tv..allebei vind ik het prima. Op mijn tv wel dat pixel-gedoe links halverwege..En ja ik ben nu al verliefd op Stéphane 😁..
Nu 2 andere commentatoren. Tenminste, deze training geen Kalff. Ben nog niet thuis in al die andere namen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Via Chromecast nu lijkt het wel 1080P i.p.v. 720P voor mijn gevoel. Nu nog hopen op een hogere bitrate.
Jeetje, wat is het ongemakkelijk om die dame live te zien praten in de camera. Lijkt wel een stagiaire zonder enige live ervaring.
Daarentegen vind ik het duo commentaar wel fijn, hadden ze bij Olav ook moeten doen. Denk dan dat het hem beter was afgegaan 👍
Daarentegen vind ik het duo commentaar wel fijn, hadden ze bij Olav ook moeten doen. Denk dan dat het hem beter was afgegaan 👍
Dit zijn de vaste commentatoren, die ook de kwalie en race doen.Player1S schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:59:
Nu 2 andere commentatoren. Tenminste, deze training geen Kalff. Ben nog niet thuis in al die andere namen.
I intend to live forever. So far, so good.
Alleen daarom ben ik al blij dat ik voor vanmiddag geswitched ben naar f1tv. Zielloos oplezen van de autocue zeg… wat een mormel.tiesvts schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:59:
1e training op mijn Android telefoon gekeken, 2e nu op mijn lg tv..allebei vind ik het prima. Op mijn tv wel dat pixel-gedoe links halverwege..En ja ik ben nu al verliefd op Stéphane 😁..
Het beeld is weer vloeiend en strak hier en ze hebben de commentatoren geüpgraded.
Stéphane had trouwens even een slechte start. Hopelijk slaat ze het van zich af en herpakt ze zich.
Stéphane had trouwens even een slechte start. Hopelijk slaat ze het van zich af en herpakt ze zich.
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk, de vaste commentatoren voor de races op lokale locaties. Allard Kalf en Sebastiaan Bleekemolen doen de vrije trainingen en waarschijnlijk als back up in Nederland.Player1S schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:59:
Deze deden de test ook.IkWilbert schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Dit zijn de vaste commentatoren, die ook de kwalie en race doen.
Geeft wel weer aan dat hele groep meteen begint te krijsen als een verwend kind omdat ze commentaar in de training niks vinden.
Deze 2 vond ik vorige week al goed te pruimen. Heel klap beter dan Mol in zn eentje.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net zoals Winkelman dat ook deed bij Ziggo Sport maar dat waren heel veel F1 fans hier dan weer plotseling vergeten.Player1S schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:03:
[...]
Deze deden de test ook.
Geeft wel weer aan dat hele groep meteen begint te krijsen als een verwend kind omdat ze commentaar in de training niks vinden.
Deze 2 vond ik vorige week al goed te pruimen. Heel klap beter dan Mol in zn eentje.
Lijkt me gewoon zenuwen, zeker gezien het aantal keer dat ze met haar ogen knippert. Zoals ik al eerder zei: geef het ff tijd.... Het is allemaal wennen en je weet dat er allemaal Servor's haters zitten die je willen afbranden om elk puntje.Servor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Alleen daarom ben ik al blij dat ik voor vanmiddag geswitched ben naar f1tv. Zielloos oplezen van de autocue zeg… wat een mormel.
ZIe haar trouwens net voor het eerst. En ze was misschien 15 seconden in beeld

Stéphane Kox, veel race ervaring. Maar presenteren is nog wennen inderdaad.creapYYY schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:00:
Jeetje, wat is het ongemakkelijk om die dame live te zien praten in de camera. Lijkt wel een stagiaire zonder enige live ervaring.
Olav wilde zelf geen duo commentaar. Als is eerder geprobeerd met Giedo van der Garde.
Iemand die grand prix radio gebruikt als commentaar? Dus met olaf mol?
Ik krijg het met Roon niet aan de praat...
Niks met viaplay te maken hier?tawisa schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:06:
Iemand die grand prix radio gebruikt als commentaar? Dus met olaf mol?
Voor een groot gedeelte mee eens, maar er zijn natuurlijk ook situaties waardoor je liever of zelfs op een andere tijd moet kijken. Zoals ik laatst had met het UK open darts. Ja, de spanning is dan minder.padoempats schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Dat 'streamen, de jeugd doet niet anders', geldt dan wel voor video on demand items. Sport wil je live zien, direct. Dat wil je niet kijken wanneer het je uitkomt, want dan is de spanning er volledig af. Je hebt de uitslag of bijzondere zaken allang opgepikt. En omdat het lineair (live) is, is de mogelijkheid tot zappen wel zo fijn. Bij reclame of andere momenten, wil je even vlug wat anders kijken. Als je een stream hebt draaien via een app, is die drempel veel hoger.
Ik ben absoluut overtuigd van streaming als dienst, je kunt namelijk als dienst meerdere streams aanbieden en hoeft niet voor nieuwe mogelijkheden weer een nieuw kanaal op te tuigen. mbt het zappen heb je gelijk. Zelf zap ik eigenlijk nooit, kijk ook nauwelijks lineaire tv.
Op dit niveau televisie kan je dit niet maken toch? Mensen betalen voor kwaliteit, dan moet je er gelijk staan. Ik snap dat mensen in rollen moeten groeien, maar dit ziet er echt heel erg ongemakkelijk uit hoor.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Lijkt me gewoon zenuwen, zeker gezien het aantal keer dat ze met haar ogen knippert. Zoals ik al eerder zei: geef het ff tijd.... Het is allemaal wennen en je weet dat er allemaal Servor's haters zitten die je willen afbranden om elk puntje.
ZIe haar trouwens net voor het eerst. En ze was misschien 15 seconden in beeldals je daarom al overschakelt
ik heb het jaren met Olaf en Jack volgehouden
Heb het helemaal niet gezien want zat vanaf het begin al op f1tv. En typisch dat het weer een *knip* moet zijn die van alles vergeven wordt maar Jack Plooij mag wel van alles naar z’n hoofd krijgen. Het zal wel, klaar met vp en dit topic.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Lijkt me gewoon zenuwen, zeker gezien het aantal keer dat ze met haar ogen knippert. Zoals ik al eerder zei: geef het ff tijd.... Het is allemaal wennen en je weet dat er allemaal Servor's haters zitten die je willen afbranden om elk puntje.
ZIe haar trouwens net voor het eerst. En ze was misschien 15 seconden in beeldals je daarom al overschakelt
Laatste 2 centen: wat nog opvalt tussen het snel schakelen tussen f1tv en vp is de fletsheid van vp. Kleur ontbreekt lijkt het. En de engelse commentaren bij f1tv hebben zowaar iets van emotie.
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2022 16:15 . Reden: Uiteindelijk nergens voor nodig. ]
Het presenteren oogt nog wat onwennig, maar ze racet zelf ook en weet dus wel waar het over gaat.Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:04:
[...]
De interviews met teambazen tijdens de testdagen waren wel prima, en ook in beter Engels dan dat van Jack Plooij.
Ik heb liever iemand met verstand van zaken, dan een tandarts die goed kan lullen maar onzin uitkraamtcreapYYY schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Op dit niveau televisie kan je dit niet maken toch? Mensen betalen voor kwaliteit, dan moet je er gelijk staan. Ik snap dat mensen in rollen moeten groeien, maar dit ziet er echt heel erg ongemakkelijk uit hoor.
Iets kan er niet meteen "staan" als niemand ervaring heeft.... Olaf Mol "stond" er ook niet meteen. Jack ook niet. Ziggo óók niet.... en F1TV zeker niet
iemand afbranden op 15 seconden in beeld? Pak dan de F1TV stream zonder audio, pak je Olaf Mol radio erbij and have fun! nog goedkoper ook
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 18-03-2022 16:11 ]
Nee. Dat jij iets niet aan de praat krijgt wat niks met viaplay heeft te maken hoort vast ergens in een andere forum locatie thuis.tawisa schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Nou, als je het commentaar van viaplay niet te pruimen vindt heeft dat er best alles mee te maken.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2