Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 36 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik denk / hoop dat Viaplay kiest voor de zachte landing. Alhoewel dit op social media op dit moment niet op gaat. :P

Eerst met 720p starten, totale bandbreedte taxeren, en dan langzaam de verschillende devices opschalen. Veel mensen vergeten dat in de eerste dagen van F1TV Pro, hele races niet bekeken konden worden omdat de dienst het niet aan kon. Ik kan je vertellen, dat is nog veel erger dan 720p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DonJunior schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:37:
[...]

Mijn pc monitor is 3440x1440 en 34" .. en dan zit ik een stuk dichterbij dan wanneer ik het op TV draai. ;)
Vooral breed dus* O-) :P ;) )Maar het zal idd een verhaal blijven van kijkafstand vs schermgrootte, op de tv op normale kijkafstand zie ik niet direct dat het beeld zo erg gecompresseerd is (op de fletse kleuren na) maar een meter dichterbij en je ziet meteen dat de graphics niet scherp zijn en de blokjes vliegen je om de oren, vooral de on-board camera (maar die ziet er van mijn normale kijkafstand ook middelmatig uit)

(* in hoogte vergelijkbaar met een normale 27" maar daar zou je het ook op moeten zien van normale bureauafstand. Vind video op een monitor er idd meestal slechter uitzien dan op tv maar het is nog kijkbaar ja)

Blijft wel vreemd dat men nog hoopt op verbeteringen terwijl dit al jaren de kwaliteit is in de Scandinavische landen ... al is het nog even wachten op de beloofde 1080p voor de race/het weekend.
Van haperende/bufferende streams zelf ook geen last overigens via wifi met een instapsnelheid glasvezel abo ...

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 11-03-2022 12:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:00
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:42:
Ik denk / hoop dat Viaplay kiest voor de zachte landing. Alhoewel dit op social media op dit moment niet op gaat. :P

Eerst met 720p starten, totale bandbreedte taxeren, en dan langzaam de verschillende devices opschalen. Veel mensen vergeten dat in de eerste dagen van F1TV Pro, hele races niet bekeken konden worden omdat de dienst het niet aan kon. Ik kan je vertellen, dat is nog veel erger dan 720p.
Dat is niet erg, maar geef dat dan aan. "Jongens, we zitten nu in een testfase en kijken wat de servers/infrastructuur op dit moment doen. Rond het eerste raceweekend weten we wat nodig is en kunnen we opschalen."

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:20

Volgens mij is het gewoon een blunder om te beginnen met 720p. Je wil zoiets vooral bij de start toch meteen goed in de markt zetten. Kijk eens wat een onrust het nu geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TexMex schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:33:
[...]

Je hoeft het ook niet per se waar te nemen. En iedereen vindt weer net een andere kwaliteit acceptabel.
Maar je hebt het zelf over "niet vlekkeloos" dat heeft niets meer met acceptabele kwaliteit te maken.
Uiteraard dien je dat wel degelijk waar te nemen, anders begrijp ik je opmerking in deze niet.
Niet waarnemem zie ik als een kleurtje wat afwijkt of een micro-onderbreking wat nauwelijks te zien is.
Maar ik kom in dit topic opmerkingen tegen die veel verder gaan dan simpele kwaliteits-issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Jef61 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:40:
[...]

En dan toch niet het verschil zien tussen 720p of 1080p?? ;)
Sorry?
Ik geef toch aan dat ik het verschil wél zie?
Maar het is echt niet belabberd ofzo.
Uit: DonJunior in "Viaplay in Nederland"
Is de kwaliteit slechtes van bij Ziggo? Absoluut.. maar belabberd? Daar kan ik me eigenlijk niet echt in vinden.
Dus ja ,het is een stuk minder maar sommige mensen hebben het echt over alsof ze helemaal niets kunnen zien en gaan dan een account aanmaken genaamd 'ViaNee' zodat ze kunnen bashen.
Dat snap ik echt niet..

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 12:31

Cas

ed1703 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:48:
[...]

Maar je hebt het zelf over "niet vlekkeloos" dat heeft niets meer met acceptabele kwaliteit te maken.
Uiteraard dien je dat wel degelijk waar te nemen, anders begrijp ik je opmerking in deze niet.
Niet waarnemem zie ik als een kleurtje wat afwijkt of een micro-onderbreking wat nauwelijks te zien is.
Maar ik kom in dit topic opmerkingen tegen die veel verder gaan dan simpele kwaliteits-issues.
De kwaliteit is op een goed scherm gewoon ondermaats. Dit komt mede door de lage bitrate en max. resolutie van 720p. Dit is toch geen discussie verder? De bitrate / resolutie is gewoon meetbaar lager dan bij F1TV.

Dat jij dit niet ervaart wil niet zeggen dat de kwaliteit van de stream goed is. Ik maak persoonlijk gebruik van een 1gbit up- en down-verbinding en merk ook nog steeds frame-skips. Niet dat het niet is om aan te zien, maar zeker merkbaar.

Laten we niet vergeten dat Nordic Entertainment Group geen klein bedrijf is. Het is belangrijk te benoemen dat de prijs-kwaliteitsverhouding voor sommige (lees de meeste Tweakers) onvoldoende is. Voor het maandbedrag van € 13,99 verwacht ik persoonlijk streams die in lijn liggen met andere streamingdiensten met een vergelijkbaar kostenplaatje.

[ Voor 15% gewijzigd door Cas op 11-03-2022 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:20
DonJunior schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:48:
[...]

Sorry?
Ik geef toch aan dat ik het verschil wél zie?
Maar het is echt niet belabberd ofzo.
Uit: DonJunior in "Viaplay in Nederland"
Oke, heb je gelijk in.
Trouwens inhoudelijk vind ik het programma ook prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

We moeten nog maar afwachten of we bij Viaplay de eerste races wel goed kunnen zien he:)
(En ja, ben bekend met de problemen van F1TVPro, zat daar vanaf het begin. Zeker eerste jaar was het af en toe dramatisch. Moest altijd voor de zekerheid een Sky backup stream klaar hebben liggen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Kees vd Grindt nu in de studio i.p.v. Giedo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Maarten_E schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:44:
[...]

Dat is niet erg, maar geef dat dan aan. "Jongens, we zitten nu in een testfase en kijken wat de servers/infrastructuur op dit moment doen. Rond het eerste raceweekend weten we wat nodig is en kunnen we opschalen."
Het is toch wel duidelijk dat dit pre-season testing is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07
Pathogen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:11:
Ook een update van Win10 naar 21H2 lijkt nog geen verbetering te geven wbt de memory issues, maar ik laat 'm geduldig draaien. Tot nu toe n=1 gezien dat een Win11 gebruiker het probleem niet heeft.
Hier windows 11 21H2 en wel problemen met geheugen (terwijl er genoeg is).
In het begin loopt alles stabiel, na een tijdje loopt het geheugen op en zie je op de PC voor de CPU pieken onstaan. Nog wat later vastlopen met out of memory... (dan ergens rond de 3..4gig geheugengebruik).

F1TV loopt parallel mee, zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Rivanov schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:56:
Toch best wel een hoog RTL gehalte inmiddels bij viaplay…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Heeft Kees z'n kleerhanger aangehouden? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:32
F1TV was vorig seizoen de eerste paar races ook belabberd hoor. Haperingen/freezes. Iedereen was z'n internetverbindingen en routers aan het checken, maar bleek later toch gewoon aan F1TV te liggen toen ze via Twitter aangaven achter de schermen druk bezig te zijn. Ook geen enkele compensatie of niks.

Verwacht dat Viaplay het met de tijd wel op gaat lossen. Voor @ViaNee: Opzeggen begrijp ik volledig, maar je hoeft er niet zo dramatisch over te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 11-03-2022 13:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 21:27
Oh god, Allard Kalf nu hoor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Oh nee, een commentator.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
PatrickC schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:59:
[...]

Toch best wel een hoog RTL gehalte inmiddels bij viaplay…
Nieuws van november 2021:
"Marco Zwaneveld wordt verantwoordelijk voor de lokale sportactiviteiten van Viaplay als de streamingsdienst in 2022 actief wordt in Nederland. Zwaneveld heeft 15 jaar bij RTL gewerkt in diverse functies."

Dus niet heel verbazend....

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kleine ergernis die me opvalt: je kunt een stream niet resetten zodat die van het begin afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
lHybridl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Helaas is er geen app voor LG. Moeten ze echt gaan doen
Ligt dat aan jouw tv? Ik heb namelijk wel de viaplay app op mijn LG tv draaien. LG OLED 55B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
apis29 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:09:
Kleine ergernis die me opvalt: je kunt een stream niet resetten zodat die van het begin afspeelt?
Via de browser en android app wel overigens

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Rivanov schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:56:
Alsjeblieft zeg. Alleen maar klagen dat hij doet, Althans, in de studio van State of Art.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 09-09 22:00
SuperKneus schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:19:
[...]

Ligt dat aan jouw tv? Ik heb namelijk wel de viaplay app op mijn LG tv draaien. LG OLED 55B9
hebben het over F1TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ah oke, ik snpate het bericht al niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
apis29 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Vandaag is het wel veranderd naar de instellingen die ik ingesteld had (aanpassing zie ik ook direct terug nu). Misschien helpt het om de preview aan te zetten (maar ik zie dat dat standaard al het geval is op de telefoon), of misschien duurt het een tijd voor de app het overneemt?
Niet het geval hier, via mijn smartphone werkt de ondertiteling zonder achtergrond prima. Via Chromecast V3 een lichte grijze balk. Niet perfect, maar wel beter dan een zwarte balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

dnmw2705 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Misschien een idee om deze informatie even in een afbeelding te plaatsen zodat ik makkelijker te delen is en ook makkelijker in het topic te plaatsen is.
Hiero: Qapla1 in "Viaplay in Nederland"

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Rivanov op 11-03-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
Lifehack: eenen niet zo'n legale stream van skysports voor t commentaar. De viaplay uitzending heel even gepauzeerd en op juiste moment weer laten afspelen zodat beeld viaplay en commentaar skysports synchroon lopen.

Hopelijk lukt dit volgende week met Grand prix radio ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik snap trouwens niet dat F1 zelf geen eisen heeft gesteld aan de beeldkwaliteit bij verkoop van de rechten. Ze hebben hiermee toch het merk F1 hoog te houden en viaplay heeft hier nu een negatieve impact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
forzav schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:31:
Ik snap trouwens niet dat F1 zelf geen eisen heeft gesteld aan de beeldkwaliteit bij verkoop van de rechten. Ze hebben hiermee toch het merk F1 hoog te houden en viaplay heeft hier nu een negatieve impact op.
Ja, precies dit vroeg ik me ook af. Wellicht dat dat pas van toepassing is vanaf race weekend 1.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Eddie1993 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:29:
Lifehack: eenen niet zo'n legale stream van skysports voor t commentaar. De viaplay uitzending heel even gepauzeerd en op juiste moment weer laten afspelen zodat beeld viaplay en commentaar skysports synchroon lopen.

Maar hoe krijg je het geluid dan ook vanaf je TV? (En waarom gebruik je het beeld dan niet eveneens van Sky als je die toch al hebt. Kwaliteit daarvan is waarschijnlijk nog beter ook, van wat ik me kan herinneren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
forzav schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:31:
Moet wel rekening houden met het feit dat "wij" Tweakers extra kritisch zijn, maar dat wij maar een klein percentage van de totale doelgroep zijn. Het gros interesseert het niets.

Ik heb m'n vader nog niet gehoord over de kwaliteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Eddie1993 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:29:

Daarvoor hebben ze hun app aangepast met deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Apart hoe bij de meeste mensen problemen hebben met Chrome webbrowser van oplopende geheugen gebruik. Bij mij blijft het hangen op 600MB tot 700MB. Gaat omhoog, maar daalt ook weer.

Draai op Windows 10 versie 21H2, oud laptop met i7-6700HQ CPU, Nvidia 960M 4GB. Heb maar 16 GB RAM.

Edit:
Het loopt nu op tot 800MB |:(

[ Voor 14% gewijzigd door NeverSettle op 11-03-2022 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
Ivm chrome en mem leak, even Firefox geïnstalleerd op mine Chromebook. Het oogt beter. Geen frame drop meer gehad en scherper dan toen ik vanmorgen keek via Chrome.

Iemand meer met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
NeverSettle schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:33:
Apart hoe bij de meeste mensen. Is Chrome webbrowser last hebben van oplopende geheugen gebruik. Bij mij blijft het hangen op 600MB tot 700MB. Gaat omhoog, maar daalt ook weer.
Weet je zeker dat het nu blijft hangen? In begin gebruikt de Viaplay tab namelijk maar 160-200MB. Op Safari blijft het ook bij 200-250MB en niet meer.
Bij mij nu op Chrome ook nog 'maar' 420MB sinds begin van deze sessie, maar blijft wel langzaam oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
sverzijl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:37:
[...]

Weet je zeker dat het nu blijft hangen? In begin gebruikt de Viaplay tab namelijk maar 160-200MB. Op Safari blijft het ook bij 200-250MB en niet meer.
Bij mij nu op Chrome ook nog 'maar' 420MB sinds begin van deze sessie, maar blijft wel langzaam oplopen
Bij mij op 2gb klapt die eruit. Kijken wat Firefox doet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
sverzijl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:37:
[...]

Ik kan er naast zitten, maar heb er geen last van gehad. Geen error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

De app op LG (en andere android devices) doet wellicht hetzelfde als de Android app, je kan in de settings aangeven welke kwaliteit je wil gebruiken (stond bij mij standaard op highest) maar er staat onderaan dat de qualiteit automatisch aangepast wordt aan je internet connectie, je stelt alleen een bovenkant in.
Wellicht zit daar het issue, want ondanks mijn rustige 1 Gb fiber, leek het af en toe toch een stapje omlaag en later weer omhoog te gaan. Want normaal is het beeld op mijn 14" chromebook prima, kleuren prima en geen haperingen meer te zien, beeld is zeker niet slechter dan ik zag via Ziggo Go (website, niet app).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rck010
  • Laatst online: 12-09 15:30
Allard Kalff komt me alweer de hals uit, voor mij serieus een reden om naar F1TVPro te kijken. Ben sowieso nog alles behalve onder de indruk van Viaplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
Rck010 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:41:
Allard Kalff komt me alweer de hals uit, voor mij serieus een reden om naar F1TVPro te kijken. Ben sowieso nog alles behalve onder de indruk van Viaplay.
Hij gaat niet commentaar geven voor de GP's. Alleen de vrije trainingen en F2 begreep ik. Nelson en Melroy doen de F1 races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Rck010 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:41:
Kalff heeft uiteraard iets minder ervaring dan de meeste heren bij Ziggo.. alleen technisch is hij wel op de hoogte! Combinatie met bleekemolen is ook erg prettig.

Meeste mensen vergeten dat het een compleet nieuw team is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
NeverSettle schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:44:
[...]

Hij gaat niet commentaar geven voor de GP's. Alleen de vrije trainingen en F2 begreep ik. Nelson en Melroy doen de F1 races.
En F3 en Porsche Super Cup.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
Cas schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:52:
[...]

De kwaliteit is op een goed scherm gewoon ondermaats. Dit komt mede door de lage bitrate en max. resolutie van 720p. Dit is toch geen discussie verder? De bitrate / resolutie is gewoon meetbaar lager dan bij F1TV.
Snap je, maar ik doelde daar ook niet op. Ik doelde vooral erop dat sommigen hier berichten posten met uitvallende streams en alsof je elke pixel kunt tellen. Misschien chargeer ik het een beetje, maar daar komt het wel op neer. Dan zou ik zeker uitvallende streams ook bij mijzelf verwachten. Dat vind ik namelijk geen kwaliteitsissue meer, maar dat is gewoon een ronduit slecht product.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rck010
SmasterS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:44:
[...]

Kalff heeft uiteraard iets minder ervaring dan de meeste heren bij Ziggo.. alleen technisch is hij wel op de hoogte! Combinatie met bleekemolen is ook erg prettig.

Meeste mensen vergeten dat het een compleet nieuw team is.
Gaat me bij Kalff niet om de inhoud, ik kan z'n stem en manier van verslag geven niet aanhoren. Schreeuwerig, komt vaak over alsof ie voor de klas staat, een groep kinderen toe het spreken.

Bleekemolen tot dusver geen probleem mee, die andere twee ook niet. Al vind ik 4 verschillende commentators ook wel weer wat overdreven, waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddie1993
Rck010 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:48:
[...]

Gaat me bij Kalff niet om de inhoud, ik kan z'n stem en manier van verslag geven niet aanhoren. Komt vaak over alsof ie voor de klas staat, een groep kinderen toe het spreken.

Bleekemolen tot dusver geen probleem mee, die andere twee ook niet. Al vind ik 4 verschillende commentators ook wel weer wat overdreven, waarom?
Sluit me hier volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Rck010 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:48:
[...]

Gaat me bij Kalff niet om de inhoud, ik kan z'n stem en manier van verslag geven niet aanhoren. Komt vaak over alsof ie voor de klas staat, een groep kinderen toe het spreken.

Kalff is toch ook een leraar? Al zijn tv programma is hij bezig met uitleggen.

Waarom 4. Sky wisselt toch ook af?
Vind wel fijn zo eigenlijk beetje de mensen leren kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
SmasterS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:50:
[...]

Kalff is toch ook een leraar? Al zijn tv programma is hij bezig met uitleggen.

Waarom 4. Sky wisselt toch ook af?
Vind wel fijn zo eigenlijk beetje de mensen leren kennen
Hoeft voor mij persoonlijk niet, 1-2 is prima.

Ik hoef niet iedere race een ander te horen. Het draait om de sport, een verslaggever hoort verslag van het evenement te doen, en een subtiele toevoeging zijn met relevante info. Ik heb veel meer met een vertrouwde stem.

Die hoeven daar niet te zitten zodat ik ze beter kan leren kennen, nul behoefte aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Rck010 op 11-03-2022 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:41:
De app op LG (en andere android devices) doet wellicht hetzelfde als de Android app, je kan in de settings aangeven welke kwaliteit je wil gebruiken (stond bij mij standaard op highest) maar er staat onderaan dat de qualiteit automatisch aangepast wordt aan je internet connectie, je stelt alleen een bovenkant in.
Wellicht zit daar het issue, want ondanks mijn rustige 1 Gb fiber, leek het af en toe toch een stapje omlaag en later weer omhoog te gaan. Want normaal is het beeld op mijn 14" chromebook prima, kleuren prima en geen haperingen meer te zien, beeld is zeker niet slechter dan ik zag via Ziggo Go (website, niet app).
Zie niks van een optie op mijn lg tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zxui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-08 18:18
Vandaag belde ik ziggo over mijn internet abonnement en toen de klantenservice dame mij vroeg of ik nog andere vragen had, spraken we nog even over viaplay. Ze zei dat vanaf 17 maart alle klanten met een mediabox next de viaplay app gaan zien in de mediabox appstore. Na installatie log je in met je viaplay account en dan doet die het. De beeldkwaliteit is voor de meeste uitzendingen 720p.

Op de dagen dat er een formule 1 grandprix is wordt deze ook uitgezonden op kanaal 200. Echter... alleen klanten die viaplay via ziggo hebben kunnen kijken via dit kanaal. Dit kanaal is een soort van extra pakket en deze kan / mag alleen open gezet worden voor klanten die een viaplay abonnement hebben. En ziggo kan natuurlijk alleen bij henzelf zien wie dat heeft. De beeldkwaliteit is mogelijk hoger dan de app omdat ziggo het beeld op een andere manier verwerkt. Kanaal 200 is maar tijdelijk, waarschijnlijk om de druk op het online streaming platform te verlagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:41:
De app op LG (en andere android devices) doet wellicht hetzelfde als de Android app, je kan in de settings aangeven welke kwaliteit je wil gebruiken....
Zowel de app op mijn LG TV als de app op de Nvidia Shield TV Pro kent niet de instellingen om de kwaliteit aan te passen.

Gisteren was ik nog redelijk content met ViaPlay op de TV maar vandaag is het huilen. Gisteren uren lang F1 kunnen kijken zonder bufferen maar vandaag is het elke vijf minuten. Ook random berichten dat er reeds twee streams lopen terwijl dat zeer zeker niet zo is. Dat mis ik toch wel van de dienst. Maximaal aantal streams OK maar laat dan wel ergens zien welke devies dan wel welke streams open staan zodat ik actie kan ondernemen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
FeaR schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:10:
[...]

Zowel de app op mijn LG TV als de app op de Nvidia Shield TV Pro kent niet de instellingen om de kwaliteit aan te passen.

Gisteren was ik nog redelijk content met ViaPlay op de TV maar vandaag is het huilen. Gisteren uren lang F1 kunnen kijken zonder bufferen maar vandaag is het elke vijf minuten. Ook random berichten dat er reeds twee streams lopen terwijl dat zeer zeker niet zo is. Dat mis ik toch wel van de dienst. Maximaal aantal streams OK maar laat dan wel ergens zien welke devies dan wel welke streams open staan zodat ik actie kan ondernemen.
2 apparaten had ik net ook toen ik bezig was om de lg app te vergelijken met de app op de Nvidia shield.
Heb het maar bij de laptop gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Uhm, het geheugen gebruik van chrome lijkt nu wel stabiel. Wellicht vergis ik mij
weer. Ik dacht het vanmorgen ook, maar het blijft nu toch onder de 400mb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hoevaak kleedt Stephane zich om? :+
Rond de lunch had ze nog de Viaplay polo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Het is wel echt een minpunt dat je niet verder kan kijken als je even stopt met kijken.
Hoe moeilijk is dit nu?

Zelfs niet op 1 device

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mars18 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:25:
Het is wel echt een minpunt dat je niet verder kan kijken als je even stopt met kijken.
Hoe moeilijk is dit nu?

Zelfs niet op 1 device
? Wat bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49
ik denk zoiets als: je kijkt 3 uur live, stopt de stream, want je moet ff boodschapjes doen. komt na half uur weer terug en start de stream weer, dan hoop je op de vraag: 'stream hervatten' of 'live kijken' als keuze.
Nu is het geen keus en wordt je gewoon direct in de livestream gezet, met alle spoilers tijdens een race als gevolg ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 11-03-2022 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik kijk op mijn ipad darts van gisteren terug.
Als ik 30 minuten heb gekeken, en de Ipad vergrendel en daarna weer verder wil kijken start de uitzending weer vanaf het begin, en moet ik handmatig zoeken waar ik ben gebleven, en al helemaal als ik eerst start op de ipad en daarna op de tv verder wil kijken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:27:
ik denk zoiets als: je kijkt 3 uur live, stopt de stream, want je moet ff boodschapjes doen. komt na half uur weer terug en start de stream weer, dan hoop je op de vraag: 'stream hervatten' of 'live kijken' als keuze.
Nu is het geen keus en wordt je gewoon direct in de livestream gezet, met alle spoilers tijdens een race als gevolg ;)
Dat ook, maar zelfs met terugkijken begin je dan weer opnieuw :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mars18 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:29:
[...]

Ik kijk op mijn ipad darts van gisteren terug.
Als ik 30 minuten heb gekeken, en de Ipad vergrendel en daarna weer verder wil kijken start de uitzending weer vanaf het begin, en moet ik handmatig zoeken waar ik ben gebleven, en al helemaal als ik eerst start op de ipad en daarna op de tv verder wil kijken.
Ahh zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49
Mars18 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Dat ook, maar zelfs met terugkijken begin je dan weer opnieuw :'(
oh dat is helemaal ruk, had ik zelf nog niet eens gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:30:
[...]

oh dat is helemaal ruk, had ik zelf nog niet eens gezien..
Is toch niet normaal in 2022, iedere andere app geeft je de mogelijkheid om door te kijken. ( ook op andere devices)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Mars18 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:32:
[...]

Is toch niet normaal in 2022, iedere andere app geeft je de mogelijkheid om door te kijken. ( ook op andere devices)
Dat werkt bij Viaplay ook voor niet live streams. Ik kan documentaires gewoon verder kijken op andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ik ben al een tijdje aan het kijken en ik heb stabiel 50fps op mijn Samsung S10 en KPN 4G. Gisteren flipte die nog regelmatig naar 25fps. Ze hebben daadwerkelijk dus al een en ander verbeterd lijkt het dus.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Toch wel leuk dat Kees van der Grint er bij is. Had in het verleden bij RTL GP leuke verhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ik denk dat het beter loopt omdat natuurlijk een aantal massaaaal opgezegd hebben :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:46:
Ik denk dat het beter loopt omdat natuurlijk een aantal massaaaal opgezegd hebben :*)
Bedankt @ViaNee 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:22
Ik had tijdens de ochtendsessie een vlekkeloze uitzending via Android TV.
Nu, tijdens de middagsessie, zie ik toch wat terugschakelingen naar 25 fps (en ook weer terug naar 50 fps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:46:
Waarom zou je opzeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:54
Pf hier wordt het wel triest nu hoor.
Vanmiddag tijdens de lunch even op tv gekeken. Toen ging het qua kwaliteit wel aardig, maar wel continu om de paar seconden een stotter.
Nu vanmiddag de testdagen weer even aangezet en kwaliteit springt heen en weer, stotteren, erg vervelend om naar te kijken.

Gisteren ging het op mijn telefoon wel redelijk. Ik krijg het vermoeden dat er een probleem is met de Android tv app.

Daarnaast Albers al bijna heel de dag in beeld. Mijn irritatiegrens is wel bereikt 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
WiseDise schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:50:
Ik had tijdens de ochtendsessie een vlekkeloze uitzending via Android TV.
Nu, tijdens de middagsessie, zie ik toch wat terugschakelingen naar 25 fps (en ook weer terug naar 50 fps).
Ik merk ook dat het soms vastloopt. Vanochtend en gisteren geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Stream is nu constant aan het switchen in kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaLc0n
  • Laatst online: 11-09 22:38
TexMex schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:49:
[...]

Maar in de instellingen van Android TV zelf kun je de resolutie en Hz toch ook gewoon aanpassen? Of is dat niet mogelijk bij tv's die op Android TV draaien? Bij Android TV-sticks is dat gewoon een optie (zoals bijvoorbeeld de 'nieuwe' Chromecast met Google TV).
Klopt, maar dan is dat direct de default voor alle apps. Netflix en Youtube gaan daar niet lekker op dus dan moet je die instelling telkens weer handmatig aanpassen. De Chromecast Ultra heb ik nu als workaround maar apart aangesloten om via die route alle streams op 50fps fatsoenlijk te kunnen weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
lHybridl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:57:
Stream is nu constant aan het switchen in kwaliteit.
Heb ik nu ook. Ben vandaag lekker vrij en kijk de hele dag al.
De ochtend sessie had hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
Blij te lezen dat het niet aan mij ligt, hahaha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
middagsessie ging tot een minuut of 10 geleden prima bij mij, nu wel veel aan 't haperen. En toevallig net max begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

FeaR schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:10:
[...]

Hij staat bij mij in mijn inlogscherm
Hier linksboven
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDMAwmn-vKnpH85M_3Pbcv6aw2c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8TNpi34nFwsTqEEGJostyy8q.png?f=user_large

De opties zelf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xHvlcMZQ7u99BhXJZXeJ-fO9Do=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/76h3EVrhDl8L0vfEO6Nx2add.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-03-2022 15:12 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
wes- schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Waarom zou je opzeggen?
Nee joh, helemaal niet. Was een grapje naar aanleiding van iemand hier die speciaal
een account gemaakt heeft om te trollen. Zoek maar een pagina terug :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseDise
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:11:
[...]

Hier linksboven
[Afbeelding]

De opties zelf
[Afbeelding]
Dit lijkt me wel Chrome OS oid. Bij mij verschilt de app op Android TV toch wel van wat ik hier nu in deze screens zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehSBBQGscOuE20qAJHbcpSV213w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQkVPCoQfwZI45BlFf0kCBwI.jpg?f=fotoalbum_large

Zo is het hier nu al een 20 min. Kan echt niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
ecm.smits schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:15:
[Afbeelding]

Zie je toch, dat dit kan. ;)
Hier echt 0,0 problemen via de browser. Kijk onafgebroken sinds 8:00 vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

WiseDise schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:14:
[...]

Dit lijkt me wel Chrome OS oid. Bij mij verschilt de app op Android TV toch wel van wat ik hier nu in deze screens zie.
Dit is de android app op ChromeOS. Geen idee wat voor apps Android TV heeft, die heb ik zelf niet.
[Afbeelding]

Ik heb wel de laatste 20 min, even DIVX kwaliteit, seconde later weer 720p, alsof ze wat aan het testen zijn bij Viaplay.

[ Voor 43% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-03-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
[Afbeelding]

Dat is hoe het de eerste 5 seconden hoe het er hier uitziet. Daarna gelijk goed.

Zou bijna zeggen dat je wifi niet lekker opgepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
[Afbeelding]

Oei, jij zit echt op het laagste profiel wat ze aanbieden volgens mij. Zo laag heb ik 'm nog niet gehad (wel SD-kwaliteit, maar niet zó laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:54
[Afbeelding]

Dit heb ik ook regelmatig, maar ik heb het idee dat de app als een malle aan het schieten is naar verschillende resoluties. Er is geen pijl op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
[Afbeelding]

Ik dus ook sinds vanmiddag.
Ik doe nu proberen via casten.
De viaplay app op m'n iPhone. Dan bij kwaliteit op hoogste.
Dan casten naar ingebouwde cast functie van smart tv.

Ik kijk dit even aan en laat weten of t beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:16:
[...]
Dit is de android app op ChromeOS. Geen idee wat voor apps Android TV heeft, die heb ik zelf niet.
ChromeOS lijkt mij in deze niet representatief. Ik gok (!) dat de ViaPlay App op mijn mobiele telefoon de settings ook niet heeft zoals de app op de Nvidia Shield TV Pro. Ik ga het alleen niet testen omdat ik niet wil triggeren dat ik meer dan twee streams gebruik :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 20:39
Hier dus +/- 3Mbps, en dat zakt af en toe naar /
+/- 1.5.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:58
Bufferen, wazig, heel stuk terug herhalen, bufferen, wazig. Keurig.. LG C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
De app hier op een E7 doet het perfect. Wifi is ook goed op orde. Zit een unifi inwall 6 op een meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
Ik kijk via een Apple TV 4k ( 2021 versie ) en eigenlijk geen grote problemen op audio synchronisatie na.

Meer mensen hier last van? heb al van alles geprobeerd om het op te lossen ( app herstarten, Apple TV Herstarten) maar krijg het niet gefixt. De audio loopt ongeveer 0.5-1 seconde achter.

en natuurlijk is de bitrate en resolutie veel te laat, maar hij loopt in vedergeval soepel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
Eddie1993 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Ik dus ook sinds vanmiddag.
Ik doe nu proberen via casten.
De viaplay app op m'n iPhone. Dan bij kwaliteit op hoogste.
Dan casten naar ingebouwde cast functie van smart tv.

Ik kijk dit even aan en laat weten of t beter is.
Vooralsnog is de kwaliteit niet weggezakt naar onleesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu buffert het hier ook weer, f1 viaplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Op de apple tv, bekabeld, werkt het top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 13-09 11:38

RBH

Kijk het nu al twee dagen op de iPad, nul problemen. Kwaliteit zou misschien nog hoger mogen, maar ik klaag niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:11:
[...]

Hier linksboven
[Afbeelding]

De opties zelf
[Afbeelding]
Dat is niet de LG app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
MartZuid schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:13:
Wat mij opvalt. Ik heb Viaplay en F1TV. Geluid werkt niet Amazon Fire TV Stick. Beeld loopt achter bij F1TV tov Viaplay.
Geen geluid op de FireTV met live uitzendingen heb ik ook last van. Oplossing: handmatig de taal wisselen naar Zweeds en je krijgt wél geluid (met Nederlands commentaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
[Afbeelding]

Ik heb met je te doen, zo ziet het erbij mij uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHUkgcYUylg9biy7_o0W3C72qsg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fPhu5OpD7JK3GSSNyPKgmYdF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

FeaR schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:21:
[...]

ChromeOS lijkt mij in deze niet representatief. Ik gok (!) dat de ViaPlay App op mijn mobiele telefoon de settings ook niet heeft zoals de app op de Nvidia Shield TV Pro. Ik ga het alleen niet testen omdat ik niet wil triggeren dat ik meer dan twee streams gebruik :P
Waar heb je het over? Ik gaf alleen aan dat er in settings een instelling staat met een tekst eronder dat dit alleen de bovenkant aangeeft en de rest automatisch schaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartZuid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 20:54
frim schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:40:
[...]

Geen geluid op de FireTV met live uitzendingen heb ik ook last van. Oplossing: handmatig de taal wisselen naar Zweeds en je krijgt wél geluid (met Nederlands commentaar).
Ik heb hem op Noors staan.
Pagina: 1 ... 36 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2