Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 34 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
dglavimans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:05:
[...]

Deels eens hoor maar besef ook dat een Disney en Netflix echt wel grotere jongens zijn dan Viaplay. Dan blijft het geen excuus 720p te zetten maar 4k hdr televisie is op dit moment gewoon nog niet zo heel erg vast in nederland.

Ziggo zende de race dan wel uit maar KPN had alweer geen 4k volgens mij

Ook ik ben 4k gaan verwachten hoor maar het is gewoon nog in tv land echt niet zo vast als iedereen wil geloven
Zal allemaal, maar dan moet je geen 13,99€ per maand vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Helaas zijn de framedrops nog steeds aanwezig bij het darten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik merk op dat de streams wel minder bufferen. Nog niet optimaal, maar veel beter dan een paar dagen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaterFrame schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:00:
Man man man, wat een bagger. Mijn vertrouwen in viaplay is nu al weg. Alles wat ik al bekeken heb is wel wat mee. Vandaag de leugen over de beeldkwaliteit van de F1 test. Problemen met het geluid van Black sails (stemmen zijn niet te verstaan, terwijl de rest van het geluid keihard is, slechte downmix?) en wil je vandaag InvictaFC46 kijken krijg je dit:
[Twitter]
ik heb het voor een jaar, ik ga het sws houden.. ik houd wil dit topic best uptodate houden als de kwaliteit omhoog gaat dalijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:28:
[...]

ik heb het voor een jaar, ik ga het sws houden.. ik houd wil dit topic best uptodate houden als de kwaliteit omhoog gaat dalijk
Ik ook, nu al spijt van. Kan waarschijnlijk ook t geld niet meer terug krijgen, wat een miskleun.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:00
Op mijn telefoon de hele dag geen problemen gehad, dus onder de kwaliteit kan ik niks zeggen.
Maar de productie van de F1 test van vandaag vond ik toch best goed!
De commentatoren de ochtend en middag vond ik ook goed.
Oké Allard is soms Allard maar heb er toch met plezier naar geluisterd.

[ Voor 28% gewijzigd door lochpatje op 10-03-2022 20:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
HaterFrame schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:33:
[...]

Ik ook, nu al spijt van. Kan waarschijnlijk ook t geld niet meer terug krijgen, wat een miskleun.
Juridisch gezien kun je uiteindelijk wel je geld terug krijgen maar daar gaat wel een traject aan vooraf. Ongeacht of ze al ervaring hebben in het buitenland zul je ze een kans moeten geven om te verbeteren. Ze hebben zelf ook wel door dat hun dienstverlening op dit moment niet heel enthousiast wordt ontvangen.
Als dit na een redelijke termijn nog niet het geval is zou je ze in gebreke kunnen stellen met uiteindelijk ontbinding. Daarbij is het dus belangrijk dat je kunt aantonen dat ze een wanprestatie leveren en niets doen. De bewijslast ligt overigens wel bij jou.

Besef je trouwens ook dat toen F1TV net begon, de streams ook niet al te best waren. Haperende streams, streams die niet opgezet konden worden, etc. etc. Ook Disney+ was in de eerste maanden niet best terwijl ze in Amerika al een tijdje aan het streamen waren. Kortom dit hoort helaas bij de lancering van een nieuwe dienst en zolang ze maar luisteren en gedurende de komende weken actief verbeteringen doorvoeren zal het goed gaan komen. Zo niet dan kunnen we een langdurig traject in om de overeenkomst te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaterFrame schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:33:
[...]

ik heb er geen spijt van, en aangezien ik er vanuit gaat dat viaplay nog meer overnames gaat doen ga ik het sws houden ookal loopt dit jaar af dalijk. niks is perfect en vooral niet in het begin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 00:38
Miki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:48:
[...]

Juridisch gezien kun je uiteindelijk wel je geld terug krijgen maar daar gaat wel een traject aan vooraf. Ongeacht of ze al ervaring hebben in het buitenland zul je ze een kans moeten geven om te verbeteren. Ze hebben zelf ook wel door dat hun dienstverlening op dit moment niet heel enthousiast wordt ontvangen.
Als dit na een redelijke termijn nog niet het geval is zou je ze in gebreke kunnen stellen met uiteindelijk ontbinding. Daarbij is het dus belangrijk dat je kunt aantonen dat ze een wanprestatie leveren en niets doen. De bewijslast ligt overigens wel bij jou.

Besef je trouwens ook dat toen F1TV net begon, de streams ook niet al te best waren. Haperende streams, streams die niet opgezet konden worden, etc. etc. Ook Disney+ was in de eerste maanden niet best terwijl ze in Amerika al een tijdje aan het streamen waren. Kortom dit hoort helaas bij de lancering van een nieuwe dienst en zolang ze maar luisteren en gedurende de komende weken actief verbeteringen doorvoeren zal het goed gaan komen. Zo niet dan kunnen we een langdurig traject in om de overeenkomst te ontbinden.
Voor Disney+ was Nederland de 'proeftuin'. In het begin was het zelfs even gratis hier om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Nuevocasa schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:52:
[...]

Voor Disney+ was Nederland de 'proeftuin'. In het begin was het zelfs even gratis hier om.
Het was even gratis maar daarna was het ook nog geen feest, dat duurde ook nog even. Daarbij is het makkelijk om een proef periode gratis weg te geven als je zelf rechtenhouder bent van de content. ViaPlay moet vroeg of laat wel winstgevend worden terwijl ze voor veel geld licenties hebben gekocht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 00:38
Miki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Het was even gratis maar daarna was het ook nog geen feest, dat duurde ook nog even. Daarbij is het makkelijk om een proef periode gratis weg te geven als je zelf rechtenhouder bent van de content. ViaPlay moet vroeg of laat wel winstgevend worden terwijl ze voor veel geld licenties hebben gekocht.
Maar Nederland was het eerste land en ze hadden dus niet al lang proefgedraaid in andere landen zoals wel werd beweerd.
Volgens mij is het vrij simpel, Viaplay moet aan de bak wbt beeldkwaliteit en netwerkcapaciteit willen ze het een succes maken. Vond persoonlijk het commentaar wel prima, smaken verschillen. Wat mij betreft is alles beter dan die tandarts :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou, ik had dus eerst al die jaarkorting gemist door problemen. Misschien is dat ook maar beter.
Vandaag dan maar voor een maand geabonneerd.

Mijn ervaring waren dus vier keer vastlopen waarvan ik een keer ook een duidelijke crashbericht van de mediaplayer kreeg. Niet gedacht om te kijken wat er gebeurde met RAM omdat dit blijkbaar te maken heeft met een memory leak. Altijd fijn, zulke software.

Problematischer vind ik de verkapte misleiding die vandaag plaatsgevonden heeft. Want het zou toch echt 1080p/50fps zijn. Daar was hier alleen zeker geen sprake van. Dan eerst de hele dag komen verkondigen tegen mensen die hier terecht over klagen, "dat het tot maximaal dit is, afhankelijk van je apparaat", is gewoon onzin. Vervolgens komen ze nu met de claim dat het zaterdag wel op orde zal zijn. Dat is een gevalletje eerst zien, dan geloven. Want ze zeggen niks over 1080p/50fs. Nee, ze zeggen dat het "beter" zal zijn.

Want op zich beviel het commentaar, pit reporter etc me gewoon en irriteerde ik me zowaar niet dood aan Tom Coronel. Die lijkt toch zo gestuurd te zijn door Ziggo en kan klaarblijkelijk ook een beetje normaal doen. Als Coulthard en Hakkinen er dan nog bij komen, dan zie ik zeker potentie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Nuevocasa schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Maar Nederland was het eerste land en ze hadden dus niet al lang proefgedraaid in andere landen zoals wel werd beweerd.
Volgens mij is het vrij simpel, Viaplay moet aan de bak wbt beeldkwaliteit en netwerkcapaciteit willen ze het een succes maken. Vond persoonlijk het commentaar wel prima, smaken verschillen. Wat mij betreft is alles beter dan die tandarts :+
De dienst Disney+ zoals wij deze nu kennen werd in inderdaad in Nederland getest in september 2019 maar het begon allemaal al in 2015 met Disneylife ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb net een gedeelte van de test teruggekeken, live niet kunnen kijken ivm werk. De kwaliteit valt mij op een Samsung 49" niet tegen. Ik zie ook wel dat dit geen 4K is, maar last had ik er niet van. Of dit komt door glasvezel of door mijn slechter wordende ogen....geen idee!

Net darten aangezet, wederom geen problemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
pilskes schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:39:
Ik heb net een gedeelte van de test teruggekeken, live niet kunnen kijken ivm werk. De kwaliteit valt mij op een Samsung 49" niet tegen. Ik zie ook wel dat dit geen 4K is, maar last had ik er niet van. Of dit komt door glasvezel of door mijn slechter wordende ogen....geen idee!

Net darten aangezet, wederom geen problemen!
Nee, je bent niet de enige. Zo heb ik het ook ervaren al mag het van mij wel een tandje scherper. Als ze de bitrate weten op te schroeven naar om en nabij de 8Mbit icm 1080P@50Hz dan zullen de meeste ergernissen zijn verholpen is mijn mening. NLZIET zit ook rond die resolutie met bitrate en dat is vergelijkbaar met wat KPN biedt op de reguliere HD streams biedt. Uiteraard zou een nog hogere bitrate nog beter zijn maar met 50% opkrikken zal al de meeste kritiek doen verstommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 15:18
Via de native app op een 55" LG B9 hier ook gewoon goed (F1 en nu darts). Goede upscaling? Het voelt als beter dan 720p.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ze moeten gewoon zo'n optie toevoegen waarbij jij als kijker de kwaliteit kan kiezen, nu gaat het van hoogste kwaliteit naar lagere , hoogste , laagste kwaliteit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:50
Het lijkt alsof de framehicks verdwenen zijn. Sinds het Darten vanavond heb ik er geen enkele meer gezien.Meer mensen die dit geconstateerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:21
Lightmanster schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:54:
Meten is weten

Apple TV 4K met viaplay app

[Afbeelding]

Ahum......
hoe krijg ik deze overlay data op mijn apple tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 22:12
jaroen89 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:16:
[...]

hoe krijg ik deze overlay data op mijn apple tv?
idd mijn vraag ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
@JaRoenJ en @Soppyscroll via Xcode op Mac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Het is mij een keer gelukt, maar dit is een handleiding:

https://www.howtogeek.com...atistics-on-the-apple-tv/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
HaterFrame schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:00:
Man man man, wat een bagger. Mijn vertrouwen in viaplay is nu al weg. Alles wat ik al bekeken heb is wel wat mee. Vandaag de leugen over de beeldkwaliteit van de F1 test. Problemen met het geluid van Black sails (stemmen zijn niet te verstaan, terwijl de rest van het geluid keihard is, slechte downmix?) en wil je vandaag InvictaFC46 kijken krijg je dit:
[Twitter]
Kijk het nu [Invicta] en dit is echt slecht, audio delay van 2-3 seconden (iets verderop gecorrigeerd) , herhaaldelijk haperingen in de audio en een beeldkwaliteit van een huis tuin en keuken webcam.
Net hiervoor een stukje Tombraider geprobeerd en daar eigenlijk geen problemen mee (ook met het beeld niet bij de fietsachtervolging) , krijg alleen de zwarte achtergrond niet weg bij de ondertiteling (die wel uit staat in de accesability opties, dit met een Google TV Chromecast)

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 10-03-2022 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:43
Zit nu darts te kijken. Vind het redelijk oké. De eerste keer dat ik geen frameskips meer zie.

[ Voor 17% gewijzigd door speedmetal35 op 10-03-2022 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de kleuren zijn verzadigd. Het appeltjes groen doet pijn aan mijn ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het beeld oogt prima nu. Voor mij is de buffering en stuttering het belangrijkste dat opgelost moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vervelend met schakelen tussen tv app en de app op de ipad. Als ik darts kijk, kan ik niet verder kijken op het andere device

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
apis29 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:46:
[...]

Kijk het nu [Invicta] en dit is echt slecht, audio delay van 2-3 seconden (iets verderop gecorrigeerd) , herhaaldelijk haperingen in de audio en een beeldkwaliteit van een huis tuin en keuken webcam.
Net hiervoor een stukje Tombraider geprobeerd en daar eigenlijk geen problemen mee (ook met het beeld niet bij de fietsachtervolging) , krijg alleen de zwarte achtergrond niet weg bij de ondertiteling (die wel uit staat in de accesability opties, dit met een Google TV Chromecast)
Hier ook last van, via Chromecast V3. Achtergrond voor ondertiteling staat uit bij mijn smartphone instellingen, maar ik zie toch een grijze achtergrond bij ondertiteling. Via de Google Home app geen optie kunnen vinden om dit uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik probeer nu de stream van de F1 eerste testdag terug te kijken op Viaplay, maar ik krijg dan eerst een klok in beeld die 5 minuten gaat aftellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nduVmpcJANpqQzuqyX0w42bUfBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J2xb5U6k0TSoROFWxvrgGoz8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 12:39
DON PAPA schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 00:25:
Ik probeer nu de stream van de F1 eerste testdag terug te kijken op Viaplay, maar ik krijg dan eerst een klok in beeld die 5 minuten gaat aftellen.
Die kreeg ik ook te zien bij terug kijken, maar doorspoelen werkt gewoon :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
So ar so good :)

Ik zit er klaar voor, hopelijk gaat het viaplay iets soepeler af vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 10:13
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:50:
So ar so good :)

Ik zit er klaar voor, hopelijk gaat het viaplay iets soepeler af vandaag.
Wat ik nu bekijk lijkt echt beter!
Ik wacht even af wat de mensen op Apple tv met xcode er van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
SmasterS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:00:
[...]

Wat ik nu bekijk lijkt echt beter!
Ik wacht even af wat de mensen op Apple tv met xcode er van vinden
Ja vind ik ook, graag zie ik wat getallen. Geen idee hoe ik dat kan doen in chrome.
Maar het lijkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:01:
[...]

Ja vind ik ook, graag zie ik wat getallen. Geen idee hoe ik dat kan doen in chrome.
Maar het lijkt beter.
Inderdaad. Dit is niet de kwaliteit van gisteren. Dit lijkt 1080P.
Wel haperingen en springt via de tv app soms terug in kwaliteit. LG C1 strak tegen de muur.. krijg er geen netwerk kabel in🥺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Help!!!! schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:00:
[...]

Heb als niet technisch persoon dit even via FF geprobeerd en het werkt volgensmij ongeveer hetzelfde alleen moet je nadat je de regel met index.mpd hebt aangeklikt, rechts even op response klikken.

[Afbeelding]

Daar staat geen 1080p......... :X
@ppeterr kan je hier wat mee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hier nog steeds 720p/50 op Firefox PC:

<Representation
id="video=5000000"
bandwidth="5000000"
width="1280"
height="720"
frameRate="50"
codecs="avc1.640020"
scanType="progressive">
</Representation>

F1 TV Pro is veel scherper (1080p/50) en 20% hogere bitrate:

<Representation id="6" width="1920" height="1080" frameRate="50/1" bandwidth="6000000" codecs="avc1.4D402A">

[ Voor 24% gewijzigd door ZuinigeRijder op 11-03-2022 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Denk dat mijn ogen me bedriegen dan vandaag! Thanks for info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ZuinigeRijder schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:11:
Hier nog steeds 720p/50 op Firefox PC:

<Representation
id="video=5000000"
bandwidth="5000000"
width="1280"
height="720"
frameRate="50"
codecs="avc1.640020"
scanType="progressive">
</Representation>
Ze hebben dus nog steeds niet geluisterd.. |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmasterS
G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:12:
[...]

Ze hebben dus nog steeds niet geluisterd.. |:(
Ze zeggen ook in het weekend gaat het omhoog!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:04
Pffff… die Christijan Albers hoort zichzelf wel graag praten en zijn enorme kennis tentoonspreiden… was ik al een beetje bang voor. Doe maar alleen Giedo a.u.b..

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

SmasterS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:13:
[...]

Ze zeggen ook in het weekend gaat het omhoog!!
Laten we hopen dat het dan ook zo is!
Vind het belangrijker dat ze die frameskips oplossen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ah ga ik eens proberen, maar lijkt al niet meer nodig ;/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:14:
[...]

Laten we hopen dat het dan ook zo is!
Vind het belangrijker dat ze die frameskips oplossen :X
Mee eens, maar het was gister in de middag al een stuk minder. Maar eens kijken
hoe het er nu voor staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Geen frameskips tot nu toe en het beeld lijkt iets scherper te zijn dan gisterenmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:08
Kanaal 200 is ook maar 720 volgens mij. Wat een tent. Als het met de race niet flink beter is zeg ik het in de gratis maand op en blijf ik bij F1 TV Pro.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Het lijkt erop dat ze het geheugen lek in de player voor browsers ook opgelost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
Miki schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:26:
Geen frameskips tot nu toe en het beeld lijkt iets scherper te zijn dan gisterenmiddag.
Ik dacht serieus dat het al 1080p is.
Vind wel uniek dat het in 5.1 geluid word doorgegeven. Tenminste ik heb surround hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
SmasterS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:30:
[...]

Ik dacht serieus dat het al 1080p is.
Vind wel uniek dat het in 5.1 geluid word doorgegeven. Tenminste ik heb surround hier
Hier krijg ik nog stereo pcm door via mijn setup, zie sig. Verder oogt de stream stabiel en hoop ik dat dit weekeind de resolutie en bitrate wat verder omhoog gekrikt kunnen worden. Tot nu toe blij met wat ik zie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmasterS
Miki schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:33:
[...]

Hier krijg ik nog stereo pcm door via mijn setup, zie sig. Verder oogt de stream stabiel en hoop ik dat dit weekeind de resolutie en bitrate wat verder omhoog gekrikt kunnen worden. Tot nu toe blij met wat ik zie.
Ik krijg stereo binnen maar word gezien als 5.1 (al upscale ik basic naar 5.1.2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1butQzsPS1d6O5SFd5R4XBLCm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EfOkZnnZtQjLW2EiSGqlXvkF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Veel gebuffer hier. Zowel via WiFi als bekabeld. Maar zo te lezen ben ik niet de enige hier in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Bazziek schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:44:
Veel gebuffer hier. Zowel via WiFi als bekabeld. Maar zo te lezen ben ik niet de enige hier in?
Hier totaal niet, op de LG app en chrome over wifi perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Gisteren een poosje gekeken via een Shield TV, die kwaliteit vond ik zwaar belabberd. Net even via de Next op kanaal 200 gekeken, dat ziet er toch wel een stuk beter uit.
Toch als ik naar F1 TV via de Shield kijk dan is de kwaliteit een stuk beter.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Pierre schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:48:
Gisteren een poosje gekeken via een Shield TV, die kwaliteit vond ik zwaar belabberd. Net even via de Next op kanaal 200 gekeken, dat ziet er toch wel een stuk beter uit.
Toch als ik naar F1 TV via de Shield kijk dan is de kwaliteit een stuk beter.
Het is blijkbaar nog 720p, voor morgen staat dat het 1080p wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Kwaliteit is nog hetzelfde, ben benieuwd of het morgen beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Een heel goed teken is, dat het hier een heel stuk rustiger is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Gister via browser moeten kijken, vandaag via LG C9 met een Apple TV 4k...

De resolutie valt me mee, zal door upscaler komen denk ik. Wat jammer is zijn de fletse kleuren, ben geen kenner maar dat is denk ik een bitrate die hoger moet?

Anyways; geen buffers of stotter meer. Al met al kan ik wel leven met de kwaliteit, omdat ik echt een enorme hekal had aan Ziggo commentatoren en studio haantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
Ik kijk hier via browser (FireFox, Chrome & Edge) maar na x aantal minuten hangt de stream.

Iemand die dit ook ervaart?

terwijl F1TV op de achtergrond gewoon door loopt. 8)7

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Fox-Racing schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:16:
Ik kijk hier via browser (FireFox, Chrome & Edge) maar na x aantal minuten hangt de stream.

Tot nu toe geen problemen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Er zit een memory probleem in de (browser)player. Is hier een paar keer heel kort aangegeven maar nog niet gedetailleerd op in gegaan.
Ik had het gister met Chrome ook, ben toevallig nu Edge aan het testen.
Ook vanochtend bleef het in Chrome gewoon oplopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pathogen op 11-03-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Fox-Racing schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:16:

Ja had gisteren hetzelfde in Firefox, vandaag nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Hier geen problemen met vastlopen / haperen van Viaplay via browser.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
De player in het chrome tabje zit hier al over de 1.2Gb

Dus, waar ik eerder dacht dat het opgelost was, lijkt het toch op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
mikkelnl schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:02:
Gister via browser moeten kijken, vandaag via LG C9 met een Apple TV 4k...

De resolutie valt me mee, zal door upscaler komen denk ik. Wat jammer is zijn de fletse kleuren, ben geen kenner maar dat is denk ik een bitrate die hoger moet?

Anyways; geen buffers of stotter meer. Al met al kan ik wel leven met de kwaliteit, omdat ik echt een enorme hekal had aan Ziggo commentatoren en studio haantjes.
Ja dit dus. Ik ben allang blij dat het beeld vloeiend (50fps) is, want als ik cast vanaf m'n laptop met F1 TV, was dat niet zo. Daarnaast ben ik ook erg blij van Ziggo af te zijn. Doornbos en Mol lopen op Twitter ook al hele tijd jankberichten over Viaplay te retweeten, dus dat zegt wel wat over die lui. Overduidelijk niet kunnen accepteren dat hun speelgoed is afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:21:
De player in het chrome tabje zit hier al over de 1.2Gb

Dus, waar ik eerder dacht dat het opgelost was, lijkt het toch op te lopen.
Vanmorgen al 2x eruit geklapt of beeld freeze via Chrome

Gister aantal maal de "out of memory" melding gehad in Chrome

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Wel even positief over Viaplay, de gehele aankleding en presentatie met de studio, presentatoren, analisten en commentatoren is veel beter dan Ziggo Sport. Ik heb niet meer het gevoel naar de grote Max Verstappen show te kijken, wat een verademing.

Geen kinderachtig gedoe meer en gewoon goed inhoudelijk op elkaar reageren. Zelfs Albers valt mij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou ook aan het streamen via de TV app maar dit lijkt nu toch echt gewoon 1080p, geen ge buffer niks

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2022 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:25:
Ben nou ook aan het streamen via de TV app maar dit lijkt nu toch echt gewoon 1080p, geen ge buffer niks
Is nog steeds 720p en zelfde bitrate alleen het loopt nu gewoon soepel maar resolutie en bitrate daar zit nog geen verschil in ten opzichte van gisteren, vanaf morgen zou de resolutie iig hoger moeten zijn (bitrate is nog afwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
Phorcys schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:27:
[...]

Is nog steeds 720p en zelfde bitrate alleen het loopt nu gewoon soepel maar resolutie en bitrate daar zit nog geen verschil in ten opzichte van gisteren, vanaf morgen zou de resolutie iig hoger moeten zijn (bitrate is nog afwachten)
laten we het hopen, als volgend weekend nog steeds ruk is, zeg ik het op en ga ik weer naar F1 TV Pro. Neem ik het Engels commentaar wel voor lief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Stormcagy schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
[...]

laten we het hopen, als volgend weekend nog steeds ruk is, zeg ik het op en ga ik weer naar F1 TV Pro. Neem ik het Engels commentaar wel voor lief!
F1TV schijnt vanaf Juni/Juli ook nederlands commentaar te krijgen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:35
Stormcagy schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
[...]

mja en anders heb je vanaf Juni NL commentaar via F1TV Pro maar gezien de kritiek van gisteren verwacht ik dat het bij ViaPlay wel beter gaat worden dan dat het nu is :) Want zoals eerder gezegd door andere hier vind ik het (studio)commentaar eigenlijk wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Phorcys op 11-03-2022 09:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ppeterr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:01:
Een heel goed teken is, dat het hier een heel stuk rustiger is :)
Mwa, volgens mij heeft iedereen hier zijn zegje inmiddels wel gedaan. De verwachtingen voor wat betreft de stream-kwaliteit zijn inmiddels zo laag geworden dat we nu genoegen nemen met middelmaat. We zijn nu al tevreden met een relatief lage bitrate en matige kleuren zolang de stream maar niet hapert en stottert. Maar eigenlijk is dat te gek voor woorden.

Uiteindelijk vind ik dat een streamingdienst van € 13,99 p/m alle live sport (níet alleen F1 en níet alleen in het weekend) moet doorgeven met een fatsoenlijke resolutie en bitrate. Zolang dat niet gebeurt, blijft het eigenlijk gewoon onderdoen voor een degelijk DVB-C-kanaal. Niet dat we nu opeens blij moeten zijn dat we alléén in het weekend bij één sport een moderne beeldkwaliteit voorgeschoteld krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Bazziek schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:44:
Dat bufferen had ik gisteren dus ook last van , hoop echt niet dat dit tijdens het race weekend het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Idd, iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Het loopt hier vloeiender dan gisteren, maar het is nog steeds niet de kwaliteit die je mag verwachten. Hopelijk gaan ze morgen aan de knoppen draaien en gaan we volgende week echt de vuurdoop meemaken. Volgende week zondag 16:00 is het ijkpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben heel benieuwd wat dit volgend weekend gaat doen, als er waarschijnlijk massaal naar de 1e race wordt gekeken. Ik vrees voor een ramp.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo… eerste williams auto in de hens door de remmen te heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:43:
Zooo… eerste williams auto in de hens door de remmen te heet
En iemand bijna een geplofte band in z'n bek 😳

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 21:27
dave1972 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:44:
[...]

En iemand bijna een geplofte band in z'n bek 😳
Dit had ik wel ff in minimaal full hd willen zien.

//

Zijn er nog meer mensen die zich aan Amber ergeren? Rob Kampheus kon domme vragen stellen, maar van hem verwachtte ik geen niveau verder. Van Amber verwacht je beter, maar valt vooralsnog erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
NoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:40:
Ben heel benieuwd wat dit volgend weekend gaat doen, als er waarschijnlijk massaal naar de 1e race wordt gekeken. Ik vrees voor een ramp.
350K (als dat het aantal subscriptions is op dit moment) streams moeten ze toch wel aankunnen ? De Streamers konden zelfs (min of meer) een live stream voor een paar miljoen in 1080p aan.

Kwestie van je zaakjes op orde hebben. Aan gebrek aan tijd mag het niet liggen. Ze hadden dik een jaar de tijd om een infrastructuur op te zetten en vergeleken met Scandinavie is het geen rocket science.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Eddie1993 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:58:
[...]

//

Zijn er nog meer mensen die zich aan Amber ergeren? Rob Kampheus kon domme vragen stellen, maar van hem verwachtte ik geen niveau verder. Van Amber verwacht je beter, maar valt vooralsnog erg tegen.
Ja, ze zit tegen m'n threshold aan. Ze zegt heel veel "ja" en herhaald zinnen van de ander. Iets te bekakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basst85
  • Laatst online: 10-09 08:31
padoempats schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:10:
Ik heb de stream in Chrome verder geprofiled en er zit een memory leak in. Het aantal DOM nodes blijft oneindig opbouwen. Moeten ze ook fixen anders blijven browser tabs crashen na een tijdje kijken, afhankelijk hoeveel geheugen je beschikbaar hebt
Het geheugengebruik (JS heap) loopt inderdaad aardig snel op, na zo'n 15 minuten 400 MB.
Je ziet ook dat hij steeds nieuwe nodes toevoegt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VO2GSWiRhmcWOmETD5MUtaAGqEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uTFaiFvSowk3m1X9t1aPEoLN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zo, jullie zijn snel gewend aan Amber :D Volgens mij stuurt ze vooral heel erg aan op dat Giedo en Christijan de uitleg mogen doen.
Vind het nog steeds een flinke inhoudelijke verbetering t.o.v Kamphues tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
[...]

//

Moest vooral lachen om haar standaard vraag

Wat kost dat??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

loekf2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:58:
[...]

350K (als dat het aantal subscriptions is op dit moment) streams moeten ze toch wel aankunnen ? De Streamers konden zelfs (min of meer) een live stream voor een paar miljoen in 1080p aan.

Kwestie van je zaakjes op orde hebben. Aan gebrek aan tijd mag het niet liggen. Ze hadden dik een jaar de tijd om een infrastructuur op te zetten en vergeleken met Scandinavie is het geen rocket science.
Maar aan het aantal klachten van gisteren te zien hebben ze het een week voor de race dus nog niet op orde. Misschien dat ze de testdagen op een lagere prioriteit hebben staan. Maar dit zou voor hun ook een goede test zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddie1993
Nou ik vond dat Kamphues nog wel iets toevoegde, in die zin dat die bijvoorbeeld Tim/Tom/Robert/Guido liet nadenken over hun antwoord door een opmerking van hem.
Het is een halve clown, maar weet dan zelf ook nog wel iets van auto's.

Heb nu t idee dat Amber of echt niks zelf weet of niet durft te zeggen wat ze denkt. Dus alles wat Albers en Guido nu zeggen is waarheid voor haar en de kijkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ah daar zijn we weer - 1.5GB en de video hapert even terwijl de audio doorloopt. Geheugen gaat even terug naar 1.49 en blijft nu tussen de 1.49-1.56 schommelen.

Voelt alsof er nu toch een stukje garbage collection is verbeterd, mag van mij best wel een paar honderd MB'tjes eerder.

EDIT: en nu gaat ie toch weer verder oplopen. Klinkt dan toch meer alsof de garbage collection niet alle geheugen vrijgeeft

[ Voor 18% gewijzigd door Pathogen op 11-03-2022 10:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
[...]

//

Nee, ergeren niet. Ik zie wel wat je bedoelt, maar echt hoor; na jaren Ziggo blijft dit voorlopig een verademing... ZO blij dat dat macho haantjes gedrag weg is! Idem voor de constante stroom bijdehante grapjes enz enz enz. Hoe ik na een seizoen er over denk weet ik niet, maar ik ben er erg blij mee so far.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eddie1993
Ik besef trouwens wel het ook voornamelijk smaak is natuurlijk.
Net als dat de ene persoon wel Olav Mol graag hoort. De ander niet.

Net als gisteren hoorde ik ineens Allard Kalf. Voelde gelijk m'n eten naar boven komen dus keek maar even verder zonder geluid. Een ander kan hem weer wel goed aanhoren misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Ik vind Amber tot nu toe niet zo slecht. Alleen soms maakt ze de zinnen af van de gasten en daar heb ik (persoonlijk) echt een hekel aan. Maar dat zal wel beter worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Eddie1993 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:18:
Net als gisteren hoorde ik ineens Allard Kalf. Voelde gelijk m'n eten naar boven komen dus keek maar even verder zonder geluid. Een ander kan hem weer wel goed aanhoren misschien. :)
Ik zat nog te twijfelen of ik ViaPlay of F1TV zou gaan nemen. Door het aannemen van Allard Kalff is het voor mij duidelijk geworden dat ik maar naar F1TV ga.

Ik heb precies hetzelfde met hem, en er zijn een aantal series die ik niet volg via TV door hem (Extreme E, kijk ik alleen tot de Semi-Finale die op YouTube worden uitgezonden, finale alleen met hem) en Dakar kijk ik niet.

En dan gaat Kalff ook F2/F3 commentaar doen, juist een van mijn favoriete klasse! Dus F1TV wordt het voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Soccer98 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:21:
[...]

Doornbos en Mol lopen op Twitter ook al hele tijd jankberichten over Viaplay te retweeten, dus dat zegt wel wat over die lui.
Ik was benieuwd dus heb dit gelijk even nagekeken, maar ik kom eigenlijk geen enkel voorbeeld tegen. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
TexMex schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Ik was benieuwd dus heb dit gelijk even nagekeken, maar ik kom eigenlijk geen enkel voorbeeld tegen. Zie ik iets over het hoofd?
Hij liked wat berichten op twitter. Bijv:
https://twitter.com/EvanRossum/status/1501655738686525443

en dit:
https://twitter.com/waard.../1501723395263811590?s=21

[ Voor 15% gewijzigd door mrstylo op 11-03-2022 10:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Poulske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:23:
Wel even positief over Viaplay, de gehele aankleding en presentatie met de studio, presentatoren, analisten en commentatoren is veel beter dan Ziggo Sport. Ik heb niet meer het gevoel naar de grote Max Verstappen show te kijken, wat een verademing.

Geen kinderachtig gedoe meer en gewoon goed inhoudelijk op elkaar reageren. Zelfs Albers valt mij mee.
Vind dit altijd zo'n nonsense..

Laten we niet vergeten dat we afgelopen jaren naar de opkomst van Nederlands grootste sporter ooit hebben zitten kijken. Een Nederlander die kampioen in de F1 wordt is alles behalve vanzelfsprekend.

Mag je als Nederlandse zender dan wat meer met Max bezig zijn? Vergeet niet dat die gasten daar behalve analyst ook gewoon fans van de sport zijn.

Ik vind het heel normaal dat het soort van "Max show" was bij Ziggo. Zou pas gek zijn als men er niet enthousiast over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dat is toch juist géén jankbericht, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
Pathogen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:25:
[...]

Ik had per ongeluk verkeerde gepakt. Ik heb mijn bericht aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
Pathogen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:25:
[...]

Je ziet het niet verkeerd, ook heeft Doornbos deze niet geliked.

[ Voor 8% gewijzigd door wes- op 11-03-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ah OK, dus Olav geeft likes aan positieve berichten, en Doornbos gewoon aan alles.

Hmm, klopt ook niet, lama

[ Voor 18% gewijzigd door Pathogen op 11-03-2022 10:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnmw2705
Op Viaplay Xtra, kanaal 200 bij Ziggo, wordt op dit moment ook de testdag uitgezonden!
https://www.digitalbitrat...48&live=202&sec=0&lang=en
Met bijna 12mbit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6OAJcjwuM-jyTzszjQsLfmkmFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qpq03ZFpVsidqJzMZGLYa0Dd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 86% gewijzigd door dnmw2705 op 11-03-2022 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Thanks!

Van die eerste zie ik het probleem niet echt. Doornbos krijgt in die tweet een compliment en deelt daarom een like uit.

Die tweede is wel wat zuur ja. Er zit duidelijk nog wat oud zeer tussen Zwaneveld en Doornbos nadat Doornbos uiteindelijk geen contract kreeg bij Viaplay.

Maar van "Doornbos en Mol lopen op Twitter ook al hele tijd jankberichten over Viaplay te retweeten" vind ik eigenlijk geen enkel bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:42
Voor de twijfelaars, F1 TV Pro is dit weekend met 20% korting (jaarabo) te krijgen.

Cash is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
TexMex schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:35:
[...]

Thanks!

Van die eerste zie ik het probleem niet echt. Doornbos krijgt in die tweet een compliment en deelt daarom een like uit.

Die tweede is wel wat zuur ja. Er zit duidelijk nog wat oud zeer tussen Zwaneveld en Doornbos nadat Doornbos uiteindelijk geen contract bij Viaplay.

Maar van "Doornbos en Mol lopen op Twitter ook al hele tijd jankberichten over Viaplay te retweeten" vind ik eigenlijk geen enkel bewijs.
Ja daarom. Ik zie dat ook niet. Voor mij is het sowieso niet echt een probleem. Is hun persoonlijke account, dus ze mogen doen wat ze willen ermee. :P

Alleen ze komen hierdoor wel beetje zuur over. Lijkt mij sowieso niet gezond. F1 is echt niet groot geworden door Ziggo, maar eerder door Max. Dat vergeten ze soms lijkt het.
Pagina: 1 ... 34 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2