Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 33 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Zojuist even de tijd gevonden om een kwartiertje te mee te krijgen van de testdag op mijn iPhone. Beeld is op mijn iPhone prima met 2 frameskips die ik in de 15min heb kunnen opmerken. De wijze hoe het gebracht wordt kan ik goed waarderen, er zit tenminste rust in en veel meer diepgang. Beide dames doen het trouwens ook goed, Amber die het beheerst presenteert en Stephane die toch wel heel goed staat te interviewen en het Engels goed beheerst. Beter dan die teambaas van Haas :+

Ik hoop straks nog even op mijn tv via mijn Apple TV nog wat mee te krijgen, met name hoe de kwaliteit daar is. Tot nu toe ben ik happy, al was het maar ene kleine 15min :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Miki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:30:
Zojuist even de tijd gevonden om een kwartiertje te mee te krijgen van de testdag op mijn iPhone. Beeld is op mijn iPhone prima met 2 frameskips die ik in de 15min heb kunnen opmerken. De wijze hoe het gebracht wordt kan ik goed waarderen, er zit tenminste rust in en veel meer diepgang. Beide dames doen het trouwens ook goed, Amber die het beheerst presenteert en Stephane die toch wel heel goed staat te interviewen en het Engels goed beheerst. Beter dan die teambaas van Haas :+

Ik hoop straks nog even op mijn tv via mijn Apple TV nog wat mee te krijgen, met name hoe de kwaliteit daar is. Tot nu toe ben ik happy, al was het maar ene kleine 15min :)
Je kunt het vanavond altijd nog even rustig terugkijken. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 12:35
BBTM schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:29:
[...]

En het commentaar van Olav Mol vond je wel fijn om naar te luisteren? Dat is pas een schoolmeester die alles in kinderwoordjes probeert uit te leggen aan het grote publiek.
Als al die scheldwoorden onder kinderwoordjes vallen heb ik weinig vertrouwen in de komende generaties hah. Maar ik ben het 100% met je eens hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
ignition_mp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Als al die scheldwoorden onder kinderwoordjes vallen heb ik weinig vertrouwen in de komende generaties hah. Maar ik ben het 100% met je eens hoor
:P

Haha, op de scheldwoorden na zo hier en daar na dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
ignition_mp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Mol heeft een prettige stem om naar te luisteren, maar inhoudelijk echt niet sterk. Analyses over pitstrategie en prognoses ontbraken volledig. Daarnaast voegde Plooij werkelijk helemaal niets toe.

Ik ben heel benieuwd hoe de heren bij Viaplay dit gaan doen. Doordat ze het met z'n tweeën doen kan één iemand zich ook focussen op tijden en strategieanalyses tijdens de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Olav miste ook veel dingen. Altijd zo geweest.
Na een tijdje nam je dat voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

We hadden geen keuze bedoel je... Ik keek altijd nog de samenvattingen van Channel 4 (UK FTA via Schotel), voor een "andere" ervaring....

[ Voor 8% gewijzigd door jeanj op 10-03-2022 15:47 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Miki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:30:

Vind het vreselijk, in de ochtend starten er 10 coureurs, en zij moet het nog van een briefje oplezen, en zelfs niet naar de camera te kijken.

En die Amber is zo aan het nep glimlachen ;(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:28
*knip*
Denigrerende opmerking en vrouwonvriendelijk. Nergens voor nodig.

[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 10-03-2022 16:36 ]

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
W1ck1e schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Je hebt gelijk, dat is een beperking bij f1pro. Ik heb dat toen niet goed gelezen:

[Afbeelding]
van https://www.streamwijzer.nl/f1-tv-pro-viaplay/
@Barre73 @CyBeRSPiN
Dit klopt niet, Viaplay heeft ook F2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ignition_mp
Klopt @bustertje het stemgeluid gaat echt wel even wennen zijn. "Vrienden vriendinnen van de sport." toch wel een beetje een end of an era (voor nu dan).

Ik "ken" Nelson van de andere raceklasses die hij van commentaar voorziet dus ben er wel aan gewend. Misschien minder opzwepend qua stemgeluid maar qua info zeker een goede gast imho.

Ik denk zeker dat alles om de uitzendingen heen zoals: pitreport van Stephane, een 2e commentator als Melroy, een rustige Coronel (dat ik dat nog mag meemaken) heel veel bijdraagt aan hoe dit gaat uitpakken. En dat vertrouwen begint wel meer te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Laatst online: 16:28
Of viaplay iets wordt ligt puur aan wat er op de baan gebeurt. Krijgen we een seizoen met alleen Hammeltje die snelheid heeft is het sowieso saai. Waar het ook uitgezonden wordt.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gezien de klachten hier en op twitter kan ik wel concluderen dat de android app of in ieder geval de tv app viaplay gewoon brak is, bij ons werkt het niet eens de app, http fout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevmeistert
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-07 00:18
Ik bekijk hem nu op een Mac Mini met Google Chrome, op een 55 inch scherm. Dat kan ik dus niemand aanbevelen.. Wat een armoede.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mars18 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:49:
[...]

Dit klopt niet, Viaplay heeft ook F2
Het probleem is/was dat de informatie niet altijd beschikbaar was. In eerste instantie leek het er op dat Viaplay die rechten van F2 etc. niet had. Die tabel van die site is niet bijgewerkt aan de hand van de nieuwste informatie. De tabel in de topic start (onder "Overige content") van het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 topic wordt wel bijgewerkt (het stond daar in eerste instantie ook verkeerd, maar een mede tweaker had het gevonden dat F2 er wel bij zit)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Iedereen kan lullen, maar ik vind de beelden wat ik vandaag zie weer fatastisch :)

Laten we het daar over hebben weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
dutchgio schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:35:
[...]

Probeer het op een derde apparaat, de beperking is namelijk max 2 streams.
Viaplay tegelijk op de LG G1, iPhone en laptop werkt gewoon. Denk dat het met de kwalificatie en race anders zal zijn.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
lHybridl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Haha ja. Maar leuk jasje en dan een broek en schoenen die ook aantrek als ik ga klussen haha
Misschien zijn ze de studio nog aan 't stucen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik zie wel een verbetering, in de ochtend sessie waren veel meer frame skips.
Ze zijn er nu ook nog, maar een stuk minder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
Heren, zullen we het lekker over Viaplay en/of F1 gaan hebben! The wait is finally over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vanavond darten. Hoe gaat dat in zijn werk bij Viaplay?

Is er dan ook een studio uitzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Cas schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:21:
[...]

Zeker, had de verkeerde link gepost. Je kunt hem op de Deense site gratis "aankopen" en vervolgens op de Xbox zelf installeren door naar All Apps te navigeren.
Zojuist gedaan en werkt idd op de Xbox Series X.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Moet zeggen ben wel al aan de nieuwe commentatoren gewend. Benieuwd hoe ze zijn met actie. Zoals race start en qualy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
Don't feed the trolls, daar genieten ze van. Daar is een rapporteer knop voor.

Zonde dat mclaren zoveel problemen heeft. Gezien vorig seizoen had ik wel redelijke verwachtingen maar het wil nog niet helemaal daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:44
Baal wel, zojuist als generale repetitie even de testdagen aangezet. Helaas hapert het beeld erg, lijkt wel of de app continu de kwaliteit aan het veranderen is. Ik mag toch hopen dat de app voor die 14eur per maand echt wat beter gaat werken.
Ik kijk trouwens op een Philips android tv, misschien heeft iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
lHybridl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:25:
Moet zeggen ben wel al aan de nieuwe commentatoren gewend. Benieuwd hoe ze zijn met actie. Zoals race start en qualy
Ze zijn ook erg goed op elkaar ingespeeld moet ik zeggen, goede combinatie naar mijn mening.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rck010
Voor 13,99 euro per maand is de beeldkwaliteit wel erg mager ja.

In 2022 mag je voor dat bedrag gewoon een 4K stream verwachten, wat ik nu zie lijkt niet eens op een steady 1080p stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Kunnen de mensen die op de pc via chrome kijken, eens checken hoeveel geheugen
het tabje gebruikt. Hier duikt hij ruim over de 1Gb. En crashed op een gegeven moment ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Laatst online: 07:24
Stream hapert hier

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
ppeterr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:31:
Kunnen de mensen die op de pc via chrome kijken, eens checken hoeveel geheugen
het tabje gebruikt. Hier duikt hij ruim over de 1Gb. En crashed op een gegeven moment ook.
Ik kijk op mijn PC met Chrome, alleen het tabblad met de stream open = ~250MB. Met Tweakers forum er bij, ~325MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TooTall_NL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:29:
Ik kijk trouwens op een Philips android tv, misschien heeft iemand nog tips?
Uit welk jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
BBTM schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:32:
[...]

Ik kijk op mijn PC met Chrome, alleen het tabblad met de stream open = ~250MB. Met Tweakers forum er bij, ~325MB
Oke, thanks. Hier loopt het dus op....vaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
Los van de personen die commentaar doen, bevalt me het dubbel commentaar wel. Twee mensen zien simpelweg meer dan één persoon. Heb me nooit geïrriteerd aan Olav, maar hij miste wel een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
@dnmw2705
Het model is 65pus7304, volgens Tweakers dus 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn_cm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-08 16:10
ppeterr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:35:
[...]

Op Edge (Chromium-based) gaat het tabje Viaplay ook ruim boven de 3GB memory en blijft inderdaad oplopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Mars18 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:24:

Ja - exact hetzelfde setup als nu bij F1. 2 analisten + 1 presentator, zelfde tafel / studio met alleen wat andere kleurtjes LED geschakeld.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De discussie nadat er een vrouw in beeld kwam is weggepoetst....

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Op mijn ATV loopt de stream steady met sporadisch een frameskip. De kwaliteit van het beeld is ook goed te doen. Alleen het verschil met de studio is goed merkbaar maar niet onoverkomelijk. De scherpte rondom de snelheidsmeter verraad dat je met een mindere kwaliteit te maken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
bjorn_cm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:39:
[...]

Op Edge (Chromium-based) gaat het tabje Viaplay ook ruim boven de 3GB memory en blijft inderdaad oplopen.
Oke, uhmm...heb in deze pc maar 8Gb dus op den duur kapt die tab ermee.

Zou het de player zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Rck010 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:37:
Los van de personen die commentaar doen, bevalt me het dubbel commentaar wel. Twee mensen zien simpelweg meer dan één persoon. Heb me nooit geïrriteerd aan Olav, maar hij miste wel een hoop.
Maar als jij weet dat hij iets miste had jij het wel gezien dus...
Dan maakt het toch niet veel uit?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Mars18 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:24:

Ja, en ze staan. Dat is de huisstijl van Viaplay ook in andere landen.

[YouTube: Zo begint de eerste Viaplay-dartsuitzending]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
ppeterr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:35:
[...]

Hier loopt het ook op (Chrome op MacOS). Stream is er ook al een keer uitgeklapt. Begint op 190MB en inmiddels alweer 811MB na minuut of 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TooTall_NL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:38:
@dnmw2705
Het model is 65pus7304, volgens Tweakers dus 2019.
Ik heb de 55PUS8503 uit 2018. Ik heb met Youtube en netflix gehad dat ie niet op maximale kwaliteit kon laden en eigenlijk gewoon op laagste kwaliteit bleef hangen. Links is de PS5 - Recht de Youtube App zelf. Paar maanden(!!) later is het gefixt/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F54cp0mJyWPc4wJ8pW-Txj_8eTQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anyLAhuS2tgNWIDdaSfCP92A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Irritant dat je geen screenshot kan maken van het beeld. Tenminste op mn iPhone wordt het beeld zwart.. :/
Is hier geen trucje voor?

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 10-03-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
sverzijl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:44:
[...]

Hier loopt het ook op (Chrome op MacOS). Stream is er ook al een keer uitgeklapt. Begint op 190MB en inmiddels alweer 811MB na minuut of 15.
Oke, ik heb er niet genoeg verstand van. Maar als ik dit zo overdenk. Kan het wellicht
een probleem zijn met de player die ze gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

CyBeRSPiN schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:47:
Irritant dat je geen screenshot kan maken van het beeld. Tenminste op mn iPhone wordt het beeld zwart.. :/
Is hier geen trucje voor?
Kijk je via de app? Probeer eens in te loggen via de website en probeer verschillende browsers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
ppeterr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:48:
[...]

Oke, ik heb er niet genoeg verstand van. Maar als ik dit zo overdenk. Kan het wellicht
een probleem zijn met de player die ze gebruiken dus.
Ja, lijkt een memory leak in te zitten. Heb dit nog met geen enkele andere player gehad (Netflix, Disney+, Prime, HBO max hebben hier geen last van).
Inmiddels Viaplay tab al 1,2GB, maar loopt nog wel goed verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
sverzijl schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:51:
[...]

Ja, lijkt een memory leak in te zitten. Heb dit nog met geen enkele andere player gehad (Netflix, Disney+, Prime, HBO max hebben hier geen last van).
Inmiddels Viaplay tab al 1,2GB, maar loopt nog wel goed verder.
De boel klapt er hier wel uit als het boven de 1.5 komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-XQl6NieuPZYPwAtbxCFnOqw7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DP5EI2YDFqk85s9v54LoeIXF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:57

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Kreeg vraag van familie of ik mee wilde liften op Viaplay. Vanochtend uurtje gekeken, maar de stream is wel van zeer matige kwaliteit. Op diverse apparaten en TV's.

Commentaar was niet mijn ding, maar dat is iets persoonlijks.

Houdt het wel bij F1TVpro. Viaplay gaat het hem niet worden ook al is het voor helft van de prijs. Voor ons zou het enkel voor F1 zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Daan_ op 10-03-2022 16:57 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
Hoeveel beeldjes per seconde zijn de beelden van Viaplay? Om de zoveel seconde heb ik een hikje via Chromecast, zowel wanneer ik de Chromecast in 50hz als 60hz mode zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik ga mij ook beraden om F1TV te nemen... In de tussentijd proberen om met Viaplay tot een soort van oplossing te komen.

Dit is absoluut niet wat ik voor ogen had. Ze denken daar zeker dat mensen nog op een 32" CRT uit 1995 zitten te gluren of zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:56
Ik moet zeggen dat ik Tom Coronel op deze manier best te pruimen vind. Best een goede nabeschouwing van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
DutchOwnage schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:59:
Ik ga mij ook beraden om F1TV te nemen... In de tussentijd proberen om met Viaplay tot een soort van oplossing te komen.

Dit is absoluut niet wat ik voor ogen had. Ze denken daar zeker dat mensen nog op een 32" CRT uit 1995 zitten te gluren of zo.
Ik vind het contrast met de studio (te) groot, blijkbaar kunnen ze dus wel op acceptabel niveau uitzenden maar zijn het de live sport streams die van mindere kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Miki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:02:
[...]

Ik vind het contrast met de studio (te) groot, blijkbaar kunnen ze dus wel op acceptabel niveau uitzenden maar zijn het de live sport streams die van mindere kwaliteit zijn.
Dan moeten ze daar HEEL snel een oplossing voor vinden want F1TV kan het ook. Als ze niet willen betalen voor een fatsoenlijke stream want daar lijkt het op, ben ik op mijn beurt ook niet bereid om daar 99 euro voor neer te leggen.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 10-03-2022 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Net even 10 min gekeken , maar jemig het beeld springt van 720p naar lager en dan weer naar 720p en weer lager. Wat is het onstabiel zeg ...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn_cm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-08 16:10
Op de valreep toch nog gecrashed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYzx94FqjV_XtpXfnK0Dg8Ld9_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sxh3TPHykXEMXzYQA81rQ7OA.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 14:20
Ik heb de stream in Chrome verder geprofiled en er zit een memory leak in. Het aantal DOM nodes blijft oneindig opbouwen. Moeten ze ook fixen anders blijven browser tabs crashen na een tijdje kijken, afhankelijk hoeveel geheugen je beschikbaar hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor net van mn pa ook dat de TV stream app met 720p wordt doorgegeven.. voor f1 en andere sport wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Splinter Cell schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:43:
[...]

Ja, en ze staan. Dat is de huisstijl van Viaplay ook in andere landen.

[YouTube: Zo begint de eerste Viaplay-dartsuitzending]
Dat vind ik zo onrustig, ook bij het nieuws vind ik dat irritant.
Wat is er mis met achter een tafel zitten? Wij staan toch ook niet de hele dag*?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:21:
ik hoor net van mn pa ook dat de TV stream app met 720p wordt doorgegeven.. voor f1 en andere sport wedstrijden
Voetbal en testdagen inderdaad. We weten nog niet of de Grand Prix evenementen wel in 1080P worden uitgezonden.

Niet live streams zoals Curiosity Stream documentaires zijn wel 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
dnmw2705 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:46:
[...]

Ik heb de 55PUS8503 uit 2018. Ik heb met Youtube en netflix gehad dat ie niet op maximale kwaliteit kon laden en eigenlijk gewoon op laagste kwaliteit bleef hangen. Links is de PS5 - Recht de Youtube App zelf. Paar maanden(!!) later is het gefixt/
[Afbeelding]
Eigenlijk alleen viaplay doet hier moeilijk. Hoewel, NPO start is ook niet het meest stabiel, maar volgens mij is dat een breed gedragen probleem en die is gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:20:
Ik hoop (en denk) eigenlijk dat de bitrate nog wel omhoog gaat, ze willen eerst zeker weten dat er geen bandbreedte probleem is. Liever een matige stream dan geen stream.
Al denk ik dat als ze een beetje een fatsoenlijke CDN gebruiken dit nooit een probleem mag zijn.
Het schijnt in andere landen waar ze streamen niet veel beter te zijn.

Denk echt dat het aan hun servers/opstelling ligt. Ziggo heeft ook flink moeten sleutelen aan Go, voordat het werkte zonder crashes en hangende streams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
NeverSettle schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:24:
[...]

Voetbal en testdagen inderdaad. We weten nog niet of de Grand Prix evenementen wel in 1080P worden uitgezonden.

Niet live streams zoals Curiosity Stream documentaires zijn wel 1080P.
Blij voor de meeste die hier F1 fan zijn, maar als voetballiefhebber wil je ook gewoon minimaal 1080p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:29
Het laatste uur werd de kwaliteit van de Stream bij mij op de NVIDIA Shield TV ook een heel stuk slechter. Wellicht omdat er nu meer mensen de stream keken? Daar moeten ze echt wat aan gaan doen, want die beeldkwaliteit vind ik niet acceptabel. Eerder op de dag was het echter prima wat mij betreft, maar ik heb dan ook geen 65" 4K OLED thuis staan, maar een 1080p 50" scherm.

Voor de rest beviel mij het wel wat ik gezien en gehoord heb. Prima professioneel en 'to the point' commentaar op het circuit en in de studio.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:21:
Ik vind zelf het beeld qua scherpte niet echt anders is dan bij Ziggo Sport HD. Nu heb ik geen gigantische TV (49 inch) en het is natuurlijk geen UHD, maar vooralsnog is het prima te doen. Ik schat dat ze eerst even de boel (qua aantal streams) aankijken voor ze richting UHD gaan.

Bij mij werd het beeld niet slechter later op de dag, alleen knalde de Chromecast stream er twee keer uit.

[ Voor 9% gewijzigd door MadDogMcCree op 10-03-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:20
Iemand die weet of je nog van Viaplay af kunt als je op die aanbieding van 100 euro per jaar bent ingegaan? Staat er ergens keihard beschreven dat F1 op 1080p zou worden gestreamd? Ik zat er aan te denken om die 100 euro terug te laten boeken maar dat zal wel problemen gaan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:43
PatrickC schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:38:
Het laatste uur werd de kwaliteit van de Stream bij mij op de NVIDIA Shield TV ook een heel stuk slechter. Wellicht omdat er nu meer mensen de stream keken? Daar moeten ze echt wat aan gaan doen, want die beeldkwaliteit vind ik niet acceptabel. Eerder op de dag was het echter prima wat mij betreft, maar ik heb dan ook geen 65" 4K OLED thuis staan, maar een 1080p 50" scherm.

Voor de rest beviel mij het wel wat ik gezien en gehoord heb. Prima professioneel en 'to the point' commentaar op het circuit en in de studio.
Om 16.45u nog gauw even aangezet. De kwaliteit varieerde enorm. Met vlagen super scherp maar meestal slecht. Kun jij nog wat aan de beeldkwaliteit instellen in de app op de shield? Ik namelijk niet terwijl dat op de app op mijn telefoon wel kan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• padoempats
Opschalen van bitrates is kwestie van een extra hogere bitrate erbij zetten, wat je meer storage en bandbreedte kost. Ze gebruiken Fastly CDN voor hun live streams en Akamai als fallback CDN. Die zijn niet goedkoop met hun traffic. Lijkt me puur een kosten overweging. Dan hebben we het bij fatsoenlijke 10 Mbps over 20 cent meer tov stream op 5 Mbps voor het bekijken van 2 uur stream (f1 race) er vanuit gaande dat ze goede korting hebben als Enterprise klant.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:20
Ze zijn zich rot geschrokken denk ik, zie net een twitter berichtje dat de stream in het weekend wel een hogere resolutie zal zijn: https://twitter.com/viapl...tatus/1501969627257131020

[ Voor 6% gewijzigd door Jef61 op 10-03-2022 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

padoempats schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:58:
Opschalen van bitrates is kwestie van een extra hogere bitrate erbij zetten, wat je meer storage en bandbreedte kost. Ze gebruiken Fastly CDN voor hun live streams en Akamai als fallback CDN. Die zijn niet goedkoop met hun traffic. Lijkt me puur een kosten overweging. Dan hebben we het bij fatsoenlijke 10 Mbps over 20 cent meer tov stream op 5 Mbps voor het bekijken van 2 uur stream (f1 race) er vanuit gaande dat ze goede korting hebben als Enterprise klant.
Echter wel 20 cent per stream en zeg dat er 500.000 mensen kijken, dan heb je het over over een ton, per wedstrijd. Geen idee of die 20 cent een fictief bedrag is, ik heb daadwerkelijk geen idee wat een CDN met GB rekent.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

toch een fatsoenlijk antwoord gekregen nu van de twitter webcare
https://twitter.com/viapl...&t=Q7fAo8WUakYmppxGK6lfUA

''De practice van vandaag werdt gestreamd met een lagere resolutie, wat morgen ook het geval zal zijn. Tijdens het komende weekend en in de toekomst zullen we het F1-seizoen van dit jaar echter in een hogere resolutie laten zien. - Jeroen''

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:29:

''De practice van vandaag werdt gestreamd met een lagere resolutie, wat morgen ook het geval zal zijn. Tijdens het komende weekend en in de toekomst zullen we het F1-seizoen van dit jaar echter in een hogere resolutie laten zien. - Jeroen''
Nou ja, fatsoenlijk, "werdt". :P

En de hele dag op Twitter maar stug volhouden dat er in 1080p50 werd uitgezonden en dat het aan je eigen apparaat lag als je een lagere resolutie te zien kreeg. Het amateurisme straalde ervan af helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:35
Jef61 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:25:
Ze zijn zich rot geschrokken denk ik, zie net een twitter berichtje dat de stream in het weekend wel een hogere resolutie zal zijn: https://twitter.com/viapl...tatus/1501969627257131020
Zozo, hoogste resolutie (dat is wat dominique in de tweet aangeeft) nog wel, we gaan van 720p naar 4k? 🤣 maargoed iig beter dan wat het nu is

[ Voor 5% gewijzigd door Phorcys op 10-03-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Jef61 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:25:

Zowel Jeroen als Dominique kunnen wel een cursus Nederlands krijgen met 'werdt' :p. Wel fijn dat ze op korte termijn beterschap beloven.
Phorcys schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:32:
[...]

Zozo, hoogste resolutie (dat is wat dominique in de tweet aangeeft) nog wel, we gaan van 720p naar 4k? 🤣 maargoed iig beter dan wat het nu is
Tot 1080p dus.. Ben benieuwd of het 1080p50 met 5000kb/s wordt of dat ze hoger gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door dnmw2705 op 10-03-2022 18:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
Dat is in ieder geval goed nieuws dat de kwaliteit beter gaat worden (tenzij ze diezelfde 5Mbps gebruiken maar dan voor 1080p, dan kunnen ze wel zeggen dat het een hogere resolutie is, maar heb je er feitelijk nog niets aan:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 12-09 21:37
Waarom wel in het weekend maar niet doordeweeks?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Hoogste resolutie wat aangeboden wordt door de FIA is 4K, dus ze moeten dat niet gaan lopen roepen. Dat schept weer onnodige verwachtingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laten we het hopen. De ruimte die analisten krijgen bij het darten als F1 is al een stuk fijner en beter. Je merkt aan alles dat het nieuw en onwennig is, maar goed dat komt wel.

Alleen geen 1080p daar kunnen we geen vrede mee hebben met de goede infrastructuur die we hier hebben en je betaalt ten slotte.

Nu nog de memory leak oplossen.Firegox, Edge als Chrome hebben het bij mij, zowel pc als laptop. Mijn pc houdt het lang vol voordat het crashed. Alleen nog even proberen hoe het gaat zonder hardware acceleratie. Dat trok mijn laptop niet en daar klapte het er sneller uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rck010
Misschien ben ik een zeikerd, maar ik verwacht voor 13,99€ per maand gewoon een 4k stream.

Ik weet niet wat ze wilde testen, maar 720p is echt lachwekkend in 2022, ook van 1080p als "maximale kwaliteit" wordt ik niet vrolijk.

Je gaat er in vergelijking met Ziggo gewoon op achteruit, en het kost je nog een klauw met extra geld ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik vind het ergens wel sneu voor die medewerkers van die klantenservice.. ga je ergens werken, krijg je zo'n bak ellende over je heen omdat je werkgever voor een dubbeltje op de eerste rij dacht te gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
dnmw2705 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:43:
Ik vind het ergens wel sneu voor die medewerkers van die klantenservice.. ga je ergens werken, krijg je zo'n bak ellende over je heen omdat je werkgever voor een dubbeltje op de eerste rij dacht te gaan zitten.
Inherent aan een klantenservice, dat weet je als je daar gaat werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Rck010 op 10-03-2022 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:39:
In verband met het (tijdelijke) TV kanaal wellicht?

Als iedereen via het KPN/Ziggo kanaal gaat kijken is er veel minder capaciteit (en geld) nodig om een online stream in de app in 1080p aan te bieden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rck010 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:43:
Misschien ben ik een zeikerd, maar ik verwacht voor 13,99€ per maand gewoon een 4k stream.

Ik weet niet wat ze wilde testen, maar 720p is echt lachwekkend in 2022, ook van 1080p als "maximale kwaliteit" wordt ik niet vrolijk.

Je gaat er in vergelijking met Ziggo gewoon op achteruit, en het kost je nog een klauw met extra geld ook.
Ben het ergens wel met je eens, voor dat bedrag mag je in 2022 wel 4K verwachten. Ze bieden 1080p aan in een 4K en Dolby Vision tijd en gaan zelfs na de 720p kwaliteit toe, dat moet niet mogen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
dutchgio schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:48:
[...]

In verband met het (tijdelijke) TV kanaal wellicht?

Als iedereen via het KPN/Ziggo kanaal gaat kijken is er veel minder capaciteit (en geld) nodig om een online stream in de app in 1080p aan te bieden.
Maar dan moeten ze toch na 1 augustus alsnog extra betalen als enkel de app er nog maar is?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rck010
G_Dragon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:48:
[...]

Ben het ergens wel met je eens, voor dat bedrag mag je in 2022 wel 4K verwachten. Ze bieden 1080p aan in een 4K en Dolby Vision tijd en gaan zelfs na de 720p kwaliteit toe, dat moet niet mogen.
Precies,

Disney+ bied voor 8€ per maand 4k, Dolby Vision, HDR, Dolby Atmos aan. Netflix doet voor 14€ hetzelfde, en Viaplay komt met een onstabiele 1080p stream, die inkakt naar 720p.

Te schandalig voor woorden eigenlijk. Als er geen 4k streams komen, dan stap ik mooi over naar F1TV. Leuk al die gasten, commentators etc.. maar beeldkwaliteit en stabiliteit is voor mij het belangrijkste bij het volgen van live sport.

Edit: ik lees dat F1TV ook maar 1080p is. Lekker dan.. Daar zijn we echt op vooruit gegaan dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Rck010 op 10-03-2022 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rck010 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:56:
[...]

Precies,

Disney+ bied voor 8€ per maand 4k, Dolby Vision, HDR, Dolby Atmos aan. Netflix doet voor 14€ hetzelfde, en Viaplay komt met een onstabiele 1080p stream, die inkakt naar 720p.

Te schandalig voor woorden eigenlijk. Als er geen 4k streams komen, dan stap ik mooi over naar F1TV. Leuk al die gasten, commentators etc.. maar beeldkwaliteit en stabiliteit is voor mij het belangrijkste bij het volgen van live sport.

Edit: ik lees dat F1TV ook maar 1080p is. Lekker dan.. Daar zijn we echt op vooruit gegaan dus.
Ben het helemaal met je eens, maar besef je 1 ding wel heel goed. Ziggo was de enige die de Formule 1 in 4K aanbood dus ik kijk er niet direct raar van op dat ze het niet aanbieden bij Viaplay, maar laat ze dan in ieder geval alles in 1080p aanbieden en niet zoals nu de testdagen en vrije trainingen in 720p.

Ik hoop ook dat de Formule 1 dit jaar of volgend jaar ergens 4K als standaard gaat krijgen, want tegen de tijd dat zoiets er is zijn wij alweer veel verder op de andere streamingdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:39:
Ik denk vanaf dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
[...]

Precies,

Deels eens hoor maar besef ook dat een Disney en Netflix echt wel grotere jongens zijn dan Viaplay. Dan blijft het geen excuus 720p te zetten maar 4k hdr televisie is op dit moment gewoon nog niet zo heel erg vast in nederland.

Ziggo zende de race dan wel uit maar KPN had alweer geen 4k volgens mij

Ook ik ben 4k gaan verwachten hoor maar het is gewoon nog in tv land echt niet zo vast als iedereen wil geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Precies,

Ziet er prima uit hoor in 1080p en vergeet niet dat je nu voor slechts €1 per week een heel jaar lang F1 kunt kijken op F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:00
G_Dragon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:01:
[...]

Ben het helemaal met je eens, maar besef je 1 ding wel heel goed. Ziggo was de enige die de Formule 1 in 4K aanbood dus ik kijk er niet direct raar van op dat ze het niet aanbieden bij Viaplay, maar laat ze dan in ieder geval alles in 1080p aanbieden en niet zoals nu de testdagen en vrije trainingen in 720p.

Ik hoop ook dat de Formule 1 dit jaar of volgend jaar ergens 4K als standaard gaat krijgen, want tegen de tijd dat zoiets er is zijn wij alweer veel verder op de andere streamingdiensten.
Wel de landen om ons heen was de F1 gewoon in UHD te kijken, o.a Sky Duitsland, Engeland, Italië, dus zo ongewoon is de 4K van het F1 circus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
dglavimans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:05:
[...]
<...>
Ziggo zond de race dan wel uit maar KPN had alweer geen 4k volgens mij

geloven
Ziggo had inderdaad voor de klanten met Mediabox Next de mogelijkheid om exclusief in UHD4k uit te zenden. Nu doen ze het nog steeds, maar ook met Ci+ erbij.
Deels eens hoor maar besef ook dat een Disney en Netflix echt wel grotere jongens zijn dan Viaplay.
Die hebben inderdaad veel diepere zakken van Nent, maar als dan toch nieuwe speler toetreedt in een markt, dan kan je beter wel de zaakjes op orde hebben. Nederlanders verwachten dat als je meer dan 30 miljoen per jaar kan aftikken voor 3 jaar F1 rechten, dat je ook kan zorgen voor een gelijkwaardige of betere kijk ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dinandus schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:10:
[...]

Wel de landen om ons heen was de F1 gewoon in UHD te kijken, o.a Sky Duitsland, Engeland, Italië, dus zo ongewoon is de 4K van het F1 circus niet.
Klopt dat vond ik ook altijd appart, maar heb altijd gedacht dat er een reden voor zou zijn ( rechten of geld ). Maar hoop persoonlijk echt dat we de Formule 1 dit of volgend jaar in 4K kwaliteit gaan krijgen, ook al is een stabiel 1080p ook nog wel te accepteren want vorig jaar keek het best goed weg bij F1TV.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik vind de verslaggeving van Viaplay wel écht gaaf. Zit gewoon echt een deskundigd team op. Het duo-commentaar vind ik ook echt een verademing na al die jaren alleen Olav. Die zou zich vast achter de oren krabben nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik zit nu Invicta FC te kijken, kwaliteit is belabberd. Haperingen in beeld EN geluid :(
Bij het 2e gevecht word het gewoon onkijkbaar, wat een ellende...

[ Voor 27% gewijzigd door HaterFrame op 10-03-2022 19:48 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 22:21

Antwoord ok maar misschien lost het nog steeds niets op als de bitrates en compressie achterblijven.
we gaan het zien met de eerste GP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Onbegrijpelijk dat ze de stream op de eerste dagen in deze lage kwaliteit aanbieden.

Gelukkig bevestigen ze het probleem nu op Twitter.
F1 TV Pro en ViaPlay op dezelfde Apple TV en TV is echt een wereld van verschil.

Wat een slechte en domme start van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rck010 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:45:
[...]

Inherent aan een klantenservice, dat weet je als je daar gaat werken.
Het is daar wel echt extreem treurig hoor.

'Word' in plaats van 'wordt' (of andersom) kan een keer gebeuren, maar 'werdt' is natuurlijk compleet lachwekkend. En dan je eigen foute standaardantwoord ook nog eens zes keer herhalen: https://twitter.com/searc...dt&src=typed_query&f=live. :')

Onbegrijpelijk dat Viaplay zich door deze medewerkers wil laten vertegenwoordigen. Niet bepaald passend bij een club die als premium streamingdienst gezien wil worden.

[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 10-03-2022 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• padoempats
MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:28:
[...]

Echter wel 20 cent per stream en zeg dat er 500.000 mensen kijken, dan heb je het over over een ton, per wedstrijd. Geen idee of die 20 cent een fictief bedrag is, ik heb daadwerkelijk geen idee wat een CDN met GB rekent.
1 GB kost je als grootafnemer (Petabytes per maand) zo’n 3 cent. 2 uur 5 mbps stream is zo’n 6GB traffic (incl audio, manifest files en overhead). Niet fictief maar reeele prijs via fastly/akamai, al ken ik hun kortingen niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 22:21
DJ-B schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:27:
Onbegrijpelijk dat ze de stream op de eerste dagen in deze lage kwaliteit aanbieden.

Gelukkig bevestigen ze het probleem nu op Twitter.
F1 TV Pro en ViaPlay op dezelfde Apple TV en TV is echt een wereld van verschil.

Wat een slechte en domme start van ze.
heb toch een beetje het vermoede dat ze dachten hiermee weg te komen om zo geld te besparen.
Maar hopelijk met de storm aan kritiek zijn de ogen geopend en gaan ze naast de resolutie ook de kwaliteit verbeteren.
Afwachten maar en anders weer een bommetje opgooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Man man man, wat een bagger. Mijn vertrouwen in viaplay is nu al weg. Alles wat ik al bekeken heb is wel wat mee. Vandaag de leugen over de beeldkwaliteit van de F1 test. Problemen met het geluid van Black sails (stemmen zijn niet te verstaan, terwijl de rest van het geluid keihard is, slechte downmix?) en wil je vandaag InvictaFC46 kijken krijg je dit:

I am the great Cornholio!

Pagina: 1 ... 33 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2