Omdat er een studioprogramma omheen zit: het is niet een kwestie van een paar extra audio-streams in je transport opnemen, de uitzendingen zijn specifiek voor een land.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:10:
Het enige waar je viaplay op kunt pakken is waarom ze geen pan europese stream verzorgen, ?? Voor de de landen waar ze een licentie hebben. Disscovery, eurosport en ngc doen dit op tv wel en scheelt heel veel kosten.
Daar heb ik dus mijn twijfels over gezien de uitleg van ViaPlay die aanstuurt op een technisch beperking. Het is echter gissen naar de werkelijke reden, een technische beperking of toch wel een financiële afweging vanwege capaciteit inkopen.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:08:
[...]
Dat kan hier ook. Viaplay krijgt 4k aangeleverd en zou het zo ook kunnen doorzetten, in hilversum kan dat geregeld worden.
Kiezen ze bewust niet voor, wat begrijpbaar is.
Dat vraag ik me dus ook afGrert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:10:
Het enige waar je viaplay op kunt pakken is waarom ze geen pan europese stream verzorgen, ?? Voor de de landen waar ze een licentie hebben. Disscovery, eurosport en ngc doen dit op tv wel en scheelt heel veel kosten.
De Eredivisie ligt sowieso nog tot 2025 bij ESPN, dus op korte termijn is daar niet zoveel mogelijk.ed1703 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:12:
[...]
Bundesliga is er al bij, al heeft Ziggo tot einde seizoen nog wel een sublicentie. Voor Darts heb je al geen keuze meer.
Dat Max er bij zit helpt natuurlijk sowieso, maar als ik ViaPlay mag geloven zitten ze niet stil en zijn ze ook van plan de eredivisie binnen te halen.
Of om een Viaplay Plus abonnement met 4K content dat pakweg een jaar na de lancering gelanceerd wordt niet in de weg te zitten.Miki schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:13:
[...]
Daar heb ik dus mijn twijfels over gezien de uitleg van ViaPlay die aanstuurt op een technisch beperking. Het is echter gissen naar de werkelijke reden, een technische beperking of toch wel een financiële afweging vanwege capaciteit inkopen.
[...]
Dat vraag ik me dus ook af
Het is niet zozeer een technische beperking, geen linieare kanalen zorgt ervoor dat investeren in 4k streaming niet rendabel is, investeer je niet dan krijg je inderdaad een "technische beperking".Miki schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:13:
[...]
Daar heb ik dus mijn twijfels over gezien de uitleg van ViaPlay die aanstuurt op een technisch beperking. Het is echter gissen naar de werkelijke reden, een technische beperking of toch wel een financiële afweging.
[...]
Dat vraag ik me dus ook af
Mochten ze het echt willen dan kan het geregeld worden, genoemde bedrijven zitten in hilversum en kunnen hun diensten hier leveren.
Viaplay doet het al. Dus het zou toch redelijk simpel voor ze moeten zijn zou je zeggen.EagleTitan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Bwoah, ik denk niet dat het zo simpel is. Live 4k via OTT zie je echt nog heel weinig, F1TV gaat zelf ook niet verder dan 1080p50
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
IN COMBINATIE MET LINIEARE KANELEN.Inspired schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:17:
[...]
Viaplay doet het al. Dus het zou toch redelijk simpel voor ze moeten zijn zou je zeggen.
In Zweden bieden ze beiden aan.
Dus? Dan is het nog steeds niet zo moeilijk hoor.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:19:
[...]
IN COMBINATIE MET LINIEARE KANELEN.
In Zweden bieden ze beiden aan.
En dan vraag ik me af wat ze wel willen. Als ze zoveel betalen voor de F1 rechten om een plek op een verzadigde markt te veroveren dan moeten ze er wel voor zorgen dat de kwaliteitservaring minimaal gelijkwaardig is aan die van de concurrenten die ze willen verdringen.Plenkske schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:03:
En dan komen we dus weer terug op het hele punt: het is prima mogelijk als men wil investeren. Dat wil viaplay nu nog niet dus.
alles kan off-topic
Waarom?? Welke concurrentie hebben ze?? Is F1 nog op een open kanaal te ontvangen??Ankona schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:21:
[...]
En dan vraag ik me af wat ze wel willen. Als ze zoveel betalen voor de F1 rechten om een plek op een verzadigde markt te veroveren dan moeten ze er wel voor zorgen dat de kwaliteitservaring minimaal gelijkwaardig is aan die van de concurrenten die ze willen verdringen.
Volgens mij waren de duitsers de laatste die het op een open kanaal uitzonden en ook beschikbaar was bij ziggo.
De enige concurrent die ze in Nederland hebben (als het over F1 gaat) is F1TV Pro. En die bieden nu nog geen NL commentaar. Daarnaast is het voor veel mensen (die waarschijnlijk niet op dit forum zitten) meer een gedoe om het op de TV te krijgen.Ankona schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:21:
[...]
En dan vraag ik me af wat ze wel willen. Als ze zoveel betalen voor de F1 rechten om een plek op een verzadigde markt te veroveren dan moeten ze er wel voor zorgen dat de kwaliteitservaring minimaal gelijkwaardig is aan die van de concurrenten die ze willen verdringen.
F1 is een middel, de concurrentie is Netflix, Prime, Disney+, Videoland, ESPN etc. Ze hebben die F1 niet gekocht met enkel het doel F1 aan te bieden.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:23:
[...]
Waarom?? Welke concurrentie hebben ze?? Is F1 nog op een open kanaal te ontvangen??
Volgens mij waren de duitsers de laatste die het op een open kanaal uitzonden en ook beschikbaar was bij ziggo.
alles kan off-topic
Net zo groot gedoe als viaplayPlenkske schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:24:
[...]
De enige concurrent die ze in Nederland hebben (als het over F1 gaat) is F1TV Pro. En die bieden nu nog geen NL commentaar. Daarnaast is het voor veel mensen (die waarschijnlijk niet op dit forum zitten) meer een gedoe om het op de TV te krijgen.
klein want offtopic
F1TV Pro is niet via een provider beschikbaar, dan is het (denk ik) al voor veel mensen meer een gedoe. Veel mensen is niet iedereen, en zoals ik zei ze zitten waarschijnlijk niet op dit forum.
Ik heb zelf gekozen voor F1TV Pro en voor mij is het geen probleem om het "anyplace, anywhere" aan te slingeren.
PS. volgens mij kan je F1TV Pro bv. ook niet betalen via ideal en veel mensen in NL hebben geen creditcard. Een omweg via google/apple store is wel mogelijk, maar nogmaals meer een gedoe voor sommige mensen...
[ Voor 22% gewijzigd door Plenkske op 03-03-2022 16:32 ]
ViaPlay heeft ook aangegeven dat dit iets is voor de verdere toekomst, maar ik denk ook dat ViaPlay geen product is voor iemand die weinig met sport heeft, want daar ligt nu eenmaal wel de focus op.dutchgio schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:15:
[...]
De Eredivisie ligt sowieso nog tot 2025 bij ESPN, dus op korte termijn is daar niet zoveel mogelijk.
Zonder F1 zal Viaplay ook wel geen grote speler worden, zonder dat ik op dit moment op de hoogte ben wat er nog aan zit te komen. Aangezien ze die ambitie wel hebben.. https://www.nu.nl/media/6...mingdiensten-behoren.html
Ze maken in ieder geval een slechte start om het zo in de markt te zetten.Ankona schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:21:
[...]
Afgezien van de live streams, er zitten series bij, dat is gewoon niet om aan te zien.
[ Voor 28% gewijzigd door ed1703 op 03-03-2022 16:37 ]
Maat van mij heeft een abonnement en wil het ook op vakantie adres in Spanje gebruiken, hij krijgt het alleen geïnstalleerd op een Nederlandse iPhone. Op Android en ook android tv niet te vinden. Ook op een Samsung tv met Nederlandse appstore niet te vinden daar.
Geo blockingEl renegade schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:36:
Maat van mij heeft een abonnement en wil het ook op vakantie adres in Spanje gebruiken, hij krijgt het alleen geïnstalleerd op een Nederlandse iPhone. Op Android en ook android tv niet te vinden. Ook op een Samsung tv met Nederlandse appstore niet te vinden daar.
Vanaf augustus hebben ze ook de Premier League.ed1703 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:33:
[...]
ViaPlay heeft ook aangegeven dat dit iets is voor de verdere toekomst, maar ik denk ook dat ViaPlay geen product is voor iemand die weinig met sport heeft, want daar ligt nu eenmaal wel de focus op.
Zonder F1 zal Viaplay ook wel geen grote speler worden, zonder dat ik op dit moment op de hoogte ben wat er nog aan zit te komen. Aangezien ze die ambitie wel hebben.. https://www.nu.nl/media/6...mingdiensten-behoren.html
[...]
Ze maken in ieder geval een slechte start om het zo in de markt te zetten.
Afgezien van de live streams, er zitten series bij, dat is gewoon niet om aan te zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij KPN een ViaPlay abbo genomen. Na enig gedoe en geduld werkt ViaPlay op mijn laptop dus gelukt met inloggen enzo. Maar op mijn Samsung TV krijg ik het niet voor elkaar. De app staat er op maar ik kan niet inloggen en dus niet de app werkend krijgen. Blijft zeggen dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen. Meer mensen daar last van?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Hier sinds vandaag ook via KPN en was echt binnen 5 minuten helemaal werkend.
Zag toevallig dat er een serie op staat die ik nog nooit heb gezien en nog op de kijklijst stond (The Shield) dus dat komt mooi uit. Helaas maar 2 van de 7 seizoenen, dus hoop dat de rest nog volgt. Kwaliteit is ok, maar is ook uit 2002 dus verwachtte al geen 4K.
Verwijderd
Nu Premier League darts. Alle bekende poppetjes van RTL7 Darts zijn over behalve de presentatie. Dat is een hele verbetering 😉
Prima beeld via de LG WebOS app. Af en toe een frameskip lijkt het wel. Audio loopt wel goed.
Prima beeld via de LG WebOS app. Af en toe een frameskip lijkt het wel. Audio loopt wel goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2022 20:08 ]
Is de studio al klaar?Verwijderd schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:06:
Nu Premier League darts. Alle bekende poppetjes van RTL7 Darts zijn over behalve de presentatie. Dat is een hele verbetering 😉
Ik ook heb het darten net aangezet. Ook hier is het beeld weer "redelijk". Je ziet dat de bitrate eigenlijk wat aan de lage kant is. Bij het vuurwerk en scenes uit de zaal toch wat blokvorming. Ondanks het feit dat hel beeld nogal gladgestreken is (weinig detail) om de lage bitrate te compenseren.
Af en toe zie je ook nog een korte hik in het beeld.
Belichting & geluid mag ook nog wel aan gewerkt worden.
Tja... Dit moet toch beter kunnen in 2022 voor dit geld.
Hier een foto. Opklik voor groot:
Ja
Hier een foto. Opklik voor groot:
/f/image/B4Nt6pkDuBZL9jpEHfAx9bQi.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 36% gewijzigd door TFHfony op 03-03-2022 20:35 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Toen Viaplay het uitzond via YouTube werd het beeld uitgezonden met 30 frames. Dat merkte je vooral wanneer ze naar het bord liepen.
Verwijderd
De kleuren zijn inderdaad erg flets. Je ziet het vooral in de gezichten. Beetje mannequin achtig. Hogere bitrate is gewenst.TFHfony schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:11:
Ik ook heb het darten net aangezet. Ook hier is het beeld weer "redelijk". Je ziet dat de bitrate eigenlijk wat aan de lage kant is. Bij het vuurwerk en scenes uit de zaal toch wat blokvorming. Ondanks het feit dat hel beeld nogal gladgestreken is (weinig detail) om de lage bitrate te compenseren.
[...]
Ja
Nou nog ff de rechten om NHL in NL uit te mogen zenden en dan ben ik helemaal blij.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Dat Viaplay icoon op de iPhone is net alsof de app blijft hangen op installeren. Of zie ik dat nu als enige.
Net MIB 3 gekeken, maar tegen het einde blijft hij steeds hangen. Hopelijk wordt dit allemaal nog beter, helemaal super is het nog niet
Hakkelt dat beeld bij darten niet verschrikkelijk bij jullie??
Nee. Wel elke 20 seconden oid een kleine frameskip.destro9704 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:40:
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ja dat was gisteren ook al bij het voetbal, elke zoveel seconde schokt het beeld. Dat is wel echt heel irritant.destro9704 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:40:
Geen reclame meer tussendoor bij het darten?
Bij het darten loopt beeld en geluid niet altijd synchroon. Bij darten is dat zeer vervelend.
En die reclames verwacht ik niet bij een betaalzender....
En die reclames verwacht ik niet bij een betaalzender....
The best is yet to come
Wel dus. Promo voor Viaplay.Splinter Cell schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:53:
Geen reclame meer tussendoor bij het darten?
The best is yet to come
Ik heb gelukkig nergens last van. Kwaliteit is niet wat het moet zijn. Maar beeld en geluid lopen vloeiend bij het darten
Ik kijk via de Apple tv
Ik kijk via de Apple tv
[ Voor 10% gewijzigd door ecm.smits op 03-03-2022 21:03 ]
Ik ook via Apple TV. De streams zijn prima hier.ecm.smits schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:02:
Ik heb gelukkig nergens last van. Kwaliteit is niet wat het moet zijn. Maar beeld en geluid lopen vloeiend bij het darten
Ik kijk via de Apple tv
Ik heb ook last van de frameskips elke twintig seconden, zowel op Chrome, Firefox als op de app op mijn LG OLED. Hopelijk poetsen ze dat er nog even uit, want de eerste paar keer is het nog te doen, maar na een paar minuten begint het wel irritant te worden...
Voor degenen die een beetje een idee willen hebben van hoe het beeld er uit ziet bij het darten:
/f/image/NYvXQ0psAJUJdGjxyhiOf3Oh.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/G0cKONE2VDwfELVxtaZDUc9r.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/SWiH2mwwUC5aruLQNkEytkZ5.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/NYvXQ0psAJUJdGjxyhiOf3Oh.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/G0cKONE2VDwfELVxtaZDUc9r.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/SWiH2mwwUC5aruLQNkEytkZ5.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/fHXafM1x0jab2L1Zzan1u2yH.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 4% gewijzigd door TFHfony op 03-03-2022 21:13 ]
Wacht even… ik moet naar reclame kijken bij een dienst waar ik voor betaal?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Alleen een beetje reclame wat hun uitzenden zoals de wedstrijden in de bundesliga.OMD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Niet storend.
Wat wil je dan?? Er zijn gewoon pauzes en in het buitenland is er wel reclameOMD schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Iemand al kunnen zien of darts nu wel met 1080p komt?
Ho cowboy, ik was in de veronderstelling dat dit overal was dus ook tijdens formule 1. Darten kan mij verder gestolen worden.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:44:
[...]
Wat wil je dan?? Er zijn gewoon pauzes en in het buitenland is er wel reclame
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik herken inderdaad die kleine snelle hiccup in het beeld, om de ongeveer 20 seconden.
Voor de achtergrondinfo: Ik kijk via de nieuwste Mi TV Stick (Android TV 11) op 50 fps setting. Heeft iemand dit toevallig al bij ze gemeld?
Voor de achtergrondinfo: Ik kijk via de nieuwste Mi TV Stick (Android TV 11) op 50 fps setting. Heeft iemand dit toevallig al bij ze gemeld?
Nav mijn eerdere bevindingen even een korte update.
De ondertitelingweergave heb ik kunnen aanpassen in de settings van de Shield TV.
Maar dan nog de kwaliteit van de vertaling.. Toch wel triest... Max heeft het over pushen, vertalen ze naar duwen. 18 inch velgen =46cm en nog wat dingen wat gewoon niet goed kloppen. Het lijkt wel gewoon door Google Translate gehaald te zijn. Slecht!
Op 't moment even darts aant kijken. Kwaliteit van opnames in de studio is prima. Maar het darten zelf inderdaad erg fletse kleuren..maar.....dit had rtl7 laatst ook tijdens het WK bij bepaalde cameraposities. Dus ligt volgens mij aan de aanlevering vanuit de camera's en de conversie daarvan. Ik weet dat rtl7 dat na een paar wedstrijden had gefixt.
Ditzelfde beeld heb ik ervaren met de Mediabox Next in de testperiode. Had toen te maken met de HDR kleurweergave welke niet correct werd afgehandeld bij bepaalde tv's.
Ik hoop dat viaplay bij f1 nog gaat werken aan HDR of 4k.. Ben de 4k kwaliteit gewend van afgelopen jaar bij ziggo. Dus hoe dan ook zal 't even een stapje terug zijn.
De ondertitelingweergave heb ik kunnen aanpassen in de settings van de Shield TV.
Maar dan nog de kwaliteit van de vertaling.. Toch wel triest... Max heeft het over pushen, vertalen ze naar duwen. 18 inch velgen =46cm en nog wat dingen wat gewoon niet goed kloppen. Het lijkt wel gewoon door Google Translate gehaald te zijn. Slecht!
Op 't moment even darts aant kijken. Kwaliteit van opnames in de studio is prima. Maar het darten zelf inderdaad erg fletse kleuren..maar.....dit had rtl7 laatst ook tijdens het WK bij bepaalde cameraposities. Dus ligt volgens mij aan de aanlevering vanuit de camera's en de conversie daarvan. Ik weet dat rtl7 dat na een paar wedstrijden had gefixt.
Ditzelfde beeld heb ik ervaren met de Mediabox Next in de testperiode. Had toen te maken met de HDR kleurweergave welke niet correct werd afgehandeld bij bepaalde tv's.
Ik hoop dat viaplay bij f1 nog gaat werken aan HDR of 4k.. Ben de 4k kwaliteit gewend van afgelopen jaar bij ziggo. Dus hoe dan ook zal 't even een stapje terug zijn.
Zeer slecht. De personen lijken net uit bordpapier geknipte mensen. Alsof je in een ouderwetse kijkdoos zit te loeren. Hoop toch echt dat dit beter wordt.TFHfony schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:12:
Voor degenen die een beetje een idee willen hebben van hoe het beeld er uit ziet bij het darten:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
https://twitter.com/Arnau...H4tAUq0VRpGQa_TY9LYA&s=19WiseDise schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:05:
Ik herken inderdaad die kleine snelle hiccup in het beeld, om de ongeveer 20 seconden.
Zoiets?
Darts is 720p50 @ 3.8 Mbps of 1080p50 @ 5 MbpsInspired schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:49:
Iemand al kunnen zien of darts nu wel met 1080p komt?
(Maar 1080p doet het nog steeds niet in de browser)
Yes. Dank je. Ben benieuwd naar hun reactie. Bij darten vind ik het al irritant, laat staan straks bij de F1.
Dat is niet veel nog.MaDiblo schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:26:
[...]
Darts is 720p50 @ 3.8 Mbps of 1080p50 @ 5 Mbps
(Maar 1080p doet het nog steeds niet in de browser)

Wat mij opvalt op de ATV is dat de kleuren groen en rood (goed zichtbaar bij inzoomen dartbord) overdreven hard zijn wat duid op HDR mixup.
Hiccups heb ik in de afgelopen 10 min dat ik het nu heb opstaan niet gezien. Maar dat had ik afgelopen dinsdag bij de live voetbalwedstrijd ook niet. Mijn ATV staat standaard op 4K SDR @50Hz, wellicht dat de andere apps door verkeerde instelling (waarschijnlijk 60Hz) daardoor de hiccups vertonen.
Hiccups heb ik in de afgelopen 10 min dat ik het nu heb opstaan niet gezien. Maar dat had ik afgelopen dinsdag bij de live voetbalwedstrijd ook niet. Mijn ATV staat standaard op 4K SDR @50Hz, wellicht dat de andere apps door verkeerde instelling (waarschijnlijk 60Hz) daardoor de hiccups vertonen.
[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 03-03-2022 23:01 ]
Stomme vraag misschien, maar ik probeer al 3 dagen om Viaplay te activeren via mijn ziggo, maar dat werkt niet?
"Je hebt je account nog niet geactiveerd. Activeer je account door op de knop hieronder te klikken."
Kan 100 x klikken maar maakt niks uit, met andere browser geprobeerd. Of heb ik ergens gemist dat het kaduk is?
"Je hebt je account nog niet geactiveerd. Activeer je account door op de knop hieronder te klikken."
Kan 100 x klikken maar maakt niks uit, met andere browser geprobeerd. Of heb ik ergens gemist dat het kaduk is?
Niet heel royaal inderdaad. Zou van mij ook een stuk hoger mogen. Overigens lagen de 1080i uitzendingen van Ziggo Sport van de F1 ook slechts rond de 5.5Mbps.Inspired schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:42:
[...]
Dat is niet veel nog.Hopen dat de stream bij F1 minder compressie heeft. Bij F1 Pro zit je op het dubbele.
De verhalen op Twitter duiden erop dat Apple TV gebruikers en internetbrowsers hier geen last van hebben, terwijl Android TV en Chromecast wel die hiccup hebben.Miki schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:52:
Wat mij opvalt op de ATV is dat de kleuren groen en rood (goed zicht baar bij inzoomen dartbord) overdreven hard zijn wat duid op HDR mixup.
Als het een 50/60Hz fout zou zijn, zou het niet elke 20 seconden fout gaan, maar 10 keer per seconden (elke 5 frames)Miki schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:52:
Wat mij opvalt op de ATV is dat de kleuren groen en rood (goed zicht baar bij inzoomen dartbord) overdreven hard zijn wat duid op HDR mixup.
Dat maakt het dan nog vreemder. Wellicht zie ik de frameskips niet dus ik ben wel benieuwd of anderen met een ATV ze wel waarnemen.TFHfony schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:00:
[...]
Als het een 50/60Hz fout zou zijn, zou het niet elke 20 seconden fout gaan, maar 10 keer seconden (elke 5 frames)
Edit:
Ik zie hierboven al de bevestiging op mijn eigen vraag
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 03-03-2022 23:03 ]
Hier heb ik de frameskip waargenomen zowel op mijn Samsung tv met Tizen, Android telefoon, Nvidia shield TV Pro (2019) en browser (Windows 10 pro, Chrome)
Dat is nog best een breed scala aan devices en software. Breder dan ik tot nu toe gelezen heb. Hoop dat ze het snel oplossen. Hoe meer meldingen, hoe beter.TFHfony schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:06:
Hier heb ik de frameskip waargenomen zowel op mijn Samsung tv met Tizen, Android telefoon, Nvidia shield TV Pro (2019) en browser (Windows 10 pro, Chrome)
Hier ook frameskips op nvidia shield. Hopen dat het nog verbeterd.
Hoi
Darts op Apple TV ziet er al beter uit dan voetbal van gisteren.
Dus F1 zal ook wel in full hd komen
Darts op Apple TV ziet er al beter uit dan voetbal van gisteren.
Dus F1 zal ook wel in full hd komen
:strip_exif()/f/image/EQesxmaB4O5usxDvDABm9HRN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Lightmanster op 03-03-2022 23:32 ]
Dat het niet storend is, is jouw meningNick schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:25:
[...]
Alleen een beetje reclame wat hun uitzenden zoals de wedstrijden in de bundesliga.
Niet storend.
The best is yet to come
Je kunt prima gelijk naar de studio terug.Grert schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:44:
[...]
Wat wil je dan?? Er zijn gewoon pauzes en in het buitenland is er wel reclame
10x hetzelfde filmpje is onnodig.
The best is yet to come
@Dean Martin ik neem aan dat je dan ook geen NLziet hebt?
Die 10 seconden van een eigen promotie is, naar mijn idee, niets om druk over te maken.
Die 10 seconden van een eigen promotie is, naar mijn idee, niets om druk over te maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik kijk op Netflix ook niet iedere aflevering naar de intro. Tijdens het darten is na iedere wedstrijd zowat hetzelfde spotje voorbij gekomen.Quad schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:23:
@Dean Martin ik neem aan dat je dan ook geen NLziet hebt?
En promotie voor iets waar je al voor betaald hebt...Voor mij hoeft het niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Dean Martin op 04-03-2022 07:28 ]
The best is yet to come
Is bij een ESPN of Ziggo Sport ook niet veel anders.Dean Martin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:26:
[...]
Ik kijk op Netflix ook niet iedere aflevering naar de intro. Tijdens het darten is na iedere wedstrijd zowat hetzelfde spotje voorbij gekomen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bij ziggo go kreeg je zelfs gewone reclame erbij toch? Voor F1TV pro had ik daar een abonnement van en dat was geloof ik gewoon met reclame rond de wedstrijden.
Bij Amazon prime heb je voor bijna alles ook een promo voor iets anders. Kun je wel doorspoelen, maar ook niet uitschakelen. Zo erg is het bij ViaPlay niet gelukkig.
Bij Amazon prime heb je voor bijna alles ook een promo voor iets anders. Kun je wel doorspoelen, maar ook niet uitschakelen. Zo erg is het bij ViaPlay niet gelukkig.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan kijk je toch niet? Is heel normaal dat er promo materiaal is.Dean Martin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:26:
[...]
Ik kijk op Netflix ook niet iedere aflevering naar de intro. Tijdens het darten is na iedere wedstrijd zowat hetzelfde spotje voorbij gekomen.
Niet bij een streamingdienst.BBTM schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:59:
[...]
Dan kijk je toch niet? Is heel normaal dat er promo materiaal is.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Bij Prime heb je toch ook gewoon reclames? Betaal ik ook voor.
Promotie is een groot woord, eerder het onder de aandacht brengen van aankomende live uitzendingen. Voor een dienst die net even anders werkt dan Netflix niet eens zo heel gek. Hoeveel vragen zijn hier wel niet gekomen over het lineaire kanaal en vergelijkingen met ESPN moet toch al te denken geven toch? Sommigen hebben totaal geen benul hoe ViaPlay werkt als streamingdienst. Je kunt hoogstens betwisten of bij ieder moment dat er even “niets” is om uit te zenden je dit blok er tussendoor moet stoppen.Dean Martin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:26:
[...]
Ze (ViaPlay) zijn zelf ook nog lerende, laten we wel wezen ondanks buitenlandse ervaring staat er wel een nieuwe Nederlandse crew die de komende periode hun formats moet afstemmen op wat we wel en niet pruimen.
WTF @ Ziggo ik kan nog steeds geen Viaplay bestellen?
Denk dat we de algemene conclusie kunnen trekken dat er nog wel genoeg aan te merken is op dienst tot op heden. Niet onverwacht gezien de afgelopen maanden, maar ik had op meer gehoopt!
Volgende week de testdagen, dan moeten de hickups er toch wel uit zijn. Als het die week erna tijdens de start van de grandprix van Barhein fout gaat met VIaplay dan hebben ze hun eigen glazen aardig ingegooid.
Volgende week de testdagen, dan moeten de hickups er toch wel uit zijn. Als het die week erna tijdens de start van de grandprix van Barhein fout gaat met VIaplay dan hebben ze hun eigen glazen aardig ingegooid.
Dat is te makkelijk om dit zo te roepen. Disney+ had in het begin ook flinke opstart problemen toen het hier in Europa begon met het leveren van de dienst terwijl ze in Amerika toch al een tijdje bezig waren en dat is nou niet bepaald een kleine jongen. Je zou voor de grap eens dat topic moeten doorbladeren. En Olav Mol was in 1992 bij zijn eerste GP verslaglegging ook niet de persoon die hij nu is met 500+ GP ervaringen.Aartstyle schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:11:
Denk dat we de algemene conclusie kunnen trekken dat er nog wel genoeg aan te merken is op dienst tot op heden. Niet onverwacht gezien de afgelopen maanden, maar ik had op meer gehoopt!
De komende maanden zal er nog genoeg gestunteld gaan worden zowel in techniek als in wijze van uitzenden
Dan verschillen we van mening en dat is prima.Miki schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:29:
[...]
Dat is te makkelijk om dit zo te roepen. Disney+ had in het begin ook flinke opstart problemen toen het hier in Europa begon met het leveren van de dienst terwijl ze in Amerika toch al een tijdje bezig waren en dat is nou niet bepaald een kleine jongen. Je zou voor de grap eens dat topic moeten doorbladeren. En Olav Mol was in 1992 bij zijn eerste GP verslaglegging ook niet de persoon die hij nu is met 500+ GP ervaringen.
De komende maanden zal er nog genoeg gestunteld gaan worden zowel in techniek als in wijze van uitzenden
Hoezo niet? Via mijn ziggo werkt het gewoon toch?S0epkip schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:10:
WTF @ Ziggo ik kan nog steeds geen Viaplay bestellen?
Heb gisteravond een stukje live darts gekeken maar wat is die kwaliteit slecht zeg..
Hier heb ik geen €99 euro voor betaald dus hoop serieus dat ze het nog gaan fixen voordat de Formule 1 begint.
Hier heb ik geen €99 euro voor betaald dus hoop serieus dat ze het nog gaan fixen voordat de Formule 1 begint.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe kijk je?G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:52:
Heb gisteravond een stukje live darts gekeken maar wat is die kwaliteit slecht zeg..
Gewoon via de app op mijn Sony Bravia
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is toch raar dat Ziggo nog niet alles op een voor elkaar heef, je kan nog genees bij hun op het lineare kanaal 200 naar Viaplay kjjken,gelukkig heb ik het via Viaply zelf besteld dus alles doet het bij mijn maar,stel de F1 begint zo en het is nog niet voor elkaar dan is het toch wel een blunder van Ziggo hoor
Dat je niet op het lineaire kanaal kan kijken is omdat het kanaal alleen op zaterdag & zondag tijdens F1 weekenden open staat... Even snel research doen op de Ziggo website en je hebt je antwoord (https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay)pronkje schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:56:
Het is toch raar dat Ziggo nog niet alles op een voor elkaar heef, je kan nog genees bij hun op het lineare kanaal 200 naar Viaplay kjjken,gelukkig heb ik het via Viaply zelf besteld dus alles doet het bij mijn maar,stel de F1 begint zo en het is nog niet voor elkaar dan is het toch wel een blunder van Ziggo hoor
Is al talloze keren uitgelegd.

Viaplay is een streamingsdienst, uit eindelijk kan je helemaal niet meer op het lineaire kanaal terecht en gaat alles via de app.
[ Voor 8% gewijzigd door BBTM op 04-03-2022 09:59 ]
De beeldkwaliteit is erg. Maar ook de app an sich ( op m'n LG) is echt niet best hoor. Lijkt ook wel in SD allemaal, zo wazig.G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:52:
Nee, hoe het er nu voor staat begin ik een klein beetje spijt te krijgen van die 99 euro. Had wellicht beter voor F1 TV kunnen gaan, dan maar geen NL commentaar. Maar wie weet, kunnen ze nog het een en ander aanpassen de komende periode.
Ik snap gewoon echt niet hoe ze het in hun hoofd halen om überhaupt nog met 720p aan te(durven) komen, anno 2022.
Ben ook erg benieuwd hoe de lancering van HBO Max gaat zijn, komende week.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 04-03-2022 10:10 ]
Spijt heb ik nog niet, want ik hou de hoop erin dat ze het allemaal gaan oplossen voordat het Fomule 1 seizoen begint. Als dit niet het geval is en we blijven kijken met beeld wat om de zoveel seconden schokt, dan ga ik wel spijt krijgen en een lange mail sturen naar Viaplay.DutchOwnage schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:08:
[...]
De beeldkwaliteit is erg. Maar ook de app an sich ( op m'n LG) is echt niet best hoor. Lijkt ook wel in SD allemaal, zo wazig.
Nee, hoe het er nu voor staat begin ik een klein beetje spijt te krijgen van die 99 euro. Had wellicht beter voor F1 TV kunnen gaan, dan maar geen NL commentaar. Maar wie weet, kunnen ze nog het een en ander aanpassen de komende periode.
HBO max gaan wij ook halen en gelijk delen met 2 vrienden van ons zodat we €1,33 p.p kwijt zijn
Dat meen je niet? Ga je nou serieus elkaar iedere maand een tikkie sturen voor €1,33. Als je niet eens zelf die 4 euro wil betalen en anderen wil laten meekijken ben je wel een krent hoor.G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:11:
[...]HBO max gaan wij ook halen en gelijk delen met 2 vrienden van ons zodat we €1,33 p.p kwijt zijn
Hier op mn LG 0 problemen via de viaplay app op de tv.G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:52:
Pardon? mag ik toch zelf bepalen of wij dit willen doenMartZuid schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:18:
[...]
Dat meen je niet? Ga je nou serieus elkaar iedere maand een tikkie sturen voor €1,33. Als je niet eens zelf die 4 euro wil betalen en anderen wil laten meekijken ben je wel een krent hoor.
En als je kan delen met mensen die anders ook 4 euro p.p moeten betalen, waarom zou je dan een dief van je eigen portemonnee zijn?
Wij delen alle streamingdiensten momenteel, scheelt je veel p.m
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 04-03-2022 10:22 ]
Dit heb ik gisteravond ook ervaren op mijn LG G1 van 65". Voor het eerst viaplay gedownload en geopend om darten te kunnen kijken.DutchOwnage schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:08:
[...]
De beeldkwaliteit is erg. Maar ook de app an sich ( op m'n LG) is echt niet best hoor. Lijkt ook wel in SD allemaal, zo wazig.
Ik snap gewoon echt niet hoe ze het in hun hoofd halen om überhaupt nog met 720p aan te(durven) komen, anno 2022.
Maar ik vond het nou niet bepaald en goede ervaring.
De app van zichzelf bij aanmelden ziet er uit alsof je 10 jaar terug in de tijd bent gegaan naar jpg plaatjes van 1024x768 die geupscaled worden. Daarna in de app zelf ook niet heel goed en het kijken van het darten ging ook niet heel erg soepel. Regelmatig haperingen en ook wazig beeld.
Zelfde had ik toen ik het via airplay deed van mijn iphone naar de tv.
Ik hoop dat de kwaliteit snel verbeterd want dit is wel een beetje sneu voor een dienst die straks bijna net zo duur is als een netflix 4k abonement.
Daar krijgen we dat "dat bepaal ik zelf wel" weer. Ja, natuurlijk mag je dat zelf bepalen en ik snap dat je niet met z'n drieën meer geld kwijt wil zijn. Ik bedoel alleen waarom zou je twee anderen om €2,66 vragen als €3,99 al een koopje is? Ik zou dan mijn vrienden gewoon gratis laten meekijken.G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Pardon? mag ik toch zelf bepalen of wij dit willen doen![]()
En als je kan delen met mensen die anders ook 4 euro p.p moeten betalen, waarom zou je dan een dief van je eigen portemonnee zijn?
Wij delen alle streamingdiensten momenteel, scheelt je veel p.m
Op die manier! Ik begreep je dan even verkeerd, dacht namelijk dat je bedoelde waarom nemen jullie het niet allemaal apart sorry.MartZuid schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:31:
[...]
Daar krijgen we dat "dat bepaal ik zelf wel" weer. Ja, natuurlijk mag je dat zelf bepalen en ik snap dat je niet met z'n drieën meer geld kwijt wil zijn. Ik bedoel alleen waarom zou je twee anderen om €2,66 vragen als €3,99 al een koopje is? Ik zou dan mijn vrienden dan gewoon gratis laten meekijken.
Nee wij doen dat gewoon p.p omdat die personen er zelf geen goed gevoel bij hebben als ze er gratis op mogen en zien dat als profiteren van mijn account, op deze manier hebben ze er een beter gevoel bij.
Hopen dat ze hier op terug komen en het lekker gaan doen zoals in anders landen.BBTM schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Dat je niet op het lineaire kanaal kan kijken is omdat het kanaal alleen op zaterdag & zondag tijdens F1 weekenden open staat... Even snel research doen op de Ziggo website en je hebt je antwoord (https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay)
Viaplay is een streamingsdienst, uit eindelijk kan je helemaal niet meer op het lineaire kanaal terecht en gaat alles via de app.
Voor de mensen die zich ook groen&geel ergeren aan de zwarte balken achter de ondertiteling, dit kun je zelf aanpassen op je Android device. Dit kun je doen in je Android-instellingen onder de optie toegankelijkheid.
Deze staat standaard op "standaard ondertiteling" en als je dat veranderd naar "aangepast ondertiteling" dan kun je zelf alles naar eigen wens instellen. Kies daar voor "Geen" achtergrondkleur en de zwarte balken zijn weg, dit is dus niet te veranderen in de Viaplay app, die neemt namelijk je Android-instellingen over.
Tip: Zoek bij je Android instellingen in de zoekbalk naar "ondertiteling"
Zowel mijn Shield TV pro als mijn Samsung S10+ heb ik nu geen zwarte balken meer achter de ondertiteling bij de Viaplay app
Grote kans dat dit ook op IOS werkt, maar die heb ik niet tot mijn beschikking, dus kan dat niet uittesten
EDITE: Op mijn Shield TV pro stond trouwens Achtergrond standaard al op uit, maar ik had even goed zwarte balken. Maar toen ik die optie even aan en toen weer uit had gezet, was de achtergrond wel weg (hou daar dus even rekening mee)...
Deze staat standaard op "standaard ondertiteling" en als je dat veranderd naar "aangepast ondertiteling" dan kun je zelf alles naar eigen wens instellen. Kies daar voor "Geen" achtergrondkleur en de zwarte balken zijn weg, dit is dus niet te veranderen in de Viaplay app, die neemt namelijk je Android-instellingen over.
Tip: Zoek bij je Android instellingen in de zoekbalk naar "ondertiteling"
Zowel mijn Shield TV pro als mijn Samsung S10+ heb ik nu geen zwarte balken meer achter de ondertiteling bij de Viaplay app
Grote kans dat dit ook op IOS werkt, maar die heb ik niet tot mijn beschikking, dus kan dat niet uittesten
EDITE: Op mijn Shield TV pro stond trouwens Achtergrond standaard al op uit, maar ik had even goed zwarte balken. Maar toen ik die optie even aan en toen weer uit had gezet, was de achtergrond wel weg (hou daar dus even rekening mee)...
[ Voor 18% gewijzigd door DON PAPA op 04-03-2022 11:18 ]
Je kan ook normaal reageren hoor en zo gek is het nu ook weer niet Amazon en Netflix hebben ook een lineair kanaalBBTM schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Dat je niet op het lineaire kanaal kan kijken is omdat het kanaal alleen op zaterdag & zondag tijdens F1 weekenden open staat... Even snel research doen op de Ziggo website en je hebt je antwoord (https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay)
[ Voor 6% gewijzigd door pronkje op 04-03-2022 11:41 ]
Wij zitten in de vriendengroep ook te kijken naar opties, dachten immers eerst dat het mooi via F1 tv met hun 6 devices kon (niet dus uiteraard..), maar zijn er mensen die al wel fatsoenlijke kwaliteit via viaplay hebben?
Nou ja, weet nog steeds niet of dit niet zou kunnen. Als ik andere moet geloven is er nog geen limit binnen F1 TV Pro technisch gezien.Expendable schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
Wij zitten in de vriendengroep ook te kijken naar opties, dachten immers eerst dat het mooi via F1 tv met hun 6 devices kon (niet dus uiteraard..), maar zijn er mensen die al wel fatsoenlijke kwaliteit via viaplay hebben?
@Inspired Ik meende dat je immers maar met 1 stream van de race kon en 5 apparaten voor andere info zoals rondetijden oid.
Of bedoel je dat die restrictie nog niet is ingevoerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Expendable op 04-03-2022 11:50 ]
Wel 6 devices maar helaas maar 2 dezelfde streams tegelijk, dus ik heb m toch gedeeld met een vriendExpendable schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
Op papier is het max 1 stream bij F1 TV Pro. Maar blijkbaar is dit technisch nog niet afgedwongen. Dus kun je in de praktijk meerdere streams starten. Maar ik heb het zelf niet dus alleen van via/via begrepen en hier op het forum.Expendable schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:50:
@Inspired Ik meende dat je immers maar met 1 stream van de race kon en 5 apparaten voor andere info zoals rondetijden oid.
Lees het topic eens doorExpendable schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:46:
Apple TV gebruikers lijken ondanks de lage resolutie en bitrate acceptabele streams te krijgen. Het beeld is niet fantastisch (4K haarscherp) maar ook weer niet dramatisch. Op andere platforms lijkt de beeldkwaliteit minder te zijn en zijn er ook problemen met hicupps in de streams zelf. Viaplay lijkt gezien het twitterdraadje op de hoogte te zijn.
Bij Viaplay max twee streams (5 devices), bij F1 TV Pro één (6 devices) aldus de voorwaarden. Hoe het in de praktijk werkt is nog even de vraag.alki schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:50:
[...]
Wel 6 devices maar helaas maar 2 dezelfde streams tegelijk, dus ik heb m toch gedeeld met een vriend
[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 04-03-2022 11:55 ]
Die 2021 versie kost overal nog 4,99 om te streamen.alki schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:33:
Ik dacht wel eerst mooi Dune staat erop. is het de 1983 versie
Waarschijnlijk kun je die volgende week op HBO Max wel zien.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2