Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 152 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin33
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-05 15:14
*knip*
Zie de topicwarning. We bespreken hier geen illegale IPTV.

[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2025 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:07

Quad

Doof

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2025 11:28 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hoop eerlijk gezegd dat het snel over word genomen waardoor alles weer een beetje fatsoenlijk word :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 14:43
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2025 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:15
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2025 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarown2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-04 11:28
Ik heb de knoop ook doorgehakt en Viaplay opgezegd. Als ik m'n abo voor de huidige prijs van €12,79 per maand had kunnen verlengen, had ik het gedaan. Stukje Nederlandse voorbeschouwing is altijd leuk, maar €20 per maand is te gek, zeker omdat ik eigenlijk alleen F1 kijk op Viaplay.

Komend seizoen F1TV Pro! Ik hoor dat veel mensen dezelfde stap nemen, dus ik ben benieuwd of het effect gaat hebben op het beleid van Viaplay in de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Hier ook opgezegd, prijsverhoging is echt te fors voor die paar uur per maand dat ik kijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ben wel benieuwd naar het aantal opzeggingen en of ze het al benauwd gaan krijgen. Hier ook opgezegd, ik had het alleen voor F1 en het WK darts. De rest interesseert me niet.
Binnenkort maar F1 pro nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb juist Viaplay weer afgenomen. Een vriend gebruikt F1 TV en ik Viaplay, ook voor PL en het darten. Dus dan is het te doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
CyBeRSPiN schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:58:
Ben wel benieuwd naar het aantal opzeggingen en of ze het al benauwd gaan krijgen. Hier ook opgezegd, ik had het alleen voor F1 en het WK darts. De rest interesseert me niet.
Binnenkort maar F1 pro nemen.
Ben ook benieuwd of er dusdanig veel mensen opzeggen waardoor ze er last van gaan ondervinden. Ik had Viaplay voor zowel F1, Engels voetbal ls ook een beetje voor het WK darts, naar ik heb het nu opgezegd. Ruim 56% verhoging voor hetzelfde (reclamevrije) abonnement vind ik echt te gortig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 15:21
https://www.iculture.nl/deals/viaplay-gratis-korting/

Voor degene die nog geïnteresseerd zijn in Viaplee en jaarabonnementen.
(Het is maar goed dat ze de reacties hebben uitgezet bi iCulture)

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 22:47

alienfruit

the alien you never expected

Hebben mensen hier ook problemen met Viaplay app op de Apple TV?
Ik krijg de foutmelding 'The data couldn't be read because it isn't in the correct format'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 20:04
Hallo.

Is het abonnement met reclame , reclame tijdens de race?

Kan dat nergens vinden, ervoor of na vind ik geen probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:48

Marc H

- - Is wakker - -

upschur schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:46:
Hallo.

Is het abonnement met reclame , reclame tijdens de race?

Kan dat nergens vinden, ervoor of na vind ik geen probleem
A: Live sportwedstrijden worden niet onderbroken en alle sportactie zal te zien zijn op je scherm. De hoeveelheid advertenties varieert, maar is aanzienlijk minder dan op traditionele TV.

Advertenties kunnen worden getoond voor en na sportwedstrijden, tijdens de rust van voetbalwedstrijden, tijdens time-outs van dartwedstrijden en deze advertenties zijn schermvullend.
Bij F1 kunnen advertenties worden getoond in een split screen omgeving op zorgvuldig geselecteerde momenten (bijvoorbeeld tijdens de inzet van een Safety Car) waarbij je nog steeds de race kunt zien.
Advertenties rondom films en series zijn schermvullend en kunnen worden getoond voor- of tijdens het afspelen van de content.

Bron: https://commercial.viapla...ve-sport-van-wereldniveau

[ Voor 56% gewijzigd door Marc H op 14-02-2025 16:56 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 20:04
Bedankt , zoals op de de Duitse zenders dus.

Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

upschur schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:06:
Bedankt , zoals op de de Duitse zenders dus.

Bah
Als je RTL Duitsland / RTL Plus bedoeld, nee die laten tijdens de race met splitscreen reclame zien was mijn ervaring jaren terug, viaplay beweert dat niet te doen (zie *) ), en RTL zend maar 7 wedstrijden uit (was vorig jaar zo), wel "live".

*) Viaplay liet in het eerste seizoen reclame zien voor de race (mede mogelijk gemaakt door), na de race voor hun eigen programma's (rete irritant) en vanaf oktober begonnen ze met de reclame banner (als ik het kan vermijden ga ik nooit dat bedrijf business geven), echter wel tijdens de race/dode momenten, ook minimaal 1x merkte ik dat ik iets niet kon zien wat wel had willen zien. Ze hebben bij de start van viaplay belooft geen reclame te tonen. Dit maakt viaplay in mijn ogen een onbetrouwbare partij, het is niet de enige belofte die ze niet nakomen, je kan wel terug zoeken wat er meer mis mee is. Je kan zelf beslissen of ze het geld waard zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 14-02-2025 18:11 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:29

Pimmuz

Roar

https://dartsnieuws.com/p...-media-kotsen-viaplay-uit

Tjah wat kun je nog meer zeggen ik weet het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11
Zo vangt Viaplay dus het verliezen van de vele abonnees op, 'gewoon' bezuinigen op de live streams en live uitzendingen vanuit de studio. Daar gaan jullie inkomsten Co, Vincent enz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 22:47

alienfruit

the alien you never expected

Waardeloos zeg Viaplay werkt al een paar dagen niet op de Apple TV. Het werkt echt voor geen meter deze week. Gelukkig kan je wel via de browser Airplayen naar de Apple TV. Je kan ook al niet met ze online chatten :/

[ Voor 52% gewijzigd door alienfruit op 14-02-2025 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 20:10
Geen stream voor Borussia Dortmund vandaag?

Ooh jawel. Stream begon precies wanneer de aftrap was.

[ Voor 43% gewijzigd door polopolo150 op 15-02-2025 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
jeanj schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 18:08:
[...]

*) Viaplay liet in het eerste seizoen reclame zien voor de race (mede mogelijk gemaakt door), na de race voor hun eigen programma's (rete irritant) en vanaf oktober begonnen ze met de reclame banner (als ik het kan vermijden ga ik nooit dat bedrijf business geven), echter wel tijdens de race/dode momenten, ook minimaal 1x merkte ik dat ik iets niet kon zien wat wel had willen zien. Ze hebben bij de start van viaplay belooft geen reclame te tonen. Dit maakt viaplay in mijn ogen een onbetrouwbare partij, het is niet de enige belofte die ze niet nakomen, je kan wel terug zoeken wat er meer mis mee is. Je kan zelf beslissen of ze het geld waard zijn.
Je had ook een tijd ergens in het eerste of tweede seizoen dat tijdens de races een banner kwam van de Staatsloterij of Carglass. Ik zat er niet zo mee maar Nederland was te klein toen het gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elrosso
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 20:21
polopolo150 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:37:
[...]

Je had ook een tijd ergens in het eerste of tweede seizoen dat tijdens de races een banner kwam van de Staatsloterij of Carglass. Ik zat er niet zo mee maar Nederland was te klein toen het gebeurde.
Klopt, maar in NL is "geen reclame" niet "stiekem wel reclame". Ik had er ook geen last van maar als je zo hard van de toren blaast sta je in NL nou eenmaal in de schijnwerpers. Was niet handig van Viaplay. Sport7 2.0 >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:35
Ik blijf het jammer vinden dat Viaplay misbruik maakt van de Max Verstappen hype hier in Nederland.
Door de prijzen te verhogen en de samenvatting rechten niet meer te verlenen voor o.a Nos en Ziggo.
En vervolgens F1 tv pro te verhogen de radio rechten weg te kapen van Grand Prix Radio en vervolgens ben je verplicht om Vpn te nemen om Olav Mol te luisteren.
En vervolgens krijgen ze het voor mekaar dat Viaplay de rechten hebben tot 2029.

En wie zijn de echte de dupe dat zijn de echte formule 1 fans die voor Max Verstappen naar de formule 1 keken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:01
Evertt schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:33:
Ik blijf het jammer vinden dat Viaplay misbruik maakt van de Max Verstappen hype hier in Nederland.
Door de prijzen te verhogen en de samenvatting rechten niet meer te verlenen voor o.a Nos en Ziggo.
En vervolgens F1 tv pro te verhogen de radio rechten weg te kapen van Grand Prix Radio en vervolgens ben je verplicht om Vpn te nemen om Olav Mol te luisteren.
En vervolgens krijgen ze het voor mekaar dat Viaplay de rechten hebben tot 2029.

En wie zijn de echte de dupe dat zijn de echte formule 1 fans die voor Max Verstappen naar de formule 1 keken.
Ook de gewone fans die niet naar Verstappen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:51

IkWilbert

Het is mij!

Presentatie F1-auto’s 2025 wordt gratis op tv uitgezonden door Viaplay

https://www.gpblog.com/nl...e-zien-op-viaplay-tv.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
IkWilbert schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:03:
Presentatie F1-auto’s 2025 wordt gratis op tv uitgezonden door Viaplay

https://www.gpblog.com/nl...e-zien-op-viaplay-tv.html
Het verbaast mij altijd dat mensen dit leuk vinden om te zien. Het lijkt me vooral weer zo'n overdreven show.

Maar goed, moet maar eens gaan denken wat ik wil. De prijsverhoging is mij echt een beetje verkeerd geschoten, ook dat je nergens iets van korting krijgt als je wel een jaar neemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:28
En weer een ontwikkeling:

https://talpanetwork.com/...ieuwe-viaplay-tv-zenders/
Om nog meer mensen te laten genieten van de allermooiste (live) sport en de programma’s daaromheen, lanceert Viaplay op 14 maart twee nieuwe lineaire zenders: Viaplay TV en Viaplay TV+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Als in V+ ook de streamingdienst zit, dan is de prijs en kwaliteit al wat beter.

Helaas nog (steeds) geen Odido hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45
Voorlopig hebben ze Ziggo en KPN blijkbaar nog niet aan boord.. Dan mis je toch een groot deel van je mogelijk publiek..

Het lijken toch de laatste stuiptrekkingen voor het einde..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
M@cer schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:26:
[...]

Voorlopig hebben ze Ziggo en KPN blijkbaar nog niet aan boord.. Dan mis je toch een groot deel van je mogelijk publiek..

Het lijken toch de laatste stuiptrekkingen voor het einde..
Zijn er nog veel linear TV kijkers? Ik zou nooit 16,99 betalen voor één zender, maar gecombineerd met een ISP is het wel een betere deal, dan de vorige die ze hebben geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
M@cer schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:26:

...
Bij ziggo verwacht ik eigenlijk wel dat Viaplay TV in het basis aanbod komt en Viaplay TV+ in een van de extra zenderpakketten. Dan vangt viaplay wel minder per abonnee maar die inkomsten bron zal minder varieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:31
HollowGamer schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:33:
[...]

Zijn er nog veel linear TV kijkers?
Vergis je niet hoor. Een hoop 50/60 plussers kijken nog op die voor hun vertrouwde manier. Als ik alleen al naar mijn omgeving kijk, zie ik zo 3 tot 4 huishoudens die best via hun kastje naar ViaplayTV en/of VialayTV+ willen gaan kijken via hun kastje. Die hebben helemaal geen smart tv of gebruiken die functies niet. Dit zijn mijn ouders en schoonouders van 70+. En laat deze oudere doelgroep over het algemeen nou net vrij goed in de slappe was zitten, dus die 16.99 zal ook zozeer het probleem niet zijn.

Maar dan moet Ziggo wel instappen :z

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 17-02-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 19:20
Viaplay kan me wat.

Van 13 euro per maand zonder reclame naar 17 euro per maand mèt reclame is mij toch echt te gortig.

Dus opgezegd. Eerste 2 races kan ik geloof ik nog meepakken, tegen die tijd kijk ik wel naar een andere oplossing.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door vosss op 17-02-2025 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik heb HBO Max met het sport add-on en ik waardeer het enorm dat ik Eurosport 1 & 2 erbij krijg. Als er geen live sport is, lekker naar iets van eerder kijken. Als ze dit zouden toevoegen in de Viaplay app, zou ik het echt waarderen! Ik ben best een linear fan namelijk. Niet perse live maar ik pik hierdoor meer mee wat zo'n aanbieder aan te bieden heeft. Live is het allemaal niet echt te doen, soms is alles echt op hetzelfde moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Trouwens. Volgens mij zien mensen iets over het hoofd. Het huidige Viaplay TV wordt weer SBS 9 en het lineaire open kanaal van Viaplay TV exclusief voor Delta en Odido nu? Dat vind ik opmerkelijk. Dus niemand gaat weer de open wedstrijden zien en voornamelijk de samenvattingen van Formule 1 die voorheen bij NOS en Ziggo waren? De Zandvoort race dat het op een open net moet gaan ze ook niet aan voldoen. Wat doen ze ineens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 13:22
polopolo150 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:47:
Trouwens. Volgens mij zien mensen iets over het hoofd. Het huidige Viaplay TV wordt weer SBS 9 en het lineaire open kanaal van Viaplay TV exclusief voor Delta en Odido nu? Dat vind ik opmerkelijk. Dus niemand gaat weer de open wedstrijden zien en voornamelijk de samenvattingen van Formule 1 die voorheen bij NOS en Ziggo waren? De Zandvoort race dat het op een open net moet gaan ze ook niet aan voldoen. Wat doen ze ineens?
Na een jaar is de samenwerking met het Talpa kanaal afgelopen. Viaplay heeft gewoon meer geld nodig dus zijn ze op zoek gegaan naar nieuwe partijen. Hele aparte manier van communiceren dit. Echt niemand zit/zat te wachten op SBS9. Het was ook wel verwarrend met sport tussen de normale programmering. Nu dus alleen sport, maar niet meer op sbs9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Deezers schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:48:
[...]

Na een jaar is de samenwerking met het Talpa kanaal afgelopen. Viaplay heeft gewoon meer geld nodig dus zijn ze op zoek gegaan naar nieuwe partijen. Hele aparte manier van communiceren dit. Echt niemand zit/zat te wachten op SBS9. Het was ook wel verwarrend met sport tussen de normale programmering. Nu dus alleen sport, maar niet meer op sbs9.
Het viel me ook al op dat sportprogrammering van Viaplay TV bijna nooit gepromoot werd tijdens Vandaag Inside (op Talpa-zender SBS6), iets wat bij de eerdere samenwerking met ESPN wel altijd gebeurde. Ook werden er zelden beelden getoond van Viaplay TV.

Het is blijkbaar toch een lastige partner. Nu komt het nieuwe basiskanaal Viaplay TV zo te zien ook niet beschikbaar bij Ziggo en KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
Wat Monopoly misbruik maakt Viaplay. En maakt handig gebruik van de Max hype hier in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
Deezers schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:48:
[...]

Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat ze een soort ESPN 1 situatie gaan creëren. Toen ESPN 1 in het basispakket kwam hebben ze de providers in een wurggreep gezet dat elke TV kijker 2,50 moest betalen. In ruil ervoor mochten ze alle ESPN kanalen doorgeven. Wat weinig TV aanbieders ook deden om de winst te maximaliseren. Maar een budget provider heeft dan wel een leuke troef in handen.

Neem aan dat er gewoon betaalt moet worden voor het gratis Viaplay TV kanaal voor de TV aanbieders. Waarschijnlijk daarom ook alleen Odido en Delta op dit moment. Nou krijg je dus de rare situatie dat het heel matig bekeken SBS 9 terugkomt en dan ook nog ernaast Viaplay TV mag uitzenden. En dan ook nog een apart kanaal waar betaald voor mag gaan worden.

Het is zo verwarrend allemaal. Voor zover ik weet hebben kabel aanbieders al een Viaplay pakket die ze verkopen. Gaat dit dan, via de KPN's en de Ziggo's van deze wereld, dan naast dit Viaplay pakket bestaan? Of krijg je zowel het linear als het streaming gedeelte? Dan is het allemaal wel mooi.

Ik denk dat ze echt elke week paniekvoetbal aan het spelen zijn bij Viaplay. Het was toch goed zo? Zoals het was, heeft FOM ook de rechten aan Viaplay verkocht. Ten koste van het hogere bod van Ziggo.

Het is beetje wachten op de welwillendheid van de kabel providers hoe ze dit oppikken. Ik snap gewoon niet dat SBS 9 terugkomt... Maakt dit allemaal gewoon onnodig moeilijk terwijl het oude Viaplay TV gewoon een succes was met de Formule 1 samenvattingen op TV en gewoon een troef in kaarten had door het exclusief in handen te hebben. Nou gaat het Formule 1 seizoen bijna beginnen en hebben we nu deze situatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Evertt schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:39:
Wat Monopoly misbruik maakt Viaplay. En maakt handig gebruik van de Max hype hier in Nederland.
Ze maken het vooral heel onhandig. Volgens mij krijg je geen toegang tot de streamingsdienst als de lineare tv zender afneemt? Ze proberen echt van alles maar voor de normale kijker is dit niet meer te houden en gezien de prijsstijgingen is opzeggen dan wel heel verleidelijk gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 03-06 18:57
Elk jaar weer hetzelfde.... het repeterende rondje met geklaag over de prijzen en de kwaliteit.

Het is gewoon niet anders, F1 probeert samen met Viaplay gewoon het maximale uit de TV rechten te halen. Viaplay betaald flink en de laatste jaren doet F1TV er alles aan om niet teveel te concurreren op prijs met hun licentiehouder. Exact hetzelfde als in andere landen... ze zoeken de grens op wat mensen er nog bereid zijn te betalen.

Klagen doet hier helemaal niets aan, ze hebben nog jaren de rechten. En voor kwaliteit kijk je naar F1TV.
Heb je dan nog wat geld over voor de andere Viaplay content dan neem je daar een abo, dan heb je ze beiden. Dat is wat het is.....

[ Voor 4% gewijzigd door TweakGP op 17-02-2025 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 17-02-2025 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:00
Waar ik mij dus over verbaas is waarom ze nu pas met dit nieuws komen?Ook wordt er nu gesuggereerd dat het (op korte termijn) weleens in UHD kwaliteit beschikbaar zou kunnen komen komen.

Maar waarom nu pas? Menigeen heeft zijn Viaplay abbo opgezegd, anderen hebben hun F1 tv account net verlengd of twijfelen daarover.

Ik kan niet anders bedenken dan dat VP (wederom) in paniek is geraakt na de recente prijsverhoging en de daarbij behorende opzeggingen dat ze dit idee snel hebben gelanceerd. Net zoals eerder met het huidige Viaplay TV.

Wat mij betreft: Als ze nu aankondigen dat ze zoveel mogelijk in UHD kwaliteit beschikbaar stellen (premier league en F1) overweeg ik voor € 16,99 per maand een abbo te nemen. Maar dan moet dan wel snel aangekondigd worden voordat ik mijn F1 tv abbo verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:11:

Ik kan niet anders bedenken dan dat VP (wederom) in paniek is geraakt na de recente prijsverhoging en de daarbij behorende opzeggingen dat ze dit idee snel hebben gelanceerd. Net zoals eerder met het huidige Viaplay TV.

Wat mij betreft: Als ze nu aankondigen dat ze zoveel mogelijk in UHD kwaliteit beschikbaar stellen (premier league en F1) overweeg ik voor € 16,99 per maand een abbo te nemen. Maar dan moet dan wel snel aangekondigd worden voordat ik mijn F1 tv abbo verleng.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Want de reacties na de laatste prijsverhogingen gingen wel in zeer extreme mate richting opzeggen (zowel online als offline waar Viaplay dan ook besproken werd).

Maar zou die € 16,99 alleen voor het lineaire Viaplay TV+ zijn zónder de streamingdienst erbij? Dan denk ik alsnog niet dat ze hier erg goed mee gaan scoren. En natuurlijk al helemaal niet als Ziggo en KPN niet meedoen.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 17-02-2025 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:11:
Waar ik mij dus over verbaas is waarom ze nu pas met dit nieuws komen?Ook wordt er nu gesuggereerd dat het (op korte termijn) weleens in UHD kwaliteit beschikbaar zou kunnen komen komen.

Maar waarom nu pas? Menigeen heeft zijn Viaplay abbo opgezegd, anderen hebben hun F1 tv account net verlengd of twijfelen daarover.

Dit heeft er alles van 'redden wat er te redden valt'. Enige manier van klagen is opzeggen. En als genoeg mensen dat doen, dan krijg je dus elke maand een andere strategie. En volgende week weer het jaarabonnement met een actie lanceren bijvoorbeeld. Ze hebben gewoon geen duidelijke strategie. Nog even en je zit op 20 euro per maand en over 2 jaar 25 euro per maand. Als je geen die hard sportliefhebber bent of niet bent overgeschakeld naar een alternatief, blijft er echt niemand meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
TexMex schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:18:
[...]

Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Want de reacties na de laatste prijsverhogingen gingen wel in zeer extreme mate richting opzeggen (zowel online als offline waar Viaplay dan ook besproken werd).

Maar zou die € 16,99 alleen voor het lineaire Viaplay TV+ zijn zónder de streamingdienst erbij? Dan denk ik alsnog niet dat ze hier erg goed mee gaan scoren. En natuurlijk al helemaal niet als Ziggo en KPN niet meedoen.
Ik weet wel bijna zeker dat dit inclusief de streamingdienst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 11:59
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:25:
[...]

Lijkt me totaal niet waarschijnlijk. Waarom zou je dan nog een abonnement voor de streaming dienst afsluiten voor 22 euro p/m?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
meesje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:37:
[...]

Lijkt me totaal niet waarschijnlijk. Waarom zou je dan nog een abonnement voor de streaming dienst afsluiten voor 22 euro p/m?
€ 16,99 per maand (als je een heel jaar afneemt) is nu toch ook de aanbieding van viaplay?

Dus als je via Delta nu een jaarabbo op viaplay neemt krijg je viaplay + erbij. Althans zo begrijp ik het. Alleen verkrijgbaar bij een jaarabbo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:51

IkWilbert

Het is mij!

Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:25:
[...]

TV+ is zonder de streamingsdienst, dus alleen een premium zender waar o.a. de F1 op uitgezonden wordt.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:43:
[...]

€ 16,99 per maand (als je een heel jaar afneemt) is nu toch ook de aanbieding van viaplay?

Dus als je via Delta nu een jaarabbo op viaplay neemt krijg je viaplay + erbij. Althans zo begrijp ik het. Alleen verkrijgbaar bij een jaarabbo dus.
Viaplay TV+
“Het nieuwe Viaplay TV+ richt zich op mensen die premium sport willen zien via een lineaire zender en daar live willen genieten van alle Formule 1 sessies, de belangrijkste Premier League wedstrijden en het hele WK Darts.”

De streaming dienst omvat meer dan dit. Nogmaals totaal onlogisch als je voor 16,99 p/m de streaming dienst er bij krijgt. Deze kost zonder reclame 22 euro p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
meesje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:51:
[...]

Viaplay TV+
“Het nieuwe Viaplay TV+ richt zich op mensen die premium sport willen zien via een lineaire zender en daar live willen genieten van alle Formule 1 sessies, de belangrijkste Premier League wedstrijden en het hele WK Darts.”

De streaming dienst omvat meer dan dit. Nogmaals totaal onlogisch als je voor 16,99 p/m de streaming dienst er bij krijgt. Deze kost zonder reclame 22 euro p/m.
En met reclame precies de € 16,99 mits je een jaarabbo afneemt.

Maar goed, het zegt al veel over de communicatie van Viaplay als wij er al niet uitkomen of het anders interpreteren. Puur paniekvoetbal van Viaplay dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:53:
[...]

En met reclame precies de € 16,99 mits je een jaarabbo afneemt.

Maar goed, het zegt al veel over de communicatie van Viaplay als wij er al niet uitkomen of het anders interpreteren. Puur paniekvoetbal van Viaplay dus.
Als je een appel met een peer gelijkt, kun je inderdaad op die conclusie uitkomen….
Hoezo er niet uitkomen? Nergens wordt gezegd dat je de streaming dienst er bij krijgt. Heeft ook niks met interpreteren te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
meesje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:57:
[...]

Als je een appel met een peer gelijkt, kun je inderdaad op die conclusie uitkomen….
Hoezo er niet uitkomen? Nergens wordt gezegd dat je de streaming dienst er bij krijgt. Heeft ook niks met interpreteren te maken.
Misschien heb je gelijk en is het alleen viaplay tv+ voor € 16,99. Ik kan ook (nog) niks vinden over de combi met de streamingsdienst. Dan blijft je vraag staan wie er dan alsnog zo gek is om Viaplay streaming daarbij te nemen als los pakket....? Snap die strategie niet helemaal eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:40
Mijn aandelen in Viaplay Group zijn er nog geen cent door stegen, dus onder (inter)nationale beleggers wordt het nog niet gezien als een goede stap.
Hopelijk morgen, na het delen van de jaarcijfers, wel een betere lijn.

Ben wel heel nieuwsgierig naar de achtergrond van de deal, want Delta en Odido zijn relatief kleine spelers. Of hebben KPN/Ziggo wat moeilijk gedaan over de distributie overeenkomst?
Wel goed dat Viaplay de stap met een actieve lineaire zenders, waarbij nu dezelfde onderdelen als in Scandinavië beschikbaar komen.

[ Voor 7% gewijzigd door dnmw2705 op 17-02-2025 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:02:
[...]

Misschien heb je gelijk en is het alleen viaplay tv+ voor € 16,99. Ik kan ook (nog) niks vinden over de combi met de streamingsdienst. Dan blijft je vraag staan wie er dan alsnog zo gek is om Viaplay streaming daarbij te nemen als los pakket....? Snap die strategie niet helemaal eerlijk gezegd.
Haha, nee, de strategie keuze is mij ook niet duidelijk. Wellicht zien (of denken) ze dat er veel behoefte is aan lineair. Zoals je nu ook bij ESPN en Ziggo Sport Totaal hebt. Zelf vind ik dat ook wel z’n charme hebben. Maar ja, de markt is nu eenmaal dat elke dienst een eigen app heeft.
Zelf heb ik een paar weken geleden via de Appstore een jaarabo (zonder reclame) afgesloten voor 165,99 euro. Omgerekend 13,83 euro p/m. Vind ik voor dit jaar een prima prijs. Er zou zelfs iemand nog kunnen meeliften voor het ‘gratis’ F1TV. Volgend jaar zie ik het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
dnmw2705 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:10:
Mijn aandelen in Viaplay Group zijn er nog geen cent door stegen, dus onder (inter)nationale beleggers wordt het nog niet gezien als een goede stap.
Hopelijk morgen, na het delen van de jaarcijfers, wel een betere lijn.

Ben wel heel nieuwsgierig naar de achtergrond van de deal, want Delta en Odido zijn relatief kleine spelers. Of hebben KPN/Ziggo wat moeilijk gedaan over de distributie overeenkomst?
Wel goed dat Viaplay de stap met een actieve lineaire zenders, waarbij nu dezelfde onderdelen als in Scandinavië beschikbaar komen.
Als ik VP was zou ik het in een combipakket doen van lineair en streaming.

Dus een lineair VP + kanaal met de grootste publiek trekkers (f1 en de grotere wedstrijden Premier league/bundesliga) in UHD kwaliteit indien mogelijk en via streaming de rest van de content aanbieden. Allemaal in 1 deal beschikbaar.

Dan heb je geen gedoe meer met teveel verkeer op je streamingsapp en heb je toch maar 1 lineaire zender nodig om zo de kosten te drukken.

Maar goed, wie ben ik ....:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik hoop dat deze ontwikkelingen de weg vrij maken voor UHD met HDR, zoals ESPN UHD. Lineair moet dat zeker lukken bij Ziggo en KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:57:
Ik hoop dat deze ontwikkelingen de weg vrij maken voor UHD met HDR, zoals ESPN UHD. Lineair moet dat zeker lukken bij Ziggo en KPN.
Dat zou wel top zijn. Alhoewel ik 16,99 euro p/m dan nog steeds veel geld zou vinden. Volgend jaar zie ik wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Op Viaplay TV komen de samenvattingen van de races. Ik ben benieuwd hoe snel andere providers zoals KPN en Ziggo deze zender toevoegen aan het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Aartstyle schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:19:
[...]
Dan heb je geen gedoe meer met teveel verkeer op je streamingsapp en heb je toch maar 1 lineaire zender nodig om zo de kosten te drukken.

Maar goed, wie ben ik ....:)
De vraag is of dat zo is, mijn eerste jaar viaplay heb ik via ziggo via mijn ouders afgesloten, zij het lineaire kanaal, mijn broer en ik de viaplay app.

Ze vinden vast gebruikers die het willen gaan afnemen, maar of daarmee de druk op de app afneemt. Overigens had ik op kleine hicups na geen issues met streamen van F1 in het eerste jaar, verder heb ik geen live zaken gekeken....

Verder is 16,99 in mijn ogen te duur, vooral omdat je minder zelf te kiezen hebt, en viaplay kennende ze reclame voor eigen diensten of echter reclame gaat introduceren op het kanaal, dus de (mijn) ergernis factor alleen maar groot wordt.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Blijkbaar kan ik kijken naar Viaplay TV dankzij het Delta-abonnement wat hier loopt...
F1 live kijken via F1 TV Pro, maar wat shows van Viaplay rondom de Formule 1 via Viaplay TV, geinig.

Voor de rest is die dienst namelijk echt waardeloos en verzinnen ze van alles om maar in leven te blijven.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
CLB schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:49:
Blijkbaar kan ik kijken naar Viaplay TV dankzij het Delta-abonnement wat hier loopt...
F1 live kijken via F1 TV Pro, maar wat shows van Viaplay rondom de Formule 1 via Viaplay TV, geinig.

Voor de rest is die dienst namelijk echt waardeloos en verzinnen ze van alles om maar in leven te blijven.
Viaplay tv is niet altijd live (dat is volgens mij het zelfde hoe sbs9 afgelopen jaar was) en zend zo ik het lees ook niet alle programma`s uit rond de f1 daar voor moet je de viaplay+ kanaal bestellen van 16,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

hjvg schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:07:
Viaplay tv is niet altijd live (dat is volgens mij het zelfde hoe sbs9 afgelopen jaar was) en zend zo ik het lees ook niet alle programma`s uit rond de f1 daar voor moet je de viaplay+ kanaal bestellen van 16,95
Nee dat klopt, maar in het persbericht staat onder andere:
"Daarnaast kunnen kijkers genieten van de samenvattingen van alle Formule 1-races die vanaf komend seizoen exclusief te zien zijn bij Viaplay (en niet langer bij NOS Sport). Ook de verschillende raceprogramma’s met onlangs aangetrokken presentator Rob Kamphues, worden onderdeel van de nieuwe programmering van Viaplay TV." Vooral dat laatste vind ik nog wel leuk, dat zie ik niet met alleen F1 TV Pro namelijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Viaplay TV doet wat F1 betreft alleen live wat trainingen en de programma's met Kamphues
waaronder de samenvattingen. Gewoon een lokkertje voor de + variant.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 17-02-2025 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
TweakGP schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:55:
Elk jaar weer hetzelfde.... het repeterende rondje met geklaag over de prijzen en de kwaliteit.

Het is gewoon niet anders, F1 probeert samen met Viaplay gewoon het maximale uit de TV rechten te halen. Viaplay betaald flink en de laatste jaren doet F1TV er alles aan om niet teveel te concurreren op prijs met hun licentiehouder. Exact hetzelfde als in andere landen... ze zoeken de grens op wat mensen er nog bereid zijn te betalen.

Klagen doet hier helemaal niets aan, ze hebben nog jaren de rechten. En voor kwaliteit kijk je naar F1TV.
Heb je dan nog wat geld over voor de andere Viaplay content dan neem je daar een abo, dan heb je ze beiden. Dat is wat het is.....
Je vergeet dat Viaplay ook de paplepel heeft in de abbonement van F1tv pro zo kan je niet meer kiezen voor een jaarabonnement maar alleen voor een duurder maand abbonement.

Ik neem Viaplay erg kwalijk dat je door hun geen andere alternatief heeft.
Ze hebben wel op dit moment een erge monopolie positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Evertt schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:55:Je vergeet dat Viaplay ook de paplepel heeft in de abbonement van F1tv pro zo kan je niet meer kiezen voor een jaarabonnement maar alleen voor een duurder maand abbonement.
Dat kan nog wel via vrij simpele omwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:05
Dan ben ik nog wel benieuwd, als het + ook bij ziggo/kpn komt Wordt wat op Viaplay tv ook uitgezonden op viaplay tv+? Want ja als ik later op de dag kijk zou ik ook wel bijv van Rob Kamphuis.
Ben ook wel benieuwd naar de beeld kwaliteit . als het UHD (4K) dan is het wel eens interessant op z'n grote scherm. vind het nu niks :P

[ Voor 26% gewijzigd door Soppyscroll op 17-02-2025 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
Evertt schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Je vergeet dat Viaplay ook de paplepel heeft in de abbonement van F1tv pro zo kan je niet meer kiezen voor een jaarabonnement maar alleen voor een duurder maand abbonement.

Ik neem Viaplay erg kwalijk dat je door hun geen andere alternatief heeft.
Ze hebben wel op dit moment een erge monopolie positie.
Dat staat er toch... dat F1TV niet meer concurreert.

En het is natuurlijk niet Viaplay die het monopolie heeft maar Liberty Media, de eigenaar van F1TV en degene die de rechten aan Viaplay verkoopt.

En er zijn landen waar je helemaal geen abo bij F1TV meer kan aanschaffen, dus ben nog blij met deze constructie waar je met F1TV nog steeds wat goedkoper uit ben dan bij Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Het is totaaltv, dus neem het wel met korreltje Zout https://www.totaaltv.nl/n...vestigt-onderhandelingen/
Maar hier wordt wel gezegd dat KPN in onderhandelingen zijn voor doorgifte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:57
TweakGP schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:59:
[...]

En er zijn landen waar je helemaal geen abo bij F1TV meer kan aanschaffen, dus ben nog blij met deze constructie waar je met F1TV nog steeds wat goedkoper uit ben dan bij Viaplay.
Maar er zijn nog genoeg landen waar je een F1tv abonnement kunt afsluiten .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Soppyscroll schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:13:
Het is totaaltv, dus neem het wel met korreltje Zout https://www.totaaltv.nl/n...vestigt-onderhandelingen/
Maar hier wordt wel gezegd dat KPN in onderhandelingen zijn voor doorgifte.
Dit inderdaad, want vervolgens blundert hij weer met onzin over de mediawet, waarin de Nederlandse Grand Prix (of überhaupt F1) helemaal niet voorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
TexMex schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:17:
[...]

Dit inderdaad, want vervolgens blundert hij weer met onzin over de mediawet, waarin de Nederlandse Grand Prix (of überhaupt F1) helemaal niet voorkomt.
Jep dat idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
wim62 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:57:
[...]
Maar er zijn nog genoeg landen waar je een F1tv abonnement kunt afsluiten .
Gaat natuurlijk om de landen waar de houder van de rechten het zo met F1TV heeft afgesproken zoals DE. Hadden ze voor NL ook kunnen doen.

En succes om even F1 TV in een ander land af te sluiten, ze doen aan geoblocking met de betaalwijzen.
Zijn wel manieren omheen zoals via Apple accounts enzo, maar toch.

Voor iedereen die die moeite wel wil nemen in BE nog steeds een aardige optie :-).

[ Voor 11% gewijzigd door TweakGP op 17-02-2025 20:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Ben ik de enige die onderhand helemaal niet meer snapt wat er gaande is?

8)7

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 20:12
AvK schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:42:

8)7
zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Ze doen maar wat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07:40
AvK schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:42:

8)7
Off-topic: Het is net stiften.

OT: viaplay lanceert vanaf 14 maart twee kanalen: Viaplay TV en ViaplayTV+, exclusief bij Odido en Delta. ViaplayTV zoals we het nu kennen gaat terug naar SBS9.
Met KPN en Ziggo is nog geen distributieovereenkomst gesloten over één of beide zenders. ViaplayTV is gratis, ViaplayTV+ kost 16,99.
ViaplayTV zal etalage kanaal zijn waar ViaplayTV+ A-wedstrijden zal tonen.
Viaplay stapt dus af van het streaming-only concept door de toevoeging van deze lineaire kanalen. Talpa media zal de advertising gaan regelen voor beide kanalen.

🧺

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soppyscroll
dnmw2705 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:44:
[...]

Off-topic: Het is net stiften.

OT: viaplay lanceert vanaf 14 maart twee kanalen: Viaplay TV en ViaplayTV+, exclusief bij Odido en Delta. ViaplayTV zoals we het nu kennen gaat terug naar SBS9.
Met KPN en Ziggo is nog Geen distributieovereenkomst gesloten over één of beide zenders. ViaplayTV is gratis, ViaplayTV+ kost 16,99.
ViaplayTV zal etalage kanaal zijn waar ViaplayTV+ A-wedstrijden zal tonen.
Viaplay stapt dus af van het streaming-only concept door de toevoeging van deze lineaire kanalen. Talpa media zal de advertising gaan regelen voor beide kanalen.

🧺
Je vergeet een letter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefdram
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:06
Als je naar het plaatje van de beurskoers kijkt dan wordt je ook niet echt gelukkig.

https://nl.marketscreener...UP-AB-56537178/consensus/

Huidige koers is 0,58 zweedse kroon dat is dus zo'n 5 eurocent. Wel heel veel aandelen want de beurswaarde is nog 2,4 miljard zweedse kronen. je zou mijns inziens juist verwachten dat de koers nu gaat oplopen omdat het Formule 1 seizoen eraan komt. Dat is dus duidelijk niet het geval.,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:06
Ik begrijp wel waarom Viaplay nu ook tv-kanalen gaat opzetten: veel mensen vinden het prettiger om naar kanaal .... te zappen, dan een wedstrijd te moeten streamen. Ik vind de prijszetting dan wel weer interessant. Hetzelfde als het online jaarabonnement met reclame. Bij komen dan twee vragen naar boven:
- Krijgen we op het tv-kanaal ook reclame te zien?
- Is het abonnement op het tv-kanaal ook voor een jaar, of kent deze een opzegtermijn?

Ik vermoed dat we op het tv-kanaal gewoon reclame gaan zien. En dan wordt het toch wel een bijzondere situatie dat je voor nagenoeg hetzelfde geld niets meer te kiezen hebt, maar moet kijken wat ze uitzenden. Dit is natuurlijk vooral van toepassing bij het voetbal. Ik begrijp niet waarom ze er niet gewoon voor kiezen om het streaming en tv-abonnement te combineren. Dat zou volgens mij voor velen ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
sjors123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:09:
Ik begrijp wel waarom Viaplay nu ook tv-kanalen gaat opzetten: veel mensen vinden het prettiger om naar kanaal .... te zappen, dan een wedstrijd te moeten streamen. Ik vind de prijszetting dan wel weer interessant. Hetzelfde als het online jaarabonnement met reclame. Bij komen dan twee vragen naar boven:
- Is het abonnement op het tv-kanaal ook voor een jaar, of kent deze een opzegtermijn?

Ik vermoed dat we op het tv-kanaal gewoon reclame gaan zien. En dan wordt het toch wel een bijzondere situatie dat je voor nagenoeg hetzelfde geld niets meer te kiezen hebt, maar moet kijken wat ze uitzenden. Dit is natuurlijk vooral van toepassing bij het voetbal. Ik begrijp niet waarom ze er niet gewoon voor kiezen om het streaming en tv-abonnement te combineren. Dat zou volgens mij voor velen ideaal zijn.
Nu ik jouw verhaal zo lees, ben ik benieuwd of het betaalde Viaplay kanaal ook de mogelijkheid biedt voor uitgesteld kijken en/of opnemen (mits je tv pakket dit ondersteunt). Zelf vind ik het wel fijn om af en toe een F1 race wat later te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
sjors123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:09:

In het persbericht van Talpa staat dat ze exclusief de advertenties gaan verkopen voor Viaplay, zowel de streamingdienst met Ads, als de tv-kanalen. Dus reken maar op reclame inderdaad. En over niet combineren: uiteindelijk levert dat meer geld op. Anders zou je in de praktijk zelf kunnen kijken op de tv en een collega jouw streamingsdienst weer gebruiken waarschijnlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Deezers op 18-02-2025 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Deezers schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:58:
[...]

In het persbericht van Talpa staat dat ze exclusief de advertenties gaan verkopen voor Viaplay, zowel de streamingdienst met Ads, als de tv-kanalen. Dus reken maar op reclame inderdaad. En over niet combineren: uiteindelijk levert dat meer geld op. Anders zou je in de praktijk zelf kunnen kijken op de tv en een collega jouw streamingsdienst weer gebruiken waarschijnlijk.
Ik vermoed gewoon reclame voor en na de race, of tussen een programma door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Soppyscroll schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:25:
[...]

Ik vermoed gewoon reclame voor en na de race, of tussen een programma door
Het zal mij niet verbazen als er ook reclame is tijdens de race. Zoals vroeger split screen: groot scherm reclame, klein scherm de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 00:14
uhh ik kijk nu naar beeld van avrotros op Viaplay bij de livestream van het F1 event? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:36
Viaplay zend nu op hun website Ik Vertrek van NPO1 uit.

Die Zweedse pannenkoeken durven echt om meer geld te vragen voor deze service.

[ Voor 4% gewijzigd door Marrtijn op 18-02-2025 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Wat gebeurd hier? kijk ik naar NPO1 op Viaplay?
Dacht eerst doe wat fout haha

[ Voor 24% gewijzigd door Soppyscroll op 18-02-2025 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Zenden ze straks niet gewoon de youtube stream uit?
YouTube: All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 00:14
Na een F5 zit ik opeens wel in de livestream... tipje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
youtube op pc loopt iets voor op viaplay op chromecast (ziggogo)

viaplay heeft wel eigen stukje met Verstappen.
over naar youtube.

[ Voor 8% gewijzigd door W1ck1e op 18-02-2025 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
MisterEagle schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:01:
Na een F5 zit ik opeens wel in de livestream... tipje dus
Kwam ik ook achter

Toch raar beeld zo, Viaplay logo bij de NPO :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GV8uk2aruZoGdZhEP7h-_5feqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8XouyUl6V8F4pzskB0bw9yeU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Marrtijn schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:57:
Viaplay zend nu op hun website Ik Vertrek van NPO1 uit.

Die Zweedse pannenkoeken durven echt om meer geld te vragen voor deze service.
Ik heb niet gekeken, maar het daadwerkelijke transport van de signalen gebeurt niet door ViaPlay dacht ik.

Ze streamen het zeg maar vanaf hun punt uit naar de website. Maar dacht dat dit werd geregeld door een externe partij die op hetzelfde terrein zitten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deezers
Viaplay gaat ook splitscreen advertenties doen. Maximaal 4 blokken van 2 minuten per race. Vanaf 9000 euro per spot van 30 seconde. Je hoort de audio van de commercial. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGTWae6tRd4JRzIYHj0-pK_zYeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVwZKdNH5MlegRfLk5GFQLZM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door Deezers op 19-02-2025 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Dacht toch echt, tussen de vele en verwarrende berichtgeving, dat Viaplay reclame zou maken tussen de wedstrijden door en niet er doorheen?????

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39
Deezers schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:29:
Viaplay gaat ook splitscreen advertenties doen. Maximaal 4 blokken van 2 minuten per race. Vanaf 9000 euro per spot van 30 seconde. Je hoort de audio van de commercial. [Afbeelding]
haha, op een natuurlijk moment reclame. Oftewel tijdens de safety-car of voor/na de race???
En F1 word "vaak" samen gekeken, 1,4 personen per TV? Klinkt als meer alleen dan samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Megupe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:36:
[...]

haha, op een natuurlijk moment reclame. Oftewel tijdens de safety-car of voor/na de race???
En F1 word "vaak" samen gekeken, 1,4 personen per TV? Klinkt als meer alleen dan samen.
Maar grote vraag: krijg je dit ook te zien bij het abonnement zonder reclames? Dan moeten ze 2 streams in de lucht houden per race of alleen bij het lineaire tv-kanaal. Oftewel: Viaplay is op alle manieren op zoek naar extra inkomsten.. nog even en ze verbouwen de studio weer tot een Heineken kroeg en krijgt Rob merkkleding aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
AvK schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:35:
Dacht toch echt tussen de vele en verwarrende berichtgeving, dat Viaplay reclame zou maken tussen de wedstrijden door en niet er doorheen?????
Je kan de 'wedstrijd blijven volgen'. Beetje zoals Eurosport en de Duitse zenders al jaren doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
AvK schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:35:
Dacht toch echt tussen de vele en verwarrende berichtgeving, dat Viaplay reclame zou maken tussen de wedstrijden door en niet er doorheen?????
Voor F1 heeft Viaplay aangegeven dat dat wél kan gebeuren:
A: Live sportwedstrijden worden niet onderbroken en alle sportactie zal te zien zijn op je scherm. De hoeveelheid advertenties varieert, maar is aanzienlijk minder dan op traditionele TV.

- Advertenties kunnen worden getoond voor en na sportwedstrijden, tijdens de rust van voetbalwedstrijden, tijdens time-outs van dartwedstrijden en deze advertenties zijn schermvullend.
- Bij F1 kunnen advertenties worden getoond in een split screen omgeving op zorgvuldig geselecteerde momenten (bijvoorbeeld tijdens de inzet van een Safety Car) waarbij je nog steeds de race kunt zien.
- Advertenties rondom films en series zijn schermvullend en kunnen worden getoond voor- of tijdens het afspelen van de content.
En ook het duurste pakket is niet helemaal vrij van reclame: "Alle pakketten kunnen sponsoruitingen, productplaatsingen en vergelijkbare commerciële boodschappen bevatten."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Maar ik vind het nog best heftig als het zo gaat als @Deezers omschrijft. Vier blokken van twee minuten met een splitscreen zónder de audio van de race. Er zullen toch echt genoeg races zijn waarin vier van zulke 'rustige' periodes helemaal niet voorkomen, dus dan zal het toch echt gewoon op minder ideale momenten gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zonder onderbreking van de sportbeleving. _O-

Die is helemaal weg als je een xyz reclame ziet..

Enfin, ik snap het, en ik heb hier ook voor gekozen en ik vind het wel best.

Bedoel, bij 5 reclames per race a 9k over alle F1 races is dat toch een mooie miljoen euro extra in de pocket.

En dan heb ik darts en overige sporten niet meegerekend.

Dit kan Viaplay echt wel een betere portemonnee geven. Al zal het vooral de aandeelhouders pleasen en niet terugkomen bij de consument.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 152 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2