Ik ben juist blij dat ik alles kan zien, en ik vind het bij voetbal prima geregeld.Bullet NL schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:29:
Eigenlijk hoop ik dat deze idiote prijsverhoging een nagel aan de kist is voor Viaplay,
Ze zijn te arrogant, ze hebben een zeer beperkt aanbod, maar handelen daar niet na.
Jammer dat we voor Live F1 eigenlijk een beetje aan hun grappen en grollen zijn overgeleverd.
En dat de koppeling met F1 tv de prijs ook niet lager maakt.
Klinkt gek, maar ik heb liever alles wat ik kan kijken in 720p, dan hoe het bij Ziggo was, waar mijn favoriete club(s) nooit een kans kregen.
Daar buiten gelaten is de prijs inderdaad te absurd. Nu is het in de UK nog erger (drie partijen heb je daar nodig voor voetbal), maar wij zijn veel te klein. Dacht dat de gemiddelde PL wedstrijd minder scoort, dan een wedstrijd in de KKD op de maandagavond.
Dan moet je als ViaPlay toch afvragen of een prijsverhoging wel verstandig is. Ik zou eerder meer inzetten op sublicenties, bijvoorbeeld met C+, en het TV kanaal met reclame voorzien. Dan heb je precies hetzelfde als wat ze nu doen.
Ik vind 15 euro echt de max. wat je kunt vragen. Zelf had ik liever enkel een abbonement voor sport, die series en documentaires boeien mij echt niets.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 28-01-2025 11:33 ]