Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 149 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
rclahsen schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:50:
[...]

En in plaats van dat ze de wedstrijden gewoon op Viaplay TV knallen omdat ze zelf prutsen, maar nee hoor: ze zijn zo flexibel als gewapend beton!
Tsja, uiteindelijk is Viaplay TV nog steeds gewoon een SBS9 zender van ene heer de Mol. Dus die zal dan ook centen willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

krakendmodem schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:59:
Hier weer beeld op de LG Tv app.

Jammer, het ging de laatste tijd zo goed hier :+
Niet dat het mij ook maar iets boeit, maar m’n ouders hingen aan al weer aan de telefoon
Hier ook weer beeld in de LG app maar de stream controls doen het niet dus kan niet vooruit spoelen :F

Oh…app killen en opnieuw starten en de controls zijn weer terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruud2001 op 02-01-2025 21:20 ]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
Uiteindelijk goed gekomen met de app op een chromecast. Had vtm al aanstaan op m'n telefoon, maar dan zie je het voordeel van een betaalde streamingdienst al snel, geen reclames kijken is toch heerlijk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Heb zelf geen viaplay meer, principe kwestie. Kreeg gisteren toch wat dartkriebels en heb via VTM gekeken.

Ondertussen appjes van vrienden met Viaplay die van gelijkaardige toon waren als de reacties hier.

Ik bewonder jullie acceptatie niveau enorm. Al ruim drie jaar heeft Viaplay het niet structureel op orde. Storingen gebeuren veel te vaak voor een premium dienst en als hij het al doet is de beeldkwaliteit niet zoals je van een premium dienst mag verwachten. En kom nu niet aan met "bij mij is de beeldkwaliteit wel top", want dat is gewoon feitelijk onjuist. Het kan zijn dat je het niet ziet of je er niet aan stoort (doordat je veraf zit, of op een klein scherm kijkt), maar de bitrate icm de gebruikte codec is gewoon aanzienlijk slechter dan van vergelijkbare premium diensten. Tel daarbij op dat ze het wel gewoon kunnen, zie zweden waar ze gewoon 4k streams aanbieden.

Afijn, ook al accepteer je de beeldkwaliteit als de dienst het wel doet, dan nog zijn de storingen natuurlijk onacceptabel. Het excuus van viaplay ('wij doen streaming en dat is nu eenmaal lastiger dan lineair") heb je natuurlijk niks aan als klant. Die keuze heeft Viaplay zelf gemaakt en moet de klant dus niet de dupe van zijn.

Ik ben echt van mening dat een hoop mensen zich gewoon laten piepelen door viaplay, die teveel geld aan de rechten hebben besteedt en dat nu besparen op de kwaliteit waar de klant de dupe van is. Echter is sport emotie en die klant wil graag f1, darts of premier league zien. Viaplay speelt in op de ontembare emotie/drang rondom het kijken van sport en profiteert over de rug van zijn kijkers. Overigens snap ik die emotie/drang volkomen en zeker de premier league kijkers hebben eigenlijk geen alternatief.

Maar voor de f1 liefhebbers (f1 tv) en iets mindere mate de darts liefhebbers. Er zijn alternatieven! De enige manier om dit beleid van VP te stoppen is stemmen met je portemonnee, anders zal het echt niet veranderen. Ook al is f1 tv bijna net zo duur als een VP abbo en krijg je f1 tv gratis bij een VP abbo. Doe het aub direct bij f1 tv. Viaplay verdiend je geld niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Er is natuurlijk bewust niet gekozen om het gisteren dan maar lineair via Viaplay TV uit te zenden, anders neemt niemand meer een betaald abonnement. Wat moet je anders met zo'n ouderwetse tv-zender als je steaming hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
krakendmodem schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:01:
[...]

Tsja, uiteindelijk is Viaplay TV nog steeds gewoon een SBS9 zender van ene heer de Mol. Dus die zal dan ook centen willen zien.
Zolang Viaplay zelf voor content zorgt maakt het hem niks uit. Alles beter dan de 50.000 kijkers anders naar de zoveelste herhaling van een C-film uit 1999.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
Aartstyle schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:12:
Heb zelf geen viaplay meer, principe kwestie. Kreeg gisteren toch wat dartkriebels en heb via VTM gekeken.

Ondertussen appjes van vrienden met Viaplay die van gelijkaardige toon waren als de reacties hier.

Ik bewonder jullie acceptatie niveau enorm. Al ruim drie jaar heeft Viaplay het niet structureel op orde. Storingen gebeuren veel te vaak voor een premium dienst en als hij het al doet is de beeldkwaliteit niet zoals je van een premium dienst mag verwachten. En kom nu niet aan met "bij mij is de beeldkwaliteit wel top", want dat is gewoon feitelijk onjuist. Het kan zijn dat je het niet ziet of je er niet aan stoort (doordat je veraf zit, of op een klein scherm kijkt), maar de bitrate icm de gebruikte codec is gewoon aanzienlijk slechter dan van vergelijkbare premium diensten. Tel daarbij op dat ze het wel gewoon kunnen, zie zweden waar ze gewoon 4k streams aanbieden.

Afijn, ook al accepteer je de beeldkwaliteit als de dienst het wel doet, dan nog zijn de storingen natuurlijk onacceptabel. Het excuus van viaplay ('wij doen streaming en dat is nu eenmaal lastiger dan lineair") heb je natuurlijk niks aan als klant. Die keuze heeft Viaplay zelf gemaakt en moet de klant dus niet de dupe van zijn.

Ik ben echt van mening dat een hoop mensen zich gewoon laten piepelen door viaplay, die teveel geld aan de rechten hebben besteedt en dat nu besparen op de kwaliteit waar de klant de dupe van is. Echter is sport emotie en die klant wil graag f1, darts of premier league zien. Viaplay speelt in op de ontembare emotie/drang rondom het kijken van sport en profiteert over de rug van zijn kijkers. Overigens snap ik die emotie/drang volkomen en zeker de premier league kijkers hebben eigenlijk geen alternatief.

Maar voor de f1 liefhebbers (f1 tv) en iets mindere mate de darts liefhebbers. Er zijn alternatieven! De enige manier om dit beleid van VP te stoppen is stemmen met je portemonnee, anders zal het echt niet veranderen. Ook al is f1 tv bijna net zo duur als een VP abbo en krijg je f1 tv gratis bij een VP abbo. Doe het aub direct bij f1 tv. Viaplay verdiend je geld niet....
Helemaal eens met je verhaal.

Al moet ik wel aangeven dat ik -ondanks de vele klachten van anderen- toch nog redelijk ok ben over de beeldkwaliteit. (Bij het darten was dit in ieder geval prima te doen, F1 is mwah, verschilt). Nu gebruik ik de app op een LG 65" WebOS TV zelf dus mogelijk kan hier dus nog wat verschil in zitten. In ieder geval was het kijken via de Ziggo Go app met een chromecast ook altijd spannend, je wist nooit wanneer die app spontaan stopte.

Ook ging het qua stabiliteit hier ook best wel vaak gewoon goed. Geen idee waarom het hier dan goed gaat en bij andere niet. Hier is alles met netwerkkabel op het modem aangesloten (kpn glas), en dat werkt

Nu is het zo dat Darten en F1 hier veel bekeken wordt en ik geen zin heb om m'n (zieke) ouders met allemaal moeilijke procedures op te zadelen om maar een stream te bekijken. Anders was het pakket al lang opgezegd natuurlijk. En we delen het account, waardoor de kosten nog te overzien zijn.

Het blijft natuurlijk wel jammer dat we vast zitten aan deze club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
krakendmodem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:23:
[...]

Helemaal eens met je verhaal.

Al moet ik wel aangeven dat ik -ondanks de vele klachten van anderen- toch nog redelijk ok ben over de beeldkwaliteit. (Bij het darten was dit in ieder geval prima te doen, F1 is mwah, verschilt). Nu gebruik ik de app op een LG 65" WebOS TV zelf dus mogelijk kan hier dus nog wat verschil in zitten. In ieder geval was het kijken via de Ziggo Go app met een chromecast ook altijd spannend, je wist nooit wanneer die app spontaan stopte.

Ook ging het qua stabiliteit hier ook best wel vaak gewoon goed. Geen idee waarom het hier dan goed gaat en bij andere niet. Hier is alles met netwerkkabel op het modem aangesloten (kpn glas), en dat werkt

Nu is het zo dat Darten en F1 hier veel bekeken wordt en ik geen zin heb om m'n (zieke) ouders met allemaal moeilijke procedures op te zadelen om maar een stream te bekijken. Anders was het pakket al lang opgezegd natuurlijk. En we delen het account, waardoor de kosten nog te overzien zijn.

Het blijft natuurlijk wel jammer dat we vast zitten aan deze club.
Knap dat je abbonement kunt delen, want je kunt helaas maar op 2 schermen tegelijk kijken. Ik had liever min 3 gehad, of dat ze daarvoor een hogere hadden.

Ik snap dat we hier in het ViaPlay topic zitten, maar ik wil er toch op wijzen dat Ziggo niet veel beter is, zelfde als Netflix. Netflix lag eruit tijdens het gevecht van de eeuw (niet mijn woorden, beide deden het voor het geld), en Ziggo heb ik ook heel veel last zo af en toe met inloggen tijdens piekmomenten. Datzelfde lijkt dus nu weer gebeurt te zijn bij mensen die via Ziggo keken naar ViaPlay (als in abbonement via hun).

Ik wil hier dus zeker niet ViaPlay vrijwaarden van iets, en ik vind bijvoorbeeld ook dat ze veel beter moeten communiceren dan enkel zo'n blauwe balk bovenaan. Maar het is in mijn ogen sowieso een slecht jaar geweest voor elke streamingdienst. De NPO app krijgt gemiddeld een 2 bijvoorbeeld in de Playstore, en die doen heel veel met VOD en nog niet eens live. Maar ook daar dat Draadstaal helemaal niet werkte, of bij het seeken er maar mee ophield.

Het is jammer, soms vraag ik mij af of het probleem ligt bij Amazon of daarboven. Geloof dat elke streamer daar wel zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
HollowGamer schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:07:
[...]

Knap dat je abbonement kunt delen, want je kunt helaas maar op 2 schermen tegelijk kijken. Ik had liever min 3 gehad, of dat ze daarvoor een hogere hadden.

Ik snap dat we hier in het ViaPlay topic zitten, maar ik wil er toch op wijzen dat Ziggo niet veel beter is, zelfde als Netflix. Netflix lag eruit tijdens het gevecht van de eeuw (niet mijn woorden, beide deden het voor het geld), en Ziggo heb ik ook heel veel last zo af en toe met inloggen tijdens piekmomenten. Datzelfde lijkt dus nu weer gebeurt te zijn bij mensen die via Ziggo keken naar ViaPlay (als in abbonement via hun).

Ik wil hier dus zeker niet ViaPlay vrijwaarden van iets, en ik vind bijvoorbeeld ook dat ze veel beter moeten communiceren dan enkel zo'n blauwe balk bovenaan. Maar het is in mijn ogen sowieso een slecht jaar geweest voor elke streamingdienst. De NPO app krijgt gemiddeld een 2 bijvoorbeeld in de Playstore, en die doen heel veel met VOD en nog niet eens live. Maar ook daar dat Draadstaal helemaal niet werkte, of bij het seeken er maar mee ophield.

Het is jammer, soms vraag ik mij af of het probleem ligt bij Amazon of daarboven. Geloof dat elke streamer daar wel zit?
F1TV pro stream, dus die telt niet mee voor de viaplay streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVN78
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-04 22:07
Sinds gisteren Viaplay. Ik krijg dit echter niet aan de praat op mijn android TV. App installeert, code invoeren gaat prima om dan uit te komen in een soort zwart scherm met rechtsboven viaplay. Ik heb Odido voor thuis en dit gebeurd op een bekabelde Nvidea Shield uit 2019 en ook boven op mijn Nokia R8000 streambox.
Ik heb dit topic al doorzocht maar nog niet eerder gezien / een oplossing. Iemand een suggestie hiervoor.

Kijken op de mobiel en streamen vanaf PC of mobiel naar de Nvidea gaat prima maar ik zou graag de app op de android tv gebruiken (of kan dat niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Meer mensen extreem brakke stream?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12
Vind echt soms merkbarig hoeveel mensen klagen over de stream, brakke verbinding of uitval hebben.
Ik heb al anderhalf jaar geen uitval of problemen gehad.

Gewoon bekabeld, gebruik van Apple TV en goed internet in huis nooit problemen gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
JVN78 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:46:
Sinds gisteren Viaplay. Ik krijg dit echter niet aan de praat op mijn android TV. App installeert, code invoeren gaat prima om dan uit te komen in een soort zwart scherm met rechtsboven viaplay. Ik heb Odido voor thuis en dit gebeurd op een bekabelde Nvidea Shield uit 2019 en ook boven op mijn Nokia R8000 streambox.
Ik heb dit topic al doorzocht maar nog niet eerder gezien / een oplossing. Iemand een suggestie hiervoor.

Kijken op de mobiel en streamen vanaf PC of mobiel naar de Nvidea gaat prima maar ik zou graag de app op de android tv gebruiken (of kan dat niet)?
Heb je misschien een PiHole oid actief in je netwerk?
Zoja dan even disablen en kijken of deze de oorzaak is. Mocht dit de oorzaak zijn dan kun je uitzonderingen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Soppyscroll schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:43:
Vind echt soms merkbarig hoeveel mensen klagen over de stream, brakke verbinding of uitval hebben.

Gewoon bekabeld, gebruik van Apple TV en goed internet in huis nooit problemen gehad.
Da’s dan mooi mazzel hebben! Hier gebruik ik ook Viaplay op Apple TV’s (heb er 3 in huis) en op alledrie apparaten zijn er weleens haperingen terwijl ik de beeldkwaliteit in het algemeen niet zo geweldig vind. In de regel los ik de haperingen op door de app geheel af te sluiten en opnieuw te starten.

Bij nagenoeg alle andere apps die ik gebruik, en dat zijn er heel wat, komen dergelijke haperingen niet voor. Wat dat betreft ben ik blij met m’n stabiele Ziggo verbinding, daar ligt het dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVN78
Bedankt! Nee geen PiHole. Wel een Asus Router met AI protection. Die protection maar even uitgezet. Zelfde resultaat. Zwart Scherm met alleen viaplay logo rechtsboven. Vervolgens router van Odido zelf aangesloten met helaas ook zelfde resultaat. Lijkt me daarmee geen netwerk iets helaas want dan had ik in ieder geval richting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JVN78 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 11:03:
Bedankt! Nee geen PiHole. Wel een Asus Router met AI protection. Die protection maar even uitgezet. Zelfde resultaat. Zwart Scherm met alleen viaplay logo rechtsboven. Vervolgens router van Odido zelf aangesloten met helaas ook zelfde resultaat. Lijkt me daarmee geen netwerk iets helaas want dan had ik in ieder geval richting.
Heb je iets van een adblocker? Zou je deze addressen eens kunnen pingen (gewoon ping <address>):

code:
1
2
3
4
upc.d2.sc.omtrdc.net
auth.split.io
sdk.split.io
lma.npaw.com

Ik heb gemerkt dat ik deze op de allowlist (Adguard Home) moet zetten, anders krijg ik inderdaad een zwart beeld.

Verder zou het kunnen, maar dat is meer theoretisch, dat hij de verkeerde codec(s) selecteert. Dat moet je helaas wel melden bij ViaPlay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVN78
thx maar geen adblocker oid. Deze adressen kan ik echter niet pingen (timeouts).
Kan dit iets te maken hebben dat Odido nog steeds naar ik begrijp geen IPv6 ondersteund en onduidelijk is wanneer wel (al zou ik dan op de Android telefoons over wifi ook issues verwachten).
Andere suggesties welkom, anders ga ik inderdaad Viaplay maar eens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

Op mijn ATV en ChromeCast heb ik geen issues gehad die jij meldt, ook Odido.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVN78
Ok toch kunnen oplossen. Ik had al een paar keer de app verwijderd en opnieuw met de code op het scherm ingelogd. Nu maar eens met username en password gedaan. Dat werkt dus wel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JVN78 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:11:
thx maar geen adblocker oid. Deze adressen kan ik echter niet pingen (timeouts).
Kan dit iets te maken hebben dat Odido nog steeds naar ik begrijp geen IPv6 ondersteund en onduidelijk is wanneer wel (al zou ik dan op de Android telefoons over wifi ook issues verwachten).
Andere suggesties welkom, anders ga ik inderdaad Viaplay maar eens bellen.
Het kan een DNS cache probleem zijn, dat kan zowel op de router of het apparaat zelf zijn.

Maar het zou ook gewoon elders iets kunnen zijn. Mocht je 4G/5G hebben, dan kun je een hotspot opzetten, en dan nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
De optie voor jaarabonnement hebben ze bij Viaplay weer van de site gehaald.
Is het nu opzegging annuleren en wordt het dan weer een jaar verlengd ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

@Albert020 ik raad je aan de voorwaarden bij het afsluiten door te lezen. In voorgaande situaties werd een jaarabonnement automatisch na afloop maandelijks opzegbaar tegen het reguliere maandelijkse tarief, nu dus 17,99 euro.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Quad schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:17:
@Albert020 ik raad je aan de voorwaarden bij het afsluiten door te lezen. In voorgaande situaties werd een jaarabonnement automatisch na afloop maandelijks opzegbaar tegen het reguliere maandelijkse tarief, nu dus 17,99 euro.
Dan annuleer ik als nog, dacht dat eerst annuleren daarna weer jaarabonnement kon nemen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Viaplay heeft rechten van Franse Ligue 1 aangekocht.
Leuk voor de liefhebbers die het niet meer konden zien toen Ziggo Sport er na afgelopen seizoen afscheid van genomen had.

[ Voor 58% gewijzigd door dnmw2705 op 08-01-2025 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
dnmw2705 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:00:
Leuk voor de liefhebbers die het niet meer konden zien toen Ziggo Sport er na afgelopen seizoen afscheid van genomen had.
Tja, denk niet dat het heel veel kijkers trekt. Maar goed, als het Franse Canal plus straks viaplay overneemt is het natuurlijk wel toepasselijk voor het imago dat ze straks de competitie uit het eigen land uitzenden in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 20:14
Aartstyle schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:26:
[...]

Tja, denk niet dat het heel veel kijkers trekt. Maar goed, als het Franse Canal plus straks viaplay overneemt is het natuurlijk wel toepasselijk voor het imago dat ze straks de competitie uit het eigen land uitzenden in Nederland.
Ik begrijp dit dus niet. Linksom of rechtsom kost dit geld. Allereerst de rechten zelf. Zal niet de hoofdprijs kosten, maar toch. En dan komen daar de productiekosten bij van iig commentatoren en wellicht gebruik van een studio. Terwijl er inderdaad niemand naar kijkt. Het niveau van de Ligue 1 is, op 2 of 3 teams na, amper hoger dan de eredivisie.

Had dat geld liever gestoken in een betere en stabielere verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
sjors123 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Ik begrijp dit dus niet. Linksom of rechtsom kost dit geld. Allereerst de rechten zelf. Zal niet de hoofdprijs kosten, maar toch. En dan komen daar de productiekosten bij van iig commentatoren en wellicht gebruik van een studio. Terwijl er inderdaad niemand naar kijkt. Het niveau van de Ligue 1 is, op 2 of 3 teams na, amper hoger dan de eredivisie.

Die stabiele en hopelijk betere verbinding zal er vermoedelijk pas komen als Canal plus het heeft overgenomen. Viaplay is wel in staat om betere kwaliteit te leveren (zie scandinavie), maar voor Nederland lijkt er geen verbetering op komst zolang het onder die vp vlag valt.

Het worden/blijven onrustige tijden op de sport streaming markt. Steeds meer grote jongens gaan zich ermee bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjors123 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Het is een globale licentie, en gok dat ze het zo doen als met de Championship, gewoon Engels commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Aartstyle schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:27:
[...]

Die stabiele en hopelijk betere verbinding zal er vermoedelijk pas komen als Canal plus het heeft overgenomen. Viaplay is wel in staat om betere kwaliteit te leveren (zie scandinavie), maar voor Nederland lijkt er geen verbetering op komst zolang het onder die vp vlag valt.

Het worden/blijven onrustige tijden op de sport streaming markt. Steeds meer grote jongens gaan zich ermee bemoeien.
Het is nog maar de vraag of c+ het kan of gaat overnemen. Tot nu toe red ViaPlay zich nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Krijgen andere ook geen beeld?

Chromecast + browser

Edit: sorry, na herstart router + AP, werkt het weer

[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 11-01-2025 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Morgen op ViaplayTV de FA Cup wedstrijd: Arsenal vs. Man United.

Dit is denk ik de eerste keer dat er een ‘grote’ wedstrijd op dit kanaal uitgezonden wordt.

Wel zet Viaplay met ViaplayTV erg in op het Engelse voetbal. Duits voetbal heb ik er nog niet gezien. Hockey Hoofdklasse alleen de play-offs, Darts dan wel de grote avonden en toernooien.

Ik snap de samenwerking tussen Talpa en Viaplay Nederland, maar je wordt als kijker niet echt getrokken naar ViaplayTV - ‘het etalagekanaal’. Want ook in de reclameblokken is er geen enkele reclame van Viaplay. Natuurlijk kennen we de ins en outs van de deal niet, maar het kanaal heeft echt veel potentie met alle rechten die Viaplay ondertussen in Nederland heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:03:
Morgen op ViaplayTV de FA Cup wedstrijd: Arsenal vs. Man United.

Dit is denk ik de eerste keer dat er een ‘grote’ wedstrijd op dit kanaal uitgezonden wordt.

Wel zet Viaplay met ViaplayTV erg in op het Engelse voetbal. Duits voetbal heb ik er nog niet gezien. Hockey Hoofdklasse alleen de play-offs, Darts dan wel de grote avonden en toernooien.

Ik snap de samenwerking tussen Talpa en Viaplay Nederland, maar je wordt als kijker niet echt getrokken naar ViaplayTV - ‘het etalagekanaal’. Want ook in de reclameblokken is er geen enkele reclame van Viaplay. Natuurlijk kennen we de ins en outs van de deal niet, maar het kanaal heeft echt veel potentie met alle rechten die Viaplay ondertussen in Nederland heeft
Ze hebben al vaker een grote 'kraker' uitgezonden, ben even kwijt welke, maar ze doen dit zo nu en dan, want ViaPlay moet zeg maar ook overleven zonder Talpa. :)

De bedoeling van de ViaPlay-zender (gok ik), is vooral inzetten op branding en dan mensen lokken naar de streamingdienst. Dat is de reden dat ze darts bijvoorbeeld ook alleen de basis doen. Gok dat ze meer overhouden aan een klant die blijft, dan gedeelde reclame inkomsten met Talpa. Denk dat ze nu wel met Ligue 1 dit meer gaan uitzenden op TV, daar kijken ook niet veel naar, maar wel genoeg om het terug te verdienen/iets op te verdienen.

Overigens de FA Cup wel wat minder dan de PL. Persoonlijk vind ik van niet, maar het trekt (nog) minder kijkers dan bijvoorbeeld een middenmoot uit de Eredivisie. Dus soms moeten ze wel.

Helaas kan je mensen niet opdragen om ook eens wat anders te proberen, ook op muzieksmaak die vaak bagger is. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 11-01-2025 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 21:36
dnmw2705 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:03:Ik snap de samenwerking tussen Talpa en Viaplay Nederland, maar je wordt als kijker niet echt getrokken naar ViaplayTV - ‘het etalagekanaal’. Want ook in de reclameblokken is er geen enkele reclame van Viaplay.
Net zoals het opvallend is dat Viaplay TV bij Ziggo niet in het vrij te ontvangen DVB-C "Kabel-TV"-pakket te vinden is. Ziggo klanten hebben daardoor altijd een Smartcard of huurontvanger nodig. Je zou denken dat Viaplay maximale reclame wil om de hoge kosten van F1-rechten terug te verdienen 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

U123456 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Net zoals het opvallend is dat Viaplay TV bij Ziggo niet in het vrij te ontvangen DVB-C "Kabel-TV"-pakket te vinden is. Ziggo klanten hebben daardoor altijd een Smartcard of huurontvanger nodig. Je zou denken dat Viaplay maximale reclame wil om de hoge kosten van F1-rechten terug te verdienen 💰
Waarom zou je een concurrent in de rechten helpen?
Neem aan als Viaplay of Talpa er voor betaald (of meer voor betaald) Ziggo er geen probleem mee zou hebben om het een basiskanaal van te maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
U123456 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Dat ligt niet aan ViaPlay, maar aan Ziggo. Ze zijn al jaren zenders uit het 'gratis' pakket aan het weghalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:43:
[...]
Ze zijn al jaren zenders uit het 'gratis' pakket aan het weghalen.
Dat geldt niet voor Viaplay TV; dat was SBS9. Die heeft nooit in het basispakket gezeten. Deze kan dus ook niet zijn weggehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 12-01-2025 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Soppyscroll schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:43:

Idem hier. De verbinding is vaak prima, weinig haperingen. Maar de kwaliteit van de stream is gewoon belabberd. Ik schrok gewoon van het darts. Kan beter YouTube stream opzetten. De volledige afwezigheid van UHD voor dit geld… met daarbij een slap aanbod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 21:36
Jay-B schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:19:
Dat geldt niet voor Viaplay TV; dat was SBS9. Die heeft nooit in het basispakket gezeten. Deze kan dus ook niet zijn weggehaald.
Maar tot vorig jaar waren er nog samenvattingen elders te zien.

Kan het zo zijn dat Viaplay verplicht is om samenvattingen door bijvoorbeeld NOS of Ziggo Sport toe te staan tenzij Viaplay TV via een open net voor iedere kijker beschikbaar is?

Als dat zo is: is Viaplay dan vanaf komend seizoen in overtreding wanneer niet alle Ziggo kijkers Viaplay TV (=ex SBS9) kunnen ontvangen? Ook Digitenne mist Viaplay TV in het pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
U123456 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:25:
[...]
Maar tot vorig jaar waren er nog samenvattingen elders te zien.

Kan het zo zijn dat Viaplay verplicht is om samenvattingen door bijvoorbeeld NOS of Ziggo Sport toe te staan tenzij Viaplay TV via een open net voor iedere kijker beschikbaar is?

Als dat zo is: is Viaplay dan vanaf komend seizoen in overtreding wanneer niet alle Ziggo kijkers Viaplay TV (=ex SBS9) kunnen ontvangen? Ook Digitenne mist Viaplay TV in het pakket.
Er zijn nog een aantal dingen onduidelijk over de samenvattingen. Op totaaltv (neem het met een korreltje zout) is er genoeg over te lezen.

Er is dacht geen overtreding meer zoals vroeger. Ziggo komt ook weg met Nederlands voetbal bijvoorbeeld.

Bij Digitenne speelt ook nog iets anders, die worden namelijk gecapt in wat mogelijk is. Ik geloof ook dat KPN het liefst Digitenne wilt verkopen, dacht dat ze nog 2/3 jaar die hadden? Of was het tot 2030? Ze investeren liever in 5G (en straks de opvolgers).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jay-B schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:19:
[...]

Maar ze gaan het ook niet meer toevoegen. ;)

Het is nog mogelijk om de basis te ontvangen, maar er wordt er al jaren geroepen dat ze hier mee willen gaan stoppen (buiten NPO waarschijnlijk). Vroeger schakelde ze bijvoorbeeld ook het signaal niet af als je wegging, tegenwoordig helaas wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Wellicht raken we wat off topic, maar er is iets meer verplicht dan enkel NPO: https://www.rijksoverheid...,must%2Dcarry'%2Dbepaling.
De commerciëlen, inclusief Viaplay, zijn dus niet verplicht. Volgens mij gelden de regels voor.verplichte samenvattingen ook niet voor F1 (maar dat heb ik niet nagezocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Voor bijvoorbeeld voetbal ligt het verplicht live uitzenden op een open kanaal dan wel de samenvattingen wel vast in de Mediawet:
Wikipedia: Mediawet 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:34:
Voor bijvoorbeeld voetbal ligt het verplicht live uitzenden op een open kanaal dan wel de samenvattingen wel vast in de Mediawet:
Wikipedia: Mediawet 2008
Ik gok wel dat ze dit gaan loslaten, het is niet meer echt van deze tijd. Stel dat Apple of Amazon de Eredivisie uitzendrechten hadden gekocht, die hebben naar mijn weten (ook) geen TV zender.

Voor ViaPlay is dat ik ook de constructie met Talpa, zodat ze ook niet X percent aan Nederlandse (crap) producties hoeven te doen.

Beide modellen vind ik niet houdbaar in deze moderne tijden. Ik stream heel eenvoudig (als het werkt), en de reclames om de 10 minuten, ben ik wel klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
HollowGamer schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:35:
[...]

Ik gok wel dat ze dit gaan loslaten, het is niet meer echt van deze tijd. Stel dat Apple of Amazon de Eredivisie uitzendrechten hadden gekocht, die hebben naar mijn weten (ook) geen TV zender.

Voor ViaPlay is dat ik ook de constructie met Talpa, zodat ze ook niet X percent aan Nederlandse (crap) producties hoeven te doen.

Beide modellen vind ik niet houdbaar in deze moderne tijden. Ik stream heel eenvoudig (als het werkt), en de reclames om de 10 minuten, ben ik wel klaar mee.
De Eredivisie is net weer voor 5 jaar verlengd bij ESPN, dus dat blijft wel zo.
Het gaat ook om de samenvattingen die verplicht op een open net moeten worden uitgezonden, zoals de NOS dat nu doet op zondag om 19 uur.
Dat kan ook als Apple of Amazon de rechten heeft. Sterker nog, het moet want het staat zo in de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
dnmw2705 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:00:
Ik vind PSG wel leuk om te zien omdat ik een Parijs liefhebber ben, echter gevraagd aan Viaplay via X of er ook Nederlands commentaar aanwezig is, maar nee alleen Engels,

Is natuurlijk vrij matig voor een premium dienst

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Beter dan Frans commentaar…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En ook beter dan minstens 50% van de NL commentatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

Iemand enig idee hoe ik een nieuw jaar abonnement afsluit?

Kan mijn huidige abbo niet verlengen en zie ook nergens een optie tot opnieuw afsluiten of wat dan ook alleen het maand abbo is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pimmuz schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:09:
Iemand enig idee hoe ik een nieuw jaar abonnement afsluit?

Kan mijn huidige abbo niet verlengen en zie ook nergens een optie tot opnieuw afsluiten of wat dan ook alleen het maand abbo is beschikbaar.
Kom op zeg, kennen we google niet meer?

Meer om te vragen
Hoe kan ik mijn Viaplay abonnement verlengen?
Voor het verlengen ben je als enige mogelijkheid aangewezen op de klantenservice van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

toolkist schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:12:
[...]

Kom op zeg, kennen we google niet meer?

Meer om te vragen
Hoe kan ik mijn Viaplay abonnement verlengen?
Voor het verlengen ben je als enige mogelijkheid aangewezen op de klantenservice van Viaplay.
Moet ik dat er voortaan bijzetten dat ik al even had gegoogled? En ik kwam inderdaad uit bij de klantenservice van Viaplay maar ook daar was niet veel te zien.

Misschien zouden ze vaste klanten want dan ben ik al al vanaf dag een ieder jaar een aanbieding kunnen doen ipv alleen tijdelijke acties voor nieuwe klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Pimmuz schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:00:
[...]

Moet ik dat er voortaan bijzetten dat ik al even had gegoogled? En ik kwam inderdaad uit bij de klantenservice van Viaplay maar ook daar was niet veel te zien.

Misschien zouden ze vaste klanten want dan ben ik al al vanaf dag een ieder jaar een aanbieding kunnen doen ipv alleen tijdelijke acties voor nieuwe klanten.
Viaplay is daar niet uniek in, acties zijn wel vaker alleen gericht op nieuwe klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:34:
[...]

En ook beter dan minstens 50% van de NL commentatoren.
Geen fan van Driessen? :9
Buiten hem, heb ik er zeker niets over te klagen.

Alleen hun PL show vind ik tegenvallen. Geef mij maar gewoon het 'saaie' studio decor, en wat schakelen tussen iemand die daar toevallig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:16:
[...]

Viaplay is daar niet uniek in, acties zijn wel vaker alleen gericht op nieuwe klanten.
Ik heb destijds een chat gestuurd, naar een week kreeg ik reactie dat ik weer met één jaar was verlengd voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pimmuz schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:00:
[...]

Even chat opstarten en tis zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik probeer sporadisch de Viascore app maar kan niet wennen aan het verticale TikTok formaat. Dat heen en weer gepingel met het camera beeld.

Ik weet dat het modern is maar echt niks voor mij. Liever gewoon normaal beeld. Of verticaal maar niet dat vage TikTok gedoe dat het heen en weer gaat met het beeld.

Wil het zo graag gebruiken maar is niet te doen zo. Misschien ben ik er te oud voor maar ik vind het idee wel een mooie toevoeging aan het abonnement dat ik tijdens de wedstrijd clips kan zien.

[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 19-01-2025 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:43
En ja hoor Viaplay ligt er weer eens uit. Zit Man United te kijken en opeens niks meer. Grrr :(

Update: het is alleen Manchester die niet afspeelt, de andere doen het wel ;w

Update 2: Doet het weer.

[ Voor 36% gewijzigd door desalniettemin op 19-01-2025 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

desalniettemin schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
En ja hoor Viaplay ligt er weer eens uit. Zit Man United te kijken en opeens niks meer. Grrr :(

Update: het is alleen Manchester die niet afspeelt, de andere doen het wel ;w
Heb ik ook....

Gloeiende gloeiende. Alle andere streams werken wel.

De enige reden waarom ik viaplay heb en betaal, is man united.... Wérkt het niet!!!! :( :( :( :(

Edit; hij werkt weer.

1-2 achter.

ONGELOFELIJK!!! :( :( Edit:1-3. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 19-01-2025 16:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:43
Format-C schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:31:
[...]

Heb ik ook....

Gloeiende gloeiende. Alle andere streams werken wel.

De enige reden waarom ik viaplay heb en betaal, is man united.... Wérkt het niet!!!! :( :( :( :(

Edit; hij werkt weer.

1-2 achter.

ONGELOFELIJK!!! :( :(
Doet het weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas Post
  • Laatst online: 12-09 11:50
https://www.bright.nl/nie...ernatief-met-reclame.html

Ik vindt dit buiten proportioneel. Mijn ViaPlay zal duurder worden dan Netflix.
Wordt toch dan alleen maar F1TV pro voor mij komend seizoen.

BP on the move!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:45
Bas Post schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:07:
https://www.bright.nl/nie...ernatief-met-reclame.html

Ik vindt dit buiten proportioneel. Mijn ViaPlay zal duurder worden dan Netflix.
Wordt toch dan alleen maar F1TV pro voor mij komend seizoen.
Het abo met reclame had ik eerlijk gezegd aanzienlijk goedkoper verwacht dan 2 euro goedkoper (bij maand abo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
Volgens Bright: “Lopende abonnementen worden vanaf 3 maart omgezet naar het Basis-abonnement met reclame.” Ook lopende jaarabonnementen zouden dan dus de facto worden gedowngrade?

En wat voor reclame? Tussen de programma's door of ook onderbrekend? En reclamevrij is dan ook zonder die schreeuwerige reclames voor de eigen toko?

Kijkend naar mijn eigen situatie (abonnement loopt tot 23 februari) zouden er wel eens weinig jaarabonnementen nog in maart door kunnen lopen overigens. Maar wel van 12,79 per maand naar 19.99. Idioot.

[ Voor 51% gewijzigd door Rallye op 27-01-2025 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 22:21
Rallye schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:01:
Volgens Bright: “Lopende abonnementen worden vanaf 3 maart omgezet naar het Basis-abonnement met reclame.” Ook lopende jaarabonnementen zouden dan dus de facto worden gedowngrade?

Kijkend naar mijn eigen situatie (abonnement loopt tot 23 februari) zouden er wel eens weinig jaarabonnementen nog in maart door kunnen lopen overigens. Maar wel van 12,79 per maand naar 19.99. Idioot.
Zie er op de Viaplay website nog niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 21:21

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

japioo33 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:07:
[...]

Zie er op de Viaplay website nog niks van.
Op https://commercial.viapla...ve-sport-van-wereldniveau is het te vinden.

Bestaande, lopende jaarabonnementen worden niet aangepast, pas aan het einde van de looptijd van het abonnement:
Je huidige abonnement blijft geldig tot het einde van je abonnementsperiode. 30 dagen voordat je huidige abonnement afloopt, heb je in het tabblad ‘Mijn account’ de mogelijkheid om te kiezen met welk pakket je abonnement daarna wordt voortgezet. Het nieuwe abonnement dat je hebt gekozen wordt geactiveerd na afloop van je huidige abonnement.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 27-01-2025 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
gorgi_19 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:09:
[...]

Op https://commercial.viapla...ve-sport-van-wereldniveau is het te vinden.

Bestaande, lopende jaarabonnementen worden niet aangepast, pas aan het einde van de looptijd van het abonnement:

[...]
Volgens Viaplay is het nu nog € 17,99 per maand
maandelijks opzegbaar.

Vanaf 3 februari gelden de nieuwe prijzen voor nieuwe en terugkerende abonnees. Bestaande abonnementen worden vanaf 3 maart omgezet naar het Basis-abonnement met reclame. Klanten die reclamevrij willen blijven kijken, moeten upgraden naar het duurdere Standaard-abonnement.

Betekent dit nu dat wanneer ik het nu afsluit voor € 17,99 per maand
dat ik vanaf 3 maart over moet stappen naar het duurdere standaard abonnement ?
Of zie ik dat nu verkeerd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@japioo33 Als je reclamevrij wilt blijven kijken wel ja. Anders ga je automatisch € 19,99 betalen en krijg je wel reclame voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Jay-B schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:39:
@japioo33 Als je reclamevrij wilt blijven kijken wel ja. Anders ga je automatisch € 19,99 betalen en krijg je wel reclame voorgeschoteld.
O ja, natuurlijk, het is alleen per maand die € 17,99
Na een maand gaat het naar het duurdere.
Bij beide nieuwe jaarabonnementen blijft de prijs gewoon het hele jaar hetzelfde lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Dan wordt het dus ± 5 euro voor 2 uur race. Begin het steeds minder de moeite waard te vinden. Meer kijk ik niet, streamen is aan mij niet besteed en FP's en Q mis ik ook vaak door andere bezigheden. Dan misschien maar enkel F1TV, kost het ± 3 euro per race. Alleen jammer dat er geen WebOS app voor op de kijkbuis is maar daar fietsen we wel omheen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
21,99.. zouden ze zich vergist hebben tussen EUR en SEK?😌

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Met mijn jaarabo ga ik van 12,79 naar 20 euro per maand. Hehe ja natuurlijk 8)7 Viaplay had mij nog best veel te bieden naast F1TV, maar zojuist gelijk opgezegd. Hopelijk doen veel mensen dat en krijgen ze spijt, maar we gaan het meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53
Holy crap... die helpen wel even mee aan de inflatie zeg. Ik twijfel nog om een abbo te nemen.... ziggo heeft nu niks meer van f1. En om alleen 'kaal' f1tv te houden heb ik ook het idee dat ik dingen ga missen.... hmmmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
stylezzz schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:30:
Holy crap... die helpen wel even mee aan de inflatie zeg. Ik twijfel nog om een abbo te nemen.... ziggo heeft nu niks meer van f1. En om alleen 'kaal' f1tv te houden heb ik ook het idee dat ik dingen ga missen.... hmmmm
Nog even voor de duidelijkheid...

Dus als ik nu een jaarabonnement afsluit met of zonder reclame dan geldt die prijs voor het hele jaar ?
Wordt dan niet in maart weer omgezet naar iets anders ?
Die reclame vind ik niet zo'n probleem zolang het niet tijdens de live uitzending is, zijn we wel gewend bij de commerciëlen daar is het nog veel erger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 20:14
Mijn jaarabonnement loopt begin mei af. Kies ik weer voor een jaarabo, dan ga ik dus van 13,79 naar 19,99 euro. Een stijging van ruim 6 euro of 45%. En dat voor een streamer met belabberde kwaliteit en nog steeds teveel storingen. Dan helaas maar geen Max….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
japioo33 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:59:
[...]

Dus als ik nu een jaarabonnement afsluit met of zonder reclame dan geldt die prijs voor het hele jaar ?
Die reclame vind ik niet zo'n probleem zolang het niet tijdens de live uitzending is, zijn we wel gewend bij de commerciëlen daar is het nog veel erger.
tijdens F1 komt de reclame wel tijdens de live uitzending door picture in picture scherm zo ver ik heb gelezen.

1 ding weet ik zeker voor mij geen viaplay f1tv is genoeg en stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
hjvg schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:10:
[...]

tijdens F1 komt de reclame wel tijdens de live uitzending door picture in picture scherm zo ver ik heb gelezen.

1 ding weet ik zeker voor mij geen viaplay f1tv is genoeg en stuk goedkoper
Klopt maar kun je niet delen.
Nu de één F1 kijken bij Viaplay en de ander bij F1 tv Pro, tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
japioo33 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:16:
[...]

Klopt maar kun je niet delen.
Nu de één F1 kijken bij Viaplay en de ander bij F1 tv Pro, tegelijk.
Onder het nieuwsbericht op Tweakers zie ik nog meerdere mensen die gewoon F1 TV delen dus ben wel benieuwd of het wel of niet kan. Maar zo nodig verhuis ik even naar India of Portugal voor een voordelige versie van F1TV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
je kunt zelfs 2x f1tv pro kopen voor de prijs die je betaald bij viaplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:25:
[...]

Onder het nieuwsbericht op Tweakers zie ik nog meerdere mensen die gewoon F1 TV delen dus ben wel benieuwd of het wel of niet kan.
Geen garanties voor de toekomst, maar F1TV delen (ook het hoofdkanaal) werkt echt al jaren prima.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 27-01-2025 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12
Als ze nou ook 4K stream voor Nederland beschikbaar stellen bij de duurste abonnement dan vind ik het helemaal prima om 21,- te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg op. Ik was toch al geen Max fan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lethargy
  • Laatst online: 07:43
Viaplay opgezegd, ik ben sinds de start al abonnee voor €99 per jaar. Dat was al gestegen naar €153,48 per jaar. En dat zou nu dan €239,88 per jaar worden, zonder reclame. Dat is absurd zo grote prijsstijging en dan nog steeds slechte kwaliteit uitzendingen en regelmatig storingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ben benieuwd of F1tv pro dezelfde prijs hanteerd als voor of dadelijk ook met een prijs stijging komt. Viaplay maakt alles duurder maar kwaliteit is echt beneden peil.
Het is allemaal misbruik maken van de Verstappen hype in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
lethargy schreef op maandag 27 januari 2025 @ 22:25:
Viaplay opgezegd, ik ben sinds de start al abonnee voor €99 per jaar. Dat was al gestegen naar €153,48 per jaar. En dat zou nu dan €239,88 per jaar worden, zonder reclame. Dat is absurd zo grote prijsstijging en dan nog steeds slechte kwaliteit uitzendingen en regelmatig storingen.
Ik ben in het begin 1 jaar abonnee geweest. Alleen al het maar 2 dagen terug kunnen kijken heeft mij doen besluiten over te stappen naar F1TV. De extra content van Viaplay heb ik nooit gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rallye schreef op maandag 27 januari 2025 @ 17:01:

En wat voor reclame? Tussen de programma's door of ook onderbrekend? En reclamevrij is dan ook zonder die schreeuwerige reclames voor de eigen toko?

What the.. mag dat zomaar? Ik heb toch die duurder jaar variant gekocht destijds?

Ik was tevreden met mijn jaarabonnement en de PL. Maar alles boven de 19 euro is al te veel voor ViaPlay en hun kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
japioo33 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:59:
[...]

Bij F1 is het tijdens een SC, bij voetbal kan het ook in die momenten.

Ze hebben het één keer geprobeerd, dat was niet zo'n succes. Hoe Carglass dat kan betalen, blijft me verbazen. Gaan er echt zoveel ramen kapot op een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
F1tv maakt nu reclame voor een bundle van viaplay en F1TV. Riemen vast voor de prijs van een los abbo op F1 tv. Schat zelf in tussen de 15 en 20 euro per maand.

https://x.com/Nijtram1/status/1884122899977756698

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 12-09 14:21
Aartstyle schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:13:
F1tv maakt nu reclame voor een bundle van viaplay en F1TV. Riemen vast voor de prijs van een los abbo op F1 tv. Schat zelf in tussen de 15 en 20 euro per maand.

https://x.com/Nijtram1/status/1884122899977756698
Was vorig jaar ook al.
Als je vanaf de f1tv site doorklikt staat er 17,99 per maand.
F1TV Pro kost voor een nieuw abonnement 11,90 per maand, geen jaarprijs meer mogelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Laatst online: 08:14
Beakzz schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:25:
[...]

Onder het nieuwsbericht op Tweakers zie ik nog meerdere mensen die gewoon F1 TV delen dus ben wel benieuwd of het wel of niet kan. Maar zo nodig verhuis ik even naar India of Portugal voor een voordelige versie van F1TV
Je kan inderdaad zeker met 4 tegelijk kijken, dat weet ik zeker. En dat voor 1,10 per maand, ik woon in Turkije. O-) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Plenkske schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:24:
[...]

Was vorig jaar ook al.
Als je vanaf de f1tv site doorklikt staat er 17,99 per maand.
F1TV Pro kost voor een nieuw abonnement 11,90 per maand, geen jaarprijs meer mogelijk volgens mij.
11,90 zou een meevaller zijn in mijn optiek. Hopelijk blijft dat zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:37:
[...]

11,90 zou een meevaller zijn in mijn optiek. Hopelijk blijft dat zo....
Nou ook niet echt, zit toevallig in België voor mijn werk nu; zie hier op de F1TV site dat het maar 74,99 per jaar kost. Dus bij F1TV betaal je net zo goed teveel in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 12-09 14:21
Hellfire schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:45:
[...]

Nou ook niet echt, zit toevallig in België voor mijn werk nu; zie hier op de F1TV site dat het maar 74,99 per jaar kost. Dus bij F1TV betaal je net zo goed teveel in NL.
Het was ooit 65 euro als standaard prijs, elk jaar was er dan wel een actietarief.
Maar in NL is de standaard jaarprijs 95 geworden.
In veel andere landen is het inderdaad lager, maar zomaar even via VPN (of als je ter plekke bent) afsluiten gaat niet omdat ze je creditcard gegevens ook checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Hellfire schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:45:
[...]

En vandaar dat ik vrees dat het nog hoger wordt binnenkort. De prijs van F1TV wordt gekoppeld aan de prijs van Viaplay (zie ook hun reclame uitingen). Prijs Viaplay is aanzienlijk gestegen, dus dan kan je narekenen wat er met F1 tv gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:04:
[...]

En vandaar dat ik vrees dat het nog hoger wordt binnenkort. De prijs van F1TV wordt gekoppeld aan de prijs van Viaplay (zie ook hun reclame uitingen). Prijs Viaplay is aanzienlijk gestegen, dus dan kan je narekenen wat er met F1 tv gaat gebeuren.
Ik lees op reddit dat de prijzen in Denemarken, Zweden en Noorwegen allemaal richting de 140 euro per jaar gaan |:( man man... allemaal vanwege Viaplay :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
ArcticWolf schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:10:
[...]

Ik lees op reddit dat de prijzen in Denemarken, Zweden en Noorwegen allemaal richting de 140 euro per jaar gaan |:( man man... allemaal vanwege Viaplay :X
12 x € 11,90 =??

Dus conform onze prijzen nu voor f1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:27:
[...]

12 x € 11,90 =??

Dus conform onze prijzen nu voor f1 TV.
Ja daarom heb ik ook geen abonnement meer, had m'n jaar abonnement opgezegd en nog voor de eind datum wilde ik weer verlengen maar dat kon dus niet meer... 144 euro pj (en zelfs al zou ik die 2 maanden opzeggen), vind ik veel te veel voor F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Bizarre prijzen dit, gaat nergens meer over.
Dan maar F1 kijken via het linaire tv kanaal van Viaplay ergens in de avond, door werk en gezin kijk ik toch niet meer live naar de F1.

Wel jammer van Premier League en darts al is dat ook te zien op het open kanaal van ze (voorlopig)

[ Voor 11% gewijzigd door Mars18 op 28-01-2025 10:27 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Eigenlijk hoop ik dat deze idiote prijsverhoging een nagel aan de kist is voor Viaplay,
Ze zijn te arrogant, ze hebben een zeer beperkt aanbod, maar handelen daar niet na.

Jammer dat we voor Live F1 eigenlijk een beetje aan hun grappen en grollen zijn overgeleverd.
En dat de koppeling met F1 tv de prijs ook niet lager maakt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bullet NL schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:29:
Eigenlijk hoop ik dat deze idiote prijsverhoging een nagel aan de kist is voor Viaplay,
Ze zijn te arrogant, ze hebben een zeer beperkt aanbod, maar handelen daar niet na.

Jammer dat we voor Live F1 eigenlijk een beetje aan hun grappen en grollen zijn overgeleverd.
En ook veel technisch gezeur bij hun.

Maar 2 dagen terugkijken van live events
Beeldkwaliteit is erg afhankelijk van de manier van kijken, op de ipad is de kwaliteit laag, webbrowser gaat wel, en via Apple TV dan weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53
Bullet NL schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:29:

Eigenlijk moeten we hopen dat VER met pensioen gaat. Denk dat ze dan met een paar maanden failliet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Mars18 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:38:
[...]
Maar 2 dagen terugkijken van live events
Vooral dit snap ik niet. En de keren dat ik er eens echt gebruik van maak, werkt het weer niet. Of het werkt wel maar het doorspoelen niet. Altijd drama.

Ik ga de TV gids van alle sportaanbieders eens in de gaten houden. Ik heb nu een jaarabonnement van Viaplay tegen een lagere prijs, wat ik het echt waard vind. Maar met deze prijsverhoging, ook nog eens met reclame, idk about that one... Bijna 20 euro per maand, goeie dag...

Volgens mij zijn bijna alle keren dat Viaplay iets live uitzend, ook Ziggo Sport, ESPN of een kanaal op de kabel aan het uitzenden. Of ze zenden een wedstrijdje op Viaplay TV uit. Ik vind het inderdaad ook niet erg om te wachten op de Formule 1 race in de avond. En Viaplay zend mijn favoriete competities en sporten uit maar ze prijzen zichzelf echt uit de markt hiermee. Of ze moeten gewoon het veel beter doen. De films en series zou je denken dat het een mooi compleet aanbod is maar voornamelijk de series afdeling is gewoon verschrikkelijk. Van mij mogen de films en series gewoon weg, kan het toch veel goedkoper? Lijkt een flinke last aan hun bestaan te zijn maar toch doen ze het. Doe het goed of doe het niet. Maar niet dit. De films en series zitten toch op Canal+ dus neem lekker dat voor de Viaplay originals. Daar gaan de liefhebbers toch niet 20 euro voor betalen?

Enige wat me anders zou laten denken is account sharing terugbrengen. Dit is niet te doen in je eentje.

[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 28-01-2025 11:15 ]

Pagina: 1 ... 149 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2