Sorry, maar dat is toch de wereld op zijn kop? Ik betaal voor VP en dan verwacht/ eis ik van hen fatsoenlijke kwaliteit. Fijn dat ik er F1TV bij krijg, maar het is toch van de zotte dat ik 'verplicht' daarheen moet om zonder problemen de F1 te zien?AudioHome schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:36:
[...]
Die zijn er allemaal wel, maar dan Engels talig van de F1TV organisatie...
Je moet er even aan wennen, maar minstens net zo interessant.
hier volgt een meningsjors123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:36:
Sorry, maar dat is toch de wereld op zijn kop? Ik betaal voor VP en dan verwacht/ eis ik van hen fatsoenlijke kwaliteit. Fijn dat ik er F1TV bij krijg, maar het is toch van de zotte dat ik 'verplicht' daarheen moet om zonder problemen de F1 te zien?
Viaplay is zelf niet in staat betrouwbaar een goed f1 product aan te bieden. Dat beseffen ze ook. Daarom hebben ze een deal met F1TV. Die kunnen dat wel en is beschikbaar voor de Viaplay klanten. Dat vind ik een mooie oplossing. Als je alleen formule 1 wil kijken neem je F1TV af, wil je meer dan neem je Viaplay. Dan is de meerprijs voor de andere content van Viaplay.
Er gaan sterke geruchten dat de prijs van Viaplay volgend jaar naar 20 euro p/m gaat. ALS er nog een jaaractie gaat komen, zal de "actieprijs" vast zijn het nu geldende reguliere tarief, misschien een eurootje minder maar dan zit je dus alsnog op 16 of 17 euro.
Voor mij is het dan echt definitief einde verhaal. Zit nu op 12,79 p/m maar kan er pas op 30 januari van af.
Voor mij is het dan echt definitief einde verhaal. Zit nu op 12,79 p/m maar kan er pas op 30 januari van af.
Ik zou adviseren voor een ieder die een jaar abbo heeft, welke in januari/februari afloopt, deze nu alvast op te zeggen. Dat geeft een goed signaal en maakt de kans op een goede aanbieding alleen maar groter.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:02:
Er gaan sterke geruchten dat de prijs van Viaplay volgend jaar naar 20 euro p/m gaat. ALS er nog een jaaractie gaat komen, zal de "actieprijs" vast zijn het nu geldende reguliere tarief, misschien een eurootje minder maar dan zit je dus alsnog op 16 of 17 euro.
Heb 'm van de week ook al opgezegd.Nicap schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:27:
[...]
Ik zou adviseren voor een ieder die een jaar abbo heeft, welke in januari/februari afloopt, deze nu alvast op te zeggen. Dat geeft een goed signaal en maakt de kans op een goede aanbieding alleen maar groter.
Jaarabonnement gaat komen op,DutchOwnage schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 10:02:
:strip_exif()/f/image/OICZaFRzfN3Zqa0wluK1gpnV.png?f=user_large)
Ik vind het bijzonder dat er wordt aangegeven dat de minimale prijs 165,48 euro is. Dit suggereert dat ze een prijsverhoging gedurende de looptijd gewoon kunnen doorvoeren.Albert020 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:43:
[...]
Jaarabonnement gaat komen op,
[Afbeelding]
Die discussie hebben we dit jaar al uitgebreid eerder gevoerd, zoek maar eens op 'u betaalt minimaal'meesje schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:52:
[...]
Ik vind het bijzonder dat er wordt aangegeven dat de minimale prijs 165,48 euro is. Dit suggereert dat ze een prijsverhoging gedurende de looptijd gewoon kunnen doorvoeren.
Bedankt. Gevonden!Pierre_nr1 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:04:
[...]
Die discussie hebben we dit jaar al uitgebreid eerder gevoerd, zoek maar eens op 'u betaalt minimaal'
Na afsluiten jaarcontract staat het duidelijk in hun e-mail:
Als je een pakket hebt gekocht met een specifieke termijn, geldt de prijs gedurende de volledige termijn. Daarna schakelt het abonnement over op het normale tarief.
Horen jullie ook die echo in het geluid? Vooral bij de boord radio's valt het erg op.
Ligt denk aan de feed van de FOM bij F1TV is het ook.
Ligt denk aan de feed van de FOM bij F1TV is het ook.
[ Voor 25% gewijzigd door Pimmuz op 07-12-2024 16:11 ]
Ik probeerde de race terug te spoelen, maar ik krijg dan dat het beeld hangt en het geluid verstoord klinkt.
Hebben jullie dat ook? Het is op een Chromecast met Google TV. Gelukkig is er nog F1TV, maar ik heb het ook bij voetbalwedstrijden.
Hebben jullie dat ook? Het is op een Chromecast met Google TV. Gelukkig is er nog F1TV, maar ik heb het ook bij voetbalwedstrijden.
Ja, heb ik ook regelmatig. Zelfde tv platform.HollowGamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:14:
Ik probeerde de race terug te spoelen, maar ik krijg dan dat het beeld hangt en het geluid verstoord klinkt.
Voor de liefhebbers:
Tot aan de kerst is het WK Darts in ieder geval te zien op ViaplayTV
Tot aan de kerst is het WK Darts in ieder geval te zien op ViaplayTV
Abbo nog aangehouden voor het WK Darts, gisteren gekeken, leuke studio uitzending zo. NIks mis mee.
Blijft jammer dat die app nergens blijft onthouden tot waar je gekeken heb bij een live uitzending
Blijft jammer dat die app nergens blijft onthouden tot waar je gekeken heb bij een live uitzending
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja de studio-invulling is top! Heel ontspannend om naar te kijken ook eigenlijk, haha.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
M'n ouders houden viaplay een maandje langer als een cadeautje naar mij toe voor het wk darts.
De presentatie en gasten zijn echt perfect en de beeld kwaliteit is dikke prima, echt een genot om naar te kijken moet ik zeggen.
En heerlijk zo'n wk darts zonder reclame.
De presentatie en gasten zijn echt perfect en de beeld kwaliteit is dikke prima, echt een genot om naar te kijken moet ik zeggen.
Het is ook op TV, maar wel met reclame enzo.mathy_ schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:02:
M'n ouders houden viaplay een maandje langer als een cadeautje naar mij toe voor het wk darts.
Verder werkt het inderdaad prima. Weet zeker dat Ziggo Arsenal niet had uitgezonden, enkel Liverpool.
Tom Copier (commentator) heeft ook veel humor en neemt ook vragen mee van kijkers.
Als ze het zo stabiel kunnen houden, dan helemaal prima. Op C+ en hun brakke app, zit ik niet te wachten.
Darts doet het niet, Tottenham - Manchester United doet het ook niet. Bedankt hoor Viaplay stelletje amateurs.
Yup, daar gaat iets niet goed... https://allestoringen.nl/storing/viaplay/desalniettemin schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:11:
Darts doet het niet, Tottenham - Manchester United doet het ook niet. Bedankt hoor Viaplay stelletje amateurs.
Hier de (werkende) stream maar niet onderbreken dus...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Hier gelukkig niets aan de hand.TFHfony schreef op donderdag 19 december 2024 @ 21:21:
[...]
Yup, daar gaat iets niet goed... https://allestoringen.nl/storing/viaplay/
Hier de (werkende) stream maar niet onderbreken dus...
Is dat het authenticatie probleem? Heb die ook al eens gehad.
10 minuten na mijn reactie deed alles het weer. Probleem opgelost dus
Meer mensen geen geluid bij Viaplay Darts?
The best is yet to come
Nope, hier ook geen geluid.Dean Martin schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:05:
Tv kanaal wel. Maar daar zijn reclames.
The best is yet to come
Je mist er niets aan de verslaggevers zijn nog erger dan de F1 verslaggevers. Wat is dat toch met viaplay?Dean Martin schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:05:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Wellicht is VTM2 Go dan wat voor je. Gratis te zien met een DPG Media account.Speedster schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:41:
[...]
Je mist er niets aan de verslaggevers zijn nog erger dan de F1 verslaggevers. Wat is dat toch met viaplay?
De commentatoren, de mensen in de studio, Arjan van der Giesen, zijn al een decennium aanwezig rondom darts in het RTL7 tijdperk.
Ik mag ze wel, daarnaar is de studio invulling zeer ontspannend en aangenaam te kijken en te luisteren.
Vanmiddag was ene Milo te gast, ik ken hem niet, maar hij had zich goed voorbereid, vlotte babbel en met een vleugje humor.
Dus ook die wisselingen doen ze goed.
⏩ PVOutput☀️
Dank voor de tip ga ik proberen.Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:14:
[...]
Wellicht is VTM2 Go dan wat voor je. Gratis te zien met een DPG Media account.
De commentatoren, de mensen in de studio, Arjan van der Giesen, zijn al een decennium aanwezig rondom darts in het RTL7 tijdperk.
Ik mag ze wel, daarnaar is de studio invulling zeer ontspannend en aangenaam te kijken en te luisteren.
Vanmiddag was ene Milo te gast, ik ken hem niet, maar hij had zich goed voorbereid, vlotte babbel en met een vleugje humor.
Ik geniet echt van de series en sportuitzendingen op Viaplay! Hebben jullie al plannen om nog meer Nederlandse content toe te voegen?
Dank voor de duidelijke richtlijnen! Ik kijk Viaplay via mijn smart TV (Samsung) en de browser is volledig up-to-date. Ik ben benieuwd of anderen ook soms kleine haperingen tijdens F1-uitzendingen ervaren? Hopelijk blijven de updates komen om de ervaring nog beter te maken!
Tv zenders schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:38:
Ik geniet echt van de series en sportuitzendingen op Viaplay! Hebben jullie al plannen om nog meer Nederlandse content toe te voegen?
Tv zenders schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:40:
Dank voor de duidelijke richtlijnen! Ik kijk Viaplay via mijn smart TV (Samsung) en de browser is volledig up-to-date. Ik ben benieuwd of anderen ook soms kleine haperingen tijdens F1-uitzendingen ervaren? Hopelijk blijven de updates komen om de ervaring nog beter te maken!

[ Voor 43% gewijzigd door Gwoon Joep op 21-12-2024 09:47 ]
Als je geen bot/AI account bent.. hier zit geen officiële ViaPlay persoon op het forum. Vroeger was dat bij Ziggo wel zo, geen idee of dat nog is.Tv zenders schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:38:
De Nederlandse producties gaan niet worden verhoogd. Er is immers geen geld voor. Waarschijnlijk doen ze dit met De Mol samen, dus volgens mij voldoen ze nu wel aan die doelstelling.
De haperingen komt meestal door je Wifi netwerk. Kies liever voor een kabel.
Haha. Hilarisch. Account vandaag aangemaakt… Zegt al genoeg. Hopelijk komt dit niet van Viaplay zelf vandaan. Dat zou wel treurig zijn.HollowGamer schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:55:
[...]
Als je geen bot/AI account bent.. hier zit geen officiële ViaPlay persoon op het forum. Vroeger was dat bij Ziggo wel zo, geen idee of dat nog is.
De Nederlandse producties gaan niet worden verhoogd. Er is immers geen geld voor. Waarschijnlijk doen ze dit met De Mol samen, dus volgens mij voldoen ze nu wel aan die doelstelling.
De haperingen komt meestal door je Wifi netwerk. Kies liever voor een kabel.
Nee, dat doen ze alleen bij bunq.meesje schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 12:22:
[...]
Haha. Hilarisch. Account vandaag aangemaakt… Zegt al genoeg. Hopelijk komt dit niet van Viaplay zelf vandaan. Dat zou wel treurig zijn.
https://www.vtmgo.be/vtmgoQuad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:14:
[...]
Wellicht is VTM2 Go dan wat voor je. Gratis te zien met een DPG Media account.
Wat een verademing. Nogmaals hartelijk dank voor de tip.
Alle majors (de grote toernooien) zijn hierop te zien.Speedster schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:03:
[...]
https://www.vtmgo.be/vtmgo
Wat een verademing. Nogmaals hartelijk dank voor de tip.
⏩ PVOutput☀️
https://www.ad.nl/show/ro...eam-van-viaplay~a4b6d7b4/
Rob Kamphues (64) neemt afscheid van Ziggo Sport en voegt zich vanaf 1 januari 2025 bij het Formule 1-team van Viaplay. De presentator en theatermaker gaat meerdere Formule 1-programma’s presenteren en zal samen met Viaplay ook een aantal specials en een theatershow ontwikkelen.
Rob Kamphues (64) neemt afscheid van Ziggo Sport en voegt zich vanaf 1 januari 2025 bij het Formule 1-team van Viaplay. De presentator en theatermaker gaat meerdere Formule 1-programma’s presenteren en zal samen met Viaplay ook een aantal specials en een theatershow ontwikkelen.
Jouw link deed het bij mij niet. (vanwege de puntjes)Willem30 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:24:
alternatief ?
Uit de quote van Kamphues (via Grand Prix Radio):Willem30 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:24:
Tot zover de journalistieke aanpak die Viaplay wou inzetten, als ik alles zo lees moet het een stuk luchtiger. Maar die stap was al deels gezet met de fragmenten die ik zie langskomen. Geef mij de balans van F1TV maar."Ik verheug me er ook op om weer te worden herenigd met mijn racemaatje Tom Coronel om samen met hem en andere ouwe bekenden de boel op stelten te zetten in de studio."
Kamphuis laat mensen altijd uitpraten, en vindt zichzelf totaal niet interessant. /sWillem30 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:24:
Als het kijkers meeneemt, dan is het denk ik prima.
Misschien ook laatste seizoen Max, dus misschien beste om het nu volop te verkopen.
Jammer dat er zoveel mensen nog zeuren op ViaPlay, zeker als je naar de NU.nl reacties kijkt. Voor mij is prima, gisteren heb ik weer alle wedstrijden van de PL kunnen zien, dat had nooit gekund bij ZS. Die hadden enkel Man Utd uitgezonden.
Ik gok dat er niet veel overblijft van Ziggo. Mooiste zou zijn als VP ook Wietse zou overnemen, de rest mag wel blijven waar ze zijn. Vind die dochter van de Mol niet zo sterk, en dat vind ik ook van Helene. Mulder versta je voor geen meter, en van Basten kijkt altijd wazig voor zich uit.
How the tables have turned. Ziggo heeft te veel betaald voor de Europese voetbal rechten, en zijn ook veel te laat met inzetten op streaming. Dan tel ik de verliezen van klanten aan glasvezel nog niet mee.
Ik houd meer van de ViaPlay aanpak. Bij Ziggo is vaak te gezellig, vooral het Race Cafe. Daar is het schreeuwen, en de meest interessante man (Winkelman) mag niet te veel spreken.sjoerddebruin schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:23:
[...]
Uit de quote van Kamphues (via Grand Prix Radio):
[...]
Tot zover de journalistieke aanpak die Viaplay wou inzetten, als ik alles zo lees moet het een stuk luchtiger. Maar die stap was al deels gezet met de fragmenten die ik zie langskomen. Geef mij de balans van F1TV maar.
Ik ga dus niet kijken voor Kampheus, al zullen genoeg zijn die wel het leuk vinden. Overigens is hij ook goed met sponsors, hij kent veel in die wereld. Het zal voor ViaPlay daarin ook een win zijn.
Is het al duidelijk of de huidige F1 commentatoren van ViaPlay ook in 2025 blijven?
Zwaneveld bevestigt exit F1-rechten bij NOS en Ziggo Sport
Zowel Ziggo Sport als de NOS, werden door Viaplay voorzien van de F1-samenvattingen van elke Grand Prix. Zo konden zij die gebruiken voor hun eigen uitzendingen zoals Het Race Café van Ziggo Sport, of het NOS Sportjournaal. In het persbericht - waar Kamphues officieel wordt bevestigd als commentator - laat Head of Sports van Viaplay, Marco Zwaneveld, weten dat de Formule 1 in Nederland alleen nog te zien is op Viaplay.
"We hebben de afgelopen drie jaar hard gewerkt aan onze huidige Formule 1-programmering. In 2025 beginnen we aan een nieuw hoofdstuk waarin Formule 1 exclusief te zien is op Viaplay en Viaplay TV. De komst van Rob Kamphues voegt nog meer ervaring en creativiteit toe aan het team. Met Amber Brantsen, Rob
Kamphues en Anne-Greet Haars in huis kunnen we de Formule 1-liefhebbers op hun wenken bedienen", liet Zwaneveld weten in het statement.
Dat zullen we nog wel eens zien... In het persbericht - waar Kamphues officieel wordt bevestigd als commentator - laat Head of Sports van Viaplay, Marco Zwaneveld, weten dat de Formule 1 in Nederland alleen nog te zien is op Viaplay....
Op F1TV.
Ja, en beide vind ik prima.U123456 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:52:
Is het al duidelijk of de huidige F1 commentatoren van ViaPlay ook in 2025 blijven?
Je kunt ook F1TV gebruiken, en dan naar de Engelse luisteren. In mijn optiek zijn die heel erg Brits.
Pff, hopelijk laten ze het bij Kamphues. Als hij die andere twee ook mee krijgt zeg ik mijn abo uit principe op.
Nou albers er nog uit en ik neem ook een viaplay abbo
Het WK-darts wordt wel op een leuke, luchtige manier gebracht. De huiskamer-sfeer in de studio, de Viaplay-kersttruien en de algehele presentatie is ook een stuk minder zakelijk dan voorgaande toernooien. Hopelijk is dit het tipje van de sluier van de nieuwe weg die Viaplay in Nederland ingeslagen is. Enige echte issue voor mij blijft wel nog steeds de magere bitrate voor een premium streamingdienst anno 2024.
Het kan natuurlijk zo zijn dat je F1TV alleen maar kan zien als je ook Viaplay hebt. Dit doet de FOM in andere landen ook.W1ck1e schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:02:
[...]
[...]
Dat zullen we nog wel eens zien
Op F1TV.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Op "mijn F1TV" site zie ik dat begin februari weer ga betalen voor de komende periode. Iets van 65 euro als het goed is.Jassy schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:49:
Het kan natuurlijk zo zijn dat je F1TV alleen maar kan zien als je ook Viaplay hebt. Dit doet de FOM in andere landen ook.
Wat zei Viaplay ca. 3 jaar geleden ook alweer. We gaan voor een professionele en serieuze aanpak met andere commentatoren en betere analisten.418O2 schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:14:
Pff, hopelijk laten ze het bij Kamphues. Als hij die andere twee ook mee krijgt zeg ik mijn abo uit principe op.
En dan nu dit.
Ze moeten ook al zuinig zijn met uitgaves dus andere gaan hiervoor verdwijnen.
Zodra ik die schreeuwbeer in de Viaplay Studio zie zitten is mijn abo verleden tijd.
Als je niet op zegt zal er niks aan de hand zijn. Zo zijn er in Duitsland ook genoeg mensen die nog F1TV hebben. Het kan echter goed zijn dat ze nieuwe abonnees niet meer accepteren.W1ck1e schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:52:
[...]
Op "mijn F1TV" site zie ik dat begin februari weer ga betalen voor de komende periode. Iets van 65 euro als het goed is.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Dat stond er bij mij tot afgelopen maart ook. Toen werd dat verhoogd helaas.Jassy schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:05:
[...]
Als je niet op zegt zal er niks aan de hand zijn. Zo zijn er in Duitsland ook genoeg mensen die nog F1TV hebben. Het kan echter goed zijn dat ze nieuwe abonnees niet meer accepteren.
Misschien zijn ze er eindelijk achter na jarenlang verlies draaien dat het toch de verkeerde aanpak was. Ik denk dat toen viaplay de F1 rechten nogmaals voor 5 jaar heeft vastgelegd dat er bij wat ziggo mensen iets is gebeurd. Doornbos zoekt het in dubai.... Kamphues heeft een briefje naar viaplay gestuurd. Nou albers nog op de schopstoel, en misschien neem ik ook wel een abbotrinity999 schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:59:
[...]
Wat zei Viaplay ca. 3 jaar geleden ook alweer. We gaan voor een professionele en serieuze aanpak met andere commentatoren en betere analisten.
En dan nu dit.![]()
Zodra ik die schreeuwbeer in de Viaplay Studio zie zitten is mijn abo verleden tijd.
Alleen waar is Koert Westerman?dnmw2705 schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:38:
Het WK-darts wordt wel op een leuke, luchtige manier gebracht. De huiskamer-sfeer in de studio, de Viaplay-kersttruien en de algehele presentatie is ook een stuk minder zakelijk dan voorgaande toernooien. Hopelijk is dit het tipje van de sluier van de nieuwe weg die Viaplay in Nederland ingeslagen is. Enige echte issue voor mij blijft wel nog steeds de magere bitrate voor een premium streamingdienst anno 2024.
Deze kleine man stelt soms wel domme vragen.
Koert deed de middagsessies afgelopen dagenmathy_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:33:
[...]
Alleen waar is Koert Westerman?
Deze kleine man stelt soms wel domme vragen.
Ah daar kijk ik elke keer de samenvatting van.dnmw2705 schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:35:
[...]
Koert deed de middagsessies afgelopen dagen
W1ck1e schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:52:
[...]
Op "mijn F1TV" site zie ik dat begin februari weer ga betalen voor de komende periode. Iets van 65 euro als het goed is.
Die van mij vernieuwd over 3 dagen, en de prijs van vorig jaar (65,-) is inderdaad omhoog gegaan:Megupe schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:10:
[...]
Dat stond er bij mij tot afgelopen maart ook. Toen werd dat verhoogd helaas.
:strip_exif()/f/image/ROiXJHUv18qB1EUkFiEKBVy0.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij staat er op dit moment nog de oude prijs.dudinson schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:16:
Die van mij vernieuwd over 3 dagen, en de prijs van vorig jaar (65,-) is inderdaad omhoog gegaan:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Mkgs2bweHjFmDPHVkimuu3BG.png?f=user_large)
Dus volgens jou kan ik dezelfde prijsverhoging van 30 euro verwachten ?
En als je viaplay hebt, krijg je ook F1TV.meesje schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:46:
We zitten in het Viaplay topic. Voor F1Tv is er een apart topic.
Hehe. Dus dan hoef je het dus niet te hebben over prijsverhoging of verlenging van F1TV.W1ck1e schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:49:
[...]
En als je viaplay hebt, krijg je ook F1TV.
Jammer ik heb afgelopen jaar niet met Viaplay gekeken maar met F1TV vanwege de kosten maar ik mis het studio gedeelte wel.
Ik vond de stukken met Albers en Ho Pin Tung altijd leuk om te zien. Helaas heb ik echt een enorme hekel aan Tom Coronel en nu komt Rob Kamphues er ook nog eens bij. dus ik ben bang dat het door dat domme Max fanboy feestgelul wordt. Laatste 2 genoemde zijn gewoon niet objectief en voegen eigenlijk niks toe helemaal niet als je ze bij elkaar zet.
Ik vond de stukken met Albers en Ho Pin Tung altijd leuk om te zien. Helaas heb ik echt een enorme hekel aan Tom Coronel en nu komt Rob Kamphues er ook nog eens bij. dus ik ben bang dat het door dat domme Max fanboy feestgelul wordt. Laatste 2 genoemde zijn gewoon niet objectief en voegen eigenlijk niks toe helemaal niet als je ze bij elkaar zet.
ik reageerde in eerste instantie op dit citaat:meesje schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:58:
[...]
Hehe. Dus dan hoef je het dus niet te hebben over prijsverhoging of verlenging van F1TV.
En dat klopt volgens mij dus niet.... In het persbericht - waar Kamphues officieel wordt bevestigd als commentator - laat Head of Sports van Viaplay, Marco Zwaneveld, weten dat de Formule 1 in Nederland alleen nog te zien is op Viaplay....
Op dit moment klopt dat inderdaad niet. Je kunt nu nog een losse F1TV Pro abo afsluiten (11,90 euro p/m). En lopende (jaar)abo’s kunnen nog verlengd worden. Het zal me niet verbazen dat een los F1TV pro abo niet meer af te sluiten is en hun pagina verwijst naar Viaplay.W1ck1e schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:59:
[...]
ik reageerde in eerste instantie op dit citaat:
[...]
En dat klopt volgens mij dus niet.
Je vergeet hierbij te zeggen dat die CEO al heel snel weg was.trinity999 schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:59:
[...]
Wat zei Viaplay ca. 3 jaar geleden ook alweer. We gaan voor een professionele en serieuze aanpak met andere commentatoren en betere analisten.
En dan nu dit.![]()
Met die vergelijking kun je ook de schreeuwberen hier, en op NUJIJ aanhalen, die continu alles blijven herhalen.
Ziggo heeft nu ook hetzelfde probleem. De rechten te duur gekocht, het voordeel is wel nog dat ze hun internet en mobiel klantenbestand nog hebben. In mijn ogen zou de ACM die koppeling moeten gaan verbieden. In the UK zijn de prijzen voor het voetbal, daardoor belachelijk geworden. ESPN en ViaPlay moeten het helemaal alleen doen, en dat is voor ons als consument ook veel beter.
Zullen we het even afwachten hoe het uit gaat pakken?kaasaanfiets schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:59:
Jammer ik heb afgelopen jaar niet met Viaplay gekeken maar met F1TV vanwege de kosten maar ik mis het studio gedeelte wel.
Lijkt er inderdaad op dat Viaplay het iets luchtiger wil maken maar een Race Cafe gaat het echt niet worden hoor.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Alberts is een beetje een eigenwijze persoon, maar dat vind ik juist ook leuk. Bij het Race Cafe spreken ze elkaar na, en Jack komt dan weer met een nieuwtje die uiteindelijk nergens op is gebaseerd.kaasaanfiets schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 10:59:
Ze zijn allemaal pro Max, dit komt doordat ze allen een connectie hebben met de Verstappen familie. Opzicht is het gelukkig nog te doen, maar ook ik word weleens Verstappen moe.
Ook als aanvulling: ze hebben iemand binnengehaald van de Ziggo-stal.AvK schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:49:
[...]
Zullen we het even afwachten hoe het uit gaat pakken?
Lijkt er inderdaad op dat Viaplay het iets luchtiger wil maken maar een Race Cafe gaat het echt niet worden hoor.
Mijn ideale droom zou het binnenhalen van Winkelman zijn, en daarbij ook dat hij andere races mag doen. Het schreeuwen tijdens de MotoGP van die twee vind ik heel erg vervelend, terwijl hij volgens mij kennis en rust brengt in de chaos.
Ja daar heb je ook wel gelijk in.AvK schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:49:
[...]
Zullen we het even afwachten hoe het uit gaat pakken?
https://www.gpblog.com/nl...ndse-verstappen-fans.html
Ik zou zeggen geniet er nog van zolang het duurt
Mag hopen dat dit ook voor de komende 5 jaar zo blijft want Ff1TV is een goede backup voor als het bij VIaplay niet werkt.
Ik zou zeggen geniet er nog van zolang het duurt
Mag hopen dat dit ook voor de komende 5 jaar zo blijft want Ff1TV is een goede backup voor als het bij VIaplay niet werkt.
Ik heb nog vakantie en zou graag de PDC World Darts live willen volgen. Vanaf vandaag zijn de wedstrijden helaas alleen via Viaplay te zien ( en niet via het gratis Viaplay TV). Ik heb zelf Ziggo en ben me momenteel erg bewust van alle streamingdiensten, dus ik let goed op wat ik afsluit.
Is er een mogelijkheid om Viaplay voor een korte periode te nemen—bijvoorbeeld voor een paar dagen—eventueel met korting? Ik heb nu nog niets van Viaplay en ben ook niet van plan het langer te gebruiken. Voor Formule 1 wil ik later liever een los abonnement op F1 TV Pro nemen (zoals dit jaar).
Is er een mogelijkheid om Viaplay voor een korte periode te nemen—bijvoorbeeld voor een paar dagen—eventueel met korting? Ik heb nu nog niets van Viaplay en ben ook niet van plan het langer te gebruiken. Voor Formule 1 wil ik later liever een los abonnement op F1 TV Pro nemen (zoals dit jaar).
Ben ontzettend benieuwd hoe lang dat nog gaat.Quad schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 08:52:
@Yash100 het kan kosteloos via VTM Go (Belg) een DPG Media account is dan genoeg.
Of je neemt inderdaad een maandabonnement op Viaplay, zoals je dat als het goed is gelezen hebt, is die per maand opzegbaar.
Alternatief is PDCTV
https://video.pdc.tv/subscribe met verschillende mogelijkheden
Is WTA vrouwentennis nu op Viaplay? Ik zie nu wedstrijden live ervan in de app en WTA rechten sinds afgelopen jaar zat in een rare niemandsland waar het soort van op DAZN zat maar ook niet echt. Nu Viaplay? Vraag me af of dit gewoon voor een random tour is de rechten of dat ze echt heel wat WTA rechten hebben ingeslagen voor 2025.
Even of ik het ben, of dat er mogelijke issues zijn bij ViaPlay:
- Soms heb ik dat het beeld even herhaald (loopt), daarna gaat het weer gewoon weer verder
- Ik merk dat het instabiel is, en het beeld/bitrate wat tegenvalt.
Volgens AlleStoringen zijn er problemen: https://allestoringen.nl/storing/viaplay/kaart/
Nu kijk ik niet de darts-stream, dus weet niet of dit die eerdere meldingen was van Ziggo?
Ik kijk direct momenteel naar WHU-LIV.
- Soms heb ik dat het beeld even herhaald (loopt), daarna gaat het weer gewoon weer verder
- Ik merk dat het instabiel is, en het beeld/bitrate wat tegenvalt.
Volgens AlleStoringen zijn er problemen: https://allestoringen.nl/storing/viaplay/kaart/
Nu kijk ik niet de darts-stream, dus weet niet of dit die eerdere meldingen was van Ziggo?
Ik kijk direct momenteel naar WHU-LIV.
Je zou hun kunnen mailen, dit is wat Brave Search AI mij teruggeeft:polopolo150 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:11:
Is WTA vrouwentennis nu op Viaplay? Ik zie nu wedstrijden live ervan in de app en WTA rechten sinds afgelopen jaar zat in een rare niemandsland waar het soort van op DAZN zat maar ook niet echt. Nu Viaplay? Vraag me af of dit gewoon voor een random tour is de rechten of dat ze echt heel wat WTA rechten hebben ingeslagen voor 2025.
Ik denk dat dit klopt, aangezien ik het niet zie tussen het sport overzicht. Vroeger kon je ook inloggen op viaplay.dk en viaplay.se, je zou kunnen checken of je het daar wel ziet?According to the search results, Viaplay, a streaming service provided by NENT Group, has acquired the exclusive Swedish, Norwegian, and Finnish media rights to 50 tennis tournaments from the Women’s Tennis Association (WTA). This means that Viaplay will offer live streaming of WTA tennis matches, including WTA Premier and International category events, to fans in these regions.
In principe heet dit wat ze uitzenden officieel de "United Cup". Een Australisch tennis toernooi s'nachts en s'ochtends in Nederlandse tijdzone. Toen ik het aanzette zag ik vrouwen tennis maar zitten ook mannen en gemixt in.HollowGamer schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:40:
[...]
Je zou hun kunnen mailen, dit is wat Brave Search AI mij teruggeeft:
[...]
Ik denk dat dit klopt, aangezien ik het niet zie tussen het sport overzicht. Vroeger kon je ook inloggen op viaplay.dk en viaplay.se, je zou kunnen checken of je het daar wel ziet?
Waarschijnlijk weer zo'n sport evenement die ze voor een appel en een ei kopen. Ben er wel blij mee hoor, dat wel!
[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 29-12-2024 18:49 ]
M'n vriendin kijkt all WTA via WTA TV. Ziggo heeft ook rechten geloof ik, maar die zenden vaak alleen ATP uit en dan maar een paar potjes. Je kan dan vaak niet kijken wie je wil zien. Zou leuk zijn als Viaplay die rechten koopt, kan WTA TV eruit, maar zal inderdaad wel alleen de rechten van dit ene toernooi gekocht hebben.polopolo150 schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:47:
[...]
In principe heet dit wat ze uitzenden officieel de "United Cup". Een Australisch tennis toernooi s'nachts en s'ochtends in Nederlandse tijdzone. Toen ik het aanzette zag ik vrouwen tennis maar zitten ook mannen en gemixt in.
Waarschijnlijk weer zo'n sport evenement die ze voor een appel en een ei kopen. Ben er wel blij mee hoor, dat wel!Beetje Australian Open vibes krijg ik van deze tijdstippen
Alle Grand Slams zitten dan weer bij Discovery wat nu weer onder HBO Max valt het extra sport abbonnement.
Duur grapje als sport liefhebbers inmiddels.. Maja blijft een "luxe" product natuurlijk.
Ik kijk nu darts via Viaplay op de Apple TV maar ik schrik van de kwaliteit. Jeetje had ook een YouTube stream kunnen zijn
Iemand bekend met deze foutmelding?
Update20u37: ik ben niet de enige problemen
Update20u37: ik ben niet de enige problemen
:strip_exif()/f/image/DmrZqxhuNktrXNRXlW6m6Hvi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door dnmw2705 op 02-01-2025 20:38 ]
Toevallig meer mensen die Viaplay op dit moment niet kunnen gebruiken?
Niks doet het meer, terugkijken en live niet.
Niks doet het meer, terugkijken en live niet.
Ik krijg hier eerst foutcode “default” gevolgd door foutcode “video” als ik darts wil kijkendnmw2705 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:35:
Iemand bekend met deze foutmelding?
[Afbeelding]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Jep hier ook problemen. Man man wat een drama club dat Viaplay.
Het is echt niet te geloven wat een zooitje weer …!
Moest eerst al opnieuw inloggen en vervolgens foutcode video.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ja, hier ook.
Opnieuw inloggen hielp niet.
Opnieuw inloggen hielp niet.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Helaas ondervinden we momenteel technische problemen met de stream van het WK Darts. Er wordt hard gewerkt om de problemen z.s.m. op te lossen. Excuses voor het ongemak!#ViaplayDarts #WKDarts
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 2 januari 2025
Inmiddels 50K aan meldingen.... https://allestoringen.nl/storing/viaplay/
Gelukkig is darts ook gratis te kijken via VTM GO+. Dus hier staat het gewoon aan. Maar wat een prutsers blijven het bij Viaplay.
Nou ja... ze hebben nog even voor de wedstrijd begint...
Gelukkig is darts ook gratis te kijken via VTM GO+. Dus hier staat het gewoon aan. Maar wat een prutsers blijven het bij Viaplay.
Nou ja... ze hebben nog even voor de wedstrijd begint...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Oké nu weet ik weer waarom ik viaplay zo vervloek.
En in plaats van dat ze de wedstrijden gewoon op Viaplay TV knallen omdat ze zelf prutsen, maar nee hoor: ze zijn zo flexibel als gewapend beton!
Net op tijd de draadjes weer aan elkaar..
Wel met een irritante banner onderin beeld.
The best is yet to come
In de android app geen last vanDean Martin schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:53:
Opnieuw de stream starten verhelpt het probleem.Dean Martin schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:53:
Hier niet...NotSoSteady schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:57:
[...]
Opnieuw de stream starten verhelpt het probleem.
Edit: app geforceerd sluiten wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Dean Martin op 02-01-2025 21:00 ]
The best is yet to come
Hier weer beeld op de LG Tv app.
Jammer, het ging de laatste tijd zo goed hier
Niet dat het mij ook maar iets boeit, maar m’n ouders hingen aan al weer aan de telefoon
Niet dat het mij ook maar iets boeit, maar m’n ouders hingen aan al weer aan de telefoon
Hier ook al, klaagden over 'wazig beeld onder de tekst World Darts Championship'krakendmodem schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:59:
Hier weer beeld op de LG Tv app.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2