Ik ben toch wel blij met Viaplay TV. Af en toe live een leuke PL wedstrijd. En daarnaast op zondagavond een uitzending met samenvattingen van alle in het weekend gespeelde wedstrijden. Ik heb het nog niet gevonden, maar is er zoiets ook voor de Bundesliga?
Erg slechte stream vandaag voor de Premier League matches. Mijn schoonvader wilde de Manchester United kijken maar het was echt belabberd. Happerende continue. Nu is mijn internet niet echt snel maar zo erg is het normaal niet.
Bij mij was het soepelalienfruit schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:51:
Erg slechte stream vandaag voor de Premier League matches. Mijn schoonvader wilde de Manchester United kijken maar het was echt belabberd. Happerende continue. Nu is mijn internet niet echt snel maar zo erg is het normaal niet.
Nergens geen last van gehad. Ik heb gekeken vanaf half 3 tot einde Man United - LIverpool. Brave browser op MX Linux.alienfruit schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:51:
Ik ook niet met de Next-box van Ziggo, geen enkele hapering gezien. Heb zowel F1 als Manchester gekeken.desalniettemin schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:23:
[...]
Nergens geen last van gehad. Ik heb gekeken vanaf half 3 tot einde Man United - LIverpool. Brave browser op MX Linux.
Werd je internet ook niet door iets anders gebruikt?alienfruit schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:51:
[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 01-09-2024 20:50 ]
Voorlopig blijft live streaming toch een probleem. Netflix heeft het ook een aantal keren geprobeerd en wat ik ervan begrijp is dat ook niet altijd even positief ontvangen. Geloof dat er vanavond ook weer een event gepland staat om 21:00 op netflix.TexMex schreef op zondag 1 september 2024 @ 07:14:
[...]
Waarom toch altijd die eeuwige focus op Ziggo? Laat lekker gaan en geniet van Viaplay zou ik zeggen...
Overigens lopen de (gratis) UEFA-streams na wat aanloopproblemen inmiddels prima bij Ziggo. En ook op het gebied van alle wedstrijden uitzenden zijn er ontwikkelingen:
Ziggo Sport toont alle wedstrijden LaLiga en Serie A live
Ziggo onthult online aanbod Ziggo Sport Totaal GO: 21 streams bij einde groepsfase UEFA voetbal
Ook ziggo heeft wat problemen (gehad). Veel account gerelateerd, maar toch ook wat synchronisatie problemen of beeldproblemen. Erg benieuwd hoe dat straks gaat tijdens de europese competities. Positief is wel dat ze nu dus alle wedstrijden uitzenden van de competities die ze hebben (La liga, Seria A en de europese voetbalcompetities)
En Viaplay, tja ze zijn nu een aantal jaren verder en nog steeds hebben ze het niet onder controle. Het gaat dan wel beter dan de begin periode, maar het is nog steeds ondermaats qua betrouwbaarheid.
De nieuwe CEO is op X al een stuk rustiger, hoor hem niet veel meer over zijn ambities om de beeldkwaliteit te verhogen.
We blijven het weer volgen de komende maanden. In 2025 maar weer eens een meetpunt om te kijken wat het volgend jaar wordt. F1 tv of Viaplay.
Niet op Viaplay TV, maar wel op Viaplay. Het heet Bundesliga Sunday highlights en het commentaar is in het engels.meesje schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:09:
Ik ben toch wel blij met Viaplay TV. Af en toe live een leuke PL wedstrijd. En daarnaast op zondagavond een uitzending met samenvattingen van alle in het weekend gespeelde wedstrijden. Ik heb het nog niet gevonden, maar is er zoiets ook voor de Bundesliga?
Is er maar 1 commentator beschikbaar voor de PL ?
Luister de hele tijd naar die Guy en moet alleen maar aan Darts denken bij hem
Luister de hele tijd naar die Guy en moet alleen maar aan Darts denken bij hem
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het klopt dat live streamen wat anders is dan het normale streamen. Maar je zou toch mogen verwachten dat z het inmiddels wel onder controle zouden moeten hebben na 2,5 jaar. En laat ze anders eens een telefoontje doen naar Eurosport/ HBO Max. Zij hebben tijdens de OS laten zien hoe het moet. En laten dat overigens nog steeds zien. Ook de vuelta is weer een feestje.Aartstyle schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:57:
[...]
Voorlopig blijft live streaming toch een probleem. Netflix heeft het ook een aantal keren geprobeerd en wat ik ervan begrijp is dat ook niet altijd even positief ontvangen. Geloof dat er vanavond ook weer een event gepland staat om 21:00 op netflix.
Ook ziggo heeft wat problemen (gehad). Veel account gerelateerd, maar toch ook wat synchronisatie problemen of beeldproblemen. Erg benieuwd hoe dat straks gaat tijdens de europese competities. Positief is wel dat ze nu dus alle wedstrijden uitzenden van de competities die ze hebben (La liga, Seria A en de europese voetbalcompetities)
En Viaplay, tja ze zijn nu een aantal jaren verder en nog steeds hebben ze het niet onder controle. Het gaat dan wel beter dan de begin periode, maar het is nog steeds ondermaats qua betrouwbaarheid.
De nieuwe CEO is op X al een stuk rustiger, hoor hem niet veel meer over zijn ambities om de beeldkwaliteit te verhogen.
We blijven het weer volgen de komende maanden. In 2025 maar weer eens een meetpunt om te kijken wat het volgend jaar wordt. F1 tv of Viaplay.
Stond ook in de Insta Storie bij de vrouw van van GerwenZicoDon schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:17:
En het is weer raak, tijdens het darten komt leuk het scherm “thanks for watching” 😂
Wat een drama is het, en het wordt met de week erger.
Hopelijk is dat zooitje snel failliet. Helemaal ruk dat hun alle rechten hebben van sporten die ik graag kijk. Zou het er graag per direct uit trappen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat viel mij ook al op. Ook zoekt ie veel minder de media op, dan dat ie eerst deed. Wel heeft ie laatst nogmaals aangeven dat er aan gewerkt wordt.Aartstyle schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:57:
[...]
Maar zolang ik gebruik kan maken van mijn Nederlandse account bij Viaplay.se, hoor je mij niet klagen. Ik versta er geen snars van, maar F1 en PL in 4k kijkt net even beter weg.
[ Voor 5% gewijzigd door dnmw2705 op 03-09-2024 08:02 ]
https://www.totaaltv.nl/n...studioprogrammas-blijven/
Lijkt mij best leuk. En slim dat ze de kracht van diverse landen samen bundelen.
Maar helaas nog steeds geen bericht over een aanstaande upgrade van de beeldkwaliteit in Nederland.
Lijkt mij best leuk. En slim dat ze de kracht van diverse landen samen bundelen.
Maar helaas nog steeds geen bericht over een aanstaande upgrade van de beeldkwaliteit in Nederland.
Toe maar, Bartje Nolles ( die kleine man langs het veld) is zijn snoepreisjes kwijt?Aartstyle schreef op donderdag 5 september 2024 @ 08:26:
https://www.totaaltv.nl/n...studioprogrammas-blijven/
De afgelopen paar weken heb ik MotoGP en IndyCar gekeken op Viaplay Noorwegen. Maar het lijkt erop dat dit aan banden is gelegd. 😅 De MotoGP uitzendingen zijn in elk geval niet meer te openen via een 'buitenlandse' Viaplay. Jammer want de kwaliteit bij Ziggo Sport met name bij het terugkijken is dramatisch.
Jup, dichtgezet. Helaas.Edwin7290 schreef op zondag 22 september 2024 @ 07:24:
De afgelopen paar weken heb ik MotoGP en IndyCar gekeken op Viaplay Noorwegen. Maar het lijkt erop dat dit aan banden is gelegd. 😅 De MotoGP uitzendingen zijn in elk geval niet meer te openen via een 'buitenlandse' Viaplay. Jammer want de kwaliteit bij Ziggo Sport met name bij het terugkijken is dramatisch.
Gaat iets niet goed bij Viaplay, krijg de melding bedankt voor het kijken 
Na 5minuten begon het ineens te werken hopelijk blijft dat zo en ook de kwaliteit stabiel

Na 5minuten begon het ineens te werken hopelijk blijft dat zo en ook de kwaliteit stabiel
[ Voor 39% gewijzigd door Pimmuz op 22-09-2024 13:10 ]
Sinds Viaplay een nieuwe leiding in Nederland heeft, merk ik echter wel verbetering op. Waar ik voorheen regelmatig last had van vastlopers, heb ik daar nu nauwelijks nog last van, en de streams werken stabiel. De kwaliteit van de streams is ook verbeterd, al zou het van mij nog net wat scherper mogen zijn. Ik ben er vanaf het begin bij, dus die subtiele verbeteringen vallen mij meteen op.
Wat ik ook erg waardeer in vergelijking met lineaire tv, is de flexibiliteit van de app. Ik kan deze overal downloaden en zonder gedoe meteen kijken. Vaak bezoek ik in het weekend mijn ouders, en als er dan 's avonds een interessante voetbalwedstrijd is, hoef ik niet afhankelijk te zijn van mijn tv-abonnement thuis.
Wat ik ook erg waardeer in vergelijking met lineaire tv, is de flexibiliteit van de app. Ik kan deze overal downloaden en zonder gedoe meteen kijken. Vaak bezoek ik in het weekend mijn ouders, en als er dan 's avonds een interessante voetbalwedstrijd is, hoef ik niet afhankelijk te zijn van mijn tv-abonnement thuis.
[ Voor 8% gewijzigd door DeJurist op 22-09-2024 14:25 ]
Ik had vooral vastlopers en vastlopers die 2x en soms meer achter elkaar herhaald werden, met Firefox. Sinds ik Brave gebruik heb ik daar geen last meer van. Soms komen die vastlopers en scheuren van het beeld ook door atmosferische storingen.DeJurist schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:20:
Sinds Viaplay een nieuwe leiding in Nederland heeft, merk ik echter wel verbetering op. Waar ik voorheen regelmatig last had van vastlopers, heb ik daar nu nauwelijks nog last van, en de streams werken stabiel. De kwaliteit van de streams is ook verbeterd, al zou het van mij nog net wat scherper mogen zijn. Ik ben er vanaf het begin bij, dus die subtiele verbeteringen vallen mij meteen op.
Ik kijk alleen op mijn televisie via de App.desalniettemin schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:46:
[...]
Ik had vooral vastlopers en vastlopers die 2x en soms meer achter elkaar herhaald werden, met Firefox. Sinds ik Brave gebruik heb ik daar geen last meer van. Soms komen die vastlopers en scheuren van het beeld ook door atmosferische storingen.
Wat mij betreft als het nog duurder wordt dan 13 euro per maand dan kunnen ze sporten wel gaan opsplitsen. Ik hoef geen darten. F1 twijfel ik nog beetje overRuud888 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:52:
Het gaat niet best bij Via!
https://www.totaaltv.nl/n...ogelijke-prijsaanpassing/
Wil Engels en evt Duits voetbal zien.
Dat zal pas gebeuren op het moment dat de klanten met voetbalstadions tegelijk opzeggen. Want nu betaald een niet-F1 kijker ook 17,99 wanneer ie alleen Bundesliga en Premier League kijkt. Wanneer ze het gaan opsplitsen krijg je hetzelfde als Viaplay in Zweden: Viaplay (medium) met Sport en Viaplay (total) met Premium sport waar die laatste vorm F1 en PL bevat.Megupe schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:59:
[...]
Wat mij betreft als het nog duurder wordt dan 13 euro per maand dan kunnen ze sporten wel gaan opsplitsen. Ik hoef geen darten. F1 twijfel ik nog beetje over
Wil Engels en evt Duits voetbal zien.
Ik zoek de shakedown van de GP verenigde Staten maar kan hem niet vinden?
Is er niet tijdens een sprintweekend.Pimmuz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 17:02:
Ik zoek de shakedown van de GP verenigde Staten maar kan hem niet vinden?
Helder weer wat geleerd (moet zeggen vind wel jammer zeker na die extra zomerstop was graag weer even bijgepraat.)
Geen studio talk meer tijdens de rust bij premier league wedstrijden ?
Man City - Southampton
Ronde 9 | Premier League | Gisteren om 15:50
Arsenal - Liverpool
Ronde 9 | Studio | Premier League | Vandaag om 17:00
Ok weer wat geleerd van Viaplay.
Man City - Southampton
Arsenal - Liverpool
[ Voor 57% gewijzigd door Pimmuz op 27-10-2024 11:40 . Reden: Antwoord zelf gevonden ]
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Replay TV? Zowel bij P3 als de kwalificatie hapert de stream steeds wanneer er data wordt opgehaald van de servers. Dit downloaden duurt vaak ongeveer een minuut. Zodra er genoeg data is binnengehaald, stopt de gegevensoverdracht en verloopt de stream weer soepel. Na ongeveer twee minuten begint het downloaden opnieuw, wat weer haperingen in de stream veroorzaakt. Het zijn echt zichtbare stotteringen.
Dit probleem doet zich voor op een bedrade Google Chromecast HD. Ik heb het ook in een ander huishouden getest, en daar gebeurt hetzelfde.
Dit probleem doet zich voor op een bedrade Google Chromecast HD. Ik heb het ook in een ander huishouden getest, en daar gebeurt hetzelfde.
Bezuinigingen hoofdzakelijk, want het aantal abonnees schijnt terug te lopen. En meestal zitten ze er alleen tijdens de echt grote wedstrijden, zoals bv om half 6 ARS - LIV. En ik mis het ook niet. Ik sla het meestal ook over. Net zoals met de formule 1. Slap gelul meestal.Pimmuz schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:50:
Geen studio talk meer tijdens de rust bij premier league wedstrijden ?
Man City - Southampton
Arsenal - Liverpool
[ Voor 8% gewijzigd door desalniettemin op 27-10-2024 13:16 ]
Ja zo'n vermoeden had ik al en dat abonnees weglopen of wat dan ook had ik ook ergens gelezen. Ja je kunt de prijs blijven verhogen, aanbod verminderen, kwaliteit blijft schommelen maar op den duur houd het een keer op.desalniettemin schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:13:
[...]
Bezuinigingen hoofdzakelijk, want het aantal abonnees schijnt terug te lopen. En meestal zitten ze er alleen tijdens de echt grote wedstrijden, zoals bv om half 6 ARS - LIV. En ik mis het ook niet. Ik sla het meestal ook over. Net zoals met de formule 1. Slap gelul meestal.
Hopelijk focussen ze zich op de core products zoals F1, Premier League voetbal & Darts dan blijven de meeste klanten wel.
Nou, voor sommige (Europese) kleine toernooien bij de PDC doen ze ook geen studio tussen de wedstrijden door meer…
Ja, het is soms tijdvulling, maar voor de laatste wedstrijden zoals dit weekend is achtergrond info vanuit de studio vind ik ook fijn.
Ja, het is soms tijdvulling, maar voor de laatste wedstrijden zoals dit weekend is achtergrond info vanuit de studio vind ik ook fijn.
http://specs.tweak.to/5253
Ik kan nergens vinden waar ik het aantal ingelogde cq actieve apparaten kan zien.. Is dat wel mogelijk? Enig wat ik vind is dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet instellen om overal uit te loggen..
©2004
Nee, dat is niet te zien helaas. En het wachtwoord wijzigen om overal uit te loggen werkt ook niet.hk12nl schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:53:
Ik kan nergens vinden waar ik het aantal ingelogde cq actieve apparaten kan zien.. Is dat wel mogelijk? Enig wat ik vind is dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet instellen om overal uit te loggen..
Ik kon laatst niet meer inloggen omdat ik blijkbaar op te veel apparaten was ingelogd, wachtwoord wijzigen hielp niet. Ik moest contact met de helpdesk opnemen en zij hebben mijn account een reset gegeven.
Bij Netflix kan je dit allemaal zelf doen, maar niet bij Viaplay.
Ik heb het hoofdzakelijk voor de Premier League.Pimmuz schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:01:
[...]
Ja zo'n vermoeden had ik al en dat abonnees weglopen of wat dan ook had ik ook ergens gelezen. Ja je kunt de prijs blijven verhogen, aanbod verminderen, kwaliteit blijft schommelen maar op den duur houd het een keer op.
Hopelijk focussen ze zich op de core products zoals F1, Premier League voetbal & Darts dan blijven de meeste klanten wel.
Denk je leuk voetbal te kijken want 1 van jouw cluppies speelt weer Championship, zend Viaplay het zonder geluid uit
(stoke vs derby)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bij het terugkijken van de sprint-kwali werd de stream voortijdig gestopt. De uitzending was bij het stoppen van de stream nog niet afgelopen. Het lijkt wel alsof ViaPlay op het verkeerde moment een knip heeft gezet.
Slordig.
Slordig.
Niemand anders die dit heeft toevallig? Ervaar het dit weekend weer. Live is geen probleem.WiseDise schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:06:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Replay TV? Zowel bij P3 als de kwalificatie hapert de stream steeds wanneer er data wordt opgehaald van de servers. Dit downloaden duurt vaak ongeveer een minuut. Zodra er genoeg data is binnengehaald, stopt de gegevensoverdracht en verloopt de stream weer soepel. Na ongeveer twee minuten begint het downloaden opnieuw, wat weer haperingen in de stream veroorzaakt. Het zijn echt zichtbare stotteringen.
Ik herken je problemen heb het weleens gehad bij Darts terug kijken of een kwali dag later. Vooralsnog werkt alles dit weekend perfect nu nog die kutregen wegWiseDise schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:37:
[...]
Niemand anders die dit heeft toevallig? Ervaar het dit weekend weer. Live is geen probleem.
Wat me echt irriteert aan Viaplay en F1TV is dat ik op Android niet in Picture-in-Picture kan kijken. Ondertussen kan ik dat met zo'n beetje elke video app die ik gebruik, behalve die twee.
Ben niet altijd in de gelegenheid om op TV of thuis te kijken, dan is het ideal als ik zit te reizen in het OV ofzo.

Ben niet altijd in de gelegenheid om op TV of thuis te kijken, dan is het ideal als ik zit te reizen in het OV ofzo.
Helaas werkt er op dit moment helemaal niks bij Viaplay.
Zat dit topic al te refreshen. Zowel op AppleTv als op m’n iPhone krijg ik een foutmelding.Pimmuz schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:13:
Helaas werkt er op dit moment helemaal niks bij Viaplay.
Zelfde hier, waardeloos zegUninPro schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:14:
[...]
Zat dit topic al te refreshen. Zowel op AppleTv als op m’n iPhone krijg ik een foutmelding.
Helaas. Hier werkt Viaplay ook niet op de pc (met Firefox).
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Ze zijn ivm met de ‘aangepaste tijden’ nog niet wakker daar ..😂
ATV
ATV
[ Voor 3% gewijzigd door MilesD. op 03-11-2024 11:18 ]
Hier op de Apple TV ook geen beeld te krijgen van de kwali. De gegevens hebben niet de juiste structuur. Whatever that means….
Ik word hier helemaal ziek van ene moment werkt alles goed en dan weer niet en hier moeten we het dan nog 5jaar mee doen terwijl het al 3jaar dikke ellende is.
Altijd fijn om hier even de bevestiging te krijgen dat een probleem niet aan je eigen apparatuur ligt
“Enkele gebruikers ervaren problemen met de F1 stream, er loopt een onderzoek.” Aldus dus de Viaplay app op m’n LG tv.
[ Voor 19% gewijzigd door Jeroenvde89 op 03-11-2024 11:22 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Via https://f1tv.formula1.com werkt het wel hier.
Nog steeds problemen hier op een LG TV met de Viaplay app. Moest zojuist opnieuw aanmelden maar F1 stream blijft foutmelding geven
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Gelukkig maar dat Viaplay met een F1TV abbo komt, dan kan je tenminste Formule 1 kijken.
Komt? Dat zit er al een tijdje bij hoor!Marrtijn schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:27:
Gelukkig maar dat Viaplay met een F1TV abbo komt, dan kan je tenminste Formule 1 kijken.
Hier werkt het weer op een LG.Ruud2001 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:27:
Nog steeds problemen hier op een LG TV met de Viaplay app. Moest zojuist opnieuw aanmelden maar F1 stream blijft foutmelding geven
Werkt inderdaad weer...
Zojuist even op F1TV Pro gekeken, en dan zie je weer het verschil in beeldkwaliteit.
Zojuist even op F1TV Pro gekeken, en dan zie je weer het verschil in beeldkwaliteit.
Gisteren was de app al lang aan het laden en moest ik weer inloggen en nu steeds een foutmelding op de LG
Hier werkt het niet op de lg, alleen op de laptop. Op de ipad en telefoon werkt het ook niet.
Nu ook beeld & geluid via de F1tv.com Viaplay commentaar werkt wel.
Hm hier de stream om 11:15 gestart op de Google TV app zonder problemen.
En inderdaad je kunt junt ook F1TV als alternatief gebruiken.
En inderdaad je kunt junt ook F1TV als alternatief gebruiken.
Ik was inderdaad wel blij dat ik de F1TV had geactiveerd, en vond het prettig dat ze aangeven dat "enkele" gebruikers last van hadden dat ze niet konden kijken. Ik denk wel meerdere gebruikers, maar wilden het waarschijnlijk het laten lijken op een kleine storing.
Wat mij wel opviel (ik kijk via de next -> viaplay app) is dat het leek dat de F1TV (via casting naar mijn tv) een (veel) betere beeldkwaliteit heeft (had?), het zag er wat strakker uit. Geen idee of het zo was..
Wat mij wel opviel (ik kijk via de next -> viaplay app) is dat het leek dat de F1TV (via casting naar mijn tv) een (veel) betere beeldkwaliteit heeft (had?), het zag er wat strakker uit. Geen idee of het zo was..
Dat klopt idd. Iedereen die hier een VP abbo heeft wil ik aanraden om te koppelen met de f1 tv app. Stuk betrouwbaarder en betere beeldkwaliteit. Je kan ook nog meerdere talen commentaar kiezen (inclusief het VP commentaar). Je kan echter niet de VP voorbeschouwing zien, maar dan moet je het doen met de f1 TV voorbeschouwing. Die overigens prima is.Sjowhan schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:35:
Ik was inderdaad wel blij dat ik de F1TV had geactiveerd, en vond het prettig dat ze aangeven dat "enkele" gebruikers last van hadden dat ze niet konden kijken. Ik denk wel meerdere gebruikers, maar wilden het waarschijnlijk het laten lijken op een kleine storing.
Volgens de website van Ziggo, zal FA-Cup vanaf komende ronde te zien zijn bij Viaplay.
Mocht je 30 november om 16u00 niets te doen hebben, kan je kijken naar o.a. Accrington Stanley vs. Swindon Town, Peterborough Sports vs. Notts County of Stockport County FC vs. Brackley Town
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/voetbal/fa-cup
Mocht je 30 november om 16u00 niets te doen hebben, kan je kijken naar o.a. Accrington Stanley vs. Swindon Town, Peterborough Sports vs. Notts County of Stockport County FC vs. Brackley Town
Bedankt voor de tip. Al ga ik genoemde wedstrijden niet kijken. Ik wacht tot de betere clubs tegen elkaar spelen.dnmw2705 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:03:
Volgende de website van Ziggo, zal FA-Cup vanaf komende ronde te zien zijn bij Viaplay.
Ik weet niet wat er vandaag precies aan de hand is maar elke keer bij de opkomst dus als de heren (of vrouw) het podium oplopen begint het beeld te haperen en dat stop nadat men ook is gestopt met de muziek.
Heel vaag heel irritant maar gelukkig ook erg kort de storing that is.
Heel vaag heel irritant maar gelukkig ook erg kort de storing that is.
CEO Viaplay Nederland stopt eind van het jaar. Vervanger William Linders (ex-VodafoneZiggo) zal de functie overnemen per 1 januari.
https://www.linkedin.com/...-7262843145481048067-O5gF
CEO Viaplay Nederland stopt eind van het jaar. Vervanger William Linders (ex-VodafoneZiggo) zal de functie overnemen per 1 januari.
https://www.gpfans.com/nl...wick-stapt-per-direct-op/
https://www.gpfans.com/nl...wick-stapt-per-direct-op/
Ik zit Manchester City - Tottenham te kijken, maar het beeld schokt regelmatig. Meer mensen hier last van?
Ja, op alle apparaten.desalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:38:
Ik zit Manchester City - Tottenham te kijken, maar het beeld schokt regelmatig. Meer mensen hier last van?
Zo te zien ook op down detector een spike.
Niet om aan te zien nee... Vreselijkdesalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:38:
To dare is to do
De huidige stand gelukkig wel.
Ik heb contact gezocht met de ViaPlay helpdesk. Hopelijk lezen ze even mee.
Het lijkt niet de PL-stream, want ze hadden het ook al bij de voorbeschouwing van de wedstrijd.
Het doet mij denken aan een process dat hangt op de PC, en dan bijna vastloopt doordat de CPU het niet meer aan kan. De geluidsstream zal wel losstaan van de beelden.
[ Voor 21% gewijzigd door HollowGamer op 23-11-2024 19:01 ]
De score is heerlijk 😄HollowGamer schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:57:
[...]
De huidige stand gelukkig wel.
Ik heb contact gezocht met de ViaPlay helpdesk. Hopelijk lezen ze even mee.
Het lijkt niet de PL-stream, want ze hadden het ook al bij de voorbeschouwing van de wedstrijd.
Het doet mij denken aan een process dat hangt op de PC, en dan bijna vastloopt doordat de CPU het niet meer aan kan. De geluidsstream zal wel losstaan van de beelden.
Sky stream is wel gewoon helemaal goed, dus die ook maar aan geslingerd.
To dare is to do
Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel problemen bij Viaplay lees ik net op allestoringen.nl
Viaplay hapert hier sinds een week of wat steeds.
Kijken via een Apple tv, eigenlijk nooit problemen, gehad, andere diensten draaien als een zonnetje.
Zijn er meer mensen die hier nu last van hebben?
Is echt niet te kijken zo.
Edit; dit geldt specifiek voor de F1.
Kijken via een Apple tv, eigenlijk nooit problemen, gehad, andere diensten draaien als een zonnetje.
[ Voor 8% gewijzigd door smurfinmark op 29-11-2024 18:33 ]
bij viaplay krijg je ook toegang tot F1TV, werkt altijd goed met prima beeld en engels commentaar (al kan je ook duits/spaans/etc kiezen)smurfinmark schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:31:
Ja daar zitten we ondertussen op, maar bedankt voor de tip. Blijft vreemd hoe slecht ze het voor elkaar hebben bij Viaplay.Megupe schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:41:
[...]
bij viaplay krijg je ook toegang tot F1TV, werkt altijd goed met prima beeld en engels commentaar (al kan je ook duits/spaans/etc kiezen)
Beeld is trouwens ook merkbaar beter.
Hier precies hetzelfde, erg irritant.smurfinmark schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:31:
Hier ook LG G3 tv en ATV haperingen en opnieuw inloggen F1Pro
Voor de rest gaat alles goed, alweer tijd voor een nieuwe CEO …🥴
Voor de rest gaat alles goed, alweer tijd voor een nieuwe CEO …🥴
Afgelopen paar weken eigenlijk alleen problemen gehad bij het starten van een stream direct na het starten van de app. Krijg dan een foutmelding en de "zandloper" blijft draaien. Een keer terug en weer opnieuw de stream starten gaan dan wel goed. Daarna ook geen problemen meer met de stream.
Afgelopen jaar 2x gehad dat de stream haperde tijdens de F1. Verder geen problemen gehad.
App draait op Google TV.
Afgelopen jaar 2x gehad dat de stream haperde tijdens de F1. Verder geen problemen gehad.
App draait op Google TV.
Afgelopen weekend alleen maar problemen gehad met F1 op Viaplay. Het beeld en geluid bleven iedere 20 seconden even 'hangen' en schoten dan weer een fractie van een seconde terug. Super-irritant.
Ik heb de race uiteindelijk via F1TV gekeken en dat ging prima. Ook beter beeld. En de voor- en nabeschouwing maar gelaten voor wat die was.
Lang heb ik geen problemen met VP gehad, maar de laatste weken is het weer een doffe ellende. Lijkt wel of ze weer terug bij af zijn.
Ik heb de race uiteindelijk via F1TV gekeken en dat ging prima. Ook beter beeld. En de voor- en nabeschouwing maar gelaten voor wat die was.
Lang heb ik geen problemen met VP gehad, maar de laatste weken is het weer een doffe ellende. Lijkt wel of ze weer terug bij af zijn.
Jaarabonnement is weer beschikbaar. Nog steeds 13,79 per maand omgerekend
Kan deze nog niet afsluiten als je jaar abonnement 2024 nog loopt tot december 2024!dnmw2705 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:46:
Jaarabonnement is weer beschikbaar. Nog steeds 13,79 per maand omgerekend
Of moet je deze eerst annuleren en opnieuw abonneren ?
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 04-12-2024 12:18 ]
Ik heb even teruggezocht hoe ik het heb moeten aanpakken.Albert020 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:17:
[...]
Kan deze nog niet afsluiten als je jaar abonnement 2024 nog loopt tot december 2024!
Of moet je deze eerst annuleren en opnieuw abonneren ?
Mijn abonnement verliep 25feb2024.
Ik heb op 14feb mijn abonnement geannuleerd, en op 25feb is deze geannuleerd.
Op 26feb heb ik (weer) een jaar abonnement afgesloten voor een jaar.
Dus inderdaad, eerst annuleren. Dan zie je ook de datum waarop je abonnement daadwerkelijk stopgezet wordt. Hierna heb je (weer) een mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten.
Thanks, bij deze geannuleerd....Sjowhan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:15:
[...]
Ik heb even teruggezocht hoe ik het heb moeten aanpakken.
Dus inderdaad, eerst annuleren. Dan zie je ook de datum waarop je abonnement daadwerkelijk stopgezet wordt. Hierna heb je (weer) een mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten.
Mijn abonnement loopt tot 26-1-2025, maar heb deze ook geannuleerd.Sjowhan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:15:
[...]
Ik heb even teruggezocht hoe ik het heb moeten aanpakken.
Weet iemand tot hoe lang deze actie loopt voor nieuwe jaarabonnement? Want anders sluit ik een nieuwe jaar abonnement wel af op een ander mailadres.
BP on the move!!!
Ik maakte mij toentertijd "druk" dat ik niet tegen een 'gereduceerd' tarief een jaarabonnement kon afsluiten, maar zelfs eind februari was dit dus mogelijkBas Post schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:17:
[...]
Mijn abonnement loopt tot 26-1-2025, maar heb deze ook geannuleerd.
Weet iemand tot hoe lang deze actie loopt voor nieuwe jaarabonnement? Want anders sluit ik een nieuwe jaar abonnement wel af op een ander mailadres.
Vreemde actie van Viaplay voor bestaande klanten. Kreeg ook eind oktober een mail dat mijn jaar abonnement op 25-01-25 afloopt. Als ik niks doe wordt dit automatisch een maandabonnement met de dan geldende kosten.
Heb hem ook net opgezegd. Zie wel of en wanneer het jaar abonnement beschikbaar is.
Heb hem ook net opgezegd. Zie wel of en wanneer het jaar abonnement beschikbaar is.
Dit was nadat de commentator zei dat hij wat afbrakPimmuz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:32:
[Afbeelding]
Blijft lastig voor ze maar gelukkig werkt F1tv wel naar behoren.
per ongeluk aan de apparatuur gezeten?
Klopt hoorde ik ook maar dat lijkt me toch heel sterk dat hun invloed kunnen hebben op het technische gedeelte.Willem30 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:53:
[...]
Dit was nadat de commentator zei dat hij wat afbrak![]()
per ongeluk aan de apparatuur gezeten?
Gelukkig gebeurde het tijdens een vrije training en niet tijdens de kwalificatie of race *klopt af*.Pimmuz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:32:
[Afbeelding]
Blijft lastig voor ze maar gelukkig werkt F1tv wel naar behoren.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Bovenstaande wederom actueel.Megupe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:07:
Alvast voor komend weekend. Viaplay en F1 geeft problemen, kijk lekker op f1tv.
Graag gedaan!
Waarom blijft iedereen via viaplay kijken en blijft men klagen als er een beter alternatief is?
Omdat ik ervoor heb betaald? Omdat ik ook andere dingen kijk bij Viaplay en dat werkt over het algemeen een stuk beter en vooral stabieler.Megupe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:44:
[...]
Bovenstaande wederom actueel.
Waarom blijft iedereen via viaplay kijken en blijft men klagen als er een beter alternatief is?
Jouw vraag komt met regelmaat voorbij beetje onzinnig niet, mensen gaan naar een forum om hun ervaringen en dus ook problemen te bespreken.
Geloof me als alles goed zou gaan keer drie weken achter elkaar zou je me niet zien of horen maar helaas dat lukt ze niet.
Je slaat de spijker op de kopPimmuz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:55:
[...]
Omdat ik ervoor heb betaald? Omdat ik ook andere dingen kijk bij Viaplay en dat werkt over het algemeen een stuk beter en vooral stabieler.
Jouw vraag komt met regelmaat voorbij beetje onzinnig niet, mensen gaan naar een forum om hun ervaringen en dus ook problemen te bespreken.
Geloof me als alles goed zou gaan keer drie weken achter elkaar zou je me niet zien of horen maar helaas dat lukt ze niet.
Bijvoorbeeld voetbal werkt prima. Je betaald ervoor en krijgt er dus F1TV bij, wat ook prima en beter werkt.
De issues met viaplay en F1 zijn er al sinds die 2 een combinatie zijn. Dan is het toch heel simpel om naar f1tv te gaan?
Nee.Megupe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:01:
[...]
Je slaat de spijker op de kop
Bijvoorbeeld voetbal werkt prima. Je betaald ervoor en krijgt er dus F1TV bij, wat ook prima en beter werkt.
De issues met viaplay en F1 zijn er al sinds die 2 een combinatie zijn. Dan is het toch heel simpel om naar f1tv te gaan?
Viaplay is geen F1TV want bij F1TV heb je geen Shakedown, pre programma's etc.
Die zijn er allemaal wel, maar dan Engels talig van de F1TV organisatie...Pimmuz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:14:
[...]
Nee.
Viaplay is geen F1TV want bij F1TV heb je geen Shakedown, pre programma's etc.
Je moet er even aan wennen, maar minstens net zo interessant.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2