Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 143 ... 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Aartstyle schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 09:33:
https://www.telegraaf.nl/...bijna-een-vijfde-haakt-af

Ben niet helemaal in de cijfers gedoken en het is "maar"de telegraaf.
Ik ben er één van. Prijzen slaan nergens op met wat ze blijven leveren }:|
Gister opgezegd.. Ga wel op onderzoek uit wat de alternatieven zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 23-04-2024 17:19 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 14:00
Mon0lith schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:18:
[...]

Ik ben er één van. Prijzen slaan nergens op met wat ze blijven leveren }:|
Gister opgezegd.. Ga wel op onderzoek uit wat de alternatieven zijn
Het beste (legale) alternatief is F1TV, sinds Ziggo de rechten niet meer heeft zit ik daar en dat bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:21

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Anoniem: 2080528 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 09:51:
[...]

Heb de F1 van China gekeken/gecast (mooi circuit trouwens) met de F1 TV Pro app, om heel eerlijk te zijn was de stream wat wazig te noemen, m.a.w niet scherp t.o.z van de vorige races.

Meerdere mensen opgevallen?
Kwam door de smog, viel mij ook op... welkom in China.

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Afgelopen maand alweer 30% van de beurskoers af. Ik denk dat ze toch wat moeite hebben om een bankgarantie te regelen inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Was voor een jaarabonnement gegaan. Geen verhoging dus, maar hoop wel dat ze het nu nog 11 maanden uithouden :X
Had het eigenlijk alleen voor de F1 en het WK darts. F1 is een stuk minder boeiend nu Max zo dominant is, volgend jaar nog maar zien of ik verleng.
De LG app is nog steeds bagger. Zeer onduidelijk waar de live streams zijn en de knop om de uitzending te starten zit bij mij vaak verstopt onder andere elementen op het scherm..

[ Voor 59% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-04-2024 19:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26

AvK

Ready Set Go

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:41:
F1 is een stuk minder boeiend nu Max zo dominant is, volgend jaar nog maar zien of ik verleng.
Weet niet hoor... Maar ik heb een prachtig F1 weekend meegemaakt..............

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 19:54

World Citizen

FreeReef.nl

stylezzz schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:36:
Afgelopen maand alweer 30% van de beurskoers af. Ik denk dat ze toch wat moeite hebben om een bankgarantie te regelen inmiddels...
Het aandeel is nu minder waard dan bij opening.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

AvK schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:59:
[...]

Ja er was nu wel wat meer actie, maar geen puntje-van-je-stoel meer, dat is echt te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:59
Een semi-topper. Ik ben benieuwd hoe deze in de etalage staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5Dad3COSouIjuIpTnrWG2Ck3Vs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DpUS1Q2Zcwmy4ysGZT8xPcpp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:39

rammes

koekebakker 1e klas

dnmw2705 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:40:
Een semi-topper. Ik ben benieuwd hoe deze in de etalage staat

[Afbeelding]
was da? Voetbal? :|

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
AvK schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:59:
[...]

Deze discussie is denk ik precies het grootste risico voor Viaplay. De liefhebbers van de sport weten dat periodes van overheersing (Hamilton, Schumacher, etc) erbij horen en dat er evengoed genoeg gebeurt voor de andere posities. Tien jaar geleden werd je op kantoor toch echt wel een beetje vreemd aangekeken als je vertelde op zondag om 6:00 opgestaan te zijn om naar F1 te kijken.

Viaplay heeft de massa nodig die F1 opeens geweldig vond toen Max races begon te winnen en nog mooier in een van de spannendste seizoenen ooit de titel pakte. Om me heen zie ik deze mensen nu steeds vaker afhaken, want "races zijn saai" en "Max wint toch". Die mensen gaan meer en meer afhaken, zeker als de prijzen fors omhoog gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:31
Sempy schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:56:
[...]

Deze discussie is denk ik precies het grootste risico voor Viaplay. De liefhebbers van de sport weten dat periodes van overheersing (Hamilton, Schumacher, etc) erbij horen en dat er evengoed genoeg gebeurt voor de andere posities. Tien jaar geleden werd je op kantoor toch echt wel een beetje vreemd aangekeken als je vertelde op zondag om 6:00 opgestaan te zijn om naar F1 te kijken.

Viaplay heeft de massa nodig die F1 opeens geweldig vond toen Max races begon te winnen en nog mooier in een van de spannendste seizoenen ooit de titel pakte. Om me heen zie ik deze mensen nu steeds vaker afhaken, want "races zijn saai" en "Max wint toch". Die mensen gaan meer en meer afhaken, zeker als de prijzen fors omhoog gaan.
Wacht maar tot ie stopt met winnen. Dan haken er pas een hoop "fans" af ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:37

sjaool

Every life should have 9 cats

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:22:
[...]

Ja er was nu wel wat meer actie, maar geen puntje-van-je-stoel meer, dat is echt te lang geleden.
Als je alleen voor Max kijkt dan kan het saai zijn maar er is gelukkig meer dan Max te zien in de race. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

sjaool schreef op woensdag 24 april 2024 @ 00:03:
[...]

Als je alleen voor Max kijkt dan kan het saai zijn maar er is gelukkig meer dan Max te zien in de race. ;)
O absoluut, ben niet perse een successupporter (kijk al sinds eind jaren 90), maar je moet als neutrale kijker toch ook wel toegeven dat de seizoenen waar Max in een mindere wagen reed dan Mercedes en Ferrari het veel spannender was wie er op het podium zou komen?
Ook Rosberg vs Hamilton was een geweldige strijd.
Anyway, beetje offtopic verder hier, hoewel ik wel denk dat het Viaplay abonnees gaat kosten als meer mensen zoals ik liever iets meer spanning en variatie zien in F1 winnaars.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-04-2024 00:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-04 10:21
Gisteren een klein vergelijk gedaan tussen de viaplay stream en viaplay tv.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij was het beeld van VIaplay TV bij Arsenal - Chelsea een stuk beter dan via de app. Ervaren jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:27
Behoudt Viaplay wel F1-uitzendrechten?

De vraag is of Viaplay de uitzendrechten van de Formule 1 in Nederland behoudt. Kortgeleden kwam het nieuws naar buiten dat de rechten tot en met 2029 in handen blijven van de Zweedse streamingsdienst, maar dit is nog niet officieel bevestigd. En dat heeft alles te maken met het feit dat Viaplay de bankgarantie nog niet binnen heeft. Zolang dat niet is afgerond, kan de deal nog niet officieel wereldkundig worden gemaakt. Naar verluidt moet Viaplay 45 miljoen euro per jaar betalen voor het uitzenden van de Formule 1. Volgens de NOS is dat op dit moment nog 30 miljoen euro. Ziggo had naar verluidt meer geld geboden voor de rechten, maar het lijkt er toch op dat de FOM een voorkeur heeft voor Viaplay.
https://www.gpfans.com/nl...g%20niet%20binnen%20heeft.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Toch een beetje karma als het nu allemaal faalt omdat de bank toch niet op orde is.

Hoe lang heeft een bieder gemiddeld om zo een garantie te verkrijgen? Lijkt me dat er niet maanden op gewacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

dudinson schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:13:
[...]

Toch een beetje karma als het nu allemaal faalt omdat de bank toch niet op orde is.

Hoe lang heeft een bieder gemiddeld om zo een garantie te verkrijgen? Lijkt me dat er niet maanden op gewacht wordt.
Dubbel karma als ze het (hopelijk) niet voor elkaar krijgen en dat Ziggo het dan voor minder kan overnemen, anders zit de FOM straks met geen licentie voor NL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:25
En dan zitten wij met Viaplay. Krijgen ze in de USA dit.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
Rivanov schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:12:

[Twitter]
Dus geen F1 race live

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:49
Rivanov schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:12:

[Twitter]
Dit is wel heel selectief bashen, een race 5 dagen later terugkijken op een TV zender met verder opvul-docu's is ook niet echt relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
Duurt vrij lang bevestiging van Viaplay.

Heeft Viaplay dan te snel geroepen via hun bronnen?

Ziggo heeft het meeste geboden en moet naar Ziggo.
Het rare is dat de rechten ineens voor 5 jaar zijn en niet voor 3 jaar wat meestal wordt afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:47
Evertt schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 18:40:

Het rare is dat de rechten ineens voor 5 jaar zijn en niet voor 3 jaar wat meestal wordt afgesloten.
Er ‘moet’ niks.
Verder wel benieuwd waar dit gaat eindigen. De laatste info die ik voorbij zag komen is dat ze bezig zijn met een bankgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 18:58
Evertt schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 18:40:

Tja, meestal lekt uit en komt het daarna gelijk officieel, maar duurt na 1 week best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 13:05
lHybridl schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:12:
Weet iemand waar ik F1 TV pro van Viaplay kan unlinken? Ik kan het nergens vinden bij viaplay of F1TV
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-05 11:46
Vreemd ze hebben de rechten, maar geen bankgarantie gegeven :? Dus is het nog niet zeker dat het bij Viaplay blijft. Ik zou het overigens niet erg vinden, want ik heb ook de Premier League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

desalniettemin schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 16:25:
Vreemd ze hebben de rechten, maar geen bankgarantie gegeven :? Dus is het nog niet zeker dat het bij Viaplay blijft. Ik zou het overigens niet erg vinden, want ik heb ook de Premier League.
Als Viaplay (eindelijk) failliet gaat dan gaan de PL rechten ook naar een Ziggo of ESPN bv.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-05 18:43
Ze hebben de nieuwe rechten pas als de bankgarantie afgegeven is. Nu hebben ze nog niets voor volgend jaar.
Blijft vreemd dat als je gered moet worden door investeerders dat je dan zoveel geld voor F1 uit gaat geven terwijl je het geld niet eens hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17
Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:55:
Ze hebben de nieuwe rechten pas als de bankgarantie afgegeven is. Nu hebben ze nog niets voor volgend jaar.
Blijft vreemd dat als je gered moet worden door investeerders dat je dan zoveel geld voor F1 uit gaat geven terwijl je het geld niet eens hebt.
Mja, als je een waterdicht en doordacht plan hebt opgesteld waarmee je flink in de plus denkt te raken de komende 5 jaar en de F1 rechten zijn daar een cruciaal onderdeel van, dan snap ik het wel.

Maarja, doordachte planning en viaplay lijken elkaars antoniemen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:55:
[...]

Het lijk sterk op de SpykerF1 verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Het is officieel.

F1TVpro blijft beschikbaar in Nederland als stand-alone product.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-04 12:17

-d-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
dnmw2705 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:34:
Het is officieel.

Maar de prijs zal gelinked worden aan het VP abonnement lijkt me. Verwacht minimaal 15 euro per maand in 2025 voor f1 tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Jammer. Hoe dat het grote geld het toch weer wint van kwaliteit. Gelukkig blijft f1tv beschikbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Heel toevallig net na de persco van vodafone/ziggo over hoe het europees voetbal eruit gaat zien volgend jaar.

Toeval bestaat niet in deze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:41:
[...]

Maar de prijs zal gelinked worden aan het VP abonnement lijkt me. Verwacht minimaal 15 euro per maand in 2025 voor f1 tv.
Als iedereen zijn ViaPlay opzegt, gaan ze vanzelf failliet toch? :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
YakuzA schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:48:
[...]

Als iedereen zijn ViaPlay opzegt, gaan ze vanzelf failliet toch? :+
Ik denk dat er een deel van het bedrag dat je betaald aan F1tv alsnog bij VP terecht komt. Vandaar dat die prijzen ook gelinkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Jammer dat de FOM met zo bedrijf in zee te gaan.
In 3 jaar is er geen verbetering geweest helaas wint het grote geld het weer.

Ben benieuwd of F1 tv beschikbaar blijft in Nederland en wat Olav Mol gaat doen.

Misschien praten met de Belgische omroepen dag Olav daar aan de slag te gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gebruiker 007
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-04 20:52
Evertt schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:49:
Jammer dat de FOM met zo bedrijf in zee te gaan.
In 3 jaar is er geen verbetering geweest helaas wint het grote geld het weer.

Ben benieuwd of F1 tv beschikbaar blijft in Nederland en wat Olav Mol gaat doen.

Misschien praten met de Belgische omroepen dag Olav daar aan de slag te gaan.
juist een zege dat we van de Olav Mol en en die tandarts af zijn dat is het geld al waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik blijf het bijzonder vinden dat er zoveel mensen hier hun hoop vestigen op een bankgarantie in de hoop dat het gaat klappen.

Stel dat het klapt, en het gaat naar een andere partij (Ziggo) dan gaat het echt niet goedkoper worden, wellicht gaat de kwaliteit beter worden daar valt soms wel wat over aan te merken. Toen de F1 bij ziggo was was het alom slecht met het commentaar of is iedereen dat voor het gemak vergeten of willen jullie gewoon wat te klagen hebben?

Ik heb een abo bij Viaplay voor Premier League voetbal, de kwaliteit zou beter kunnen zijn, ik heb alleen geen legaal alternatief. Dus ik ben allang blij dat viaplay wat aanbied.

Er zijn bij F1 echt wel alternatieven, en als je niet tevreden bent stap je over. ik wou dat ik dat kon voor Premier League voetbal.

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 30-04-2024 14:10 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:45:
Heel toevallig net na de persco van vodafone/ziggo over hoe het europees voetbal eruit gaat zien volgend jaar.

Toeval bestaat niet in deze....
Ja van Ziggo ja om toch maar wat aandacht te trekken, maar geen F1 rechten dus waar ze op aan het hinten waren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat er een deel van het bedrag dat je betaald aan F1tv alsnog bij VP terecht komt. Vandaar dat die prijzen ook gelinkt zijn.
Ik denk dat dat nog een leuk dingetje kan zijn voor de ACM om te onderzoeken. Iets met prijsafspraken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 22:03

Crazy D

I think we should take a look.

Slasher schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:09:
[...]

Ik blijf het bijzonder vinden dat er zoveel mensen hier hun hoop vestigen op een bankgarantie in de hoop dat het gaat klappen.

Stel dat het klapt, en het gaat naar een andere partij (Ziggo) dan gaat het echt niet goedkoper worden, wellicht gaat de kwaliteit beter worden daar valt soms wel wat over aan te merken.

Ik heb een abo bij Viaplay voor Premier League voetbal, de kwaliteit zou beter kunnen zijn, ik heb alleen geen legaal alternatief. Dus ik ben allang blij dat viaplay wat aanbied.

Er zijn bij F1 echt wel alternatieven, en als je niet tevreden bent stap je over. ik wou dat ik dat kon voor Premier League voetbal.
Mensen zeiken nou eenmaal graag. Helemaal op internet. Maar goed, als ze 500k of meer abonnees hebben. En bij een bericht op Facebook reageren 400 mensen dat ze het kut vinden, lijkt het alsof iedereen het kut vindt... En het mooiste is dat "iedereen" zo negatief is over VP "al heel lang" F1 tv hebben en ook al heel lang geen commentaar meer hebben gehoord. Dus als ze al een mening hebben is dat vooral gebaseerd op 3 jaar terug een proefabonnementje... Ook VP is gegroeid, net als dat het bij Ziggo ook niet meteen top was de allereerste uitzendingen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
[...]

Stel dat het klapt, en het gaat naar een andere partij (Ziggo) dan gaat het echt niet goedkoper worden, wellicht gaat de kwaliteit beter worden daar valt soms wel wat over aan te merken. Toen de F1 bij ziggo was was het alom slecht met het commentaar of is iedereen dat voor het gemak vergeten of willen jullie gewoon wat te klagen hebben?

En dat is dus precies de strategie van VP. Je hebt geen alternatief(tenzij niet kijken), dus ze kunnen vragen wat ze willen en de beeldkwaliteit leveren die ze willen. Kortom, hoge prijs, slechte/matige beeldkwaliteit.
Ik snap niet dat de FOM hiermee akkoord gaat. Bij de meest geavanceerde/technische sport ter wereld met dit beeld aan komen zetten....

Ben het met je eens hoor dat je voor Ziggo ook moet betalen (tenzij je bij hun zit zoals ik). En als je idd zelf wil kiezen welke wedstrijd je wil zien dan heeft VP echt wel meerwaarde.

Overigens komt ziggo ook met een app waarop (bijna) alle wedstrijden uit het europees voetbal te zien zal zijn. Benieuwd welke kwaliteit dat is...https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/ziggo-sport-maakt-meer-europees-voetbal-dan-ooit-voor-heel-nederland-beschikbaar/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aartstyle
Crazy D schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:13:
[...]

Mensen zeiken nou eenmaal graag. Helemaal op internet. Maar goed, als ze 500k of meer abonnees hebben. En bij een bericht op Facebook reageren 400 mensen dat ze het kut vinden, lijkt het alsof iedereen het kut vindt... En het mooiste is dat "iedereen" zo negatief is over VP "al heel lang" F1 tv hebben en ook al heel lang geen commentaar meer hebben gehoord. Dus als ze al een mening hebben is dat vooral gebaseerd op 3 jaar terug een proefabonnementje... Ook VP is gegroeid, net als dat het bij Ziggo ook niet meteen top was de allereerste uitzendingen.
Je weet dat je met F1 TV nog steeds voor het VP commentaar kan kiezen? Alleen dan in betere beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:15:

Ben het met je eens hoor dat je voor Ziggo ook moet betalen (tenzij je bij hun zit zoals ik).
Dat is de aanname van iedereen hier, en dat was vroeger zo ook zo, maar gezien de prijs die viaplay moet betalen, zou het me niet verbazen als ziggo klanten ook extra moeten betalen. Het moet toch terugverdiend worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 19:54

World Citizen

FreeReef.nl

[...]

Het is te onderbouwen.

Viaplay commentaar op F1TV laat geen interviews door. Als je dus F1TV hebt dan mis je commentaar in het Nederlands.
Je zult dan een abbo moeten nemen op ViaPlay. Maar die doet enkel koppelverkoop, dus je bent genoodzaakt dingen te kopen die je niet perse wilt hebben.
Teven is er kans dat F1TV nu helemaal stopt, waardoor je niet eens meer de optie hebt.

Als ViaPlay los F1 aan gaat bieden vind ik het prima, anders mogen ze van mij over de kop met de hoop dat een andere partij het wel los aanbied.

Ik wil:
- F1 kijken
- NL commentaar van wie dan ook inclusief interviews
- Geen gekoppelde andere dingen als sporten of films.

Bied je dat niet, dan hoop ik dat je over de kop gaat zodat ik het hopelijk elders wel krijg.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
dnmw2705 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:34:
Het is officieel.

Voor de duidelijkheid, dit staat expliciet vermeld in het Viaplay persbericht:
F1 TV Pro will remain available in the Netherlands and the Nordic countries as a stand-alone product.
In tegenstelling tot het F1 persbericht waar het m.i. dubbelzinnig is:
Under the renewed agreement, F1 and Viaplay Group will continue their strategic partnership in the Netherlands that allows customers to access F1 TV Pro as part of their Viaplay subscriptions, as well as Viaplay’s full line-up of premium sports, films, and series. Through F1 TV Pro, customers have access to additional features such as international commentary, multiple onboard cameras, Pit Lane and Paddock feeds, and in-race radio transmissions.
Want wie zijn precies in deze context de customers? De Viaplay abonnees? Of alle potentiële klanten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:33
Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:49:
[...]

Waarom zou de FOM zoiets doen? Als die meer hadden kunnen verdienen aan Ziggo, hadden ze dat gedaan. Ik heb zo het vermoeden dat die netto meer verdienen aan Nederland nu omdat F1TV zo veel oplevert nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 30-04 13:44
En nu maar hopen voor Viaplay dat Max tot 2030 aan te top blijft rijden, anders hebben ze echt een serieus probleem..

Laatste jaar Formule 1 voor mij, het maximale bedrag wat ik wil betalen per maand is wel bereikt en maar eens een jaartje glasvezel proberen straks.. Wanneer Formule 1 naar Ziggo was gegaan had ik Ziggo zonder twijfel gehouden, nu is het wat makkelijker om te switchen.

[ Voor 53% gewijzigd door M@cer op 30-04-2024 15:30 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 09:09

Major_ton

Shoot!

Verschrikkelijk. Verkeren in financiële onzekerheid en toch zo'n mega aanbesteding binnenhalen. Dat kan maar één ding betekenen.. Viaplay zal hun monopolie uitbuiten en de abonnementsprijzen blijven opdrijven de komende tijd. Hier zal een aardig lobby clubje mee in de weer zijn geweest. Wanneer definitief blijkt dat er een deel van het F1TV abonnementsgeld naar ViaPlay gaat is het tijd voor mij om F1TV ook op te zeggen. Ik gun ViaPlay namelijk geen cent met hun wanpraktijken.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Major_ton schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:37:
Verschrikkelijk. Verkeren in financiële onzekerheid en toch zo'n mega aanbesteding binnenhalen. Dat kan maar één ding betekenen.. Viaplay zal hun monopolie uitbuiten en de abonnementsprijzen blijven opdrijven de komende tijd. Hier zal een aardig lobby clubje mee in de weer zijn geweest. Wanneer definitief blijkt dat er een deel van het F1TV abonnementsgeld naar ViaPlay gaat is het tijd voor mij om F1TV ook op te zeggen. Ik gun ViaPlay namelijk geen cent met hun wanpraktijken.
En door deze praktijken is het abonnementsgeld van F1TV ook flink omhoog gegaan ;w vind het F1 seizoen weer geen zak aan en zit er zelfs aan te denken om niet meer te verlengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ArcticWolf schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:57:
[...]

En door deze praktijken is het abonnementsgeld van F1TV ook flink omhoog gegaan ;w vind het F1 seizoen weer geen zak aan en zit er zelfs aan te denken om niet meer te verlengen.
Heb dat laatste gevoel ook voor het eerst in hele lange tijd :|.

Heb de races tot nu toe (deels door eigen 'schuld', maar grotendeels door de ons vreemde tijdstippen) niet live kunnen zien. Keek tot en met vorig seizoen races regelmatig integraal terug, maar de interesse lijkt minder te worden.

De vreemde tijdstippen, het tenenkrommende commentaar in combinatie met dat het feit dat het al vaststaat dat het dit jaar (en waarschijnlijk ook volgend jaar) enkel in de F1.5 een beetje spannend is maakt dat het gevoel minder wordt. En dat het ook sociaal minder aanvaardbaar is dat je bepaalde events (verjaardagen ed) laat schieten voor een F1 race.

Dan is het pleit bij een forse prijsverhoging of een inperking van de mogelijkheden (ik kijk via F1TV) snel beslecht ben ik bang.

In mijn omgeving van F1 fanaten ben ik zeker niet de enige met dit gevoel. Als dat gevoel breder leeft gaat ViaPlay het heel lastig krijgen om die centen terug te verdienen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
Maar volgend jaar wordt alles beter :+

Lewis in een rood pakkie, en Max naar de Zilverpijlen. Daar kijk ik wel naar uit. Dit seizoen is idd geen ruk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

DutchOwnage schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:25:
Maar volgend jaar wordt alles beter :+

Lewis in een rood pakkie, en Max naar de Zilverpijlen. Daar kijk ik wel naar uit. Dit seizoen is idd geen ruk aan.
Maar vorig seizoen was ook niks aan... en 2022 begon leuk maar was daarna ook niet meer zo leuk...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-04 15:11
ArcticWolf schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:31:
[...]

Maar vorig seizoen was ook niks aan... en 2022 begon leuk maar was daarna ook niet meer zo leuk...
omg, zeg het op en ga iets anders kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01:54
“Formula 1 and Viaplay Group share a joint vision to create a world-class broadcast experience which brings our fans the drama and excitement of F1. It’s because of this dedication to quality programming that we have consistently seen Viaplay’s viewership increase year on year amongst a passionate fanbase which only continues to grow. This historic deal, also incorporating F1 TV Pro, F1’s own streaming, offering will see F1 and Viaplay continue to push the boundaries of innovation, so our fans never miss a moment of wheel-to-wheel action for years to come.” (Ian Holmes, Director of Media Rights and Content Creation of Formula 1)
Ik denk niet dat Ian zelf via Viaplay kijkt, van die visie is weinig terug te vinden.
Verder denk ik niet dat de groei in kijkcijfers komt door hun "goede" product, eerder de populariteit van Verstappen en een nogal dominante marktpositie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 07:13

MazeWing

The plot thickens...

Ik snap niet hoe Viaplay dit voor elkaar heeft gekregen. Er zijn behoorlijk vuile spelletjes gespeeld waarbij FOM waarschijnlijk 2x gaat cashen als Viaplay (99,9% zeker) gaat omkiepen doordat het een niet (of deels) overdraagbare licentie betreft.

Hoe dan ook een zeer donkere dag voor iedereen en ik wil dan ook iedereen condoleren met dit treurige nieuws! -O- -O-

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MazeWing schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:40:
Ik snap niet hoe Viaplay dit voor elkaar heeft gekregen. Er zijn behoorlijk vuile spelletjes gespeeld waarbij FOM waarschijnlijk 2x gaat cashen als Viaplay (99,9% zeker) gaat omkiepen doordat het een niet (of deels) overdraagbare licentie betreft.

Hoe dan ook een zeer donkere dag voor iedereen en ik wil dan ook iedereen condoleren met dit treurige nieuws! -O- -O-
Mijn god zeg, kunnen alle anti Viaplay / f1 haters niet gewoon opzeggen en curling gaan volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-05 16:21
Ik snap niet hoe Viaplay dit voor elkaar heeft gekregen.

Gok dat het veel simpeler is: Viaplay kon een bod doen voor een ‘packagedeal’ voor de uitzendrechten voor zes landen (IS, DK, SE, NO, FI en NL). Dat biedt FOM ook een soort gemak en voorspelbare kasstroom voor de komende vijf jaar.

Dat voordeel had Ziggo niet. Het is wat het is, ik laat in elk geval mijn F1 TV jaarabonnement doorlopen 😊

[ Voor 6% gewijzigd door rclahsen op 30-04-2024 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exocet schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:49:
[...]

Mijn god zeg, kunnen alle anti Viaplay / f1 haters niet gewoon opzeggen en curling gaan volgen?
Echt he. Hebben jullie trouwens in de gaten dat (het hier zo geliefde) Ziggo sinds vandaag ook een boel nog eens extra achter de decodert heeft gezet? Kunnen we wel Ziggo Free tegenover zetten maar ik heb zo het idee dat ik daar niet alles kan gaan zien.

Dat is pas het treurigste nieuws van vandaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 30-04-2024 17:14 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

[...]

Het drijft ook de prijs van F1TV op om minder een concurrent voor Viaplay zelf te zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Menig reactie snap ik niet. Geen F1 kijken omdat de winnaar al bekend is…. Een race bestaat uit 10 teams en 20 rijders. Hier tussen is veel strijd, ook bij de mindere teams. Mocht je Netflix hebben, is mijn advies: kijk eens naar Drive to Survive. Dan krijg je nog wat meer mee van welke strijd de mindere teams moeten leveren. Zelf vind ik dat super interessant. Maar ook bv hoe McLaren zich ontwikkelt in de strijd met Ferrari en Mercedes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
Viaplay heeft de afgelopen 3 jaar zo veel gelogen.
Er was sprake dat er paar races vrij te bekijken waren, de streams waren van slechte kwaliteit en we hebben blijkbaar volgens Viaplay trage internetverbinding.

Viaplay heeft de radio rechten weg gekocht en doen hier niks mee.

Viaplay heeft er voor zorgt dat f1tv niet meer per jaar af te sluiten is maar per maand.

Ik gun helemaal Viaplay niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Even de kosten discussie daar gelaten.
Naast dat Viaplay blijkbaar een betere package deal heeft kunnen sluiten voor de FOM zijn de uitzendingen wel een stuk professioneler en wat diepgaander met (ex) coureurs dan bij Ziggo.
Het zijn gewoon degelijke uitzendingen, geen niveau sky maar dat hoeft ook niet.
Bij GPblog ging het wel een beetje te ver maar het is wel wat het was een clown show met jut en jul.
Kun je Olav liever willen horen prima, maar dat gezeur over commentatoren is typisch Nederlands gezeik.
Voor mij voldoet beide al is Olaf niet meer de man van vroeger.
Concentreer je gewoon op de sport die je mooi vind en geniet daarvan zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Evertt schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:03:
Viaplay heeft de afgelopen 3 jaar zo veel gelogen.
Er was sprake dat er paar races vrij te bekijken waren, de streams waren van slechte kwaliteit en we hebben blijkbaar volgens Viaplay trage internetverbinding.

Viaplay heeft de radio rechten weg gekocht en doen hier niks mee.

Viaplay heeft er voor zorgt dat f1tv niet meer per jaar af te sluiten is maar per maand.

Ik gun helemaal Viaplay niks.
Als het niet bevalt: niet zeuren en zeg je abo lekker op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als dit het enige waar je je druk over hoeft te maken heb je toch een gelukkig leven.

Het is natuurlijk niet dat een abo op VP nou een primaire levensbehoefte is, btw F1 is toch geen r*k aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Ze haten wel maar ondertussen opzeggen ho maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Laten we de discussie of de F1 nou wel of niet leuk is, maar buiten dit topic houden.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Slasher schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:22:
[...]

Ze haten wel maar ondertussen opzeggen ho maar.
Ik heb ook F1TV opgezegd vanwege de prijsverhoging die in mij ogen niet te rechtvaardigen is. De enige manier om iets te laten merken is opzeggen. Al het andere heeft in mijn ogen weinig nut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MazeWing schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:41:
[...]

Ik heb ook F1TV opgezegd vanwege de prijsverhoging die in mij ogen niet te rechtvaardigen is. De enige manier om iets te laten merken is opzeggen. Al het andere heeft in mijn ogen weinig nut.
Precies! Met al het andere bedoel je het constante haten op Viaplay van het gros hier in dit topic dat verhaal begint ook al te klinken als een kapotte plaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 30-04-2024 18:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 01-05 22:03

Crazy D

I think we should take a look.

Aartstyle schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:16:
[...]

Je weet dat je met F1 TV nog steeds voor het VP commentaar kan kiezen? Alleen dan in betere beeldkwaliteit.
Ik heb 0,0 te klagen over de beeldkwaliteit. De ViaPlay app op de LG TV geeft echt geen slechter beeld dan F1TV streamen (wel op de laptop....). En je hebt de voorbeschouwing niet, en waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen maar ik zie liever Albers dan Doornbos. En Ho Pin _/-\o_

En idd: als je F1 niet leuk vind, zeik dan niet en ga lekker iets nuttigs doen met je leven. Hoeveel races is ik de Schumie tijd en Lewis tijd 2 x heb gekeken omdat ik de 1e keer in slaap viel en toch graag de hele race heb willen kijken :P Er gebeurt superveel, als het je alleen maar boeit wie op plek 1 rijdt ben je wat mij aangaat 1 van die nep-fans die ik persoonlijk liever kwijt ben dan rijk. Dat gezeik heel de tijd. En tegenwoordig laten ze ook echt de rest van het veld zien. Hoeveel rondes we Schumi niet op kop hebben zien rijden en enkel achterblijvers in beeld kwamen als ze op een ronde werden gezet... (wat toen ook regelmatig tot ver in de top 10 gebeurde trouwens, die tijd is gelukkig voorbij).

En koppelverkoop? Alsof je bij Ziggo puur en alleen een F1 abonnement kunt afsluiten. Ziggo sport geeft ook diverse sporten.

Ik denk idd ook dat de deal die VP maakt met meerdere landen, interessanter is dan enkel NL en dan nog voor die andere landen met een ander in zee moeten gaan (en logisch dat VP dan zegt, alles of niets).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Net even in de online tv gids gebladerd. Op Viaplay TV wordt de GP van Miami op maandag om 08.00 uur uitgezonden. 10 uur later. Als F1 liefhebber is dit (veel later) uitgesteld te kijken toch niet te doen. Als je de uitslag niet wil weten, moet je echt van alles negeren.
Wordt dit trouwens al de zesde race die zo wordt uitgezonden? Gaan ze dit alle races zo doen? Ooit in een interview met de directeur voorbij zien komen dat ze dit voor 3-4 wedstrijden zouden doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:57
Als je doelt op het feit dat we dat gezeik nog 5 jaar hier terug moet lezen, bedankt. Zo niet, in dat geval spreek voor jezelf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:45

Player1S

Probably out in the dark

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:51:
[...]

Als je doelt op het feit dat we dat gezeik nog 5 jaar hier terug moet lezen, bedankt. Zo niet, in dat geval spreek voor jezelf ;)
Nou, inderdaad. Stel je voor dat het terug ging naar Ziggo en ze ons weer gingen kwellen met Mol. :X

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Player1S schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:53:
[...]

Nou, inderdaad. Stel je voor dat het terug ging naar Ziggo en ze ons weer gingen kwellen met Mol. :X
Zie je hoe je het wendt of keert, het is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:51:
[...]

Haha. Dat is eigenlijk nog een groter nadeel: 5 jaar lang gemiep in dit topic. :)
Grapje hoor. Natuurlijk kun je opmerkingen plaatsen over dat de commentatoren iets over het hoofd hadden gezien. Dat was ten tijde van Mol niks anders denk ik. Echter het ergerlijke vind ik dat menig mening vrij onfatsoenlijk wordt verwoord. En als de commentatoren wel iets zien wat de regie niet had opgemerkt (opeens vijf auto’s tegelijkertijd de pit in) heeft men het in dit topic helemaal niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
meesje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:07:
[...]

Als het niet bevalt: niet zeuren en zeg je abo lekker op.
Al in de eerste maanden gedaan.

Wat mij niet bevalt dat luisteren naar grandprixradio en naar f1tv moeilijk wordt gemaakt.

Die keuze moet er gewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
meesje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:46:
Net even in de online tv gids gebladerd. Op Viaplay TV wordt de GP van Miami op maandag om 08.00 uur uitgezonden. 10 uur later. Als F1 liefhebber is dit (veel later) uitgesteld te kijken toch niet te doen. Als je de uitslag niet wil weten, moet je echt van alles negeren.
Wordt dit trouwens al de zesde race die zo wordt uitgezonden? Gaan ze dit alle races zo doen? Ooit in een interview met de directeur voorbij zien komen dat ze dit voor 3-4 wedstrijden zouden doen.
Vindt het eigenlijk al vreemd dat er weer een race gratis te zien is, ook al is het 10 uur later. Vorige week ook al de Premier League wedstrijden die er toe deden gratis.

Vraag me toch steeds meer af waarom ik die knaken elke maand naar Viaplay laat overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:47:
[...]

Vindt het eigenlijk al vreemd dat er weer een race gratis te zien is, ook al is het 10 uur later. Vorige week ook al de Premier League wedstrijden die er toe deden gratis.

Vraag me toch steeds meer af waarom ik die knaken elke maand naar Viaplay laat overschrijven.
De PL wedstrijden waren toevallig doordeweeks. In het weekend nog geen PL wedstrijd gezien, toch?
En 6, en dan nu zelfs 10 uur later een race zien is voor mij geen optie. Dat vind ik te veel tijd om allerlei media te moeten negeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:56:
[...]

De PL wedstrijden waren toevallig doordeweeks. In het weekend nog geen PL wedstrijd gezien, toch?
De eerste twee weken was er PL op zaterdag om 16 uur. Daarna kon dat niet meer door F1 en darts. Donderdag, vrijdag en maandag is er ook weer Premier League op Viaplay TV. En het lijkt erop dat de sprint race daar zaterdag ook live te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
[...]

En 6, en dan nu zelfs 10 uur later een race zien is voor mij geen optie. Dat vind ik te veel tijd om allerlei media te moeten negeren.
Zaterdag 11 mei doen ze: Newcastle vs. Brigton om 16u en Nottingham vs. Chelsea om 18u30. Maandag 13 mei ook nog Liverpool vs. Villa

[ Voor 4% gewijzigd door dnmw2705 op 30-04-2024 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:03:
[...]
En het lijkt erop dat de sprint race daar zaterdag ook live te zien is.
Kijkend naar tijd en duur van programma is dat zeker het geval.

Ik ben kritisch (geweest) over Viaplay, maar de stap met ViaplayTV is wel echt een super actie. Los van herhaling of verlate start, vind ik het wel prettig om gewoon wat voetbal uit de PL te zien of de darts.
Zal mij niets verbazen als ViaplayTV met het WKdarts dan ook sowieso de middag uitzendt (aanname op basis van wat ze nu sublicentiëren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 00:02
[...]

Let wel de race is zondagavond van 10 tot 12 uur. En dan in de ochtend om 8 uur. Of je moet een heel druk nachtleven hebben met constant de telefoon erbij, of je gaat op tijd naar bed en kijkt de race in de ochtend. Al is om 8 sochtends op een maandag kijken sowieso lastig qua werktijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
dnmw2705 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:30:
[...]

Ik ben kritisch (geweest) over Viaplay, maar de stap met ViaplayTV is wel echt een super actie. Los van herhaling of verlate start, vind ik het wel prettig om gewoon wat voetbal uit de PL te zien of de darts.
Zal mij niets verbazen als ViaplayTV met het WKdarts dan ook sowieso de middag uitzendt (aanname op basis van wat ze nu sublicentiëren)
Viaplay TV zie ik als een mooi gratis extraatje: je kunt zo inderdaad best aardige PL wedstrijden meepikken. Ik ben nog op zoek naar een website waar overzichtelijk de ‘gratis’ wedstrijden worden getoond. Nu moet ik redelijk wat scrollen door de tv gids van, in mijn geval, de Odido app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Zorroberner schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:56:
[...]

Let wel de race is zondagavond van 10 tot 12 uur. En dan in de ochtend om 8 uur. Of je moet een heel druk nachtleven hebben met constant de telefoon erbij, of je gaat op tijd naar bed en kijkt de race in de ochtend. Al is om 8 sochtends op een maandag kijken sowieso lastig qua werktijden.
Goed punt. Ik ging er vanuit dat je rond die tijd gewoon naar je werk moet.
Ik ben erg benieuwd of ze dit nu alle 24 races gaan doen. Eerlijk gezegd de ik van niet, want dan zullen er genoeg abonnementen opgezegd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-04 14:24
Hallo,
Ik heb begrepen dat viaplay de radiorechten voor F1 heeft gekocht. Maar ik kan niet vinden waar dat dan te luisteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

7Sins schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 23:49:
Hallo,
Ik heb begrepen dat viaplay de radiorechten voor F1 heeft gekocht. Maar ik kan niet vinden waar dat dan te luisteren is?
Nergens meer. Het was te beluisteren via het AD maar dat is alweer voorbij.

Wat wel als een paal boven water staat is dat bij Viaplay de kijker/klant niet het belangrijkste is. Die wordt voor een veel te hoog maandbedrag afgescheept met ondermaatse kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:06
sjaool schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 00:35:
[...]

Nergens meer. Het was te beluisteren via het AD maar dat is alweer voorbij.
Dat is weer hersteld heb ik hier in het topic voorbij zien komen. Makkelijk vinden is het niet.

https://www.ad.nl/formule...r%20je%20hierboven%20live.

Zit iig een banner op.

Dit was de betreffende post:
https://twitter.com/RogerLodewick/status/1778484318093943216

[ Voor 7% gewijzigd door Mirx_NL op 01-05-2024 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:30:
[...]

Ik vraag me alleen wel af wat we ervan moeten geloven dat het zo geweldig gaat met Viaplay in Nederland. Als het inderdaad allemaal zo lekker draait ga je toch niet zoveel content op het open net gooien? Je riskeert zo toch wel wat opzeggingen. Als PL-kijker die niet per se alles hoeft te zien kom je met Match of the Day op BBC en deze wedstrijden op het open net al een heel eind. Dan heb je nauwelijks nog Viaplay nodig.

Voor mij persoonlijk maakt het de kans dat ik een abonnement neem juist alleen maar kleiner. Ik red me prima met F1TV en wat wedstrijdjes PL. En waarschijnlijk gaan meer mensen dat inzien. Maar de zak geld van John de Mol was blijkbaar groot genoeg om het interessant te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
TexMex schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:26:
[...]

Ik vraag me alleen wel af wat we ervan moeten geloven dat het zo geweldig gaat met Viaplay in Nederland. Als het inderdaad allemaal zo lekker draait ga je toch niet zoveel content op het open net gooien? Je riskeert zo toch wel wat opzeggingen. Als PL-kijker die niet per se alles hoeft te zien kom je met Match of the Day op BBC en deze wedstrijden op het open net al een heel eind. Dan heb je nauwelijks nog Viaplay nodig.

Voor mij persoonlijk maakt het de kans dat ik een abonnement neem juist alleen maar kleiner. Ik red me prima met F1TV en wat wedstrijdjes PL. En waarschijnlijk gaan meer mensen dat inzien. Maar de zak geld van John de Mol was blijkbaar groot genoeg om het interessant te maken.
De kern van het probleem van VP. Ze maken zichzelf ongeloofwaardig. En wellicht gaat het inderdaad wel goed in Nederland, maar dat eraan getwijfeld wordt zegt veel over het imago.

De radiorechten afpakken van GPradio was ook bedoeld om er zelf flink mee de markt op te gaan en wat niet bedoeld om Olav en co te pesten. En kijk nu, nu moet je heel goed zoeken om uberhaupt dat verslag te kunnen vinden.

Als ik naar de aandeel koersen kijk van VP wordt je er nog steeds niet vrolijk van, dat zegt mij op dit moment meer dan de uitingen van VP zelf.

Verder ben ik wel van mening dat VP wel wat stapjes in de goede richting heeft gezet. Er lijken wat minder storingen te zijn (zelf bijna nooit last van gehad), het commentaar is niet goedvan f1, maar het is ook niet zo dat ik huilend wegloop.

Twee grote verbeterpunten zijn beeldkwaliteit en gebruiksgemak van de app. Het zappen tussen de verschillende sportstreams moet veel makkelijker kunnen. En ik weet dat dit gewoon kan in een app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:26:
[...]

Formula 1 now has around 5 million fans in the Netherlands, around 50% of whom began following in the past five years, and 4 million in the Nordics, with approximately 12 million Dutch TV viewers (up 35% from 2022) and 5.5 million Nordic viewers in 2023.

Ik vond deze wel interessant, komend uit het persbericht van Viaplay gisteren. Ik weet niet of het inclusief of exclusief F1TV kijkers is en ook niet hoe ze rekenen naar 12 miljoen. Want zijn het 3 miljoen per weekend in huishoudens van 4 mensen die mee kijken. Zijn het unieke kijkers? zijn het streamstarts?

Zelf kijk ik MOTD bij BBCen PDC via VTMGo. Af en toe die wedstrijden op open kanaal zijn mooi meegenomen. Ik geloof zeker wel dat er een grote groep mensen een mate van FOMO ervaart door B-wedstrijden die je te zien krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:04:
[...]

Formula 1 now has around 5 million fans in the Netherlands, around 50% of whom began following in the past five years, and 4 million in the Nordics, with approximately 12 million Dutch TV viewers (up 35% from 2022) and 5.5 million Nordic viewers in 2023.

Ik vond deze wel interessant, komend uit het persbericht van Viaplay gisteren. Ik weet niet of het inclusief of exclusief F1TV kijkers is en ook niet hoe ze rekenen naar 12 miljoen. Want zijn het 3 miljoen per weekend in huishoudens van 4 mensen die mee kijken. Zijn het unieke kijkers? zijn het streamstarts?

Zelf kijk ik MOTD bij BBCen PDC via VTMGo. Af en toe die wedstrijden op open kanaal zijn mooi meegenomen. Ik geloof zeker wel dat er een grote groep mensen een mate van FOMO ervaart door B-wedstrijden die je te zien krijgt
Dat zal ook wel inclusief samenvatting-kijkers zijn, anders lijkt het me wel heel extreem. Er is vast een leuk door Viaplay betaald marktonderzoekje gedaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hondjeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:15
meesje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:58:
[...]

Viaplay TV zie ik als een mooi gratis extraatje: je kunt zo inderdaad best aardige PL wedstrijden meepikken. Ik ben nog op zoek naar een website waar overzichtelijk de ‘gratis’ wedstrijden worden getoond. Nu moet ik redelijk wat scrollen door de tv gids van, in mijn geval, de Odido app.
Ik zag toevallig vandaag dat Ziggo (ironisch genoeg) hier bijhoudt welke Premier League wedstrijden je deze ronde op Viaplay TV kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Dat Viaplay tv gratis kanaal, is dat ook via de/een app beschikbaar voor als je geen tv pakket hebt bij een aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Boerenlater schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 10:42:
Dat Viaplay tv gratis kanaal, is dat ook via de/een app beschikbaar voor als je geen tv pakket hebt bij een aanbieder?
Voorheen heette deze zender SBS9. Je zou nog even kunnen kijken naar de app KIJK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 10:46:
[...]

Voorheen heette deze zender SBS9. Je zou nog even kunnen kijken naar de app KIJK.
Kijk heeft geen live tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Net even gecheckt, maar inderdaad. Ook geen terug kijken voor Viaplay. Als ik zoek in deze app, kom ik enkele kleine fragmenten tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Dan heb je waarschijnlijjk NlZiet nodig, daar zit ViaplayTV wel in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

meesje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:58:
[...]

https://www.iservoetbalvanavond.nl/ :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 143 ... 156 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2