Ik heb 0,0 te klagen over de beeldkwaliteit. De ViaPlay app op de LG TV geeft echt geen slechter beeld dan F1TV streamen (wel op de laptop....). En je hebt de voorbeschouwing niet, en waarschijnlijk ben ik 1 van de weinigen maar ik zie liever Albers dan Doornbos. En Ho Pin
En idd: als je F1 niet leuk vind, zeik dan niet en ga lekker iets nuttigs doen met je leven. Hoeveel races is ik de Schumie tijd en Lewis tijd 2 x heb gekeken omdat ik de 1e keer in slaap viel en toch graag de hele race heb willen kijken

Er gebeurt superveel, als het je alleen maar boeit wie op plek 1 rijdt ben je wat mij aangaat 1 van die nep-fans die ik persoonlijk liever kwijt ben dan rijk. Dat gezeik heel de tijd. En tegenwoordig laten ze ook echt de rest van het veld zien. Hoeveel rondes we Schumi niet op kop hebben zien rijden en enkel achterblijvers in beeld kwamen als ze op een ronde werden gezet... (wat toen ook regelmatig tot ver in de top 10 gebeurde trouwens, die tijd is gelukkig voorbij).
En koppelverkoop? Alsof je bij Ziggo puur en alleen een F1 abonnement kunt afsluiten. Ziggo sport geeft ook diverse sporten.
Ik denk idd ook dat de deal die VP maakt met meerdere landen, interessanter is dan enkel NL en dan nog voor die andere landen met een ander in zee moeten gaan (en logisch dat VP dan zegt, alles of niets).