Dat is zo'n beetje hetzelfde als stellen dat ze de 1e training van F1 wel kunnen laten zitten. Daar zit mainstream F1 kijkend NL ook niet op te wachten, sterker nog, die zijn dan aan het werk.M@cer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:55:
Maar hoeveel mensen zitten te wachten op Luton Town - Brentford? Ik denk bijzonder weinig, als je in het weekend 5 wedstrijden van de PL uitzend met de populairste clubs heb je 90% van de mensen tevreden..
Als je naar het speelschema van komend weekend kijkt kan je volgens mij op 1 kanaal 6 van de 10 wedstrijden uitzenden.. Als ik bij mijn Ziggo abonnement die 6 wedstrijden als onderdeel van mijn abonnement kan kijken zal je mij niet horen zeuren over die 4 overige wedstrijden.
Ho ho. Ik heb nooit gezegd dat Viaplay een miljoen abonnees heeft. Ik zei, het product kan een miljoen abonnees trekken. En dat weten we omdat F1 bij Ziggo Sport zo goed bekeken werd. In 2019 keken er 838.000 mensen, en in 2021 gemiddeld 1,4 miljoen. En dan heb ik het nog niet gehad over het overige aanbod.ed1703 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:42:
[...]
Dat iets een miljoen abonnees heeft, maakt het nog geen goed product. Bovendien heeft viaplay nooit officieel abonneecijfers gedeeld want dat wilde men niet.
Ik heb dit topic goed in de gaten gehouden en daar zaten ook met regelmaat positieve verhalen bij. Sterker nog, zoals ik ook zei, ik had zelf een zeer positieve ervaring met Viaplay. Tijdens het WK darts van 2022 heeft Viaplay mij namelijk geen enkele keer in de steek gelaten en was de beeldkwaliteit prima. In tegenstelling tot alle online berichten.En ja je leest vooral de negatieve ervaringen en niet de positieve.
Precies. Ze hadden het zelf ook om kunnen draaien, maar ik heb hier nooit iets van teruggezien.Als men anders in de wedstrijd had gezeten mbt klachten had dit misschien de mening bij velen al anders gemaakt.
Veel vrienden van mij hadden Viaplay omdat ze Engelse taal niet voldoende beheersen. En anderen wilde graag F1 in het Nederlands met de kinderen kijken. Zij hadden allemaal Viaplay. Totdat F1TV ook Nederlands commentaar aanbood. Toen zijn de meeste direct geswitcht.Voor abonneegroei helpt concurrentie met F1tvpro de zaak ook niet echt vooruit. (Wat voor de meeste f1 liefhebbers ook een beter product is denk ik)
Dat is het probleem niet zozeer. Als het zo gaat zijn als hoe Ziggo voorheen de rechten had, dus 1 wedstrijd per tijdstip dan heb je het over 6 wedstrijden per weekend, 3 op Zaterdag, 2 op Zondag en 1 op Maandagavond. Als dan op hetzelfde tijdstip enkele van die ploegen tegelijk spelen gaat Ziggo de keuze maken wat ze uitzenden. Die keuze is dan ook nog eens erg onder invloed van Nederlandse inbreng in de Premier League.M@cer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:55:
Maar hoeveel mensen zitten te wachten op Luton Town - Brentford? Ik denk bijzonder weinig, als je in het weekend 5 wedstrijden van de PL uitzend met de populairste clubs heb je 90% van de mensen tevreden..
Als je naar het speelschema van komend weekend kijkt kan je volgens mij op 1 kanaal 6 van de 10 wedstrijden uitzenden.. Als ik bij mijn Ziggo abonnement die 6 wedstrijden als onderdeel van mijn abonnement kan kijken zal je mij niet horen zeuren over die 4 overige wedstrijden.
Ik heb bij Ziggo het serieus gehad dat ik mijn club, Arsenal, gemiddeld 1 tot 2 keer per maand kon kijken. Das toch geen kleine club.
Dus het gaat niet zozeer over of ze elke wedstrijd moeten uitzenden, maar of ze wedstrijden tegelijk mogen uitzenden. Afhankelijk van de licentie die ze kopen dus.
Volgens mij zonden ze de vrije trainingen ook niet uit op het open kanaal van Ziggo en ik denk inderdaad dat ook 90% daar ook niet op dit te wachten.toolkist schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als stellen dat ze de 1e training van F1 wel kunnen laten zitten. Daar zit mainstream F1 kijkend NL ook niet op te wachten, sterker nog, die zijn dan aan het werk.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het zal mij niets verbazen als ZiggoSport bezig is/gaat met het bouwen van een platform waar alle gelicenseerd content te vinden gaat zijn. Reden: ESPN zal vanaf 2024 álle wedstrijden in Eredivisie, KKD en Vrouwen Eredivisie uitzenden, waarvan grootdeel via het eigen ESPN Live platform zal gaan.toolkist schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:45:
[...]
Voetbal streams van Viaplay zijn gewoon acceptabel ja. En dat ze alle wedstrijden laten zien ipv een selectie zoals Ziggo deed is ook gewoon een vooruitgang.
Viaplay is pionierend op dit onderdeel, waarbij het idee een 10 verdiend, alleen de uitvoering niet geheel voldoende is (ik doel vooral op infra waarbij 720p50 op 5mbit er minder goed uitziet dan 1080p50 op 5mbit).
En nogmaals: Viaplay is voor mij een instant buy als ze met lineaire pakket gekomen waren en het platform als toevoeging zoals Scandinavië
Hoezo???? Volgens mij kijken de echte liefhebbers alles. Vrij trainingen zijn bijna altijd spannender dan een sprint race. Er gebeurt namelijk bijna altijd heel veel. Moet toe geven dat ik de tijd heb om alles te kijken. Dat zal niet iedereen kunnen.M@cer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:05:
[...]
Volgens mij zonden ze de vrije trainingen ook niet uit op het open kanaal van Ziggo en ik denk inderdaad dat ook 90% daar ook niet op dit te wachten.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Daar gaat het mij niet om. Het is meer dat minimaal 90% van de mensen niet op de wedstrijden van kleinere PL clubs of de vrije trainingen zit te wachten. Daarom zou het, wanneer Ziggo of andere aanbieder het over zou nemen, geen rare keuze zijn op het open net dit te skippen of via een extra pakket beschikbaar te maken.AvK schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:48:
[...]
Hoezo???? Volgens mij kijken de echte liefhebbers alles. Vrij trainingen zijn bijna altijd spannender dan een sprint race. Er gebeurt namelijk bijna altijd heel veel. Moet toe geven dat ik de tijd heb om alles te kijken. Dat zal niet iedereen kunnen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar stel dat de F1 op apple tv+ komt volgens mijn heeft Apple 2 Miljard over voor de wereldwijde rechten
Weet niet of het nog zo is, maar bij Viaplay zag ik vorig seizoen wedstrijden uit de Bundesliga zonder enig commentaar of wat ook.. Stream en that's it. Weet niet of dat nu voor iedereen een mooie oplossing is.JeroenNietDoen schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:35:
[...]
Dat is het probleem niet zozeer. Als het zo gaat zijn als hoe Ziggo voorheen de rechten had, dus 1 wedstrijd per tijdstip dan heb je het over 6 wedstrijden per weekend, 3 op Zaterdag, 2 op Zondag en 1 op Maandagavond. Als dan op hetzelfde tijdstip enkele van die ploegen tegelijk spelen gaat Ziggo de keuze maken wat ze uitzenden. Die keuze is dan ook nog eens erg onder invloed van Nederlandse inbreng in de Premier League.
Ik heb bij Ziggo het serieus gehad dat ik mijn club, Arsenal, gemiddeld 1 tot 2 keer per maand kon kijken. Das toch geen kleine club.
Dus het gaat niet zozeer over of ze elke wedstrijd moeten uitzenden, maar of ze wedstrijden tegelijk mogen uitzenden. Afhankelijk van de licentie die ze kopen dus.
Het lijkt mij ook niet te doen om een hele groep commentatoren aan te nemen, want dat zal ook ergens van betaald moeten worden.
Heerlijk, een wedstrijd zonder commentaar. Kon dat maar bij elke wedstrijded1703 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:44:
[...]
Weet niet of het nog zo is, maar bij Viaplay zag ik vorig seizoen wedstrijden uit de Bundesliga zonder enig commentaar of wat ook.. Stream en that's it. Weet niet of dat nu voor iedereen een mooie oplossing is.
Het lijkt mij ook niet te doen om een hele groep commentatoren aan te nemen, want dat zal ook ergens van betaald moeten worden.
Hoezo noem jij het getal van 90%. Ik denk dat dat echt niet klopt.M@cer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:11:
[...]
Daar gaat het mij niet om. Het is meer dat minimaal 90% van de mensen niet op de wedstrijden van kleinere PL clubs of de vrije trainingen zit te wachten. Daarom zou het, wanneer Ziggo of andere aanbieder het over zou nemen, geen rare keuze zijn op het open net dit te skippen of via een extra pakket beschikbaar te maken.
Snap je redenering wel maar als Ziggo de Vrije Trainingen zou skippen (stel dat ze het terug kopen) dan bieden ze een half product. Krijg je daar weer gezeik over.
Het is simpel, je doet het goed of je begint er niet aan. Zo zie ik dat.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Sowieso is er op vrijdagochtend/middag en zaterdagochtend vrijwel geen andere live sport, dan zouden ze op het open kanaal opvulling uitzenden.
Enkel als het tegelijk viel met topwedstrijden in Engeland moest men wel eens keuzes maken en dan koos men zelfs vaak nog voor een ander open Ziggo kanaal zodat je alsnog beide kon zien.
ESPN heeft ook een 'gratis' open kanaal maar zend Ajax/PSV/Feyenoord steevast uit op ESPN2, de betaalzender. Daar zit wel echt een duidelijk verschil in.
Enkel als het tegelijk viel met topwedstrijden in Engeland moest men wel eens keuzes maken en dan koos men zelfs vaak nog voor een ander open Ziggo kanaal zodat je alsnog beide kon zien.
ESPN heeft ook een 'gratis' open kanaal maar zend Ajax/PSV/Feyenoord steevast uit op ESPN2, de betaalzender. Daar zit wel echt een duidelijk verschil in.
[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 26-10-2023 10:56 ]
In de situatie van 2021 en eerder was het zo dat ZiggoSport (14) de VT's, kwal en race allemaal live uitzond. Als er dan een belangrijke pot/sport was die parallel in het tijdsvak zat, werd kanaal 13 gebruikt en in sommige gevallen knalde ze voorgaand aan zo'n weekend gewoon heel ZST open voor abonnees.dutchgio schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:54:
Sowieso is er op vrijdagochtend/middag en zaterdagochtend vrijwel geen andere live sport, dan zouden ze op het open kanaal opvulling uitzenden.
Ik zat mij net nog te bedenken dat Viaplay afgelopen januari die radiorechten voor Nederland gekocht heeft, mogelijk een druppel op de gloeiende plaat, maar ik ben ook benieuwd hoe ze daarmee omgaan, we hebben nu via-via vernomen dat Vodafone/Ziggo en RTL benaderd zijn, maar over die rechten is het nog stil.
Meer was het ook niet. Een ultieme poging om de concurrentie(olav mol) uit te schakelen en hopelijk nog wat zieltjes te winnen voor hun platform.dnmw2705 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
In de situatie van 2021 en eerder was het zo dat ZiggoSport (14) de VT's, kwal en race allemaal live uitzond. Als er dan een belangrijke pot/sport was die parallel in het tijdsvak zat, werd kanaal 13 gebruikt en in sommige gevallen knalde ze voorgaand aan zo'n weekend gewoon heel ZST open voor abonnees.
Ik zat mij net nog te bedenken dat Viaplay afgelopen januari die radiorechten voor Nederland gekocht heeft, mogelijk een druppel op de gloeiende plaat, maar ik ben ook benieuwd hoe ze daarmee omgaan, we hebben nu via-via vernomen dat Vodafone/Ziggo en RTL benaderd zijn, maar over die rechten is het nog stil.
zeker niet geluktstylezzz schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:39:
[...]
Meer was het ook niet. Een ultieme poging om de concurrentie(olav mol) uit te schakelen en hopelijk nog wat zieltjes te winnen voor hun platform.
Maar is de conclusie nu niet gewoon dat Viaplay zijn hand heeft overspeeld? Te hoog ingezet en te laag in het platform geïnvesteerd? Om heel eerlijk te zijn vind ik ook dat ze te hoog van de toren hebben geblazen dat ze het allemaal wel even zouden doen hier in Nederland. Maar het blijkt dat ze de Nederlanders verkeerd hebben ingeschat.
"When you grow up your heart dies"
Die radiorechten voor Nederland was volgens mij een deal met DPG (of iig AD en nu.nl), zij hebben de commentaarstream van Viaplay achter een login zitten om zo meer mensen te verleiden die websites met een account te gebruiken en data te harvesten.stylezzz schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:39:
[...]
Meer was het ook niet. Een ultieme poging om de concurrentie(olav mol) uit te schakelen en hopelijk nog wat zieltjes te winnen voor hun platform.
Ik denk dat het veel meer de keuze was om nog wat geld te verdienen om die stream te verkopen aan DPG dan dat het per se een actie was om Mol uit te schakelen.
Dit snijd de kern van het probleem aan. Een (te) groot deel voelde zich persoonlijk aangevallen dat VIaplay een ander plan heeft met F1 en zonder Olav Mol verder wilde. Daarom is het nooit goed van de grond gekomen.Grannd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:21:
[...]
Die radiorechten voor Nederland was volgens mij een deal met DPG (of iig AD en nu.nl), zij hebben de commentaarstream van Viaplay achter een login zitten om zo meer mensen te verleiden die websites met een account te gebruiken en data te harvesten.
Ik denk dat het veel meer de keuze was om nog wat geld te verdienen om die stream te verkopen aan DPG dan dat het per se een actie was om Mol uit te schakelen.
Ik denk dat een groot deel van de mensen uit principe Viaplay niet wil(de) omdat Ziggo Sport crew niet mee ging, en dan voornamelijk Olav Mol. En dan ga je inderdaad dit soort sentiment krijgen als Viaplay voor een prikkie de radiorechten kan krijgen om weer wat meer geld er uit te halen; Nee dat is geen business besluit maar dat is om Olav Mol persoonlijk in de weg te zitten

Anyway, ik ga het enorm jammer vinden als dit experiment faalt. Ik ben erg blij met de content van Viaplay en had graag gewild dat dit succesvoller is zodat Viaplay ook geld heeft om te investerin in betere beeldkwaliteit. Dan was het wat mij betreft een perfect pakket geweest, ik geniet er met volle teugen van en heb echt totaal geen zin om terug te gaan naar het schreeuwende Ziggo

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Weet niet, denk dat Olav meer gewaardeerd wordt dan fora's doen vermoedenMelantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
Dit snijd de kern van het probleem aan. Een (te) groot deel voelde zich persoonlijk aangevallen dat VIaplay een ander plan heeft met F1 en zonder Olav Mol verder wilde. Daarom is het nooit goed van de grond gekomen.
Dit lijkt me een beetje rare redenatie. Het moet in mijn ogen juist beginnen met een goed product en dat was het vanaf het begin al niet (matige beeldkwaliteit, slechte betrouwbaarheid, betalen en toch reclame in beeld). Als dit product goed zou zijn geweest, hadden ze direct meer klanten kunnen ontvangen.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
Anyway, ik ga het enorm jammer vinden als dit experiment faalt. Ik ben erg blij met de content van Viaplay en had graag gewild dat dit succesvoller is zodat Viaplay ook geld heeft om te investerin in betere beeldkwaliteit. Dan was het wat mij betreft een perfect pakket geweest, ik geniet er met volle teugen van en heb echt totaal geen zin om terug te gaan naar het schreeuwende Ziggo
Het grote nadeel is dat er niet is geluisterd naar de feedback van de klant. De vraag is natuurlijk waarom niet. Ik denk dat als ze minder hadden geïnvesteerd in de rechten en meer in de kwaliteit, viaplay een succes had kunnen worden. Ze waren, zoals ik het zie, vooral overtuigd van hun eigen gelijk.
Als er premium voor moet worden betaald, met reclame en een hoge abonnementsprijs, dan verwacht je een premium product en dat was het voor mij niet.
Vette shit!
Ik denk eerder dat kwaliteit, content en prijs hebben bepaald dat men VP links heeft laten liggen of het abonnement niet heeft verlengt. Dat Olav en de rest van de crew niet meegingen is jammer (of niet). Maar zal niet de beslissende doorslag hebben gegevenMelantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
Dit snijd de kern van het probleem aan. Een (te) groot deel voelde zich persoonlijk aangevallen dat VIaplay een ander plan heeft met F1 en zonder Olav Mol verder wilde. Daarom is het nooit goed van de grond gekomen.
Ik denk dat een groot deel van de mensen uit principe Viaplay niet wil(de) omdat Ziggo Sport crew niet mee ging, en dan voornamelijk Olav Mol. En dan ga je inderdaad dit soort sentiment krijgen als Viaplay voor een prikkie de radiorechten kan krijgen om weer wat meer geld er uit te halen; Nee dat is geen business besluit maar dat is om Olav Mol persoonlijk in de weg te zitten![]()
Eens hoor; het product had beter gemoeten op de punten die je noemt, maar dit is de strategie die ze hebben gekozen. ik had het graag succesvoller zien worden dan dat het nu is geworden.R.E. schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:16:
[...]
Dit lijkt me een beetje rare redenatie. Het moet in mijn ogen juist beginnen met een goed product en dat was het vanaf het begin al niet (matige beeldkwaliteit, slechte betrouwbaarheid, betalen en toch reclame in beeld). Als dit product goed zou zijn geweest, hadden ze direct meer klanten kunnen ontvangen.
Het grote nadeel is dat er niet is geluisterd naar de feedback van de klant. De vraag is natuurlijk waarom niet. Ik denk dat als ze minder hadden geïnvesteerd in de rechten en meer in de kwaliteit, viaplay een succes had kunnen worden. Ze waren, zoals ik het zie, vooral overtuigd van hun eigen gelijk.
Als er premium voor moet worden betaald, met reclame en een hoge abonnementsprijs, dan verwacht je een premium product en dat was het voor mij niet.
Ik denk echter wel dat de invloed van het weglaten van de ziggo crew en hoe dat destijds is gelopen (en hoe o.a. Olav zich in de media heeft gepositioneerd destijds) er ook voor heeft gezorgd dat een te groot deel het niet een kans heeft gegeven.
Als iedereen die trouw Ziggo Sport F1 keek Viaplay had afgenomen vanaf het begin, had Viaplay echt wel meer geinvesteerd in de kwaliteit. Dat hebben ze duidelijk niet gedaan, en dat zal voornamelijk zijn omdat de resultaten van het begin tegenviel. Dan snap ik ook wel dat je er voor kiest niet nog meer risico te nemen en meer te investeren.
Nogmaals, de volgorde van hun stragie is zeker een discutabel iets.
Ik (en ik denk velen met mij) hebben in 2022 een viaplay abonnement afgesloten. Het was immers het logische vervolg na ziggo sport en viaplay blies hoog van de toren dat ze het wel even anders en beter zouden doen. Toen na afloop van het f1 seizoen bleek dat er niks werd gedaan aan de technische malheur waar veel mensen problemen mee hadden en ook de verslaggeving bij veel mensen weinig enthousiasme gaf hebben veel mensen hun abonnement weer beeindigd. Voor seizoen 2023 bleek ook nog eens dat je voor een fractie van het viaplay bedrag f1tv kon nemen waar je ook inmiddels het nl commentaar bij kreeg was de keuze snel gemaakt.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Eens hoor; het product had beter gemoeten op de punten die je noemt, maar dit is de strategie die ze hebben gekozen. ik had het graag succesvoller zien worden dan dat het nu is geworden.
Ik denk echter wel dat de invloed van het weglaten van de ziggo crew en hoe dat destijds is gelopen (en hoe o.a. Olav zich in de media heeft gepositioneerd destijds) er ook voor heeft gezorgd dat een te groot deel het niet een kans heeft gegeven.
Als iedereen die trouw Ziggo Sport F1 keek Viaplay had afgenomen vanaf het begin, had Viaplay echt wel meer geinvesteerd in de kwaliteit. Dat hebben ze duidelijk niet gedaan, en dat zal voornamelijk zijn omdat de resultaten van het begin tegenviel. Dan snap ik ook wel dat je er voor kiest niet nog meer risico te nemen en meer te investeren.
Viaplay bleek duidelijk een durf investeerder die voor (te) veel geld overal en nergens sport rechten hebben ingekocht. Nu blijkt dat de klanten wegblijven (en weggaan) blijft er een groot gapend financieel gat over. Persoonlijk zie ik het niet meer goedkomen met viaplay, er hangt inmiddels zoveel negativiteit om het merk dat het servies niet meer te redden valt.
Ik blijf erbij dat een betere strategie was geweest om het hele circus incl. Olav mol van ziggo over te nemen en van daar uit langzaam veranderingen te maken. Een keertje albers in de studio... als kamphues op vakantie is een keer amber brantsen inzetten. En dan kijken hoe het publiek reageert.....
Volgens mij was het allergrootste probleem dat de meesten het als gratis zagen bij Ziggo, "het zit bij het abonnement" en nu moet er opeens betaald voor worden. En dan ook nog eens een model waarbij je weliswaar meer krijgt dan enkel F1 maar dat is alleen leuk als je meer wilt dan F1. Ik denk dat het feit dat je moet betalen voor velen al een drempel was. Ik vind persoonlijk de commentatoren beter dan Olav en Jack, maar het is wel anders. En verandering vinden velen niet leuk. Ook zijn deze wat minder enthousiast (precies wat ik leuk aan ze vind, ik hoef geen yo hey you ho yo fucking ho, die emoties kan ik zelf wel hebben als ik dat wil). En dan komt daar bovenop de nogal wisselende kwaliteit waarbij het ook nog eens erg uitmaakt of je via de TV app kijkt (en ook nog weleens welk merk TV) of dat je via de laptop kijkt. Ik weet zeker dat als de kwaliteit gewoon altijd overal goed was, er al een stuk minder gezeken werd. Als je voor 7,50 enkel F1 kon kijken, was dat ook al een stuk minder gezeik geweest. (maar uiteraard hou je een groep die het gewoon shit vind en alleen Rob, Robert en Olav kunnen verdragen...).stylezzz schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:23:
[...]
Ik (en ik denk velen met mij) hebben in 2022 een viaplay abonnement afgesloten. Het was immers het logische vervolg na ziggo sport en viaplay blies hoog van de toren dat ze het wel even anders en beter zouden doen. Toen na afloop van het f1 seizoen bleek dat er niks werd gedaan aan de technische malheur waar veel mensen problemen mee hadden en ook de verslaggeving bij veel mensen weinig enthousiasme gaf hebben veel mensen hun abonnement weer beeindigd. Voor seizoen 2023 bleek ook nog eens dat je voor een fractie van het viaplay bedrag f1tv kon nemen waar je ook inmiddels het nl commentaar bij kreeg was de keuze snel gemaakt.
Viaplay bleek duidelijk een durf investeerder die voor (te) veel geld overal en nergens sport rechten hebben ingekocht. Nu blijkt dat de klanten wegblijven (en weggaan) blijft er een groot gapend financieel gat over. Persoonlijk zie ik het niet meer goedkomen met viaplay, er hangt inmiddels zoveel negativiteit om het merk dat het servies niet meer te redden valt.
Ik blijf erbij dat een betere strategie was geweest om het hele circus incl. Olav mol van ziggo over te nemen en van daar uit langzaam veranderingen te maken. Een keertje albers in de studio... als kamphues op vakantie is een keer amber brantsen inzetten. En dan kijken hoe het publiek reageert.....
Exact expert nodig?
Met betrekking tot dat laatste; Het probleem is dat het clubje van Ziggo dat niet wilde. Olav heeft zelf ook geexperimenteerd met co-commentator en dat is niet van de grond gekomen. Ik sluit niet uit dat ze hierin zichzelf in de weg zitten. Daarom snap ik wel dat Viaplay het op deze manier heeft gedaan voor wat betreft het team. Het is alleen jammer dat de combinatie van alles slecht uit pakt.stylezzz schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:23:
[...]
Ik (en ik denk velen met mij) hebben in 2022 een viaplay abonnement afgesloten. Het was immers het logische vervolg na ziggo sport en viaplay blies hoog van de toren dat ze het wel even anders en beter zouden doen. Toen na afloop van het f1 seizoen bleek dat er niks werd gedaan aan de technische malheur waar veel mensen problemen mee hadden en ook de verslaggeving bij veel mensen weinig enthousiasme gaf hebben veel mensen hun abonnement weer beeindigd. Voor seizoen 2023 bleek ook nog eens dat je voor een fractie van het viaplay bedrag f1tv kon nemen waar je ook inmiddels het nl commentaar bij kreeg was de keuze snel gemaakt.
Of dat viaplay zijn geld waard is mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Dat het voorheen 'gratis' was als je ziggo klant was, was uiteraard fijn. Maar er was natuurlijk ook al een grote groep f1 fans die al via glasvezel aan het kijken waren en bij ziggo een apart abbo moesten afsluiten daarvoor.Crazy D schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Volgens mij was het allergrootste probleem dat de meesten het als gratis zagen bij Ziggo, "het zit bij het abonnement" en nu moet er opeens betaald voor worden. En dan ook nog eens een model waarbij je weliswaar meer krijgt dan enkel F1 maar dat is alleen leuk als je meer wilt dan F1. Ik denk dat het feit dat je moet betalen voor velen al een drempel was. Ik vind persoonlijk de commentatoren beter dan Olav en Jack, maar het is wel anders. En verandering vinden velen niet leuk. Ook zijn deze wat minder enthousiast (precies wat ik leuk aan ze vind, ik hoef geen yo hey you ho yo fucking ho, die emoties kan ik zelf wel hebben als ik dat wil). En dan komt daar bovenop de nogal wisselende kwaliteit waarbij het ook nog eens erg uitmaakt of je via de TV app kijkt (en ook nog weleens welk merk TV) of dat je via de laptop kijkt. Ik weet zeker dat als de kwaliteit gewoon altijd overal goed was, er al een stuk minder gezeken werd. Als je voor 7,50 enkel F1 kon kijken, was dat ook al een stuk minder gezeik geweest. (maar uiteraard hou je een groep die het gewoon shit vind en alleen Rob, Robert en Olav kunnen verdragen...).
Dat je bij viaplay meer kreeg als f1 (premier league, darts etc) bleek niet genoeg meerwaarde te hebben. Nu een fors aantal f1 fans weg zijn gegaan bij viaplay blijven er te weinig klanten over om het huidige aanbod winstgevend te maken voor viaplay.
Toen het nieuws naar buiten kwam dat de rechten van ziggo naar viaplay gingen is er meermaals in het f1 cafe destijds aangehaald dat men zat wachten op de uitnodiging van viaplay om daar aan de slag te gaan. Toen dit echter niet gebeurde en men het persbericht uitstuurde dat men met een vers nieuw team aan de slag ging voelde het ziggo team zich gepasseerd. Zeker een olav nam daarna de beslissing dat men hem niet meer hoefde te bellen. Ook een robert doornbos bedankte voor de eer, schijnbaar was hij nog benaderd om af en toe in de studio aan te schuiven als gast.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:43:
[...]
Met betrekking tot dat laatste; Het probleem is dat het clubje van Ziggo dat niet wilde. Olav heeft zelf ook geexperimenteerd met co-commentator en dat is niet van de grond gekomen. Ik sluit niet uit dat ze hierin zichzelf in de weg zitten. Daarom snap ik wel dat Viaplay het op deze manier heeft gedaan voor wat betreft het team. Het is alleen jammer dat de combinatie van alles slecht uit pakt.
Inderdaad. De discussie rondom die situatie is ook meermaals langs gekomen maar het is in mijn ogen op z'n minst opermerkelijk te noemen dat Ziggo zich op een dergelijke manier positioneerd. Ze wisten van een nieuwe propositie maar voelde zich te trots om zelf een gesprek met Viaplay te initieren. Tja, dan moet je ook niet zo hard gaan huilen dat je niet in de propositie wordt meegenomen.stylezzz schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:35:
[...]
Toen het nieuws naar buiten kwam dat de rechten van ziggo naar viaplay gingen is er meermaals in het f1 cafe destijds aangehaald dat men zat wachten op de uitnodiging van viaplay om daar aan de slag te gaan. Toen dit echter niet gebeurde en men het persbericht uitstuurde dat men met een vers nieuw team aan de slag ging voelde het ziggo team zich gepasseerd. Zeker een olav nam daarna de beslissing dat men hem niet meer hoefde te bellen. Ook een robert doornbos bedankte voor de eer, schijnbaar was hij nog benaderd om af en toe in de studio aan te schuiven als gast.
Ziggo? Ik denk dat eerder beslissingen zijn op persoonlijk vlak van de heren. Ziggo verloor immers de rechten, dus die hadden sowieso weinig meer in de melk te brokkelen.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:43:
[...]
Inderdaad. De discussie rondom die situatie is ook meermaals langs gekomen maar het is in mijn ogen op z'n minst opermerkelijk te noemen dat Ziggo zich op een dergelijke manier positioneerd. Ze wisten van een nieuwe propositie maar voelde zich te trots om zelf een gesprek met Viaplay te initieren. Tja, dan moet je ook niet zo hard gaan huilen dat je niet in de propositie wordt meegenomen.
Ik zit nu de eerste kwalificatie te kijken met Allard Kalff en Jeroen Bleekemolen als commentaar duo en ik moet zeggen dat die wat mij betreft het commentaar wel mogen overnemen op de zaterdag en de zondag. Wat een verademing t.o.v. Melvin en Nelson. Nog geen één keer het woord super, fantastisch enz. gehoord.toolkist schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:58:
[...]
Heerlijk, een wedstrijd zonder commentaar. Kon dat maar bij elke wedstrijd
Als je alleen voor de Formule 1 Viaplay hebt dan snap ik echt niet dat je niet al lang bent overgestapt naar F1TV. Beter beeld en veel goedkoper. Ook meer mogelijkheden om terug te kijken.M@cer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:08:
Als het F1 seizoen straks afgelopen is is het voor een hoop mensen weer het moment om het abonnement al dan niet tijdelijk op te zeggen tot het nieuwe F1 seizoen begint..
Er is maar 1 reden dat ik Viaplay heb en dat is Formule 1 welke ik via kanaal 200 kan kijken en af en toe kijkt mijn zoon een wedstrijd van Liverpool. Zodra het seizoen afgelopen is gaat het abonnement weer de deur uit.
Vanaf dag 1 was het eigenlijk al gedoemd te mislukken.. Nu is het punt wel bereikt dat het einde echt wel in zicht komt, de naam Viaplay is bij veel mensen negatief en dit gaat nooit meer goed komen.
Laat het maar terug komen naar Ziggo, geen gezeur met apps en gewoon in 4K.. Met Mol of iemand anders maakt mij niet uit. Voor mij zou het een reden zijn om Ziggo te houden en niet over te stappen op glasvezel.
https://www.538.nl/de-538...-kogel-door-mn-kop-als-ik
Moet niet teveel off-topic gaan maar verklapt Jack hier niet wat perongelijk?
Moet niet teveel off-topic gaan maar verklapt Jack hier niet wat perongelijk?
Olav wilde wel maar dan moet er wel een chemie zijn met de andere commentator en die was er gewoonweg niet. De combinatie commentator en pitreporter vond ik anders prima zo. F1TV Pro met 3 commentatoren is leuk maar soms ook een beetje veel. Nu scheelt het dat die een stuk rustiger zijn. Kijk je het commentaar van Sky Sports F1 dan is het soms echt teveel alhoewel die wel een echte verdeling hebben van wie wat doet. Zo zijn er dus meerder combinaties mogelijk om commentaar te geven.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:43:
[...]
Met betrekking tot dat laatste; Het probleem is dat het clubje van Ziggo dat niet wilde. Olav heeft zelf ook geexperimenteerd met co-commentator en dat is niet van de grond gekomen. Ik sluit niet uit dat ze hierin zichzelf in de weg zitten. Daarom snap ik wel dat Viaplay het op deze manier heeft gedaan voor wat betreft het team. Het is alleen jammer dat de combinatie van alles slecht uit pakt.
Maar het commentaar van Viaplay daar kon ik dus niet aan wennen al was dat wel weer beter dan dat van de NOS.
Olav Mol i.c.m. een nieuwe pitreporter is in mijn ogen de beste optie, al denk ik dat Jack Plooij gewoon blijft gezien zijn bekendheid/ervaring in de F1.
Wel benieuwd of figuren zoals Coronel van Giedo van der Garde terug zullen keren, aangezien zij wel de overstap naar de "concurrent" gemaakt hebben.
Wel benieuwd of figuren zoals Coronel van Giedo van der Garde terug zullen keren, aangezien zij wel de overstap naar de "concurrent" gemaakt hebben.
Alleen niet te kijken op een LG tv met WebOS. Althans, er is geen app en airplay werkt niet meer. Dus ik heb nu Viaplay voor de TV in de woonkamer. En F1 tv pro omdat ik daar een jaarabonnement voor had. En het streamen opeens niet meer werkte. De reactie van F1 tv pro was ‘we ondersteunen alleen airplay naar apple apparaten’.Woefdram schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:51:
[...]
Als je alleen voor de Formule 1 Viaplay hebt dan snap ik echt niet dat je niet al lang bent overgestapt naar F1TV. Beter beeld en veel goedkoper. Ook meer mogelijkheden om terug te kijken.
Is een google tv kastje niet veel goedkoper?Tonne schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:01:
[...]
Alleen niet te kijken op een LG tv met WebOS. Althans, er is geen app en airplay werkt niet meer. Dus ik heb nu Viaplay voor de TV in de woonkamer. En F1 tv pro omdat ik daar een jaarabonnement voor had. En het streamen opeens niet meer werkte. De reactie van F1 tv pro was ‘we ondersteunen alleen airplay naar apple apparaten’.
Ik gebruik de chromecast met google tv op mijn LG met daarop F1tv pro. is geloof ik uit mijn hoofd 4 maanden Viaplay
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Olav is 80 jaar gewend in zijn eentje commentaar te geven, die is dus niet ingespeeld op een mede-commentator want dan moet hij zelf zijn mond soms houden. Vind de gasten van ViaPlay dat best wel goed doen. En ik snap ook wel dat dat moeilijk is, niet alleen je ego (hij was immers jarenlang Mr F1 op tv), maar dan ook nog opeens af en toe ruimte geven aan iemand anders.sjaool schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 08:14:
[...]
Olav wilde wel maar dan moet er wel een chemie zijn met de andere commentator en die was er gewoonweg niet. De combinatie commentator en pitreporter vond ik anders prima zo. F1TV Pro met 3 commentatoren is leuk maar soms ook een beetje veel. Nu scheelt het dat die een stuk rustiger zijn. Kijk je het commentaar van Sky Sports F1 dan is het soms echt teveel alhoewel die wel een echte verdeling hebben van wie wat doet. Zo zijn er dus meerder combinaties mogelijk om commentaar te geven.
Maar het commentaar van Viaplay daar kon ik dus niet aan wennen al was dat wel weer beter dan dat van de NOS.
Dat was voor mij het 1e seizoen bij ViaPlay de reden om VP te gebruiken. Nu heeft mijn LG tv airplay dus nu stream ik wel F1TV, maar ik vind een app op de tv toch gewoon fijner.Tonne schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:01:
[...]
Alleen niet te kijken op een LG tv met WebOS. Althans, er is geen app en airplay werkt niet meer. Dus ik heb nu Viaplay voor de TV in de woonkamer. En F1 tv pro omdat ik daar een jaarabonnement voor had. En het streamen opeens niet meer werkte. De reactie van F1 tv pro was ‘we ondersteunen alleen airplay naar apple apparaten’.
Exact expert nodig?
Bij mij werkt dat nu dus niet meer. Daarvoor vond ik het perfect.Crazy D schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Dat was voor mij het 1e seizoen bij ViaPlay de reden om VP te gebruiken. Nu heeft mijn LG tv airplay dus nu stream ik wel F1TV, maar ik vind een app op de tv toch gewoon fijner.
Ik heb het nu 1 maand. En ik denk eerlijk gezegd dat Viaplay er over 4 maanden niet meer is
Olav en Jack doen het nu ook samen, dus wat is je punt?Crazy D schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:54:
Olav is 80 jaar gewend in zijn eentje commentaar te geven, die is dus niet ingespeeld op een mede-commentator want dan moet hij zelf zijn mond soms houden. Vind de gasten van ViaPlay dat best wel goed doen. En ik snap ook wel dat dat moeilijk is, niet alleen je ego (hij was immers jarenlang Mr F1 op tv), maar dan ook nog opeens af en toe ruimte geven aan iemand anders.
Nogal een verschil met 2 man die naast elkaar commentaar geven natuurlijkFrappuccino schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:04:
[...]
Olav en Jack doen het nu ook samen, dus wat is je punt?
Want Olav en Jack zitten nu niet naast elkaar?Ragnar9999 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:12:
[...]
Nogal een verschil met 2 man die naast elkaar commentaar geven natuurlijk
Ik krijg de indruk dat je een beetje pre-Viaplay bent blijven hangen vwb Mol en Plooij.
[ Voor 21% gewijzigd door Frappuccino op 28-10-2023 17:20 ]
eigenlijk wel jaFrappuccino schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:18:
[...]
Want Olav en Jack zitten nu niet naast elkaar?
Ik krijg de indruk dat je een beetje pre-Viaplay bent blijven hangen vwb Mol en Plooij.
Ik hoorde toen ook geen enkele chemie. Het ligt dus ook aan degene die naast Olav gezet wordt. Als de klik er niet is zal het nooit gaan werken.Crazy D schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Olav is 80 jaar gewend in zijn eentje commentaar te geven, die is dus niet ingespeeld op een mede-commentator want dan moet hij zelf zijn mond soms houden. Vind de gasten van ViaPlay dat best wel goed doen. En ik snap ook wel dat dat moeilijk is, niet alleen je ego (hij was immers jarenlang Mr F1 op tv), maar dan ook nog opeens af en toe ruimte geven aan iemand anders.
[...]
sjaool schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:27:
[...]
Ik hoorde toen ook geen enkele chemie. Het ligt dus ook aan degene die naast Olav gezet wordt. Als de klik er niet is zal het nooit gaan werken.
offtopic:
Olav is geen makkelijk persoon en heeft zijn mening altijd ongezouten klaar. Zet daar een politiek correct figuur als bijvoorbeeld een van de garde bij en dat werkt niet samen.
Olav is geen makkelijk persoon en heeft zijn mening altijd ongezouten klaar. Zet daar een politiek correct figuur als bijvoorbeeld een van de garde bij en dat werkt niet samen.
Geen idee, ik luister niet naar Olav meer sinds Ziggo niet meer uitzend. Mijn ervaring is gebaseerd op jarenlang Olav aanhoren, plus de arrogantie waarmee hij (en ook Jack) bij F1 Aan Tafel dingen roept (en als ik eens een stukje van Ziggo Race Cafe kijk, hoe ze daar erbij zitten). Ik heb met superveel plezier naar ze gekeken al die jaren, maar vind ze nu overkomen alsof ze god hunzelf zijn (en hoe Doornbos de 'posters' post van het komende raceweekend met hem continue groot in beeld, geeft dat misschien ook wel een beetje aan).Frappuccino schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:18:
[...]
Want Olav en Jack zitten nu niet naast elkaar?
Maar goed dat gaat wel wat offtopic van ViaPlay natuurlijk.
Ik blijf vinden dat hun zet om een hogere abonnementsprijs te vragen, zonder de optie om enkel F1 te nemen, best weleens een belangrijk ding is geweest. Nu is het een kwestie van even wachten tot het schip gezonken is.
Exact expert nodig?
Wat ik sinds deze zomer kan waarderen is het YouTube kanaal van Viaplay. Ik kan eindelijk normaal samenvattingen kijken van de content die ze produceren.
Ik merk dat ik hierdoor minder live kijk (in het algemeen) maar waardeer het live content meer erdoor. Als iemand die 90% van het sport content van Viaplay wel waardeert kreeg ik een erge FoMo gehalte als ik iets niet live keek of desnoods binnen twee dagen kon terugkijken. Via redelijk omslachtige manieren kon ik het beetje bijhouden buiten Viaplay om of hun eigen verschrikkelijke samenvattingen voordat hun huidige YouTube kanaal bestond.
Jammer dat Viaplay heel laat het licht heeft gezien. Ik weet nu meer wat er speelt op hun streaming. Net een samenvatting van darten gekeken en weet nu hoe het zit. Dat geeft als casual kijker meer reden om eens live te kijken. En zo gaat dat Viaplay breed door.
Heel jammer als dit allemaal net te laat is voor Viaplay. Er gaan dingen niet goed maar stilgezeten hebben ze niet gedaan. Dat komt langzaam maar beetje allemaal nu pas naar boven (F1TV Pro in abo bijvoorbeeld).
Iemand postte eerder dat ESPN veel rechten heeft gekocht voor de komende jaren en daarvoor meer ESPN Watch gaan gebruiken. Als Viaplay verdwijnt en Ziggo Sport gaat z'n Ziggo Sport Totaal Go veranderen in een soort ESPN Watch of Eurosport Player dan hebben we gewoon op de langere termijn winst behaalt voor sport kijkend Nederland. Steeds meer rechten van sportmedia komt beschikbaar en het ouderwetse TV kabel model is niet meer een belemmering. De klachten van niet-F1 kijkers in dit topic kunnen hopelijk gewoon blijven kijken naar hun favoriete club en achteraf kijkend is de concurrentie gewoon goed gebleken voor wat er was in Nederland.
Ja voor F1 kijkers was dit extra zuur. Maar dat er een internet streaming dienst even de boel heeft geschud is gewoon goed gebleken. Jammer dat het Viaplay moest zijn met hoe het tot nu ging. Het ging puur alleen om abonnees en geld binnenharken binnen de periode van hun huidige rechten. Korte termijn vs lange termijn. Het komt vanaf nu pas beetje tot bloei merk ik. Toegegeven, qua F1 is er niet veel veranderd tussen begin en nu. Ik snap de reacties in dit topic dus nog wel. Jammer dat ze de rest niet kunnen waarderen.
Ik merk dat ik hierdoor minder live kijk (in het algemeen) maar waardeer het live content meer erdoor. Als iemand die 90% van het sport content van Viaplay wel waardeert kreeg ik een erge FoMo gehalte als ik iets niet live keek of desnoods binnen twee dagen kon terugkijken. Via redelijk omslachtige manieren kon ik het beetje bijhouden buiten Viaplay om of hun eigen verschrikkelijke samenvattingen voordat hun huidige YouTube kanaal bestond.
Jammer dat Viaplay heel laat het licht heeft gezien. Ik weet nu meer wat er speelt op hun streaming. Net een samenvatting van darten gekeken en weet nu hoe het zit. Dat geeft als casual kijker meer reden om eens live te kijken. En zo gaat dat Viaplay breed door.
Heel jammer als dit allemaal net te laat is voor Viaplay. Er gaan dingen niet goed maar stilgezeten hebben ze niet gedaan. Dat komt langzaam maar beetje allemaal nu pas naar boven (F1TV Pro in abo bijvoorbeeld).
Iemand postte eerder dat ESPN veel rechten heeft gekocht voor de komende jaren en daarvoor meer ESPN Watch gaan gebruiken. Als Viaplay verdwijnt en Ziggo Sport gaat z'n Ziggo Sport Totaal Go veranderen in een soort ESPN Watch of Eurosport Player dan hebben we gewoon op de langere termijn winst behaalt voor sport kijkend Nederland. Steeds meer rechten van sportmedia komt beschikbaar en het ouderwetse TV kabel model is niet meer een belemmering. De klachten van niet-F1 kijkers in dit topic kunnen hopelijk gewoon blijven kijken naar hun favoriete club en achteraf kijkend is de concurrentie gewoon goed gebleken voor wat er was in Nederland.
Ja voor F1 kijkers was dit extra zuur. Maar dat er een internet streaming dienst even de boel heeft geschud is gewoon goed gebleken. Jammer dat het Viaplay moest zijn met hoe het tot nu ging. Het ging puur alleen om abonnees en geld binnenharken binnen de periode van hun huidige rechten. Korte termijn vs lange termijn. Het komt vanaf nu pas beetje tot bloei merk ik. Toegegeven, qua F1 is er niet veel veranderd tussen begin en nu. Ik snap de reacties in dit topic dus nog wel. Jammer dat ze de rest niet kunnen waarderen.
Je zegt twee keer dat Viaplay gewoon goed is gebleken voor Nederland, maar je geeft niet aan waarom. Ik zie nogsteeds geen echt voordeel. Geen 4k, onoverzichtelijke app, overig serie-aanbod voegt niets toe, zelf-reclame nog irritanter dan bij Ziggo. Voor mij persoonlijk geldt dat ik het commentaar niet om aan te horen vind. Dus wordt Viaplay door zoonlief gebruikt voor Engels voetbal - waarschijnlijk was een app alleen met Engels voetbal goedkoper geweest. Ik heb F1 TV erbij met commentaar op Engels.
Twee kleine pro’s: Ho Pin Tung vind ik erg goed, Tom Coronel krijgt wat meer rust dan bij Ziggo. Weegt niet op tegen de nadelen zoals hierboven geschetst.
Twee kleine pro’s: Ho Pin Tung vind ik erg goed, Tom Coronel krijgt wat meer rust dan bij Ziggo. Weegt niet op tegen de nadelen zoals hierboven geschetst.
[ Voor 4% gewijzigd door Rallye op 31-10-2023 09:51 ]
Blijft raar dat op LG app de stream altijd oké is.
En dat is zelfs op wifi. Maar op mijn Apple TV 4K uit 2022 met ethernet. De stream kwaliteit blijft maar heen en weer gaan tussen beste kwaliteit en 480p ofzo
En dat is zelfs op wifi. Maar op mijn Apple TV 4K uit 2022 met ethernet. De stream kwaliteit blijft maar heen en weer gaan tussen beste kwaliteit en 480p ofzo
Viaplay heeft meteen vanaf het begin heel duidelijk gemaakt de kijker niet serieus te nemen. Al vanaf het begin waren er kwaliteitsproblemen, en het lag altijd aan de klant. Ik vermoed dat er zeker in het begin, toen er ook aantrekkelijke acties waren veel mensen zijn geweest die het een kans hebben gegeven maar alsnog zijn afgehaakt.Melantrix schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Eens hoor; het product had beter gemoeten op de punten die je noemt, maar dit is de strategie die ze hebben gekozen. ik had het graag succesvoller zien worden dan dat het nu is geworden.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit weekend is het weer slecht. Constant haperende stream en de witte laad cirkel in beeld.
Dit in de viaplay op op de tv en de app op de Nvidia Shield.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Meer mensen die kijken op de Shield (Android) problemen met dat het beeld niet vloeiend is?
Zowel zaterdag als zondag geen probleem via de Apple TVwontcachme schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
Dit weekend is het weer slecht. Constant haperende stream en de witte laad cirkel in beeld.
Elect a clown, expect a circus.
Beeld was ok maar wel de hele tijd ongeveer om de 3 a 4minuten een harde kraak in het geluid.wontcachme schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:15:
https://www.rtlboulevard....ingdienst-terug-nederland
https://www.emerce.nl/nie...elang-noodlijdend-viaplay
🤔
https://www.totaaltv.nl/n...-samenwerking-met-ziggo-/
Zou het wezen? Viaplay wordt canal+? Met eigen sportzenders?
🤔
[ Voor 31% gewijzigd door Soppyscroll op 13-11-2023 12:27 ]
Zo staat het er niet.Soppyscroll schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:23:
🤔
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee dat weet ik, maar bedoel meer zal dit later ooit gebeuren? Dat het uitgesmeerd wordt en later gebeurd
Dus canal plus neemt content over van Viaplay en heeft een samenwerking met ziggo......
Is het heel gek dat ik denk dat zij samen een plan hebben om zo de (sport)content van VP over te nemen.
Voor ziggo ideaal, je hebt een partner die gespecialiseerd is in (live ) streaming, het platform bestaat al. En je kan zelf je lineaire zenders gebruiken.
Is het heel gek dat ik denk dat zij samen een plan hebben om zo de (sport)content van VP over te nemen.
Voor ziggo ideaal, je hebt een partner die gespecialiseerd is in (live ) streaming, het platform bestaat al. En je kan zelf je lineaire zenders gebruiken.
Ik denk eerder dat ViaPlay heeft gezien dat ze alleen de sport content rendabel kunnen krijgen (daarom dat het in NL wel rendabel lijkt te zijn met voetbal en Formule 1), maar de entertainment content niet. Die entertainment content gaat Canal+ nu aanbieden, gecombineerd met hun eigen content.Soppyscroll schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:42:
[...]
Nee dat weet ik, maar bedoel meer zal dit later ooit gebeuren? Dat het uitgesmeerd wordt en later gebeurd
Geen idee waarom zij denken dat deel wel rendabel te kunnen maken...
Grappig om te zien, is dat Canal+ voorheen ook actief was in Nederland, maar die activiteiten verkocht heeft aan Liberty Global, wat uiteindelijk film1 weer verkocht heeft aan Sony, wat het ook weer verkocht heeft. Sport 1 is overgegaan in ZiggoSport Totaal.
Kennelijk was ook toen sport rendabeler dan films. History repeats itself?
Iemand een idee wat de samewerking met Ziggo precies inhoud?
Er komt een app op de mediabox, maar moet je nou betalen voor de inhoud?
Ik ervaar ik de Shield ook een soort lag; snelbewegende beelden zijn gewoon niet vloeiend. Idem met de Ziggo-Go app overigens bij bv voetballHybridl schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:34:
Blijft raar dat op LG app de stream altijd oké is.
De app die er komt is voor de Canal+ content, die gaat samenwerken met ViaPlay (en hebben al een aandeel in hun). Die content zal volgens bronnen vooral ViaPlay original content zijn, denk aan series e.d. en eigen Canal+ content.KC Boutiette schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:28:
Iemand een idee wat de samewerking met Ziggo precies inhoud?
Sport lijkt in dit pakket niet inbegrepen te zijn.
Voor die dienst dien je extra te betalen, ik las ergens 5,- in de maand. De app is van Canal+ zelf.
Of die app het enige punt is waar ze met Ziggo samenwerken is niet bekend, de bronnen daar over zijn nog zeer schaars wat dat betreft. Ik gok dat daar zeer binnenkort wat duidelijkere details over bekend gemaakt worden.
Ik zie op dit moment al een aanbod van Films en Series met Canal+ als aanbieder binnen de Canal Digitaal app. Dus geheel nieuw lijkt Canal+ voor Nederland niet te zijn.Soppyscroll schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:23:
🤔
Testing, one, two ...
Framerate moet je syncen. Aangezien de Shield nu standaard in een hogere hz/fps uitzend dan het materiaal. Zoek op Google of de Shield topic ervoor.Deruxian schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:35:
[...]
Ik ervaar ik de Shield ook een soort lag; snelbewegende beelden zijn gewoon niet vloeiend. Idem met de Ziggo-Go app overigens bij bv voetbal
Weet niet of de Viaplay app ervoor werkt maar weet zeker dat het daar aan ligt.
[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 13-11-2023 15:47 ]
Er was toch ook sprake van een deal met F1TV? Dat je met je Viaplay account F1TV kan gebruiken.Soppyscroll schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:23:
🤔
Iemand daar nog verder iets over gehoord?
Het rommelt wel heel erg daar bij Viaplay......
Komend seizoen is het er pas.AvK schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:51:
[...]
Er was toch ook sprake van een deal met F1TV? Dat je met je Viaplay account F1TV kan gebruiken.
Iemand daar nog verder iets over gehoord?
Het rommelt wel heel erg daar bij Viaplay......
Mijn inschatting is dat deze deal met Canal+ betekent dat VP verder wordt afgebouwd. Originele VP-content (non-sport) is daar straks te zien. Nederlandse content (Masterchef/ dragons den) is al bij de NPO te zien. Dan blijft straks alleen de sport nog over. En ik kan me niet voorstellen dat ze dit, met licentie- en productiekosten, rendabel kunnen krijgen in Nederland. Ik heb het gevoel dat die rechten volgend jaar dan ook zo maar eens ergens anders terecht kunnen komen. Waarbij het, wat mij betreft, ook geen zekerheidje is dat dit direct naar Ziggo gaat. Er zullen meer kapers op de kust zijn.
De datum waarop ze de nieuwe resultaten bekend gaan maken, 29 november, is ook niet voor niets enkele dagen na afronding van het huidige F1-seizoen.
Ik ben benieuwd. Ook dit geeft weer aan dat er simpelweg niet teveel streamingdiensten naast elkaar kunnen bestaan. Zie ook de problemen bij HBO Max en ook Disney+ waar het niet florissant gaat. En het simpelweg blijven verhogen van abonnementsprijzen is ook een keer eindig.
De datum waarop ze de nieuwe resultaten bekend gaan maken, 29 november, is ook niet voor niets enkele dagen na afronding van het huidige F1-seizoen.
Ik ben benieuwd. Ook dit geeft weer aan dat er simpelweg niet teveel streamingdiensten naast elkaar kunnen bestaan. Zie ook de problemen bij HBO Max en ook Disney+ waar het niet florissant gaat. En het simpelweg blijven verhogen van abonnementsprijzen is ook een keer eindig.
Viaplay heeft mij in het begin ook zwaar geïrriteerd en de beeldkwaliteit en app vind ik ook niet fantastisch, Maar maar vanochtend vertraagd naar de Vegas race gekeken en de manier waarop ze race verslaan is toch wel prettig Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat het terug naar Ziggo zou gaan en we Olav en met name Jack Plooij terug gaan zien. Ook de alfa-mannetjes Doornbos en Kamphues in de studio zijn niet meer te doen (alhoewel ik vreemd genoeg Crashen in de keuken wel goed trek).
De lineup van viaplay in de studio en op locatie is toch echt prima? Met Ho pin Tun bijv. maar ook Coronel komt veel beter tot zijn recht dan naast zo'n Doornbos.
Die nieuwe presentator Koen Weijland die Amber vervangt doe het ook prima, en de pitreporter Chiel van Koldenhoven is helemaal een topper.
Commentaar tijdens de race vind ik niet fantastisch maar kan er niet echt de vinger opleggen waarom. Allard Kalff kan ik echter zelden op vreemde uitspraken betrappen.
Volgens mij mogen we niet zo mopperen met iets meer dan 100 Euro voor formule 1, premier league en een verdwaalde serie. Vraag eens aan Engelsen wat die betalen.
De lineup van viaplay in de studio en op locatie is toch echt prima? Met Ho pin Tun bijv. maar ook Coronel komt veel beter tot zijn recht dan naast zo'n Doornbos.
Die nieuwe presentator Koen Weijland die Amber vervangt doe het ook prima, en de pitreporter Chiel van Koldenhoven is helemaal een topper.
Commentaar tijdens de race vind ik niet fantastisch maar kan er niet echt de vinger opleggen waarom. Allard Kalff kan ik echter zelden op vreemde uitspraken betrappen.
Volgens mij mogen we niet zo mopperen met iets meer dan 100 Euro voor formule 1, premier league en een verdwaalde serie. Vraag eens aan Engelsen wat die betalen.
Hier denk ik toch totaal anders over.maxtrash schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:57:
Amber was toch wel aardig in haar rol gegroeid en die Koen met zijn melkmuil (sorry, kan hij nils aan doen) kan mij gestolen worden. Uistraling nulkommanul. Die Chiel loopt als een kip zonder kop in zichzelf te praten op de grid, waar Stephane veel meer aansluiting had, waarschijnlijk omdat ze zelf racet.
Als je niets om buitenlands voetbal geeft zoals ik, is er op Viaplay naast F1 weinig te halen. Het aanbod aan films en series is niet alleen vrij karig, maar er verschijnt al tijden totaal geen nieuwe content. Dit in tegenstelling tot bv Prime, dat ook nogeens flink goedkoper is (maar helaas geen F1 biedt).Volgens mij mogen we niet zo mopperen met iets meer dan 100 Euro voor formule 1, premier league en een verdwaalde serie. Vraag eens aan Engelsen wat die betalen.
Ik heb Viaplay opgezegd (na de laatste race) en ik weet nog niet wat ik volgend seizoen ga doen.
[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 19-11-2023 22:50 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]
Ben het over Koen wel eens, prima vervanger. Maar die Chiel... Ik moet hem dit seizoen nog op zijn eerste fatsoenlijke vraag betrappen. Echt alleen maar onzinvragen, snel weg. Vroeger liep Allard in de pits. Laat hem maar weer teruggaanToff schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:23:
[...]
Hier denk ik toch totaal anders over.
Amber was toch wel aardig in haar rol gegroeid en die Koen met zijn melkmuil (sorry, kan hij nils aan doen) kan mij gestolen worden. Uistraling nulkommanul. Die Chiel loopt als een kip zonder kop in zichzelf te praten op de grid, waar Stephane veel meer aansluiting had, waarschijnlijk omdat ze zelf racet.
[...]
Als je niets om buitenlands voetbal geeft zoals ik, is er op Viaplay naast F1 weinig te halen. Het aanbod aan films en series is niet alleen vrij karig, maar er verschijnt al tijden totaal geen nieuwe content. Dit in tegenstelling tot bv Prime, dat ook nogeens flink goedkoper is (maar helaas geen F1 biedt).
Ik heb Viaplay opgezegd (na de laatste race) en ik weet nog niet wat ik volgend seizoen ga doen.
[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 19-11-2023 22:51 . Reden: Quote aangepast ]
Het lastige bij Viaplay Formule 1 is denk ik een beetje dat de mix van journalisten en kenners op papier klopt in Hilversum, maar de mensen die voor ViaplayNL op locatie zijn, net het stukje kennis/chemie nog niet hebben. Je moet ergens beginnen als bedrijf met een nieuwe aanpak en het helpt dan niet dat er vanaf moment één zo'n groot vergrootglas op heeft gestaan. Het is soms een beetje vergelijkbaar met het oude gezegde in het voetbal: Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches.
Ik ben behoorlijk benieuwd naar de komende 10 dagen. Het is muisstil als het gaat over de publicaties van Q3, het aandeel schommelt, is wel op de weg terug, maar nog niet op het niveau van voordat de publicatie uitgesteld werd.
Ik ben behoorlijk benieuwd naar de komende 10 dagen. Het is muisstil als het gaat over de publicaties van Q3, het aandeel schommelt, is wel op de weg terug, maar nog niet op het niveau van voordat de publicatie uitgesteld werd.
Zat net ook te denken dat het eigenlijk wel héél stil is. Met nog een week te gaan had ik toch verwacht dat we links of rechtsom wat geruchten zouden horen. Een Woerts die weer X of Y claimt bijvoorbeeld. Maar er is echt 0,0, en dat vindt ik toch vrij frappant als je ziet wat er op het spel staat. Betekend wat mij betreft dat alles echt heel dicht bij de borst gehouden wordt, waarom kan je bijna raden.dnmw2705 schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:13:
Het lastige bij Viaplay Formule 1 is denk ik een beetje dat de mix van journalisten en kenners op papier klopt in Hilversum, maar de mensen die voor ViaplayNL op locatie zijn, net het stukje kennis/chemie nog niet hebben. Je moet ergens beginnen als bedrijf met een nieuwe aanpak en het helpt dan niet dat er vanaf moment één zo'n groot vergrootglas op heeft gestaan. Het is soms een beetje vergelijkbaar met het oude gezegde in het voetbal: Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches.
Ik niet. Ik heb het gisteren gezien en al vrij gauw had ik iets van "waar gaat dit in hemelsnaam over".maxtrash schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:57:
Ook de alfa-mannetjes Doornbos en Kamphues in de studio zijn niet meer te doen (alhoewel ik vreemd genoeg Crashen in de keuken wel goed trek).
Praten ze over die quadruple bypass burgers en dan krijgen ze er zelf ook een, wat krijgen ze dan? Een woke waldkorn broodje met een lapje vlees (waarschijnlijk vegan) wat totaal niets te maken heeft met quadruple bypass burger. En hahaha hihihi wat leuk.
Nee, het enige wat ik mis is F1 op TV. Dat ik gewoon de TV aan kan zetten en kan kijken (en er niet extra voor hoef te betalen zoals ik niet minder heb mogen betalen sinds het bij Ziggo weg is). Vooral Doornbos en Kampues kunnen me gestolen worden.
Signatures zijn voor boomers.
Hoezo? Ik kan toch nu alvast aangeven dat ik na het jaar wil stoppen.. nu moet ik dus wachten en tegen die tijd terugkeren om aan te geven dat ik niet nog een jaar verder wil. Raar verhaal dit.Het abonnement heeft een bindende periode van 12 maanden. De annuleerknop verschijnt hier zodra je de 12e betaling van het abonnement hebt voltooid.
*sowieso
Heb je een doorlopend contract van 12 maanden waarbij je elke maand X bedrag betaald, of heb je het hele jaar in 1 keer vooruit betaald. Bij de eerste kan je het namelijk niet vooruit opzeggen, bij de laatste wel.DonJunior schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:25:
[...]
Hoezo? Ik kan toch nu alvast aangeven dat ik na het jaar wil stoppen.. nu moet ik dus wachten en tegen die tijd terugkeren om aan te geven dat ik niet nog een jaar verder wil. Raar verhaal dit.
De eerste is net een jaar abbonement voor een mobiel of tv, die kan je ook niet makkelijk vooruit opzeggen tot vlak na de wettelijke termijn waarin dit mogelijk wordt.
Ik betaal er maandelijks voor.. wel een jaar contract (net als met je telefoon, maar daar kun je ook drie maanden van te voren al verlengen (of niet dus))dudinson schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:51:
[...]
Heb je een doorlopend contract van 12 maanden waarbij je elke maand X bedrag betaald, of heb je het hele jaar in 1 keer vooruit betaald. Bij de eerste kan je het namelijk niet vooruit opzeggen, bij de laatste wel.
De eerste is net een jaar abbonement voor een mobiel of tv, die kan je ook niet makkelijk vooruit opzeggen tot vlak na de wettelijke termijn waarin dit mogelijk wordt.
*sowieso
Het verbaast mij juist helemaal niet eigenlijk. Het uitstel van de laatste cijfers, Canal+ die recentelijk in Viaplay heeft geïnvesteerd, plotseling is begonnen zich meer te profileren in NL en gedeeltelijk content van Viaplay overneemt zegt mij dat er waarschijnlijk op het hoogste niveau discussies plaatsvinden as we speak.dudinson schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:44:
[...]
Zat net ook te denken dat het eigenlijk wel héél stil is. Met nog een week te gaan had ik toch verwacht dat we links of rechtsom wat geruchten zouden horen. Een Woerts die weer X of Y claimt bijvoorbeeld. Maar er is echt 0,0, en dat vindt ik toch vrij frappant als je ziet wat er op het spel staat. Betekend wat mij betreft dat alles echt heel dicht bij de borst gehouden wordt, waarom kan je bijna raden.
De naam Viaplay zal er niet lang meer zijn denk ik.. Maar we gaan het zien.
Dat denk ik ook. Ik verwacht 29 november de aankondiging dat ze per 1 januari gaan stoppen.
Er zijn nog wel wat andere oplossingen mogelijk waarbij er bijvoorbeeld een aparte sport streaming afdeling actief blijft eventueel in samenwerking met diverse partners (f1 tv, canal plus, ziggo)
Er zijn nog wel wat andere oplossingen mogelijk waarbij er bijvoorbeeld een aparte sport streaming afdeling actief blijft eventueel in samenwerking met diverse partners (f1 tv, canal plus, ziggo)
Hoezo 29 november?Aartstyle schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:40:
Ik verwacht 29 november de aankondiging dat ze per 1 januari gaan stoppen.
Viaplay heeft de bekendmaking van de kwartaalcijfers en daarbij behorende media call van afgelopen oktober geannuleerd en verplaatst tot op zijn laatat 29 november omdat ze in gesprek waren met geldschieters en geïnteresseerden om bepaalde takken te verkopen of te licenseren aan 3e partijen via sublicencies.
Die bekendmakingen zijn nu dus op zijn laatst de 29e, en worden vaak gebruikt om zulke grote aankondigingen te doen. Zo werd bij de bekendmaking eerder dit jaar bekend dat o.a. zenders in de baltische landen en het vk afgestoten werden.
Jep, dan vermoeden had ik dus ook.dudinson schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:46:
[...]
Viaplay heeft de bekendmaking van de kwartaalcijfers en daarbij behorende media call van afgelopen oktober geannuleerd en verplaatst tot op zijn laatat 29 november omdat ze in gesprek waren met geldschieters en geïnteresseerden om bepaalde takken te verkopen of te licenseren aan 3e partijen via sublicencies.
Die bekendmakingen zijn nu dus op zijn laatst de 29e, en worden vaak gebruikt om zulke grote aankondigingen te doen. Zo werd bij de bekendmaking eerder dit jaar bekend dat o.a. zenders in de baltische landen en het vk afgestoten werden.
Dan maken ze het dit jaar nog even af, dit vermoeden versterkte bij mij nadat canal+ de Viaplay originals ging doen
Viaplay Group heeft een nieuwe uitnodiging verstuurd voor de bekendmaking van de cijfers van Q3 2023 op woensdag 29 november. Normaal was dit om 7u30 en daarna om 9u00 de conference call, nu is de bekendmaking om 7u00 en om 8u00 de conference call.
Voor de die-hards: https://edge.media-server.com/mmc/p/5yi85awm om het te volgen
Voor de die-hards: https://edge.media-server.com/mmc/p/5yi85awm om het te volgen
Ik heb net mijn pakket kunnen annuleren(opzeggen). Mijn contract loopt nog tot half maart, met maandelijkse betalingen. Ik had hem ook voor 1 jaar afgesloten met korting.DonJunior schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:25:
[...]
Hoezo? Ik kan toch nu alvast aangeven dat ik na het jaar wil stoppen.. nu moet ik dus wachten en tegen die tijd terugkeren om aan te geven dat ik niet nog een jaar verder wil. Raar verhaal dit.
Een tijdje terug wilde ik ook opzeggen, maar weet nou niet of ik toen niet goed gekeken had want toen lukte het mij niet.
In het Viaplay programma In the Slipstream versprak Kees van de Grint zich.
Er kwam een aankondiging dat komend weekend de laatste race was en hij reageerde: Ja en dan nadert het afscheid.... of de pauze van dit programma........
Er kwam een aankondiging dat komend weekend de laatste race was en hij reageerde: Ja en dan nadert het afscheid.... of de pauze van dit programma........
Hoeveelste minuut? is dat terug te zien?AvK schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:25:
In het Viaplay programma In the Slipstream versprak Kees van de Grint zich.
Helemaal aan het eind. Rond de 43 minuten. Is terug te zien als je Viaplay hebt.Soppyscroll schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:15:
[...]
Hoeveelste minuut? is dat terug te zien?
Heb ik wel kan niet terug vinden? Zie alleen aankomendeAvK schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:27:
[...]
Helemaal aan het eind. Rond de 43 minuten. Is terug te zien als je Viaplay hebt.
Gevonden. Die van 20 november?
[ Voor 6% gewijzigd door Soppyscroll op 22-11-2023 19:42 ]
Ja. Bijna op het eind.Soppyscroll schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:40:
[...]
Heb ik wel kan niet terug vinden? Zie alleen aankomende
daarentegen is er net een documentaire van Cody Gakpo aangekondigd over zijn transfer naar Liverpool.
Documentaire is aangekondigd door twitter account PSV, maar zou te zien moeten zijn op Viaplay vanaf 25 november.
https://twitter.com/PSV/status/1727341702547976645
Documentaire is aangekondigd door twitter account PSV, maar zou te zien moeten zijn op Viaplay vanaf 25 november.
Interessant, ik hoor het niet meer. lijkt eruit geknipt te zijn?Soppyscroll schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:40:
[...]
Heb ik wel kan niet terug vinden? Zie alleen aankomende

En canal+ dan hè.Aartstyle schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:32:
daarentegen is er net een documentaire van Cody Gakpo aangekondigd over zijn transfer naar Liverpool.
Het zit er nog in. Als die vliegtuigen met rook door het beeld komen. Op 39 minuten.Melantrix schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:37:
[...]
Interessant, ik hoor het niet meer. lijkt eruit geknipt te zijn?
Het is een grappige verspreking. Je ziet Kees ook kijken zo van oepsie..... dat was niet handig.
Ah idd, ik zat te veel op het einde te zoeken.AvK schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:36:
[...]
Het zit er nog in. Als die vliegtuigen met rook door het beeld komen. Op 39 minuten.
Het is een grappige verspreking. Je ziet Kees ook kijken zo van oepsie..... dat was niet handig.
Ik vind hem niet heel spannend, ik snap wel wat je hoort, maar het is ook Kees z'n spreekstijl. We gaan het zien
De laatste week krijg ik bij de series ''sommige series kunnen momenteel niet afgespeeld worden. we onderzoeken dit''
Bijvoorbeeld bij S.W.A.T. en Deadwood hebben meer mensen last van?
Ik heb het het abbo via Ziggo en krijg de melding op een Android telefoon, Chromecast en Android TV via Sony
Ik heb het het abbo via Ziggo en krijg de melding op een Android telefoon, Chromecast en Android TV via Sony
Die melding krijg ik ook, in het startscherm van de series. Abbo van Viaplay direct, geen tussen partners.niels_vlaar schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:43:
De laatste week krijg ik bij de series ''sommige series kunnen momenteel niet afgespeeld worden. we onderzoeken dit''
:strip_exif()/f/image/EwXIrIyvet91ZZHqZ9dOmTDM.jpg?f=fotoalbum_large)
Opvallend ook dat robert doornbos dit weekend in dubai is en overal en nergens in het f1 circus aldaar presentaties, interviews en seminars doet. Weekendje proefdraaien?
Het gebeurt vaker dat de F1 oud-coureurs uitnodigt om interviews etc. te doen. Maar wie weet.stylezzz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:29:
Opvallend ook dat robert doornbos dit weekend in dubai is en overal en nergens in het f1 circus aldaar presentaties, interviews en seminars doet. Weekendje proefdraaien?
Wie was de dame die gisteren de presentatie deed? Vermoedelijk omdat er gelijktijd voetbal was en Koen Weijlandt daar zat? Dan toch wel vreemd om een invalpresentator te regelen die zelf ook weer niet kan...
Ehhh gaat er iets niet goed nou bij het darten? op Viaplay begint de partij (live) en bij de live uitslagen feed is het al bijna afgelopen?
Mmm blijkbaar net aangezet toen er pauze was
Mmm blijkbaar net aangezet toen er pauze was

[ Voor 16% gewijzigd door Pimmuz op 26-11-2023 14:36 . Reden: idiota! ]
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2