‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee geen last van (Google tv)Rivanov schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:11:
Ben ik de enige die er last van heeft.. of is het een algemeen Apple TV app probleem. Ook al kies ik voor LIVE, de uitzending begint áltijd in pauze en als ik op Play druk dan start het vanaf het begin.
Bloed irritant want moet continue naar live “spoelen”.
Ook hier geen last van gehad.lHybridl schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:37:
Lekker drama qua geluid vandaag. Commentaar to vroeg hele tijd. En nu is het commentaar te laat
Geen last van op LGTVRivanov schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:11:
Ben ik de enige die er last van heeft.. of is het een algemeen Apple TV app probleem. Ook al kies ik voor LIVE, de uitzending begint áltijd in pauze en als ik op Play druk dan start het vanaf het begin.
Bloed irritant want moet continue naar live “spoelen”.
https://youtube.com/@Viap...rland?si=ks6QzhxMMS61nHW-
Kijkend naar de hoeveelheid views, is het zeer aannemelijk dat met monetization programma van YouTube er alles aan gedaan wordt om zoveel mogelijk cashflow te genereren
[ Voor 33% gewijzigd door dnmw2705 op 26-08-2023 19:53 ]
De kwalificatie zonder haperingen of kwaliteitsschommelingen kunnen bekijken*,
dat ging dus goed. Het commentaar, de setting waar de presentatie stond, en de voorbeschouwing blijft allemaal maar triest.
*hopen dat het niet komt door de 100k minder kijkers die nu op het circuit aanwezig waren ipv thuis voor de buis.
Op de launch na is de kijk ervaring op Google/Android TV echt gewoon goed!mathy_ schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 22:51:
Vanmiddag weer gekeken via viaplay bij mn ouders. Nieuwe Chromecast met Google tv mee genomen als cadeautje omdat ik die haperingen zat was elke keer als ik daar keek.
De kwalificatie zonder haperingen of kwaliteitsschommelingen kunnen bekijken*,
dat ging dus goed. Het commentaar, de setting waar de presentatie stond, en de voorbeschouwing blijft allemaal maar triest.
*hopen dat het niet komt door de 100k minder kijkers die nu op het circuit aanwezig waren ipv thuis voor de buis.
Toevallig net een uitzondering waar het terugkijken van de kwalificatie het beeld zwart ging tijdens Q1 maar voor de rest maak ik niks mee.
Maar op andere platformen merk ik wel eens wat

Om precies te zijn twee weken geleden.dnmw2705 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:49:
Mogelijk dat ik het gemist heb, maar is er al besproken dat Viaplay sinds paar weken samenvattingen van sommige PL wedstrijden op YouTube zet?
https://youtube.com/@Viap...rland?si=ks6QzhxMMS61nHW-
Kijkend naar de hoeveelheid views, is het zeer aannemelijk dat met monetization programma van YouTube er alles aan gedaan wordt om zoveel mogelijk cashflow te genereren
Nou heeft elke Engelse PL club zelf ook altijd korte samenvattingen op youtube staan.
8 tot 10 minuten met minstens 3 reclame onderbrekingen is mij wat te gortig en te lang.
Maar voor de reacties van rijders in de F1 kan het handig zijn.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2023 11:29 ]
Dat zat in de FOM uitzending. Er werd wel vaker een beetje onlogisch geschakeld door de regie.polopolo150 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 23:01:
[...]
Toevallig net een uitzondering waar het terugkijken van de kwalificatie het beeld zwart ging tijdens Q1 maar voor de rest maak ik niks mee.
Staat dus los van Viaplay.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ja ik weet wat je bedoeld maar ik bedoelde een echt zwarte stilstaand beeld. Was echt een bug van Viaplay. Moest de app herstarten en weer terugspoelen en toen kon ik weer verder kijken.AvK schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:27:
[...]
Dat zat in de FOM uitzending. Er werd wel vaker een beetje onlogisch geschakeld door de regie.
Staat dus los van Viaplay.
mijn hemel wat een slijmerds 🤮🤮🤮
Geen idee, geen ZS.Pvd01 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:13:
Je kunt nu goed het verschil in kwaliteit zien tussen ZS en ViaPlay.
Durf niet opnieuw de stream te starten, het ging al moeizaam bij het openen ervan.
Ik luister met kromme tenen naar de NOS als ze het over de F1 hebben, Viaplay doet genoeg wat veel beter kan, maar de NOS is brrrrrrrrrrrrrrrrrr wanneer het op F1 aankomt...PLAE schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:14:
De NOS deed mij er vandaag aan herinneren dat het commentaar nog veel slechter kan dan Viaplay![]()
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 28-08-2023 00:18 ]
Eens hoor. Het was echt een fantastische week wat dat betreft.Beakzz schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 00:16:
Vloeken in de kerk ik weet het, maar ik heb echt genoten van de meeste content die Viaplay heeft gemaakt de afgelopen 4 dagen vanaf Zandvoort. Kreeg er echt een festival vibe van en ook al is er genoeg aan te merken op de details en het commentaar tijdens de races geef ik het geheel een duimpje omhoog.
Toch blijf ik benieuwd hoeveel er dan bij Viaplay gekeken hebben:
https://www.telegraaf.nl/...e-grand-prix-in-zandvoort
Ik dacht ik geef Viaplay nog eens een kans ipv f1 tv. Account geleend van een vriend van me zodat ik het hele weekend alles kon volgen.DutchOwnage schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:50:
[...]
Eens hoor. Het was echt een fantastische week wat dat betreft.
Toch blijf ik benieuwd hoeveel er dan bij Viaplay gekeken hebben:
https://www.telegraaf.nl/...e-grand-prix-in-zandvoort
Conclusie: heb me prima vermaakt met alles. Veel races gezien (ook fijn dat je gewoon 1 kanaal had waar alles op kwam ipv per klasse), leuke voor en na beschouwingen.
Echter ging het vlak voor de start van de f1 race fout. Een draaiend cirkeltje (en er waren er meer las ik op twitter), dus toen toch maar weer snel naar f1 tv. Daar bemerkte ik meteen weer dat de beeldkwaliteit bij f1tv echt wel een stukje beter is.
Na de race nog even terug naar VP voor nabeschouwing en voor de wedstrijd van Liverpool. En wat valt de beeldkwaliteit dan toch weer tegen. Zo zonde.
Nee ben nog steeds geen fan van VP, maar moet wel zeggen dat ik genoten heb van hoe ze het op zandvoort gedaan hebben
Xbox Live: Miesjh NL
Verbeterpuntje wat mij betreft: Als bv Hamilton in de qually in een snelle ronde zit, heb ik geen behoefte aan Ho-pin die het halve beeld vult met een wetenswaardigheidje vanuit de pits (over een extra randje aan de voorvleugel). Dat kan prima in de voor- of nabeschouwing vanuit de studio. Gebeurde meer dan eens en was heel storend, vond ik.Aartstyle schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:26:
[...]
Nee ben nog steeds geen fan van VP, maar moet wel zeggen dat ik genoten heb van hoe ze het op zandvoort gedaan hebben
Daar is VP helaas niet alleen in. Ten tijde van Olav hadden we Plooij die steevast op de meest ongelukkige momenten z'n non-informatie kwam spuien.Toff schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Verbeterpuntje wat mij betreft: Als bv Hamilton in de qually in een snelle ronde zit, heb ik geen behoefte aan Ho-pin die het halve beeld vult met een wetenswaardigheidje vanuit de pits (over een extra randje aan de voorvleugel). Dat kan prima in de voor- of nabeschouwing vanuit de studio. Gebeurde meer dan eens en was heel storend, vond ik.
Ellende is dat al die zenders dit als toevoeging zien, terwijl het voor de wat meer ingevoerde F1 fans alleen maar irritant is. Met name omdat de info die deze lieden geven bij deze groep hetzij volstrekt irrelevant, hetzij al lang bekend is. En meestal allebei.
We hebben er maar mee te leven ben ik bang. Eén kleine tip: heb afgelopen weekend de kwalificatie eens helemaal zonder commentaar bekeken. Dat is best prettig. Natuurlijk helemaal in combinatie met de app, maar moet zeggen dat de info die op het scherm getoond wordt in de regel 'spot-on' is. Dus zonder app is het ook heel goed te doen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Eens. De gehele week voorafgaand aan de race was erg goed qua uitzendingen.Aartstyle schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:26:
[...]
Ik dacht ik geef Viaplay nog eens een kans ipv f1 tv. Account geleend van een vriend van me zodat ik het hele weekend alles kon volgen.
Conclusie: heb me prima vermaakt met alles. Veel races gezien (ook fijn dat je gewoon 1 kanaal had waar alles op kwam ipv per klasse), leuke voor en na beschouwingen.
Echter ging het vlak voor de start van de f1 race fout. Een draaiend cirkeltje (en er waren er meer las ik op twitter), dus toen toch maar weer snel naar f1 tv. Daar bemerkte ik meteen weer dat de beeldkwaliteit bij f1tv echt wel een stukje beter is.
Na de race nog even terug naar VP voor nabeschouwing en voor de wedstrijd van Liverpool. En wat valt de beeldkwaliteit dan toch weer tegen. Zo zonde.
Vind het wel bijzonder om ineens de bromance tussen Giedo en Christjan te zien. Terwijl zij elkaar in het begin van hun samenwerking, niet konden luchten of zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aargh, Olav en zijn Plooij interview in de laatste 5 minuten van Q3alexbl69 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 03:10:
[...]
Daar is VP helaas niet alleen in. Ten tijde van Olav hadden we Plooij die steevast op de meest ongelukkige momenten z'n non-informatie kwam spuien.
Heb het ook, was voetbal aan het kijken en dat ging prima. F1TV doet het gelukkig wel goed.Albert020 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:35:
Sinds dit weekend al 4x met Samsung TV
Philips tv hetzelfdeAlbert020 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:35:
Sinds dit weekend al 4x met Samsung TV
[Afbeelding]
Maar vorige week was het weinig beter, elke minuut bufferen. Behalve toen op de telefoon.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zucht.. Alle sport is natuurlijk weer beetje begonnen
Hier voor het eerst ook op de Apple tv ….dglavimans schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:35:
Dit weekend al paar keer gehad dat die moest laden op de Nvidia Shield
Zucht.. Alle sport is natuurlijk weer beetje begonnen
Tijdens de race alles oké, maar nu net na de finish toch buffering…. LGC1 app. Misschien ivm Ars-Man?DutchOwnage schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:08:
Vorige week en nu ook op een LG via interne app. Gelukkig maar 1 keer per sessie, maar het is vervelend.
Verwijderd
Het was de hele race niet stabiel, hele tijd switchen tussen 1080p en 720p op telefoonPvd01 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:42:
[...]
Tijdens de race alles oké, maar nu net na de finish toch buffering…. LGC1 app. Misschien ivm Ars-Man?
Denk niet dat het met die topper te maken heeft (die ik vanavond op m'n gemak even terug ga kijken), want ik had het vorige week ook. En die begint toch om 1700? Ik had 't tijdens de voorbeschouwing dat de verbinding verbrak.Pvd01 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:42:
[...]
Tijdens de race alles oké, maar nu net na de finish toch buffering…. LGC1 app. Misschien ivm Ars-Man?
Misschien het gebrek aan concurrentie van NPO1?DutchOwnage schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:04:
[...]
Denk niet dat het met die topper te maken heeft (die ik vanavond op m'n gemak even terug ga kijken), want ik had het vorige week ook. En die begint toch om 1700? Ik had 't tijdens de voorbeschouwing dat de verbinding verbrak.
https://www.streamwijzer....jaarabonnement-verdwijnt/
I intend to live forever. So far, so good.
Maandtarief gaat van 10,99 naar 15,99. Een verhoging van 45%.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je zou zeggen dat 1 jaar vooruitbetaling meer zekerheid geeft voor een bedrijf over de inkomsten op langere termijn dan maandabo's ook al zijn die duurder, maar goed. Ik ben in ieder geval foetsie na februari, dat is enkel F1 niet waard. En voor de rest van hen heb ik simpelweg geen tijd om te kijken.
Gokje dat als ze F1 na volgend jaar kwijt raken Viaplay ook weg gaat uit NL... vandaar o.a. voorsorteren op maandabo's. Zit je niet met allerlei afkoopgedoe.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nee, dat was op zich wel bekend.polopolo150 schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:38:
Is dit niet voor het eerst dat Viaplay zelf cijfers geeft over hun abonnees? Meer dan 1 miljoen!
⏩ PVOutput☀️
Ik kijk via google chrome, up to date, op windows 11.
Ik dacht eerst dat dit mischien lag aan 1 van mijn systemen. maar beide pc's die ik heb gaven dezelfde problemen, en beide systemen zijn zeker geen oudjes.
Systeem 1 is een Ryzen 5 5600G met een GTX1660Ti en 16GB ram, en mijn andere systeem is een Ryzen 7 3700X met een RTX3070Ti, en 32 GB RAM. dus echt geen slappelingen.
Elke keer rond 20ish minuten in een aflevering crashed de browser, terwijl ik dit typ heb ik het ook geprobeerd met edge en daar gebeurt het ook. logisch waarschijnlijk omdat het beide browsers zijn met dezelfde engine.
Ik begrijp dat dit geen ene flikker te maken heeft met sport, maar dit lijkt het enige actieve topic met viaplay ervaringen vandaar dat ik het hier plaats. Heeft iemand een idee WTF er gebeurt?
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Nee ik herken dat niet. Ik kijk (ook/soms) Viaplay met Chrome op Windows 10, maar dat crashed eigenlijk nooit. Gebruik je add-ons die hiervoor verantwoordelijk zouden kunnen zijn?blamauci schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:31:
Ik begrijp dat dit geen ene flikker te maken heeft met sport, maar dit lijkt het enige actieve topic met viaplay ervaringen vandaar dat ik het hier plaats. Heeft iemand een idee WTF er gebeurt?
Geen enkele zelfkritiekin iedergeval.
[ Voor 14% gewijzigd door Aartstyle op 12-09-2023 08:07 ]
Daar hebben we toch dit topic voor....Aartstyle schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:03:
https://nl.motorsport.com...-dutch-gp-gekte/10517792/
Bijzonder domme beslissing, maak het dan duurder (ca 150), 20-25% korting is wel normaal, zo beloon je klanten trouwIkWilbert schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:01:
Vanaf nu is het niet meer mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten bij viaplay.
https://www.streamwijzer....jaarabonnement-verdwijnt/
Als kijker zou ik twijfelen om een af te nemen, gezien de storm achtige ontwikkeling van de aandelenkoers
Tot 2-10-23 is er nog wel 3 maanden voor 9,99 dus als je de herfst of kerst vakantie nog wat content van ze wil zien, of de einde jaars docu met Max (en allerlei andere (f1) content), is dit wel een goede deal om op 1-10 af te nemen
Everything is better with Bluetooth
Ik lees in dat interview:Aartstyle schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:03:
https://nl.motorsport.com...-dutch-gp-gekte/10517792/
Paar artikeltjes van een jaar of 10 terug dan, toen werd er net zo goed geklaagd en geschreven. En blijkbaar waren dat voldoende mensen om een verandering bij Sport 1 voor elkaar te krijgen. Viaplay klaagt liever zelf over klagende kijkers.“Tien jaar geleden keek er bijna niemand meer naar de Formule 1 in Nederland. Al had je de races bij wijze van spreken achterstevoren in zwart-wit uitgezonden, dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Dan had niemand daar over geklaagd en werden er ook geen artikelen over geschreven. Maar als je vandaag de dag een klein foutje maakt, dan is het hele land in rep en roer.”
https://www.formule1.nl/n...1-strikt-olav-mol-alsnog/
https://www.totaaltv.nl/n...t-naar-kritiek-formule-1/
https://www.gptoday.net/n...e-neus-van-ronald-van-dam
https://news.verstappen.com/nl/article/8216
Ik heb enkele addons inderdaad, maar ik denk niet dat die daarvoor verantwoordelijk zijn, uBlock origin, Windscribe(staat uit) en enkele video downloaders en de Idontcareaboutcookies addon omdat ik een spuughekel heb aan cookiewalls.Toff schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:53:
[...]
Nee ik herken dat niet. Ik kijk (ook/soms) Viaplay met Chrome op Windows 10, maar dat crashed eigenlijk nooit. Gebruik je add-ons die hiervoor verantwoordelijk zouden kunnen zijn?
/f/image/AeOFFIaGeYDKYmGYhkizQ4NG.png?f=fotoalbum_large)
Dit zijn alle extensies die er draaien. niet zo heel veel.
Dit gebeurt ook nooit in Netflix/disney+/HBO of prime video. maar alleen viaplay laat mijn volledige browser consequent vastlopen na ongeveer 20ish minuten give or take.
Ik ben nu aan het kijken via Firefox en tot nu toe geen crashes dus mischien is dit een bug in chrome, of 1 van mijn extensies inderdaad.
[ Voor 13% gewijzigd door blamauci op 12-09-2023 19:03 ]
Je zou kunnen proberen om ze groepsgewijs tijdelijk uit te schakelen. Zijn de problemen dan weg, dan kan je in die uitgeschakelde groep verder zoeken. Ben je wel even bezig natuurlijk.
true dat kan ik inderdaad proberen. tot nu toe lijkt het prima te werken in firefox, dus als ik voor viaplay een andere browser op moet starten is dat op zich ook geen ramp.Toff schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:50:
@blamauci Zo, dat zijn nogal wat extensies...
Je zou kunnen proberen om ze groepsgewijs tijdelijk uit te schakelen. Zijn de problemen dan weg, dan kan je in die uitgeschakelde groep verder zoeken. Ben je wel even bezig natuurlijk.
Maar je bent een echte tweaker of niet toch?blamauci schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:07:
[...]
true dat kan ik inderdaad proberen. tot nu toe lijkt het prima te werken in firefox, dus als ik voor viaplay een andere browser op moet starten is dat op zich ook geen ramp.
Das waar, ik ga morgen op mijn gemak eens kijkenToff schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:21:
[...]
Maar je bent een echte tweaker of niet toch?
Het zijn 15 plugins, dus wiskundig gezien zou je in 5 stappen de boosdoener moeten kunnen vindenToff schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:50:
@blamauci Zo, dat zijn nogal wat extensies...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Aangezien het zo'n 20 minuten duurt voor het probleem bij @blamauci zich voordoet, is hij toch wel even bezig hoor en als de oorzaak ergens anders ligt was het hele onderzoek puur voor de wetenschap.alexbl69 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 07:56:
[...]
Het zijn 15 plugins, dus wiskundig gezien zou je in 5 stappen de boosdoener moeten kunnen vinden.
Ik zeg niet dat je met addons moet oppassen, maar ik zeg het toch wel.blamauci schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
Ik heb enkele addons inderdaad, maar ik denk niet dat die daarvoor verantwoordelijk zijn, uBlock origin, Windscribe(staat uit) en enkele video downloaders en de Idontcareaboutcookies addon omdat ik een spuughekel heb aan cookiewalls.
Dit zijn alle extensies die er draaien. niet zo heel veel.
Dit gebeurt ook nooit in Netflix/disney+/HBO of prime video. maar alleen viaplay laat mijn volledige browser consequent vastlopen na ongeveer 20ish minuten give or take.
Ik ben nu aan het kijken via Firefox en tot nu toe geen crashes dus mischien is dit een bug in chrome, of 1 van mijn extensies inderdaad.
Mijn aantal staat op max. 4/5, en die ik niet nodig heb schakel ik uit. Ik gebruik die TPB add-on niet, maar die kun je dus tegenwoordig heel eenvoudig togglen.
Dus persoonlijk zou ik ze niet allemaal tegelijk gebruiken, en wellicht toch eens kijken of je met minder kunt. Aangezien deze veelal alles kunnen zien en doen.
De crashes herken ik gelukkig niet, al heb ik ze wel regelmatig op mijn TV. Waarschijnlijk omdat de player te veel buffered en dan crasht.
Behalve dat de Viaplay app in bitrade inzakt, de trainingen in mindere kwaliteit lijken te worden gestreamd dan de race.... En natuurlijk de lipsync die af en toe ver te zoeken is....
Volgens mij komt het allemaal door de kwaliteit waarmee ze streamen, data kost geld, daar besparen ze volgens mij overduidelijk op....
Cogitationis poenam nemo patitur
De biedingsronde op de f1 rechten zijn uitgesteld wegens gebrek aan interesse. Alleen Ziggo is nu de enige serieuze partij met voldoende geld om de rechten te kopen. VP heeft wel interesse maar geen geld.
Om toch een hogere prijs te krijgen heeft de FOM de biedingsronde uitgesteld in de hoop dat VP zijn financien op orde krijgt en zodoende toch een serieus bod kan doen om zo toch de prijs te kunnen opdrijven.
Al met al ziet het er gewoon niet goed uit op dit moment voor VP.
Het lijkt mij ook sterk dat er niet meer gegadigden zijn, RTL/Apple/Amazon etc. zullen toch ook wel interesse hebben.
Interessante kwestie. Als dit waar is, dan is het stuk van Van Zwaneveld wat hier laatst gepost werd, ook geheel transparant. Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontvouwd, want DutchGio zegt, ik kan mij ook niet geheel voorstellen dat er echt geen andere kandidaten zijn, maar daarbij geldt wel dat het contract na 2024 voorbij is voor Viaplay en niet stil verlengd zal worden.Aartstyle schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:54:
Gisteren bij vandaag inside (en vanmorgen bij radio 538) was Chris woerts aan het woord over de f1 rechten.
De biedingsronde op de f1 rechten zijn uitgesteld wegens gebrek aan interesse. Alleen Ziggo is nu de enige serieuze partij met voldoende geld om de rechten te kopen. VP heeft wel interesse maar geen geld.
Om toch een hogere prijs te krijgen heeft de FOM de biedingsronde uitgesteld in de hoop dat VP zijn financien op orde krijgt en zodoende toch een serieus bod kan doen om zo toch de prijs te kunnen opdrijven.
Al met al ziet het er gewoon niet goed uit op dit moment voor VP.
ZiggoSport weet dat het met binnenhalen van F1 rechten Viaplay de nek om kan draaien in Nederland, dus welk vermogen je er ook tegen aangooit, je stuurt een concurrent naar de uitgang.
Woerts zit er meer naast dan dat hij het goed heeft met zijn zogenaamde nieuwtjes.dutchgio schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:00:
Let wel dat Woerts er ook wel eens naast zit.
Het lijkt mij ook sterk dat er niet meer gegadigden zijn, RTL/Apple/Amazon etc. zullen toch ook wel interesse hebben.
https://www.reuters.com/m...group-viaplay-2023-09-13/
Kan het niet zo goed vinden maar naast de Franse Canal+ zou Viaplay nu in totaal zo'n 30% uit handen gegeven hebben.
⏩ PVOutput☀️
En die Oost-Europese mediagroep. Allemaal rond de 10% hebben ze. Wel zijn de aandelen wel gekocht met de huidige koers. Ik ga er vanuit dat Viaplay zelf 51% in handen wil houden.Quad schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:31:
Viaplay heeft onlangs wel weer 10% verkocht aan een Noorse media groep, Schibsted.
https://www.reuters.com/m...group-viaplay-2023-09-13/
Kan het niet zo goed vinden maar naast de Franse Canal+ zou Viaplay nu in totaal zo'n 30% uit handen gegeven hebben.
Kijkend naar de koers afgelopen 2 maanden, zie ik het niet echt stijgen met álle impulsen die gegeven zijn waardoor ik mij afvraag of het echt helpt met de liquiditeitspositie van Viaplay Group
[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 17-09-2023 08:56 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uL1AmBzux56LZqMAOAzZelrc.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Gewoon je geld terug voorderen via je bank, was je er al vanafAlbert020 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:57:
Ben er eindelijk bijna vanaf, snel weer naar F1TV
[Afbeelding]
Dat leest wel weg als iets positiefs dacht ik zo. F1TV beeldkwaliteit, en evengoed de voorbeschouwing en dingen rondom de race van Viaplay misschien?Extigo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:13:
Viaplay NL gaat strategische samenwerking aan met Formule 1: ook toegang tot F1 TV Pro
[Afbeelding]
Verwijderd
Of die moeten volgend jaar ineens >10 euro per maand gaan vragen.
edit: Ja het zou idd kunnen dat het nederlandse team (op de baan) helemaal gaat verdwijnen als je het zo leest.
[ Voor 21% gewijzigd door Aartstyle op 29-09-2023 08:53 ]
"When you grow up your heart dies"
Dit is gewoon een extra-tje. Ziggo heeft dit vroeger ook gedaan.Aartstyle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:52:
Ik snap de gedachtegang hiervan niet helemaal eerlijk gezegd. Vooral niet omdat f1 tv dus als standalone product beschikbaar blijft......
Of die moeten volgend jaar ineens >10 euro per maand gaan vragen.
edit: Ja het zou idd kunnen dat het nederlandse team (op de baan) helemaal gaat verdwijnen als je het zo leest.
Dat klopt, maar die zaten in een andere situatie. Die hadden een betere beeldkwaliteit dan F1 tv en de commentatoren waren populairder dan die 2 van Viaplay.Extigo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:58:
[...]
Dit is gewoon een extra-tje. Ziggo heeft dit vroeger ook gedaan.
Mijns inziens niet te vergelijken.
Het zal snel duidelijk worden wat de gedachtegang hierachter is.
Het is wel typerend voor Viaplay dat ze nu pas overstag gaan nu ze in slecht weer zitten. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik had zeker wel een VP abbo aangehouden als F1TV Pro er vanaf het begin bij had gezeten. Ik ga die toko met geen cent meer steunen. Maar ik lift graag mee op m'n ouders hun abonnement
[ Voor 10% gewijzigd door Frank op 29-09-2023 09:08 ]
Je kunt nu alleen betalen voor F1TV maar kunt ook Viaplay afnemen en zo naast F1TV ook toegang krijgen tot alle andere sport/series etc. die Viaplay te bieden heeft.
Verwijderd
En juist daarom is het wel degelijk anders….Frank schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:07:
Het is wel typerend voor Viaplay dat ze nu pas overstag gaan nu ze in slecht weer zitten.
Zal vast niet de enige zijn waarvoor dit zo uitpakt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik snap alleen deze zin niet goed:Extigo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:13:
Viaplay NL gaat strategische samenwerking aan met Formule 1: ook toegang tot F1 TV Pro
[Afbeelding]
Adding this first-of-its-kind partnership with F1 TV Pro means even more options, immersive racing experiences and insights for our subscribers, and puts us in pole position for the future.”
ViaPlay deel ik samen met mijn vader, aangezien hij graag gewoon Nederlandse voorbeschouwing kijkt incl. Nederlands commentaar.
Ik kijk altijd via F1 TV Pro.
Op deze manier hoeven we maar één ViaPlay abonnement te nemen en zijn we beide gecovered.
Nieuwe klanten kiezen dan wellicht eerder voor Viaplay (want veel meer extra's) dan voor F1TVdnmw2705 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:24:
[...]
Ik snap alleen deze zin niet goed:
[...]
Ja dit zou nog wel eens een tegenvaller voor ze kunnen zijn. Maar het zou ook kunnen dat je maar 1 van de twee tegelijk kunt opstarten en dat de lineaire zender verdwijnt.Rivanov schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:26:
Wel gunstige ontwikkeling. Ik heb nu een ViaPlay én F1 TV Pro abonnement.
ViaPlay deel ik samen met mijn vader, aangezien hij graag gewoon Nederlandse voorbeschouwing kijkt incl. Nederlands commentaar.
Ik kijk altijd via F1 TV Pro.
Op deze manier hoeven we maar één ViaPlay abonnement te nemen en zijn we beide gecovered.
Ik interpreteer het anders - al moet ik zeggen dat wat je zegt ook niet geheel gek is.dutchgio schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:28:
[...]
Nieuwe klanten kiezen dan wellicht eerder voor Viaplay (want veel meer extra's) dan voor F1TV
- NL commentaar blijft bestaan.
- Beeldkwaliteit en stabiliteit van de stream bij F1 TV Pro hetzelfde blijft.
- F1 TV Pro ook als standalone blijft bestaan (zoals al aangeven in het artikel).
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk dat ze eenzelfde integratie toepassen als destijds bij Ziggo. Dat je dus bij F1 TV Pro simpelweg inlogt met je Viaplay account.Aartstyle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:34:
[...]
Ja dit zou nog wel eens een tegenvaller voor ze kunnen zijn. Maar het zou ook kunnen dat je maar 1 van de twee tegelijk kunt opstarten en dat de lineaire zender verdwijnt.
Het overdragen van het klantenbestand aan f1 tv dusRivanov schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:52:
[...]
Ik denk dat ze eenzelfde integratie toepassen als destijds bij Ziggo. Dat je dus bij F1 TV Pro simpelweg inlogt met je Viaplay account.
Nee ff serieus. Ik denk dat niemand echt weet wat hier nou precies de gedachte achter is. Totaal tv ziet het als een goede stap voor VP bijvoorbeeld. Ik twijfel eerlijk gezegd.
Maar goed, we gaan het zien.
Mits de prijs 15,99 per maand blijft voor Viaplay, is de vraag nu of ik de rest van het Viaplay aanbod interessant genoeg vind voor 10,57 per maand. Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in Premier League.
Ja dat geldt voor mij ook. Lift nu tijdelijk mee op het VP account van een vriend voor het engelse voetbal. Maar ik kijk het eigenlijk zelden. Met de F1 (f1 tv) en het ESPN aanbod kijk ik wel weer genoeg sport in een weekend. Toen de premier league bij Ziggo was zapte ik wat sneller langs het Engelse voetbal. Nu moet je echt de app opstarten en dat doe ik dan weer niet zo snel.dreester schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:07:
Ik betaal nu 64,99 per jaar voor F1TV Pro, omgerekend 5,42 per maand.
Mits de prijs 15,99 per maand blijft voor Viaplay, is de vraag nu of ik de rest van het Viaplay aanbod interessant genoeg vind voor 10,57 per maand. Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in Premier League.
Al zou VP maar 2 lineaire zenders zou hebben (ook als is het in stream/iptv vorm en geen DVB-c) dan zou ik er veel sneller blijven hangen.
Grappig hoe dat van persoon tot persoon kan verschillen. Ik kijk nu juist meer Engels voetbal, en eigenlijk meer voetbal in general, sinds zoveel competities/bekertoernooien bij Viaplay zitten. Volgde altijd graag HSV, maar was nergens legaal te doen in Nederland. Nu wel met Viaplay, dus kijk ik die wedstrijden ook bijna elke week wel. En een selectie potjes uit League One en Two zijn te zien, en daar ga ik toch ook geregeld even voor zitten.Aartstyle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:39:
[...]
Ja dat geldt voor mij ook. Lift nu tijdelijk mee op het VP account van een vriend voor het engelse voetbal. Maar ik kijk het eigenlijk zelden. Met de F1 (f1 tv) en het ESPN aanbod kijk ik wel weer genoeg sport in een weekend. Toen de premier league bij Ziggo was zapte ik wat sneller langs het Engelse voetbal. Nu moet je echt de app opstarten en dat doe ik dan weer niet zo snel.
Al zou VP maar 2 lineaire zenders zou hebben (ook als is het in stream/iptv vorm en geen DVB-c) dan zou ik er veel sneller blijven hangen.
Tot en met 2-10-23 is er nog wel 3 maanden voor 9,99 per maand aanbieding viaplay. Dus als je de herfst of kerst vakantie nog wat content van ze wil zien, of de einde jaars docu met Max (en allerlei andere (f1) content), is dit wel een goede deal om voor/op 2-10 af te nemen. Ik zit het te overwegen aangezien ik nog een serie moet afzien bij viaplay.....
TV Totaal meldt dat er series zonder ondertiteling zijn geplaatst, enig idee welke dit zijn? Mijn Scandinavisch is niet zo goed, dus het is fijn van te voren te weten
[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 30-09-2023 12:32 ]
Ik kan ook voor je kijken, als je mij de naam geeft van de serie(s).jeanj schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:10:
Nog even een reminder (als eerder gepost en deels crosspost uit 1 topic)
Tot en met 2-10-23 is er nog wel 3 maanden voor 9,99 per maand aanbieding viaplay. Dus als je de herfst of kerst vakantie nog wat content van ze wil zien, of de einde jaars docu met Max (en allerlei andere (f1) content), is dit wel een goede deal om voor/op 2-10 af te nemen. Ik zit het te overwegen aangezien ik nog een serie moet afzien bij viaplay.....
TV Totaal meldt dat er series zonder ondertiteling zijn geplaatst, enig idee welke dit zijn? Mijn Scandinavisch is niet zo goed, dus het is fijn van te voren te weten
Voor mij heb ik VP ook voor voetbal, daar ben ik tevreden over.
Edit: duurde 5 minuten maar is gefixt.
[ Voor 20% gewijzigd door dudinson op 30-09-2023 16:06 ]
Ik heb de stream daarna maar op mute gezet, want Driessen was voor geen meter te verstaan.dudinson schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:06:
Ik kijk nu naar Bournemouth - Arsenal met commemtaar van Sheffield Utd - West Ham.
Edit: duurde 5 minuten maar is gefixt.
Nu is dat niet zo'n probleem, vind het tijd voor nieuwe (jonge) commentatoren.
Vandaag ook weer problemen bij de Championship stream, maar volgens mij gebeurde dit door het feed, en niet door ViaPlay zelf.
[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 02-10-2023 14:58 ]
Die moeten hier naartoe lijkt me, dit is een nieuwere versie:tweakduke schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:51:
[modbreak]De ontwikkelingen omtrent Apple en de uitzendrechten van F1 mag verder in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 [/]
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
De boekhouding loopt achter zo te zien..dutchgio schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:53:
[...]
Die moeten hier naartoe lijkt me, dit is een nieuwere versie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4

3 maanden onbeperkt sport met ruim 35% korting*jeanj schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:10:
Heeft iemand de email gekregen met de link naar de aanbieding (3 maand voor 9,99 pm) voor oude abonnees waar totaal tv het over heeft ?, en kan dat hier gepost worden? Ik heb niets ontvangen maar had het via Ziggo afgesloten
Of je nu passie hebt voor voetbal, adrenaline zoekt in de F1, je uit je dak gaat bij elke pijl in de tripple 20 of gewoon gek bent op sport, wij hebben voor elk wat wils. Op dit moment kun je drie maanden lang genieten van ons volledige sportaanbod voor slechts € 9,99 p.m.
Gebruik de code:
TOTAL3MNL
Naar aanbieding
*De aanbieding geldt tot en met 15 oktober 2023 en is alleen voor voormalige klanten van Viaplay. Je betaalt €9,99 p.m. voor de eerste 3 maanden (totaal €29,97). Daarna loopt je abonnement door voor de normale prijs per maand. Je kunt je abonnement op elk moment opzeggen. Vergeet niet dat de aanbieding alleen geldig is voor het e-mailadres waarop je deze e-mail hebt ontvangen en dat de algemene voorwaarden van Viaplay van toepassing zijn.
http://link.marketing.via...namV2a0BtZS5jb21YBAAAAAM~
Exact expert nodig?
Denk dat niemand interesse heeftjeanj schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:10:
Heeft iemand de email gekregen met de link naar de aanbieding (3 maand voor 9,99 pm) voor oude abonnees waar totaal tv het over heeft ?, en kan dat hier gepost worden? Ik heb niets ontvangen maar had het via Ziggo afgesloten
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2