Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 123 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 19:09

Toff

FP ProMod
rusman schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:47:
Beurswaarde zegt niks over hoe het bedrijf in staat is om zijn diensten aan te bieden. Het geeft alleen maar aan dat de beleggers het bedrijf niet meer zien zitten (op dit moment, de beurs waarde kan ook zomaar +60% gaan morgen).

De beurswaarde van Just Eat (Thuisbezorgd) is in 2 jaar tijd van 100 euro naar 13 euro per aandeel gedaald, dit heeft er niet voor gezorgd dat ze minder goed hun diensten konden aanbieden.
Klopt, maar een erg lage beurswaarde maakt een bedrijf wel gevoelig voor overname door activistische aandeelhouders die andere belangen nastreven dan de lange termijn van het bedrijf. Verder wordt het zo goed als onmogelijk om nieuw (aandelen)kapitaal aan te trekken voor eventuele groei.

Al met al: Als de koers de nul zou naderen, zoals werd verondersteld, dan is de boel echt FUBAR en kan je fluiten naar je geld en je content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 16:41
men stapt wel makkelijk over het feit heen dat een bedrijf als Viaplay met een veel lagere beurswaarde ineens een leuke overnameprooi wordt, immers is de marktkapitalisatie (aantal vrij verhandelbare aandelen x prijs) een stuk lager, en als je een partij hebt als VP die veel rechten in handen heeft kan een vijandige overname zomaar ineens interessant worden voor een andere partij. Geef de aandeelhouders het gevoel dat ze 'een premium' krijgen tov de huidige koerswaarde en wellicht valt er best wat op te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 13:01
Talpa kan het ook zomaar ineens worden, de Mol is hier ook zéér gecharmeerd van ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25
rusman schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:47:
Beurswaarde zegt niks over hoe het bedrijf in staat is om zijn diensten aan te bieden. Het geeft alleen maar aan dat de beleggers het bedrijf niet meer zien zitten (op dit moment, de beurs waarde kan ook zomaar +60% gaan morgen).
Zegt inderdaad niet alles, maar had verwacht dat het aandeel vandaag enigszins terug zou veren in plaats van nog verder te zakken.

Die min 60 leek me in eerste instantie een paniekreactie, welke meestal de dag erop gevolgd door wat meer ratio. Maar blijkbaar is de situatie ook na een paar keer alles nakijken nog steeds heel beroerd.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 12:29
alexbl69 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:03:
[...]

Zegt inderdaad niet alles, maar had verwacht dat het aandeel vandaag enigszins terug zou veren in plaats van nog verder te zakken.

Die min 60 leek me in eerste instantie een paniekreactie, welke meestal de dag erop gevolgd door wat meer ratio. Maar blijkbaar is de situatie ook na een paar keer alles nakijken nog steeds heel beroerd.
Het is even afwachten wat dit op langere termijn doet. Vandaag is de eerste beursdag in Zweden sinds de koers gekelderd is (gister was een feestdag), dus lastig te zeggen wat de koers de komende dagen gaat doen. Ik ben geneigd om te zeggen dat de koers wel wat terugkomt, vooral omdat dit ook koopjesjagers aantrekt die nu profiteren van een lage koers.

[ Voor 9% gewijzigd door rusman op 07-06-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

MilesD. schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:12:
Talpa kan het ook zomaar ineens worden, de Mol is hier ook zéér gecharmeerd van ..
Ik denk niet dat de Mol zich nog een keer aan sportavontuur gaat wagen. Die gaat namelijk dezelfde kant op als Viaplay.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:08
stylezzz schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:45:
[...]

Persoonlijk zou ik wel de overstap naar ziggo maken, zelf als het geheel in het betaalkanaal ziggo racing terecht komt. (Mits een fatsoenlijk tarief gehanteert word) scheelt toch weer zappen tussen voor/na beschouwing en de race.
Je krijgt toch een popup? Voor maximaal 3x per maand "zappen" ga ik niet minimaal het dubbele betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:31
Waah schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 00:03:
[...]

Je krijgt toch een popup? Voor maximaal 3x per maand "zappen" ga ik niet minimaal het dubbele betalen :+
Het dubbele? We weten nog niet eens of ziggo de rechten koopt, laat staan hoe dat ze het gaan uitzenden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Beurswaarde heeft geen direct gevolg op de korte termijn voor een bedrijf.

De lange termijn is dit wel een zeer lastig iets. Als viaplay zelf nog een groot aandeel van de aandelen heeft dan zakt de bedrijfswaarde heel hard en wordt het bedrijf minder waard. Dat zorgt er voor zoals eerder opgemerkt dat het moeilijk wordt nieuw kapitaal aan te trekken.

Ook zorgt het voor onrust bij huidige geld verstrekkers en toeleveranciers wat kan zorgen voor slechtere voorwaarden of het aantrekken van de riem waardoor het bedrijf wel accuut in de problemen kan komen. Als de bank het betalings uitstel intrekt bijvoorbeeld is het vaak snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

The_Admin schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:01:
men stapt wel makkelijk over het feit heen dat een bedrijf als Viaplay met een veel lagere beurswaarde ineens een leuke overnameprooi wordt, immers is de marktkapitalisatie (aantal vrij verhandelbare aandelen x prijs) een stuk lager, en als je een partij hebt als VP die veel rechten in handen heeft kan een vijandige overname zomaar ineens interessant worden voor een andere partij. Geef de aandeelhouders het gevoel dat ze 'een premium' krijgen tov de huidige koerswaarde en wellicht valt er best wat op te kopen :)
Niet alleen de beurswaarde is van belang maar ook wat je daarmee koopt. Ik heb even geen zicht op hoe lang de rechten lopen en hoeveel men moet betalen, maar bijvoorbeeld de F1 rechten in NL lopen na 2024 af, dus wat is viaplay in NL nog waard? Daarnaast zitten er aan die rechten ook betalingsverplichtingen, en mogelijk hebben ze nog schulden.

In 2022 hebben ze nog wel winst gemaakt, 28 miljoen op een omzet van 1,35 miljard. Dan is de beurswaarde van 600 miljoen nog wel aan de hoge kant, en dan 1,5 miljard voor de crash al helemaal een bubbel

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 13:01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:52
lekkere journalistiek ook op dat Totaaltv,
Met exclusieve uitzendrechten van Formule 1, darts, voetbal en dit aangevuld met een kwalitatief goed maar kwantitatief slechter entertainmentaanbod.
- Formule 1 was niet exclusief, F1TV heeft ook de rechten om in Nederland F1 uit te zenden (met abo's voor bijna de helft van het geld t.o.v. Viaplay)
- voetbal? er zijn meer zenders die rechten hebben om voetbal uit te zenden in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Bushie schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:41:

[...]

- Formule 1 was niet exclusief, F1TV heeft ook de rechten om in Nederland F1 uit te zenden (met abo's voor bijna de helft van het geld t.o.v. Viaplay)
- voetbal? er zijn meer zenders die rechten hebben om voetbal uit te zenden in Nederland
Dan zou je ook kunnen stellen dat er meer zenders zijn die rechten hebben om autosport uit te zenden in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

Quad

Doof

[...]

F1 eens, maar ze hebben wel exclusiviteit op het uitzenden van enkele voetbalcompetities en het PDC darts natuurlijk.

Maar vergelijk F1TV qua prijs maken met Viaplay vind ik echt bullshit. Voor Ziggo Sport was ik ook 15 euro per maand kwijt om F1 te kijken maar had ik meer te zien dan alleen F1. Nu betaal ik minder maar kijk ik nóg meer divers content.

Als je enkel voor F1 in de markt bent is F1TV de enige dienst die je moet gaan afnemen, dan is Viaplay overpriced voor jou.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...zichzelf-te-danken-heeft/

Ik ben het eens met het artikel, alleen is TotaalTV een beetje bias. Soms zijn ze de spreekbuis van Ziggo, soms van KPN. Het is een beetje wat hun goed uitkomt lol.

Desondanks lees ik graag wat er speelt in de media wereld (niet die BN'ers). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

[...]

Nee, voetbalrechten zijn exclusief. Dat betekent dat elke competitie vast ligt bij één provider.

Ik zit bij ViaPlay voor de PL, opzicht niets te klagen, kan kiezen wat ik wil kijken. Maar het beeld/bitrate blijft ontzettend laag, en dat voor een streamingplatform. Oh ja.. 2 streams max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:34:

Ik ben het eens met het artikel, alleen is TotaalTV een beetje bias. Soms zijn ze de spreekbuis van Ziggo, soms van KPN. Het is een beetje wat hun goed uitkomt lol.

TotaalTV is vaak juist negatief over Ziggo. Het is maar net hoe de wind waait daar. Ik vind de website vaak clickbait en ook niet echt informatief. Soms lijkt het net of die website Tweakers als nieuwsbron gebruikt en dan de boel flink aandikt om clicks te generen.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 11-06-2023 02:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 11 juni 2023 @ 02:05:
[...]

TotaalTV is vaak juist negatief over Ziggo. Het is maar net hoe de wind waait daar. Ik vind de website vaak clickbait en ook niet echt informatief. Soms lijkt het net of die website Tweakers als nieuwsbron gebruikt en dan de boel flink aandikt om clicks te generen.
Sterker nog, dat hebben ze al een keer gedaan lol.

Ging toen om reclame tijdens streams, dacht bij het voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik kijk regelmatig op de site van totaal tv. Het heeft idd een hog sensatie en clickbait gehalte. Maar ze brengen ook vaak nieuws wat ik niet ergens anders tegen kom.

Verder klopt 1 ding niet in het artikel viaplay doet wel wat met de radio rechten in NL, ze hebben een deal met dpg gemaakt voor het gebruik van die rechten, https://www.totaaltv.nl/n...a-radiorechten-formule-1/. Of dAt al operationeel is kan ik even niet zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:38
jeanj schreef op zondag 11 juni 2023 @ 08:08:
Ik kijk regelmatig op de site van totaal tv. Het heeft idd een hog sensatie en clickbait gehalte. Maar ze brengen ook vaak nieuws wat ik niet ergens anders tegen kom.

Verder klopt 1 ding niet in het artikel viaplay doet wel wat met de radio rechten in NL, ze hebben een deal met dpg gemaakt voor het gebruik van die rechten, https://www.totaaltv.nl/n...a-radiorechten-formule-1/. Of dAt al operationeel is kan ik even niet zeggen
Klopt, ze hebben de rechten gekocht en doen via liveblog op NU.nl en AD.nl het live verslag doorgeven, echter heeft Viaplay alleen voor in Nederland de radio rechten gekocht en heeft zelfs niet eens de radio rechten in Scandinavië. Het is marktwerking, dus ze zijn er vrij in, maar het verhaal eromheen rammelt natuurlijk wel gewoon, mede omdat Zwaneveld over de rechten zei: ‘dat is via Zweden gegaan, we willen als Viaplay een zo breed mogelijk aanbod bieden en met DPG vergroten we het bereik’

[ Voor 14% gewijzigd door dnmw2705 op 11-06-2023 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:34:

Het artikel is behoorlijk gechargeerd. Je kan bij vele opmerkingen een pak ?????? zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:24:
[...]

F1 eens, maar ze hebben wel exclusiviteit op het uitzenden van enkele voetbalcompetities en het PDC darts natuurlijk.

Maar vergelijk F1TV qua prijs maken met Viaplay vind ik echt bullshit. Voor Ziggo Sport was ik ook 15 euro per maand kwijt om F1 te kijken maar had ik meer te zien dan alleen F1. Nu betaal ik minder maar kijk ik nóg meer divers content.

Als je enkel voor F1 in de markt bent is F1TV de enige dienst die je moet gaan afnemen, dan is Viaplay overpriced voor jou.
Grootste voordeel van Ziggo klanten was dat ze de Formule 1 wel "gratis" konden kijken en ik meen dat Ziggo vaker enkele races gratis doorgaf naar andere providers (kan ik niet verifiëren). Ziggo kon (en deed) veel meer aan exposure management doen en daarom waren ze zo succesvol. Volgens mij hebben ze zelfs in 2021 alle races uitgezonden via Ziggo Racing zonder dat je een Ziggo Sport abonnement nodig had.

Het verhaal van Totaaltv is wel lekker biased idd maar zeker niet onwaar, ik heb vanaf het begin af aan al een aversie gehad tegen Viaplay. Enerzijds omdat ze meteen binnen kwamen met: kijk ons, wij hebben 30 miljoen euro aan deze licentie uitgegeven en anderzijds omdat ze meteen destijds alle Nederlandse betrokkene meteen aan de kant hebben geschoven... ja dat is hun goedrecht en nee ik heb helemaal niks met Plooij of Mol, maar het komt wel arrogant over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ArcticWolf schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:08:
[...]

Grootste voordeel van Ziggo klanten was dat ze de Formule 1 wel "gratis" konden kijken en ik meen dat Ziggo vaker enkele races gratis doorgaf naar andere providers (kan ik niet verifiëren). Ziggo kon (en deed) veel meer aan exposure management doen en daarom waren ze zo succesvol. Volgens mij hebben ze zelfs in 2021 alle races uitgezonden via Ziggo Racing zonder dat je een Ziggo Sport abonnement nodig had.

Het verhaal van Totaaltv is wel lekker biased idd maar zeker niet onwaar, ik heb vanaf het begin af aan al een aversie gehad tegen Viaplay. Enerzijds omdat ze meteen binnen kwamen met: kijk ons, wij hebben 30 miljoen euro aan deze licentie uitgegeven en anderzijds omdat ze meteen destijds alle Nederlandse betrokkene meteen aan de kant hebben geschoven... ja dat is hun goedrecht en nee ik heb helemaal niks met Plooij of Mol, maar het komt wel arrogant over.
Ziggo gaf inderdaad alle races zonder Ziggo Sport abonnement door op Ziggo kanaal 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 22:27

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Alle F1 bij Ziggo zat in het standaard pakket op kanaal 14: FP, Q en race. Ook voor 2021.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ook bij andere providers? Dat het bij Ziggo op kanaal 14 werd uitgezonden wist ik (omdat ik zelf Ziggo had destijds :+ )

[ Voor 65% gewijzigd door ArcticWolf op 12-06-2023 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Viaplay biedt te weinig voor het bedrag dat ze vragen. Ik kijk geen voetbal, darten kijk ik ook niet meer en het filmaanbod is ook niet echt top.

Ik heb tv/internet via KPN en heb een Ziggo sport pakket erbij. Op Ziggo kijk ik Motogp, Indycar en Nascar, via F1TV kijk ik Formule 1.

Voor mij prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ArcticWolf schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:26:
Ook bij andere providers? Dat het bij Ziggo op kanaal 14 werd uitgezonden wist ik (omdat ik zelf Ziggo had destijds :+ )
Klopt, Ziggo had af en toe weekenden dat heel Ziggo Sport Totaal gratis was voor alles en iedereen.
Dus als je dan KPN had, dan stond dit kanaal die dag/weekend gewoon open voor iedereen

Zie bv dit oude bericht wat ik via Google vond:
https://www.ziggosport.nl/freeview2021/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Peter Norrelund is terug bij Viaplay Group, in dezelfde functie als waar ie een paar maanden geleden bij Viaplay mee stopte

Edit: 2 maanden geleden (paar is ook 2 ja)
https://www.viaplaygroup....ave-viaplay-group-2108096

[ Voor 8% gewijzigd door dnmw2705 op 14-06-2023 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Viaplay op zwart op CCwGTV?

Ik wilde alsnog de eerste vrije training zien (ja, ik weet...), maar op de CCwGTV krijg ik heel Viaplay niet meer aan de praat. Zodra ik iets opstart, wordt het beeld zwart, met het viaplay logo rechtsboven.
Snap er niets van, want op de PC werkt het wel. Ben ik de enige?

edit: app verwijderd en opnieuw geinstalleerd heeft het voor mij opgelost. Minder hielp niet.
Op naar de tweede vrije training!

[ Voor 18% gewijzigd door Toff op 16-06-2023 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nu.nl/formule...-cameras-niet-werken.html

Schijnbaar wel technische problemen, niet extern, maar iets met de camara's op het circuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
HollowGamer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:38:
https://www.nu.nl/formule...-cameras-niet-werken.html

Schijnbaar wel technische problemen, niet extern, maar iets met de camara's op het circuit.
Ja, ik weet het, maar via de PC is er wel "gewoon" beeld en geluid, al werd er nauwelijks gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
En hoe denken we de slechte cijfers te gaan compenseren? Juist, laten we nog een prijsverhoging doorvoeren....

https://www.xgn.nl/nieuws...linke-prijsverhoging-door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:15
Naja ESPN is 17.95 en daar zit ook bijster weinig bij, al is het wel lineaire televisie. (Miss taalfout?) Alleen bij Viaplay is het probleem dat ze a het snel aan het verhogen zijn. En b dat de kwaliteit van de apps en stream tegenstaat. Ik heb justified gekeken, en alle inhoud per afl werd verklapt door het tussenscherm. (Tussen afleveringen in).

Maar goed ik heb Viaplay na het afkijken van Justified ook opgezegd. Wanneer die verloopt ga ik f1TV aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767041

stylezzz schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:09:
En hoe denken we de slechte cijfers te gaan compenseren? Juist, laten we nog een prijsverhoging doorvoeren....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMjk9jN9AdxC-hHY54fd-Rn-Hns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0KQNWT1ASo3v1FLNZ1wQqh92.png?f=user_large
even de tweet door gevraagd bij viaplay zelf, maar weten van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
stylezzz schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:09:

Apple vraagt toch 2eu fee voor abonnementdiensten, dus feitelijk was het 13,99 wat Viaplay overhield aan abonnement afgesloten via Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 12:29
dnmw2705 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:16:
[...]

Apple vraagt toch 2eu fee voor abonnementdiensten, dus feitelijk was het 13,99 wat Viaplay overhield aan abonnement afgesloten via Apple
Zeer aannemelijk dat het hier om de fameuse Apple tax gaat. Zijn veel meer diensten (oa Twitter Blue) die via iOS/Apple duurder zijn dan via de dienst zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:30
Ik ben zo'n sportgek dat ik al die sporten die Viaplay uitzend te gek vind! Hoe meer hoe beter.

Maar waar ik gek van word is dat ze dan zoveel sportrechten hebben dat ze het dan wel uitzenden maar geen commentaar erbij :( of een niet Nederlands of Engels commentaar. Desnoods bij 2. Bundesliga Duits commentaar ofzo vind ik nog okay. Maar zelfs dat is er niet.

Soms word ik er gek van.

Leuk dat ik veel kan kijken. Maar een lagere prijs voor minder content is misschien een betere compromis voor de meeste van ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
polopolo150 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:25:
Ik ben zo'n sportgek dat ik al die sporten die Viaplay uitzend te gek vind! Hoe meer hoe beter.

Maar waar ik gek van word is dat ze dan zoveel sportrechten hebben dat ze het dan wel uitzenden maar geen commentaar erbij :( of een niet Nederlands of Engels commentaar. Desnoods bij 2. Bundesliga Duits commentaar ofzo vind ik nog okay. Maar zelfs dat is er niet.

Soms word ik er gek van.

Leuk dat ik veel kan kijken. Maar een lagere prijs voor minder content is misschien een betere compromis voor de meeste van ons.
Ik draai het juist om, hoe vaker ze zonder commentaar uitzenden (nog niet tegengekomen bij de content die ik kijk) hoe beter.
Van al dat gezever van die b en c commentatoren word je toch niet vrolijk?
Stadiongeluiden aan, commentaar uit = yes please

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:52
dat zou toch juist het voordeel moeten zijn van streamen? zelf bepalen welk commentaar je wel/niet wil horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bushie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:36:
dat zou toch juist het voordeel moeten zijn van streamen? zelf bepalen welk commentaar je wel/niet wil horen?
Maar dat gaat dus niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gerucht bij totaaltv: ‘Viaplay wordt opnieuw twee euro per maand duurder’

Je kan het nog steeds voor 1 jaar afnemen voor 99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
jeanj schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:56:
Gerucht bij totaaltv: ‘Viaplay wordt opnieuw twee euro per maand duurder’

Je kan het nog steeds voor 1 jaar afnemen voor 99 euro
Ik zou het niet doen... bedrijf staat op omvallen, ben je straks je geld kwijt. Zou alleen nog maandelijks doen als je toch de sporten op Viaplay wilt kijken.

En nee, ook niet via de curator krijg je je geld terug... ik krijg nog ca. 500 euro van Welkom Energie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:01
ArcticWolf schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 18:34:
[...]

Ik zou het niet doen... bedrijf staat op omvallen, ben je straks je geld kwijt.
Zo'n vaart zal het niet lopen toch? Of is dit een reëel scenario.

[ Voor 6% gewijzigd door ymoona op 23-06-2023 18:37 ]

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik zou het niet doen... bedrijf staat op omvallen, ben je straks je geld kwijt. Zou alleen nog maandelijks doen als je toch de sporten op Viaplay wilt kijken.

En nee, ook niet via de curator krijg je je geld terug... ik krijg nog ca. 500 euro van Welkom Energie :')
Zo snel valt dat niet om hoor, voorlopig hebben ze contracten tot eind 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:41

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Anoniem: 767041 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Dat ze contracten hebben tot eind 2024 is geen garantie dat Viaplay tegen die tijd nog bestaat. Die kunnen gewoon failliet gaan. Of daar daarwerkelijk kans op is, dat laat ik in het midden, maar die contracten helpen daar niet echt bij.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Anoniem: 767041 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Wat @remco_k zegt, contract zegt helemaal niks. Van de ene op de andere dag kunnen ze faillissement aanvragen.
Een stille curator is ook nog een optie, dan hoor je echt helemaal niks tot alles dicht gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55
Ik ga er vanuit dat ze in NL actief blijven. Maar wel in afgeslankte vorm. Ik weet niet tot wanneer de Premier League en Bundesliga vastligt bij ze, maar die rechten zijn samen met de F1 natuurlijk by far de grootste kostenpost en op de nominatie om als eerste afgestoten te worden.

Ze zullen de niche sporten houden dus Darts, dat vechtgebeuren, Golf, Handbal, Hockey, Rugby en weet ik allemaal nog meer. En natuurlijk hun eigen content op series, docu's en film gebied.

Aan de andere kant is het dan natuurlijk wel de vraag of daar een markt voor is.....Denk dat 80% Viaplay heeft voor F1 en Premier League, en een beetje voor het Darts.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2023 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:29:
Ik ga er vanuit dat ze in NL actief blijven. Maar wel in afgeslankte vorm. Ik weet niet tot wanneer de Premier League en Bundesliga vastligt bij ze, maar die rechten zijn samen met de F1 natuurlijk by far de grootste kostenpost en op de nominatie om als eerste afgestoten te worden.

Ze zullen de niche sporten houden dus Darts, dat vechtgebeuren, Golf, Handbal, Hockey, Rugby en weet ik allemaal nog meer. En natuurlijk hun eigen content op series, docu's en film gebied.

Aan de andere kant is het dan natuurlijk wel de vraag of daar een markt voor is.....Denk dat 80% Viaplay heeft voor F1 en Premier League, en een beetje voor het Darts.
Ik heb 2 weken geleden een sommetje gemaakt, maar de kosten van de Premier League zijn hoger dan de F1 rechten.

ArcticWolf in "Viaplay in Nederland"

Bundes Liga weet ik niet, want daar kon ik niks van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ArcticWolf schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:37:
[...]

Ik heb 2 weken geleden een sommetje gemaakt, maar de kosten van de Premier League zijn hoger dan de F1 rechten.

ArcticWolf in "Viaplay in Nederland"

Bundes Liga weet ik niet, want daar kon ik niks van vinden.
Het aantal kijkers naar PL wedstrijden was bij Ziggo wel eens angstvallig laag, het lijkt me sterk dat ze echt zoveel betalen voor de Nederlandse markt. Ook al hebben ze nu alle wedstrijden.

Formule 1 wordt met het Nederlandse succes van Verstappen echt een stuk beter bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 00:01:
[...]

Het aantal kijkers naar PL wedstrijden was bij Ziggo wel eens angstvallig laag, het lijkt me sterk dat ze echt zoveel betalen voor de Nederlandse markt. Ook al hebben ze nu alle wedstrijden.

Formule 1 wordt met het Nederlandse succes van Verstappen echt een stuk beter bekeken.
Ze betalen ca. 90 miljoen euro voor de Zweedse rechten voor de PL per jaar (ik begreep dat ze 2 miljard pond hebben betaald voor de rechten in 5 a 6 landen incl. Nederland voor 6 jaar). Zweden heeft minder inwoners dan Nederland, maar goed die markt kan groter zijn... Daarom kwam ik op 90 miljoen.
Formule 1 kost 30 miljoen euro per jaar in Nederland.

Darts & Bundes Liga, geen idee... vast niet zoveel, maar zo tikt het wel aan met de licentie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

[...]

Tja dat is het risico dat je neemt.

Totaaltv geeft aan dat de aanbieding nog maar een paar dagen geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://www.totaaltv.nl/n...y-breidt-sportaanbod-uit/
Nederlandse Viaplay-abonnees kunnen naar nog meer live sportwedstrijden kijken. Eigenaar Viaplay Group heeft namelijk de uitzendrechten van een internationale sportcompetitie gekocht.

https://www.totaaltv.nl/n...blijft-belangrijke-markt/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• alexbl69
Anoniem: 767041 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:19:
https://www.totaaltv.nl/n...y-breidt-sportaanbod-uit/
Nederlandse Viaplay-abonnees kunnen naar nog meer live sportwedstrijden kijken. Eigenaar Viaplay Group heeft namelijk de uitzendrechten van een internationale sportcompetitie gekocht.

https://www.totaaltv.nl/n...blijft-belangrijke-markt/
De Duitse handbalcompetitie?

Weet niet of dit nou dé knaller gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij Totaaltv zijn ze nogal anti-Viaplay, daar lijkt dit bericht ook op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
dutchgio schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:47:
Bij Totaaltv zijn ze nogal anti-Viaplay, daar lijkt dit bericht ook op. ;)
Niet per se ‘anti’ maar meer gewoon: gigantische stukken tekst voor dingen die in één regel kunnen. Viaplay, KPN en Ziggo zijn veelal de sjaak als ze een scheetje laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft iemand dit bekeken: https://viaplay.com/movie...-van-frank-masmeijer-2023

Het leek mij interessant, wordt hevig promoot, maar hoe meer ik lees over die gast (en zijn naaste), hoe meer ik walg van deze man. Dat er gratie is gegeven schijnt ook nogal vaag te zijn.

Zie ook:
https://www.rtlboulevard....gesteld-over-documentaire
https://www.veronicasuper...rhaal-van-frank-masmeijer

Dat is zo'n beetje zijn thema volgens mij, hij wil verder en kijken naar zijn leven nu.. waarom doe je dan mee aan deze documentaire? Verder laat hij weinig los, schijnt.

Las ook dat zijn dochter datet met Lil Kleine, moet zij zelf weten uiteraard, maar soort zoekt soort.

Misschien heb ik het verkeerd? Dus wilde even peilen wat andere deze docu van ViaPlay vonden.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 30-06-2023 19:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30

KhaZ

Alfa Romeo

HollowGamer schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:04:
Heeft iemand dit bekeken: https://viaplay.com/movie...-van-frank-masmeijer-2023

Het leek mij interessant, wordt hevig promoot, maar hoe meer ik lees over die gast (en zijn naaste), hoe meer ik walg van deze gast. Dat er gratie is gegeven schijnt ook nogal vaag te zijn.

https://www.rtlboulevard....gesteld-over-documentaire

Dat is zo'n beetje zijn thema volgens mij, hij wil verder en kijken naar zijn leven nu.. waarom doe je dan mee aan deze documentaire? Verder laat hij weinig los, schijnt.

Las ook dat zijn dochter datet met Lil Kleine, moet zij zelf weten uiteraard, maar soort zoekt soort.

Misschien heb ik het verkeerd? Dus wilde even peilen wat andere deze docu van ViaPlay vonden.
Ik kijk bewust niet naar deze docu, en ik ben het helemaal met je eens. Ik kijk met m'n zoontje van 5 vaak F1 via Viaplay, en elke keer die trailer van die docu met de verheerlijking van een drugscrimineel komt me echt helemaal de strot uit. Zit die vent daar stom te lachen in die trailer, lekker voorbeeld voor m'n zoontje... Wie heeft in godsnaam bij Viaplay gedacht dat dit een goed idee was? Net als die TOTO gok-reclames, oprotten ermee. Volgend jaar neem ik geen abonnement meer!

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
KhaZ schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Ik kijk bewust niet naar deze docu, en ik ben het helemaal met je eens. Ik kijk met m'n zoontje van 5 vaak F1 via Viaplay, en elke keer die trailer van die docu met de verheerlijking van een drugscrimineel komt me echt helemaal de strot uit. Zit die vent daar stom te lachen in die trailer, lekker voorbeeld voor m'n zoontje... Wie heeft in godsnaam bij Viaplay gedacht dat dit een goed idee was? Net als die TOTO gok-reclames, oprotten ermee. Volgend jaar neem ik geen abonnement meer!
Ik vind het ook vreemd, hij komt mij niet echt over als een snuggere gozer, en zijn vriendin (van de beelden die ik voorbij zag komen) ook niet echt.

Misschien zit ik verkeerd, maar wat ik lees, heeft die niet erg veel spijt en houdt hij dingen ook verborgen voor de rechter, aangezien hij die niet wil vertellen.

TOTO kan ik nog enigszins begrijpen, die geven je een bak met geld, die je moeilijk kan weigeren. Dat was destijds bij Ziggo ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:24
Heb zelf een Samsung frame 55 inch hangen.
Had afgelopen dagen het probleem met foutcode 1002 na het aanmelden.

Contact gezocht met de helpdesk en binnen 3 minuten geholpen.
Smart hub een reset gegeven en alles werkt weer.

Dus oplossing voor andere mensen die tegen het probleem aanlopen.

https://www.samsung.com/a...set-smart-hub-samsung-tv/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
KhaZ schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Het is ook al weken dat ze alleen maar deze docu promoten, alsof er verder niets anders op Viaplay te zien is.

En reclame voor gokken is volgend jaar sowieso verleden tijd, dan mag het niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:01:
[...]

En reclame voor gokken is volgend jaar sowieso verleden tijd, dan mag het niet meer.
Dat mag per gisteren al niet meer. :)
Via advertenties op internet en mailing kan nog wel, als het gericht is.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 02-07-2023 12:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik ga dus heel goed op dit twitter account

https://twitter.com/viapl...&t=EIHvtX65CFyxof1i3-mzNw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01
je zal er maar druk mee zijn.

Heb niet gehele sessies (kunnen) bekijken, maar live race was weer prima. Het greep mij wel aan dat Tom geemotioneerd reageerde op het overlijden.

Kwam nog een F1-feed scherm door de race heen, met geloof ik 2160p oid.
Zou dat niet betekenen dat de Feed die VP krijgt, tot 4k uitgezonden zou kunnen worden?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Sjowhan schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:38:
je zal er maar druk mee zijn.

Heb niet gehele sessies (kunnen) bekijken, maar live race was weer prima. Het greep mij wel aan dat Tom geemotioneerd reageerde op het overlijden.

Kwam nog een F1-feed scherm door de race heen, met geloof ik 2160p oid.
Zou dat niet betekenen dat de Feed die VP krijgt, tot 4k uitgezonden zou kunnen worden?
Tom is altijd snel geëmotioneerd. Niets om af te doen van het overlijden van deze (jonge) coureur, gewoon dat Tom best iemand is die snel emotie laat zien. :)

Het signaal wat ze krijgen van de FOM maakt niet zoveel uit. Dat kan inderdaad 4K zijn, maar dan doet ViaPlay daar alsnog een andere stream met (flinke) compressie en 1080p (ich) van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afgelopen Zondag bij mijn vader Formule 1 gekeken en die kijkt met Viaplay op zijn LG Oled, gelukkig bleef de stream stabiel zonder vastlopers. Misschien was het geluk? Maar het liep gewoon goed d:)b

Enige minpunt voor mij is nog steeds hoe ze 1080p aanbieden, gewoon onscherp en niet zoals 1080p zou moeten zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:54:
[...]

De Duitse handbalcompetitie?

Weet niet of dit nou dé knaller gaat worden :)
In NL niet, in Scandinavië ongetwijfeld wel. Daar is handbal een stuk populairder dan hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46
Interessant nieuws in het AD net:

https://www.ad.nl/show/st...-of-op-de-tocht~a266e472/

Gaan we Viaplay in 2024 dan nog wel zien ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:06:

Ik heb het al vanaf het begin gezegd, ViaPlay is opgericht als overname kandidaat. :)

Het massaal opkopen van allemaal rechten, iets kopen waar je totaal niets mee doet, en weinig eigen producties, gaf mij al niet veel vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Crazy D

I think we should take a look.

HollowGamer schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:18:
[...]

Ik heb het al vanaf het begin gezegd, ViaPlay is opgericht als overname kandidaat. :)

Het massaal opkopen van allemaal rechten, iets kopen waar je totaal niets mee doet, en weinig eigen producties, gaf mij al niet veel vertrouwen.
Nou ja, ik hoor van iedereen dat als ze ViaPlay kijken dit om de sport gaat, niet om de series. Dus dat ze die afbestellen vind ik niet heel gek. Het aanbod daarin is ook gewoon ruk.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024

Goed Nieuws mag hopen dat ze volgende week de stekker uit viaplay halen met die rommel en dat F1 bij een partij terecht komt waar men zich wel druk maken over de beeld kwaliteit

En hopelijk een partij als amazon of apple de rechten krijgen en dan ben ik best bereid om 20 of 25 euro te betalen voor iets goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
[...]

Dan verknallen ze dat wel door zo’n dikke koersdaling. Dan verdien je er niks aan als verkopende partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
[...]

Zou kunnen, maar dan pakt die gok op dit moment wel desastreus uit. De bedoeling was dan waarschijnlijk om al die rechten op te kopen en de hele club daarna voor een hoger bedrag te verkopen.

Maar niemand heeft toegehapt waardoor ze nu in de problemen zijn gekomen. De abonnees lopen weg, de inkomsten lopen terug en de potentiële overnamekandidaten/investeerders wachten nu als aasgieren totdat het hele kaartenhuis instort. Daarna pakken ze de kruimels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofyles2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Crazy D schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:31:
[...]

Nou ja, ik hoor van iedereen dat als ze ViaPlay kijken dit om de sport gaat, niet om de series. Dus dat ze die afbestellen vind ik niet heel gek. Het aanbod daarin is ook gewoon ruk.
Plus: er is minimaal één serie te vinden waarvan de rechten bij meerdere streamingsdiensten bij meerdere partijen liggen.

(Mijn anekdotische voorbeeld: Bron/Broen (The Bridge) kun je in Nederland kijken via Viaplay én Netflix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Steenw schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:39:
[...]

Goed Nieuws mag hopen dat ze volgende week de stekker uit viaplay halen met die rommel en dat F1 bij een partij terecht komt waar men zich wel druk maken over de beeld kwaliteit

En hopelijk een partij als amazon of apple de rechten krijgen en dan ben ik best bereid om 20 of 25 euro te betalen voor iets goeds
Mochten ze de F1 rechten niet behouden denk ik dat het over en uit is voor de nederlandse tak.. Dan kunnen ze enkel nog de voetbalrechten verpatsen aan de hoogste bieder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46
stylezzz schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:02:
[...]

Mochten ze de F1 rechten niet behouden denk ik dat het over en uit is voor de nederlandse tak.. Dan kunnen ze enkel nog de voetbalrechten verpatsen aan de hoogste bieder....
Kuch....
Viaplay in Nederland
In ons land heeft het Zweedse Viaplay de uitzendrechten van de Premier League in handen tot en met 2028. Viaplay bezit ook de Nederlandse uitzendrechten voor de Formule 1 tot en met 2024 en de Duitse Bundesliga tot en met 2029
Wordt interessant wat ze dan met die rechten gaan doen. Viaplay met alleen voetbal gaat niet werken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:11

Alleen al dat zwetsverhaal van die woordvoerder :X
,,Als onderdeel van de implementatie van het nieuwe operationele model betekent dit onder andere dat er beslissingen moeten worden genomen over veranderingen in rollen en verantwoordelijkheden in verschillende onderdelen van de Viaplay Group. Elk managementteam herziet de eigen organisatie, maar aangezien dit werk in volle gang is, kunnen er in dit stadium geen verdere details worden gegeven.”
Zeg dan gewoon niets, in plaats van een hele alinea waarin je ook niets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://www.ad.nl/show/vi...-of-op-de-tocht~a266e472/

ViaPlay in de problemen: project Saskia Noort en andere dramaseries afbesteld of op de tocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
Anoniem: 767041 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:33:
https://www.ad.nl/show/vi...-of-op-de-tocht~a266e472/

ViaPlay in de problemen: project Saskia Noort en andere dramaseries afbesteld of op de tocht
Letterlijk een post boven je staat dat artikel ook :p

Maar goed ben benieuwd, betalen de prijs voor hun arrogantie. Schrik wel van hoe snel het kaartenhuis instort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zorroberner schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:46:
[...]

Letterlijk een post boven je staat dat artikel ook :p

Maar goed ben benieuwd, betalen de prijs voor hun arrogantie. Schrik wel van hoe snel het kaartenhuis instort.
Oops, was niet wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Steenw schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:39:
[...]

Voor de F1 wellicht wel, maar ondanks het matige beeld, kan ik wel alle wedstrijden uit de PL en Duitse competitie kijken. Ook zenden ze vaak wedstrijden uit met Engels commentaar, dat vind ik geen probleem, ik kan het gewoon kijken.

Ik zie Ziggo dit niet doen, aangezien zij niet streaming als hoofdtak hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Wordt interessant wat ze dan met die rechten gaan doen. Viaplay met alleen voetbal gaat niet werken.
Dat is ESPN bijvoorbeeld toch ook? En wat andere sporten als basketbal en golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Crazy D schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:31:
[...]

Als ze geen Nederlandse producties maken dan komen ze in de problemen want ik meen dat 5% van hun aanbod hier in Nederland geproduceerd moet worden en dat gaat dan niet om sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 13:19

TFHfony

Professional Weirdo

Loopt bij jullie het geluid bij het darten ook niet synchroon met het beeld?

/edit 19:47/
Inmiddels hebben ze ander geluid op de achtergrond en lijkt het weer gelijk te lopen.

[ Voor 40% gewijzigd door TFHfony op 08-07-2023 19:47 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 12:12
Ik kijk nu op de chromecast naar Viaplay en heb nog NOOIT issues gehad hiermee. Maar de afgelopen drie weken heb ik om de haverklap “Loading….” in beeld staand. Is er iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:37

thof

FP ProMod
IKON schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:21:
Ik kijk nu op de chromecast naar Viaplay en heb nog NOOIT issues gehad hiermee. Maar de afgelopen drie weken heb ik om de haverklap “Loading….” in beeld staand. Is er iets veranderd?
Hier toevallig tijdens de F1 race een keer of 4-5 een stutter gehad door wat bufferen. Heel kort, maar geen 'loading....' gezien.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:05

AvK

Ready Set Go

thof schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:53:
[...]

Hier toevallig tijdens de F1 race een keer of 4-5 een stutter gehad door wat bufferen. Heel kort, maar geen 'loading....' gezien.
Hier hetzelfde. beeld kwaliteit was best goed maar nu ineens weer stutters. 8)7

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...we-grote-sportzender-bij/

Voordat iedereen gaat juichen om DAZN; deze partij is niet beter dan ViaPlay, zou zeggen zelfs slechter.

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een legale IPTV-dienst (eventueel met een VPN), en DAZN kwam er ontzettend slecht uit:
https://www.trustpilot.com/review/dazn.de
https://www.trustpilot.com/review/dazn.com

Ik wilde destijds zoals ViaPlay dat biedt, gewoon elke wedstrijd zien, niet die Ziggo voor mij selecteert.

Volgens mij gaat het financieel met DAZN niet veel beter. Dus betwijfel echt of die ViaPlay zouden kunnen overnemen. Maar goed, you never know, misschien bij een kapitaalinjectie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://viaplay.com/playe...-leeds/s23062944662615153

Kijk dat vind ik nu leuk aan ViaPlay, deze wedstrijden zijn er gewoon en je kan ze bekijken. :)
Ziggo zou dit niet uitzenden bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Dat het lokale marketing team de laan uitgestuurd wordt, hoeft natuurlijk niet te leiden tot slechter marketing beleid. Natuurlijk is de vervolg vraag dan wel: gaan ze het centraliseren.

Met de recente berichtgeving over het stoppen van Nederlandse producties en nu een (mogelijke) ontslagronde, komt het doomsday scenario toch steeds dichterbij voor Viaplay.

Ik blijf vinden dat Viaplay goud in handen heeft (gehad). Echter hebben ze het voor elkaar gekregen om de waarde van dat goud omlaag te krijgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
dnmw2705 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:28:
[...]

Dat het lokale marketing team de laan uitgestuurd wordt, hoeft natuurlijk niet te leiden tot slechter marketing beleid. Natuurlijk is de vervolg vraag dan wel: gaan ze het centraliseren.

Met de recente berichtgeving over het stoppen van Nederlandse producties en nu een (mogelijke) ontslagronde, komt het doomsday scenario toch steeds dichterbij voor Viaplay.

Ik blijf vinden dat Viaplay goud in handen heeft (gehad). Echter hebben ze het voor elkaar gekregen om de waarde van dat goud omlaag te krijgen
Ik denk dat ze voornamelijk het goud te duur ingekocht hebben.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Dean Martin schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:43:
[...]

Ik denk dat ze voornamelijk het goud te duur ingekocht hebben.
Die conclusie kun je nu wel trekken. Maar het blijft een stuk goud, dus als ze het ook als goud hadden behandeld en niet als blik hadden ze misschien een goed bod gedaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik zie dat Viaplay de volledige winstverwachting ingetrokken heeft over 2023..

https://www.viaplaygroup....ws-full-year-2023-outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 23:43

IkWilbert

Het is mij!

dnmw2705 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:38:
Ik zie dat Viaplay de volledige winstverwachting ingetrokken heeft over 2023..

https://www.viaplaygroup....ws-full-year-2023-outlook
Beurskoers blijft ook kelderen -26% over de afgelopen vijf dagen.
46,70 SEK op dit moment, was op 2 juni nog 225 SEK.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

20 juli wordt een belangrijke dag, dan worden de cijfers over Q2 bekend gemaakt samen met een strategie om het jaar te redden.

Ik denk dat een aantal personen gelijk gaan krijgen hier en dat F1 tot en met 2024 niet in zijn geheel bij Viaplay zal blijven, tenzij er een overname gaat plaats vinden.
IkWilbert schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:43:
[...]

Beurskoers blijft ook kelderen -26% over de afgelopen vijf dagen.
46,70 SEK op dit moment, was op 2 juni nog 225 SEK.
Aandelen die blijven zakken worden op een gegeven moment wel interessant om op te pakken denk ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Quad schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:51:
20 juli wordt een belangrijke dag, dan worden de cijfers over Q2 bekend gemaakt samen met een strategie om het jaar te redden.

Ik denk dat een aantal personen gelijk gaan krijgen hier en dat F1 tot en met 2024 niet in zijn geheel bij Viaplay zal blijven, tenzij er een overname gaat plaats vinden.

[...]

Aandelen die blijven zakken worden op een gegeven moment wel interessant om op te pakken denk ik.
Alleen als ze ooit weer omhoog gaan ;)
(bedenk dit: voor een 50% daling heb je een 100% stijging nodig om weer breakeven te komen)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
HollowGamer schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:56:
https://viaplay.com/playe...-leeds/s23062944662615153

Kijk dat vind ik nu leuk aan ViaPlay, deze wedstrijden zijn er gewoon en je kan ze bekijken. :)
Ziggo zou dit niet uitzenden bijvoorbeeld.
ja dat ben ik met je eens maar wat is er nu leuk aan een wedstrijd als je irriteert aan de beeld kwaliteit
Dan kijk ik liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Steenw schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:57:
[...]

ja dat ben ik met je eens maar wat is er nu leuk aan een wedstrijd als je irriteert aan de beeld kwaliteit
Dan kijk ik liever niet
Beeld kwaliteit valt nog mee.. ik heb wedstrijden gekeken in minder kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
HollowGamer schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:05:
[...]

Beeld kwaliteit valt nog mee.. ik heb wedstrijden gekeken in minder kwaliteit.
In 1976 keek ik voetbal op een tv met zwart/wit beeld dit was scherper dan wat ik nu voorgeschoteld krijg bij viaplay
dus het is maar net wat je nog acceptabel vindt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Steenw schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:13:
[...]

In 1976 keek ik voetbal op een tv met zwart/wit beeld dit was scherper dan wat ik nu voorgeschoteld krijg bij viaplay
dus het is maar net wat je nog acceptabel vindt
Overdrijven is ook een vak.
Pagina: 1 ... 123 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2