Toon posts:

Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 120 121 122 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06 22:55
djerror schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:36:
[...]

Dit is wel heeel nasty zeg..helemaal gezien wat je voor een abo betaald..je zou maar net het goal missen..
*knip*
Ze hebben toch 1,2 miljoen abonnee's? Dat is toch ver boven verwachting? Dan heb je toch geen reclame nodig (en al helemaal niet door het live beeld heen?). Iets zegt mij dat die 1,2 miljoen niet klopt....:)

Er wordt me daar een partij gelogen en bedrogen bij VP, dat is echt te gek voor woorden.

[Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 18-04-2023 10:03. Reden: Laat de rants achterwege aub.]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:18

IkWilbert

Het is mij!

dnmw2705 schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:26:
[...]

[Afbeelding]
Ze beginnen langzaam en gestaags dingen toe te voegen aan hun uitzendingen. We kennen het eigenlijk niet anders van andere zenders, toch?
Gefeliciteerd, je staat op totaaltv.nl ;)

https://www.totaaltv.nl/n...reclame-bij-live-voetbal/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:45

Quad

Doof

TotaalTV heeft nooit Eurosport gekeken?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb die wedstrijd helemaal gekeken, maar die reclame is niet op mijn scherm voorbij gekomen. Of ik moet dat _heel_ toevallig gemist hebben want dit mis je niet zomaar.

[Voor 28% gewijzigd door Gunner op 17-04-2023 15:31]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:30:
Ik heb die wedstrijd helemaal gekeken, maar die reclame is niet op mijn scherm voorbij gekomen. Of ik moet dat _heel_ toevallig gemist hebben want dit mis je niet zomaar.
Het is er echt geweest, misschien was je mind gefocust op iets anders?

Ook maakte het een geluid bij het opkomen ervan, bloed irritant.

• HollowGamer
  • Niet online
Aartstyle schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:39:
[...]

*knip* Ze hebben toch 1,2 miljoen abonnee's? Dat is toch ver boven verwachting? Dan heb je toch geen reclame nodig (en al helemaal niet door het live beeld heen?). Iets zegt mij dat die 1,2 miljoen niet klopt....:)

Er wordt me daar een partij gelogen en bedrogen bij VP, dat is echt te gek voor woorden.
Ze moeten het geld terugverdienen, als ik mij niet vergist draaien ze nog altijd verliest. Of hadden ze nu een kleine winst gemaakt?

Anyway, elk bedrijf wil winst maken, dus ook VP (helaas).

Ik snap dat je wellicht andere wedstrijden promoot, maar series en films tijdens een PL-stream.. nee, erg wazig.

[Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 18-04-2023 10:04. Reden: Quote aangepast]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ligt het aan mij of hadden ze begin 2e helft van Leeds-Liverpool 2 commentatoren door elkaar heen praten (en ineens Leo Driesen tevoorschijn getoverd?)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:32:
Ligt het aan mij of hadden ze begin 2e helft van Leeds-Liverpool 2 commentatoren door elkaar heen praten (en ineens Leo Driesen tevoorschijn getoverd?)
Ik heb de tweede helft niet gezien, maar dit is helaas al eens vaker voorgekomen.

Vaak ligt het niet aan VP, maar aan diegene die de stream doorgeeft aan hun (PL in dit geval).

Overigens verpest die Driesen wel wedstrijden voor mij, met zijn opmerkingen en weinig inhoudelijke toevoegingen.

[Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 18-04-2023 10:36]

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:35:
[...]

Ik heb de tweede helft niet gezien, maar dit is helaas al eens vaker voorgekomen.

Vaak ligt het niet aan VP, maar aan diegene die de stream doorgeeft aan hun (PL in dit geval).

Overigens verpest die Driesen wel wedstrijden voor mij, met zijn opmerkingen en weinig inhoudelijke toevoegingen.
PL bepaalt toch zeker niet of Driesen of een andere commentator de wedstrijd doet in NL. Dat is toch echt Viaplay zelf...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:10:
[...]

Het is er echt geweest, misschien was je mind gefocust op iets anders?

Ook maakte het een geluid bij het opkomen ervan, bloed irritant.
Ik denk dat ik toevallig even weg was om wat drinken in te schenken of naar het kleine kamertje. En ook logisch dat iedereen het ziet, zoiets lijkt me ook niet weg te filteren voor specifieke gebruikers.
Reclame is nog tot daar aan toe, maar zo pontificaal gaat me zeker een brug te ver.
HollowGamer schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:35:
[...]

Voor mij ook. Z'n stem is niet echt prettig voor me en hij voegt zo weinig toe.

[Voor 22% gewijzigd door Gunner op 18-04-2023 11:38]

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:11:
[...]

Ze moeten het geld terugverdienen, als ik mij niet vergist draaien ze nog altijd verliest. Of hadden ze nu een kleine winst gemaakt?

Anyway, elk bedrijf wil winst maken, dus ook VP (helaas).

Ik snap dat je wellicht andere wedstrijden promoot, maar series en films tijdens een PL-stream.. nee, erg wazig.
We zijn het niet gewend, maar als je bv naar de live wedstrijden van de NBA kijkt, dan wordt je elke minuut wel doodgegooid met reclames van alles en nog wat . Zelfs de commentatoren gooien er regelmatig wat verbale reclame tegenaan. Ook doen ze regelmatig splitscreens met reclame. De ene helft van het scherm met beelden van de wedstrijd en het andere deel met uiteraard reclame voor de hamburgers van Wendy's..

Het is voor de commerciëele content providers een verdienmodel. Take it or leave it komt dan ter sprake..

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:32:
[...]

PL bepaalt toch zeker niet of Driesen of een andere commentator de wedstrijd doet in NL. Dat is toch echt Viaplay zelf...
Je leest verkeerd. ;)

Het ging erover dat het commentaar door elkaar liep, als ik mij niet vergist heeft de PL een stream/spoor zonder commentaar en een met, daar gaat het weleens in fout.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

sjaool

Every life should have 9 cats

RCBL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:46:
[...]

Het is voor de commerciëele content providers een verdienmodel. Take it or leave it komt dan ter sprake..
Alleen hebben wij het hier over een vrij dure streamingservice waar je dus voor betaalt. In zo'n geval vind ik dit soort dingen not done. Was het nu een zender à la RTL ofzo dan kon ik mij er wat bij voorstellen. En was het niet dat het in Nederland verboden is om live-events te onderbreken met reclames? Nu weet ik niet of dit ook voor overlays geldt.

"When you grow up your heart dies"

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:08:
[...]

Je leest verkeerd. ;)

Het ging erover dat het commentaar door elkaar liep, als ik mij niet vergist heeft de PL een stream/spoor zonder commentaar en een met, daar gaat het weleens in fout.
Oh maar het leek twee keer Nederlands te zijn

• RCBL
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:34:
[...]

Alleen hebben wij het hier over een vrij dure streamingservice waar je dus voor betaalt. In zo'n geval vind ik dit soort dingen not done. Wat het nu een zender à la RTL ofzo dan kon ik mij er wat bij voorstellen. En was het niet dat het in Nederland verboden is om live-events te onderbreken met reclames? Nu weet ik niet of dit ook voor overlays geldt.
In de VS zal je toch ook moeten betalen. The Gable Guy bijvoorbeeld. FTA is iets wat men daar ook niet echt meer ziet. En zeker voor MLS, NBA, NHL..etc zal je ook moeten betalen. Dat verschilt dus niet.

De hoeveelheid reclame voor de publieken en de commercieëlen is geregeld in de mediawet. Voor de publieken gelden andere regels dan voor de commercieëlen. Hoe dat precies zit zal je uit de mediawet moeten halen.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:56
sjaool schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:34:
[...]

Alleen hebben wij het hier over een vrij dure streamingservice waar je dus voor betaalt. In zo'n geval vind ik dit soort dingen not done. Was het nu een zender à la RTL ofzo dan kon ik mij er wat bij voorstellen. En was het niet dat het in Nederland verboden is om live-events te onderbreken met reclames? Nu weet ik niet of dit ook voor overlays geldt.
Ze zijn heel langzaamaan de boel aan het verzieken en uitmelken. Waar beoordeel ik een sportzender op als ik Formule 1 kijk….

Beelden van de sport op het scherm. De picture quality waar Viaplay zelf aandeel in heeft is zwaar achteruit gegaan. Het is niet om aan te gluren. Sommige races is op afstand niet meer te zien welke auto aan komt rijden.

De manier waarop we de sport bekijken via de viaplay app is voor veel mensen een ramp. Ik heb twee Samsung tv’s. Beide premium toestellen maar eentje uit 2016 beneden en eentje uit 2020 boven. Iets andere software maar ik wordt eigenlijk gedwongen om op de slaapkamer te kijken.

Daarnaast is het in de app niet mogelijk om 10 minuten later in te schakelen want kijken vanaf het begin kan niet meer. Hoe is het in 2023 in godsnaam mogelijk dat we niet iets vanaf het begin kunnen kijken?

En dan hebben we nog niet benoemd dat je tijdens de laatste 2 minuten van Q3 ook gewoon een connection error kan krijgen. Volgens Viaplay lost een herstart van je router alles op. 4k disney, hbo, netflix en amazon probleemloos binnen luttele seconden op je scherm toveren is blijkbaar anders dan de veeleisende 1080 schijtstream van viaplay die je niet eens meer vanaf het begin kunt starten.

Het interesseert me ook geen ene reet dat Stompe of van Gerwen een pijltje moeten gooien in de avond. Ik weet dat ik Carglass moet bellen als ik een sterretje in de ruit heb (wie niet?) en ik weet ook dat ik Yellowstone of Billy the Kid kan kijken op Viaplay maar dat interesseert me allemaal niets want ik wil gewoon Formule 1 kijken. Stel je voor dat je op een terras moet gaan zitten en 20€ betaald voor koffie…. Maar hé, je krijgt er ook twee tosti’s bij waar je niet om gevraagd hebt.

Viaplay is een absolute vloek voor iedereen die van sport houdt. Bovenstaand is aardig objectief dus in welke wereld zijn we terecht gekomen dat we accepteren dat deze ellende €15 in de maand mag kosten?

Er is natuurlijk een relatief “wij haten Olav en Jack” fanclub. Nou voor die mensen ben ik blij dat ze voor €15 in de maand Melroy en Nelson krijgen. Niet bepaald het beste wat nederlands sport commentaar heeft voorgebracht. Maar verder is er echt helemaal niets wat die €15 rechtvaardigd.

Formule 1 kijken was 4 jaar geleden echt beter…

• Quad

Quad

Doof

@Kenny_026 bij Ziggo betaal je ook 15 euro/ maand en dan krijg je ook nog te horen welke boodschappen je kunt halen deze week.

15 euro maand, zoveel content, ik vind dit nog wel schappelijk.

Verder herken ik mij totaal niet in jouw klachten over kwaliteitsproblemen.

[Voor 16% gewijzigd door Quad op 22-04-2023 09:29]

PVOutput☀️
Darts🎯

• sjaool

sjaool

Quad schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:27:
@Kenny_026 bij Ziggo betaal je ook 15 euro/ maand en dan krijg je ook nog te horen welke boodschappen je kunt halen deze week.

Voor de pure F1 liefhebber biedt F1TV Pro echt meer waar voor het geld dan Viaplay. Plus ze hebben meer klassen dan alleen de F1.

Het enige wat ik de moeite waard vond tot nu toe is de Max Verstappen documentaire die toch weer een andere inkijk geeft dan de gebruikelijke beelden.

• Kenny_026
Quad schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:27:

De kwalificatie en de race waren gratis in 4k en zonder beperkingen te kijken. Tijdens deze uitzendingen was er geen reclame. Wilde je de vrije trainjngen kijken dan had je het ectra sportpakket nodig waar je dan veel extra’s bij krijgt. Dat is een compleet andere invalshoek van diensten aanbieden.

In de forums verzand je snel in, huh daar heb ik last van of, dan koop je gewoon een nvidia shield met f1tv pro… ik zit aan dat laatste te denken met het blijft Viaplay die ons in die ellende gedrukt heeft.

• Quad

Quad

Doof

sjaool schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:32:
[...]

Voor de pure F1 liefhebber biedt F1TV Pro echt meer waar voor het geld dan Viaplay. Plus ze hebben meer klassen dan alleen de F1.
Precies, als je enkel F1 kijkt is F1TV de betere optie, maar dat is al zovaak gezegd, en ranten op Viaplay voor alleen F1 is verspilde moeite omdat het alternatief simpelweg voordeliger is. (y)
Kenny_026 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:36:
[...]
met het blijft Viaplay die ons in die ellende gedrukt heeft.
Ik vind het eerlijk gezegd dat je het een beetje overdrijft. Je bent niet verplicht om een abonnement af te nemen.
En als je dit ellende noemt, denk even aan andere mensen die niet eens een abonnement kunnen afsluiten omdat ze écht in de ellende zitten.
Jij baalt alleen dat je niet van je luxe kan genieten zoals jij het voor ogen hebt, jammer.

[Voor 37% gewijzigd door Quad op 22-04-2023 09:41]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Kenny_026
Quad schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:36:
[...]

Precies, als je enkel F1 kijkt is F1TV de betere optie, maar dat is al zovaak gezegd, en ranten op Viaplay voor alleen F1 is verspilde moeite omdat het alternatief simpelweg voordeliger is. (y)
F1TV is een goedkoper alternatief maar voor veel mensen geen optie. Je benaderd het teveel vanuit jezelf. Ja ik kan een shield of chromecast kopen en f1tv casten. Voor mijn vader is dat gedoe en die is geen uitzondering op de regel. Hoe dan ook, deze zijsprongen zouden niet nodig moeten zijn. Het is allemaal achteruitgang voor de nederlandse kijkers.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

De kwalificatie en de race waren gratis in 4k en zonder beperkingen te kijken. Tijdens deze uitzendingen was er geen reclame. Wilde je de vrije trainjngen kijken dan had je het ectra sportpakket nodig waar je dan veel extra’s bij krijgt. Dat is een compleet andere invalshoek van diensten aanbieden.

In de forums verzand je snel in, huh daar heb ik last van of, dan koop je gewoon een nvidia shield met f1tv pro… ik zit aan dat laatste te denken met het blijft Viaplay die ons in die ellende gedrukt heeft.
Een Ziggo abbonement kost ook geld, zonder de sportzender had dat flink goedkoper gekund en het is een vender lock-in doordat je niet van provider kunt wisselen.
En die hadden ook gewoon reclameblokken en sponsoring.

En met Viaplay krijg je er ook veel extra's bij... Je praat het nu goed vanuit de invalshoek dat alles wat Ziggo deed in goud veranderde.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

[...]
Nee F1 heeft ons de ellende ingedrukt door de rechten aan een partij te verkopen die niet actief was in de NL markt en die als doel had alleen streaming aan te bieden.
Kenny_026 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:39:
[...]

F1TV is een goedkoper alternatief maar voor veel mensen geen optie. Je benaderd het teveel vanuit jezelf. Ja ik kan een shield of chromecast kopen en f1tv casten. Voor mijn vader is dat gedoe en die is geen uitzondering op de regel. Hoe dan ook, deze zijsprongen zouden niet nodig moeten zijn. Het is allemaal achteruitgang voor de Nederlandse kijkers.
Ik heb je (rant) post van zaterdag 22 april 2023 09:20 geplust, want ik ben het in grote lijnen met je eens, maar ik vind ook dat je het zelf vanuit jezelf (je had blijkbaar ziggo) en vroeger was alles beter benaderd. Als je niet bij Ziggo zat moest je ook al 15 euro voor ziggo sport gaan afnemen. En heel vroeger zat het bij Filmnet. En als je TV provider die mogelijkheid niet bood om een abonnement er op te nemen, dan was er vroeger geen mogelijkheid, en nu kan je vaak streamen.

De technologische ontwikkelingen zijn nu eenmaal dat alles streaming dan wel ip based gaat worden. Zelfs Ziggo gaat die kant op. Naast een aantal nadelen bied het ook voordelen. En ja sommige mensen (honderd duizenden) kunnen niet meekomen in deze digitalisering, vergelijk het met telebankieren of belasting aangifte via internet, en dat is een maatschappelijk probleem. Maar er zijn ook veel (meer) mensen die het wel een vooruitgang vinden (de ontwikkeling algemeen, niet viaplay :) ). Wat dat betreft zijn F1TV en Viaplay hetzelfde, beide streamen ze, en viaplay bied alleen tijdelijk het lineaire kanaal aan (omdat er zoveel klachten waren)

En begrijp mij goed, mijn ouders (75+) kunnen hierin zeker niet in mee. Ze hebben 20-30 jaar een video recorder gehad die ze niet kunnen bedienen (en hij staat er nog steeds). Ik heb ze regelmatig aangegeven dat ze niet meer op de uitzending herhaling van bv radar hoeven te wachten, want met rode knop etc. Maar ze doen het niet, en wachten op de lineaire herhaling...

Persoonlijk met een samsung smart TV uit 2007 kan ik al helemaal geen streaming diensten kijken op die tv zonder chromecast (heb ik, vind ik onhandig) of fire TV (gebruik ik, voor F1 TV SkyShowtime, NPO en Ziggo GO) of dergelijke. En ik ga geen nieuwe TV kopen als ik voor 36 euro (aanbieding firestick 4K) wel die diensten kan gaan gebruiken

De grap is dat mijn ouders 2 nieuwere TV's hebben, waar ze wel op kunnen streamen, maar het dus niet gebruiken (ik heb het zelf al geconfigureerd voor als ik eens bij ze ben). Vorig jaar had ik viaplay via (hun) Ziggo afgenomen, zodat zij het lineaire kanaal hadden. Helaas dit jaar ben ik (in overleg) voor F1 TV pro gegaan.

Dus ja dit is een achteruit gang voor sommige kijkers, en voor anderen een vooruitgang. Maar dat was het ook geweest als men het niet aan Ziggo had gegunned maar aan KPN of Delta, want dan had je het mogelijk ook niet kunnen zien. En de volgende winnaar van de rechten zal het zeer waarschijnlijk ook gaan streamen, dus je kan je er tegen keren, maar het gaat sowieso gebeuren....

Everything is better with Bluetooth

• HollowGamer
  • Niet online
Goede commentator bij FUL-LEE, ook gevoel voor humor. :)
Lijkt een beetje op die Wietse.

Waarom zetten ze hem niet op wedstrijden i.p.v. Driesen?

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 14:52:
Goede commentator bij FUL-LEE, ook gevoel voor humor. :)
Lijkt een beetje op die Wietse.

Waarom zetten ze hem niet op wedstrijden i.p.v. Driesen?
Hij viel mij ook al op ja.. Hij corrigeerde zichzelf ook, bv over Meslier die in een herhaling toch wel een hele goeie redding bleek te maken terwijl hij hem eerst 'kwalijk nam' dat ie de bal niet helemaal lekker verwerkte.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:33
alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:38:
Heb, met uitzondering van het helaas niet meer bestaande Slipstream van Allard Kalff en Kees van der Grint, overigens bij mijn weten nog nooit een inhoudelijke F1 talkshow gezien.
Slipstream is terug: https://nl.motorsport.com...pstream-viaplay/10459037/

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Kun je de tekst kopiëren? Website is niet te zien zonder cookies.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:29
Kees van de Grint en Allard Kalff keren terug met ‘In de Slipstream’

Vanaf de Grand Prix van Emilia-Romagna op Imola keren Kees van de Grint en Allard Kalff terug met een eigen programma. Viaplay gaat het nieuwe ‘In de Slipstream’ op de maandagen na alle GP’s uitzenden, zo kan Motorsport.com melden.

Jarenlang maakten Kees van de Grint en Allard Kalff bij RTL furore met het programma Slipstream. Het ervaren tweetal besprak wekelijks de belangrijkste zaken uit de Formule 1 en dook regelmatig de geschiedenis in. Vanaf maandag 22 mei keert het duo terug met een nieuw programma: In de Slipstream. De show is exclusief te zien bij Viaplay.

“Het bijna legendarische programma Slipstream dat Allard en ik vijf jaar lang samen maakten, keert op de maandag terug bij Viaplay”, bevestigt Van de Grint in gesprek met Motorsport.com. “Ik vind het hartstikke leuk. We hebben dat vijf jaar lang met veel plezier gedaan en gaan dat nu weer doen. Het wordt een iets ander concept, maar de inhoud is eigenlijk hetzelfde.”

Het nieuwe programma wordt geen standaard nabeschouwing op het raceweekend, maar eerder een aanvulling op de reeds bestaande Formule 1-programmering van Viaplay. Alle thema's uit de Formule 1 komen aan bod, voorzien van een scherpe mening en eigenzinnige blik. Van de Grint zal na iedere Grand Prix als vaste gast aanschuiven en het grootste deel van de uitzendingen een duo vormen met Kalff. Een aantal keer per jaar schuift een andere analist van Viaplay aan.

Motorsport.com heeft vernomen dat 'In de Slipstream' in tegenstelling tot de RTL-variant een eigen presentator krijgt. Wie dat zal zijn, wordt op een later moment bekendgemaakt. Van de overige Formule 1-programma's op Viaplay is Amber Brantsen de vaste presentatrice.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 10:19:
[...]

Een Ziggo abbonement kost ook geld, zonder de sportzender had dat flink goedkoper gekund en het is een vender lock-in doordat je niet van provider kunt wisselen.
En die hadden ook gewoon reclameblokken en sponsoring.

En met Viaplay krijg je er ook veel extra's bij... Je praat het nu goed vanuit de invalshoek dat alles wat Ziggo deed in goud veranderde.
Ziggo had reclameblokken,dat klopt, maar nooit tijdens de race of als overlay. De reclameblokken werden altijd getoond voor en na de race of tijdens een rode vlag situatie. En die vele extra's? Als je daarmee één documentaire per jaar over Max bedoeld? Dan is dat wel erg mager. Viaplay is erg op Scandinavië gericht en daar zal de gemiddelde Nederlander niet veel mee hebben. Ik tenminste niet. ;)
Kenny_026 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:39:
[...]

F1TV is een goedkoper alternatief maar voor veel mensen geen optie.
Waarom? Het is net als Viaplay en alle andere diensten zoals Netflix etc. een gewone streamingservice. Dat de app niet op de meeste Smart TV's staat hoeft geen probleem te zijn aangezien heel veel mensen toch al een Chromecast gebruiken. En met een Chromecast met Google TV (die bovendien vaak veel sneller is dan een app op een Smart TV) is het helemaal een eitje.
‘In de Slipstream’
Die naam is nu ook weer niet al te best. Gewoon Slipstream, zoals het al heette, was mooier geweest maar dat zal wel weer met rechten te maken hebben vrees ik.

[Voor 44% gewijzigd door sjaool op 23-04-2023 09:23]

• Aartstyle
Dit kan niet waar zijn! Viaplay meldt enorme stijging in omzet en aantal abonnees buiten scandinavie.

Maar dit gaat wel over het laatste kwartaal hoor ik zojuist op BNR. Die hebben de jaar abonnementen nog meegeteld denk ik.

https://twitter.com/stian...50742396756414464/photo/1

[Voor 13% gewijzigd door Aartstyle op 25-04-2023 09:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aartstyle schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:40:
Dit kan niet waar zijn! Viaplay meldt enorme stijging in omzet en aantal abonnees buiten scandinavie.

Maar dit gaat wel over het laatste kwartaal hoor ik zojuist op BNR. Die hebben de jaar abonnementen nog meegeteld denk ik.

Wel een operationeel verlies van 40 miljoen euro als ik het goed omreken. Q4 was dat ook al.
Maar ik vermoed dat dit afgeschreven is van de investeringen en dat ze nu dus flink verliezen pakken door de gemaakte deals wat je komend jaar niet terug gaat zien.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-05 09:27

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Willen waarschijnlijk nog even wat geld ophalen op de beurs en dan over een half jaar aandelen verkopen. Koers stijgt in ieder geval ;)

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:48

Ze hebben zich gevestigd in US en Canada he

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...ver-nederlandse-abonnees/

Hier staat ook meer informatie over andere landen waar ze actief zijn.

Snap er niet veel van, volgens mij willen ze echt graag overgenomen worden door een grotere partij en dikke winst voor de mensen die er momenteel aan de macht zijn.
Waarom koop je anders allemaal deze rechten als je het niet kan terugverdienen?

[Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 25-04-2023 16:32]

• HollowGamer
  • Niet online
En weer random geen geluid bij AVL - FUL.. gaat lekker.

• Aartstyle
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:31:
https://www.totaaltv.nl/n...ver-nederlandse-abonnees/

Hier staat ook meer informatie over andere landen waar ze actief zijn.

Snap er niet veel van, volgens mij willen ze echt graag overgenomen worden door een grotere partij en dikke winst voor de mensen die er momenteel aan de macht zijn.
Waarom koop je anders allemaal deze rechten als je het niet kan terugverdienen?
Ja zoals TotaalTV ook aangeeft melden ze niks over het aantal abonnees in Nederland. Het lijkt mij dat dit veel lager moet liggen dan de 1,2 miljoen die men eerder aangaf. Viaplay kennende hadden ze dit echt wel gemeld als het hoger dan die 1,2 miljoen was geweest.

edit: overigens is viaplay mij weer aan het spammen/smeken of ik aub weer terugkom om het komende f1 weekend weer met hun te beleven.

[Voor 7% gewijzigd door Aartstyle op 26-04-2023 07:35]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-06 15:14
Ben ik de enige die geen samenvattingen/hoogtepunten kan vinden van de laatste speelrondes in de Premier League en Bundesliga? 8)7 Zie 'm enkel van Villa - Fulham, de rest is allemaal al een week, zo niet 2 weken, oud

Twente komt eraan!

• dnmw2705
Ik denk niet dat ze per se liegen. Ik vind alleen het doel van 4 miljoen abonnees buiten Scandinavië eigenlijk heel weinig, al je kijkt naar waar het buiten Scandinavië actief is.

Zwanenveld had het in een eerder interview over een miljoen.

• Aartstyle
dnmw2705 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:41:
Ik denk niet dat ze per se liegen. Ik vind alleen het doel van 4 miljoen abonnees buiten Scandinavië eigenlijk heel weinig, al je kijkt naar waar het buiten Scandinavië actief is.

Zwanenveld had het in een eerder interview over een miljoen.
Liegen misschien niet, wel creatief tellen. 300.000 abonnees van Youfone kregen al drie maanden gratis viaplay bijvoorbeeld. Dan heb je de groep die in 2022 een jaarabbo had afgesloten (en een deel daarvan heeft niet verlengd).

Zolang Viaplay de getallen positief kan draaien creeert men Fomo bij andere potentiele kijkers. Nu lijkt het erop dat het aantal abonnee's niet meer creatief omhoog te brengen is en meldt men dus niks over Nederland. Althans dat vermoeden heb ik.

Heb het al eerder gezegd, ik ben totaal niet objectief tov Viaplay, dus doe ermee wat je wil.

Iemand anders gaf hier ook al aan dat hij/zij denkt dat Viaplay gewoon opgekocht wil worden of de rechten wil door verkopen en dat vermoeden heb ik ook.

• toolkist
  • Niet online
Aartstyle schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:17:
Zolang Viaplay de getallen positief kan draaien creeert men Fomo bij andere potentiele kijkers. Nu lijkt het erop dat het aantal abonnee's niet meer creatief omhoog te brengen is en meldt men dus niks over Nederland. Althans dat vermoeden heb ik.

Heb het al eerder gezegd, ik ben totaal niet objectief tov Viaplay, dus doe ermee wat je wil.
Denk je echt dat iemand ook maar iets geeft over het aantal Viaplay kijkers, laat staan dat ze zich dan maar verplicht voelen om het ook te nemen? Ik geloof er echt nog minder dan niks van.

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:13
Ik kijk momenteel de F1 Sprint kwalificatie (of hoe dat mag heten) en het volume schiet alle kanten op. Ligt dat aan viaplay of mijn tv?

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:59
ZeromaNoiS schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:01:
Ik kijk momenteel de F1 Sprint kwalificatie (of hoe dat mag heten) en het volume schiet alle kanten op. Ligt dat aan viaplay of mijn tv?
ViaPlay ..

• sNielz123
  • Laatst online: 22:06
Hier heb ik dus vaak over gedroomd.

Dat je op je werk komt en je je pyjama nog aan hebt

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:25
Irritant hoor dat gehele race en alles in teken staat van Max. Constant hebben over Max

Zelfs Mol deed dit een stuk minder die versloeg vooral de race en is een race fan.. Dit is echt irritant aan het worden hoe gekleurd het is, tegen het Engelse aan

[Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 29-04-2023 15:57]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
sNielz123 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:13:
Hier heb ik dus vaak over gedroomd.

[Afbeelding]

Dat je op je werk komt en je je pyjama nog aan hebt
Dat je op de bank ligt en je je rechtervoet even tegen alle natuurwetten in 180 graden linksom draait. :+

• dutchgio
  • Nu online
dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:54:
Irritant hoor dat gehele race en alles in teken staat van Max. Constant hebben over Max

Zelfs Mol deed dit een stuk minder die versloeg vooral de race en is een race fan.. Dit is echt irritant aan het worden hoe gekleurd het is, tegen het Engelse aan
Bij Ziggo was het juist altijd de grote Max Verstappen show en ook Mol is daarin zeker niet neutraal.

• RCBL
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:20:
[...]

Bij Ziggo was het juist altijd de grote Max Verstappen show en ook Mol is daarin zeker niet neutraal.
Dat is best wel vreemd dat je als nederlander met een nederlandse suck6coureur niet neutraal bent..Abject

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:20:
[...]

Het punt is denk ik dat Viaplay met veel tamtam de grote, verbeterde, neutrale F1-show aankondigde. Daar is inmiddels weinig meer van over, zeker onder de commentatoren.

Waarschijnlijk ziet Viaplay steeds meer in dat Nederlanders een concept opdringen gewoon niet werkt. Het gros kijkt voor Max en veel mensen wíllen uiteindelijk ook gewoon een Max-show. Maar Valkenburg en Heemskerk beginnen nu inderdaad wel erg door te slaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 17:42

Pimmuz

Roar

Leuk gisteren dat darten was wel benieuwd wat Dirk van Duivenbode nog te zeggen had over z'n geblesseerde knie na de wedstrijd. De commentators kondigen het interview nog aan en op het moment dat het interview begint zegt Viaplay 'nu is het mooi geweest!' pats boem stream uit...

Blijf erbij dat er een hoop geld is uitgegeven aan rechten & bekende commentators maar bij de techniek hebben ze een blik kneuzen geopend ook die audio fratsen tijdens de F1 en soms meerdere audio streams door elkaar heen pfff. Ok in het begin kun je nog zeggen opstartfase maar we zijn nu een jaar verder en het is nog steeds niet vlekkeloos.

Ben blij dat ik gewoon beeld heb (met haparend geluid) maar jeetje wat mis ik Ziggo & RTL7.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dnmw2705
Maar aan welke commentatoren hebben ze veel geld uitgegeven? Alleen de mannen van darts zijn echt meegegaan, want bij F1 is alles vernieuwd (alleen Van der Garde en Coronel zijn meegegaan), bij PL/Bundesliga zitten allemaal nieuwe presentatoren. De commentatoren van voetbal zijn freelancers.
Ik heb juist meer het idee dat ze allemaal nieuwe 'talenten'/B-commentatoren hebben aangenomen, omdat het prijskaartje een stuk lager is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dnmw2705
NY_Giant schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:23:
[...]

Het punt is denk ik dat Viaplay met veel tamtam de grote, verbeterde, neutrale F1-show aankondigde. Daar is inmiddels weinig meer van over, zeker onder de commentatoren.
Denk dat hier inderdaad het probleem zit: Viaplay zou de F1 in een totaal andere manier gaan brengen dan dat we in Nederland gewend waren. Eindstand is: we hebben het bekende concept terug, behalve publiek in de studio.

• dutchgio
  • Nu online
En gelukkig geen carnavalssfeer en SBS6 BNers in de studio.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 22:06
LA-384 schreef op zondag 30 april 2023 @ 07:14:
[...]

Dat je op de bank ligt en je je rechtervoet even tegen alle natuurwetten in 180 graden linksom draait. :+
Mijn zoontje lag op de bank. De voet is niet van de fotograaf 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wie is verantwoordelijk voor de audio mixing bij ViaPlay?
Het gaat van super hard, naar super zacht geluid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:46:
Wie is verantwoordelijk voor de audio mixing bij ViaPlay?
Het gaat van super hard, naar super zacht geluid.
Geen last van op Apple TV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Splinter Cell

AMD HD7850

Veel Viaplay reclames sinds deze week op de radio. Goh.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 11:20
van de Jumbo en Ah ook, dus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42
Splinter Cell schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:59:
Veel Viaplay reclames sinds deze week op de radio. Goh.
Is al sinds ze in Nederland zijn dat ze af en toe een radio campagne hebben. Is echt niet zo gek. :P

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:24
En weer loopt het niet synchroon met spraak en beeld.. meer mensen last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:09
038Robijno schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:25:
En weer loopt het niet synchroon met spraak en beeld.. meer mensen last van?
In de voorbeschouwing had ik het ook,nu tijdens FP2 lijkt het wel redelijk synchroon te lopen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 30-05 15:08
Waar ik echt gek van word, is dat ik bij Viaplay ,via de Apple TV, echt soms 7 á 8 keer een stream moet herstarten, voordat het beeld wil doorlopen en dat is alleen in hun app. Ik heb echt een hekel aan Viaplay gekregen, maar kan niet anders, aangezien ik voornamelijk voetbal kijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juliank
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:03
Chief-Commander schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 01:13:
Waar ik echt gek van word, is dat ik bij Viaplay ,via de Apple TV, echt soms 7 á 8 keer een stream moet herstarten, voordat het beeld wil doorlopen en dat is alleen in hun app. Ik heb echt een hekel aan Viaplay gekregen, maar kan niet anders, aangezien ik voornamelijk voetbal kijk.
Weet je zeker dat je de voetbal niet via een andere dienst kan kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:22
Ik herken niet heel veel van de technische problemen die ik in dit topic voorbij zie komen. Ik heb geen problemen met het geluid wat harder of zachter gaat of uit synch loopt. De streams lopen stabiel door, geen haperingen of schommelingen in de bitrate. Eigenlijk loopt het gewoon perfect.

Natuurlijk is de de bitrate en algemene beeldkwaliteit een verbeter punt, maar ik vraag dus toch echt af of het dan toch aan de gebruikte apperatuur ligt. Begrijp mij goed, ik vind zeker dat dit een probleem is van viaplay als dat aan de orde zou zijn, maar ik denk toch echt dat er een aantal gebruikers zijn met technische problemen veroorzaakt door de situtatie bij hun thuis, dat in combinatie met iets wat viaplay niet op orde heeft.

Ik gebruik hier een unifi netwerk, cat 6a bedraad naar een shield aangesloten op een LG oled.
Maar op de pc, via een wifi 6 verbinding in chrome loopt het ook gewoon goed.

Vorig jaar daar in tegen heb ik wel wat van de genoemde problemen gezien zo af en toe, maar eigenlijk is dat aantal over het hele jaar op 1 hand te tellen.

Vervelend dat het nu nog steeds speelt.

MENTAL REBOOT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juliank
ppeterr schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:22:
Ik herken niet heel veel van de technische problemen die ik in dit topic voorbij zie komen. Ik heb geen problemen met het geluid wat harder of zachter gaat of uit synch loopt. De streams lopen stabiel door, geen haperingen of schommelingen in de bitrate. Eigenlijk loopt het gewoon perfect.

Natuurlijk is de de bitrate en algemene beeldkwaliteit een verbeter punt, maar ik vraag dus toch echt af of het dan toch aan de gebruikte apperatuur ligt. Begrijp mij goed, ik vind zeker dat dit een probleem is van viaplay als dat aan de orde zou zijn, maar ik denk toch echt dat er een aantal gebruikers zijn met technische problemen veroorzaakt door de situtatie bij hun thuis, dat in combinatie met iets wat viaplay niet op orde heeft.

Ik gebruik hier een unifi netwerk, cat 6a bedraad naar een shield aangesloten op een LG oled.
Maar op de pc, via een wifi 6 verbinding in chrome loopt het ook gewoon goed.

Vorig jaar daar in tegen heb ik wel wat van de genoemde problemen gezien zo af en toe, maar eigenlijk is dat aantal over het hele jaar op 1 hand te tellen.

Vervelend dat het nu nog steeds speelt.
Nee hoor, ligt niet aan je apparatuur, het lukt ze gewoon niet goed.. aangezien de f1tv app perfect werkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
juliank schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:41:
[...]

Nee hoor, ligt niet aan je apparatuur, het lukt ze gewoon niet goed.. aangezien de f1tv app perfect werkt
Dont get me wrong, leg jij mij eens dan uit waarom het bij mij wel goed werkt.

MENTAL REBOOT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Viaplay gaat bij mij tot nu toe dit jaar ook gewoon prima op Android TV.

Wel kleine irritatie bij Eurotour darts, daar wordt kwaliteit vaak wisselvallig waardoor mijn tv zwart flikkert bij schakelen van bitrate(?) denk ik.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juliank
ppeterr schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:43:
[...]

Dont get me wrong, leg jij mij eens dan uit waarom het bij mij wel goed werkt.
genoeg over capaciteit nu, aangezien er heel veel over zijn naar f1tv.
en dan nog vind ik het bagger, de vrije trainingen zijn in 720p

[Voor 10% gewijzigd door juliank op 06-05-2023 12:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RCBL
  • Niet online
Chief-Commander schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 01:13:
Best wel apart.. Stream hier ook via de ATV en ondervindt geen enkel probleem..Blijft apart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
juliank schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Die overcapaciteit is dan alleen niet in het voordeel voor de mensen die nu toch nog steeds problemen hebben. Dat is dan wel gek :P

MENTAL REBOOT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Iemand toevallig ook darten aan het kijken? heel de stream loopt te schokken niet te doen.

Edit: lijkt te zijn opgelost fijn!

[Voor 17% gewijzigd door Pimmuz op 06-05-2023 13:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiz64
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:59
juliank schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Kan je bevestigen dat de vrije trainingen toch echt gewoon in 1080p50 worden doorgegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
jordiz64 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:45:
[...]

Kan je bevestigen dat de vrije trainingen toch echt gewoon in 1080p50 worden doorgegeven.

[Afbeelding]
Zo te zien gebruik je Kodi? Of is dit iets anders? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jordiz64
HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:26:
[...]

Zo te zien gebruik je Kodi? Of is dit iets anders? :)
Kodi inderdaad!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan je meer vertellen? Ben best benieuwd namelijk. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jordiz64
HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Ik gebruik deze addon, werkt eigenlijk prima! Er is eerder in dit topic ook een addon van een andere maker genoemd, zou je even moeten terugzoeken, mocht deze niet bevallen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NY_Giant
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Hier vind je de versie die nog actief is: https://github.com/Mariusz89B/plugin.video.viaplay.

En zie ook hier: https://forum.kodi.tv/sho...87&pid=3150920#pid3150920.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Kwaliteit nu bij F1 Miami is wel echt dramatisch. Ondergrens hoor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:32:
Nergens last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Deruxian schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:32:
Prima beeldkwaliteit hier, nog geen enkel probleem tegengekomen. Lijkt dus aan je eigen apparatuur/verbinding te liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00
Mijn vader kijkt ook (nog) via Viaplay, zijn verbinding was gisteravond (zoals wel vaker) ook heel slecht. Alle andere streamingdiensten komen wel altijd probleemloos door.

Lijkt me dus wel degelijk meer een Viaplay probleem dan een gebruikersprobleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En @jordiz64 je hebt neem ik aan een Viaplay account nodig om toegang te krijgen tot de streams met deze addons? Om even de legaliteit te checken.

In het begin van Viaplay heb ik ermee gespeeld, maar waren alleen de Zweedse varianten beschikbaar die wel een Viaplay account nodig hadden. Dit seizoen kijk ik zelf via F1TV was er even klaar mee :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NY_Giant
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:00:
[...]

En @jordiz64 je hebt neem ik aan een Viaplay account nodig om toegang te krijgen tot de streams met deze addons? Om even de legaliteit te checken.

In het begin van Viaplay heb ik ermee gespeeld, maar waren alleen de Zweedse varianten beschikbaar die wel een Viaplay account nodig hadden. Dit seizoen kijk ik zelf via F1TV was er even klaar mee :)
Jazeker, je kunt alleen inloggen met een geldig Viaplay-account. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Crazy D

I think we should take a look.

Herax10NL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:00:
[...]

Prima beeldkwaliteit hier, nog geen enkel probleem tegengekomen. Lijkt dus aan je eigen apparatuur/verbinding te liggen.
Ik heb gister eens live zitten kijken op m'n laptop. Ben voordat de race begon maar overgeschakeld naar F1TV daar kon ik tenminste wel lezen wat er in beeld stond. Blijft toch bijzonder dat er zulke immense verschillen zijn in gebruikerservaring.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jordiz64
tweakduke schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:00:
[...]

Inderdaad een Viaplay-account nodig, met uiteraard een betaald abonnement!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Afgelopen weken prima streams van ViaPlay. Absoluut niks te klagen. Sure, tuurlijk zou ik wel een net iets hogere framerate en bitrate willen, maar op mijn PC is de Premier League echt prima goed te volgen. Heb ook wel het idee dat het kwalitatief iets beter gaat dan een half jaartje terug.

Nog steeds erg blij met 380 wedstrijden voor €10,- :+

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Gaat weer lekker he Viaplay,

26.05.2023 13:05
van Veen G.

LEG 4

Wattimena J.

Partij is allang bezig maar de stream staat nog op 'please standby the live even will start here shortly'

Zucht

13:15 edit: lol nu is er wel geluid maar nog steeds geen beeld prutsers

[Voor 15% gewijzigd door Pimmuz op 26-05-2023 13:17. Reden: idioten]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Viaplay kijkt vanavond wat lastig, ik heb het ook alleen bij Euro tours uitzendingen, dat de kwaliteit schakelt en daardoor mijn Philips TV een zwarte flikker geeft bij schakelen van hoge kwaliteit naar laag en vice versa.

Helaas gemiddeld wel 1 tot 2 keer per minuut.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21:13
Er is een nieuwe app beschikbaar voor de LGC1. Iemand een idee wat er verbeterd is?

Edit: Ik lees op de site UHD/4K…. Zou het dan toch?

[Voor 25% gewijzigd door Pvd01 op 26-05-2023 21:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Quad schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 21:19:
Viaplay kijkt vanavond wat lastig, ik heb het ook alleen bij Euro tours uitzendingen, dat de kwaliteit schakelt en daardoor mijn Philips TV een zwarte flikker geeft bij schakelen van hoge kwaliteit naar laag en vice versa.

Helaas gemiddeld wel 1 tot 2 keer per minuut.
Valt me inderdaad wel op dat de technische problemen vaak bij het darten zijn maar dat kijk ik dan ook wel het meeste naast F1.

Ik heb het meeste last van audio problemen als in dat het standaard geluidsniveau bij uitzendingen erg laag is en dan heb je tussendoor wat reclames of mooi in elkaar gezette flashbacks en daarbij is het geluidsniveau vele malen hoger dus schrik me kapot :p

• Quad

Quad

Doof

Pimmuz schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:34:
[...]

Valt me inderdaad wel op dat de technische problemen vaak bij het darten zijn maar dat kijk ik dan ook wel het meeste naast F1.

Ik heb het meeste last van audio problemen als in dat het standaard geluidsniveau bij uitzendingen erg laag is en dan heb je tussendoor wat reclames of mooi in elkaar gezette flashbacks en daarbij is het geluidsniveau vele malen hoger dus schrik me kapot :p
De normale PDC toernooien gaan altijd wel goed. Het is als enige bij deze Euro Tours.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58
Lekker weer, Samsung Tizen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 19:53
leonardus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:39:
[...]

Als je dit volgt moet het gemakkelijk lukken toch? :/
Haha, was het maar zo simpel. Lees maar eens op internet, maar het was slechts een waarschuwing. Ik wil verder dit topic niet vervuilen, maar wel de mensen erop attenderen dat het niet zo simpel gaat als dat Viaplay doet geloven. Het heeft mij paar dagen gekost om het uiteindelijk via IG te kunnen regelen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ABJ
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:50
Redondo1982 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:33:
[...]

Haha, was het maar zo simpel. Lees maar eens op internet, maar het was slechts een waarschuwing. Ik wil verder dit topic niet vervuilen, maar wel de mensen erop attenderen dat het niet zo simpel gaat als dat Viaplay doet geloven. Het heeft mij paar dagen gekost om het uiteindelijk via IG te kunnen regelen.
Via de browser naar Mijn Viaplay (Mijn Account) > Pakket Beheren > Annuleren? Het is hier gelukt met aanmelden en direct opzeggen en ook bij het pakket zegt deze nu over 9 dagen af te lopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 19:53
ABJ schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:42:
[...]

Via de browser naar Mijn Viaplay (Mijn Account) > Pakket Beheren > Annuleren? Het is hier gelukt met aanmelden en direct opzeggen en ook bij het pakket zegt deze nu over 9 dagen af te lopen.
Ik heb dat allemaal gedaan toen (maandje geleden). Wel lid geworden dmv actie, maar dat zou niet uit mogen maken. Maar fijn dat jou het wel lukt, heel veel mensen iig niet. En die weten allemaal dat menu wel te vinden hoor, we zijn niet achterlijk haha.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
Tijdens United - Fullham klinkt het commentaar als een slechte conference call.

Telkens als er commentaar komt klinkt het als een “push to talk” waarbij het volume omhooggaat/ruis komt totdat het commentaar weer stops.

Aangezien het een stream is, kan je dit niet uitzetten?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

Het leek gisteren of de beeldkwaliteit tijdens de Formule 1, met name in het begin ondermaats was. (Ja ja ik weet dat dat eigenlijk altijd zo is volgens velen.... :) ) Later leek het beeld beter te worden maar nog niet wat ik gewend ben.
Ook kreeg ik net toen de huldiging klaar was de S-1001 foutmelding.
Toch gek omdat ik behalve in het prille begin eigenlijk nauwelijks storingen heb.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:14
Gister op een Chromebook (Chrome) was het echt drama.

Toen de regen begon kon ik het niet zien zo slecht was de kwaliteit van viaplay.

Het lag niet aan m'n verbinding die zat netjes op de 95 mbits/s en andere streaming diensten werkten prima.

Op m'n telefoon werkte de stream beter maar keek ik dus naar een kleinscherm. Toch zonde van de beleving en geen 2e scherm mogelijk.

Blijft toch een knaken dienst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RCBL
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:36:
[...]

heel veel mensen iig niet.
heel veel mensen iig wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dnmw2705
Iemand een review over In de Slipstream?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

dnmw2705 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 08:10:
Iemand een review over In de Slipstream?
Dat is vanavond toch?

Edit:Laat maar, ben in de war met de dagen..... |:(

[Voor 13% gewijzigd door AvK op 30-05-2023 13:56]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Pagina: 1 ... 120 121 122 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee