Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 104 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:02
Ik ben zeer tevreden over alles wat ik heb mogen zien. Vandaag was de stream perfect.

Echt, als er mensen zijn die iets te klagen hebben. Dan weet ik niet zeker of ik dat serieus moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
HaterFrame schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:55:
Sinds wanneer hebben we reclame in beeld? WTF...
Sinds Zandvoort volgens mij, vind het ook wat onnodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Vandaag een perfect race gehad qua beeld. Geen enkele last van buffering enzo.
Het complete programma zoals uitgezonden is ook top.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:17
Viaplay heeft echt een puike verslaggeving neergezet van de Dutch GP. Beter dan Ziggo vorig jaar.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
Geluid haperde regelmatig wel even, maar was te doen. De post race nu moet elke 10 seconden bufferen. (App op LG tv). Ach de race was in ieder geval ok.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:05
PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:12:
Viaplay heeft echt een puike verslaggeving neergezet van de Dutch GP. Beter dan Ziggo vorig jaar.
Eens, maar de reclame-banners mogen achterwege blijven (tenzij het anders €20,-/ maand moet gaan kosten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
sig69 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:16:
Geluid haperde regelmatig wel even, maar was te doen. De post race nu moet elke 10 seconden bufferen. (App op LG tv). Ach de race was in ieder geval ok.
Geen enkele last van buffering, maar ik heb na de race even een pauze (wc-stop) ingelast. Ook via LG-app.

[ Voor 28% gewijzigd door Pvd01 op 04-09-2022 17:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Pvd01 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:17:
[...]

Eens, maar de reclame-banners mogen achterwege blijven (tenzij het anders €20,-/ maand moet gaan kosten)
Ik kijk viaplay gratis, dus heb geen probleem met die banners. :+

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:44:
[...]

Ik vind het de 99 euro zeker waard. En dan kijk ik alleen nog de F1.

Jij werkt zeker bij carglass ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:07
PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:44:
[...]

Yup hier ook een all in one price >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:29
Beelden MUN-ARS zijn acceptabel tot goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Jammer dat het geluid daar even mis liep. Even een laatste shot met al die mensen die
de hele dag bezig geweest zijn met presenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
ppeterr schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:03:
Jammer dat het geluid daar even mis liep. Even een laatste shot met al die mensen die
de hele dag bezig geweest zijn met presenteren.
Inderdaad jammer, was een leuk idee… bijna foutloos weekend (op een missende boordradio na eerder dit weekend) en dan gaat dat laatste even mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
PatrickC schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:06:
[...]

Inderdaad jammer, was een leuk idee… bijna foutloos weekend (op een missende boordradio na eerder dit weekend) en dan gaat dat laatste even mis.
Coronel die zichtbaar emotioneel is :) och.....toffe gasten bij elkaar toch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi programma deze week, relatief goed gegaan… alleen beeld kwaliteit nog wat omhoog en dan is het eigenlijk wel prima gegaan vind ik..

Geen haperingen gehad de volledige race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:09:
Mooi programma deze week, relatief goed gegaan… alleen beeld kwaliteit nog wat omhoog en dan is het eigenlijk wel prima gegaan vind ik..

Dat is momenteel het enigste punt nog voor mij, maar wel de belangrijkste... Man man, als discovery plus het kan....

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:09:

Vergeet niet dat gisteren bij vele kijkers op hetzelfde tijdstip Q3 werd verpest, het belangrijkste moment van de hele kwalificatie. Dat lag niet aan de verbinding van die mensen zelf. De betrouwbaarheid van Viaplay blijft dus nog steeds een issue en dat is eigenlijk onacceptabel, nota bene tijdens de waarschijnlijk best bekeken GP. Ook na een half jaar kun je er nog steeds niet op vertrouwen dat je een heel weekend ongestoord kunt kijken.

En als je dan vandaag de beeldkwaliteit van Viaplay vergelijkt met die van F1TV en de NOS, dan staat Viaplay toch echt stijf onderaan. Dat blijft treurig voor een premium-streamingsdienst.

Dat gezegd hebbende gaat het met de invulling en presentatie rondom de GP's zeker de goede kant op. Ik blijf totaal geen fan van de commentatoren, maar heb gelukkig genoeg andere opties. Voor het overige valt er voor mij heel goed naar te kijken (al zal Amber hier nooit echt een ster in worden). Daarvoor dus zeker mijn complimenten. (y) Al het technische blijft helaas ondermaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:45:
[...]

En als je dan vandaag de beeldkwaliteit van Viaplay vergelijkt met die van F1TV en de NOS, dan staat Viaplay toch echt stijf onderaan. Dat blijft treurig voor een premium-streamingsdienst.
Ik ben beneden naar de cijfers van het SKO morgen. NPO en F1TV lagen in kwaliteit behoorlijk dicht bij elkaar waarbij ik vond dat F1TV het misschien wel iets beter had. Mogelijk het interlaced/progressive.

Overigens vond ik de beelden vanaf Zandvoort ondermaats terwijl MUN-ARS nu als ‘normaal’ wegkijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:23:
[...]

Ik ben beneden naar de cijfers van het SKO morgen. NPO en F1TV lagen in kwaliteit behoorlijk dicht bij elkaar waarbij ik vond dat F1TV het misschien wel iets beter had. Mogelijk het interlaced/progressive.

Overigens vond ik de beelden vanaf Zandvoort ondermaats terwijl MUN-ARS nu als ‘normaal’ wegkijkt.
Klopt inderdaad! Er zijn twee à drie EPL-wedstrijden per speelronde die Viaplay in 1080p doorgeeft (waaronder vandaag MUN-ARS). Daar is inderdaad weinig mis mee (kan nog iets scherper door hogere bitrate).

Alle overige EPL-wedstrijden en de gehele Bundesliga (eigenlijk alle andere sport op F1 na) worden in 720p doorgegeven. En daarbij varieert de kwaliteit helaas behoorlijk. Soms best acceptabel, soms gewoon matig tot slecht. Hopelijk wordt dat ooit nog verbeterd!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:24
Ja het is gewoon echt zonde dat de beeldkwaliteit zo ondermaats is. Dat we geen 4K meer hebben, dat is nog steeds erg treurig en niet te bevatten voor zo'n mondiaal kijkcijferkanon wat de F1 is. Maar zorg dan in ieder geval dat je on par bent met de andere uitzendgerechtigden.

Deze week was verder gewoon echt top, niets dan lof. Maar ik vrees dat het voor mij niet genoeg zal zijn om mijn abonnement volgend jaar te verlengen. Als het goedkoper kan bij F1TV, wordt dat 'm. Want ik heb niet de illusie dat het bij Viaplay beter gaat worden, als het op beeldkwaliteit aankomt.

Ik zal wellicht een uitzondering zijn, maar een goede beeldkwaliteit is voor mij 70% van de beleving. Het helpt natuurlijk niet mee dat ik vorig jaar gezien heb hoe het ook kan....

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 04-09-2022 19:31 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:00

AvK

Ready Set Go

Mag ik zo vrij zijn om Viaplay een geweldig compliment te maken met hoe ze de afgelopen week de verslaglegging hebben gedaan? Ja dat mag ik. Viaplay: gefeliciteerd!!!! Echt goed gedaan.

Op de storing aan het eind van Q3 na (die ik oploste door even een paar minuten terug te scrollen) heb ik verder geen problemen van welke aard dan ook gehad. Beeld kwaliteit was ook prima (geen idee of ze iets hebben veranderd).

Samsung TV via de ingebouwde app.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
DutchOwnage schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:28:
Ja het is gewoon echt zonde dat de beeldkwaliteit zo ondermaats is. Dat we geen 4K meer hebben, dat is nog steeds erg treurig en niet te bevatten voor zo'n mondiaal kijkcijferkanon wat de F1 is. Maar zorg dan in ieder geval dat je on par bent met de andere uitzendgerechtigden.

Deze week was verder gewoon echt top, niets dan lof. Maar ik vrees dat het voor mij niet genoeg zal zijn om mijn abonnement volgend jaar te verlengen. Als het goedkoper kan bij F1TV, wordt dat 'm. Want ik heb niet de illusie dat het bij Viaplay beter gaat worden, als het op beeldkwaliteit aankomt.

Ik zal wellicht een uitzondering zijn, maar een goede beeldkwaliteit is voor mij 70% van de beleving. Het helpt natuurlijk niet mee dat ik vorig jaar gezien heb hoe het ook kan....
Ik zit er ook zo in al weet ik nog niet waar ik dan de PL kan kijken zodra mijn jaar abonnement afloopt volgend jaar maart.
Ik zie overigens oprecht verbetering in de wijze hoe ze hun uitzendingen brengen en hoe de diverse presentatoren en commentatoren groeien. Dit weekend was bijvoorbeeld echt goed op allerlei fronten terwijl de NOS beschamend slecht was.

Alleen precies zoals je zegt ze zouden op z’n minst gelijkwaardig moeten zijn aan F1TV en dat zou in mijn ogen niet al te moeilijk moeten zijn omdat voor elkaar te krijgen. Met wat meer investeren in de CDN’s moet het geen probleem zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023

Nope, beeldkwaliteit en bufferingsvrij content kijken is ook voor mij prioriteit 1. Beide is behoorlijk wisselvallig bij Viaplay. Als ik een alternatief had voor de EPL dan had ik mijn Viaplay account gratis aan iemand anders gegeven. Zo ontevreden ben ik erover. Maar goed, jaren en jaren voetbal op Ziggo en Fox Sports en ESPN kijken heeft gewoon een hoge standaard gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 12-09 22:54
Weet iemand hier toevallig hoe de muziek heet die gebruikt is in de intro en samenvatting op het einde bij viaplay? Vond het wel een lekker deuntje.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Melantrix schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:04:
Weet iemand hier toevallig hoe de muziek heet die gebruikt is in de intro en samenvatting op het einde bij viaplay? Vond het wel een lekker deuntje.
Afgeleid van deze.
Zoals zeer veel muziekjes daarna.
Komt uit een goede Zombie film: 28 Days later.

Edit: Snoeihard afspelen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door AvK op 04-09-2022 20:11 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13

100% eens, ik keek vorige seizoenen via ziggogotv streamend naar een AppleTV en dat was zelfs van betere kwaliteit dan viaplay. Geen 4K kan ik nog best mee leven maar laat het dan op zijn minst een fatsoenlijke 1080P stream zijn. Ik vind het echt schandalig ook en het haalt een hoop kijkplezier weg. Volgend jaar zeker F1TV op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
AvK schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:10:
[...]

Afgeleid van deze.
Zoals zeer veel muziekjes daarna.
Komt uit een goede Zombie film: 28 Days later.

Edit: Snoeihard afspelen! :)
Bedankt! ik mis alleen een linkje denk ik? de soundtrack 28 days later is het iig niet van wat ik zo snel hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Gisteren met een groepje de race gekeken.

Kijk altijd via F1TV, maar iemand stelde voor naar Viaplay te kijken omdat die minder achterloopt. Hij dat streamen naar m'n Chromecast.... Man, wat een ellende. Elke 5 seconden bevroor het beeld een seconde voordat hij die seconde 'oversloeg'.

Na 2 minuten F1TV maar weer aan geslingerd. Nul problemen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Melantrix schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:22:
[...]

Bedankt! ik mis alleen een linkje denk ik? de soundtrack 28 days later is het iig niet van wat ik zo snel hoor :+
Oeps..... : YouTube: In the House, In a Heartbeat - John Murphy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
hmm dat is helaas niet die ik bedoelde :( Deze wordt volgens mij gebruikt bij de normale samenvattingen, maar Viaplay had in de 10daagse serie op het eind een liedje dat anders was. Ik kan het ook niet ergens op youtube ofzo vinden dus kan er helaas niet naar linken.

Is dat filmpje die echt zandvoort promootte met Jenson Button aan het begin.

Maar wel super bedankt voor de moeite! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 05-09-2022 10:52 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sliener
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-09 00:47
Ik ben een groot fan van engels voetbal. Voorheen had Ziggo dit dik voor elkaar! De wedstrijden die ik niet kon zien keek ik terug is een goed verzorgt programma met de samenvattingen met goed gemonteerde fragmenten voorzien van opnieuw ingesproken commentaar.

Bij Viaplay is dit om te janken. Viaplay zuigt en word alleen aangeschaft uit pure noodzaak. Wat een walgelijke manier van samenvattingen monteren. Gewoon alle doelpunten met bestaand commentaar achter elkaar plakken is geen samenvatting. Daarbij is het F1 er ook alle behalve op vooruit gegaan. Ik persoonlijk hoop dat ze snel failliet gaan zodat alles weer beter verzorgt op de buis komt!

Maar in de tussentijd. Is er een manier om op een fatsoenlijke manier de samenvattingen van het engels voetbal te kijken met nabesprekingen van mensen die (claimen) er verstand van hebben? Wellicht BBC of online of wat dan ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48
Sliener schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:49:
Ik ben een groot fan van engels voetbal. Voorheen had Ziggo dit dik voor elkaar! De wedstrijden die ik niet kon zien keek ik terug is een goed verzorgt programma met de samenvattingen met goed gemonteerde fragmenten voorzien van opnieuw ingesproken commentaar.

Bij Viaplay is dit om te janken. Viaplay zuigt en word alleen aangeschaft uit pure noodzaak. Wat een walgelijke manier van samenvattingen monteren. Gewoon alle doelpunten met bestaand commentaar achter elkaar plakken is geen samenvatting. Daarbij is het F1 er ook alle behalve op vooruit gegaan. Ik persoonlijk hoop dat ze snel failliet gaan zodat alles weer beter verzorgt op de buis komt!

Maar in de tussentijd. Is er een manier om op een fatsoenlijke manier de samenvattingen van het engels voetbal te kijken met nabesprekingen van mensen die (claimen) er verstand van hebben? Wellicht BBC of online of wat dan ook!
BBC match of the day, met een vpn voor bbc iPlayer. Zo doe ik het al jaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik zal ook even een klein postje hier neerzetten over mijn Viaplay ervaringen. Ik heb een Viaplay abonnement sinds het begin van het jaar, puur voor de F1. De kwaliteit van de pre-season test uitzendingen vond ik erg te wensen overlaten. De eerste races van het jaar waren ook nog niet helemaal lekker. Maar sinds race 4 heb ik geen enkele problemen meer gehad met de stabiliteit van Viaplay. De meeste weekenden heb ik thuis gekeken op mijn Sony TV uit 2020 met de Viaplay app die ik via Google Play geïnstalleerd heb. Ook heb ik een aantal races bij vrienden gekeken. De een heeft een Samsung TV uit 2019 en hier ook geen enkele storing ervaren. De ander heeft een LG TV uit 2019 en hier heeft de app in het begin wel wat gehaperd. Maar gisteren heeft hij de stream vanaf 9 uur 's ochtends laten lopen tot het einde van de uitzending zonder enig probleem.

De kwaliteit van de steam mag mijn inziens nog altijd wel een stuk omhoog. Over de stabiliteit heb ik niks te klagen op de 3 verschillende plekken waar ik F1 kijk.

De programma's rondom de GP van Zandvoort waren inhoudelijk allemaal prima producties _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Melantrix schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:52:
[...]

hmm dat is helaas niet die ik bedoelde :( Deze wordt volgens mij gebruikt bij de normale samenvattingen, maar Viaplay had in de 10daagse serie op het eind een liedje dat anders was. Ik kan het ook niet ergens op youtube ofzo vinden dus kan er helaas niet naar linken.

Is dat filmpje die echt zandvoort promootte met Jenson Button aan het begin.

Maar wel super bedankt voor de moeite! _/-\o_
Ferrari, James Hype??
https://youtu.be/4cCi6-16HR4

Edit: dit is hem ook niet…. Ik ben ook wel benieuwd

[ Voor 6% gewijzigd door Pvd01 op 05-09-2022 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
2,1 miljoen kijkers via NPO1 gisteren voor de formule 1
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-0-0-p

[ Voor 36% gewijzigd door dnmw2705 op 05-09-2022 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:04:
2,1 miljoen kijkers via NPO1 gisteren voor de formule 1
Dat is toch gewoon belachelijk veel, of ben ik nou gek.

Ben echt benieuwd hoeveel abonnees Viaplay nog over heeft, na de recente prijsverhoging van het maandbedrag.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 05-09-2022 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:56
DutchOwnage schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:07:
[...]

Dat is toch gewoon belachelijk veel, of ben ik nou gek.

Ben echt benieuwd hoeveel abonnees Viaplay nog over heeft, na de recente prijsverhoging van het maandbedrag.
Op zich wel veel. Velen zullen meteen een jaarcontract hebben gepakt.... maar je ziet het, als er een alternatief beschikbaar komt zijn er veel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
stylezzz schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:29:
[...]

Op zich wel veel. Velen zullen meteen een jaarcontract hebben gepakt.... maar je ziet het, als er een alternatief beschikbaar komt zijn er veel weg.
Er zullen er ook veel zijn zonder ViaPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Pvd01 schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:59:
[...]

Ferrari, James Hype??
https://youtu.be/4cCi6-16HR4

Edit: dit is hem ook niet…. Ik ben ook wel benieuwd
Nee dat is hem ook niet.

Hij begint in deze uitzending op 18:03, heb helaas geen directe link ofzo. https://viaplay.com/playe...erland/s22082667950543528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Pvd01 schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:31:
[...]

Er zullen er ook veel zijn zonder ViaPlay.
Zeker. Er zullen ook mensen zijn die eigenlijk nooit f1 kijken en het nu een keertje meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Ik val (ook) onder degene die niet naar VP maar naar de NOS gekeken heeft afgelopen zondag.
Hier was de vertraging tussen de NOS en VP zeker een halve minuut dus tsja, keuze snel gemaakt.
Wel achteraf VP aangezet voor analyse (en teruggekeken gisteravond).

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar ik ben juist terug geschakeld van npo naar Viaplay. Ik kon het commentaar van de publieke echt niet hebben.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Gisteravond zaten mol en de ziggo mannen bij jinek. Op de vraag of dat mol commentaar zou gaan geven bij viaplay als ze hem zouden vragen kreeg eva een directe 'nee'. Mol heeft allang door dat het commentaar via zijn eigen radiozender meer opbrengt gok ik. Afgelopen zondag was het zelfs 1 van de best beluisterde radiozenders. Jammer voor ons, jammer voor viaplay... maar mol is de lachende derde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Meer opbrengen verwacht ik niet, het is meer dat hij weet dat Viaplay hem toch niet gaat vragen. Dat hadden ze anders wel gedaan. En hij was te bijdehand om zelf te solliciteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00
stylezzz schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:54:
Gisteravond zaten mol en de ziggo mannen bij jinek. Op de vraag of dat mol commentaar zou gaan geven bij viaplay als ze hem zouden vragen kreeg eva een directe 'nee'. Mol heeft allang door dat het commentaar via zijn eigen radiozender meer opbrengt gok ik. Afgelopen zondag was het zelfs 1 van de best beluisterde radiozenders. Jammer voor ons, jammer voor viaplay... maar mol is de lachende derde :D
Jack Plooij zat 's avonds ook bij Vandaag Inside. Op de vraag wat hij van de Viaplay coverage vond; "nog nooit gezien.. interesseert me geen moer".

:O

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:07:
Meer opbrengen verwacht ik niet, het is meer dat hij weet dat Viaplay hem toch niet gaat vragen. Dat hadden ze anders wel gedaan. En hij was te bijdehand om zelf te solliciteren.
Dat denk ik wel hoor. Mol zit zelf mede in Grand Prix Radio, dus die kan flink cashen door de hoge luistercijfers. Bij Viaplay zou hij slechts werknemer of freelancer zijn. En in het wereldje staat Viaplay nu niet bepaald bekend om de hoge gages die het zijn medewerkers betaalt.
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:15:
[...]

Jack Plooij zat 's avonds ook bij Vandaag Inside. Op de vraag wat hij van de Viaplay coverage vond; "nog nooit gezien.. interesseert me geen moer".

Ik vond Plooij daar juist aardig oprecht overkomen. Hij zei nooit gekeken te hebben omdat hij dan zelf aan het werk is. Verder nam hij het ook nog op voor de commentatoren van Viaplay door te stellen dat er sowieso altijd wel kritiek is op wie dan ook en dat ze de tijd moeten krijgen om te groeien. De bedreigingen die Valkenburg en Heemskerk hadden gekregen vond hij ook verschrikkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Rivanov schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:15:
[...]

Tja, waarom zou hij kijken? Hij is zelf aan het werk.
Z'n reactie is dan wel zoals hij altijd reageert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DoeEensGek schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:27:
[...]

Tja, waarom zou hij kijken? Hij is zelf aan het werk.
Z'n reactie is dan wel zoals hij altijd reageert. ;)
Mja, het kwam weer een beetje op z'n "Plooijs" uit z'n mond.
Zoals Olav en hij al vanaf het moment dat ze de rechten niet meer hebben, reageren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:13
Ik luisterde thuis altijd naar grandprixradio via heos.
Alleen nadat ze middelvinger naar viaplay college's gedaan hebben in Saudi Arabië ben ik met ze gestopt.

Zelfs kiezen om niet het een 2de commentator te werken. Duidelijk gezegd te hebben alleen met Jack.

Hij gooide eigenlijk beetje zijn eigen glazen in.

Loopt ook zijn rechten niet na dit seizoen trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
SmasterS schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:32:
Ik luisterde thuis altijd naar grandprixradio via heos.
Alleen nadat ze middelvinger naar viaplay college's gedaan hebben in Saudi Arabië ben ik met ze gestopt.

Zelfs kiezen om niet het een 2de commentator te werken. Duidelijk gezegd te hebben alleen met Jack.

Hij gooide eigenlijk beetje zijn eigen glazen in.

Loopt ook zijn rechten niet na dit seizoen trouwens?
Tot en met 2023: https://grandprixradio.nl...diorechten-voor-2020-2023.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Slaapje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:31:
Ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar ik ben juist terug geschakeld van npo naar Viaplay. Ik kon het commentaar van de publieke echt niet hebben.
Ben ik het volledig mee eens - dus eigenlijk was het een mix van NPO en GrandprixRadio wat eigenlijk niet te doen was vanwege de "vertraging" van GPR - hierdoor kon je de audiofeed eigenlijk niet synchroon laten lopen.
Volgende keer dan maar weer VP (met of zonder GPR) ;)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soudie
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:10
Helaas, de stream van VP afgelopen weekend (Zandvoort) uitzonderlijk slecht wat betreft beeldkwaliteit. Races daarvoor waren acceptabel. Gekeken via chromecast over 500 mbit glasvezel. Veel bufferen en kwaliteit verlies. Maar overgeschakeld naar F1TV en dat was een stuk beter, maar het blijft eeuwig zonde als je ziggo sport (beeldkwaliteit) gewend bent van vorige jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Soudie schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:31:
Helaas, de stream van VP afgelopen weekend (Zandvoort) uitzonderlijk slecht wat betreft beeldkwaliteit. Races daarvoor waren acceptabel. Gekeken via chromecast over 500 mbit glasvezel. Veel bufferen en kwaliteit verlies. Maar overgeschakeld naar F1TV en dat was een stuk beter, maar het blijft eeuwig zonde als je ziggo sport (beeldkwaliteit) gewend bent van vorige jaren.
Gaan we dit nu werkelijk waar ieder f*cking weekend typen? :O
Niet direct op jou hoor.. gewoon in het algemeen hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Een nieuwe ergenis is de versplintering van het voetbal over meerdere platforms. Nog niet één jaar geleden was ESPN verantwoordelijk voor alle binnenlandse wedstrijden, en Ziggo voor de buitenlandse competities inclusief Champions League. Nu ben je voor de Champions League alsnog bijna verplicht om Ziggo te nemen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Sliener schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:49:

Ik vond het altijd een pluspunt van Ziggo Sport dat ze hun samenvattingen altijd op YouTube plaatste (Spaanse voetbal doen ze dit nog steeds) maar kan ook erg wennen aan gewoon de 'hoogtepunten' te zien in de 5 minuut durende filmpjes die Viaplay in elkaar flanst. Niets mis mee, is gewoon wennen. Het bespaart mij zelfs tijd, ik hoef dat geneuzel niet dat Ziggo Sport altijd toevoegt.

Tijdens de live wedstrijden een leuke programmering in de rust, gewoon 15 minuten lang analyseren en geen geneuzel.

En met de F1 heb ik ook geen problemen meer na een periode van wennen, zou zelfs niet meer terug willen naar wat ze bij Ziggo hadden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

alexbl69 schreef op maandag 5 september 2022 @ 07:51:
Gisteren met een groepje de race gekeken.

Kijk altijd via F1TV, maar iemand stelde voor naar Viaplay te kijken omdat die minder achterloopt. Hij dat streamen naar m'n Chromecast.... Man, wat een ellende. Elke 5 seconden bevroor het beeld een seconde voordat hij die seconde 'oversloeg'.

Na 2 minuten F1TV maar weer aan geslingerd. Nul problemen.
Hier zeer weinig tot geen problemen met de stream. Kijk via app op LG tv. Of soms via browser op PC.
Kan ook wel leven met het commentaar etc.

Beeldkwaliteit is echter imho echt belachelijk slecht anno 2022 voor het bedrag dat ze per maand durven te vragen. Zodra F1 is afgelopen zeg ik gelijk op.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• r.bijkerk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 16:46
Vanuit GO-EUC hebben we onderzoek gedaan naar het beeld kwaliteit verschil tussen F1 TV & Viaplay, zie hier de resultaten: https://www.go-euc.com/fo...play-a-matter-of-opinion/

• SmasterS
r.bijkerk schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:40:
Vanuit GO-EUC hebben we onderzoek gedaan naar het beeld kwaliteit verschil tussen F1 TV & Viaplay, zie hier de resultaten: https://www.go-euc.com/fo...play-a-matter-of-opinion/
Okay, verschil is toch echt groter dan ik dacht. Mag ik jullie allemaal bedanken voor deze test!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Ondanks dat ik de tijd en energie kan waarderen die er in ingestopt is, vind ik het jammer dat jullie je niet verdiept hebben in wat ViaPlay precies aanbied. Het is namelijk bekend dat de browsers een beperking hebben tot 720P en dat met bepaalde apparaten wel tot 1080P uitzenden. Enkele hier hebben bijvoorbeeld met Apple Xcode aangetoond op de smart tv dat ViaPlay wel degelijk uitzend in 1080P.

Zie bijvoorbeeld deze post in maart van dit jaar: Lightmanster in "Viaplay in Nederland"
En deze uit mei: dnmw2705 in "Viaplay in Nederland"

Dus de conclusie is juist tussen beide aanbieders tov browsers maar niet als het gaat om andere platformen. Anyway hopelijk kunnen jullie een leuke follow up van maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 08-09-2022 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Zo, dat is nogal een verschil. En minstens zo belangrijk: dit is niet enkel een theoretisch verschil, het is een verschil dat ook duidelijk door consumenten ervaren wordt.

Vind alle excuses van Viaplay aangaande de (beperkingen van de) techniek ook volstrekte lariekoek. Het gaat om wat ze onder de streep aanbieden, de consument heeft niets te maken met de achterliggende technische beperkingen.

Onder de streep betaal je meer voor een minder product. Beeldkwaliteit van 20 jaar geleden. Dat er sommige omstandigheden en sommige apparaten zijn waarop het wel correct wordt weergegeven is niet relevant. Viaplay belooft een bepaalde kwaliteit, dan is het aan hun dat deze kwaliteit gewaarborgd wordt op de apparatuur die het gros van de consumenten nu in hun bezit hebben, en niet enkel op apparatuur die Viaplay goed uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.bijkerk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 16:46
Miki schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:21:
[...]

Ondanks dat ik de tijd en energie kan waarderen die er in ingestopt is, vind ik het jammer dat jullie je niet verdiept hebben in wat ViaPlay precies aanbied. Het is namelijk bekend dat de browsers een beperking hebben tot 720P en dat met bepaalde apparaten wel tot 1080P uitzenden. Enkele hier hebben bijvoorbeeld met Apple Xcode aangetoond op de smart tv dat ViaPlay wel degelijk uitzend in 1080P.

Zie bijvoorbeeld deze post in maart van dit jaar: Lightmanster in "Viaplay in Nederland"

Dus de conclusie is juist tussen beide aanbieders tov browsers maar niet als het gaat om andere platformen. Anyway hopelijk kunnen jullie een leuke follow up van maken :)
Thanks voor je inzichten en feedback, dit is zeker een vervolg onderzoek waard. De uitdaging is wel dat devices als een Chromecast of NVIDIA Shield beveiligd zijn met High-bandwidth Digital Content Protection (HDCP), dus daar moeten we dan een oplossing voor zoeken, maar dat gaat wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
r.bijkerk schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:37:
[...]
Thanks voor je inzichten en feedback, dit is zeker een vervolg onderzoek waard. De uitdaging is wel dat devices als een Chromecast of NVIDIA Shield beveiligd zijn met High-bandwidth Digital Content Protection (HDCP), dus daar moeten we dan een oplossing voor zoeken, maar dat gaat wel goed komen.
Geen idee of het mag als mag het gemodereerd worden:

Dit kan je bypass’en met sommige HDMI splitters… ik gebruikte deze op de PS3 i.c.m. mijn Roxio toen der tijd. https://www.amazon.com/Vi...ss&qid=1662705920&sr=8-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

[...]

Ik ben naast Ryan de andere auteur van het artikel

Dat 'lijkt' een goed bewaard geheim gezien het feit dat Viaplay daar op hun website nergens over rept.... Ook kan ik nergens vinden op welke aparaten dat dan is. Ik kan me zo voorstellen dat Viaplay enkel op HDCP compatible apparaten 1080 gebruikt?

Maar op de FAQ pagina: https://help.viaplay.com/...liteit-op-onze-apparaten/ wordt hier niks over vermeld.

Omdat er gebruik wordt gemaakt van HDCP op bijvoorbeeld de Chromecast en de FireTV is het niet zondermeer mogelijk om via onze Elegato capture kaarten de streams op te nemen voor de vergelijkingen. Er zijn uiteraard manieren om dat te omzeilen, maar dat kan gezeur opleveren van F1TV en Viaplay...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

Ik kijk altijd op een Apple TV4K en het beeld is nog nooit beter geweest dan een waardeloze low bitrate 720p stream tijdens live F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
LordMorgoth schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:13:
[...]

Dat 'lijkt' een goed bewaard geheim gezien het feit dat Viaplay daar op hun website nergens over rept.... Ook kan ik nergens vinden op welke aparaten dat dan is. Ik kan me zo voorstellen dat Viaplay enkel op HDCP compatible apparaten 1080 gebruikt?

Maar op de FAQ pagina: https://help.viaplay.com/...liteit-op-onze-apparaten/ wordt hier niks over vermeld.

Omdat er gebruik wordt gemaakt van HDCP op bijvoorbeeld de Chromecast en de FireTV is het niet zondermeer mogelijk om via onze Elegato capture kaarten de streams op te nemen voor de vergelijkingen. Er zijn uiteraard manieren om dat te omzeilen, maar dat kan gezeur opleveren van F1TV en Viaplay...
Qua metingen is het inderdaad begrijpelijk dat jullie voor de webversie hebben gekozen. Dat biedt net even wat meer mogelijkheden dan de andere platforms. Maar @Miki merkt wel terecht op dat de webversie nu nét het enige platform is, waarop Viaplay maximaal 720p doorgeeft (in ieder geval via Chrome). Met de verschillende smart tv-platforms is 1080p bij Viaplay wel gewoon mogelijk.

Dat betekent overigens niet dat Viaplay daadwerkelijk veel in 1080p uitzendt. Van het sportaanbod worden alleen de Formule 1 (volledig) en een deel van het Premier League-voetbal (2 à 3 wedstrijden per speelronde) in 1080p uitgezonden. Of dat ook echt native 1080p is of opgeschaalde 720p, durf ik niet te zeggen. Het verschil in beeldervaring tussen Viaplay en F1TV is inderdaad behoorlijk groot (misschien nog wel groter dan je op basis van het verschil in bitrate - 5 Mb/s vs 6 Mb/s - mag verwachten).

Ondanks dat Viaplay F1 via de smart tv-platforms wél in 1080p uitzendt, krijg je door de lage bitrate helaas niet echt die ervaring. Met deze shortcut naar het Developer Tools Menu ('Geavanceerde opties' aanzetten), krijg je overigens wat technische informatie over de stream te zien op je Fire Stick (waaronder de gebruikte codec, bitrate en resolutie). En voor Apple TV is er Xcode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ik kijk via LG smart tv en of Viaplay nu wel of niet 1080p uitzend boeit me niet eens zo. Probleem is dat het er wat mij betreft gewoon niet scherp uitziet als het om F1 gaat.

Verder heb ik amper iets gekeken bij Viaplay vooral omdat ik weinig interessants tegenkom dus over reguliere uitzendingen kan ik niet zoveel zeggen..

Denk dat de meeste mensen die Viaplay hebben, dit gedaan hebben vanwege F1. En dan is E14 p/m gewoon heel veel geld als de kwaliteit van het beeld laag is.

Op zich werkt het verder allemaal wel prima, de app op de tv, of via browser. Geen klachten over haperingen. Die zijn bij mij gelukkig niet materieel tot nu toe.

Het lijkt ook alsof Viaplay niet echt iets doet of wil doen met deze kritiek. Het lijkt me dodelijk als je wilt groeien.
Ik zal ze iig niet aanbevelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 09-09-2022 11:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:07
BramViking schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:18:
Een nieuwe ergenis is de versplintering van het voetbal over meerdere platforms. Nog niet één jaar geleden was ESPN verantwoordelijk voor alle binnenlandse wedstrijden, en Ziggo voor de buitenlandse competities inclusief Champions League. Nu ben je voor de Champions League alsnog bijna verplicht om Ziggo te nemen :(.
Ja, het is erg frustrerend.

Ik heb nu ESPN nodig voor de eredivisie en Europees. Ziggo Sport voor Spaans, Italiaans voetbal + Europees. En nu Viaplay voor Engels voetbal, Darts en F1.

Voor mij zorgt Viaplay alleen maar voor versplintering en ik vind dat ze voor mij weinig toevoegen, kost me alleen maar meer geld nu.
Het is vloeken in de kerk, maar misschien toch maar op zoek naar IP TV alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er spelen hier afentoe nog steeds mysterieuze dingen af, wanneer ik gewoon in de app van viaplay zit in het menu… flikkert mn beeld niet… maar zodra ik de stream open van in dit geval f1 vrije training dan gaat het beeld flikkeren

Dit is op een apple tv 4k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Scrtz schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:59:
[...]

Ik kijk altijd op een Apple TV4K en het beeld is nog nooit beter geweest dan een waardeloze low bitrate 720p stream tijdens live F1.
Bitrate is iets anders dan resolutie. Een stream op 720P met een bitrate van 12,5Mbit/s is beter dan een 4K stream met een bitrate van 3,5Mbit/s op basis van dezelfde codecs.

ViaPlay biedt gewoon streams aan in FHD, dat is een feit zie de data waar ik eerder naar verwees.
Het is daarbij ook duidelijk dat de algehele kijkervaring op F1TV beter is omdat de kwaliteit van de stream hoger is, al dan niet marginaal (5 vs 6 Mbit/s) is het effect goed zichtbaar in de details.

Dat de kwaliteit van de ViaPlay streams, de lage bitrate, ervoor zorgt dat de algehele kijkervaring niet denderend is daar kan iedereen het wel over eens zijn maar dat is een discussie die al sinds maart loopt en iedere paar maanden weer oplaait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

Spooksel

Spooksel!

Haha, knuppels met hun half ingevulde promo scherm net bij de FP1.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die fullscreen reclame in beeld tijdens een live sessie mag wel wegblijven, nadat het ook niet klopte.

Header 2
Full_team_1_1 tegen full_team_2_2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ben nu even de beeldkwaliteit aan het vergelijken tussen apple tv 4k 2nd gen en native viaplay app op een LG oled65c16, maar de native viaplay app lijkt toch iets betere beeldkwaliteit te geven? Meer mensen met een Apple TV die dit kunnen proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:38:
Ben nu even de beeldkwaliteit aan het vergelijken tussen apple tv 4k 2nd gen en native viaplay app op een LG oled65c16, maar de native viaplay app lijkt toch iets betere beeldkwaliteit te geven? Meer mensen met een Apple TV die dit kunnen proberen?
apple tv met 4k hier,

lijkt nog steeds een 720p resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:39:
[...]

apple tv met 4k hier,

lijkt nog steeds een 720p resolutie
Nee je hebt gelijk, nogmaals geprobeerd maar allebei waardeloos :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 14:20
LordMorgoth schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:13:
[...]

Kan je ook verschil testen tussen HLS en Dash stream? In safari krijg je de hls stream en die gaat wel op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:59
Door omstandigheden moet ik sinds vorig weekend even kijken naar viaplay ipv f1tv.

Wat mij opvalt is dat de livestream soepel en vloeiend gaat, terwijl als ik iets terugkijk in de avonduren het beeld behoorlijk stottert. Is hier iets aan te doen? Helaas zit live kijken er op vrijdag en zaterdag niet in.

Ik kijk trouwens via de app van mijn smart tv.

[ Voor 7% gewijzigd door Qpido80 op 09-09-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Qpido80 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:41:
Is hier iets aan te doen? Helaas zit live kijken er op vrijdag en zaterdag niet in.
Even een paar minuten terug scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:59
AvK schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:51:
[...]

Even een paar minuten terug scrollen.
Helaas. Lost het niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
Het blijft maar ‘rommelen en rammelen’ https://www.totaaltv.nl/n...gratis-formule-1races-na/ :?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dat van die 6 gratis races uitzenden en te zien door alle Nederlanders was ik alweer vergeten. :o

'Logisch' dat ze het niet nakomen. Als je Viaplay via Ziggo hebt afgenomen dan kun je het volgensmij maandelijks opzeggen. Als deze mensen weten dat bijv. de laatste races 'op TV' worden uitgezonden gaat het ongetwijfeld opzeggingen regenen.

Dat hele Viaplay is gewoon een shitshow. Iets wat heel simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. te committeren aan betere beeldkwaliteit en dit in de loop van het jaar waar te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 10-09-2022 08:49 ]

PC Specs

• TexMex
  • Niet online
Zelfs in het officiële persbericht op Formula1.com worden de zes free-to-view races benoemd, volgens een van de reacties onder het artikel. Toch bijzonder als zo'n afspraak dan niet zou worden nagekomen.

• dnmw2705
TexMex schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:57:
[...]

Zelfs in het officiële persbericht op Formula1.com worden de zes free-to-view races benoemd, volgens een van de reacties onder het artikel. Toch bijzonder als zo'n afspraak dan niet zou worden nagekomen.
Laten we er juristen op afsturen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:59:
[...]

Laten we er juristen op afsturen 8)
Ach, zo kan Totaal TV tenminste weer gevuld worden. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
TexMex schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:06:
[...]

Ach, zo kan Totaal TV tenminste weer gevuld worden. ;)
Ze houden tenminste wél goed de vinger aan de pols wat betreft Viaplay. Het geeft ook een aardige inkijk in de zéér chaotische/ gebrekkige manier van communicatie bij die toko.

• SmasterS
Help!!!! schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:48:
[...]

Dat van die 6 gratis races uitzenden en te zien door alle Nederlanders was ik alweer vergeten. :o

'Logisch' dat ze het niet nakomen. Als je Viaplay via Ziggo hebt afgenomen dan kun je het volgensmij maandelijks opzeggen. Als deze mensen weten dat bijv. de laatste races 'op TV' worden uitgezonden gaat het ongetwijfeld opzeggingen regenen.

Dat hele Viaplay is gewoon een shitshow. Iets wat heel simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. te committeren aan betere beeldkwaliteit en dit in de loop van het jaar waar te maken.
Ik ben het ook vergeten! Alleen is het niet nog erger door het niet te doen? Geen idee wat voor contractuele consequenties dit kan hebben door niet nu nog 5 races vrij te geven

• alexbl69
  • Nu online
Mijn vader heeft me gevraagd om z'n viaplay abonnement te beëindigen.

Nu probeer ik dat, maar ik zie de 'beloofde' annuleerknop niet.

Volgens viaplay zelf zou die gewoon onder je profiel moeten staan, maar ik zie hem niet.

Is de procedure gewijzigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
alexbl69 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:40:
Mijn vader heeft me gevraagd om z'n viaplay abonnement te beëindigen.

Nu probeer ik dat, maar ik zie de 'beloofde' annuleerknop niet.

Volgens viaplay zelf zou die gewoon onder je profiel moeten staan, maar ik zie hem niet.

Is de procedure gewijzigd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7YzpgoN0NvqJp8nXqiPicQFX5k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Eh44XWrBsNYZLbWb9bLSCLjJ.png?f=fotoalbum_large

Helpt dit? Zie hem gewoon staan onder instellingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
SmasterS schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:50:
[...]

[Afbeelding]

Helpt dit? Zie hem gewoon staan onder instellingen
Dank je wel, maar...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1cXTiAcv5m8Qcm_bme1cWAyXYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NShPNlx6gLEZ2OX2JOBDpJfv.jpg?f=fotoalbum_large

Dat wordt bellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48
alexbl69 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:41:
[...]

Dank je wel, maar...
[Afbeelding]

Dat wordt bellen :)
Je vader heeft een jaarabonnement afgesloten. Klik eens op ‘pakket beheren’. Daar zie je dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
bas-r schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:49:
[...]

Je vader heeft een jaar abonnement afgesloten. Klik eens op ‘pakket beheren’. Daar zie je dat.
Yep, dat is het. Bedankt.

• SmasterS
Fijn dat het alsnog gelukt is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beeldkwaliteit is weer om te janken! Hebben jullie daar ook last van? Het shot waar auto’s uit parabolica komen kan ik gewoon niet zien wat voor een autos het zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stylezzz
Tsjah, de kijkcijfers bij de nos vorige week waren al gigantisch. (En dat was ook geen goede uitzending qua commentaar etc) laat staan als ze nog eens een race via ziggo zouden vrijgeven... dan word pas pijnlijk duidelijk hoezeer dat men eigenlijk helemaal niks met viaplay heeft....

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kenny_026 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 13:31:
Beeldkwaliteit is weer om te janken! Hebben jullie daar ook last van? Het shot waar auto’s uit parabolica komen kan ik gewoon niet zien wat voor een autos het zijn.
Kijk nu via PC en het lijkt bijna wel of ik op een oude kathode beeldbuis zit te kijken :X

Voor volgend jaar ga ik serieus naar F1TV pro kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 10-09-2022 13:54 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
We kunnen wel een nieuw spelletje doen, raadt welke autos er in beeld rijden….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwY4dt9g15It1ORVUc0z1avIpDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sTFJnLRAZvYGZNuMXGUcKYwZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kenny_026 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 13:57:
We kunnen wel een nieuw spelletje doen, raadt welke autos er in beeld rijden….

[Afbeelding]
Als dat representatief is dan is dat nog wel echt veel slechter dan bij mij. :X

Er is op GOT geen apart topic voor F1 TV pro toch :?

PC Specs

Verwijderd

Kenny_026 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 13:31:
Ik heb last dat het beeld blijft flikkeren in de stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als ik nu op dezelfde tv Netflix, youtube, hbo, disney of prime opstart en heb ik binnen een minuut een perfecte 4k stream opstaan. En viaplay maar roepen dat ik mn modem moet herstarten en mn wifi moet controleren 8)7

• dnmw2705
Help!!!! schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:01:
[...]

Er is op GOT geen apart topic voor F1 TV pro toch :?
Maar wel behoefte aan imo!

[ Voor 17% gewijzigd door dnmw2705 op 10-09-2022 14:18 ]

Pagina: 1 ... 104 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2