Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 101 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Vandaag zagen de wedstrijden er prima uit. Viaplay moet gewoon een besluit nemen om van host provider te veranderen. Daarop besparen kost je naam. Als ze de kwaliteit van vandaag kunnen behouden is er weinig te klagen. Veel beter dan gisteren tenminste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BramViking schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:54:
Vandaag zagen de wedstrijden er prima uit. Viaplay moet gewoon een besluit nemen om van host provider te veranderen. Daarop besparen kost je naam. Als ze de kwaliteit van vandaag kunnen behouden is er weinig te klagen. Veel beter dan gisteren tenminste.
En laat ze meteen de optie inbouwen om origineel commentaar te kunnen kiezen, ipv die Nederlandse wauwelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-06 12:19
sverzijl schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Denk dat dit voor veel mensen geldt. Zo ben ik zelf 0,0 geïnteresseerd in voetbal, maar betaal er wel grof aan mee bij een abo Viaplay die ik alleen voor F1 wil. Ik weet nu echter wat de (beeld)kwaliteit is en zal volgend seizoen gewoon weer een abo op F1 TV pro nemen. Voor alleen premier league heb je dit soort mogelijkheden (denk ik?) echter niet.
Ik heb ook zitten zoeken naar (legale) alternatieven zoals inderdaad ook met F1 TV kan, maar het lijkt niet te bestaan. Alleen Viaplay Polen heb ik gevonden waar een maandabonnement omgerekend ongeveer 7 euro per maand kost, maar geen idee of dat mogelijk is. Pools commentaar neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:06
Als iemand nog een keertje ongestoord wil kijken: https://www.totaaltv.nl/n...ingvrij-formule-1-kijken/. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hoop dat Man.United-Liverpool een beetje aan te gluren is straks. Dat soort wedstrijden zijn de krenten in de pap. Ik denk maar gewoon niet aan het feit dat deze wedstrijd vorig jaar op Ziggo Sport geheid in 4K aangeboden was geworden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
DutchOwnage schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:08:
Hoop dat Man.United-Liverpool een beetje aan te gluren is straks. Dat soort wedstrijden zijn de krenten in de pap. Ik denk maar gewoon niet aan het feit dat deze wedstrijd vorig jaar op Ziggo Sport geheid in 4K aangeboden was geworden.....
Ik ben erg benieuwd. Wordt mijn eerste voetbalwedstrijd op Viaplay. De eerdere reacties in dit topic zijn weinig hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:05

Tuxie

En WeL nU!

Ik ben ook benieuwd. Helaas Viaplay opgezegd want de streams zijn echt crap, terwijl het aanbod voor mij precies goed is (F1, Bundesliga & Premier League). Maar hier kan ik echt niet naar kijken op mijn 65 inch OLED TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Voorbeschouwing op mijn ipad 2019 is heel slecht in kwaliteit

Zeker geen 1080p

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:28
Mars18 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:10:
Voorbeschouwing op mijn ipad 2019 is heel slecht in kwaliteit

Zeker geen 1080p
Volgens mij 720p, wat een bagger.(iPad Pro M1 12.9" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Pierre_nr1 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:39:
[...]

Volgens mij 720p, wat een bagger.(iPad Pro M1 12.9" )
Gek maar op Apple TV 4K is het wel goede kwaliteit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Op m'n LG CX is het gewoon 1080p,niets meer niets minder dan alle andere HD beelden via reguliere zenders m'n Horizon box.

Maar het gaat mij om de wedstrijdbeelden. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Beeld is hier tot nu toe prima. Goede kleuren en detail. Benieuwd of dat bij snelle bewegingen ook blijft.

Minpuntje: Leo Driessen als commentator. Nu al klaar met die kerel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ziet er absoluut goed uit voor HD begrippen hoor. Kleuren ook levendig, geen grauwe waas

Heb trouwens ook bijzonder weinig met Leo Driessen :') .

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 22-08-2022 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:32

Polycom

Poes van goud

Alleen jammer dat het gras gifgroen is.
-edit- stond op Vivid
-edit2- Er is iets fout gegaan. Foutcode s-1001
-edit3- Ik mis Ziggo 4K

[ Voor 58% gewijzigd door Polycom op 22-08-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier ook maar eens kijken, beeldkwaliteit geeft een beetje een nostalgisch gevoel, alsof je naar een illegale stream aan het kijken bent. Beeld is niet best qua kleuren maar de lichte stottering maakt het onacceptabel voor een betaalde stream.

(Bekabelde chromecast ultra)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-06 23:43
nou kon het engels voetbal niet missen en toch maar overstag gegaan. Die app omgeving is nou niet echt lekker, maar daar kan ik wel mee leven. De scherpte is ok, maar ook niet geweldig. Kleur is prima. Maar waar ik me nu al behoorlijk aan irriteer is de framerate, lijkt wel of ik naar 15frames per seconde zit te kijken, dat loopt echt niet soepel, schokkerig. Op mijn tv staan alle digitale processen uit dus daar ligt het niet aan. Het viel me meteen op en het wordt niet beter. Voor de mensen die zich afvragen wat ik bedoel; let er maar eens op als de camera van links naar rechts of de andere kant op beweegt en kijk dan naar het publiek, dan zie je het nog veel duidelijker dat het niet soepel gaat. Het is net niet irritant genoeg om meteen mijn abbo weer op te zeggen want ik vind het voetbal te leuk, toch wel slim van Viaplay dat ze zo'n monopolie misbruiken en met ons consumenten lekker kunnen sollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:51:
[...]

Gek maar op Apple TV 4K is het wel goede kwaliteit
Hier idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25
Hier is het anders prima, hoewel het lijkt alsof de fps wel iets omhoog moet

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier niet. Beeldkwaliteit is op zijn best OK via AppleTV. Zodra het beeld weinig informatie moet tonen bij ingezoomde beelden met 3-4 spelers is het prima. Op het moment dat je meer dan dat in beeld krijgt te zien is heel goed duidelijk dat de beeldkwaliteit achter blijft. Veel onscherpte en lichte artifacts. Mogelijk dat het bij mij meer opvalt op een 65/77 inch TV. Een hogere bitrate zou dit moeten oplossen. Het loept in ieder geval soepel hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 22-08-2022 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41
forzav schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:29:
Hier ook maar eens kijken, beeldkwaliteit geeft een beetje een nostalgisch gevoel, alsof je naar een illegale stream aan het kijken bent. Beeld is niet best qua kleuren maar de lichte stottering maakt het onacceptabel voor een betaalde stream.

(Bekabelde chromecast ultra)
Staat je Chromecast op 60 of 50Hz ingesteld en heb je beeldverbeteraars draaien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Erg tevreden met de beeldkwaliteit van de voetbal uitzendingen eigenlijk. Ik weet niet wat ze anders doen maar hopelijk gaan ze het ook zsm bij F1 toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:01
Ben zeer verbaasd over de kwaliteit bij de wedstrijd Manchester United vs Liverpool, beter dan bij Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Frank schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:53:
Erg tevreden met de beeldkwaliteit van de voetbal uitzendingen eigenlijk. Ik weet niet wat ze anders doen maar hopelijk gaan ze het ook zsm bij F1 toepassen.
Eens, ik ben hier ook tevreden zowel beeldkwaliteit als hoe ze hun content brengen. Ik vind het bijvoorbeeld gaaf dat we nu ook even een korte review krijgen met Jaap Stam op het veld. Bij andere zenders en zelfs Ziggo Sport had je voor €15 even reclame mogen kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:52
Studiobeelden en live beelden van de analisten op het veld zijn altijd retescherp. Alsmede de closeups op het veld. Het is met name de broadcast camera met overzicht op het veld dat altijd mindere kwaliteit geeft.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lukin schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:52:
[...]

Hier niet. Beeldkwaliteit is op zijn best OK via AppleTV. Zodra het beeld weinig informatie moet tonen bij ingezoomde beelden met 3-4 spelers is het prima. Op het moment dat je meer dan dat in beeld krijgt te zien is heel goed duidelijk dat de beeldkwaliteit achter blijft. Veel onscherpte en lichte artifacts. Mogelijk dat het bij mij meer opvalt op een 65/77 inch TV.
Met een bekabelde Chromecast Ultra is het hier stabiel vandaag. De te lage bitrate valt wel op als de camera van de ene kant van het veld naar de andere beweegt met publiek in beeld. Dan verandert het publiek al snel in een wat wazige massa, ook met alle beeldverbeteraars uit.

Het is vandaag overigens 1080p met een bitrate van 5 Mb/s volgens mijn Fire Stick. De meeste EPL-wedstrijden zijn 720p met 5 Mb/s. Het lijkt erop dat de wedstrijden die in het buitenland in 4K te zien zijn bij ons in 1080p worden doorgegeven. Als er geen 4K beschikbaar is, krijgen wij 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Viaplay doe jezelf gewoon een plezier en verander van host provider. Het beeld is nu, net zoals gisteren, prima. Maar toch zijn ze weer trending op Twitter, en niet in positieve zin. Te weinig bandbreedte. Of laat jezelf overnemen en laat het aan Discovery/Disney of Netflix over. Iemand enig idee om welke provider het gaat?

[ Voor 46% gewijzigd door BramViking op 22-08-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
BramViking schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:06:
Viaplay doe jezelf gewoon een plezier en verander van host provider. Het beeld is nu, net zoals gisteren, prima. Maar toch zijn ze weer trending op Twitter, en niet in positieve zin. Te weinig bandbreedte. Of laat jezelf overnemen en laat het aan Discovery/Disney of Netflix over.
Het lijkt er inderdaad op dat ze het bij de echte showcase-wedstrijden nét iets beter voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BramViking schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:06:
Viaplay doe jezelf gewoon een plezier en verander van host provider. Het beeld is nu, net zoals gisteren, prima. Maar toch zijn ze weer trending op Twitter, en niet in positieve zin. Te weinig bandbreedte. Of laat jezelf overnemen en laat het aan Discovery/Disney of Netflix over.
Als het probleem bandbreedte is dan zou toch over de gehele linie problemen moeten zijn. Nu zie je steeds dat het per situatie verschilt. De één klaagt steen en been, de ander heeft nergens last van.

Edit:
Alsof de duivel ermee speelt had ik zojuist mijn eerste drop in kwaliteit sinds lange tijd geleden. Duurde iets van 2seconden en daarna weer zoals daarvoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 22-08-2022 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 13:51
Elke keer maar weer mijn wachtwoord invullen op de smart-tv app. Schijtziek word ik ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TexMex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:08:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat ze het bij de echte showcase-wedstrijden nét iets beter voor elkaar hebben.
Misschien zijn er simpelweg minder concurrent users ?
Op zaterdag/zondag zijn er vaak meerdere streams tegelijk.

@colossos
Ik gebruik de app op mijn Samsung TV maar heb dat niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 22-08-2022 22:27 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-06 22:28
Grindtegel schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:30:
nou kon het engels voetbal niet missen en toch maar overstag gegaan. Die app omgeving is nou niet echt lekker, maar daar kan ik wel mee leven. De scherpte is ok, maar ook niet geweldig. Kleur is prima. Maar waar ik me nu al behoorlijk aan irriteer is de framerate, lijkt wel of ik naar 15frames per seconde zit te kijken, dat loopt echt niet soepel, schokkerig. Op mijn tv staan alle digitale processen uit dus daar ligt het niet aan. Het viel me meteen op en het wordt niet beter. Voor de mensen die zich afvragen wat ik bedoel; let er maar eens op als de camera van links naar rechts of de andere kant op beweegt en kijk dan naar het publiek, dan zie je het nog veel duidelijker dat het niet soepel gaat. Het is net niet irritant genoeg om meteen mijn abbo weer op te zeggen want ik vind het voetbal te leuk, toch wel slim van Viaplay dat ze zo'n monopolie misbruiken en met ons consumenten lekker kunnen sollen.
Ik kijk momenteel op de iPad, ik herken hetgeen je schrijft. Het is schokkerig, alsof je naar een illegale stream zit te kijken. Het is dus niet op alle Apple-producten goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

Zou ook nog kunnen, ja. Maar iets zegt me dat er nu méér live-streams geopend zijn dan afgelopen zaterdagmiddag om 16:00 uur met alle live-streams bij elkaar opgeteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TexMex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:33:
[...]

Zou ook nog kunnen, ja. Maar iets zegt me dat er nu méér live-streams geopend zijn dan afgelopen zaterdagmiddag om 16:00 uur met alle live-streams bij elkaar opgeteld.
We gaan het dit weekend wel merken met voetbal en F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Miki schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Als het probleem bandbreedte is dan zou toch over de gehele linie problemen moeten zijn. Nu zie je steeds dat het per situatie verschilt. De één klaagt steen en been, de ander heeft nergens last van.

Edit:
Alsof de duivel ermee speelt had ik zojuist mijn eerste drop in kwaliteit sinds lange tijd geleden. Duurde iets van 2seconden en daarna weer zoals daarvoor.
Jij bent inderdaad de vriend van duivel. :P. Alsof je als één van de weinige aandelen in Viaplay hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BramViking schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:55:
[...]

Jij bent inderdaad de vriend van duivel. :P. Alsof je als één van de weinige aandelen in Viaplay hebt.
Nee joh, ik ben medewerker bij ViaPlay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-03 13:51
Bossie schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

@colossos
Ik gebruik de app op mijn Samsung TV maar heb dat niet.
Ik op mn LG. Gaat paar dagen goed en dan moet ik weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Miki schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Edit:
Gisteren had ik niet een drop in kwaliteit, maar wel even een freeze en buffer van 2 sec.

Voor degene die op een iPad hebben gekeken, hebben jullie de setting in de app op hoogste kwaliteit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
meesje schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:40:
[...]

Voor degene die op een iPad hebben gekeken, hebben jullie de setting in de app op hoogste kwaliteit staan?
Uiteraard, maar toch bedankt voor de tip

[ Voor 6% gewijzigd door Pvd01 op 23-08-2022 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
De licht grijze strepen zijn dit keer zichtbaar bij de F1 stream van Viaplay, via Chromecast V3. Beeld is tot nu toe ook stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
NeverSettle schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:51:
De licht grijze strepen zijn dit keer zichtbaar bij de F1 stream van Viaplay, via Chromecast V3. Beeld is tot nu toe ook stabiel.
Ik had ook het idee dat het beter was dan ik me herinnerde. Het viel me ook op dat ik surround geluid had, via kpn heb ik dat volgens mij niet. Gccwgtv voor het eerst op de receiver aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:29
iemand die dit ook heeft?
ik kijk via een chromebook op chrome browser naar de shakedown nu, de balk met play knop etc komt elke paar seconden terug. het is grof gezegd een disco...

best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
SmasterS schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:18:
iemand die dit ook heeft?
ik kijk via een chromebook op chrome browser naar de shakedown nu, de balk met play knop etc komt elke paar seconden terug. het is grof gezegd een disco...

best irritant
Dit heb ook wel eens gehad, en het zou met de wifi te maken kunnen hebben. Ik heb een device met enkel 2.4ghz waarbij het optrad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
LA-384 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:29:
[...]

Dit heb ook wel eens gehad, en het zou met de wifi te maken kunnen hebben. Ik heb een device met enkel 2.4ghz waarbij het optrad volgens mij.
dat zou best wel eens kunnen, al is chrome dan wel mega gevoelig, kan alleen kijken via opera namelijk nu. ligt ook vast niet aan viaplay heb hetzelfde met F1tv namelijk.
wel erg lastig,

thanks voor de tip !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OECsmop3Io-ynrW8wqcOLXJYU1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SFZnGocbnPT2OjwWe1Q4d34V.png?f=fotoalbum_large

Wedstrijd van vanmiddag (southampton - manchester united), op een vaste windows PC. Glasvezel aansluiting, 100mb. Internet via ethernetkabel. Firefox browser. Het slaat echt nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:21

HaterFrame

Well... Poo came out!

dudinson schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 13:44:
[Afbeelding]

Wedstrijd van vanmiddag (southampton - manchester united), op een vaste windows PC. Glasvezel aansluiting, 100mb. Internet via ethernetkabel. Firefox browser. Het slaat echt nergens op.
Het is in en in triest...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Valt mij ook op dat de kwaliteit bij de voetbalwedstrijden vaak om te huilen is. Geen haperingen of even kort een kwaliteit wissel, maar gewoon onscherp beeld. Merk het bij zowel de Bundesliga als de Premier league op mijn Philips smart tv app.

Overigens, heel het seizoen al tevreden over de F1 en de kwaliteit ervan, maar vandaag was het nóg wat beter. Daar is in de zomerstop toch echt aan gewerkt lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43

Technomania

Huiskamer verslaafde.

tommerd_ schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:21:
Valt mij ook op dat de kwaliteit bij de voetbalwedstrijden vaak om te huilen is. Geen haperingen of even kort een kwaliteit wissel, maar gewoon onscherp beeld. Merk het bij zowel de Bundesliga als de Premier league op mijn Philips smart tv app.

Overigens, heel het seizoen al tevreden over de F1 en de kwaliteit ervan, maar vandaag was het nóg wat beter. Daar is in de zomerstop toch echt aan gewerkt lijkt het.
Met VT3 had ik vandaag 2 momenten dat het beeld bleef hangen voor een paar secondes. Op kanaal 200 van Ziggo.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13

Pimmuz

Roar

De audio sync is ook weer fantastisch! not... audio loopt voor op het beeld zwaar irritant :f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Pimmuz schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:35:
De audio sync is ook weer fantastisch! not... audio loopt voor op het beeld zwaar irritant :f
Is weer ‘kut’. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:24
Betaal je dan grof geld voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Mmm gekke is nu bij het interview met max dus opgenomen loopt het wel goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Pimmuz schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:38:
Mmm gekke is nu bij het interview met max dus opgenomen loopt het wel goed :p
Verschil live of opname …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Verschil met Amber in de studio en mevrouw op Spa is ook wel groot dus studio loopt bijna sync en haar uitzending vanaf het circuit niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
Het is dan wel surround geluid, maar het is wel een slechte mix hoor. Ik hoor een constante "ruis" wat volgens mij achtergrond motorgeluid met flinke artefacten is. Ook het commentaar komt af en toe heel zachtjes uit de surround speakers. Heel irritant en onrustig om naar te luisteren.

Zo maar eens kijken of ik ergens een instelling heb gemist, want het kan ook de receiver zijn die er surround van probeert te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
LA-384 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:58:
Het is dan wel surround geluid, maar het is wel een slechte mix hoor. Ik hoor een constante "ruis" wat volgens mij achtergrond motorgeluid met flinke artefacten is. Ook het commentaar komt af en toe heel zachtjes uit de surround speakers. Heel irritant en onrustig om naar te luisteren.

Zo maar eens kijken of ik ergens een instelling heb gemist, want het kan ook de receiver zijn die er surround van probeert te maken.
Het geluid is DD 2.0. Geen surroundgeluid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:06:
[...]

Idd, zojuist even getest. Inkomend signaal is stereo. Ook bij films opvallend genoeg, dat had ik niet verwacht en is wel echt matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Pvd01 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:06:
[...]

Volgens mijn Sonos app is het gewoon pcm stereo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZKIo5fybPux3gpIMLvo8d3DiXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y5sITASVKM16CdeNxco3eVXx.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Miki op 27-08-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Miki schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:37:
[...]

Volgens mijn Sonos app is het gewoon pcm stereo.

[Afbeelding]
Heb je pass-through geselecteerd?

Ik kijk via de native LG-app. Pass-through geselecteerd.

Onkyo-receiver op de eARC. De receiver geeft DD 2.0 aan als ingang. fs 48 kHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
Pcm stereo of dd stereo maakt qua kwaliteit niets uit toch? Pcm is de ongecodeerde variant als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
LA-384 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:48:
Pcm stereo of dd stereo maakt qua kwaliteit niets uit toch? Pcm is de ongecodeerde variant als ik het goed heb.
Daar heb je volgens mij wel gelijk in, maar als ik pass-through instel op de tv, dan is het DD 2.0, maar ik kan ook PCM als uitvoer kiezen, wat uiteraard PCM 2.0 opleverd. Maar bij HBO-max en Netflix prefereer ik de pass-through setting, i.v.m. DD+.

Als ik auto selecteer, dan stuurt de TV zelfs DD 7.1 uit, maar ik heb een 5.1 opstelling. Bij passeren gaat het niet verder dan DD+ 5.1. Vraag me niet waarom….

ViaPlay gaat volgens mij niet verder dan DD 5.1 (bij een beperkt aantal films)

Correctie: Billie the Kid geeft DD 5.1+.

[ Voor 21% gewijzigd door Pvd01 op 27-08-2022 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Pvd01 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:46:
[...]

Heb je pass-through geselecteerd?

Ik kijk via de native LG-app. Pass-through geselecteerd.

Onkyo-receiver op de eARC. De receiver geeft DD 2.0 aan als ingang. fs 48 kHz.
Zijn de beperkingen van mijn TV icm Sonos Beam gen 1 en mijn Apple TV. Hoogste setting is DD5.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online
Pvd01 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:51:
[...]

Daar heb je volgens mij wel gelijk in, maar als ik pass-through instel op de tv, dan is het DD 2.0, maar ik kan ook PCM als uitvoer kiezen, wat uiteraard PCM 2.0 opleverd. Maar bij HBO-max en Netflix prefereer ik de pass-through setting, i.v.m. DD+.
Met passthrough laat je de decodering over aan de receiver, kies je voor pcm, dan zal je afspeelapparaat de decodering doen. Volgens mij zou dat ook geen verschil mogen geven in kwaliteit, maar het kan wel een beperking betekenen in het aantal kanalen. Pcm gebruikt meer bandbreedte en vooral bij optisch ben je dan beperkt tot stereo.

Een nadeel is wel dat je bij pcm niet de visuele bevestiging van de audiotrack op het display van je receiver ziet.

Volgens mij is pcm vooral bedoeld voor wanneer je receiver een bepaalde audio codec niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49
Ondertussen al een flinke 10 minuten geen geluid bij de Formule 2. Je zou verwachten dat er wel een automatische detectie voor zoiets zou bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
LA-384 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:59:
[...]

Met passthrough laat je de decodering over aan de receiver, kies je voor pcm, dan zal je afspeelapparaat de decodering doen. Volgens mij zou dat ook geen verschil mogen geven in kwaliteit, maar het kan wel een beperking betekenen in het aantal kanalen. Pcm gebruikt meer bandbreedte en vooral bij optisch ben je dan beperkt tot stereo.
Bij PCM hoor ik de surround effecten (de achterspeakers + subwoofer) niet, dus vandaar dat ik voor passeren kies. (Edit: bij Billy the Kid, voor de duidelijkheid)

De output van de receiver heb ik op “Direct” staan, dus het geluid wordt onbewerkt weergegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Pvd01 op 27-08-2022 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:40
Ook maar eens posten:

Liverpool - Bournemourth : paar seconden zwart beeld op het eind, stream op pauze daarna, play indrukken en werkte weer

Bayern - Gladbach : geen geluid

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Zo te lezen was het nogal een drama voor voetbal en F2 streams? Ik heb zelf F1 kwalificatie terug gekeken zonder problemen (via Chromecast v3).

Hopen dat het morgen voor de race wel goed te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:36
Net zoals vorig weekend en die daarvoor, zonder problemen. Genoten van alle Premier League wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timsu
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-06 12:58
Meer mensen die geen geluid hebben bij F2 of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle92
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-11-2024
Hier ook geen geluid. Zelfde als gisteren aan het begin van de f2 race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timsu
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-06 12:58
Jelle92 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:23:
Hier ook geen geluid. Zelfde als gisteren aan het begin van de f2 race
Las al zoiets hier inderdaad. Vrij apart omdat de F3 race gewoon prima was.
Nu vind ik het absoluut niet erg om Allard Kalff op mute te zetten, maar geef dan in ieder geval het geluid van de baan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle92
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-11-2024
timsu schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:26:
[...]

Las al zoiets hier inderdaad. Vrij apart omdat de F3 race gewoon prima was.
Nu vind ik het absoluut niet erg om Allard Kalff op mute te zetten, maar geef dan in ieder geval het geluid van de baan :+
Even opnieuw opstarten. Er is nu weer geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Jelle92 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:30:
[...]

Even opnieuw opstarten. Er is nu weer geluid
Nu al te laat voor viaplay. Geswitcht naar F1tv. Geen geluid problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:29
De Head of Sports van Viaplay Nederland heeft een interview gegeven.
- Kleine groep abonnees is kritisch.
-1,5 tot 2,5 miljoen kijkers per GP.
- Iedereen binnen Viaplay heeft het Nederlandse project altijd gesteund.
https://nl.motorsport.com...s-f1-tiendaagse/10358568/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

dnmw2705 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:10:
De Head of Sports van Viaplay Nederland heeft een interview gegeven.
- Kleine groep abonnees is kritisch.
-1,5 tot 2,5 miljoen kijkers per GP.
- Iedereen binnen Viaplay heeft het Nederlandse project altijd gesteund.
https://nl.motorsport.com...s-f1-tiendaagse/10358568/
Die man heeft boter op zijn hoofd.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:48
Bij mij crasht de app bij live afspelen op de chromecast met Google tv. Herinstalleren werkt niet ;(

Gelukkig hebben we nog een Apple TV :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 16-06 18:36
F1tv is ook drama vandaag. Allemaal stoters. Terug naar viaplay!!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:29
Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:39:
Ik ga iets suggereren maar weet niet of het klopt wat betreft F1TV. Ik denk dat er veel op het circuit aan het kijken zijn via F1TV en de CDN die ook aan ons in NLD levert, het mogelijk zwaarder heeft. Aangezien CDNs geografisch geplaatst worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Is dat zo? Gezellig hier met zijn allen F1tv gekeken. Geen hapering gezien?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 22:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wellicht ligt dat niet aan F1TV maar aan zaken bij je provider of bij jouw thuis.

Ik had hier de Android TV bedraad aanstaan met de app en 2 laptops via Wifi welke naast het F1TV main channel in totaal 5 onboard streams en datachannel in hoogste resolutie speelden. Alles liep perfect, zoals dat ook bij andere races het geval was.

Edit: oh, ik zie dat dit het Viaplay topic is, dus voor alle duidelijkheid: dit betrof F1TV Pro. Ik heb geen Viaplay abbo.

[ Voor 14% gewijzigd door remco_k op 28-08-2022 17:11 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
Met Lg C1 op WiFi vandaag geen enkel probleem het de F1 race. Zelfs het geluid was eigenlijk goed. Uniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:42
Vandaag voor het eerst een foutmelding gekregen.
Helaas net voor de start. Ok drukken en de stream opnieuw opgestart, daarna geen problemen meer, maar wel echt een slechte timing :( Thanks ViaPray :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 19:32
Wederom een vlekkeloze uitzending op de mijn LG 55CX. Geen haperingen of bufferen gezien via Viaplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TFHfony schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:43:
[...]

Is dat zo? Gezellig hier met zijn allen F1tv gekeken. Geen hapering gezien?
Hier ooo gezellig gekeken uiteindelijk via viaplay. F1tv was niet te doen vandaag.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
remco_k schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:06:
[...]

Wellicht ligt dat niet aan F1TV maar aan zaken bij je provider of bij jouw thuis.

Ik had hier de Android TV bedraad aanstaan met de app en 2 laptops via Wifi welke naast het F1TV main channel in totaal 5 onboard streams en datachannel in hoogste resolutie speelden. Alles liep perfect, zoals dat ook bij andere races het geval was.

Edit: oh, ik zie dat dit het Viaplay topic is, dus voor alle duidelijkheid: dit betrof F1TV Pro. Ik heb geen Viaplay abbo.
Ligt sowieso aan F1TV. Normaliter werkt t prima. Alleen vandaag was t continu haperen en sprong t beeld ineens 3-5 seconden terug. Gelukkig viaplay nog voor reserve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Laatst online: 16-06 22:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:11:
[...]
Ligt sowieso aan F1TV. Normaliter werkt t prima.
Dat het normaliter prima werkt en nu niet, is geen bewijs dat het sowieso aan F1TV ligt.
Het is een indicatie. Maar meer dan dat niet.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:49
remco_k schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:13:
[...]

Dat het normaliter prima werkt en nu niet, is geen bewijs dat het sowieso aan F1TV ligt.
Ik kijk F1 TV en ik pak de international stream. Ik kijk dus niet naar de stream met het Nederlandse commentaar. Anyway, 3 schermen open. De live feed, de camera op Max zijn auto en de live timing.

Ik heb een half uur voorbeschouwing, de race en de nabeschouwing gekeken. Ik had nergens last van.

Ziggo 350/50, NVidia Shield Pro. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
remco_k schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:13:
[...]

Als werkelijk alles het goed doet BEHALVE f1tv, dan ligt het iig niet aan mij ;). Zelfs de stream op m’n telefoon (5G) had er last van. Waarschijnlijk heeft iemand bij f1tv een hekel aan mij dan? Of het zijn de kaboutertjes…

Maar goed, dit is een viaplay topic. Uiteindelijk heerlijk via Viaplay gekeken.

Komende week ook elke dag Zandvoort voorbereidingen op die zender!! Kan niet wachten

[ Voor 32% gewijzigd door Alekz87 op 28-08-2022 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Athome schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:51:
Wederom een vlekkeloze uitzending op de mijn LG 55CX. Geen haperingen of bufferen gezien via Viaplay
Vandaag/gisteren was prima idd zowel bij F1 als het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:21
asing schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:51:
[...]

Ik kijk F1 TV en ik pak de international stream. Ik kijk dus niet naar de stream met het Nederlandse commentaar. Anyway, 3 schermen open. De live feed, de camera op Max zijn auto en de live timing.

Ik heb een half uur voorbeschouwing, de race en de nabeschouwing gekeken. Ik had nergens last van.

Ziggo 350/50, NVidia Shield Pro. :)
Hier idem via Nvidia Shield pro. Geen haperingen of dergelijke op f1tv. Ook met Engels commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er een truc om de stream op twee devices synchroon te laten lopen? Ik keek vandaag de race op m'n TV en de max onboard op m'n iPad maar er zat altijd 1 tot 3 seconden vertraging tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 22:43
Bigs schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 20:56:
Is er een truc om de stream op twee devices synchroon te laten lopen? Ik keek vandaag de race op m'n TV en de max onboard op m'n iPad maar er zat altijd 1 tot 3 seconden vertraging tussen.
Ik pauzeer de ene tot ze beide op hetzelfde moment door een bocht gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 767041

Vanavond beginnen de voorprogramma’s van formule 1 zandvoort

Ik denk dat Studio Formule 1: Zandvoort Shakedown op Viaplay wel iets voor jou is!

Begint vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

offtopic:
Gisteren stabiel in 1080p Formule 1 gekeken met F1TV, zonder problemen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:28

Crazy D

I think we should take a look.

Anoniem: 767041 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 07:48:
Vanavond beginnen de voorprogramma’s van formule 1 zandvoort

Ik denk dat Studio Formule 1: Zandvoort Shakedown op Viaplay wel iets voor jou is!

Begint vanavond
Ben wel bang dat je 20 x hetzelfde gaat horen deze week :( Maar goed, wel leuk om lekker in te komen!

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 15:52
Zandvoort Shakedown nu op ViaPlay.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
Sinds gisteren start de native LG C1 ViaPlay-app zo nu en dan spontaan opnieuw op. Heel vervelend, want hervatten waar ik gebleven was is niet mogelijk (moet ik handmatig opzoeken).

Meer mensen die hier last van hebben?

De oplossing is (uiteraard) de app opnieuw installeren, maar dat wil ik niet wekelijks, laat staan dagelijks, doen.

Een andere oplossing is gewoon niet meer naar ViaPlay kijken, maar is voor mij ook geen optie 😉.

Anderen die tips hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
"Marco Zwaneveld, Head of Sports van Viaplay over de klachten van abonnees over de streamingsdienst: Wij kunnen er vanuit onze positie in Nederland niets aan doen. Maar er blijft desondanks geklaagd worden over de soms slechte kwaliteit, vastlopend beeld en ander ongemak. “Ik snap de techniek erachter zelf niet, kan daar weinig zinnigs over zeggen”, aldus Zwaneveld. “Als je een slechte verbinding hebt, werkt het soms niet. Wij kunnen er vanuit onze positie in Nederland niets aan doen. Kijk”, zo vervolgt de sportbaas, “ik weet hoeveel mensen een abonnement bij ons hebben. De grote meerderheid hoor je niet. Ik hoop vooral dat mensen genieten van wat we maken.”
https://www.formule1.nl/n...-gp-dit-is-een-cadeautje/

Dit klinkt echt amateuristisch. Een bedrijf dat geen feedback omarmt, nooit de schuld bij zichzelf neerlegt, aangeeft dat men er totaal niks aan kan doen, relativeren en reflecteren niet kent. Maar vervolgens een leidinggevende heeft, die de techniek erachter ook niet begrijpt. Echt, ik hoop dat Viaplay snel weer de Nederlandse markt verlaat. Zit totaal geen passie in deze club. Alles maar ontkennen, en het dan over passievol personeel hebben, beschamend clubje. Heb zelf een jaar contract voor €99,- euro afgesloten, maar zodra de datum verstreken is, kijk ik wel op een andere manier naar de wedstrijden.

[ Voor 17% gewijzigd door BramViking op 30-08-2022 03:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
BramViking schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 03:06:Heb zelf een jaar contract voor €99,- euro afgesloten, maar zodra de datum verstreken is, kijk ik wel op een andere manier naar de wedstrijden.
Dat laatste is de enige remedie.

"De grote meerderheid hoor je niet" is managementtaal voor 'iedereen kan klagen tot ze een ons wegen, zolang ze betalen zal het ons worst zijn'.

Het enige waar een club als Viaplay op reageert is dalende inkomsten. Al dat geklaag interesseert ze geen bal. Het levert geen geld op, dus steken ze ook geen cent teveel in een fatsoenlijke klachtenafhandeling. Er wordt net voldoende geïnvesteerd in de kwaliteit dat de meeste mensen net blijven. Het schurkt tegen de irritatiegrens aan, maar gaat er net niet over heen.

Het enige dat dus helpt is het en masse opzeggen van dat abonnement.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Rivanov schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:36:
Zandvoort Shakedown nu op ViaPlay.
Gezien.... ik had gehoopt op wat meer inhoud van het programma.... Viaplay NL doet overigens het zelfde als waar velen Ziggo van hebben beschuldig.

Ziggo zou niet objectief genoeg zijn, de grote MV-show.... Het valt me al langer op, Viaplay zou bij monde van hun directeurtje onafhankelijker blijven, maar nu na 14 races is daar niets van waar.

Ik zit met zo'n shakdown show te wachten op hoe de F1 in Nederland is gekomen, wat er voor nodig is, maak nu echt eens een informatieve show over technische zaken achter het F1 circus. Maar nee, met de heren Coronels en van der Grind wordt het een halve comedy capers met weinig informatie voor de kijkers dan het gebruikelijke gewauwel.

Wederom een kans gemist. Snap overigens nog steeds niet waarom een exclusieve streamingsdienst anno 2022 geen 4k kan aanbieden....

Zojammer....

Hoop echt dat ze de komende de dagen echt met een kijk achter de schermen gaan komen..... laat maar zien hoe de pitboxen en motorhomes worden opgebouwd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 15:06

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

BramViking schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 03:06:
[i]"Marco Zwaneveld, Head of Sports van Viaplay

[...]

“Ik snap de techniek erachter zelf niet, kan daar weinig zinnigs over zeggen”
Ik weet niet wat erger is, een minister die pretendeert ergens verstand van te hebben maar er de ballen verstand van heeft, of een bobo binnen de toko die als spreekbuis dient die eerlijk zegt er de ballen verstand van te hebben.

Maar in beide gevallen blijf je met zo'n onbevredigd gevoel achter... weten ze nu eigenlijk wel wat ze doen?

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 ... 101 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2