Een paar dagen geleden de melding gekregen dat de update was gedownload; wolkje met uitroep teken, rechts boven. Even gewacht met installeren omdat ik nog een paar ritjes moest maken en geen risico’s wilde nemen.
Gisterenavond de melding naar voren gehaald en op installeren, bevestigen gedrukt. Uitstappen en deuren op slot. Na 2 uur gekeken en de update was voltooid. Vandaag eerst een ritje gemaakt en niets bijzonders opgemerkt. Ik had wel het gevoel dat mijn iPhone 8 sneller, minder langzaam, werd opgeladen.
Weer thuis heb ik gekeken welke dingen veranderd zijn; Muziek gaat nu gelijk aan, het is nu te zien dat update 2124 geladen is. Verder was mijn Polestar account weg. Deze heb ik opnieuw ingegeven.
Mijn iPhone was nog wel gekoppeld, dat hoefde niet opnieuw maar de optie om de digitale key te activeren is nu zwart i.p.v. grijs zoals voorheen. Dus de DK geactiveerd en het werkt. Ik denk niet dat ik de DK veel zal gebruiken. Het is een leuke gadget maar ik zal er niet op vertrouwen om zonder fysieke sleutel op pad te gaan.
De auto is nog steeds een genot om in te rijden !!
Groetjes,
Gerard
[
Voor 0% gewijzigd door
Pr8hube op 10-07-2021 20:57
. Reden: Stijl ]