[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
MF Doom schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:12:
Zijn er nog meer mensen die met mij wachten tot ETH weer op 2K staat?
Ja tuurlijk, voor de volgende bullrun, ik denk niet dat voor een nieuwe ATH gaat gebeuren, twee weken geleden waren we daar nog.

Of die bill moet de hele markt in het ravijn gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 09-08-2021 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Katseviool schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Exact, als die bill wordt goedgekeurd is dat juist goed nieuws voor de lange termijn - zowel voor imago als toegankelijkheid.
Nee, daar gaat deze hele bill niet over. Dit is niet imago verhogend maar belasting op alle acties, niet alleen transacties en dat is technisch onmogelijk en ook onwenselijk.
Het zou in feite betekenen dat als je ergens met brief geld rondloopt bij iedere betaling, of wisselgeld ontvangen of doneren of weet ik veel wat je ID en de ID’s van de ander in de transactie moet laten zien en valideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe laat NL tijd stemmen die prutsers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:53:
[...]

Nee, daar gaat deze hele bill niet over. Dit is niet imago verhogend maar belasting op alle acties, niet alleen transacties en dat is technisch onmogelijk en ook onwenselijk.
Het zou in feite betekenen dat als je ergens met brief geld rondloopt bij iedere betaling, of wisselgeld ontvangen of doneren of weet ik veel wat je ID en de ID’s van de ander in de transactie moet laten zien en valideren.
Lijkt een beetje op die tijd dat je bij elke uitgave van crypto in de VS eerst winstbelasting moest betalen...
bij de betaling. 8)7, zoals bij een kopje koffie etc. Daar is toen een vrijstelling voor bedacht.

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 09-08-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:12

HollovVpo1nt

I like gadgets

Servor schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:56:
Zou ik ook wel willen weten. Kan inderdaad crypto handelen en minen zwaar benadelen in de VS. Na het China nieuws zocht men toevlucht naar de VS. Als dat ook een dreun krijgt... Wil de sell knop stand-by houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Onbekend nu, laat maandag avond. Dus nacht of ochtend..
Bij de news zenders is het druk, bloomberg, cnbc is bijna non stop nieuws hierover. Echt iedereen is nijdig. Dus die wet wordt vast aangenomen :( . Typisch voorbeeld van veel te oude senatoren die echt geen idee hebben of willen hebben wat dit allemaal betekend.

Voor crypto slecht nieuws.. tijdelijk, voor de USA echt heel slecht op lange termijn. Alsof je het internet uit de jaren 90 aan je voorbij laat gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Dat staat niet vast geloof ik, ze hebben het weekend doorgewerkt en het eerste idee was afgelopen zaterdag. Niet gelukt dus. Het probleem is dat die cryptobill in de lang besproken infrastructuur bill is geschoven om zo beleid door te voeren onder tijdsdruk van ander beleid met haast (gebeurt vaker om bepaalde wetgeving door te drukken). Senatoren hebben nu wel bijna een overeenkomst om de cryptobill aan te passen maar omdat die infrastructuur bill zo snel mogelijk goedgekeurd moet worden bestaat de kans dat er geen tijd is om dat langs alle benodigde stations te voeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 09-08-2021 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hmmmmmz.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbr9WJNFZOc6LvBEHK07WJ8Eil0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zmFOrCjX0OtE2LmhO6JiYde.jpg?f=fotoalbum_large

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:49:
[...]

Misschien moet je je maar eens inlezen in wat er precies verwacht wordt: op dit moment wordt er voor IEDERE ytransactie, inclusief staking enz in deze bill een kyc verwacht,. Dit is technisch onmogelijk. Dit is geen kyc wanneer je je btc koopt of verkoopt maar ook voor in pools bv en voor iedere crypto en bij iedere actie. Niets in de protocols van welke crypto of node kan dit ondersteunen. Dit ondermijnt alles.
Dit is dus geen bill om kyc te promoten maar om crypto op een hele andere manier de nek om te draaien.
KYC voor Bitcoin is op vrijwel alle plekken toch al in place.

Heel vervelend dat die vage Pancakeswap-achtige zooi en met hun schimmige interfaces en alle op-termijn-onhoudbare staking initiatieven hiermee de nek omgedraaid zal worden.... maar als iedereen dat nou even verkoopt en er gewoon Bitcoin van aanschaft is er helemaal niks aan de hand :)

Toch? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Iemand enig idee waarom Coinify is een stuk duurder dan bijvoorbeeld Bitvavo? BTC lijkt 2,5% duurder bij Coinify. Da's flink.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:53:
[...]

Dat en hij gaat nu in ongewijzigde #boomers vorm aangeboden worden om over te stemmen. Dus de besproken amendementen worden hierin niet meegenomen. Waarom? Blijkt dat de stemming om deze amendementen onderdeel te laten vormen van het wetsvoorstel werd geblokkeerd.

Na China ban nu dus straks USA ban. Gaat crypto niet tegen houden in zijn geheel maar geheel zonder invloed gaat zoiets niet zijn. Komt er op neer dat je niet in privé mag staken en wel bij coinbase / Binance US want die exchanges weten allang door KYC welke users waar mee bezig is. Maar elke individuele node of pool mag dat dan ook gaan doen wat onbegonnen werk is.

En het vormt ook nog eens een onderdeel in een scala aan plannen voor betere infrastructuur in VS zelf. Waarom crypto erin dan in gefietst is? Vraag het de staatssecretaris van financiën.

Dus leuk dat bitcoin vandaag vrolijk 46k aan tikt, ik ga me niet erin fomoen als het straks donderdag dipdag is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:24:
[...]

KYC voor Bitcoin is op vrijwel alle plekken toch al in place.

Heel vervelend dat die vage Pancakeswap-achtige zooi en met hun schimmige interfaces en alle op-termijn-onhoudbare staking initiatieven hiermee de nek omgedraaid zal worden.... maar als iedereen dat nou even verkoopt en er gewoon Bitcoin van aanschaft is er helemaal niks aan de hand :)

Toch? :P
Het gaat om meer dan alleen KYC.

Bijvoorbeeld ook verbod op stablecoins:
The Federal Reserve will have “explicit authority to issue a digital version of the U.S. dollar,” the bill further states, adding that the U.S. Treasury Secretary will have the “authority to permit or prohibit U.S. dollar and other fiat-based stablecoins.” The full bill can be seen here.
In de huidige vorm zijn miners ook "brokers" wat een heleboel papierwerk meebrengt.
Language in the bill would require crypto brokers to report customer information to the Internal Revenue Service. More importantly, over the weekend it broadened the definition of what’s considered a “broker” to anyone “responsible for regularly providing any service effectuating transfers of digital assets on behalf of another person” which doesn’t exclude miners, software developers, stakers and other individuals in the crypto economy who don’t have customers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
troje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:34:
Iemand enig idee waarom Coinify is een stuk duurder dan bijvoorbeeld Bitvavo? BTC lijkt 2,5% duurder bij Coinify. Da's flink.
Broker/exchange denk, Bitavo is ook al erg duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mensen die nog geld wilt verdienen moeten de komende 30 min instappen want ik heb net alles in de verkoop gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:49:
[...]

Misschien moet je je maar eens inlezen in wat er precies verwacht wordt: op dit moment wordt er voor IEDERE ytransactie, inclusief staking enz in deze bill een kyc verwacht,. Dit is technisch onmogelijk. Dit is geen kyc wanneer je je btc koopt of verkoopt maar ook voor in pools bv en voor iedere crypto en bij iedere actie. Niets in de protocols van welke crypto of node kan dit ondersteunen. Dit ondermijnt alles.
Dit is dus geen bill om kyc te promoten maar om crypto op een hele andere manier de nek om te draaien.
Ik heb mezelf ingelezen, niet zomaar iets aannemen next time of iemand dat wel of niet gedaan heeft omdat je het achterste puntje van zijn tong niet kan zien. Weken geleden al toen ik dit voor de eerste keer hoorde.

Maar tussen wens en uitvoering zit een megagroot verschil zoals sommigen hier en in het NK topic ook al hebben gezegd afgelopen tijd. Met deze wet draaien ze crypto de nek niet om, dat is doemdenken. Men zal wel aan alle kanten hard moeten werken om nader tot elkaar te komen en dat zal in stappen gaan en tijd kosten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

troje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:34:
Dat is met meer exchanges tov Bitvavo. BTC is ook op Binance een stuk duurder dan op Bitvavo. Niet soms, maar altijd een bedrag van 400 tot 600 euro verschil tussen die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Sluw schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:36:
[...]

Het gaat om meer dan alleen KYC.

Bijvoorbeeld ook verbod op stablecoins:

[...]
Oke, het slopen van USDT zal een enorme impact hebben inderdaad :'(

Long term niet eens zo erg overigens (zijn we eindelijk van die Tether FUD af), maar nee, dit maakt op termijn mogelijk een hoop stuk. Want er komt een moment dat die digitale dollar van de FED er komt, en dan willen ze natuurlijk van USDT af.

End of current bullrun regelgeving, wanneer het daadwerkelijk wordt ingezet. Dat is nu (nog!) niet het geval. En zolang die 'echte' digitale dollar er is, ook nog niet de intentie van de US. Die hebben liever dat je eerst belasting betaalt over je crypto voor ze de boel stuk maken.
In de huidige vorm zijn miners ook "brokers" wat een heleboel papierwerk meebrengt.
Dat is zeker raar, maar ook niet per se een slecht iets. Papierwerk is vervelend, zeker, maar uiteindelijk is het ook duidelijkheid voor een business en een stap naar legalisatie. De uitwerking is meer het probleem dan de letter van de wet hier.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:41:
[...]

Ik heb mezelf ingelezen, niet zomaar iets aannemen next time of iemand dat wel of niet gedaan heeft omdat je het achterste puntje van zijn tong niet kan zien. Weken geleden al toen ik dit voor de eerste keer hoorde.

Maar tussen wens en uitvoering zit een megagroot verschil zoals sommigen hier en in het NK topic ook al hebben gezegd afgelopen tijd. Met deze wet draaien ze crypto de nek niet om, dat is doemdenken. Men zal wel aan alle kanten hard moeten werken om nader tot elkaar te komen en dat zal in stappen gaan en tijd kosten.
Dat denk ik ook wel maar in de huidige vorm staat het echt krom opgeschreven met nadelen voor de markt. Het is niet voor niets dat een grote groep senatoren keihard werkt om dit recht te zetten. Dat heeft inderdaad tijd nodig maar omdat 'ie is gekoppeld aan de infrastructure bill zit er een druk achter die er beter niet had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Slux schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:38:
Mensen die nog geld wilt verdienen moeten de komende 30 min instappen want ik heb net alles in de verkoop gezet.
Hoeveel flufjes waren dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:46:
[...]

Dat denk ik ook wel maar in de huidige vorm staat het echt krom opgeschreven met nadelen voor de markt. Het is niet voor niets dat een grote groep senatoren keihard werkt om dit recht te zetten. Dat heeft inderdaad tijd nodig maar omdat 'ie is gekoppeld aan de infrastructure bill zit er een druk achter die er beter niet had kunnen zijn.
Hier ben ik het volledig mee eens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NolRhoFRlh8adTPwk1OvHsBVZik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NA8QLabmVLHgeBCCsPcUxHUz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Wie duwt 'm even goed over die 46K streep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:53:
Alweer terug ingekocht? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ik hodl er op los hoor, maar dat tradepotje heb ik vanmiddag grotendeels weer stukgeslagen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:56:
[...]

Ik hodl er op los hoor, maar dat tradepotje heb ik vanmiddag grotendeels weer stukgeslagen ja.
Op naar de 47 dan maar ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Idd op naar de 47 en een beetje, daarna maar weer een dipje van 1,5k

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:54
Komt de 46000$ doe geen babes meer.😁

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

pletter schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:07:
Komt de 46000$ doe geen babes meer.😁
Laatste keer dan, omdat ze zwart-wit is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
knakworst schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Nog één keertje vanwege de goede tekst.
knakworst schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:08:
Laatste keer dan, omdat ze zwart-wit is...
Voor deze dame is er altijd wel een smoes te bedenken! :9

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Zijn er hier trouwens nog mensen die BCH holden? En niet lachen, ik weet dat dit het SC topic en niet het meme coin topic is etc maar ik zelf heb ze nog vanaf de BTC fork jaren geleden. Ik ben helemaal niet van de shitcoins zoals jullie inmiddels weten (95% PF is ETH + BTC) maar ik heb dus wel nog steeds die verdomde X BCH die ik van de fork heb gehad. En waarom, nou dat is een goede vraag. Toch een heel klein beetje FOMO dat ik toch nooit ooit de fout blijk te hebben gemaakt wél vroeg in bitcoin te hebben gezeten maar uiteindelijk in 2023 in de verkeerde helft van de fork hebben gezeten ofzo.. Ik weet , het is bijna te bizar om nog op te schrijven. |:(

Waarschijnlijk is deze reply maken en voor mezelf uitspellen wat ik nu eigenlijk aan het doen ben genoeg. Ik ga mijn BCH in ETH, BTC of misschien een andere top 10 coin omzetten. Ik vermoed dat ik veel replies ga zien van mensen die bevestigen dat ze het meteen na de fork of iig eerder dan 'vandaag' allang voor iets als ETH of BTC omgezet hebben.. :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
rekt

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ray_ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:53:
Ik zei over de streep. Niet over de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Ray_ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:13:
[...]

Ik zei over de streep. Niet over de rand.
Op Bitvavo nog niks aan het handje…

Heb wel vaker het idee gehad dat daar een premium te halen is. Iemand die daar actief mee handelt?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09

WhySoSerious

Be the change.

Huh wat is er aan de hand?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:19:
[...]

Heb wel vaker het idee gehad dat daar een premium te halen is. Iemand die daar actief mee handelt?
Er was nergens wat aan de hand. We waren iets te ver ingezoomd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
As usual heulemaaĺ niks |:(

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
Even wat actie op de 1m chart 8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
300 dollar eraf in een kwartier en rekt rekter rekt terwijl bitcoin in 12u tijd 3k erbij noteert. Blijft een grappig fenomeen in de SC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:23:
[...]

Even wat actie op de 1m chart 8)
Ho even.
Ik zit op de 5m te kijken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrMrq schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:19:
[...]

Wel over zitten denken maar de fees zijn dermate hoog op Bitvavo dat het wel heeeeeel snel moet gaan om daar iets uit te slepen. En met mijn flufjes is dat teveel zweetdruppels tegenover te weinig profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Waarschijnlijk is deze reply maken en voor mezelf uitspellen wat ik nu eigenlijk aan het doen ben genoeg. Ik ga mijn BCH in ETH, BTC of misschien een andere top 10 coin omzetten. Ik vermoed dat ik veel replies ga zien van mensen die bevestigen dat ze het meteen na de fork of iig eerder dan 'vandaag' allang voor iets als ETH of BTC omgezet hebben.. :+
Kun jij me de top 10 coins noemen :) (Ik ben afgelopen vrijdag gestart met crypto).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Mooody schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:36:
3x 50 KSM in Khala, Moonriver en Karura gestoken. Die kan ik mooi niet meer verkopen d:)b

Shiden, Crust en Sakura krijgen niets. Ik wacht liever op wat andere interessante projecten, zoals Robonomics.
https://robonomics.network/kusama-slot/
Hoei! Karura is nu in omloop. Waarde: $7,11. Aangezien de geïnvesteerde KSM een heel jaar gelocked is, betekent dat een APY van 37%. Staking van KSM zou nu 12% zijn, dus je gaat er op vooruit, Maar ja, de aanstaande bear market hè...

Met het oog op de komende DOT parachains, is het het nou waard?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Pingo76 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:26:
[...]

Kun jij me de top 10 coins noemen :) (Ik ben afgelopen vrijdag gestart met crypto).
Check coinmarketcap. Gaat dan vaak om de "market cap".

Edit: maar ik zou naar de top 20 kijken want er staan ook stablecoins en gore troep als DOGE tussen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Sluw op 09-08-2021 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

https://coinmarketcap.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pingo76
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:26:
[...]

Wel over zitten denken maar de fees zijn dermate hoog op Bitvavo dat het wel heeeeeel snel moet gaan om daar iets uit te slepen. En met mijn flufjes is dat teveel zweetdruppels tegenover te weinig profit.
Ik zit juist op Bitvavo en vindt de fees wel mevallen, ik heb ze in ieder geval eruit al. Vind ik wel netjes, dit is wat ik heb gedaan:

1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. VET
5. POWR

Dat laatste is een obscuur dingetje dat ik zelf heb uitgekozen, de rest nav wat ik op reddit heb gelezen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Pingo76 op 09-08-2021 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
  • Nu online
Ray_ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:26:
[...]

Ho even.
Ik zit op de 5m te kijken hoor.
Goed excuus ;-)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
ETH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

Ik zit juist op Bitvavo en vindt de fees wel mevallen, ik heb ze in ieder geval eruit al.

1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. VET
5. POWR

Dat laatste is een obscuur dingetje dat ik zelf heb uitgekozen, de rest nav wat ik op reddit heb gelezen :+
De fees bij Bitvavo vallen ook wel mee als je koopt en daarna vast zal houden. Mocht je echt actief gaan traden ergens mee, en de vraag van degene welke ik beantwoorde had daar betrekking op, dan zijn ze in vergelijking tot andere exchanges duur.

Ik zit zelf ook bij Bitvavo en ben daar grotendeels erg tevreden over. Maar dan vooral om vast te houden voor langere tijd, niet voor trading.

Verander overigens even je euro's in percentages, het is ongeschreven wet dat we hier geen portfolio in valuta plaatsen.

Prima portfolio overigens, vooral die eerste 2 ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 09-08-2021 19:51 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTjto_S7NxpKNIwiF_gO0tLR6_Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XSBysmqrKt13szXzTXIdQO78.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Ben je nu alweer aan het verkopen?! Hodl to de moeeen!
Heeft die gast nu een pot vaseline in zijn hand?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pingo76
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:37:
[...]

De fees bij Bitvavo vallen ook wel mee als je koopt en daarna vast zal houden. Mocht je echt actief gaan traden ergens mee, en de vraag van degene welke ik beantwoorde had daar betrekking op, dan zijn ze in vergelijking tot andere exchanges duur.
Dat is ook de bedoeling, wat ik er letterlijk in ga stoppen is het geld dat ik stop in cappucino's kopen elke ochtend op het station. Ik ben dat vorige week gaan uitrekenen hoeveel mijn dagelijkse cappuccino op het station kostte en dacht weet je wat ik gooi het wel in crypto. Is leuker om naar te kijken :+ Dus ik ga er voor waarschijnlijk voor de gemiddelde tweaker verodomd weinig inzetten per maand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 19:01
Pingo76 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

Dat is ook de bedoeling, wat ik er letterlijk in ga stoppen is het geld dat ik stop in cappucino's kopen elke ochtend op het station. Ik ben dat vorige week gaan uitrekenen hoeveel mijn dagelijkse cappuccino op het station kostte en dacht weet je wat ik gooi het wel in crypto. Is leuker om naar te kijken :+ Dus ik ga er voor waarschijnlijk voor de gemiddelde tweaker verodomd weinig inzetten per maand.
Dat is wat alle jongeren hadden moeten doen 10 jaar geleden inplaats van dure koffie drinken dan hadden ze gewoon een huis kunnen kopen :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
Pingo76 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

Ik zit juist op Bitvavo en vindt de fees wel mevallen, ik heb ze in ieder geval eruit al. Vind ik wel netjes, dit is wat ik heb gedaan:

1. BTC
2. ETH
3. ADA
4. VET
5. POWR

Ada en vet zijn ook obscuur.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:33:
[...]

BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
BTC
ETH
7(8)7 7(8)7 7(8)7

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:11:
[...]

[...]

Voor deze dame is er altijd wel een smoes te bedenken! :9
Bij de 64k gewoon in spiegelbeeld plaatsen :9~

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Pelox schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:49:
[...]

Ada en vet zijn ook obscuur.
Daar ga ik vanaf nu af aan 1 euro in stoppen dus dat boeit niet meer :P Heet leeuwendeel gaat gewoon gelijkmatig in ETH en BTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
[...] Dus ik ga er voor waarschijnlijk voor de gemiddelde tweaker verodomd weinig inzetten per maand.
Voordat je het weet heb je jouw auto, schoonmoeder en rechter nier erin zitten! Je bent gewaarschuwd :+

[ Voor 32% gewijzigd door BTFD op 09-08-2021 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:55:
[...]

Voordat je het weet heb je jouw auto, schoonmoeder en rechter nier erin zitten! Je bent gewaarschuwd :+
Ja, famous last words dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:55:
[...]

Daar hoef ik me met mijn inkomen (laag) geen zorgen over te maken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:51:
[...]

Bij de 64k gewoon in spiegelbeeld plaatsen :9~
64 | 46. Dat was een doordenker. De rest van dit topic dacht hoe ziet ze er in spiegelbeeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
twit schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:11:
Zijn er hier trouwens nog mensen die BCH holden? En niet lachen, ik weet dat dit het SC topic en niet het meme coin topic is etc maar ik zelf heb ze nog vanaf de BTC fork jaren geleden. Ik ben helemaal niet van de shitcoins zoals jullie inmiddels weten (95% PF is ETH + BTC) maar ik heb dus wel nog steeds die verdomde X BCH die ik van de fork heb gehad. En waarom, nou dat is een goede vraag. Toch een heel klein beetje FOMO dat ik toch nooit ooit de fout blijk te hebben gemaakt wél vroeg in bitcoin te hebben gezeten maar uiteindelijk in 2023 in de verkeerde helft van de fork hebben gezeten ofzo.. Ik weet , het is bijna te bizar om nog op te schrijven. |:(

Ik heb de mijne van de fork een tijdje na de fork verkocht en er eth mee gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dit zijn mijn inziens posts die net zo debiel zijn als die van musk zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pingo76 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:02:
[...]

Daar hoef ik me met mijn inkomen (laag) geen zorgen over te maken ;(
Dat is vandaag.
Morgen ben je filthy rich als crypo-miljonair.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r_ElJ3QDYVhxywBdSv1xkLIDEzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A6uXqkSQMM5YiSmmCofpH8qQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxPL47VmAWjO43erI7ll7zcmZxQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TFD36ifxQqXkvFtIPJtFcta.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gbp2ZowbFI0f_9-9J1x5V8WKNuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9gaqbIrqrfwY8jeL7J97onn.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
resusaapje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:28:
[...]

Hoei! Karura is nu in omloop. Waarde: $7,11. Aangezien de geïnvesteerde KSM een heel jaar gelocked is, betekent dat een APY van 37%. Staking van KSM zou nu 12% zijn, dus je gaat er op vooruit, Maar ja, de aanstaande bear market hè...

Hoe kom je aan die 37% APY?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Vooruit, voor deze ene keer post ik ook wel mijn portfolio.
Hebben jullie nog tips? (Het kan natuurlijk altijd beter)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4HxRdJRO3NcIZL8r0_mMFaOaMY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DUoVa2cP4nCnccHZa3usUf6Y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
[...]

Je zou inmiddels op 3 miljoen dollar aan btc zitten als je dagelijks 3 dollar had geinvesteerd de afgelopen 9 jaar. (10k inleg)

5 jaar geleden had je nu 5500 ingelegd en zou je op 75k zitten

Ben je pas 3 jaar geleden begonnen met die 3 dollar per dag dan zat je nu op 17300 USD (3300 inleg)

een jaar geleden die 3 dollar per dag is nu 1000 ingelegd en een PF waarde van 2000.

Succes ;-)

De cijfers komen overigens van https://dcabtc.com/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Hmm mooie verdelingen allemaal, nou vooruit doe ik ook even mee..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjJf2ZkLnnp3tRIx2Ue-xkk5ekI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FaWOa0YUSSAjI9lfxEgovoJI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RoNoS schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:37:
Vooruit, voor deze ene keer post ik ook wel mijn portfolio.
Hebben jullie nog tips? (Het kan natuurlijk altijd beter)

[Afbeelding]
_O-

I like it, I like it allot :) _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:14:
[...]

buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
Ben gisteren op 44013 naar fiat gegaan (tot 11:00 vanochtend een zeer goede keuze ;) ) en zit nog steeds in fiat. Ik wacht wel tot de koers mijn kant op komt.

Grote kans dat er een wick in de maak is en anders stap ik pas boven de 46.5k weer in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOoofxdf-_hylplvlCurhQszzCk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4Wolsqvyh7ecR3QCz8nJPaNX.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 09-08-2021 19:49 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Sorry.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssxaYDoQJeVmS2SxEGr3K1L_Egc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9C7WJj1UOt19PZgk7S9xjYO.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Al sinds jaar en dag komen wij een paar keer per maand in het ziekenhuis aangaande mijn dochter. Ze is verstandelijk en lichamelijk beperkt.

Vandaag waren wij er weer en bespraken wij ook haar lengte en gewicht.

Nou ja lastig verhaal. Maar toen ik dat schema vanmorgen zag moest ik direct aan bitcoin denken. Nog wat regenboog kleuren erbij denken en ik had de chart zo bij @Taro in het topic kunnen gooien _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kF4ZfVQprXkQj8sxP1ttNqCM-mk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGWPnTOPK78HCBSlbx2W7Zqt.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

resusaapje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:28:
[...]

Zag het. Ook deze 100 KAR direct verkocht voor ETH.
Twee weken geleden kreeg ik al 320 KAR, dus samen bijna 1 ETH kunnen bijschrijven. En als ik t goed heb, was dit 1/3e van de rewards. De rest volgt nog…

Of dit gunstiger is dan KSM in stake houden, moet nog blijken. Voordeel is wel dat je nu al wat rewards krijgt die je kan herverdelen. Daarbij geloof ik in het ecosysteem en vind het zinvol om mee te doen met crowdloans.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 09-08-2021 20:02 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Mellamel schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:30:
[...]

Hoe kom je aan die 37% APY?
12 KAR/KSM
KAR = $7,11
12 * $7,11 = $85,32
1 KSM = $230
$85 / $230 = 37%

Je KSM is namelijk gedurende een jaar gelocked.
Alles natuurlijk onder voorbehoud van KAR-prijs en KSM-prijs, maar goed dat geldt voor elke andere optie ook.
Me dunkt dat maandelijks KSM staken veiliger is (want wekelijks ter stoppen en dan te verkopen) en vergelijkbare oppbrengsten scoort.
Ik ben benieuwd of je nog iets leuks met de vergaarde KAR kan...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Het antwoord waarom bitcoin dé oplossing is, en fiat fiat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Taro schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:48:
Grote kans dat er een wick in de maak is
Als je ziet hoeveel moeite het kost om die 46k fatsoenlijk te doorbreken, lijkt het er wel op ja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
@knakworst waar blijf je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:14

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
Alsof het allemaal niet zo belangrijk is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:14

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Alsof het allemaal niet zo belangrijk is..
Heeft Jaapio hem denk ik niet goed uitgelegd toen die die taak overdroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hoeft al niet meer ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:23:
[...]

Heeft Jaapio hem denk ik niet goed uitgelegd toen die die taak overdroeg.
Gelijk weer onder de 46k, dat krijg je er van…. En bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Iemand nog een goed excuus? Goede tekst en zwart-wit hadden we al.

Edit: laat maar, we zijn er weer onder.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 09-08-2021 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
TWeaKLeGeND schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:41:
[...]

Je zou inmiddels op 3 miljoen dollar aan btc zitten als je dagelijks 3 dollar had geinvesteerd de afgelopen 9 jaar. (10k inleg)

5 jaar geleden had je nu 5500 ingelegd en zou je op 75k zitten

Ben je pas 3 jaar geleden begonnen met die 3 dollar per dag dan zat je nu op 17300 USD (3300 inleg)

een jaar geleden die 3 dollar per dag is nu 1000 ingelegd en een PF waarde van 2000.

Succes ;-)
Gelukkig zijn dit soort berichten voor zoiets van "ja ok, leuk". Zal wel een van de voordelen zijn van het hebben van een extreem onveilige jeugd (deze wijsheid is niet van mezelf, maar van een komiek) :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Ik zag hem nog op 46046 voor ik mijn beeld ging refreshen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 09-08-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ravencoin ook weer leuk ritje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik had laatst een Binance account geopend om wat HNT te kunnen kopen.
Gisteren een eerste pluk BTC gekocht, deze gebruikt om HNT te kopen, ging prima. Transfer naar mijn Helium wallet ging ook snel, iets van 10 minuten.

Vanmorgen wilde ik nog wat extra HNT transferren, maar dit duurde een whopping 8 UUR. Moet ik ervan uit gaan dat dit vaker gaat gebeuren...? Krijg daar niet echt een lekker gevoel bij.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:16:
[...]

Als je ziet hoeveel moeite het kost om die 46k fatsoenlijk te doorbreken, lijkt het er wel op ja..
Nou nou, het gebeurt allemaal nog vandaag he, 1 dag. We zijn er nu iets overtuigender doorheen, eens kijken hoe lang het deze keer gaat duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
Wat ik op reddit lees is er goed nieuws over de oude mannetjes in de usa, de senators daar hebben wat dingen aangepast en reddit users zijn iedergeval tevreden. Zelf snap ik er weinig van verder..

Dus 50k einde van deze week

[ Voor 7% gewijzigd door Jnaaazer op 09-08-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Jnaaazer schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:36:
Wat ik op reddit lees is er goed nieuws over de oude mannetjes in de usa, de senators daar hebben wat dingen aangepast en reddit users zijn iedergeval tevreden. Zelf snap ik er weinig van verder..
Volgens mij is de aanpassing van de senators er door waardoor niet elke miner of holder van PoS munten als handelsplatform die financiële diensten aanbiedt wordt gezien. Dat is inderdaad mooi.

Edit: zie nog geen officiële nieuwsberichten, twitter en reddit inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 09-08-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Blijft toch altijd wel eng hoe een paar grijze oude mannetjes zoveel kunnen bepalen in de wereld. De overlords bestaan echt, ze bepalen nog net niet wat je wel en niet mag eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De beer bull is los.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Niet zo bearish jij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sluw
_/-\o_ Heb er steeds meer vertrouwen in dat we ook echt boven de 200 MA en bullmarket support band gaan blijven. Nog een kleine fluf omhoog en we zitten weer in de bullmarket. Ik kijk al uit naar alle nieuwe bezoekers straks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybOqTWSCVXS1eT4oRQSC9Eh5RIE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rlG65e205vbena7q1fXprkoE.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
Sluw schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:37:
[...]

Volgens mij is de aanpassing van de senators er door waardoor niet elke miner of holder van PoS munten als handelsplatform die financiële diensten aanbiedt wordt gezien. Dat is inderdaad mooi.
Ja, de tekst is nu een stuk duidelijker over de context. In weze staat er hetzelfde, maar de originele tekst liet veel te veel opties open liet voor een breder inzet van de (toekomstige) wet.
Hoop dat deze aanpassing aangenomen wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
  • Nu online
Taro schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:48:
[...]

Ben gisteren op 44013 naar fiat gegaan (tot 11:00 vanochtend een zeer goede keuze ;) ) en zit nog steeds in fiat. Ik wacht wel tot de koers mijn kant op komt.

Grote kans dat er een wick in de maak is en anders stap ik pas boven de 46.5k weer in.
[Afbeelding]
Zit je klaar om in te stappen, we lijken bijna op je instap target te zijn (#hopium) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
Eventjes een paar weken op de 50/55 blijven hangen zodat de alts/shitcoins ook wat stijgen
Daarna langzaam door naar de 200k
Pagina: 1 ... 100 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!