AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
AMSTERDAM - Meermalen liet JPMorgan Chase doorschemeren de ooit verafschuwde cryptomunten toch voor zijn klanten als belegging mogelijk te maken. De opening van beleggingsloket voor de vermogende klanten is volgens bronnen nabij.’Amerikaanse topbank begint bitcoinfonds voor rijke klant’
Door REDACTIE DFT
Updated 54 min geleden
1 uur geleden in FINANCIEEL
Het bitcoin-fondsenaanbod betekent een verschuiving in de strategie van de Wall Street-bank. Ceo Jamie Dimon noemde bitcoin in 2017 nog een fraude.
Berlijn, een wereldstad op slechts 4,5 uur rijden, maar ben er nog nooit geweestknakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
de
Ik ben op vakantie in Berlijn, kan het niet meer bijhouden
Denk dat ik me er wel 2 weken zou vermaken. Is het vol te houden daar?
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 21:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Botanische tuin altijd +1.Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Berlijn, een wereldstad op slechts 4,5 uur rijden, maar ben er nog nooit geweest
4,5 uur?Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Berlijn, een wereldstad op slechts 4,5 uur rijden, maar ben er nog nooit geweest
Leef je ergens in Duitsland of rekende je alvast met lambo topsnelheid?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Moody heeft inmiddels zulke posities opgebouwd dat hij Berlijn kan kopen en een stuk westelijker gaat neerleggen.D_Jeff schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:50:
[...]
4,5 uur?
Uur vliegen van Amsterdam. Via de privium lounge, om 16 uur was ik de enige. Zakenvliegen is dus nog totaal niet bestaand.Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Nu een döner achter de kiezen en een cocktailtje in Kreutzberg. Moon.
Enschede hierD_Jeff schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:50:
[...]
4,5 uur?
Ik zie dat het 4:41u is tot Potsdam volgens Google Maps. Dan wordt er rekening gehouden met 130 km p/u op de Autobahn. Moet in principe in 4:15u uur lukken, maar 5 uurtjes zou ook prima zijn
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wel geprobeerd, maar mijn Duits ist nicht gut genuch om dat uit te leggen aan die lui.WhySoSerious schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Moody heeft inmiddels zulke posities opgebouwd dat hij Berlijn kan kopen en een stuk westelijker gaat neerleggen.
Knakworst on tourknakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:55:
[...]
Uur vliegen van Amsterdam. Via de privium lounge, om 16 uur was ik de enige. Zakenvliegen is dus nog totaal niet bestaand.
"DAS WAR EIN BEFEHL" al geprobeerd?Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:00:
[...]
Wel geprobeerd, maar mijn Duits ist nicht gut genuch om dat uit te leggen aan die lui.
Daar schijnen ze niet meer gevoelig voor te zijnWhySoSerious schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:04:
[...]
"DAS WAR EIN BEFEHL" al geprobeerd?
Ik denk dat wij eerder bang moeten zijn voor facisme in ons land (Forum, PVV) dan de Duitsers dat zijn. Ze hebben wijze lessen geleerd en handelen daar nu ook naar. Mooi land is het tegenwoordig, fijn om er van te kunnen profiteren.
Stapje verder. Ik denk ook dat stedelijke gebieden die grenzen aan Duitsland (Arnhem/Nijmegen, Venlo, Roermond, Enschede/Twente) in de toekomst steeds meer baat gaan hebben van haar ligging.
De Randstad is overvol geraakt dankzij haar sterke economische ligging vanuit het verleden, maar ligt natuurlijk praktisch aan de rand van West-Europa met heel veel water aan de westzijde en daarbij ook nog eens zeer risicovol vrijwel geheel onder zeeniveau. Het sentiment gaat verschuiven de komende decennia
[ Voor 39% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 22:15 ]
Knakworst goes to Currywurst.knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:55:
[...]
Uur vliegen van Amsterdam. Via de privium lounge, om 16 uur was ik de enige. Zakenvliegen is dus nog totaal niet bestaand.
Berlijn, een leuke stad, Ampelmann.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Normaal 0.80 CT, nu zeer omslachtig helaas.
GM rekent de hoeveelheid Baustelle boven de 1,5 uur vanaf De Lutte niet meer mee.Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:55:
[...]
Enschede hierDus vrij gunstig t.o.v. Berlijn.
Ik zie dat het 4:41u is tot Potsdam volgens Google Maps. Dan wordt er rekening gehouden met 130 km p/u op de Autobahn. Moet in principe in 4:15u uur lukken, maar 5 uurtjes zou ook prima zijn
Nu valt de BAB2 redelijk mee, maar wel veel 120km/h stukken.
Dus 4,5 uur vind ik nog een knappe prestatie!
Nee hoor, ben niet al ik paar verder weggeweest (Kaunas / Tallinn)
Vraag de Binance Card aan en spendeer het geld.MaStar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:15:
Iemand nog tips om zonder teveel kosten fiat van Binance naar je eigen rekening te krijgen?
Krijg je nog cashback terug ook, als je genoeg BNB hebt.
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 05-08-2021 22:27 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 05-08-2021 22:28 ]
Toevallig een Bitvavo account?MaStar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:15:
Iemand nog tips om zonder teveel kosten fiat van Binance naar je eigen rekening te krijgen?
Omzetten naar NEO.
NEO naar Bitvavo (graties).
NEO verkopen voor Euro.
Euro naar bankrekening (graties)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Precies! Dat wordt bij ons goed gebruik van gemaakt, alles via Binance card en gekoppeld aan Curve worden de meest webshops (Paypal), Thuisbezorgd en boodschappen mee gedaan (Jumbo, Aldi & Lidl). Ipad Pro, Game Laptop, het verdiende crypto geld moet rollen.Tartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
Vraag de Binance Card aan en spendeer het geld.
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 05-08-2021 22:30 ]
10 bnb cashback soon.Zhou schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
Precies! Dat wordt bij ons goed gebruik van gemaakt, alles via Binance card en gekoppeld aan Curve worden de meest webshops (Paypal), Thuisbezorgd en boodschappen mee gedaan (Jumbo, Aldi & Lidl). Ipad Pro, Game Laptop, het verdiende crypto geld moet rollen.
:strip_exif()/f/image/tJnjxzrtHzQcAGcoSHy9uYRW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 05-08-2021 22:32 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 05-08-2021 22:32 ]
Kan je ook een 2e binance card aanvragen voor hetzelfde account?Zhou schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
Precies! Dat wordt bij ons goed gebruik van gemaakt, alles via Binance card en gekoppeld aan Curve worden de meest webshops (Paypal), Thuisbezorgd en boodschappen mee gedaan (Jumbo, Aldi & Lidl). Ipad Pro, Game Laptop, het verdiende crypto geld moet rollen.
100k is niet onrealistisch op korte termijn (enkele maanden tot een jaar). De economische voorwaarden moeten dan wel gunstig blijven. De geldprinter moet doorratelen en er moet geen economische crisis ontstaan. TA speelt geen rol.technoaddict schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:05:
Eind dit jaar 100k. Weddenschap met een maat van me om een kratje bier. Ik hoop dat ik die weddenschap verlies want ik denk dat ie onder de 100k zal staan eind van dit jaar
Naja "ontstaan", we zitten nu al in de grootste economische bubble sinds de mensheid. De bubble blijft gevoed worden door overheden doordat de economie op gang moet blijven. Die valse lucht moet een keer ontsnappen en imo ontsnapt het langzamerheid via een klein lek in het ventiel richting assets die meer "maatschappelijk verantwoord" (en sustainable) zijn zoals Bitcoin. Machtig mooi om hier (met jullie) een onderdeel van te zijn. Zo moet je het zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 22:36 ]
Nee, dan moet je een sub account aanvragen. Beter is om de Curve Card (Master Card) aan te vragen dan heb je de beste kans om de meeste shops mee te betalen. Maestro is van Master Card en wordt hier beter geaccepteerd.Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:32:
[...]
Kan je ook een 2e binance card aanvragen voor hetzelfde account?
Edit: In Curve app kun je dan je Binance card aan koppelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Zhou op 05-08-2021 22:40 ]
maar nice knakworst dat is al flink wat cashback..... kom ik aan met 0.087 BNB 😅
nothing stops this train

Band op nr2Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:46:
Dit soort graphs helpen ook om te weten waar je in moet investeren, mocht je geinteresseerd zijn in oracles.
[Afbeelding]
misschien leuk om te weten maar geen idee of het een grote impact is;
Kraken gaat Band listen op 10 augustus
nothing stops this train
Nope - maar mogelijk is dat dus de oplossing?
Aanmaken van een Bitvavo account...
Daar ga ik dan ff naar kijken. Thanks.Zhou schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Nee, dan moet je een sub account aanvragen. Beter is om de Curve Card (Master Card) aan te vragen dan heb je de beste kans om de meeste shops mee te betalen. Maestro is van Master Card en wordt hier beter geaccepteerd.
Edit: In Curve app kun je dan je Binance card aan koppelen.
Ik had flink wat Band gekocht in zomer 2020, maar later ingeruild, omdat ik wilde downsizen.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:48:
[...]
Band op nr2
misschien leuk om te weten maar geen idee of het een grote impact is;
Kraken gaat Band listen op 10 augustus
Het is duidelijk dat Chainlink de oracle solution gaat worden en daarom ook veruit de meeste kans heeft op grote investeringen van buiten de cryptowereld. Geen reden om Band of iets anders nog te blijven hodlen - of je moet écht kicken op gokken.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 22:57 ]
DoneTartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
Vraag de Binance Card aan en spendeer het geld.
Hoe werkt dat met saldo? Moet je eerst crypto omzetten naar BNB, en dat kan je besteden?
veel crypto wordt geaccepteerd, kijk onder "card"MaStar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:52:
[...]
DoneIs dit gewoon een soort Mastercard?
Hoe werkt dat met saldo? Moet je eerst crypto omzetten naar BNB, en dat kan je besteden?
dus omzetten hoeft niet, gaat automatisch.
het is een Debit VISA card, veel winkels accepteren het gewoon. ga je normaal naar AH? boycot die mother.f.ckers! (bij AH werkt ie niet) ga lekker naar de Jumbo of Aldi 👍
verder werkt het ook bij Shell en bij Decathlon. elders anders nog niet geprobeerd. ik koop ook zelden wat eigenlijk, koop liever zoveel mogelijk bitcoin, aandelen en ETF's 🙃
nothing stops this train
Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:32:
[...]
100k is niet onrealistisch op korte termijn (enkele maanden tot een jaar). De economische voorwaarden moeten dan wel gunstig blijven. De geldprinter moet doorratelen en er moet geen economische crisis ontstaan. TA speelt geen rol.
Naja "ontstaan", we zitten nu al in de grootste economische bubble sinds de mensheid. De bubble blijft gevoed worden door overheden doordat de economie op gang moet blijven. Die valse lucht moet een keer ontsnappen en imo ontsnapt het langzamerheid via een klein lek in het ventiel richting assets die meer "maatschappelijk verantwoord" (en sustainable) zijn zoals Bitcoin. Machtig mooi om hier (met jullie) een onderdeel van te zijn. Zo moet je het zien.
In het verleden hebben geldprinters meer maals een economische crisis doen ontstaanDe geldprinter moet doorratelen en er moet geen economische crisis ontstaan.
Van leeg lopende bubbels is langzaam leeglopen eigenlijk alleen echt voorbehouden aan vastgoed.
En dat met name in nederland omdat we hier hoe dan ook huizen tekort komen en omdat de banken hier niet verlangen dat je geld bij stort zodra je onderwater staat en dus er veel minder gedwongen verkopen zijn. er gewoon blijven wonen is voor veel mensen gewoon een optie. Al denk ik dat er dit keer ook daar zoveel lucht in zit dat de "eerste" drop nog steeds hard zal gaan. zoals je al aangeeft het vol pompen is dit maals met name kunstmatig door de geldprinter er zijn onderzoeken die aangeven dat het meerendeel van het geprinte geld terecht komt in de vastgoed en aandelen, dan kan je wel bedenken wat er gaat gebeuren als dat printen stopt
Nee ik ben niet jaloers.
Nee echt niet.

Eens. En dat is meteen de reden waarom de geldprinter niet zal stoppen met ratelen, omdat het de meest eenvoudige manier is om iedereen in deze schijnwaan van rijkdom te houden. Het alternatief is jarenlange economische chaos.twain4me schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
[...]
In het verleden hebben geldprinters meer maals een economische crisis doen ontstaan![]()
Van leeg lopende bubbels is langzaam leeglopen eigenlijk alleen echt voorbehouden aan vastgoed.
En dat met name in nederland omdat we hier hoe dan ook huizen tekort komen en omdat de banken hier niet verlangen dat je geld bij stort zodra je onderwater staat en dus er veel minder gedwongen verkopen zijn. er gewoon blijven wonen is voor veel mensen gewoon een optie. Al denk ik dat er dit keer ook daar zoveel lucht in zit dat de "eerste" drop nog steeds hard zal gaan. zoals je al aangeeft het vol pompen is dit maals met name kunstmatig door de geldprinter er zijn onderzoeken die aangeven dat het meerendeel van het geprinte geld terecht komt in de vastgoed en aandelen, dan kan je wel bedenken wat er gaat gebeuren als dit printen stopt
En daarom ook lekker profiteren van deze complete onzin. Je moet er toch het beste van maken in de jaren dat je op deze aardkloot rond mag lopen. Al lang mooi dat ik nu ben geboren en niet in de middeleeuwen. Die zwaarden zijn echt zwaar en ik vind 2 dagen zonder internet al waardeloos.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 23:07 ]
Ja.MaStar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:52:
[...]
DoneIs dit gewoon een soort Mastercard?
Het is een MasterCard Debit.
Dat betekent dat je, in tegenstelling tot een creditcard, geen geld kan uitgeven dat niet op je rekening staat.
Ik stort maandelijks een X bedrag als fiat op binance en geef dat uit.
Ik ben nog niet zover dat ik ‘winst’ kan uitgeven. Ben pas 2 maanden met crypto bezig.
wat is jouw manier om Fiat op Binance te zetten nu? mijn Fiat potje is bijna leeg dus moet binnenkort nieuwe erop zetten. ik kan de weg doen Bitvavo --> Binance maar heb de crypto.com card aangevraagd. dus als die binnen is wordt hetTartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:06:
[...]
Ja.
Dat betekent dat je, in tegenstelling tot een creditcard, geen geld kan uitgeven dat niet op je rekening staat.
Ik ben nog niet zover dat ik ‘winst’ kan uitgeven. Ben pas 2 maanden met crypto bezig.
SEPA --> crypto.com ---> Binance.
zou mooi zijn als ik cashback krijg met deze transactie (voor CRO) maar verwacht het niet 🙃
nothing stops this train
Visa debit card. Ik heb ook EUR bovenaan staan en vul regelmatig bij zodat ik geen echte crypto uitgeef (de 1 bnb voor de 2% cashback)Tartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:06:
[...]
Ja.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hehe, ja, heel saai de afgelopen paar dagen
Het is echt heel kinderachtig, ik weet het, ik weeeeeet het, maar toen ik net op Bitvavo in de muntenlijst keek welke nieuwe crypto's ze nu hebben, moest ik toch lachen toen ik deze 2 zo vlak naast elkaar zag staan.
Ik ben echt een te groot fan van flauwe woordgrappen... Sowwy....

/f/image/QWhQotB2Ov2WmvosrjH7BNuh.png?f=fotoalbum_large)
Ook een Binance card aangevraagd, die 1 BNB moet in je spot wallet staan? Of ik je card wallet?
En als ik dus eth of BTC in de card wallet zet Dan rekent ie als ik met de kaart "pin" uit hoeveel BTC/ETH moet betalen en zet die om in euro's?
Dus eigenlijk slecht voor de hodl
Of kan je er ook gewoon euro's op zetten en hem letterlijk als pinpas gebruiken?
Of moet/kan je beter met BNB betalen?
[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 05-08-2021 23:20 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
1 BNB is al voldoende voor 2% cashback en deze mag je gewoon in staking hebben staan of in de Launchpad of Vault hebben bijvoorbeeld. BNB Staking geeft nu 12.5% meen ik.Khaelos schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:
Zo!
Ook een Binance card aangevraagd, die 1 BNB moet ik je spot wallet staan? Of ik je card wallet?
En als ik dus eth of BTC in de card wallet zet Dan rekent ie als ik met de kaart "pin" uit hoeveel BTC/ETH moet betalen en zet die op in euro's?
Dus eigenlijk slecht voor de hodl![]()
Of kan je er ook gewoon euro's op zetten en heb letterlijk als pinpas gebruiken?
Je moet euro's op je wallet card zetten en die worden dan gebruikt voor je Debit card betalingen.
ja ik gebruik hem als pinpas bij winkels.....Khaelos schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:
Zo!
Ook een Binance card aangevraagd, die 1 BNB moet ik je spot wallet staan? Of ik je card wallet?
En als ik dus eth of BTC in de card wallet zet Dan rekent ie als ik met de kaart "pin" uit hoeveel BTC/ETH moet betalen en zet die op in euro's?
Of kan je er ook gewoon euro's op zetten en heb letterlijk als pinpas gebruiken?
die bnb kun je lekker in je bnb vault laten staan, werkt ook!
defi staking werkt NIET en locked staking verwacht ik ook niet (weet iemand dit)
maar bnb vault werkt zeker WEL!
edit @Ngangatar locked staking mag wel? zeker weten? anders doe ik dit ook liever natuurlijk dan ipv bnb vault.....
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2021 23:23 ]
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Pas ik even aan dan.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
ja ik gebruik hem als pinpas bij winkels.....
defi staking werkt NIET en locked staking verwacht ik ook niet (weet iemand dit)
Ik heb een N26 rekening. Dus ik gebruik de creditcard route om geld op Binance te krijgen.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:11:
[...]
wat is jouw manier om Fiat op Binance te zetten nu? mijn Fiat potje is bijna leeg dus moet binnenkort nieuwe erop zetten. ik kan de weg doen Bitvavo --> Binance maar heb de crypto.com card aangevraagd. dus als die binnen is wordt het
SEPA --> crypto.com ---> Binance.
zou mooi zijn als ik cashback krijg met deze transactie (voor CRO) maar verwacht het niet 🙃
Ben nooit fan geweest van iDeal

Binance is China. China bant Bicoin, dus bant vrijheid. En jij gaat jouw financiele informatie delen met China? Alrighty thenKhaelos schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:
Zo!
Ook een Binance card aangevraagd, die 1 BNB moet in je spot wallet staan? Of ik je card wallet?
En als ik dus eth of BTC in de card wallet zet Dan rekent ie als ik met de kaart "pin" uit hoeveel BTC/ETH moet betalen en zet die om in euro's?
Of kan je er ook gewoon euro's op zetten en hem letterlijk als pinpas gebruiken?
Beetje gechargeerd uiteraard, maar er zijn fijnere alternatieven in crypto te vinden dan een Chinese debet card. Je moet echt geloven in BNB of je rewards direct weer willen omzetten naar bijv BTC.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 23:26 ]
Ik ga juist twijfelen door jouw post. Gevalletje DYOR denk ik even. Ik had vanmiddag ook al last van een verkeerd geïnterpreteerde Binance tekst.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
edit @Ngangatar locked staking mag wel? zeker weten? anders doe ik dit ook liever natuurlijk dan ipv bnb vault.....
Die 1 BNB moet eerst 31 dagen in een van je Wallets staan voordat je Level 2 bereikt.Khaelos schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:
Zo!
Ik gooi fiat in mijn Funding Wallet en geef die uit.
Ik snap wat je zegt, maar ik vermoed dat wanneer je in je huishouden aan de onderkant van je spullen gaat kijken ook aardig wat "Made in China" items tegen zal komen? Ook enigszins gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel denk ik.Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:23:
[...]
Binance is China. China bant Bicoin, dus bant vrijheid. En jij gaat jouw financiele informatie delen met China? Alrighty then
Beetje gechargeerd uiteraard, maar er zijn fijnere alternatieven in crypto te vinden dan een 100% Chinese debet card. Je moet echt geloven in BNB of je rewards direct weer willen omzetten naar bijv BTC.
No offense overigens, totaal niet.
Is al eens eerder voorbij gekomen hier.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Locked Staking telt niet mee.
Zie ook:
Wiley99 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"
https://www.binance.com/e...a5252446388208ef7c4ae3039
[ Voor 14% gewijzigd door Tartarus op 05-08-2021 23:30 ]
ja dacht ik al, dus daarom staat mijn bnb in de bnb vault.Tartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:28:
[...]
Is al eens eerder voorbij gekomen hier.
Locked Staking telt niet mee.
Zie ook:
Wiley99 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"
waar twijfel je aan?Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:25:
[...]
Ik ga juist twijfelen door jouw post. Gevalletje DYOR denk ik even. Ik had vanmiddag ook al last van een verkeerd geïnterpreteerde Binance tekst.
nothing stops this train
Locked staking, maar Tartarus gaf inmiddels ook al aan dat dat dus niet kan. Ach, Vault en Launchpad kan ook erg leuk zijn naast de al aaanwezige cashback.Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:31:
[...]
ja dacht ik al, dus daarom staat mijn bnb in de bnb vault.
[...]
waar twijfel je aan?
Wat is bnb vault danKol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:31:
[...]
ja dacht ik al, dus daarom staat mijn bnb in de bnb vault.
[...]
waar twijfel je aan?
:strip_exif()/f/image/r9rzf2lJStsK7VEekairAAUX.jpg?f=fotoalbum_large)
Tussenstand na 9 uur.
300 gemiddeld per uur. 7200 in 24 uur.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 05-08-2021 23:37 ]
Werkt inderdaad niet. Was tijdje terug iemand die de uitleg van Binance gelinkt had en op dezelfde vraag van mij reageerde. Had mijn BNB ook in locked staking gezet namelijk..Kol Nedra schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Ik heb een munt die op winst stond verkocht op Binance via USDT en dan USDT naar euro's omgezet. Met te willen cashen gezien dat SEPA-transfers tijdelijk geschorst zijn. Ik had dit een tijd geleden ergens gelezen maar volledig vergeten.
Ik kan wel de euro's naar mijn Binance-Visa kaart overzetten. Als ik dat doe, kan ik dan met die Visa kaart via een bank terminal het geld overzetten naar een echte rekening? Anders eventueel de Visa-kaart gebruiken in winkels maar ik weet nog niet of deze werkt in een Colruyt/Delhaize/....
Anders moet ik weer omzetten naar USDT en dan overzetten Kraken en weer converteren om te cashen. Met de nodige kosten als gevolg.
Je kan het ook gewoon uit de muur halen en dan op je rekening storten. Of er cash mee betalen maar dan heb je geen cashback uiteraard.Rakward schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:37:
Ik ben weer stom geweest.
Ik heb een munt die op winst stond verkocht op Binance via USDT en dan USDT naar euro's omgezet. Met te willen cashen gezien dat SEPA-transfers tijdelijk geschorst zijn. Ik had dit een tijd geleden ergens gelezen maar volledig vergeten.
Ik kan wel de euro's naar mijn Binance-Visa kaart overzetten. Als ik dat doe, kan ik dan met die Visa kaart via een bank terminal het geld overzetten naar een echte rekening? Anders eventueel de Visa-kaart gebruiken in winkels maar ik weet nog niet of deze werkt in een Colruyt/Delhaize/....
Anders moet ik weer omzetten naar USDT en dan overzetten Kraken en weer converteren om te cashen. Met de nodige kosten als gevolg.
beste makelaar, kan ik dat stulpje met dat kekke zwembad voor mijn mega badeend ook betalen met een visa debet card?Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:39:
[...]
Je kan het ook gewoon uit de muur halen en dan op je rekening storten. Of er cash mee betalen maar dan heb je geen cashback uiteraard.
Ik zie nu pas dat ik het naar een gewone visa-kaart moet uitbetalen. Raar. Maar gelukkkig heb ik wel een gewone visa. Cash afhalen kost trouwens redelijk wat geld met mijn visa-contract dacht ik.Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:39:
[...]
Je kan het ook gewoon uit de muur halen en dan op je rekening storten. Of er cash mee betalen maar dan heb je geen cashback uiteraard.
Ik denk dat het verplaatsen van euro's naar de binance-kaart via de "Transfer"-knop en dan "Funding"-optie.
Maanden niet meer op Binance geweest dus even zoeken ....
Ja.MF Doom schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:36:
[...]
Werkt inderdaad niet. Was tijdje terug iemand die de uitleg van Binance gelinkt had en op dezelfde vraag van mij reageerde. Had mijn BNB ook in locked staking gezet namelijk..
Dat was deze link: https://www.binance.com/e...a5252446388208ef7c4ae3039
onder tab Finance vind je bnb vault.
bnb vault stake je bnb (als flexible)
en wanneer er een launchpad token is dan krijg je die token ook.
nothing stops this train
In NL heb ik wel al een keer met mn binance card uit de automaat gehaald en daar zaten geen kosten aan verbonden. Geld uit de automaat halen met een creditcard kost hier wel geld.Rakward schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Ik zie nu pas dat ik het naar een gewone visa-kaart moet uitbetalen. Raar. Maar gelukkkig heb ik wel een gewone visa. Cash afhalen kost trouwens redelijk wat geld met mijn visa-contract dacht ik.
Ik denk dat het verplaatsen van euro's via de "Transfer"-knop en dan "Funding"-optie. Maanden niet meer op Binance geweest dus even zoeken ....
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 05-08-2021 23:50 ]
misschien gewoon de "bitvavo" route doen dan... omzetten naar een (snelle) shitcoin met lage fee versturen naar kraken, coinbase, bitvavo en uit laten betalen.Rakward schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Ik zie nu pas dat ik het naar een gewone visa-kaart moet uitbetalen. Raar. Maar gelukkkig heb ik wel een gewone visa. Cash afhalen kost trouwens redelijk wat geld met mijn visa-contract dacht ik.
Ik denk dat het verplaatsen van euro's via de "Transfer"-knop en dan "Funding"-optie. Maanden niet meer op Binance geweest dus even zoeken ....
Vandaar de "gechargeerd-toevoeging"Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:28:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar ik vermoed dat wanneer je in je huishouden aan de onderkant van je spullen gaat kijken ook aardig wat "Made in China" items tegen zal komen? Ook enigszins gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel denk ik.
No offense overigens, totaal niet.
Maar toch. Veel van die pruttel komt uit China en daar kunnen we anoniem en voordelig gebruik van maken.
Je data verkopen aan Binance is toch een level verder. Veel mensen verkopen hun data bewust ook niet meer aan Facebook, dus waarom zouden we een Chinese debet card gaan gebruiken?
Ik gebruik zelf veelvuldig de CRO card en twijfel er sterk aan of dit veel beter is dan de Binance Card.
Crypto.com is een Europees/Amerikaans-bedrijf, dus regulatie is doorgaans wat beter verzorgd. Maar toch....alles staat nog in de kinderschoenen.....wij zijn de beta-testers.
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 05-08-2021 23:53 ]
Je kan beter ‘extra pinnen’ in de supermarkt met een creditcard.Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:49:
[...]
In NL heb ik dit al een keer gedaan en er zaten geen kosten aan verbonden. Geld uit de automaat halen met een creditcard kost hier wel geld.
Zelfde principe als geld uit de automaat halen, maar zonder eventuele hoge kosten, apart van de eventuele €0,25 die de supermarkt in rekening brengt voor extra pinnen.
Ach ja, CZ mag best weten hoeveel liter bier en hoeveel kilo kaas ik per week drink en eetMooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:50:
[...]
Vandaar de "gechargeerd-toevoeging"
Maar toch. Veel van die pruttel komt uit China en daar kunnen we anoniem en voordelig gebruik van maken.
Je data verkopen aan Binance is toch een level verder. Veel mensen verkopen hun data bewust ook niet meer aan Facebook, dus waarom zouden we een Chinese debet card gaan gebruiken?

Goede tip. Maar met die binance card heb je geen kosten iigTartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:51:
[...]
Je kan beter ‘extra pinnen’ in de supermarkt met een creditcard.
Zelfde principe als geld uit de automaat halen, maar zonder eventuele hoge kosten, apart van de eventuele €0,25 die de supermarkt in rekening brengt voor extra pinnen.
cashback..Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:50:
[...]
Vandaar de "gechargeerd-toevoeging"
eigenlijk exact dezelfde reden waarom mensen (soms) tegen beter weten hun geld bij Icesave neerzette. je krijgt meer geld dan elders
Ff opgezocht. Delhaize accepteert visa. Colruyt niet.Rakward schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:37:
Ik ben weer stom geweest.
Daar begint het mee. Je wordt natuurlijk langzaam in het ecosysteem gezogen, dat is het doel.Tartarus schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:53:
[...]
Ach ja, CZ mag best weten hoeveel liter bier en hoeveel kilo kaas ik per week drink en eet
Facebook weet na 10 jaar data verzamelen ondertussen vrijwel alles van haar gebruikers. Data is goud waard voor adverteerders, dus wees zorgvuldig met wie je je data deelt. Open deurtje.
Hoewel je data uiteraard geld waard is,..Mooody schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:57:
[...]
Daar begint het mee. Je wordt natuurlijk langzaam in het ecosysteem gezogen, dat is het doel.
Facebook weet na 10 jaar data verzamelen ondertussen vrijwel alles van haar gebruikers. Data is goud waard voor adverteerders, dus wees zorgvuldig met wie je je data deelt. Open deurtje.
Het eco systeem rond BNB is in potentie nog veel en veel meer waard. alles is bedacht zodat die shitcoin gepumpt wordt.
Het burnen, het goedkoper kunnen handelen, het shitcoin launchpad, en de binance card. in verhouding tot de waarde van data van de hoeveelheid kaas etc wel van een iets andere orde.
Ik ga bedje toe en hoop wakker te worden met 48K
Ik heb Binance vaak gebruikt om coins te kopen en het is zinvol om een leuk aantal BNB te hodlen, maar ik ga geen onderdeel worden van het ecosysteem. Geen tijd voor die onzin. En daarbij....het casino wint altijd.twain4me schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:02:
[...]
Hoewel je data uiteraard geld waard is,..
Het eco systeem rond BNB is in potentie nog veel en veel meer waard. alles is bedacht zodat die shitcoin gepumpt wordt.
Het burnen, het goedkoper kunnen handelen, het shitcoin launchpad, en de binance card. in verhouding tot de waarde van data van de hoeveelheid kaas etc wel van een iets andere orde.
Aandelen Binance zou ik direct kopen, maar dat is helaas (nog) niet mogelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 06-08-2021 00:16 ]
Zit er al een poos dik in, prijs is nog relatief laag. De eerste layer 2 DEX met derivaten stocks en bieden dat (zonder fees!) aan allerlei andere zaken (apps, dapps platformso) via API. Met name het feit dat ze daar uniek in zijn en dat Binance (als ik het goed heb) daar poen in gestopt heeft, doet mij geloven in een gouden toekomst.
Of zijn er andere projecten die inmiddels vergelijkbaar zijn op dat vlak?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Alleen maar omdat we er 50 USD vanaf zitten? Ik zie dat ie vannacht een aantal keer vanaf de 40k is gebounced en paar keer de 41k heeft aangetikt.
Laat bitcoin de 39k/40k maar consolideren. In een streep door de 42k heen is niet zo logisch. Doe maar zich herpakken op 39/40k, blast off door 42k/43k op weg naar 50k.
De kraken listing is ook 30 minuten geleden aangekondigd.Willem Egel schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 02:03:
Toch even een kleine shill voor het Injective protocol (INJ):
Zit er al een poos dik in, prijs is nog relatief laag. De eerste layer 2 DEX met derivaten stocks en bieden dat (zonder fees!) aan allerlei andere zaken (apps, dapps platformso) via API. Met name het feit dat ze daar uniek in zijn en dat Binance (als ik het goed heb) daar poen in gestopt heeft, doet mij geloven in een gouden toekomst.
Of zijn er andere projecten die inmiddels vergelijkbaar zijn op dat vlak?
aan de andere kant, hoe meer bounce's, hoe sterker de support eens ie er door knalt!
Het zou leuk zijn om vandaag inderdaad daar doorheen te tikken om dan het plafond van 1 augustus weer te gaan kietelen voor een dag of 2 om dan weer verder te gaan naar de 43-44.mathiasc schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:32:
verdorie toch, telkens weer afgestraft op de 41k, hopelijk snel opnieuw retest.
aan de andere kant, hoe meer bounce's, hoe sterker de support eens ie er door knalt!
Ok, dus waar @knakworst nu @Verwijderd helpt met de K-Babes, help jij A87 met de B-Broertjes?
Op de een of andere manier ben ik blijer met Knakworst zijn efforts hehe.
Hopium!
En die piechart..... Genius
Die ga ik zo nog even in een andere variant verwerken in een meeting om 9:30. IJsbrekertje.
Jezelf helemaal op fokken door de Rekt-hodl-moon-rekt-lambo-moon-rekt cycli en aan het einde van de ochtend toch gewoon nog neutraal staan in je pfServor schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:19:
1 ochtendje thuiswerken == 1 ochtendje 5m stats gluren ftw
Klinkt als een welbestede ochtend
Dat is een van de mogelijkheden. En het is sowieso niet verkeerd om een extra uitstapmogelijkheid achter de hand te hebben. En Bitvavo is erg correct/snel met hun uitbetalingen...MaStar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:50:
[...]
Nope - maar mogelijk is dat dus de oplossing?
Aanmaken van een Bitvavo account...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!