Bij elke transactie wordt er geburned. De basefee wordt weggejorist en de fee daarboven (de beloning voor de stakers of miners) gaat naar de betrokkenen.DVDL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:00:
[...]
Was het vooral bekend hoeveel er zou worden geburned?
As we speak is de basefee 51.6 Gwei wat 0.00000005 ETH per transactie is. Er wordt dus elke transactie 0.00000005 ETH geburned.
Tenminste, als ik het goed heb
[ Voor 19% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 15:07 ]
Anoniem: 1541872
nee..en dit soort forks kunnen op ethereum eigenlijk niet (meer), omdat dan alle stablecoins ineens twee keer zoveel waard zouden zijnHollovVpo1nt schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:03:
is er bij deze fork een forksplit? aka krijgen ETH holders een nieuwe 1:1 token?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 1541872 op 05-08-2021 15:05 ]
Nope, het is een hard fork en het blijft dezelfde token. Eind dit jaar, begin volgend jaar (zie mijn eerdere bericht) komt de mergeHollovVpo1nt schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:03:
is er bij deze fork een forksplit? aka krijgen ETH holders een nieuwe 1:1 token?
Ah ja, en daar wordt op dit moment ook al mee gestaked
----
Als het trouwens in deze vaart gaat burnen, nu een 20 minuten al, en 65 ETH geburned.... Holy damn...
[ Voor 32% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 15:09 ]
Hoe werkt dit precies? Waarom gebeurde dit destijds met ETC en ETH wel?Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:04:
[...]
Nope, het is een hard fork en het blijft dezelfde token. Eind dit jaar, begin volgend jaar (zie mijn eerdere bericht) komt de mergeEr lopen as we speak nu wel twee ETH's naast elkaar tot de merge voltooid is, maar met die andere ETH kan je niks / doet niks behalve de huidige lijn volgen.
Ah ja, en daar wordt op dit moment ook al mee gestaked
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ETC is een hard fork / afsplitsing geweest. Omdat die het niet eens waren met de ETH ontwikkelaars dat ze hun netwerk gerollbacked hebben destijds. ETC is exact hetzelfde als ETH maar nog met die 150 miljoen die gestolen was ofzo (als ik het goed heb, zoiets was het in ieder geval).Jedi_Pimp schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:08:
[...]
Hoe werkt dit precies? Waarom gebeurde dit met ETC en ETH wel?
ETH is van ETH zelf, en de hardfork is op het huidige mainnet gedaan. Er lopen nu wel twee munten naast elkaar, maar ETH "1.0" is de leidende factor. ETH "2.0" loopt op dit moment op de achtergrond mee, en zal eind dit jaar gemerged worden zodat ETH 2.0 daadwerkelijk een feit is. Je kunt verder niks met de munt die op de "achtergrond" is, behalve dan alvast beginnen met staken.
Zo zit het ongeveer.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 15:12 ]
Ik vraag me wel af hoe het dan tegen die tijd gaat met mijn eth op de ledger. Maar dat zien we dan wel weer.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
ETC is een hard fork / afsplitsing geweest. Omdat die het niet eens waren met de ETH ontwikkelaars dat ze hun netwerk gerollbacked hebben destijds. ETC is exact hetzelfde als ETH maar nog met die 150 miljoen die gestolen was ofzo (als ik het goed heb, zoiets was het in ieder geval).
ETH is van ETH zelf, en de hardfork is op het huidige mainnet gedaan. Er lopen nu wel twee munten naast elkaar, maar ETH "1.0" is de leidende factor. ETH "2.0" loopt op dit moment op de achtergrond mee, en zal eind dit jaar gemerged worden zodat ETH 2.0 daadwerkelijk een feit is.
Zo zit het ongeveer.
Zero.
Die gebruiken we om te burnenPelox schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Ik vraag me wel af hoe het dan tegen die tijd gaat met mijn eth op de ledger. Maar dat zien we dan wel weer.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja daar weet ik dus echt niks van. Maar ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Je ledger kan toch ook geupdate worden? Of hoe zit dat, daar technisch ben ik niet in thuis, me nooit in geinteresseerd.Pelox schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Ik vraag me wel af hoe het dan tegen die tijd gaat met mijn eth op de ledger. Maar dat zien we dan wel weer.
Voor:

Na:

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dat klopt ook, want normaliter gaat de basefee naar de miner... Nu wordt het geburned... Dus is niet heel gek.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:13:
Op Kryptex toch een daling van 10% te zien in profit op ETH mining.
Voor:
[Afbeelding]
Na:
[Afbeelding]
Nu lees ik hierboven dat @Tweakez zegt dat eth 1.0 en 2.0 gemerged gaan worden, wat ik interpreteer als eth 1.0 en 2.0 worden één en dezelfde?
Als mijn tweede stukje klopt, wat is de meerwaarde van BETH?
Niets. De Ethereum foundation en core developers zijn ook afgestapt met het noemen van Ethereum 2.0 omdat dat teveel verwarring zoals deze oplevert. Als de merge komt (waarschijnlijk Q1 2022) hoef je niets met je ETH te doen.Pelox schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Meerwaarde van BETH is dat je daar staking rewards mee verdient. Zou ik niet doen bij Binance maar goedYES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:14:
Gisteren las ik hier iets over BETH, dat die automatisch omgezet worden in ETH2 als dat eenmaal gereleased is, terwijl dit voor ETH niet (automatisch) geldt? Klopt dit? Waarom zou je ETH vasthouden als je niet automatisch de 'nieuwe' munt krijgt?
Nu lees ik hierboven dat @Tweakez zegt dat eth 1.0 en 2.0 gemerged gaan worden, wat ik interpreteer als eth 1.0 en 2.0 worden één en dezelfde?
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 1541872 op 05-08-2021 15:15 ]
Gewoon lekker een week afwachten en laten draaien. Je zal daar niet plots bakken met geld verliezen of winnen. Dat gaat zijn eigen weg weer vinden en mettertijd gewoon een andere keuze maken voor jezelf of zo laten staan.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:13:
Voor:
[Afbeelding]
Na:
[Afbeelding]
Ik laat op Binance mining voor ETH gewoon aanstaan en zie eind augustus wel een keertje wat dat dan doet.
I know, maar iemand zei even geleden een stijging.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
Dat klopt ook, want normaliter gaat de basefee naar de miner... Nu wordt het geburned... Dus is niet heel gek.
BETH is de 2.0 versie. Die gaan gemerged wordenYES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:14:
Gisteren las ik hier iets over BETH, dat die automatisch omgezet worden in ETH2 als dat eenmaal gereleased is, terwijl dit voor ETH niet (automatisch) geldt? Klopt dit? Waarom zou je ETH vasthouden als je niet automatisch de 'nieuwe' munt krijgt?
Oh echt.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
BETH is de 2.0 versie. Die gaan gemerged worden
Ik lees op Binance het volgende:
"BETH is a new wrapped token (BToken) issued by Binance which is 1:1 pegged to ETH on the Ethereum blockchain."
Heeft Binance de 2.0 versie van ETH 'geissued'?
Dit is BETH de Beacon Ethereum:YES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Oh echt.
"BETH is a new wrapped token (BToken) issued by Binance which is 1:1 pegged to ETH on the Ethereum blockchain."
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/beacon-eth/
[ Voor 3% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 15:17 ]
Nee.YES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Oh echt.
Binance heeft zijn eigen token gemaakt waarvan ze beloven die na de merge voor je in te wisselen voor ETH.
Als Binance morgen failliet gaat zijn je BETH niets meer waard
Baan opgezegd, Lambo al besteld op afbetaling voordat je erachter kwam?StevenzeN schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:16:
Heb ik een poosje geleden uit pure fomo Truebit Protocol gekocht, weggestopt op MetaMask, zie ik net bij de grootste stijgerts van de dag TRU +360% staan, blijkt het een heule andere te zijn.
[YouTube: Goed Verhaal]
Lol heeft Binance dat serieus gedaan? (Niet van op de hoogteAnoniem: 1541872 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:17:
[...]
Nee.
Binance heeft zijn eigen token gemaakt waarvan ze beloven die na de merge voor je in te wisselen voor ETH.

BETH bestaat wel, maar dat is puur de staking lijn....
Nog vervuilender dan BTC die fik.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:19:
Feestjuhhhh!!!
De eerste 100 ETH zijn geburned!!
Nee, dat is dus BETH. Dat is nadrukkelijk niet de ETH die je nu kan staken, maar dat is de coin die binance heeft bedacht hiervoor.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Lol heeft Binance dat serieus gedaan? (Niet van op de hoogte) L..
BETH bestaat wel, maar dat is puur de staking lijn....
De ETH op de "staking lijn" (op de beacon chain dus) is niet een andere coin oid.
Vergeet niet dat Ethereum een enorme concurrent is voor CZ en Binance en dat als Ethereum slaagt, Binance zowat niet meer nodig is....
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 1541872 op 05-08-2021 15:21 ]
Ik vertrouwde het al niet dus heb geen BETH bij Binance aangeschaft. Wel lekker verwarrend zo.Anoniem: 1541872 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:17:
[...]
Nee.
AUB niet allemaal Ergo gaan minen nu he. Ik wil nog even kunnen genietenJDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:13:
Voor:
[Afbeelding]
Na:
[Afbeelding]
Het is geen echt geld he, gewoon digitale getalletjes waar wij in geloven. Alsof Sinterklaas is overleden.-W0kk3L- schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:19:
De eerste 100 Eth is alweer verbrand. 100x2600 dollar.... 😱🙈
Precies de reden waarom ik geen staking op Binance in de 2.0 pool gedaan heb. Je kan het er niet uithalen tot oplevering en ook al was de initiële staking reward 20%, die was al heel snel 4.49% voor de late inschrijvers. Iets teveel risc voor een te kleine reward.Anoniem: 1541872 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:17:
[...]
Nee.
Ik snap er zelf nu ook niks meer van.YES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:24:
[Afbeelding]
Nu snap ik er helemaal niets meer van. Als je die link van Binance aanklikt komt je toch echt bij 'hun' BETH uit.
Ik snapte het vanaf het begin al niet.
Als je je ETH staket bij Binance, krijg je daar BETH voor terug, waarvan zij dan beloven dat ze die na de merge inwisselen voor ETH.
Ze hadden het net zo goed Binance ETH, of koekjesETH kunnen noemen, dat maakt verder niet uit.
Als je dus zelf 32 ETH staket op de Beacon chain heb je niets te maken met deze Beacon ETH, het is niet dat je dan deze krijgt oid.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 1541872 op 05-08-2021 15:29 ]
Nee dat is niet waar. Je kan BETH traden voor ETH en die dan verkopen. Of hodlen.Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
Precies de reden waarom ik geen staking op Binance in de 2.0 pool gedaan heb. Je kan het er niet uithalen tot oplevering en ook al was de initiële staking reward 20%, die was al heel snel 4.49% voor de late inschrijvers. Iets teveel risc voor een te kleine reward.
Bottom line is gewoon lekker ETH houden en dan zit je goed?Anoniem: 1541872 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:26:
Ja, dat is dus hoe smerig Binance is. Die hebben zelf de Beacon ETH gemaakt, BETH, dat verder losstaat van de Beacon chain en de ontwikkeling van Ethereum.
Als je je ETH staket bij Binance, krijg je daar BETH voor terug, waarvan zij dan beloven dat ze die na de merge inwisselen voor ETH.
Ze hadden het net zo goed Binance ETH, of koekjesETH kunnen noemen, dat maakt verder niet uit
Het idee van beth is dat je het er dus wel uit lan halen. Daarom noteert beth tegen een kleine discount ten opzichte van eth.Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
Precies de reden waarom ik geen staking op Binance in de 2.0 pool gedaan heb. Je kan het er niet uithalen tot oplevering en ook al was de initiële staking reward 20%, die was al heel snel 4.49% voor de late inschrijvers. Iets teveel risc voor een te kleine reward.
Ja. Eventueel zelf staken als je >32 hebt en je dat leuk vindtYES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Bottom line is gewoon lekker ETH houden en dan zit je goed?
Ik droom elke nacht van meer dan 32 ETH in mijn wallet maar tot op heden is het nog geen realiteit geworden.Anoniem: 1541872 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Ja. Eventueel zelf staken als je >32 hebt en je dat leuk vindt
[ Voor 48% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 15:31 ]
AMD zal jouw kant wel op komen met Ergo mining.Oli4- schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
AUB niet allemaal Ergo gaan minen nu he. Ik wil nog even kunnen genieten
Ja, die Binance ETH is gewoon onzin, alles wordt automatisch omgezet en je hoeft niets te doen om het om te zetten naar ETH 2.YES schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Bottom line is gewoon lekker ETH houden en dan zit je goed?
bronFor ETH holders, this means no particular action is needed to “transfer” ETH from the 1.0 to the 2.0 chain. Ethereum 1.0 will simply become part of the 2.0 chain (“simply,” referring to the effort of the end user––not to the extraordinary protocol development work going into this transition), meaning ETH holders can continue using (or HODLing) their ETH just as they were before––but on a chain that is more secure and scalable than they’re used to.
En op de Ethereum site zelf:
What do you need to do?
bronIf you're a dapp user or ETH holder, you don't need to do anything. If you're a developer or want to start staking, there are ways you can get involved today.
[ Voor 13% gewijzigd door Sluw op 05-08-2021 15:35 ]
Niet je initiële inleg, dat staat vast tot na oplevering. Je rewards, BETH, kunnen wel.Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Nee dat is niet waar. Je kan BETH traden voor ETH en die dan verkopen. Of hodlen.
/f/image/34l642FCn96ufEylBMAZMdNY.png?f=fotoalbum_large)
BETH wel, initiële inleg niet. Althans, dat is mijn interpretatie van wat er op de Binance site staat.knakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Het idee van beth is dat je het er dus wel uit lan halen. Daarom noteert beth tegen een kleine discount ten opzichte van eth.
Voor elke BETH die je dan hebt (Vanuit de omgezette ETH, niet vanuit de aangekochte BETH tegen het ETH pair..) krijg je meer BETH, het staking verhaal..
Je kunt die BETH op elk moment weer terug zetten naar ETH maar dat is tegen een momenteel niet zo gunstige koers dus maak je verlies.
Als je dat niet doet en je wacht zal tegen de tijd dat ETH 2.0 live is je BETH automagisch worden omgezet naar ETH 2.0 met een 1:1 ratio.
Ik ben inmiddels alweer een tijdje (19-02 zie ik in de grafiek) van mijn 1 (en een beetje) BETH af omdat BETH een tijdje tegen een gunstige prijs te verhandelen was tegen ETH, dat was toen je BETH in de launchpool kon zetten voor 1 of andere voetbal token geloof ik.. Toen heb ik ze er uitgegooid en een beetje winst gemaakt.. Het staken schoot sowieso niet op..
Ga geen hele plaatjes meer posten, maar kijk de daling in profit voor ETH mining, als dat je interesseertTweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:45:
Inmiddels bijna 200 ETH aka 520k geburnedAllemachtig wat gaat dat snel zeg!
https://imgur.com/a/oNc5Wao
Een RTX 3090 gewoon van 300 dollar naar 250 per maand.
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 05-08-2021 15:47 ]
Ja daar had ik al op gereageerd en jij wederom op mij. Ik vind die daling in profit niet gek als je een basefee moet burnen. Degene die jou verteld heeft dat er een stijging zou komen, vraag ik me af waarop dat is gebaseerd.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
Ga geen hele plaatjes meer posten, maar kijk de daling in profit voor ETH mining, als dat je interesseert
Wat wel gebeurt, is dat er nu een "tip" gegeven kan worden waardoor je transactie sneller wordt gedaan. Die krijgen dan ook de voorkeur. De miner op dit moment, krijgt dan de tip die het blok verwerkt.
De aanpassing in die profitability van die website, is puur gericht op de aftrek van die basefee die geburned wordt. De tip is namelijk variabel.
Ehh, ze kijken daar naar hoeveel ETH je mined en rekenen dat om in dollars. Aangezien de prijs van ETH dropte na de Fork in eerste instantie en deze prijs per uur berekend wordt, is het toch logisch? Zodra de prijs per ETH weer gaat stijgen gaat de profitability ook weer omhoog.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
Ga geen hele plaatjes meer posten, maar kijk de daling in profit voor ETH mining, als dat je interesseert
Het is een leuke chart om te kijken hoelang het duurt voor je je kaart terug hebt verdiend, maar niet om profits te berekenen.
Dat was Wokkel, die zei niet dat er een stijging zou komen, die zag een stijging.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Degene die jou verteld heeft dat er een stijging zou komen, vraag ik me af waarop dat is gebaseerd.
Toen ging ik het even bijhouden en zag dus een daling. Zoals verwacht, Raven mining aantrekkelijker dan ETH voor veel kaarten nu. Alleen wat dat voor invloed op de koers gaat hebben weet ik niet, voorlopig down.-W0kk3L- schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:37:
De mining rewards zijn nu wel iets hoger dan voor de aanpassing.
Gas usage is in één klap verdubbeld.
De koers van Raven was in de tussentijd gedaald en die van ETH gestegen. Dus zelfs dan nog.Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:54:
[...]
Ehh, ze kijken daar naar hoeveel ETH je mined en rekenen dat om in dollars. Aangezien de prijs van ETH dropte na de Fork in eerste instantie en deze prijs per uur berekend wordt, is het toch logisch? Zodra de prijs per ETH weer gaat stijgen gaat de profitability ook weer omhoog.
Ik vat het ook niet helemaal. Mij gaat het erom hoeveel ETH ik mine, niet wat die ETH waard is. Dat komt mettertijd wel weer. Deze site gaat puur over hoelang je dient te minen voor je een kaart terug kan verdienen. Echter, men laat factoren buiten beschouwing.Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Ja daar had ik al op gereageerd en jij wederom op mij. Ik vind die daling in profit niet gek als je een basefee moet burnen. Degene die jou verteld heeft dat er een stijging zou komen, vraag ik me af waarop dat is gebaseerd.
Wat wel gebeurt, is dat er nu een "tip" gegeven kan worden waardoor je transactie sneller wordt gedaan. Die krijgen dan ook de voorkeur. De miner op dit moment, krijgt dan de tip die het blok verwerkt.
De aanpassing in die profitability van die website, is puur gericht op de aftrek van die basefee die geburned wordt. De tip is namelijk variabel.
Juist daarvoor is die site niet geschikt, de kolom Price en Payback zijn totaal nutteloos.Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
Ik vat het ook niet helemaal. Mij gaat het erom hoeveel ETH ik mine, niet wat die ETH waard is. Dat komt mettertijd wel weer. Deze site gaat puur over hoelang je dient te minen voor je een kaart terug kan verdienen. Echter, men laat factoren buiten beschouwing.
De Hashrate van RVN is dan ook flink lager. Deze site is niet geschikt voor iets anders dan waarvoor die dient; een grove schatting van hoeveel dagen het duurt voor je videokaart rendabel zou kunnen zijn met mining.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:56:
[...]
De koers van Raven was in de tussentijd gedaald en die van ETH gestegen. Dus zelfs dan nog.
Bedankt voor het bevestigen van wat ik zeg.JDx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
Juist daarvoor is die site niet geschikt, de kolom Price en Payback zijn totaal nutteloos.
Ik gebruik die site dan ook niet, ik kwam er omdat jij de link plaatste.
Het had zomaar gekund maar ik zie dat soort drops vaker bij kleine of nieuwe coins. Dan is er meer hype en verwachting gebaseerd op weinig. Bij grote projecten eigenlijk niet, en bij Ethereum is goed nieuws goed nieuws toch?Pelox schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:58:
Had wel een drop verwacht eigenlijk..
Hij pumpt nu hard, misschien daarna?
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 05-08-2021 16:08 ]
En als iedereen dat maar verwacht krijg je gewoon een opluchtingsrally. Moon!Pelox schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:58:
Had wel een drop verwacht eigenlijk..
Je rewards EN je initiele inleg heb je in BETH.Ngangatar schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:34:
[...]
Niet je initiële inleg, dat staat vast tot na oplevering. Je rewards, BETH, kunnen wel.
[Afbeelding]
Ik vind het een prima alternatief voor de kleine retailer die geen 32 eth heeft en toch bij wil dragen aan eth2.0 en de rewards daarvan op te strijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 05-08-2021 16:11 ]
LITH verkocht voor het dubbele van de prijs. Ik had iets meer verwacht, maar winst is winst. Boodschappengeld is binnen.Zhou schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:07:
Iemand die mee doet met LITH token sale in Kucoin?
https://www.kucoin.com/ne...-sale-on-kucoin-spotlight
Vorige keer bij BURP (hoe verzinnen ze het) was het ook instant winst op de eerste dag. Boodschappengeld was gelijk binnen. Wel minstens 100 KCS en KYC vereist.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Het stijgt op CMC 116,981,282 ETH verhandelbaar...Tweakez schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:58:
Volgens Ultrasound.money is er al 37 ETH burned... daar gaat bijna 100k USD... Holy shit dat gaat snel...
Maar op CMC nog steeds 116,980,175 verhandelbaar...![]()
Ok, dan heb ik de tekst op de uitleg pagina verkeerd begrepen.Darrell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Je rewards EN je initiele inleg heb je in BETH.
Ik vind het een prima alternatief voor de kleine retailer die geen 32 eth heeft en toch bij wil dragen aan eth2.0 en de rewards daarvan op te strijken.
Anoniem: 1032405
Hell yeah.Deman23 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:16:
ETH naar de 30K vandaag ?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zoals ik het begrepen heb wordt met deze update o.a. de "spikes" m.b.t. de fees eruit gehaald. M.a.w. eth fees die even x3 gaan omdat het netwerk zwaar belast is zouden nu niet meer voor moeten komen.
Dat kan later nog wel eens een hele grote wordenServor schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:20:
Dat andere muntje, BTC ofzo, gaat vanmiddag ook niet geheel onaardig trouwens.
Zal morgen eens echt goed kijken
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
0.05 eth per 24 uur?Wimo. schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:26:
Same here , snelheid hetzelfde en op dezelfde koers als altijd … 0.05 per 24 uur
Sorry, maar wie let er nog op die stervende boomer dinosap shitcoin met jaren 90 intel pentium 1 techniek?Servor schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:20:
Dat andere muntje, BTC ofzo, gaat vanmiddag ook niet geheel onaardig trouwens.
Ethereum is de toekomst. Core i9-11900K techniek, dikke vorken on the daily, pumpamentals Vitalik stylo. Slimme contracten en medium rare steaks enzo.
Flippening is coming. The old king is dead. Long the new king.
"Opnames van deze digitale valuta zijn op dit moment tijdelijk uitgeschakeld."
Ik gok Bitvavo ook.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Plusminus huidige koers x2.roflexx schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:33:
Stel eth haalt een marketcap van 700 miljard welke koers hoort daar dan ongeveer bij?
Klopt, vier hele uren liggen withdrawals en deposits stil.
Ethereum and all ERC20 token deposits and withdrawals will be disabled for approximately 4 hours today, from 12PM CEST and during the Ethereum London Fork.
[ Voor 27% gewijzigd door Tweakez op 05-08-2021 16:37 ]
Wat is dit nou? De jeugd van tegenwoordig snapt er echt niks vanAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:29:
[...]
Sorry, maar wie let er nog op die stervende boomer dinosap shitcoin met jaren 90 intel pentium 1 techniek?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

20 totaal. Deel 3060ti en deel 3070.Nopheros schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:37:
[...]
Hoeveel kaarten heb je wel niet draaien dan?
:fill(white):strip_exif()/f/image/gX86Mb1nD0jDpk1uO5UbxyPC.png?f=user_large)
MIjn eerste poging tot TA in Paint

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik waai met alle winden mee na een biertje of 3.Richh schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:38:
[...]
Wat is dit nou? De jeugd van tegenwoordig snapt er echt niks van
Vitalik is oké. (Voor een creepy nerd.)
Ethereum heeft een solide momentum. Buy the rumor, pump the news. Uniek, vitaliek.
Had ik er maar een miljoenmiljard van opgepikt voor 70 eurie per stuk in de bear.
En nóg harder gaat zo'n beetje de enige "shitcoin" die ik heb: INJ. Was het @Kol Nedra die die coin hier rond Oktober vorig jaar ofzo aanprees? Ook die staat nog lang niet op zijn ATH natuurlijk maar een keer een coin hebben die 18% op een dag doet (en 25% ) in de week is nieuw voor me en best iets waar ik aan kan wennen!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Bitcoin doet gelukkig hetzelfdeknakworst schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:44:
Ik kijk op binance naar eth koers en ik zie gewoon iedere seconde er een dollar bijkomen. Lang geleden deze fomo-bewegingen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu VET nog ofzo
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!