[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:48:
[...]

Was te verwachten. Wat had je dan gedacht, meteen door naar 44k+? :P

Ik hoop zelf op 37.2 - 37.6, tevens een mooie plek om weer long te gaan. Zie de gele doos.

[Afbeelding]
Ik vrees dat heel veel mensen dat inderdaad hadden verwacht. en niet 44k maar naar zoals Buzz Lightyear zegt: "To infinity and beyond!"
We gaan het zien hoe ver we zakken, ik heb op de weg terug nog wel wat koop-orders staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Goede morgen! Niks mis mee om die 38k babe nog eens te bezoeken! d:)b

Ik blijf het knap vinden dat de verwachting van sommigen hier is dat BTC of ETH in één rechte lijn naar de maan vliegen. Zo werkt het niet. Het gaat altijd in een boogje. De aarde is niet plat en staat niet stil tov de maan. Boogje dus. Geduld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Sell buy sell buy sell buy sell buy sell buy active rangetrading.

Hodl en drink beer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:52:

Hodl en drink beer and eat dry frisian.
LMFTFY

ach extra sats verzamelen is toch leuk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:57

YES

Moderator General Chat
Nou, nou, open je ogen toch eens voor de waarheid.
Rechte lijn naar boven zou normaal gesproken zeker gebeuren maar helaas wil de elite ons niet rijk laten worden en manipuleren ze de koers volop.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hodl en drink beer.
Heet dat dan nog vakantie als je tijdens het bier drinken trade?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:53:
[...]

Rechte lijn naar boven zou normaal gesproken zeker gebeuren maar helaas wil de elite ons niet rijk laten worden en manipuleren ze de koers volop.
Okay, okay, het is eigenlijk allemaal één groot complot om jou klein te houden en de rest van de wereld riant en comfortabel te laten leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:54:
[...]

Okay, okay, het is eigenlijk allemaal één groot complot om jou klein te houden en de rest van de wereld riant en comfortabel te laten leven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAOtddH1r4Yiea7S1Y8w3i16gXU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kjxILBTlXXifD1YKwymPveCM.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Hodl en drink beer.
Hodl en broodje hagelsag here.

Boodschappen doen kan ik vandaag wel vergeten :'(

Koers van Kapitein Iglo weer omlaag...

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 08:59 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Hodl en drink beer.
Buy and hold makes cold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:58:
[...]

Hodl en broodje hagelsag here.

Boodschappen doen kan ik vandaag wel vergeten :'(

Koers van Kapitein Iglo weer omlaag...
Gaat hij naar het zuiden? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:50:
Goede morgen! Niks mis mee om die 38k babe nog eens te bezoeken! d:)b

Ik blijf het knap vinden dat de verwachting van sommigen hier is dat BTC of ETH in één rechte lijn naar de maan vliegen. Zo werkt het niet. Het gaat altijd in een boogje. De aarde is niet plat en staat niet stil tov de maan. Boogje dus. Geduld.
Plus na 11 dagen voor bitcoin en 13 voor ethereum was het toch? Het kan niet elke dag een groene candle opleveren. Dus meer in aanvulling erop: bitcoin ging al aardig parabolisch van de 29k naar net niet/wel 42k. Is 13k erbij in wat 13 dagen. Niet gek om te zien dat er nu een retest komt. Ik had hem alleen sneller verwacht en had me verkeken op dat ze nog vrolijk zes dagen langer groene candles zouden strooien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:16

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
YES schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKM8ODvueWcoOsDwB1DL2Kmq0NM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hbS3MwcbsD0eRDmOcGnio42C.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik vind het best een zwaar leven als elite zijnde, al die verantwoordelijkheid 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

malarkan schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:01:
[...]

Gaat hij naar het zuiden? :+
Door de drop geen vissticks voor mij idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:03:
[...]

bitcoin ging al aardig parabolisch
Idd, maar ETH leek nog wel even aan een inhaalslag bezig te zijn, ik ging meer uit van lijn 1, terwijl 2 logischer was geweest, had ik ook wel kunnen zien, maar FOMO is love, FOMO is life.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FOXNKQJ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 12:19
Grappig. Als je bij Aegon extra aflost, willen ze in het kader van de wwft soms de herkomst van het geld weten. Deze staat er tegenwoordig ook tussen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Yjxj0QCc9aT_TDAf_iu_SUcL_E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jBXX11ALiRgXKQSnRtOV58Zl.jpg?f=user_large

Blijkbaar wordt de cryptopot vaker omgekeerd voor dit soort zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

Door de drop geen vissticks voor mij idd.
Dropvissticks?

Geef ze nu geen ideeën!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:38
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:48:
[...]

Was te verwachten. Wat had je dan gedacht, meteen door naar 44k+? :P

Ik hoop zelf op 37.2 - 37.6, tevens een mooie plek om weer long te gaan. Zie de gele doos.

[Afbeelding]
Als je met een beetje zonnige blik kijkt... Rond 38.3 - 38.4 zit over de afgelopen dagen ook een level die resistance en support is geweest. Het kan zijn dat deze nu getest wordt/is. Maar er zitten inderdaad ook genoeg levels onder die getest kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6CfP5ghztBp7Q2AOQ0q7avIQp7Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MziSAdlcjknZWVoPAGJ0b4au.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:40:
[...]

Dropvissticks?

Geef ze nu geen ideeën!
Tijd om te proberen! Zak drop en vissticks! Visstick in de mond, en zo'n zoute droprakker erbij! 8) :D
Ik laat je weten of het een succes was!

Nu alvast te koop voor 3.95,- 5 vissticks en 5 droprakkers!

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakez op 03-08-2021 09:45 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Goddamn zonen. Ik zie net iets bullish als de neten.

Op de BTC/USDT 1W chart (dit is de weekly chart, hier vrijwel geheel onbekend bij de minute maids) duidelijk een dikke bullpipe pattern vormend;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H52Tfcvjt7gFIn_UansETFEylgM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34mEltwbK39d4SO7WM6LaybS.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals jullie kunnen zien is de bullpipe gevuld met grasgroene accumulated whale hopium. De cup van de pipe is nog niet compleet, maar dat is een kwestie van tijd. Het is afwachten wanneer de vlam in de pipe slaat. En wanneer dat gebeurd, hou je seatsats dan maar vast. Zo krijgt lurken weer een andere betekenis; hopium straight van je longen naar je brein als een decentralized high-way.

Deze koers kan maar 2 kanten op: up, upper, of uppest.

Down kan ook, not financial advise!!!

Een fijne cryptodag vandaag chartwalkers, en laat jullie niet vangen door het garnalen netje van de bearish fiat whales. Because fiat has no future, but Bitcoin might have. Don't forget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

communismdoge3
Volgt je nu • 37 minuten geleden
Wanneer stoppen die mensen met die hondenpropaganda :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:51:
Goddamn zonen. Ik zie net iets bullish als de neten.

Op de BTC/USDT 1W chart (dit is de weekly chart, hier vrijwel geheel onbekend bij de minute maids) duidelijk een dikke bullpipe pattern vormend;

[Afbeelding]

Zoals jullie kunnen zien is de bullpipe gevuld met grasgroene accumulated whale hopium. De cup van de pipe is nog niet compleet, maar dat is een kwestie van tijd. Het is afwachten wanneer de vlam in de pipe slaat. En wanneer dat gebeurd, hou je seatsats dan maar vast. Zo krijgt lurken weer een andere betekenis; hopium straight van je longen naar je brein als een decentralized high-way.

Deze koers kan maar 2 kanten op: up, upper, of uppest.

Down kan ook, not financial advise!!!

Een fijne cryptodag vandaag chartwalkers, en laat jullie niet vangen door het garnalen netje van de bearish fiat whales. Because fiat has no future, but Bitcoin might have. Don't forget.
Een shotje van de puurste hopium van je favoriete dealer Jaapio op de dinsdagochtend. Ineens ziet de rest van de week er weer mooi uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
Je ziet ook meteen effect, Ik zag net op de 1min chart al een groene candle
Fasten your seatbelt; m00n!

[ Voor 36% gewijzigd door Arfalas op 03-08-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
Numerair heeft afgelopen nacht ineens een flinke boost doorgemaakt en is nu aardig levendig. Iemand bekend met deze crypto?
https://bitcoinwisdom.io/markets/gdax/nmrusd?s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

-W0kk3L- schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:35:
Numerair heeft afgelopen nacht ineens een flinke boost doorgemaakt en is nu aardig levendig. Iemand bekend met deze crypto?
Alleen van een earn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

Je moet toch wat rijden terwijl je op de Lambo wachtlijst staat?

Ferrari heeft de coronacrisis achter zich gelaten https://www.nu.nl/economi...-achter-zich-gelaten.html (via @NUnl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

knakworst schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:52:
Je moet toch wat rijden terwijl je op de Lambo wachtlijst staat?

Ferrari heeft de coronacrisis achter zich gelaten https://www.nu.nl/economi...-achter-zich-gelaten.html (via @NUnl)
Ik ook. Iedereen, if you cant beat it join it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Ik lees dat rond 19:30 een grote pump komt op o.a. Bitcoin: https://nos.nl/artikel/23...iner-opnieuw-richting-iss

To the moon

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 03-08-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:19:
Ik lees dat rond 19:30 een grote pump komt op o.a. Bitcoin: https://nos.nl/artikel/23...iner-opnieuw-richting-iss

To the moon
Wat heeft het lanceren van een vibrator te maken met BTC dan? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:20:
[...]

Wat heeft het lanceren van een vibrator te maken met BTC dan? :9
Als er een raketlancering is, willen nog wel eens grote groene candles komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02-2023
Hoi forum leden, ik lurk al een tijdje hier, maar ik dacht toch maar eens mijn oude profiel af te stoffen en een post te wagen. Ik weet niet of dit het geschikte forum hiervoor is, maar overige topicks leken me minder geschikt.

Recent heeft de FOMO ook bij mij toegeslagen en mij doen besluiten om een account bij Bitvavo en Binance te openen. Het idee is voornamelijk om een HODL portfolio op te bouwen, ik denk uiteindelijk aan zo'n 10% van mijn totale investeringen (rest zit voornamelijk in ETFs).

Op dit moment heb ik de portfolio verdeeld over BTC, ETH, ADA, BNB en XLM.

Nu zit ik met het idee te spelen om een klein potje opzij te zetten om in high risk, potentieel high reward coins te steken. M.a.w., shitcoins waarvan ik er van uit ga dat ik het geld kwijt ben, maar stiekem hoop dat er eentje explodeert.

Er zijn vast mede tweakers met een dergelijk idee, ik vroeg me af iemand me wat pointers kan geven waar research te doen voor dit soort munten, of wellicht wat algemeen tips en inzichten voor een dergelijke strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix

_O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
xaos schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:33:
Hoi forum leden, ik lurk al een tijdje hier, maar ik dacht toch maar eens mijn oude profiel af te stoffen en een post te wagen. Ik weet niet of dit het geschikte forum hiervoor is, maar overige topicks leken me minder geschikt.

Recent heeft de FOMO ook bij mij toegeslagen en mij doen besluiten om een account bij Bitvavo en Binance te openen. Het idee is voornamelijk om een HODL portfolio op te bouwen, ik denk uiteindelijk aan zo'n 10% van mijn totale investeringen (rest zit voornamelijk in ETFs).

Nu zit ik met het idee te spelen om een klein potje opzij te zetten om in high risk, potentieel high reward coins te steken. M.a.w., shitcoins waarvan ik er van uit ga dat ik het geld kwijt ben, maar stiekem hoop dat er eentje explodeert.

Er zijn vast mede tweakers met een dergelijk idee, ik vroeg me af iemand me wat pointers kan geven waar research te doen voor dit soort munten, of wellicht wat algemeen tips en inzichten voor een dergelijke strategie.
Er is zelfs een apart topic voor die zou ik een beetje blijven volgen. Hier gaat het over smart contracts, technologie en roadmaps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

xaos schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:33:

Je hebt al vier shitcoins zo te lezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik bespeur organische groei ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Trouwens wel mooi dat je op Bitvavo nu ook Polkadot kunt kopen, deze week wordt er elke dag een nieuwe coin gelist. Met wat meer shitcoins wordt het toch weer wat volwassener.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:24:
Trouwens wel mooi dat je op Bitvavo nu ook Polkadot kunt kopen, deze week wordt er elke dag een nieuwe coin gelist. Met wat meer shitcoins wordt het toch weer wat volwassener.
Yup...voelt toch beter om daar grote bedragen te hodlen dan bij Nance.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:24:
Sta alleen wel groen op Bitvavo, maar DOT fuckt t weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:18:
[...]
Dit is wel weer zo’n typische sudden dump afgelopen uur dus die zou als ik gelijk wil blijven hebben ook weer snel terug gepumpt moeten worden vandaag of morgen.
Zo weer 2560?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:21

Darrell

Fiat moonboy

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Er is zelfs een apart topic voor die zou ik een beetje blijven volgen. Hier gaat het over smart contracts, technologie en roadmaps.
Denk dat die eerder smallcaps met potentie bedoelt dan memcoins (ordinaire bagger)

Ik heb zelf mn geld voor een deel op Celer gezet omdat ik daar veel van verwacht. Rest zit in btc eth link bnb en ksm.

Oh ja en een flufje icp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Zelf heb ik het 50/50 bij Binance als Bitvavo. Bitvavo gebruik ik voor ETH en Swingtrades. Binance voor BTC en shitcoin trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:58:
[...]

Denk dat die eerder smallcaps met potentie bedoelt dan memcoins (ordinaire bagger)

Ik heb zelf mn geld voor een deel op Celer gezet omdat ik daar veel van verwacht. Rest zit in btc eth link bnb en ksm.

Oh ja en een flufje icp.
Raven, ICX, ETH en flufje DOT.

Repump schiet niet op :9

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Geen stakingreward voor dot op bitvavo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02-2023
[...]

Oh ja en een flufje icp.
Ja dat is inderdaad meer de insteek. Dank voor je suggesties ik ga ze eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45

Vis

[...]

Ik heb zelf mn geld voor een deel op Celer gezet omdat ik daar veel van verwacht.
Hier ook, stack en stake ze ook al een tijdje en heb ook aardige verwachtingen, goed project met layer2.finance en pas gelanceerde cBride.

Helaas is altijd de 90 dagen stake optie uitverkocht bij Binance, moet het dan maar doen met de 60 dagen, ook niet verkeerd met 13% APY.

HODL Selderij

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Iemand die op Enzyme durft te gokken? Al 3 keer zelfde patroon
https://www.coinbase.com/price/enzyme

115->95
120->100
125->(105->130)?

[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
roflexx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:05:
Geen stakingreward voor dot op bitvavo?
Bij nieuwe munten zijn nog niet alle functies meteen werkend. Ik kan me voorstellen dat staking ook later wordt geactiveerd aangezien ze dat bij alle andere coins wel doen indien mogelijk.

"This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Het ziet er allemaal rooskleurig uit :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:35:
Merk er weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
[...]

Oh ja en een flufje icp.
Bagholder ICP? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
Ik wel in iedergeval.. Gelukkig maken de casinocoins genoeg winst om de pijn te verzachten. Als ICP de 10$ raakt koop ik met die winst wat extra bij om m'n gemiddelde aankoopprijs te verlagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Roses are red...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Nopheros schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

Ik wel in iedergeval.. Gelukkig maken de casinocoins genoeg winst om de pijn te verzachten. Als ICP de 10$ raakt koop ik met die winst wat extra bij om m'n gemiddelde aankoopprijs te verlagen.
Kan gebeuren, ik was ook bijna ingestapt. Ik heb nog een grote zak CHZ -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Jack Dorsey, die gast die Twitter heeft opgericht, heeft het goed bekeken trouwens. Met z'n Square, Cash App en nu gaat 'ie ook nog even AfterPay overnemen :P (overigens niet de Nederlandse, dat is eenzelfde bedrijf met hetzelfde doel, maar geen onderdeel ervan).

Meer geldbesteding, meer lenen (betaal later) en ondertussen met crypto de inflatie tegengaan? :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
StevenzeN schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:48:
[...]

Kan gebeuren, ik was ook bijna ingestapt. Ik heb nog een grote zak CHZ -O-
Ach is ook m'n enige bag na jaren bezig zijn met crypto, weet ik ook een keer hoe dat voelt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Richh schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:50:
Jack Dorsey, die gast die Twitter heeft opgericht, heeft het goed bekeken trouwens. Met z'n Square, Cash App en nu gaat 'ie ook nog even AfterPay overnemen :P (overigens niet de Nederlandse, dat is eenzelfde bedrijf met hetzelfde doel, maar geen onderdeel ervan).

Meer geldbesteding, meer lenen (betaal later) en ondertussen met crypto de inflatie tegengaan? :)
Ahhh, ik dacht al, dat is toch helemaal niet groot, Klarna bijvoorbeeld is veel groter.

Ravencoin moet het voor mij doen deze week als ik ETH zo zie.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:10
-W0kk3L- schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:35:
Het verhaal erachter is net even anders dan BTC / ETH / Alts.

DYOR ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:29
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lnmo7BMy_GicHm0EecI76jP_lc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JD0FOpzJNoJ5WGOMYtv7jSZw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Shots fired.

Geen liefdesbaby tussen Michael 'hopium' van de Poppe en Madelon Vos dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:29
Dan moet je roodkleurig zeggen, niet rooskleurig :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Partypsych schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Dan moet je roodkleurig zeggen, niet rooskleurig :(:)
One grap too deep :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:21

Darrell

Fiat moonboy

DCA 50 usd zoiets. Dus dat komt nog wel goed.

Of niet :X

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 03-08-2021 14:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
En de Bitvavo munt van vandaag is SOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:28:

[Twitter]
Solletje komt er net lekker door, dus op 34.7 USD gekocht, vertrouw op je bindend financieel advies.

Op het steeds opnieuw inloggen na bevalt Bitvavo mij wel goed, lekker snel, kopen/verkopen met realtime koersen, site overzichtelijk en dat het in euro's is stoort me niet zo, volg de koersen daar niet, alleen op het dashboard de winst/verlies.

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:39:
[...]

Solletje komt er net lekker door, dus op 34.7 USD gekocht, vertrouw op je bindend financieel advies.
Vertrouw op mijn bindend advies en je wordt gegarandeerd rammend rijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:05:
Shots fired.

[Twitter]

Geen liefdesbaby tussen Michael 'hopium' van de Poppe en Madelon Vos dus...
Weer een prima voorbeeld van een paar omhoog gevallen zelfbenoemde Crypto toeters die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en elkaar via SM af proberen te maken. Wie er ook ooit begonnen is met deze onzin onderling, diep triest om zulke zaken te posten over elkaar en heen en weer te gaan lopen "bashen".

Dit soort volk moet zichzelf nog veel serieuzer gaan nemen, dan kan het nog gezellig worden.

Edit, ik ga de popcorn weer klaarzetten en neem om 17:00 uur een koude Liefmans op ijs erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 03-08-2021 15:39 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Weer een prima voorbeeld van een paar omhoog gevallen zelfbenoemde Crypto toeters die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en elkaar via SM af proberen te maken. Wie er ook ooit begonnen is met deze onzin onderling, diep triest om zulke zaken te posten over elkaar en heen en weer te gaan lopen "bashen".

Dit soort volk moet zichzelf nog veel serieuzer gaan nemen, dan kan het nog gezellig worden.
Michael tekent bij de koers ALTIJD een klein dipje naar beneden en dan een raket naar boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:28:

[Twitter]
Bitvavo is goed bezig qua portfolio.

Nu nog ff munteenheden ($) toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vanaf vandaag mogen bitcoin en cryptocurrency-partijen weer adverteren op Google

Vandaag is een nieuwe update uitgerold betreffende het advertentiebeleid van Google. Hierdoor mogen cryptocurrency walletpartijen en exchanges van over de hele wereld weer advertenties plaatsen op de hoofdpagina van Google, op YouTube, Gmail en Blogger. Voorlopig mogen deze advertenties alleen gericht zijn op Amerikaanse gebruikers.
Artikel: https://nieuws.btcdirect.eu/google-advertenteis-bitcoin/ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Michael tekent bij de koers ALTIJD een klein dipje naar beneden en dan een raket naar boven.
Ik bedoel, wat is het nut van dit soort posts over elkaar? Behalve dan dat je weet dat er weer een reactie zal komen. Uiteindelijk beschadig je vooral jezelf met dit soort kleuterspeelplein gedrag.

Excuus aan de kleuters welke dit al niet meer doen.

Aan Crypto adoptie zal het niet meehelpen in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eL2hB8S-4PnAqKLqgszjlFNfqFg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HKKvOD1omN49KqFZ5xBD3UcC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 03-08-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alleen Amerika? Maar ik lees hier altijd dat die elke dag verkopen zodra ze wakker worden.... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:46:
[...]

Alleen Amerika? Maar ik lees hier altijd dat die elke dag verkopen zodra ze wakker worden.... :+
Ja dat doen ze omdat ze geen advertenties ervan zien, dan denken ze dat het toch niet wat is. Nu met de advertenties gebeurt dat helemaal niet meer natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
RSR is vanmorgen door met een fijne jump door de resistance heen gebroken. Nu hopen dat het doorzet naar het volgende niveau 0.04350. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SG1kJJe0AAm3LzH3gBvGQewRNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BUYVAoYR5xkOv2F9zy9Zd5IY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:47:
[...]

Ja dat doen ze omdat ze geen advertenties ervan zien, dan denken ze dat het toch niet wat is. Nu met de advertenties gebeurt dat helemaal niet meer natuurlijk :+
Thanks, dat ik dat zelf niet kon verzinnen. Tweakers strikes again *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:44:
[...]

Ik bedoel, wat is het nut van dit soort posts over elkaar? Behalve dan dat je weet dat er weer een reactie zal komen. Uiteindelijk beschadig je vooral jezelf met dit soort kleuterspeelplein gedrag.

Excuus aan de kleuters welke dit al niet meer doen.

Aan Crypto adoptie zal het niet meehelpen in ieder geval.

[Afbeelding]
Als iemand in mijn twitter feed aan de coke is..? :+

Ach ja, eens iemand anders dan die Sander Schimmelpennick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Sja, hoe moeilijk kan het zijn... een veelgevraagde optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Zijn ze nog zo sneaky bezig met hun prijzen ?
Blijft gevaarlijk zulke ''veredelde'' broker exchange achtig iets met die dunne orderboekjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:50:
[...]

Als iemand in mijn twitter feed aan de coke is..? :+

Ach ja, eens iemand anders dan die Sander Schimmelpennick.
Haha, al zitten ze met:Dat mag nooit een excuus voor zulk gedrag zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Slux schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Zijn ze nog zo sneaky bezig met hun prijzen ?
Blijft gevaarlijk zulke ''veredelde'' broker exchange achtig iets met die dunne orderboekjes
De staking is inderdaad flink aan verandering onderhevig. Op Binance is dat niet anders overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:50:
[...]

Sja, hoe moeilijk kan het zijn... een veelgevraagde optie.
"Staat op de roadmap, datum onbekend" zegt men op support.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Edit, ik ga de popcorn weer klaarzetten en neem om 17:00 uur een koude Liefmans op ijs erbij.
U bent een vrouwmensch?

@Richh

Madelon, Didi en al die andere crypto fam vind ik ook wel een beetje eng, eerlijk gezegd. Lekker met z'n allen in Tulum klef doen met elkaar en dan cursussen aanbieden over hoe je ook net als zijzelf binnen een half jaar met je reet op een strandstoel in Tulum kan zitten. Oftewel, influencers gonna influence. Sowieso, wat is er met Tulum aan de hand, ook qua technofeestjes pretenderen ze daar het nieuwe Ibiza te zijn. Vrij vermoeiend.

Dit gezegd hebbende, heb ik in het begin van mijn crypto reis - nu alweer zo'n 8 maanden geleden - veel Madelon Vos gekeken. Vaak toegankelijke video's, goede uitleg, basis TA. Nu geef ik de voorkeur aan Michaël en DoopieCash qua Nederlandstalig.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:03:
[...]

U bent een vrouwmensch?

@Richh

Madelon, Didi en al die andere crypto fam vind ik ook wel een beetje eng, eerlijk gezegd. Lekker met z'n allen in Tulum klef doen met elkaar en dan cursussen aanbieden over hoe je ook net als zijzelf binnen een half jaar met je reet op een strandstoel in Tulum kan zitten. Oftewel, influencers gonna influence. Sowieso, wat is er met Tulum aan de hand, ook qua technofeestjes pretenderen ze daar het nieuwe Ibiza te zijn. Vrij vermoeiend.

Dit gezegd hebbende, heb ik in het begin van mijn crypto reis - nu alweer zo'n 8 maanden geleden - veel Madelon Vos gekeken. Vaak toegankelijke video's, goede uitleg, basis TA. Nu geef ik de voorkeur aan Michaël en DoopieCash qua Nederlandstalig.
Laatste keer dat ik keek niet, maar qua alcohol wel degelijk. Ik kan zeer genieten van kriek bier, een Baileys zo nu en dan of een long island iced tea. Edit: vergeet ik een goede dessert port zoals Otima 30 years.

Ik denk gewoon een stuk minder mannelijk, das alles :).

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 03-08-2021 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:42
Oeh, zie nu dat mijn 37,8k gehit is...

Not sure if to be happy, or not :/

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:04:
[...]

Laatste keer dat ik keek niet, maar qua alcohol wel degelijk. Ik kan zeer genieten van kriek bier, een Baileys zo nu en dan of een long island iced tea. Edit: vergeet ik een goede dessert port zoals Otima 30 years.

Ik vind een kriekje of liefmans ook zeer verfrissend tussen de trays Schultenbräu door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:08:
[...]

Ik vind een kriekje of liefmans ook zeer verfrissend tussen de trays Schultenbräu door.
Ik neem soms een flesje Schultenbrau tussen de blikken door, voor de afwisseling of als ik wat te vieren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Warre's heeft geen 30er van de Otima serie. het is 10, 20 of een colheita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Erazzzer schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:12:
[...]

Warre's heeft geen 30er van de Otima serie. het is 10, 20 of een colheita.
Ik ben heel stellig even naar de kast gelopen om een foto te nemen van de fles van 30 jaar, maar daar stonden inderdaad de 10 & 20 jaar mij aan te kijken :). Snap ik gelijk waarom ik 2 jaar geleden nogal wazig werd aangekeken toen ik naar een flesje van 30 jaar vroeg bij de slijter.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:11:
[...]

Ik neem soms een flesje Schultenbrau tussen de blikken door, voor de afwisseling of als ik wat te vieren heb.
Doe maar duur :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja je moet wat om je te onderscheiden van het gepeupel hè 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik dronk wel eens glas ijskoude Hugo limonade mee met mijn vrouw op een hete zomerdag. Tot groot vermaak van mijn neef.

Ik zei dan altijd maar; ach, ik ben mans genoeg voor een glas vrouwendrank. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ngangatar schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:14:
[...]

Ik ben heel stellig even naar de kast gelopen om een foto te nemen van de fles van 30 jaar, maar daar stonden inderdaad de 10 & 20 jaar mij aan te kijken :). Snap ik gelijk waarom ik 2 jaar geleden nogal wazig werd aangekeken toen ik naar een flesje van 30 jaar vroeg bij de slijter.

_/-\o_
En in Nederland heeft Albert Heijn exclusiviteit op Warre's, dus een slijter zal sowieso gek opkijken als je om een Otima vraagt :D

Maar absoluut een leuk portje voor zijn prijs. Ook bijzonder dat je hem koud moet drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Erazzzer schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:24:
[...]

En in Nederland heeft Albert Heijn exclusiviteit op Warre's, dus een slijter zal sowieso gek opkijken als je om een Otima vraagt :D

Maar absoluut een leuk portje voor zijn prijs. Ook bijzonder dat je hem koud moet drinken.
Koud is die inderdaad een stuk beter te haggelen.
Bij AH zijn ze overigens met kleine regelmaat in de aanbieding voor 50% in de fysieke winkels.

Om het maar weer even over crypto te hebben, moonsoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ETH heeft nog een half uur om de 2590 te halen, wordt krap.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
JDx schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:29:
ETH heeft nog een half uur om de 2590 te halen, wordt krap.
Want? Mist hij dan de bus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DaCoTa schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

Want? Mist hij dan de bus?
Nee de bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Of de bear
Pagina: 1 ... 81 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!