Ja die telt mee. Ik check dagelijks de gemiddelde BNB hoeveelheid die meetelt voor de bepaling van de levels en sinds ik 1 BNB heb gekocht en gelijk heb gestaked, loopt die gemiddelde elke dag gestaag op.MF Doom schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:14:
Telt de BNB die ik in locked staking en/of in flexible savings heb mee voor de cashback op de Binance visa debet card? Zijn er verder nog aandachtspunten naast de gemiddelde van 30 dagen regel?
Ah, kijk daar word ik blij van. Bedankt!Tartarus schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:22:
[...]
Ja die telt mee. Ik check dagelijks de gemiddelde BNB hoeveelheid die meetelt voor de bepaling van de levels en sinds ik 1 BNB heb gekocht en gelijk heb gestaked, loopt die gemiddelde elke dag gestaag op.
Is er iemand die de rekensom heeft gemaakt voor meer dan 1 BNB en het % cash back? Mijn gevoel zegt me dat het risico enorm is toegenomen (koersschommelingen) na de 2%.
Nee die telt niet mee. Dacht ik eerst van wel maar is dus niet. Ik heb nu 1.1bnb gewoon in mn spot wallet staan en nu nog een paar dagen en dan heb ik 1bnb gemiddeld voor de 2% cashbackMF Doom schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:14:
Telt de BNB die ik in locked staking en/of in flexible savings heb mee voor de cashback op de Binance visa debet card? Zijn er verder nog aandachtspunten naast de gemiddelde van 30 dagen regel?
Precies op 40.000 afgeketst omhoog, Nice!
Nu hopelijk daar boven blijven en door richting de 44k+
Nu hopelijk daar boven blijven en door richting de 44k+
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik had 1 BNB in de BNB vault en die telde wel mee.roflexx schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:53:
[...]
Nee die telt niet mee. Dacht ik eerst van wel maar is dus niet. Ik heb nu 1.1bnb gewoon in mn spot wallet staan en nu nog een paar dagen en dan heb ik 1bnb gemiddeld voor de 2% cashback
En ik lees op Binance dit:
* BNB monthly average balance means the average holdings of BNB in your Binance wallets for a period of 29 days before yesterday. The amount of the BNB in the column is the minimum amount for being qualified to the respected cashback level. For example, if your BNB monthly average balance is 5 BNB, which is between 1 BNB for the 2nd level and 10 BNB for the 3rd level, you are assigned to Card level 2 and get 2% cashback on your purchases.
Dat zou dus inhouden dat ook je Earn Wallet meetelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 02-08-2021 00:57 ]
Flufje op 40, flufje op 38, flufje op 36?K-Wulf schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:06:
Zal lastig worden om weer een instapmoment te kiezen....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waar koop ik dit?Taro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:57:
Kwam deze zojuist tegen bij een Facebook advertentie, heb hem besteld voor aan de muur. Prachtig stukje kunst
[Afbeelding]
Weekly close beneden 21W EMA kan nog
uiteraard verwacht ik dat ksm wel de $500 aantikt en DOT $69 ik ga het bv niet in Doge steken 👀JDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:54:
[...]
Heb op Bitvavo ook gekeken naar staking, even als voorbeeld gooi je er 100 euro op, moet je een jaar wachten op wat is het 4 euro? Dan moet je toch wel zeker weten dat die munt niet 4% daalt in de tussentijd, anders was het allemaal nutteloos.
Of zijn er ook mensen die hun hele spaargeld in USDC gooien en dan die 400 euro pakken elk jaar? Of hoeveel geld je ook maar hebt, voor het gemak 10k genomen.
Puur voor het staken zou je toch geen munt kiezen dan? Wat ik me wel kan voorstellen is dat munten die je kan staken stabieler zijn omdat mensen ze langer vasthouden.
nothing stops this train
Yes yes, de hard fork, reuze benieuwd
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Maar weer beetje gekocht alvastJDx schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:33:
[...]
Toch vraag ik me af of we deze pump niet gaan cancellen.
[Afbeelding]
En weer sideways op de 39,5k. Hoop het niet hoor, maar kweenie.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Laat je niet leiden door emotie! Emotie moet je met crypto uitzetten
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
prima dit. ff adempauze en close boven de 21ma. niets aan de hand dus
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier ook!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nee dat telt niet mee, tijdje geleden al achter gekomen toen m'n gemiddelde slechts enorm traag opliep. Bovendien: bronMF Doom schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:14:
Ik heb 'm gewoon bij de card staan op de 2e plek, heb ik meteen een reservepotje als ik per ongeluk vergeet genoeg EUR te XLM-en.
[ Voor 15% gewijzigd door Wiley99 op 02-08-2021 07:38 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De vault telt sowieso mee. Daar heb ik ze in staan.
Duurde even voordat ik die rode bal zag.
Wat moet je hier nou mee?
Heb nog steeds aardig wat ADA in mijn PF en deze begint steeds meer op een shitcoin te lijken als ik hem afspiegel tegen bv KSM, DOT, LINK. Dus even wat nieuws gaan zoeken hoe Cardano ervoor staat en dan kom je dit tegen:
Oke oke, ze zitten dus niet stil, hebben iets verkocht en denken nog dit kwartaal live te kunnen gaan! HODL!!
Maar dan 1 bericht verder:
Aaaaand the bullish momentum is gone!
Heb nog steeds aardig wat ADA in mijn PF en deze begint steeds meer op een shitcoin te lijken als ik hem afspiegel tegen bv KSM, DOT, LINK. Dus even wat nieuws gaan zoeken hoe Cardano ervoor staat en dan kom je dit tegen:
https://www.crypto-inside...elijk-nog-in-dit-kwartaalEerste Cardano (ADA) DEX haalt $1,5 miljoen op, lancering mogelijk nog in dit kwartaal
Oke oke, ze zitten dus niet stil, hebben iets verkocht en denken nog dit kwartaal live te kunnen gaan! HODL!!
https://www.crypto-inside...ndt-door-bearish-patroon/Cardano (ADA) koers kan tot 90% dalen, waarschuwt bekende analist Peter Brandt door bearish patroon

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Lekker goedkoop bijkopen!BTFD schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:00:
[...]
https://www.crypto-inside...ndt-door-bearish-patroon/
God morks in wysterious ways.
Goedkoper ga ik ze niet meer krijgen ben ik bang, kruiwagen vol opgepikt tussen de 1.05 & 1.10$, dus staat nu op leuke winst, alleen vind ik hem op de daily echt zielig uitzien en zodoende op onderzoek gegaan wat te verwachten en dan helpen 2 volledig tegenstrijdige berichten niet echt mee!
En die pump van gisteren is meteen weer de kop ingedrukt
[ Voor 6% gewijzigd door BTFD op 02-08-2021 08:15 ]
Note to myself: De weekend dip start op maandag.
2e week op rij al, pfff
2e week op rij al, pfff
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
vorige week maandag was het een up van 5.5%..D_Jeff schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:19:
2e week op rij al, pfff
Eerst flufje BTC erbij op het dipje, dan doe ik met je mee.
-- edit, kanonne, ik heb ze wel eens slechter getimed zeg...
[ Voor 14% gewijzigd door Servor op 02-08-2021 08:50 ]
ADA volgt nu gewoon BTC een beetje (zoals 9 op de 10 coins), dat maakt hem juist stable op het moment.BTFD schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Goedkoper ga ik ze niet meer krijgen ben ik bang, kruiwagen vol opgepikt tussen de 1.05 & 1.10$, dus staat nu op leuke winst, alleen vind ik hem op de daily echt zielig uitzien en zodoende op onderzoek gegaan wat te verwachten en dan helpen 2 volledig tegenstrijdige berichten niet echt mee!
En die pump van gisteren is meteen weer de kop ingedrukt
Sowieso heeft ada al een mooie groei doorgemaakt, ik hou ze persoonlijk lekker vast in het portfolio en ga er vanuit dat ada flink mee gaat stijgen wanneer BTC dat gaat doen
PS5
Je koos precies de juiste volgordeServor schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:39:
[...]
Eerst flufje BTC erbij op het dipje, dan doe ik met je mee.
-- edit, kanonne, ik heb ze wel eens slechter getimed zeg...
En eindigt ook op maandag?D_Jeff schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:19:
2e week op rij al, pfff
Zojuist alles naar de Ledger verplaatst om te holden, zal de koers de komende tijd in de gaten houden en wellicht een SL instellen om grote schade te voorkomen!kernie schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:40:
ADA volgt nu gewoon BTC een beetje (zoals 9 op de 10 coins), dat maakt hem juist stable op het moment.![]()
Sowieso heeft ada al een mooie groei doorgemaakt, ik hou ze persoonlijk lekker vast in het portfolio en ga er vanuit dat ada flink mee gaat stijgen wanneer BTC dat gaat doen
OT:
ETH bezig aan zijn 13de groene candle!!!

Edit:
Wat blijft het toch eigenlijk belachelijk om een BTC withdrawal te doen vanaf Binance!
0.00057 BTC oftewel 20 euro fee..

[ Voor 18% gewijzigd door BTFD op 02-08-2021 08:59 ]
BTC, ETH, RVN, ICX 
QNT?
QNT?

Hopelijk beweegt QNT terug wat maar vrees er voor.
Ik heb nu wat coins op een exchange staan en wil deze verplaatsen naar een wallet. Ik weet alleen niet zo goed welke wallet te kiezen. Welke gebruiken jullie en waarom?
Haha idd, dat is echt een hoop gestres en paniek om die marges. Die gaat zijn pensioen niet redden met zo’n nervositeitJW04 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 23:27:
[...]
Dude, met die kleine marges kun je ook wel even wachten tot die weer bij de 1995 komt waarop jij je comfortabel voelt om te verkopen. Ik snap jou ongeduldige houding en trades totaal niet. Of verwacht je iedere keer dat ETH de 1995 nooit meer haalt?
Goed om te weten.Wiley99 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 07:34:
[...]
Nee dat telt niet mee, tijdje geleden al achter gekomen toen m'n gemiddelde slechts enorm traag opliep. Bovendien: bron
Ik heb 'm gewoon bij de card staan op de 2e plek, heb ik meteen een reservepotje als ik per ongeluk vergeet genoeg EUR te XLM-en.
Heb mijn BNB gelijk uit locked staking gehaald.
Heb je zelf al onderzoek gedaan? Zo nee, zie de OP. Hint: Trustwallet of MetaMask zijn goede vertrekpunten.Sethro schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
Ik heb nu wat coins op een exchange staan en wil deze verplaatsen naar een wallet. Ik weet alleen niet zo goed welke wallet te kiezen. Welke gebruiken jullie en waarom?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
En als het om een groot bedrag gaat, zou ik er meerdere nemen om zo het risico te spreiden!Sethro schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
Welke gebruiken jullie en waarom?
Nou nou.
Pensioen is tegen die tijd pas op je 92e met uitbetaling van waardeloze FIAT. Niet te druk om maken.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb zelf wel goede ervaringen met die coinbase wallet, als je echt LT holder bent dan zou je naar een Trezor of ledger kunnen kijken, die laatste heeft wat geschiedenis m.b.t. een NAW hack waar ze niet open in zijn geweest.Sethro schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
Toch best wat sell pressure zo
Edit, zie dat veel shitcoins in BTC pair aardig in de plus staan. Slecht teken imo
Edit, zie dat veel shitcoins in BTC pair aardig in de plus staan. Slecht teken imo
[ Voor 58% gewijzigd door anti elppa op 02-08-2021 10:51 ]
Plan voor vandaag is net als gisteren deel BTC naar ETH sturen en sats sprokkelen. ETH/BTC ziet er erg sterk uit naar mijn idee.
Prima toch, of had je gedacht (of gehoopt) dat we in één keer door zouden stoten naar 44k+?anti elppa schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:37:
Toch best wat sell pressure zo
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
nee tuurlijk niet, zie mijn post van 7.13 vandaag. wat me alleen zorgen baard is het verliezen van de 21ma aan shitcoins......Jedi_Pimp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:29:
[...]
Prima toch, of had je gedacht (of gehoopt) dat we in één keer door zouden stoten naar 44k+?
bnb vault telt wel mee 🙂MF Doom schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 00:14:
nothing stops this train
De activiteit in SC is bearish momenteel.
ff 2 vragen.
Ik 'handel' (nauwelijks nu btw) via Bitvavo en Binance.
99% mobiel. Nu vind ik BV niet handig omdat ik het liefst werk met SL's of OCO's en dat gaat niet (handig) via de BV app.
Op BV heb ik nu eigenlijk alleen maar ADA en XRP staan.
1) is het verstandig om alles naar binance over te zetten? (mag geen getallen noemen maar trust me, BV is hooguit een leuke vakantie
).
2) hoe kan ik dat het handigst doen? simpelweg verkopen. uitbetalen, saldo opvoeren bij binance en daar weer ADA en XRP kopen? Of kan dit makkelijker via een Wallet overboeking?
Het enige dat ik dan ga missen is volgens mij de ADA staking toch?
99% mobiel. Nu vind ik BV niet handig omdat ik het liefst werk met SL's of OCO's en dat gaat niet (handig) via de BV app.
1) is het verstandig om alles naar binance over te zetten? (mag geen getallen noemen maar trust me, BV is hooguit een leuke vakantie
2) hoe kan ik dat het handigst doen? simpelweg verkopen. uitbetalen, saldo opvoeren bij binance en daar weer ADA en XRP kopen? Of kan dit makkelijker via een Wallet overboeking?
[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 02-08-2021 11:50 ]
Ik zit toch vooral naar de hardware wallets te kijken. Maar er zijn er veel te koop. Ledger Nano S lijkt voor de hand te liggen.Jedi_Pimp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:28:
[...]
Heb je zelf al onderzoek gedaan? Zo nee, zie de OP. Hint: Trustwallet of MetaMask zijn goede vertrekpunten.
Ah, okay. Ik heb een Nano S gekocht eerder dit jaar en zou met terugwerkende kracht liever een X hebben gehaald in verband met het aantal verschillende coins.Sethro schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:54:
[...]
Ik zit toch vooral naar de hardware wallets te kijken. Maar er zijn er veel te koop. Ledger Nano S lijkt voor de hand te liggen.
SC?StevenzeN schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:49:
De activiteit in SC is bearish momenteel.
hahaha
Omzetten naar XLM of TRX op BV en transactiefeeloos naar Binance versturen. Je moet wel je binance wallet adres whitelisten dmv van screen capture en dit werkt enkel via Chrome.readytoflow schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:49:
ff 2 vragen.
1) is het verstandig om alles naar binance over te zetten? (mag geen getallen noemen maar trust me, BV is hooguit een leuke vakantie).
KAVA gaat moon! dat muntje wat is er zo speciaal aan? 👀
kijk eens naar weekly chart KAVA/BTC, een uptrend!👀
ADA/BTC op weelky ook interessant, verwacht een ADA dump or dump soon....
kijk eens naar weekly chart KAVA/BTC, een uptrend!👀
ADA/BTC op weelky ook interessant, verwacht een ADA dump or dump soon....
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 02-08-2021 12:21 ]
nothing stops this train
Quant is ook wel een lekker valnet soms, weet ook niet precies hoe en waarom sommige munten het opeens goed doen als de rest het niet goed doet. Zou leuk zijn, als er meer verschil is, zoals nu ook weer een beetje tussen BTC en ETH.
Pumps en dumps hetzelfde, maar de algehele lijn bij BTC vlak en bij ETH stijgend.
Helaas als de groten flink dalen zie je amper muntjes terug in de Top Gainers lijsten.
Behalve UNUS SED LEO dan
Pumps en dumps hetzelfde, maar de algehele lijn bij BTC vlak en bij ETH stijgend.
Helaas als de groten flink dalen zie je amper muntjes terug in de Top Gainers lijsten.
Behalve UNUS SED LEO dan
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 02-08-2021 12:15 ]
https://finance.yahoo.com...oin-mining-094746397.html
Waarom worden er toch zoveel fake berichtjes door bulls en bears de wereld ingeschoten
Waarom worden er toch zoveel fake berichtjes door bulls en bears de wereld ingeschoten
Omdat het kan en mag en zo lang het niet gereguleerd word zal dat ook altijd zo blijven helaas.Jnaaazer schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:21:
Heel dubbel gevoel erbij want regulatie wil je niet met crypto maar als het ooit volwassen zou worden dan moet je wel.
Omdat het werkt blijkbaar.Jnaaazer schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:21:
In de gereguleerde aandelen markt heb je ook zat fake berichten. Crypto is echt niet veel anders. Hooguit op een meer intensere niveau.Slux schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:25:
[...]
Omdat het kan en mag en zo lang het niet gereguleerd word zal dat ook altijd zo blijven helaas.
Heel dubbel gevoel erbij want regulatie wil je niet met crypto maar als het ooit volwassen zou worden dan moet je wel.
Belangen… zit je long dan belang bij bullish nieuws. Zit je short of heb je de boot gemist dan heb je belang bij bearish nieuws.Jnaaazer schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:21:
Daarnaast zie je de wat invloedrijkere personen in crypto ook regelmatig hun eigen bags fudden, om lager in te kunnen kopen of omdat ze nog aan het accumuleren zijn.
En journalisten die klakkeloos wat overnemen van een anonieme Twitteraar met een cartoon profiel foto.
Zitten we soms in alt-season? Al mijn alts vliegen behoorlijk omhoog tov BTC.
precies dat dus, overal wordt gemanipuleert. de aandelen markt bestaat al te lang om daar nog verandering in te doen.... crypto is nog vrij jong en wie weet kunnen de elite mensen nog crypto bannen. ik hoop zelf niet natuurlijk. het enige wat de elite willen is dat het normale volk gehoorzamen, arm blijven en het "normale" leven volgen.... dus arm blijven, elke kwartaal een prikkie halen, onze belasting betalen, dit terwijl geld niks waard is want hun printer staat 24/7 aan.
ben wel blij dat de covid pandemie gekomen is, dat moment ben ik pas wakker geworden over hoe de wereld 'deels' in elkaar zit..... crypto is daar een deel van..... en we zitten er nog vroeg bij. helaas wel een vrouw die nog niet ziet hoe het in elkaar zit anders had ik 80+% van mijn vermogen in crypto en aandelen zitten. zo nu en dan sluis ik wel kleine hoeveelheden naar degrio account 😉
ben wel blij dat de covid pandemie gekomen is, dat moment ben ik pas wakker geworden over hoe de wereld 'deels' in elkaar zit..... crypto is daar een deel van..... en we zitten er nog vroeg bij. helaas wel een vrouw die nog niet ziet hoe het in elkaar zit anders had ik 80+% van mijn vermogen in crypto en aandelen zitten. zo nu en dan sluis ik wel kleine hoeveelheden naar degrio account 😉
:strip_exif()/f/image/KUMGH7n6SudBJ1T0T2887RSb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 02-08-2021 13:03 ]
nothing stops this train
BTC is ongesteld.merauder schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:00:
Zitten we soms in alt-season? Al mijn alts vliegen behoorlijk omhoog tov BTC.
Ik geloof best in Bitcoin, maar dit plaatje laat mij altijd in de lach schieten.
Dit is puur een marketing tekening, en nog een goede ook want ik zie hem overal opduiken. Lets fomo some more.....
[ Voor 44% gewijzigd door Ngangatar op 02-08-2021 13:07 ]
Dat valt wel mee want het is strafbaar, probeer maar wat fake nieuws wat koers gevoelig is over bijvoorbeeld Shell te twitteren.lighting_ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:45:
[...]
In de gereguleerde aandelen markt heb je ook zat fake berichten. Crypto is echt niet veel anders. Hooguit op een meer intensere niveau.
Met crypto is dat niet het geval.
Dus als ik twitter, dat Shell een milieu vervuilende kut organisatie is zonder toekomst, dan zal de AFM of zelfs het OM mij gaan vervolgen? Ik ben niet meer helemaal thuis in het ondernemingsrecht maar er is genoeg blijven hangen om te weten dat dit onzin is.Slux schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Dat valt wel mee want het is strafbaar, probeer maar wat fake nieuws wat koers gevoelig is over bijvoorbeeld Shell te twitteren.
Pas als je enige voorkennis zou kunnen hebben (simpel verwoord) en daarmee enig voordeel zou kunnen behalen (cruciaal in deze) uit de daad, dan pas is er sprake van een financieel delict. Valt allemaal erg mee.
Dat klopt dat kan je ook rustig roepen want dat heeft natuurlijk geen invloed op een koers.JW04 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:18:
[...]
Dus als ik twitter, dat Shell een milieu vervuilende kut organisatie is zonder toekomst, dan zal de AFM of zelfs het OM mij gaan vervolgen? Ik ben niet helemaal thuis in het ondernemingsrecht maar er is genoeg blijven hangen om te weten dat die onzin is.
Pas als je enige voorkennis zou kunnen hebben (simpel verwoord) en daarmee enig voordeel zou kunnen behalen (cruciaal in deze) uit de daad, dan pas is er sprake van een financieel delict. Valt allemaal erg mee.
Het is anders als je zegt dat er een overname bod is of dat je bijvoorbeeld cijfers lekt dan wel manipuleert waardoor de koers omhoog om omlaag gaat.
Dan ben je gewoon de sjaak, zoek maar dat verhaal van dat cosmetica bedrijf Avlon geloof ik.
Lees dit maar
https://www.beurseffecten...r-het-plaatsen-van-orders
En linkje van de AFM
https://www.afm.nl/nl-nl/...en/beleggen/marktmisbruik
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 02-08-2021 13:34 ]
Puur door jaren lang flink te investeren. Precies de reden dat ze de prijs nu kunnen drukken.Glenn Hoddle schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:43:
[...]
Nee. Of anders, vertel, hoe hebben 'de whales' BTC van 8 cent naar 64k gepumpt? Ik ben wel geïnteresseerd in dat verhaal.
Maar.. jij denkt dat de Whales geen invloed hebben op de prijs? Vind ik eigenlijk een interessantere gedachte.
Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Helemaal eens.Ngangatar schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Ik geloof best in Bitcoin, maar dit plaatje laat mij altijd in de lach schieten.
Dit is puur een marketing tekening, en nog een goede ook want ik zie hem overal opduiken. Lets fomo some more.....
Plaatje heeft ook nog last van survivor bias aangezien ze alleen de succesvolle technologieën in dit plaatje hebben gestopt. Daarnaast is het ook nog zo dat: hoe nieuwe de tech, hoe sneller de adoptie. Dat zie je bij Bitcoin (helaas) ook niet terug. Vergelijk BTC voor de grap eens met de adoptie van Facebook/Youtube/Spotify. Ergo: zolang er geen brede use case is zal de adoptie ook (helaas) achterblijven.
En als het echt een store of value gaat worden zoals goud dan zal het ook een nice market blijven. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet veel waard gaat worden
Bekende analist......BTFD schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 08:00:
Wat moet je hier nou mee?![]()
[...]
https://www.crypto-inside...elijk-nog-in-dit-kwartaal
[...]
https://www.crypto-inside...ndt-door-bearish-patroon/
Gaan we weer
Als ik dat twitter is er alsnog niks aan de hand. Ik heb geen voorkennis, Ook al gaat het opeens viral en heeft het enig effect op de koers (wat helemaal niet evident is en dus bewezen moet worden) dan nog ben ik niet bang voor enige actie van het AFM/OM.Slux schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
Dat klopt dat kan je ook rustig roepen want dat heeft natuurlijk geen invloed op een koers.
Het is anders als je zegt dat er een overname bod is of dat je bijvoorbeeld cijfers lekt dan wel manipuleert waardoor de koers omhoog om omlaag gaat.
Dan ben je gewoon de sjaak, zoek maar dat verhaal van dat cosmetica bedrijf Avlon geloof ik.
Lees dit maar
https://www.beurseffecten...r-het-plaatsen-van-orders
En linkje van de AFM
https://www.afm.nl/nl-nl/...en/beleggen/marktmisbruik
Voorkennis en voordeel als gevolg van eerdere daad zijn in dit geval de rechtsvragen waarover de rechter zich moet buigen. Niet het feit dat ik onzin verspreid.
Moeilijke scheidslijn. Formeel klopt het idd. Als een nobody wat op Twitter typt zal niemand erop reageren. Doe je dat op een zogenaamde nieuws site is het een ander zaak. Naar mijn weten wordt er vaak niks mee gedaan. Overigens klopt het niet dat crypto vrij is van pump en dump. John McAfee is wel degelijk aangeklaagd door de Amerikaanse overheid voor zijn praktijken.Slux schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Dat valt wel mee want het is strafbaar, probeer maar wat fake nieuws wat koers gevoelig is over bijvoorbeeld Shell te twitteren.
Dat zeg ik toch, zulke berichten hebben helemaal geen invloed op de koersJW04 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:37:
[...]
Als ik dat twitter is er alsnog niks aan de hand. Ik heb geen voorkennis, Ook al gaat het opeens viral en heeft het enig effect op de koers (wat helemaal niet evident is en dus bewezen moet worden) dan nog ben ik niet bang voor enige actie van het AFM/OM.
Voorkennis en voordeel als gevolg van eerdere daad zijn in dit geval de rechtsvragen waarover de rechter zich moet buigen. Niet het feit dat ik onzin verspreid.
Het is wat anders als je gaat zeggen dat er bijvoorbeeld een overname bod is, dan ben je wel de sjaak.
Lees die linkjes maar daar staat het goed beschreven.
Oh ik dacht dat het alleen voor belasting ontduiking/witwassen was ?lighting_ schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:39:
[...]
John McAfee is wel degelijk aangeklaagd door de Amerikaanse overheid voor zijn praktijken.
Een mooi btc manipulatie voorbeeld is het Thether verhaal uit 2017
Begrijp niet hoe de man op 13cent uitkomt. Voor het bepalen van de target bij H&S kijk je vanaf top naar neklijn. Als ik datzelfde doe heb ik vanaf de top ($2,50) naar de neklijn ($1,00) een lijn t.w.v. $1,50. De lijn uitgezet naar beneden tov de neklijn kom je op -50cnt uit. Niet 13 cent.
Misschien gekeken naar een mogelijk dieperliggend supportlevel? maar uitgaand van die H&S zou je dus naar 0 en daaronder gaan... wat simpelweg niet kan.
Grappig in dat artikel staat dat de man heel vaak ongelijk heeft.
faal hier....... ik drukte per ongeluk op sign out in Kraken app.....nu kan ik niet meer inloggen omdat mijn 2fa device thuis ligt 😞
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:10:
faal hier....... ik drukte per ongeluk op sign out in Kraken app.....nu kan ik niet meer inloggen omdat mijn 2fa device thuis ligt 😞
:fill(white):strip_exif()/f/image/XKijviKSPhphKh7ljX0dea0l.png?f=user_large)

Maandag maakt zijn naam niet waar...
En donderdag ook al niet.knakworst schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:15:
Maandag maakt zijn naam niet waar...
Ben benieuwd of dit dan de pullback is tot 38.8/39k of we morgen nog een rode candle krijgen terug naar 36/37k.
Hard op weg naar die 38.8k in ieder geval
.

Was ergens wel te verwachten, buy orders klaar staan @ 38.8, 37.8 & 36.8K
Alles in de 30 regionen koop ik bij..
Ooit zal ik mijzelf daar dankbaar voor zijn!

Inderdaad, ben benieuwd of die gaat houden. Het is wel weer spannend op v3.aggr.trade. Koop en verkoop wisselt elkaar lekker rap op, zag ook al een rektje van 2 miljoen langskomen.
No stress, 39.3 alweer
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zolang we niet in de 36 range komen is mijn trade veilig. Voel er niet veel voor om geliquideerd te worden lol
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Duistere machten zijn weer lekker bezig.
Wie zegt ze nou eens een keer de halt toe?
Donkere wolken pakken zich samen, langzaam wordt het stil op de markt, in de verte klinkt...Tartarus schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:13:
Duistere machten zijn weer lekker bezig.
Bedoel je dat?
Maar daar zit mijn laatste batch buy ordersScuL schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:41:
Zolang we niet in de 36 range komen is mijn trade veilig. Voel er niet veel voor om geliquideerd te worden lol

Gezien het huidige sentiment in het topic even schaamteloos recyclen:
Een hysterische vrouw, in totale paniek, klampt je aan:
"Wat doe je hier nog, waarom ben je rustig? Waarom!? We gaan er allemaal aan! Jij niet? Wat is je geheim!? Vertel het me dan toch!!"
Kalm kijk je de vrouw, die totaal in paniek is, aan. Een tevreden lach vormt zich op je gezicht terwijl je in je hoofd druk bezig bent, Mexicaans of Italiaans vanavond?
Er komt een reddingswerker van Het Rode Kruis vanuit de versafdeling aangestormd, vreemd genoeg niet voorafgegaan maar gevolg door twee blauwhelmen van de VN. Met ferme toon maar toch wat trilling in zijn stem begint de reddingswerker tegen jou en de vrouw die zich nog altijd volledig in paniek aan jouw jas vastklampt:
"Kom mensen, hier is niets meer te halen, er kunnen nog vier mensen in de helikopter naar hoger gelegen terrein, kom nou toch"
Hysterisch gillend laat de vrouw jou los en voegt zich bij de reddingswerker, terwijl ze je aan blijft staren.
"Hij.. hij... hij is gek!!" schreeuwt ze. "Hij wil niet mee, hij mag niet mee, ik vertrouw hem niet, het is toverij, hij is de duivel, schiet hem neer!" schreeuwt ze nu wanhopig naar één van de blauwhelmen.
De blauwhelm richt zich tot jou: "meneer, geen idee waar mevrouw het hier over heeft, maar komt u mee of niet?"
Kalm en vastberaden reageer je. "Nee, meneer, ik moet nog boodschappen doen, zal ik Mexicaans of Italiaans koken vanavond, wat denkt u?"
"Ik zei het toch, hij is bezeten!!", gilt de vrouw.
"Wat bezielt u, waarom gaat u niet gewoon mee" probeert de reddingswerker je te overtuigen, "waarom denkt u dit aan te kunnen, te kunnen overleven?"
Je glimlach wordt breder terwijl je, je keel schraapt en rustig, op laag volume zegt: "buy the dip"
Terwijl je het uitspreekt besef je, je: het wordt Mexicaans vanavond, nacho's met een dip, heerlijke comfort food. Rekteroni heb je ook al te vaak gehad de afgelopen tijd.
De gezichten van de blauwhelmen, de reddingswerker en de vrouw voor je verschieten. Dacht je dat ze al serieus keken, dan kom je bedrogen uit. Strakke koppen, bloedserieus. Geen spier die zich nog vertrekt.
De mannen en de vrouw gaan rechtop staan, rechten hun rug, schouders breed en de borst naar voren. De blauwhelmen salueren. Daarna keren ze zich abrupt om en lopen weg, terwijl de blauwhelm die nog geen woord gesproken heeft zegt, "houdt je taai, de hoop van de wereld is op jou gericht".
Nog even voel je in je zak, ja de Ledger zit er nog, met bergen USDT klaar voor als de dip zijn dieptepunt bereikt. Je kijkt naar de met bloed overstroomde vloer, "hmm, hooguit twee centimeter", mompel je terwijl je twee avocado's in je mandje gooit, "dat gaat nog wel even duren, bij kniehoogte stap ik weer in". Bij de kassa leg je een briefje uit vervlogen tijden in een lege kassalade, als je het je goed herinnert werden die briefjes Euries genoemd, of iets in die richting althans.
Als je buiten komt denk je in de verte het geronk van Lambo's te horen. "Zou het dan toch al zover zijn, dat kan toch niet, dan zou de dip helemaal niet diep genoeg zijn", hoor je jezelf denken. Het gerommel wordt luider en komt van achter je, je kijkt om en nu wordt je glimlach nog een stuk breder, het blijkt een tsunami van bloed die zich al bulderend een weg door de straten baant. Dit is de dip waar je op gerekend hebt, komt je zwemdiploma ook nog eens van pas.
Op de één of andere manier zag ik het meteen helemaal voor me:Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:13:
Ik beeld mij dan in dat ik fluitend door de supermarkt loop en mijn winkelmandje vul, terwijl ik tot mijn knieën in het bloed sta en buiten de wereld in de fik staat.
Maar misschien heb ik ook wel een kronkel in mijn hoofd en moet ik dit soort dingen gewoon voor mijzelf houden.
"Wat doe je hier nog, waarom ben je rustig? Waarom!? We gaan er allemaal aan! Jij niet? Wat is je geheim!? Vertel het me dan toch!!"
Kalm kijk je de vrouw, die totaal in paniek is, aan. Een tevreden lach vormt zich op je gezicht terwijl je in je hoofd druk bezig bent, Mexicaans of Italiaans vanavond?
Er komt een reddingswerker van Het Rode Kruis vanuit de versafdeling aangestormd, vreemd genoeg niet voorafgegaan maar gevolg door twee blauwhelmen van de VN. Met ferme toon maar toch wat trilling in zijn stem begint de reddingswerker tegen jou en de vrouw die zich nog altijd volledig in paniek aan jouw jas vastklampt:
"Kom mensen, hier is niets meer te halen, er kunnen nog vier mensen in de helikopter naar hoger gelegen terrein, kom nou toch"
Hysterisch gillend laat de vrouw jou los en voegt zich bij de reddingswerker, terwijl ze je aan blijft staren.
"Hij.. hij... hij is gek!!" schreeuwt ze. "Hij wil niet mee, hij mag niet mee, ik vertrouw hem niet, het is toverij, hij is de duivel, schiet hem neer!" schreeuwt ze nu wanhopig naar één van de blauwhelmen.
De blauwhelm richt zich tot jou: "meneer, geen idee waar mevrouw het hier over heeft, maar komt u mee of niet?"
Kalm en vastberaden reageer je. "Nee, meneer, ik moet nog boodschappen doen, zal ik Mexicaans of Italiaans koken vanavond, wat denkt u?"
"Wat bezielt u, waarom gaat u niet gewoon mee" probeert de reddingswerker je te overtuigen, "waarom denkt u dit aan te kunnen, te kunnen overleven?"
Je glimlach wordt breder terwijl je, je keel schraapt en rustig, op laag volume zegt: "buy the dip"
Terwijl je het uitspreekt besef je, je: het wordt Mexicaans vanavond, nacho's met een dip, heerlijke comfort food. Rekteroni heb je ook al te vaak gehad de afgelopen tijd.
De gezichten van de blauwhelmen, de reddingswerker en de vrouw voor je verschieten. Dacht je dat ze al serieus keken, dan kom je bedrogen uit. Strakke koppen, bloedserieus. Geen spier die zich nog vertrekt.
De mannen en de vrouw gaan rechtop staan, rechten hun rug, schouders breed en de borst naar voren. De blauwhelmen salueren. Daarna keren ze zich abrupt om en lopen weg, terwijl de blauwhelm die nog geen woord gesproken heeft zegt, "houdt je taai, de hoop van de wereld is op jou gericht".
Nog even voel je in je zak, ja de Ledger zit er nog, met bergen USDT klaar voor als de dip zijn dieptepunt bereikt. Je kijkt naar de met bloed overstroomde vloer, "hmm, hooguit twee centimeter", mompel je terwijl je twee avocado's in je mandje gooit, "dat gaat nog wel even duren, bij kniehoogte stap ik weer in". Bij de kassa leg je een briefje uit vervlogen tijden in een lege kassalade, als je het je goed herinnert werden die briefjes Euries genoemd, of iets in die richting althans.
Als je buiten komt denk je in de verte het geronk van Lambo's te horen. "Zou het dan toch al zover zijn, dat kan toch niet, dan zou de dip helemaal niet diep genoeg zijn", hoor je jezelf denken. Het gerommel wordt luider en komt van achter je, je kijkt om en nu wordt je glimlach nog een stuk breder, het blijkt een tsunami van bloed die zich al bulderend een weg door de straten baant. Dit is de dip waar je op gerekend hebt, komt je zwemdiploma ook nog eens van pas.
Heb jij een plukje btc voor een voorraadje verdovende middelen ingewisseld ipv fiat? Hoe bedenk je dit op een maandag middag hahaYES schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:24:
Gezien het huidige sentiment in het topic even schaamteloos recyclen:
[...]
Op de één of andere manier zag ik het meteen helemaal voor me:

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit heb ik al veel eerder een keer gepost. Oorspronkelijk heb ik dit op dinsdagochtend 08:42 gepost en daarvoor geschreven, al is dat zo mogelijk nog zorgelijkertwit schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Heb jij een plukje btc voor een voorraadje verdovende middelen ingewisseld ipv fiat? Hoe bedenk je dit op een maandag middag haha![]()

Super bullish nieuws dit…
Maar DYOR.
Maar DYOR.
Market outlook for a new week $TSLA $AAPL #Bitcoin
— Anya (@anyatrades) 14 maart 2021
Sorry for unprofessional video and accent but I will work on improvement 😊 pic.twitter.com/zamabgCKiU
[ Voor 62% gewijzigd door MrMrq op 02-08-2021 15:38 ]
Maktub
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!