Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:03:
Mijn sell orders zijn net weer geraakt dus laat de weekend dip maar komen🙃
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PwGTdD0glkCTbDGbCAh7mkKs.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:03:
Mijn sell orders zijn net weer geraakt dus laat de weekend dip maar komen🙃
Als je BTC staked kan BTC ondertussen prima minder waard worden toch? De hoeveelheid BTC zelf wordt niet minder maar kan in $ prima dalen, coins die je staked raak je dus niet kwijt. Als ik het eerste deel van je verhaal lees dan heb ik het idee dat je staking verward met hefboom/leverage traden.Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:13:
Ik ben al tijdje inactief met mn coins. Dan begint staking op binance te kriebelen.
Is staking op binance veiliger dan elders? Want wat ik er zo van gelezen heb kan je pech hebben en dan is alles foetsie. Dat is nogal een risico ook al is die heel klein. Staat binance garant voor hun staking services?
Ik weet dat de opbrengst varieert per dag.
Dit schrijft een 3rd party:
Binance staking is entirely risk-free, and you are never going to lose the tokens you stake. However, the value of the token might diminish over time depending on the market movements. So you should only stake if you're going to hodl the token for a longer time.
Is dat zo?
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 30-07-2021 23:19 ]
Ja het ging een paar dagen mooi..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
1 COIN staken blijft 1 COIN, na 90 dagen kan die COIN wel 70 cent waard zijn in plaats van een euro.Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:13:
Ik ben al tijdje inactief met mn coins. Dan begint staking op binance te kriebelen.
Is staking op binance veiliger dan elders? Want wat ik er zo van gelezen heb (van staking in het algemeen) kan je pech hebben en dan is alles foetsie. Dat is nogal een risico ook al is die heel klein. Staat binance garant voor hun staking services?
Ik weet dat de opbrengst varieert per dag.
Dit schrijft een 3rd party:
Binance staking is entirely risk-free, and you are never going to lose the tokens you stake. However, the value of the token might diminish over time depending on the market movements. So you should only stake if you're going to hodl the token for a longer time.
Is dat zo?
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 30-07-2021 23:20 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Je kan beter met CAPSLOCK guy Walter Bloomberg een fud berichtje spindoctoren, Musk's tweets werken tegenwoordig een minuutje of drie.Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:17:
[...]
Ja het ging een paar dagen mooi..
What goes up must come down.
En wel tevreden met de procentjes![]()
Die rode kaars komt wel zal wel even met musk overleggen
Ja dat stukje snap ik wel, 1 btc is 1 btc. En nee ik verwar het niet, ik heb gelezen dat zo'n staking service waar je coins aan 'leent' kan vastlopen op een bad block en dan zijn je coins weg. Kan de website nu niet vinden, ik zoek nog even door.Nopheros schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Als je BTC staked kan BTC ondertussen prima minder waard worden toch? De hoeveelheid BTC wordt niet minder en die kun je ook zeker niet kwijtraken. Als ik het eerste deel van je verhaal lees dan heb ik het idee dat je staking verward met hefboom/leverage traden.
Of gehacked wordt...JDx schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:18:
[...]
Maar ineens kwijt kan niet, tenzij Binance failliet gaat?
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 23:22 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik zou m'n tijd daar verder niet aan verspillen en gewoon Binance gebruikenSunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:20:
[...]
Ja dat stukje snap ik wel, 1 btc is 1 btc. En nee ik verwar het niet, ik heb gelezen dat zo'n staking service waar je coins aan 'leent' kan vastlopen op een bad block en dan zijn je coins weg. Kan de website nu niet vinden, ik zoek nog even door.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 30-07-2021 23:23 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
5. Project failureSunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:20:
[...]
Ja dat stukje snap ik wel, 1 btc is 1 btc. En nee ik verwar het niet, ik heb gelezen dat zo'n staking service waar je coins aan 'leent' kan vastlopen op een bad block en dan zijn je coins weg. Kan de website nu niet vinden, ik zoek nog even door.
[ Voor 5% gewijzigd door Sunrise op 30-07-2021 23:28 ]
Ik zit al even te wachten op iemand die opeens binnenkomt over de volumes dit dat...Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
Bitcoin blijft toch weer op/onder die 40.9k hangen waar het eergisteren ook niet lukte, komop...
Dat is toch echt geniaal.. moet je je eens voorstellen je hebt een spaar rekening in euro's en krijgt de rente in in blikken tomaten pureeD_Jeff schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:25:
@Taro Niet vandaag helaas voor BTC
Qua Staking: ONT is een vreemde eend in de bijt.
Je zet ONT in staking en je krijgt ONG terug.
Denk dat we toch boven de 41k sluiten vandaag.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
Bitcoin blijft toch weer op/onder die 40.9k hangen waar het eergisteren ook niet lukte, komop...
Negatieve rente zelfs: "je bent lelijk, wat een kutdag, altijd maar regen, die Corona gaat ook niet weg, nutteloos gedoe die crypto's, sjonge jonge".twain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:
[...]
Dat is toch echt geniaal.. moet je je eens voorstellen je hebt een spaar rekening in euro's en krijgt de rente in in blikken tomaten puree
grapje natuurlijk, je krijgt helemaal geen rente
Net zoals je bij NEO GAS krijgt, bij VET VTHOR en waarschijnlijk nog wel een aantal andere voorbeelden.D_Jeff schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:25:
@Taro Niet vandaag helaas voor BTC
Qua Staking: ONT is een vreemde eend in de bijt.
Je zet ONT in staking en je krijgt ONG terug.
poging 3 in short succession!Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
Je bent nergens voor verzekerd, vindt er een rugpull plaats, dan ben je alles kwijt, daar kan bijv. Binance ook niets aan doen. Daarom alleen in solide projecten investeren, of het extra risico voor lief nemen, maar dan moet je ook op de blaren zitten als alles verdampt is.Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
[...]
5. Project failure
Before you put cash into any project, you need to make sure you understand it and the risks around it.
If the network you choose hits a stumbling block and goes out of business, you will likely lose all of the staked coins.
In other words, don't only consider projects that pay the highest rewards - but also research the fundamentals and technology as well.
https://www.the-sun.com/m...currencies-what-is-risks/
Maar dat gaat niet specifiek over binance maar over staking in het algemeen. Daarom vraag ik mij af of dit soort grappen bij binance ook kunnen voorkomen en is dat dan 'verzekerd' mocht het voorkomen.
Nu weet ik niet of een stumbling block iets technisch is of een metafoor voor tegenspoed met de betreffende coin.
En jij denkt dat iemand binance zou willen verzekeren.. die gasten hebben meer lijken in de kast dan hier op het kerkhof liggen.Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
[...]
Maar dat gaat niet specifiek over binance maar over staking in het algemeen. Daarom vraag ik mij af of dit soort grappen bij binance ook kunnen voorkomen en is dat dan 'verzekerd' mocht het voorkomen.
[ Voor 31% gewijzigd door twain4me op 30-07-2021 23:38 ]
Ik verslikte me hier bijnatwain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:
[...]
grapje natuurlijk, je krijgt helemaal geen rente
Ik begrijp dat een coin kan verdampen qua waarde in fiat maar dat bedoel ik niet. Zolang de coins maar niet kwijtraken vind ik het best. Stake alleen bnb en eth. Dus ik zoek alleen geruststelling dat de coins terugkomen bij een worst case scenario. Hoeveel ze dan waard zijn zien we dan wel weer.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:34:
[...]
Je bent nergens voor verzekerd, vindt er een rugpull plaats, dan ben je alles kwijt, daar kan bijv. Binance ook niets aan doen. Daarom alleen in solide projecten investeren, of het extra risico voor lief nemen, maar dan moet je ook op de blaren zitten als alles verdampt is.
Als je gewoon in de op Coinmarketcap hogere geliste coins staked, dan zal het doorgaans wel goedkomen. En vooral spreiden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Of ze op Binance in je spot wallet of staking staan maakt niet uit ivm "kwijtraken". Wat dat betreft kan je ze net zo veilig staken als niet staken.Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:39:
[...]
Ik begrijp dat een coin kan verdampen qua waarde in fiat maar dat bedoel ik niet. Zolang de coins maar niet kwijtraken vind ik het best. Stake alleen bnb en eth. Dus ik zoek alleen geruststelling dat de coins terugkomen bij een worst case scenario. Hoeveel ze dan waard zijn zien we dan wel weer.
Dan mag je nog snel wezenTaro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:
* Taro gaat alvast optimistische sell orders inplannen voor 43.5k t/m 44.5k (Iets hoger kan ook, maar ik wil extra zekerheid).
Verwacht je dat op dat punt de hamer valt die de bullmarket definitief de nek omdraait of is het gewoon zekerheid inbouwen? Of denk je sowieso dat dat niveau getest moet worden en dus een goede trade kans biedt?Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:
* Taro gaat alvast optimistische sell orders inplannen voor 43.5k t/m 44.5k (Iets hoger kan ook, maar ik wil extra zekerheid).
morgen een blik tomatenpuree naar de bank brengen dan maar?JDx schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:31:
[...]
Negatieve rente zelfs: "je bent lelijk, wat een kutdag, altijd maar regen, die Corona gaat ook niet weg, nutteloos gedoe die crypto's, sjonge jonge".
Gok niet dat ie dat verwacht. Daar zit de 200ma op de daily. Grote kans dat daar wat sellerij gaat gebeuren. En grote kans dat we er niet in 1x door komen. Net als nu met de 100ma. Dit zegt niet direct iets over of de bear over is of niet.YES schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:
[...]
Verwacht je dat op dat punt de hamer valt die de bullmarket definitief de nek omdraait of is het gewoon zekerheid inbouwen? Of denk je sowieso dat dat niveau getest moet worden en dus een goede trade kans biedt?
Dat is de MA200 (die daalt iedere dag iets, dus vandaar dat ik er wat onder ga zitten met de sell orders), daar zal de koers vast wel minimaal één keer flink op afketsen.YES schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:
[...]
Verwacht je dat op dat punt de hamer valt die de bullmarket definitief de nek omdraait of is het gewoon zekerheid inbouwen? Of denk je sowieso dat dat niveau getest moet worden en dus een goede trade kans biedt?
Volgens mij moet er eerst nog 2-3k bij voordat Bitcoin daar is, dat zal geen minutenwerk worden. Maar ze staan inmiddels ingesteld.
Jullie lachen mij waarschijnlijk uit maar voor mij persoonlijk staan ze het veiligst op Binance, ik ben echt een geval die z'n codes of crypto usb gadget zou kwijtraken.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Of ze op Binance in je spot wallet of staking staan maakt niet uit ivm "kwijtraken". Wat dat betreft kan je ze net zo veilig staken als niet staken.
Jij bent echt permabear of nietTaro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:
[...]
Ik geef het nu 60% kans dat de bullrun daar definitief eindigt deze cycle en 40% kans dat daarna weer een nieuwe ATH volgt tijdens deze cycle.
Kan ik mij helemaal voorstellen, geef je groot gelijk, je lijkt bewust bezig te zijn met risico's te overwegenSunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:47:
[...]
Jullie lachen mij waarschijnlijk uit maar voor mij persoonlijk staan ze het veiligst op Binance, ik ben echt een geval die z'n codes of crypto usb gadget zou kwijtraken.![]()
Goed dan ga ik eens een keer muntjes staken, een maandje, kijken hoe het bevalt,
Ja het was weer een beetje een bevestigingsvraag maar ik wilde iets meer van de inzichten van Taro lospeuteren en zijn reactie bevestigt mij in mijn idee om ook rond de MA200 deels uit te stappen, omdat het getest moet worden en een dip te verwachten is. Vandaar dat ik het vroeg.anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:44:
[...]
Gok niet dat ie dat verwacht. Daar zit de 200ma op de daily. Grote kans dat daar wat sellerij gaat gebeuren. En grote kans dat we er niet in 1x door komen. Net als nu met de 100ma. Dit zegt niet direct iets over of de bear over is of niet.
Metafoor ;-)Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
[...]
5. Project failure
Before you put cash into any project, you need to make sure you understand it and the risks around it.
If the network you choose hits a stumbling block and goes out of business, you will likely lose all of the staked coins.
In other words, don't only consider projects that pay the highest rewards - but also research the fundamentals and technology as well.
https://www.the-sun.com/m...currencies-what-is-risks/
Nu weet ik niet of een stumbling block iets technisch is of een metafoor voor tegenspoed met de betreffende coin.
Verstandig, want dit gaat in een korte tijd ook gewoon te hard voor een serieuze uitbraak vrees ik.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, maar meer in de vorm van anti-moonboy dan dat ik verwacht dat Bitcoin morgen op 3k staat. Misschien meer een pessimistische realist? Ik zie Bitcoin echt wel naar >100k gaan, maar niet per se deze cycle, of dit jaar nog. Maar ik sluit het ook niet uit en zou er ook niet van staan te kijken.
Bedankt voor je toelichting. Ik ga proberen die trade kansen ook te pakken, sats verzamelen. Het bevestigd wat ik zelf dacht/hoopte maar ik blijf toch vaak bevestiging zoeken, buiten de kans op het voortduren van de bull market want dat kan ik zelf echt totaal niet inschatten op het globale verloop van de halving cycle na.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:
[...]
Dat is de MA200 (die daalt iedere dag iets, dus vandaar dat ik er wat onder ga zitten met de sell orders), daar zal de koers vast wel minimaal één keer flink op afketsen.
Ik geef het nu 60% kans dat de bullrun daar definitief eindigt deze cycle en 40% kans dat daarna weer een nieuwe ATH volgt tijdens deze cycle.
Grote kans dat ik na de verkoop vlak onder de MA200 nog wel enkele keren opnieuw (en dus hopelijk lager) instap. Zijn vaak mooie trade momenten. En pas boven die lijn koop ik echt terug, want daarna ga ik weer enige tijd holden
Als na Wells Fargo ook andere groten crypto gaan aanbieden en er komt regulering wat betekent dat het mag en bedrijven kunnen het op hun balance sheet zetten zie ik wel nog een pump komen. Misschien gaan ze de prijs wel nog even naar 13k brengen om goedkoop in te kopen, al zal de prijs van nu ook wel nog goedkoop genoeg zijn als er eens de market cap 10 biljoen is.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:53:
[...]
Ja, maar meer in de vorm van anti-moonboy dan dat ik verwacht dat Bitcoin morgen op 3k staat. Misschien meer een pessimistische realist? Ik zie Bitcoin echt wel naar >100k gaan, maar niet per se deze cycle, of dit jaar nog. Maar ik sluit het ook niet uit en zou er ook niet van staan te kijken.
Ik ben gewoon altijd wat extra kritisch en terughoudend tov anderen. Ik tuin er niet zomaar in, maar mis daardoor soms ook wel wat kansen.
Haha i know. Ik moet juist iets minder optimistisch worden....word lastig want dat ben ik me hele leven al.....met alles.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:53:
[...]
Ik ben gewoon altijd wat extra kritisch en terughoudend tov anderen. Ik tuin er niet zomaar in, maar mis daardoor soms ook wel wat kansen.
Enkel de optimist heeft altijd gelijk met Bitcoin.anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:56:
[...]
Haha i know. Ik moet juist iets minder optimistisch worden....word lastig want dat ben ik me hele leven al.....met alles.
[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 31-07-2021 00:01 ]
https://opensea.io/seaart
Met zo'n bedrag kan je beginnen voor het shoppen van een 2e hands lamboKol Nedra schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:59:
[Afbeelding]
zie hier een leuke bug van een van mijn bagholder coin!
helaas klopt de prijs niet wat je ziet 😭
waarde als ik het wil verkopen op pcs is $0.11 🥲
Zijn analyses zijn idd meestal spot-on. Al deelt hij wel niet al zijn trades (helaas)Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:02:
Crypto Face heeft ook weer een goede dag met >400k in de plus (Nu live):
[YouTube: Another Day Another 300k LIVE $8,300,000 Bitcoin Ethereum XRP Trade]
Klopt, je ziet hem nooit een livestream starten met 400k in de min, maar let maar eens goed op de account equity rechts bovenin, die is niet bij iedere stream hoger dan de vorige keer. Dus hij deelt zijn verliezen niet, of hij onttrekt regelmatig geld uit het account.SlasZ schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:03:
[...]
Zijn analyses zijn idd meestal spot-on. Al deelt hij wel niet al zijn trades (helaas)
Oh absoluut. Ik zit er ook voor de longrun in. Dus voor de hodl pot komt het altijd goed tot nu toe.enomiss schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:
[...]
Enkel de optimist heeft altijd gelijk met Bitcoin.![]()
Wat maakt het uit of het vandaag of volgend jaar gebeurt. Voor de volgende halving zien we een nieuwe ATH. En niet zomaar eentje.
Ik vind het nu nog wat vroeg, de swings worden gewoon wat groter, zal pas eind dit jaar of volgend jaar richting 100k gaan naar mijn verwachting.
Geen idee of hij geld onttrekt of niet al hij heeft wel 2 accounts, voor lange trades die hij streamt en voor scalps. Hij is wel voorzichtig op zijn lange trades en denk niet dat hij nu nog veel grote verliezen draait. Heeft het geld ook niet meer nodig denk ik iig.Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:04:
[...]
Klopt, je ziet hem nooit een livestream starten met 400k in de min, maar let maar eens goed op de account equity rechts bovenin, die is niet bij iedere stream hoger dan de vorige keer. Dus hij deelt zijn verliezen niet, of hij onttrekt regelmatig geld uit het account.
[ Voor 14% gewijzigd door SlasZ op 31-07-2021 00:09 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of hij is gewoon een uithangbord is voor bybit en die zorgen wel dat hij een potje heeft om mee te traden.Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:04:
[...]
Klopt, je ziet hem nooit een livestream starten met 400k in de min, maar let maar eens goed op de account equity rechts bovenin, die is niet bij iedere stream hoger dan de vorige keer. Dus hij deelt zijn verliezen niet, of hij onttrekt regelmatig geld uit het account.
Je hebt de memo niet ontvangen van papa en Mam whale? De weekenddip is afgezegd.MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:08:
Hey wtf! Geen weekenddip?
Of komt die nog later?
Nope, die zijn niet meer bereikbaar dus geen memo helaas.Joosie200 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:11:
[...]
Je hebt de memo niet ontvangen van papa en Mam whale? De weekenddip is afgezegd.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nothing stops this train
Hoezo, hier had je genoeg tijd voor de afgelopen wekenPWSteal schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:32:
Van mij mag die drop naar 30k dollar regionen wel weer komen. Kan ik weer goedkoop inkopen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
43k moet ook nog kunnen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik moet gewoon werken dus technisch gezien is het geen weekend!MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:08:
Hey wtf! Geen weekenddip?
Of komt die nog later?
Ik denk dat we vrijwel zeker 60k-80k gaan zien in Q3/Q4 dit jaar. Of we dit jaar 100k halen, maybe not. Maar mijns inziens (lengthening cycles) zien we de top van deze cycle pas in 2022.enomiss schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:
[...]
Enkel de optimist heeft altijd gelijk met Bitcoin.![]()
Wat maakt het uit of het vandaag of volgend jaar gebeurt. Voor de volgende halving zien we een nieuwe ATH. En niet zomaar eentje.
Ik vind het nu nog wat vroeg, de swings worden gewoon wat groter, zal pas eind dit jaar of volgend jaar richting 100k gaan naar mijn verwachting.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 18% gewijzigd door BTFD op 31-07-2021 07:42 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Die komt van 2017 ja, dus dat is behoorlijk oud al voor een crypto.PlanR schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 07:53:
Neo komt ook van ver, is er nog niet hé
Daar hoor ik twee geluiden over. Volgens de ene analist gaat ie inzakken en volgens de ander gaat ie omhoog.stribi schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:
Wat is met Cardano? slaapstand?
stribi schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:
No Bitcoin = no altcoinstribi schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Give a Man a Fish, and You Feed Him for a Day. Teach a Man To Fish, and You Feed Him for a LifetimeSteffanS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:06:
Is er eigenlijk een goede site of telegram die meld welke munt gaat moonen of in een trend naar boven kan gaan ?
De grafiek lijkt ook meer op de silhouette van een dorp dan op de grafiek van een gemiddele shitcoin,MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:02:
[...]
Daar hoor ik twee geluiden over. Volgens de ene analist gaat ie inzakken en volgens de ander gaat ie omhoog.
https://magic8ballfortuneteller.com/SteffanS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:06:
Is er eigenlijk een goede site of telegram die meld welke munt gaat moonen of in een trend naar boven kan gaan ?
nothing stops this train
Hier zijn de sell orders vannacht geraakt vlak onder EN boven de 42k. Zat wat spreiding in. Ik ga de laatste tijd niet meer voor de grote percentages maar voor kleine plukjes en dat lijkt me voorlopig meer op te leveren.Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Shikata ga nai.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq