[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.075 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:03:
Mijn sell orders zijn net weer geraakt dus laat de weekend dip maar komen🙃
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfcayMgBYH9ZBADzg4BaRhb_TlQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PwGTdD0glkCTbDGbCAh7mkKs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Ik ben al tijdje inactief met mn coins. Dan begint staking op binance te kriebelen.
Is staking op binance veiliger dan elders? Want wat ik er zo van gelezen heb (van staking in het algemeen) kan je pech hebben en dan is alles foetsie. Dat is nogal een risico ook al is die heel klein. Staat binance garant voor hun staking services?
Ik weet dat de opbrengst varieert per dag.

Dit schrijft een 3rd party:
Binance staking is entirely risk-free, and you are never going to lose the tokens you stake. However, the value of the token might diminish over time depending on the market movements. So you should only stake if you're going to hodl the token for a longer time.

Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:13:
Ik ben al tijdje inactief met mn coins. Dan begint staking op binance te kriebelen.
Is staking op binance veiliger dan elders? Want wat ik er zo van gelezen heb kan je pech hebben en dan is alles foetsie. Dat is nogal een risico ook al is die heel klein. Staat binance garant voor hun staking services?

Binance staking is entirely risk-free, and you are never going to lose the tokens you stake. However, the value of the token might diminish over time depending on the market movements. So you should only stake if you're going to hodl the token for a longer time.

Is dat zo?
Als je BTC staked kan BTC ondertussen prima minder waard worden toch? De hoeveelheid BTC zelf wordt niet minder maar kan in $ prima dalen, coins die je staked raak je dus niet kwijt. Als ik het eerste deel van je verhaal lees dan heb ik het idee dat je staking verward met hefboom/leverage traden.

Ik stake BTC op Binance, werkt prima en 0 risico.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 30-07-2021 23:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ja het ging een paar dagen mooi..
What goes up must come down.

En wel tevreden met de procentjes O-)

Die rode kaars komt wel zal wel even met musk overleggen >:)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:13:
Is staking op binance veiliger dan elders? Want wat ik er zo van gelezen heb (van staking in het algemeen) kan je pech hebben en dan is alles foetsie. Dat is nogal een risico ook al is die heel klein. Staat binance garant voor hun staking services?

Is dat zo?
1 COIN staken blijft 1 COIN, na 90 dagen kan die COIN wel 70 cent waard zijn in plaats van een euro.

Dan heb je dus 1,1 COIN (bij 10%), alleen is dat dan nog maar 77 cent ipv 1 euro. Maar ineens kwijt kan niet, tenzij Binance failliet gaat?

Ik weet eigenlijk niet of die percentages per jaar of per looptijd zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 30-07-2021 23:20 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ronald.42 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:17:
[...]

Ja het ging een paar dagen mooi..
What goes up must come down.

En wel tevreden met de procentjes O-)

Die rode kaars komt wel zal wel even met musk overleggen >:)
Je kan beter met CAPSLOCK guy Walter Bloomberg een fud berichtje spindoctoren, Musk's tweets werken tegenwoordig een minuutje of drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Nopheros schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:16:
[...]

Als je BTC staked kan BTC ondertussen prima minder waard worden toch? De hoeveelheid BTC wordt niet minder en die kun je ook zeker niet kwijtraken. Als ik het eerste deel van je verhaal lees dan heb ik het idee dat je staking verward met hefboom/leverage traden.
Ja dat stukje snap ik wel, 1 btc is 1 btc. En nee ik verwar het niet, ik heb gelezen dat zo'n staking service waar je coins aan 'leent' kan vastlopen op een bad block en dan zijn je coins weg. Kan de website nu niet vinden, ik zoek nog even door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
JDx schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:18:
[...]
Maar ineens kwijt kan niet, tenzij Binance failliet gaat?
Of gehacked wordt...

@Sunrise Een staking service op een exchange zal niet vastlopen.

Enige uitzondering op het geheel is overigens ETH, die kan je hier en daar wegzetten voor ETH 2.0, dan stake je ook en krijg je daar BETH of ander dividend voor, maar er is een kans dat ETH 2.0 nooit het licht zal zien, of pas over vele jaren en dan is het dus onzeker of je alles binnen bijv. 1 jaar weer terugkrijgt.

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 30-07-2021 23:22 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
@knakworst Een 3 minuten dip is net voldoende om 1 - 3% winst te kunnen pakken.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:20:
[...]

Ja dat stukje snap ik wel, 1 btc is 1 btc. En nee ik verwar het niet, ik heb gelezen dat zo'n staking service waar je coins aan 'leent' kan vastlopen op een bad block en dan zijn je coins weg. Kan de website nu niet vinden, ik zoek nog even door.
Ik zou m'n tijd daar verder niet aan verspillen en gewoon Binance gebruiken :P

Er zijn vast genoeg aanbieders te vinden die je inderdaad beter kunt overslaan. De grote exchanges werken echter prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 30-07-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin blijft toch weer op/onder die 40.9k hangen waar het eergisteren ook niet lukte, komop...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:20:
[...]

5. Project failure

Before you put cash into any project, you need to make sure you understand it and the risks around it.

If the network you choose hits a stumbling block and goes out of business, you will likely lose all of the staked coins.

In other words, don't only consider projects that pay the highest rewards - but also research the fundamentals and technology as well.

https://www.the-sun.com/m...currencies-what-is-risks/

Maar dat gaat niet specifiek over binance maar over staking in het algemeen. Daarom vraag ik mij af of dit soort grappen bij binance ook kunnen voorkomen en is dat dan 'verzekerd' mocht het voorkomen.

Nu weet ik niet of een stumbling block iets technisch is of een metafoor voor tegenspoed met de betreffende coin. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Sunrise op 30-07-2021 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
Bitcoin blijft toch weer op/onder die 40.9k hangen waar het eergisteren ook niet lukte, komop...
Ik zit al even te wachten op iemand die opeens binnenkomt over de volumes dit dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@Taro Niet vandaag helaas voor BTC

Qua Staking: ONT is een vreemde eend in de bijt.
Je zet ONT in staking en je krijgt ONG terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:45

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
D_Jeff schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:25:

Dat is toch echt geniaal.. moet je je eens voorstellen je hebt een spaar rekening in euro's en krijgt de rente in in blikken tomaten puree

grapje natuurlijk, je krijgt helemaal geen rente 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Denk dat we toch boven de 41k sluiten vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:
[...]

Dat is toch echt geniaal.. moet je je eens voorstellen je hebt een spaar rekening in euro's en krijgt de rente in in blikken tomaten puree

Negatieve rente zelfs: "je bent lelijk, wat een kutdag, altijd maar regen, die Corona gaat ook niet weg, nutteloos gedoe die crypto's, sjonge jonge".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
D_Jeff schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:25:

Net zoals je bij NEO GAS krijgt, bij VET VTHOR en waarschijnlijk nog wel een aantal andere voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 19:08
Van mij mag die drop naar 30k dollar regionen wel weer komen. Kan ik weer goedkoop inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Interessante site trouwens, net ontdekt via Tino: https://fiatleak.com/btc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laatste keer :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4OQ3BFMp0vY1NNjs9f6g8X_8GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0tMuosr5Gz1bBKp9tsnGDqpu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
poging 3 in short succession!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:24:
[...]

5. Project failure

Before you put cash into any project, you need to make sure you understand it and the risks around it.

If the network you choose hits a stumbling block and goes out of business, you will likely lose all of the staked coins.

In other words, don't only consider projects that pay the highest rewards - but also research the fundamentals and technology as well.

Maar dat gaat niet specifiek over binance maar over staking in het algemeen. Daarom vraag ik mij af of dit soort grappen bij binance ook kunnen voorkomen en is dat dan 'verzekerd' mocht het voorkomen.

Nu weet ik niet of een stumbling block iets technisch is of een metafoor voor tegenspoed met de betreffende coin. :D
Je bent nergens voor verzekerd, vindt er een rugpull plaats, dan ben je alles kwijt, daar kan bijv. Binance ook niets aan doen. Daarom alleen in solide projecten investeren, of het extra risico voor lief nemen, maar dan moet je ook op de blaren zitten als alles verdampt is.

Als je gewoon in de op Coinmarketcap hogere geliste coins staked, dan zal het doorgaans wel goedkomen. En vooral spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jaaa?

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/i.pinimg.com/originals/b3/f2/9f/b3f29fa65affe7d332f1b8561bdd007b.gif?ssl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
* Taro gaat alvast optimistische sell orders inplannen voor 43.5k t/m 44.5k (Iets hoger kan ook, maar ik wil extra zekerheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

En jij denkt dat iemand binance zou willen verzekeren.. die gasten hebben meer lijken in de kast dan hier op het kerkhof liggen.
maar ja je kan bij binance ook je coins kwijt raken. high risk high reward.

Het risico is o.a hacks, een coin waar de stekker uit gaat , CZ of een ander die er met de kas vandoor gaat etc.. er is geen garantstelling er is nagenoeg geen contole er is geen verzekering not your key not your coin.

risico kan je spreiden of verlagen door meerdere exchanges te kiezen.. maar uit eindelijk is het gewoon een kunstje zonder vangnet.

[ Voor 31% gewijzigd door twain4me op 30-07-2021 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

oNo

twain4me schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:
[...]
Ik verslikte me hier bijna :') _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou zeg het maar: vannacht 44k en na tien dagen pump it de kater komt later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:34:
[...]

Je bent nergens voor verzekerd, vindt er een rugpull plaats, dan ben je alles kwijt, daar kan bijv. Binance ook niets aan doen. Daarom alleen in solide projecten investeren, of het extra risico voor lief nemen, maar dan moet je ook op de blaren zitten als alles verdampt is.

Als je gewoon in de op Coinmarketcap hogere geliste coins staked, dan zal het doorgaans wel goedkomen. En vooral spreiden.
Ik begrijp dat een coin kan verdampen qua waarde in fiat maar dat bedoel ik niet. Zolang de coins maar niet kwijtraken vind ik het best. Stake alleen bnb en eth. Dus ik zoek alleen geruststelling dat de coins terugkomen bij een worst case scenario. Hoeveel ze dan waard zijn zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Doorbraak :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
Lekker dit. Long loopt lekker zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:39:
[...]

Ik begrijp dat een coin kan verdampen qua waarde in fiat maar dat bedoel ik niet. Zolang de coins maar niet kwijtraken vind ik het best. Stake alleen bnb en eth. Dus ik zoek alleen geruststelling dat de coins terugkomen bij een worst case scenario. Hoeveel ze dan waard zijn zien we dan wel weer.
Of ze op Binance in je spot wallet of staking staan maakt niet uit ivm "kwijtraken". Wat dat betreft kan je ze net zo veilig staken als niet staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Laatst online: 29-08 09:34
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:
* Taro gaat alvast optimistische sell orders inplannen voor 43.5k t/m 44.5k (Iets hoger kan ook, maar ik wil extra zekerheid).
Dan mag je nog snel wezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 23:48

YES

Moderator General Chat
Verwacht je dat op dat punt de hamer valt die de bullmarket definitief de nek omdraait of is het gewoon zekerheid inbouwen? Of denk je sowieso dat dat niveau getest moet worden en dus een goede trade kans biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:31:
[...]

Negatieve rente zelfs: "je bent lelijk, wat een kutdag, altijd maar regen, die Corona gaat ook niet weg, nutteloos gedoe die crypto's, sjonge jonge".
morgen een blik tomatenpuree naar de bank brengen dan maar?

misschien niet een heel goed idee, ik denk niet dat het gaat lukken om hem dan niet door de ruit te mieteren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunrise

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
*Lingo Modus*
GROOOOOOOOOOOEEEEEENNNNNNNNNNNN

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:
[...]

Verwacht je dat op dat punt de hamer valt die de bullmarket definitief de nek omdraait of is het gewoon zekerheid inbouwen? Of denk je sowieso dat dat niveau getest moet worden en dus een goede trade kans biedt?
Gok niet dat ie dat verwacht. Daar zit de 200ma op de daily. Grote kans dat daar wat sellerij gaat gebeuren. En grote kans dat we er niet in 1x door komen. Net als nu met de 100ma. Dit zegt niet direct iets over of de bear over is of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:
[...]

Dat is de MA200 (die daalt iedere dag iets, dus vandaar dat ik er wat onder ga zitten met de sell orders), daar zal de koers vast wel minimaal één keer flink op afketsen.

Ik geef het nu 60% kans dat de bullrun daar definitief eindigt deze cycle en 40% kans dat daarna weer een nieuwe ATH volgt tijdens deze cycle.

Grote kans dat ik na de verkoop vlak onder de MA200 nog wel enkele keren opnieuw (en dus hopelijk lager) instap. Zijn vaak mooie trade momenten. En pas boven die lijn koop ik echt terug, want daarna ga ik weer enige tijd holden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
-W0kk3L- schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:
[...]

Dan mag je nog snel wezen 8)7
Volgens mij moet er eerst nog 2-3k bij voordat Bitcoin daar is, dat zal geen minutenwerk worden. Maar ze staan inmiddels ingesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunrise
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:40:
[...]

Of ze op Binance in je spot wallet of staking staan maakt niet uit ivm "kwijtraken". Wat dat betreft kan je ze net zo veilig staken als niet staken.
Jullie lachen mij waarschijnlijk uit maar voor mij persoonlijk staan ze het veiligst op Binance, ik ben echt een geval die z'n codes of crypto usb gadget zou kwijtraken. ;)

Goed dan ga ik eens een keer muntjes staken, een maandje, kijken hoe het bevalt,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:
[...]

Ik geef het nu 60% kans dat de bullrun daar definitief eindigt deze cycle en 40% kans dat daarna weer een nieuwe ATH volgt tijdens deze cycle.
Jij bent echt permabear of niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Organisch naar de 47K lijkt me een strak plan, las er net een nieuwsbericht over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sunrise schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:47:
[...]

Jullie lachen mij waarschijnlijk uit maar voor mij persoonlijk staan ze het veiligst op Binance, ik ben echt een geval die z'n codes of crypto usb gadget zou kwijtraken. ;)

Goed dan ga ik eens een keer muntjes staken, een maandje, kijken hoe het bevalt,
Kan ik mij helemaal voorstellen, geef je groot gelijk, je lijkt bewust bezig te zijn met risico's te overwegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:44:
[...]

Gok niet dat ie dat verwacht. Daar zit de 200ma op de daily. Grote kans dat daar wat sellerij gaat gebeuren. En grote kans dat we er niet in 1x door komen. Net als nu met de 100ma. Dit zegt niet direct iets over of de bear over is of niet.
Ja het was weer een beetje een bevestigingsvraag maar ik wilde iets meer van de inzichten van Taro lospeuteren en zijn reactie bevestigt mij in mijn idee om ook rond de MA200 deels uit te stappen, omdat het getest moet worden en een dip te verwachten is. Vandaar dat ik het vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
[...]

5. Project failure

Metafoor ;-)
Het is niet alsof de transactie mislukt. Meer stumbling blocks zoals, financiële problemen, wetgeving, hacks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@Sunrise Op Bitvavo zet je de staking optie 1x aan en daarna is alles wat stakebaar is, automagisch in staking ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Verstandig, want dit gaat in een korte tijd ook gewoon te hard voor een serieuze uitbraak vrees ik.

Ik zie m heel graag de 45k doorbreken, maar dan is de procentuele stijging in een week haast 30%...
Liever even accumuleren voordat we een overduidelijke rejection krijgen straks, dat lijkt mij beter. Maar goed :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:49:
[...]

Jij bent echt permabear of niet :P
Ja, maar meer in de vorm van anti-moonboy dan dat ik verwacht dat Bitcoin morgen op 3k staat. Misschien meer een pessimistische realist? Ik zie Bitcoin echt wel naar >100k gaan, maar niet per se deze cycle, of dit jaar nog. Maar ik sluit het ook niet uit en zou er ook niet van staan te kijken.

Ik ben gewoon altijd wat extra kritisch en terughoudend tov anderen. Ik tuin er niet zomaar in, maar mis daardoor soms ook wel wat kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:
[...]

Dat is de MA200 (die daalt iedere dag iets, dus vandaar dat ik er wat onder ga zitten met de sell orders), daar zal de koers vast wel minimaal één keer flink op afketsen.

Grote kans dat ik na de verkoop vlak onder de MA200 nog wel enkele keren opnieuw (en dus hopelijk lager) instap. Zijn vaak mooie trade momenten. En pas boven die lijn koop ik echt terug, want daarna ga ik weer enige tijd holden :)
Bedankt voor je toelichting. Ik ga proberen die trade kansen ook te pakken, sats verzamelen. Het bevestigd wat ik zelf dacht/hoopte maar ik blijf toch vaak bevestiging zoeken, buiten de kans op het voortduren van de bull market want dat kan ik zelf echt totaal niet inschatten op het globale verloop van de halving cycle na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Ja, maar meer in de vorm van anti-moonboy dan dat ik verwacht dat Bitcoin morgen op 3k staat. Misschien meer een pessimistische realist? Ik zie Bitcoin echt wel naar >100k gaan, maar niet per se deze cycle, of dit jaar nog. Maar ik sluit het ook niet uit en zou er ook niet van staan te kijken.

Ik ben gewoon altijd wat extra kritisch en terughoudend tov anderen. Ik tuin er niet zomaar in, maar mis daardoor soms ook wel wat kansen.
Als na Wells Fargo ook andere groten crypto gaan aanbieden en er komt regulering wat betekent dat het mag en bedrijven kunnen het op hun balance sheet zetten zie ik wel nog een pump komen. Misschien gaan ze de prijs wel nog even naar 13k brengen om goedkoop in te kopen, al zal de prijs van nu ook wel nog goedkoop genoeg zijn als er eens de market cap 10 biljoen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Haha i know. Ik moet juist iets minder optimistisch worden....word lastig want dat ben ik me hele leven al.....met alles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://reactiongifs.me/wp-content/uploads/2014/04/nobody-cares-about-my-facebook-computer-guy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
anti elppa schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:56:
[...]

Haha i know. Ik moet juist iets minder optimistisch worden....word lastig want dat ben ik me hele leven al.....met alles.
Enkel de optimist heeft altijd gelijk met Bitcoin. ;)
Wat maakt het uit of het vandaag of volgend jaar gebeurt. Voor de volgende halving zien we een nieuwe ATH. En niet zomaar eentje.

Ik vind het nu nog wat vroeg, de swings worden gewoon wat groter, zal pas eind dit jaar of volgend jaar richting 100k gaan naar mijn verwachting.

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 31-07-2021 00:01 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBqqUN-H_uitCr9TZLoCUaWqkNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e4gutYCLJ0NqvKQ7GW88IgaB.jpg?f=fotoalbum_large

zie hier een leuke bug van een van mijn bagholder coin!
helaas klopt de prijs niet wat je ziet 😭

waarde als ik het wil verkopen op pcs is $0.11 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:59:
[Afbeelding]

zie hier een leuke bug van een van mijn bagholder coin!
helaas klopt de prijs niet wat je ziet 😭

waarde als ik het wil verkopen op pcs is $0.11 🥲
Met zo'n bedrag kan je beginnen voor het shoppen van een 2e hands lambo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypto Face heeft ook weer een goede dag met >400k in de plus (Nu live):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Zijn analyses zijn idd meestal spot-on. Al deelt hij wel niet al zijn trades (helaas) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SlasZ schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:03:
[...]

Zijn analyses zijn idd meestal spot-on. Al deelt hij wel niet al zijn trades (helaas) :)
Klopt, je ziet hem nooit een livestream starten met 400k in de min, maar let maar eens goed op de account equity rechts bovenin, die is niet bij iedere stream hoger dan de vorige keer. Dus hij deelt zijn verliezen niet, of hij onttrekt regelmatig geld uit het account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:
[...]

Wat maakt het uit of het vandaag of volgend jaar gebeurt. Voor de volgende halving zien we een nieuwe ATH. En niet zomaar eentje.

Ik vind het nu nog wat vroeg, de swings worden gewoon wat groter, zal pas eind dit jaar of volgend jaar richting 100k gaan naar mijn verwachting.
Oh absoluut. Ik zit er ook voor de longrun in. Dus voor de hodl pot komt het altijd goed tot nu toe.
Mijn post ging meer over short term...en leverage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:04:
[...]

Klopt, je ziet hem nooit een livestream starten met 400k in de min, maar let maar eens goed op de account equity rechts bovenin, die is niet bij iedere stream hoger dan de vorige keer. Dus hij deelt zijn verliezen niet, of hij onttrekt regelmatig geld uit het account.
Geen idee of hij geld onttrekt of niet al hij heeft wel 2 accounts, voor lange trades die hij streamt en voor scalps. Hij is wel voorzichtig op zijn lange trades en denk niet dat hij nu nog veel grote verliezen draait. Heeft het geld ook niet meer nodig denk ik iig.
De trade van nu heeft hij al een paar dagen, en het was een risico zei hij zelf al gaf hij op Discord wel aan dat de prijs waarschijnlijk nog hoger zou gaan (evt na een dip). Ik had de dip groter verwacht iig :)

[ Voor 14% gewijzigd door SlasZ op 31-07-2021 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Hey wtf! Geen weekenddip?

Of komt die nog later?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik kom net terug van uit eten en zie opeens moon. What happened?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:04:
[...]

Of hij is gewoon een uithangbord is voor bybit en die zorgen wel dat hij een potje heeft om mee te traden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:08:

Of komt die nog later?
Je hebt de memo niet ontvangen van papa en Mam whale? De weekenddip is afgezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:11:
[...]

Je hebt de memo niet ontvangen van papa en Mam whale? De weekenddip is afgezegd. :+
Nope, die zijn niet meer bereikbaar dus geen memo helaas.

Moon dan maar! oOo _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
bnb en ada lopen nog achter, when moon?

eth gaat er ook vandoor 👌
nog 5 dagen tot launch, fomo moon? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
Gewoon doorrammen, de run is nog niet over en we gaan gewoon de 200k groeten.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

188k in september

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:52
PWSteal schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:32:
Van mij mag die drop naar 30k dollar regionen wel weer komen. Kan ik weer goedkoop inkopen :)
Hoezo, hier had je genoeg tijd voor de afgelopen weken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Gaan we nou nog 42k op daily close doen? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
42k!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 01:51:
Gaan we nou nog 42k op daily close doen? :P
43k moet ook nog kunnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
That escalated quickly.

Ik ga op 1 oor, met het gemak waarop ie vanaf 39k overal doorheen raast is 44k om 4:44u aan de beurt? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
hoogste close sinds 19 mei!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isXwRGi5jAoSsSz2tjEuGQI_Wbw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xv6ePB7P3QlTbyaIPVQhWI7v.png?f=user_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:09
MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 00:08:

Of komt die nog later?
Ik moet gewoon werken dus technisch gezien is het geen weekend!
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-09 19:03
Neo gaat een partij omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
enomiss schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:
[...]

Ik denk dat we vrijwel zeker 60k-80k gaan zien in Q3/Q4 dit jaar. Of we dit jaar 100k halen, maybe not. Maar mijns inziens (lengthening cycles) zien we de top van deze cycle pas in 2022.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:31
10 groene candles op de daily! :9~

Kan er nog één bij?! Zou mij wel goed uitkomen gezien de sell orders..
Ach, en anders mijn avatar weer eer aan doen! :+

[ Voor 18% gewijzigd door BTFD op 31-07-2021 07:42 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Dacht vannacht even shit, maar voor het slapen eruit gegaan was niet zo erg nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58
NEO O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Neo komt ook van ver, is er nog niet hé

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PlanR schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 07:53:
Neo komt ook van ver, is er nog niet hé
Die komt van 2017 ja, dus dat is behoorlijk oud al voor een crypto.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAHZsTr4FxNWyinFWqus2Zzn4Lg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rk67w1ktosNYBwQOZ1qESqeD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
Wat is met Cardano? slaapstand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

stribi schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:
Daar hoor ik twee geluiden over. Volgens de ene analist gaat ie inzakken en volgens de ander gaat ie omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LrlchC3x5Efzbr4BeqlyZMrZYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jcwqxz1X6ycSuiWXVXb2SYOh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:10
No Bitcoin = no altcoin

Laat eerst Bitcoin maar pumpen, altjes mogen later 😉

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is er eigenlijk een goede site of telegram die meld welke munt gaat moonen of in een trend naar boven kan gaan ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

SteffanS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:06:
Is er eigenlijk een goede site of telegram die meld welke munt gaat moonen of in een trend naar boven kan gaan ?
Give a Man a Fish, and You Feed Him for a Day. Teach a Man To Fish, and You Feed Him for a Lifetime :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MicroWhale schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:02:
[...]

Daar hoor ik twee geluiden over. Volgens de ene analist gaat ie inzakken en volgens de ander gaat ie omhoog.
De grafiek lijkt ook meer op de silhouette van een dorp dan op de grafiek van een gemiddele shitcoin,
Ik kan er slecht hoogte van krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrkETXYavRDuZAg97znVBtZLQAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPTEOnR9Nt8xixi9HNPkVj7c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

SteffanS schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:06:
https://magic8ballfortuneteller.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Cardano gaat naar de $3.5 en BTC gaat naar 69k.......

maar een andere analist (youtuber met schreeuwemde thumbnail) zegt dat Cardano naar $0.69 gaat en BTC naar 35k.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@twain4me Dat schreef ik van de week al - ADA is in zomerslaap
Kon er net een stuiver uithalen.
-
--
ARK - Damm
+12 cent in 24h

(en niet kopen hea :X )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hier zijn de sell orders vannacht geraakt vlak onder EN boven de 42k. Zat wat spreiding in. Ik ga de laatste tijd niet meer voor de grote percentages maar voor kleine plukjes en dat lijkt me voorlopig meer op te leveren.

Sats groeien gestaag en ook bij ETH gaat dat lekker, zeker de afgelopen 3 weken is het bingo.

Wellicht laat ik nog te veel gains liggen soms maar dat voelt beter als continue te lang wachten zoals 2 maanden geleden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Ngangatar Het voordeel van jouw aanpak is dat je tussendoor al meer winst realiseert en mocht Bitcoin niet verder stijgen, dan blijf ik met niet ingevulde sell orders zitten :) Aan de andere kant kan Bitcoin een grote move maken die je dan mist, dus voor beide is wat te zeggen.

Dus prima tactiek en in ieder geval relatief veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 18:17
RLC gaat ook hard. :) Daar heb ik flink van ingekocht tijdens de dip. Zit iemand anders hier ook in?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@Shinobi-vs-Gast Das indd een lekkere Pump, ja.
Nu voor je hopen dat de dump extra laat komt ;)

Pagina: 1 ... 74 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!