Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Haal maar snel weg, plaats hem op 45kRonald.42 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:53:
Ik heb een verkoop order op 40,5 k staan maar die is niet gevuld.. 🤔
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Idd, 40.5 is iets wat als ie het haalt dan gaat ie ook wel verder denk ik.
Denk ik... had 'm dan in die regionen eerder op 40.1 of 41.1 gezet, niet op 40.5 iig.
Denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 28-07-2021 20:57 ]
Daar was ik al bang voor.. hork

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Pumpela Tetherson?
Edit: hoewel??? * knakworst zoekt 41k babe...
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 28-07-2021 21:00 ]
Hij had hem wel even geraakt maar niet gevuld..JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:56:
[...]
Idd, 40.5 is iets wat als ie het haalt dan gaat ie ook wel verder denk ik.
Denk ik... had 'm dan in die regionen eerder op 40.1 of 41.1 gezet, niet op 40.5 iig.
Denk ik.
Maar ik ben de minste ook niet, dus hij staat nu op 45K we gaan het beleven en anders hodl
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Geld is op.knakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:58:
Dat optimisme hier, je zou bijna een short willen openen. Het was een mooi herstel maar ik zie het nog niet doorzetten?
Ik snap dat er bezwaar is tegen minderjarige BTC babes. Ik hebt echter ook wel wat bezwaren tegen de over datum babes, necrofilie moeten we ook niet willen, toch?
Zag laatst dat Kate Beckinsale een nieuwe (slechte) film heeft, ze was eergister jarig (van 26-07-1973), dus dat mag wel de 48K't babe worden.JW04 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Ik snap dat er bezwaar is tegen minderjarige BTC babes. Ik hebt echter ook wel wat bezwaren tegen de over datum babes, necrofilie moeten we ook niet willen, toch?
Mochten we vandaag nog een keer onder en boven de 40k gaan doe ik wel een derde poging.JW04 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Hoop dat Jaapio het stokje niet definitief heeft overgegeven.mentalozzie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:16:
Ik weet het niet Knakworst... hoeveel kansen gaan we je nog geven?
Ik heb niet zoveel verstand van vrouwen.JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:17:
[...]
Hoop dat Jaapio het stokje niet definitief heeft overgegeven.
Ik zou niet durven de 44k en >64k te posten.
Overigens is die van 41k volgens mij helemaal in orde, hopelijk kan ik haar straks posten
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 28-07-2021 21:23 ]
Zo eerst de herkansing voor 40kknakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Ik heb niet zoveel verstand van vrouwen.
Ik zou niet durven de 44k en >64k te posten.
Overigens is die van 41k volgens mij helemaal in orde, hopelijk kan ik haar straks posten
hodled to long

Verwijderd
Dat maakt twee van ons, meneer.
Maargoed. Ik weet ook niet hoe een auto precies werkt, maar kan er wel in rijden.
Anyhow, short term bearish betekent dat we gewoon long term bullish kunnen zijn.
Ik heb weer wat hulp op Twitter gevonden.
:strip_exif()/f/image/zDH5WtkTwWtjGQhbGdOlYfvh.jpg?f=fotoalbum_large)
[Twitter: https://twitter.com/100trillionUSD/status/1420387779700219904]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met een beetje geluk pakt hij nog terug...K-Wulf schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:26:
Dump incoming
Alle gemiddelden liggen heel dicht bij elkaar. Ik schat dat deze nog wel even doorgaat...
[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 28-07-2021 21:37 ]
Als je Olympische atleten kiest, mag ik er dan eentje voorstellen?knakworst schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:35:
Wordt een beetje saai zo.
[Afbeelding]
https://www.eurosport.nl/...thormeyer-markus-1459670/
:fill(white):strip_exif()/f/image/mC2cljzllYYiuEGVbAG3gKmQ.png?f=user_large)
Ja ja, voor een vriend: https://www.instagram.com/alicasmd/
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Ook niet mijn smaak maar persoonlijk vind ik dit wel beter.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qH7JdXDs0rKDL8TT2BPQ4iXL.jpg?f=user_large)
Uit nieuwsgierigheid, wat heb je gedaan met AXS? Ik houd hem redelijk goed in de gaten na jouw post, maar zie tot nu toe niets spannends.
We zijn een dag verder en jij bent niet iemand die zo’n soort muntje lang vasthoudt, wel?
(Zal je zien als ik op “plaats reactie “ druk, dat AXS als een raket naar boven schiet
(Ik gun het jullie))
Zit nu overigens op een hotelkamer, dus hou even alleen BTC in de gaten.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ben benieuwd wat er na 22:00 gebeurt dan is er meestal ook wel wat actie
Idem. (Alleen houd ik dit topic in de gaten. Lang leve HODL’ers)Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:54:
Zit nu overigens op een hotelkamer, dus hou even alleen BTC in de gaten.
En thanks. Gooi ik hem meteen uit mijn favorieten.
Fijne vakantie (hopelijk is het niet voor werk)
Wat komt er? Ik heb net een Triple Karmeliet besteld. Komt eraan zegt ze-W0kk3L- schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:08:
Hier komt tie...
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:15:
[...]
Zag laatst dat Kate Beckinsale een nieuwe (slechte) film heeft, ze was eergister jarig (van 26-07-1973), dus dat mag wel de 48K't babe worden.

Zero.
Verwijderd
De template van de 40k kwam straight uit mijn meme app, wist niet dat de dames die daar op stonden destijds toen de foto gemaakt is blijkbaar minderjarig waren

Die '40k babe' meme ging dan ook niet echt om de babes maar meer om het bizarre feit dat kopen op de toenmalige ATH in december 2017 (een absolute buy high) ooit zou veranderen naar een buy low.
Ik begrijp je/jullie wel en val niemand persoonlijk aan.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:17:
[...]
De template van de 40k kwam straight uit mijn meme app, wist niet dat de dames die daar op stonden destijds toen de foto gemaakt is blijkbaar minderjarig warenhet is daarnaast best een bekend meme format. Google maar eens op: 'girls whispering meme'.
Die '40k babe' meme ging dan ook niet echt om de babes maar meer om het bizarre feit dat kopen op de toenmalige ATH in december 2017 (een absolute buy high) ooit zou veranderen naar een buy low.
Maar ook jij zal sommige reacties gelezen hebben (op die foto) wat niet kan en hoort.
En ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd van ons op 30+ ligt.
Maar deze “moraalridder” heeft genoeg gezeurd en zal er niets meer van zeggen zodat het topic gezellig blijft
streamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:26:
[...]
Ik begrijp je/jullie wel en val niemand persoonlijk aan.
Maar ook jij zal sommige reacties gelezen hebben (op die foto) wat niet kan en hoort.
Maar deze “moraalridder” heeft genoeg gezeurd en zal er niets meer van zeggen zodat de het topic gezellig blijft
Fixed
Sorry gaat niet, heb een biertje en een telefoon beet terwijl ik peaky blinds kijk.K-Wulf schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:30:
Hold on to your butts!
Goed om scherp te blijven, de volgende keer even een topicreport aanmakenstreamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:26:
[...]
Maar deze “moraalridder” heeft genoeg gezeurd en zal er niets meer van zeggen zodat het topic gezellig blijft
Dank. Wilde ook al op de quote knop rammen maar zag dat jij hem al verbeterde.
Thanks.
Ik ben een rasechte Nederlander. Maar ik hoor echt niet bij sommige woorden of het de/het is.
Raar maar waar
Dus over onze taal heb ik ook een mening
(Ik begin dr discussie niet weer
Och d en t of dt verknoei ik ook regelmatig.streamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Thanks.
Ik ben een rasechte Nederlander. Maar ik hoor echt niet bij sommige woorden of het de/het is.
Raar maar waar
Dus over onze taal heb ik ook een mening
(Ik begin dr discussie niet weer)

Zal zo nog eens wat op die groene knop rammen anders komen we nooit op die 45K

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald.42 op 28-07-2021 22:39 ]
Verwijderd
Ja, je hebt daarmee ook wel een punt.streamnl schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:26:
[...]
Ik begrijp je/jullie wel en val niemand persoonlijk aan.
Maar deze “moraalridder” heeft genoeg gezeurd en zal er niets meer van zeggen zodat de topic gezellig blijft
Die hele babes bende is ook een beetje uit de klauwen gegroeid, het begon als dom grapje en ineens waren er soms 5-6 babes in een paar uren tijd toen Bitcoin pumpte als een gek. Hectische tijd was dat.
Ik ga hem van de week wel ff poetsen als ik tijd heb.
De reacties op die foto, tja. 2 knappe meiden die elkaar wat influisteren waarop de ene kijkt als een soort geïnteresseerde golddigger. Beetje ongelukkig

#wishfulthinking
JDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:49:
Het is dat ik er zelf deels in zit en het dus niet wil zeggen, maar we hebben de top van de parabool vanmiddag al gehad, er komt nog een minipumpje en dan weer down #withoutemotions
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kb4kCuiHSRYhBSSLJskdQpbb.gif?f=user_large)
Sharp dressed man
Is maar een mini adempauze. Straks 42...let maar opJDx schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:49:
Het is dat ik er zelf deels in zit en het dus niet wil zeggen, maar we hebben de top van de parabool vanmiddag al gehad, er komt nog een minipumpje en dan weer down #withoutemotions
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb je een hekel aan geld ofzo? Als hij het toch zo zeker weet dan pak je dat toch mee?TWeaKLeGeND schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:02:
[...]
Waarom? Weten dat de markt timen je geld kan opleveren wil niet zeggen dat je dat dan ook moet proberen.
check de upload datum
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 28-07-2021 23:43 ]
nothing stops this train
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WKymnfhbIBgMpRHz5YhGT70Q.jpg?f=user_large)
Hahahahaha held!Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:09:
Nou jongens deze 'babes' zijn 100% legaal, helaas wel met wat nadelen die de tand des tijds met zich meedraagt, zoals gehoor dat achteruit gaat.
[Afbeelding]
Zat met verbazing dat gedoe over de "jongere versie" te lezen, man man man.......Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:09:
Nou jongens deze 'babes' zijn 100% legaal, helaas wel met wat nadelen die de tand des tijds met zich meedraagt, zoals gehoor dat achteruit gaat.
[Afbeelding]

Ontopic, die senatoren in Murica zitten weer crypto fud de wereld in te helpen maar ik neem de moeite niet om
het hier te plaatsen.
Nou, daar gaat 'ie van omlaag... Ik bedoel de koers natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 00:09:
[Afbeelding]
Mochten jullie nog niet slapen, ga het dan nu gerust doen. Mijn dochter wil namelijk niet slapen dus ik kan mooi de koersen in de gaten houden voor jullie allen. Ik zal verslag doen op het moment dat zij haar ogen langer dan 15 minuten gesloten heeft en dan ga ik zelf ook een poging tot een dutje doen.
Tot zover.
Moon Soon. 69K soon.
I hope.
nothing stops this train
Als die kleine zo recalcitrant blijft krijg je gelijk. Hoop het nietKol Nedra schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 02:21:
slapen? dan doen we niet 🙃

[ Voor 30% gewijzigd door BTFD op 29-07-2021 06:30 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je hebt voor crypto zelfs hardware random number generators, waarvoor exact snap ik niet

Vertelde over minen en zij (gaat het daar al fout?) dacht meteen dat dat illegaal was, dat kan toch niet? Zei ik dat het in China was verboden, ja logisch was het antwoord... ik zeg ze moeten toch ergens vandaan komen? Ja je kan ze toch ook kopen?
Eh, ja maar die moeten dan toch ook gemaakt worden? Ja maar kan dat dan niet gewoon 1 bedrijf zijn die het recht heeft om ze te maken? Nee...
Het is eigenlijk allemaal best wel ongrijpbaar, ik snap denk ik ook nog maar 10% van hoe het werkt, dan is het toch best raar hoe veel mensen er enorm veel geld in stoppen, gewoon van horen zeggen.
Vergeet niet dat dat we nog niet zolang geleden met een huidje om ons heen en een knuppel op de rug uit een grot zijn gekropen.JDx schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:25:
Oh ja, hoe weinig mensen eigenlijk weten wat Bitcoins nou zijn, zelfs mensen die ik wel hoog in het vaandel heb staan qua intelligentie en tegenop kijk zeg maar.
Vertelde over minen en zij (gaat het daar al fout?) dacht meteen dat dat illegaal was, dat kan toch niet? Zei ik dat het in China was verboden, ja logisch was het antwoord... ik zeg ze moeten toch ergens vandaan komen? Ja je kan ze toch ook kopen?
Eh, ja maar die moeten dan toch ook gemaakt worden? Ja maar kan dat dan niet gewoon 1 bedrijf zijn die het recht heeft om ze te maken? Nee...
Het is eigenlijk allemaal best wel ongrijpbaar, ik snap denk ik ook nog maar 10% van hoe het werkt, dan is het toch best raar hoe veel mensen er enorm veel geld in stoppen, gewoon van horen zeggen.
Ons brein moet (vooral de laatste 50 jaar) in sneltrein vaart evolueren en dat gaat in die biochemische fabriek in de schedel bij de een wat sneller als bij een ander maar het blijft aanpoten
URGENT: Like & Retweet NOW!
— Bitboy Crypto (@Bitboy_Crypto) 29 juli 2021
Tonight @TeamYouTube deleted my YouTube channel. The censorship and unfair crackdown on #crypto has gone too far.
If you want to see YouTube give me my channel back so we can share education and news with you, let @teamyoutube know. pic.twitter.com/zH0XoPdSFu
FYI: Die gasten shillden willekeurige coins aan hun volgers om vervolgens na de pump hun winst te nemen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja dat heb ik met mijn bijna 40 al met programmeren (en gamen) ik kan die jonkies niet meer bijbenen.Crawl NL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:51:
[...]
Vergeet niet dat dat we nog niet zolang geleden met een huidje om ons heen en een knuppel op de rug uit een grot zijn gekropen.
Ons brein moet (vooral de laatste 50 jaar) in sneltrein vaart evolueren en dat gaat in die biochemische fabriek in de schedel bij de een wat sneller als bij een ander maar het blijft aanpoten
Door de opkomst van LHR kaarten zie ik het trouwens wel gebeuren dat mensen meer andere coins gaan minen dan ETH, tijdens het minen kom ik veelvuldig de algoritmes Octopus en Kawpow tegen. Deze minen respectievelijk Conflux (CFX) en Raven (RVN), wellicht coins om in de gaten te houden.
Voor later:
Conflux staat nu op 0.21
Raven op 0.0605
Beam op 0.48
Stats van 1 van de meest populaire kaarten momenteel:
https://www.kryptex.org/en/hardware/nvidia-rtx-3060-ti-lhr
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 29-07-2021 08:02 ]
idd perfect. wat een verschrikkelijke lul was die kerel zeg. Hij snapte verder ook niet veel van crypto....enige wat ie deed was shillenMicroWhale schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:54:
Goed nieuws, YT heeft Bitboy zijn account verwijderd:
[Twitter]
FYI: Die gasten shillden willekeurige coins aan hun volgers om vervolgens na de pump hun winst te nemen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar snel naar Twitter dan! We moeten ze helpen!........ Zodat ze daar ook geblocked wordenMicroWhale schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:54:
Goed nieuws, YT heeft Bitboy zijn account verwijderd:
[Twitter]
Ik ben klaar met 40k, 41k meme staat al klaar
Dan is het hopen dat BTC daar hetzelfde over denkt!knakworst schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:15:
[...]
Ik ben klaar met 40k, 41k meme staat al klaar
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Thnx allen voor de mooie "babes", ik vind ze allemaal "heeeelemaaal mooi!"
PS5
Het zou bijna wel moeten hé? Of hij gaat vanadaag hard door de MA99, of we knallen hard naar beneden.streamnl schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:43:
Al 8 dagen een hogere daily close…
Vandaag vuurwerk?
@Taro heb jij voor vandaag nog verwachtingen?
/f/image/Fb6D0RFTHhSn9WpTloDHAZ9J.png?f=fotoalbum_large)
Remy!!!! schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:34:
[...]
Het zou bijna wel moeten hé? Of hij gaat vanadaag hard door de MA99, of we knallen hard naar beneden.
[Afbeelding]
Taro schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:48:
[...]
Ik ben nu in ieder geval all-in gegaan, let's go!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Iemand zei laatst toch dat je maximaal 9 dezelfde kleur kaarsen op een rij kunt hebben? Dus vandaag laatste dag groen en dan weekje rood.Remy!!!! schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:34:
[...]
Het zou bijna wel moeten hé? Of hij gaat vanadaag hard door de MA99, of we knallen hard naar beneden.
[Afbeelding]
Ik verlies altijd al met 4 op een rijRoNoS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Iemand zei laatst toch dat je maximaal 9 dezelfde kleur kaarsen op een rij kunt hebben? Dus vandaag laatste dag groen en dan weekje rood.
Voor de tweakers die in Kazachstan wonen kunnen ook eindelijk kopen
Rules are meant to be brokenRoNoS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Iemand zei laatst toch dat je maximaal 9 dezelfde kleur kaarsen op een rij kunt hebben? Dus vandaag laatste dag groen en dan weekje rood.
Dat was ikRoNoS schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!