op?malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:48:
er komt ook weer een ENORME rij aan liquidated shorts langs
en toch Visca... je twijfelt heel even of het niet een dump was en daardoor zoveel postsYES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:51:
50 posts in een half uur.
Yep, we stijgen weer eens. Je ziet het meteen.
(heb ik in elk geval zelf wel
Zoiets als....Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:46:
[...]
Persoonlijk vind ik het wel mooi dat Binance nu zijn SEPA en iDeal ff kwijt is.
Krijg je weer van die mooie shitcoin sluiproutes.
Een prachtige fuck you naar regulators. 'We don't need your shitfiat gateway, we've got our own shitcoins.'![]()
Speculanten op vrije voeten.
MFST > BUSD op Binance
BUSD > TRX op binance
TRX > TRX naar Nexo
TRX > USDC op Nexo
USDC op Nexo 12% lekker laten gaar koken
Haha ja inderdaad. Ik heb zelfs wel eens gedacht, kan je geen bot koppelen aan het aantal geposte berichten in dit topic, alleen hoe die bot dan weet of iets positief of negatief is, is wat lastigmalarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:52:
[...]
en toch Visca... je twijfelt heel even of het niet een dump was en daardoor zoveel posts![]()
(heb ik in elk geval zelf wel![]()
toch even twijfel...)
Emoji's uit de broncode meten.YES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:54:
[...]
Haha ja inderdaad. Ik heb zelfs wel eens gedacht, kan je geen bot koppelen aan het aantal geposte berichten in dit topic, alleen hoe die bot dan weet of iets positief of negatief is, is wat lastig
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Voor alles bestaat tegenwoordig een algoritme. Een Reddit gebruiker maakte een tijdje terug een algoritme die je op de hoogte houdt wanneer Musk over Bitcoin tweetYES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:54:
[...]
Haha ja inderdaad. Ik heb zelfs wel eens gedacht, kan je geen bot koppelen aan het aantal geposte berichten in dit topic, alleen hoe die bot dan weet of iets positief of negatief is, is wat lastig
Haha goeie!
Is er hier een techneut die dit kan regelen? Ik wil mijn hele hebben en houden er wel in storten (€12,36 en nog wat statiegeldflessen van toen ik nog A-merk bier kocht)
[ Voor 35% gewijzigd door YES op 26-07-2021 20:56 ]
En memes analitics natuurlijk
:strip_exif()/f/image/DmmvsjX6Qe3IWl6lqLtGi0pr.jpg?f=fotoalbum_large)
jaaaa erdoorheen geprikt.......fuck usdt deze geldt ook 👀
mag het? de 40k babe? 👀
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 26-07-2021 21:00 ]
nothing stops this train
Daar komt de 40k weer eens in zicht..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
https://bitcoinwisdom.io/the-heatmapKol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:56:
[Afbeelding]
jaaaa erdoorheen geprikt.......fuck usdt deze geldt ook 👀
deze zegt 39996 dat is op de kop 9 666 E
666 duivels
rode duivels
...
Je kan natuurlijk ook nog checken op de woorden moon of rekt en alle varianten daarop
Elke pagina alle emoji's meten en punten geven,YES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:55:
[...]
Haha goeie!
Is er hier een techneut die dit kan regelen? Ik wil mijn hele hebben en houden er wel in storten (€12,36 en nog wat statiegeldflessen van toen ik nog A-merk bier kocht)
Elke pagina aangeven of het bear of bull was en wat de emoji score was en aan de hand daar van een algoritme schrijven.
Daar zijn wij het mee eens, leuk dat je je hebt opgeworpen als vrijwilliger, word erg gewaardeerd! , we verwachten het over ongeveer een week. Veel succesJDx schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:00:
[...]
Elke pagina alle emoji's meten en punten geven,en
en
bijvoorbeld zijn onzin berichten krijgen 0 punten,
en vooral die sneaky
krijgen pluspunten en
krijgt minpunten.
Elke pagina aangeven of het bear of bull was en wat de emoji score was en aan de hand daar van een algoritme schrijven.

Zeg, als je daar nou eens even een javascriptje voor schrijft dat per user de shit-rate berekent op basis van deze telling?JDx schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:00:
[...]
Elke pagina alle emoji's meten en punten geven,en
en
bijvoorbeld zijn onzin berichten krijgen 0 punten,
en vooral die sneaky
krijgen pluspunten en
krijgt minpunten.
Dan kun je ook een "hide" toevoegen aan je css die automatisch de posters met de meeste crap verbergt.
We horen wel als t klaar is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan snij ik mezelf in de vingersMicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:08:
[...]
Zeg, als je daar nou eens even een javascriptje voor schrijft dat per user de shit-rate berekent op basis van deze telling?
Dan kun je ook een "hide" toevoegen aan je css die automatisch de posters met de meeste crap verbergt.
![]()
We horen wel als t klaar is.
Ik probeerde 2 thumbs up te geven, dacht huh het werkt, maar die thumbs kwamen er gewoon zo snel bij, iedereen zat klaar met z'n muis
Tx, rood is? en groen is? heb je iets meer uitleg waar ik daar precies naar zit te kijken? Iets met heeeeel veel geweld dat wel:D?
misschien face-recognition op de BTC-babes. door een klein beetje machine learning zou een bot moeten concluderen of het omhoog of naar beneden gaat per 1000YES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:54:
[...]
kleiner is toch geen dump of pump te noemen dus interesseert niet
oh en 40k

Resistance is futile.Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:10:
~40k genoeg resistance zie ik.... verwacht wel een correctie op woensdag/dipdag 😉
En eh, die cijfers die er onder in bold staan? Zou dat niet eenvoudiger zijn?malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:11:
[...]
misschien face-recognition op de BTC-babes. door een klein beetje machine learning zou een bot moeten concluderen of het omhoog of naar beneden gaat per 1000![]()
oh en 40k![]()
![]()
bij mij is ingesteld: laat rechts bovenin groen = aankopen, rood = verkopen van meer dan 100.000 dollar zien,Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Tx, rood is? en groen is? heb je iets meer uitleg waar ik daar precies naar zit te kijken? Iets met heeeeel veel geweld dat wel:D?
en rechts onderin rood = liquidated shorts en gold = liquidated longs van meer dan 100.000 dollar.
Op 15 juni hebben we de 41k aangetikt en zijn in de week die volgde terug naar 28k gegaan. Benieuwd wat er gaat gebeuren
Indicator dat de bullmarket nog niet voorbij is:
@Verwijderd begint zijn eigen babes te recyclen!!
@Verwijderd begint zijn eigen babes te recyclen!!
Wat een stijging vandaag zeg
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
nah, moeilijker is leuker. misschien kun je dan later de programmatuur nog voor andere dingen gebruiken. geen idee waarvoor maar zo komen de leukste ontwikkelingen aan het licht.Ray_ schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:12:
[...]
En eh, die cijfers die er onder in bold staan? Zou dat niet eenvoudiger zijn?
Moet er wel iets in zitten dat als hij een babe niet herkend omdat we echt aan de price discovery gaan, dat hij dan niet meteen over zijn nek gaat.malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:11:
[...]
misschien face-recognition op de BTC-babes. door een klein beetje machine learning zou een bot moeten concluderen of het omhoog of naar beneden gaat per 1000![]()
oh en 40k![]()
![]()
Maar sowieso, aan het aantal posts, en een set aan termen kan je denk ik echt wel een bot laten uitvogelen of we aan het stijgen of dalen zijn. Al zegt dat uiteindelijk niet wat over wat de koers nog gaat doen natuurlijk.
40K
Bijna weer op het niveau om regulier te komen shitposten hier
Bijna weer op het niveau om regulier te komen shitposten hier
je kunt een bot laten reageren op REKT of MOOOOOOOOOONYES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:15:
[...]
Moet er wel iets in zitten dat als hij een babe niet herkend omdat we echt aan de price discovery gaan, dat hij dan niet meteen over zijn nek gaat.
Maar sowieso, aan het aantal posts, en een set aan termen kan je denk ik echt wel een bot laten uitvogelen of we aan het stijgen of dalen zijn. Al zegt dat uiteindelijk niet wat over wat de koers nog gaat doen natuurlijk.
Gooit een deel "van het huis" in BTC, komt een kwartier later terug:
Kneiters, 2% meer waard. Dit gaat freaking hard.
@Taro Is voor deze gebeurtenis een term/uitdrukking?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja dat bedoelde ik. En alle varianten op die termen.malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:19:
[...]
je kunt een bot laten reageren op REKT of MOOOOOOOOOON
Maar er zijn hier ook figuren die bij sideways keihard moon of rekt beginnen te roepen, volgens mij gewoon voor de lolz/trollz, dus dan gaat die bot weer de vernieling in. Wel geinig om over te ouwehoeren trouwens
DUH MOON!D_Jeff schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:20:
Kunnen we hier uit concluderen dat Amazon groter is dan El Salvador?
Ik ben dan geen Taro maar ik zou de volgende term voor willen stellen:D_Jeff schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:20:
Moon
Klopt. En toen kwamen we op weg naar 41k ook vanaf de 32/34k.HollovVpo1nt schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:13:
Op 15 juni hebben we de 41k aangetikt en zijn in de week die volgde terug naar 28k gegaan. Benieuwd wat er gaat gebeuren
Met stijgingen als vandaag kan het alle kanten op. 30k of 50k volgende week: kop of munt?
2400 ETH babe?
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 26-07-2021 21:23 ]
Moet toch ook bij henk en Ingrid weer fomo gaan komen, mocht dit "ze" bereiken via de media.
Moet je de dip nagaan als bij de kwartaalcijfers blijkt dat amazon geen btc heeft gekocht…
ik gok in heel veel mogelijke meetpunten dat ook het geval is...Tartarus schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:21:
Verkijk je niet op El Salvador, toch 21.041 km²Tartarus schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:21:
alle distributiecentra van Amazon danStevenzeN schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:23:
[...]
Verkijk je niet op El Salvador, toch 21.041 km²
Verspreid over de hele wereld hebben alle winkels en depots en data centers van Amazon een groter oppervlakte dan dat dunkt me.StevenzeN schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:23:
[...]
Verkijk je niet op El Salvador, toch 21.041 km²
Je was me net voor.malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:24:
[...]
alle distributiecentra van Amazon dan(op zich eigenlijk wel benieuwd naar, wereldwijd is dat ook aardig wat real estate...)
Ga ik 2h trainen en zie ik dat de 40k lekker doorbroken wordt.
Dat is dan toch gewoon een nieuw inkoop momentje?Blik1984 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:23:
[...]
Moet je de dip nagaan als bij de kwartaalcijfers blijkt dat amazon geen btc heeft gekocht…
Ga even vaker trainen dan.BootjeVaren schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:26:
Ga ik 2h trainen en zie ik dat de 40k lekker doorbroken wordt.
Afgelopen maand zo'n 50 bussen bij Amazon parkeerterrein neergezet.
Allemaal voor korte termijn verhuur.. Ze kunnen de eigen logistiek niet aan.
Is she here to stay this time?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SsYnBxa79QDRcA81BzclpiAA.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
$ =/= €
Iedere maandag en woensdag. Dubbel gains in ieder geval deze avond
Hoe kom jij aan al die bussen dan?Aarebe1 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:27:
Afgelopen maand zo'n 50 bussen bij Amazon parkeerterrein neergezet.
Jezus, inderdaad, 26.756 km² zegt GoogleTartarus schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:26:
[...]
Verspreid over de hele wereld hebben alle winkels en depots en data centers van Amazon een groter oppervlakte dan dat dunkt me.
Ik kijk alleen naar $ pairs, sorry man..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
BootjeVaren schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:28:
[...]
Iedere maandag en woensdag. Dubbel gains in ieder geval deze avond
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dX7bJhy8fhWz4z1fYfdWQYQY.gif?f=user_large)
Van 'n vriend.
Ik zet ze er alleen neer. Vriendendienstje.
Hij vertelde dat zijn concurrenten zelfde orders binnen kregen.
Verwijderd
Ik heb zojuist een bag GRT opgepikt met wat restanten fiat her en der, na een 15% stijging op een dag.
Kan niet misgaan.
Ik mis de rektheid.
Kan niet misgaan.
Ik mis de rektheid.
Ik zwem nog tussendoor ook. Telt dat ook? Misschien dat het schip dan eerder zinkt op die dagen. Ik laat het je in ieder geval weten!
Ik vind dat wel risicovol, heb liever dat je dan gaat wielrennen of zo. Met Puck Moonen bijvoorbeeld, Moon in de naam en een lust voor het oog. Het is maar een tip..BootjeVaren schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:37:
[...]
Ik zwem nog tussendoor ook. Telt dat ook? Misschien dat het schip dan eerder zinkt op die dagen. Ik laat het je in ieder geval weten!
Waarom lees ik nu veel over amazon en niet gewoon alle shorts die geliquideerd zijn daar kwam deze stijging toch van en eigenlijk de hele week na de speech van elon en die twitter gast?
Zou het niet gewoon een combinatie zijn ..
Blij iedergeval dat ik heb gekocht in de dip
Puck volg ik wel ja. Ze moet het wel meer hebben van haar instagram gains dan van haar wielrenster skills. Misschien moet @Verwijderd van haar eens een BTC babe makenYES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:38:
[...]
Ik vind dat wel risicovol, heb liever dat je dan gaat wielrennen of zo, met Puck Moonen bijvoorbeeld, Moon in de naam en een lust voor het oog. Het is maar een tip..

Ik denk ook een verzameling van dingen, kan me niet voorstellen dat één zo'n gerucht zo'n enorme invloed heeft.Jnaaazer schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:38:
Waarom lees ik nu veel over amazon en niet gewoon alle shorts die geliquideerd zijn daar kwam deze stijging toch van en eigenlijk de hele week na de speech van elon en die twitter gast?
voordat short rekt gaan moet iets of iemand de markt wel pumpen ze gaan niet vanzelf rekt.. meestal een gerucht zoals dit mooi voorbeeld van een short sqeeuzeJnaaazer schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:38:
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 26-07-2021 21:41 ]
Nou, dat is nog eens een goed idee!BootjeVaren schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:40:
[...]
Puck volg ik wel ja. Ze moet het wel meer hebben van haar instagram gains dan van haar wielrenster skills. Misschien moet @Verwijderd van haar eens een BTC babe maken
Nu gauw nog even gaan sporten want we lijken toch weer door de 40k heen te zakken.
Haha, wat is dit. Heel even stagneert de boel en meteen is het uitgestorven hier
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 26-07-2021 21:58 ]
haha erg eigenlijk heYES schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:58:
Haha, wat is dit. Heel even stagneert de boel en meteen is het uitgestorven hier
Tegelijk ook schitterend en fascinerend
De whales namen hun welverdiende vakantie en ze zijn weer terug. De vakantie kosten moeten weer terugverdiend worden.
Het nadeel van met pensioen gaan is dat je nooit meer weekend of vakantie hebt, denk daar maar eens over na...MicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:42:
[...]
Van mij hoeft t niet zo snel hoor. Ik wil ook nog wel een beetje vakantie voordat ik met pensioen kan![]()
![]()
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
alle mensen met pensioen die ik ken hebben het drukker dan toen ze werkte... soms meer stress ookTaro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:02:
[...]
Het nadeel van met pensioen gaan is dat je nooit meer weekend of vakantie hebt, denk daar maar eens over na...
naja in niets doen ben ik altijd al goed geweest

[ Voor 8% gewijzigd door twain4me op 26-07-2021 22:05 ]
Gaan we gelijk even kijken of bovenkant rainbow ook alweer als serieuze support dient? Aardig volume laatste kwartier in ieder geval.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En zag ik zojuist een heuse beartrap onderweg naar de 38k?
69kJnaaazer schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:08:
Morgen 50k ?
De Support van 34k EUR was even het glazen plafond voor vandaag. Iets teveel "cash out profit" momenteel
(En damm.. wat een transactiehoeveelheid. Soms wel 50 per freaking seconde)
(En damm.. wat een transactiehoeveelheid. Soms wel 50 per freaking seconde)
https://www.streetinsider...-+Bloomberg/18720717.html
Amazon toch geen BTC
Amazon toch geen BTC
[ Voor 8% gewijzigd door tomtom901 op 26-07-2021 22:10 ]
Ik lees op Twitter dat die Bitcoin verhalen ontkend worden door Amazon, dus we gaan denk ik weer keihard naar beneden.
Bij Bloomberg zit de hele nieuwsafdeling short bij bybit.
Verwijderd
Pfoe. En elke dag thuis met je vrouw... Mijn god.Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:02:
[...]
Het nadeel van met pensioen gaan is dat je nooit meer weekend of vakantie hebt, denk daar maar eens over na...
Nee hoor geintje. Mijn leven is wat dat betreft een sprookje. Als ik thuiskom zit de heks op de bank
Oh we gaan weer door het putje. Nou, was toch leuk weer zo voor een dagje.
ETH had moeite om BTC bij te benen en stort nog harder in elkaar
Ah nee paar procentjes, dit zijn wel de leukere dagen dat ik wat vaker naar de charts kijkSideshowbobbie schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:13:
Oh we gaan weer door het putje. Nou, was toch leuk weer zo voor een dagje.
2 gratis broodjes crypto bij de lokale afhalert.
Kan slechter
Kan slechter
Iets met eigen koers varen.JDx schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:15:
ETH had moeite om BTC bij te benen en stort nog harder in elkaar
Ach, Bitcoin staat nog steeds 4000 USD hoger dan 24h uur geleden, maarja, we zijn misschien wat verwend geraakt. Van mij hoeft dat gedoe tussen 38k en 288k ook allemaal niet zo, liever vandaag dan morgen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fhqZSlJGDnwT5W3YxKLUoOkd.jpg?f=user_large)
Het is mijn schuld jongens, ik moest even een bag shitcoins kopen op de top.
Maar dan ook echt de voorlopige absolute top.
Maargoed, buy high sell low. Dusja. Hodl.
Niet gelijk zo down boys come on.
Het was een heerlijk dagje toch.
September 69k.
Het was een heerlijk dagje toch.
September 69k.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!