[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Keek net even in mijn PF, genoeg bevestiging :). :+
Zonder significante volume zal de prijs weer dalen. Want dan zijn er meer beren dan stieren die een transactie doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:57:
[...]

Hoopte op een koopje? 1,5 maand onder een steen gezeten? Damn goos, dan heb je wel een paar kansjes gemist.

Grote kans dat ze nog wel gaan komen, maar hopelijk de eerste paar dagen nog ff niet.
Naah, paar keer al 10% trades kunnen doen.

Gisteren helaas te vroeg verkocht :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:55:
Oh, wauw, dat is lekker wakker worden, moest wel even 2x knipperen *O* _/-\o_
Kunnen we eindelijk de rainbow als support gaan gebruiken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou luitjes veel plezier op deze groene moondag, rood of groen, ik ga van het weer genieten 8)

Eens kijken wat de stand is vanavond :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Qunix schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:22:
[...]

Zonder significante volume zal de prijs weer dalen. Want dan zijn er meer beren dan stieren die een transactie doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htGsPddsku2fZ7knvdLf-2mtPRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
PlanR schreef op zondag 25 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Zou me niet eens verbazen als we morgen op de 36-37 staan. Onder de 30 overigens ook niet hehe!

Conclusie, lekker kijken & elke zondag dca.
Nice call haha

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Nou kijk eens aan, wie had dit nou kunnen voorspellen.....

Oh wacht eens.... er was ene thommie die uitgelachen, aangesproken, en bijna vernederd werd hier op het forum die zei..... Als ik me goed herinner ....... dat het in deze volgorde ging gebeuren....

Goed nieuws.... mega dump richting 28/29 k, met behulp van veel long rekt squeezes..... zelf veel goedkoop inkopen..... daarna een dikke vette groene dildo richting de 40 k...... met behulp van veel rekt short squeezes.....

Wordt toch eens tijd voor de duimpje omhoog voor thommie. Ik verwacht er toch minstens een keer 40.000

If you understand the system. Play along.
M00000000n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:22:
[...]

I know, i know, just enjoying the moment :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:46:

Oh wacht eens.... er was ene thommie die uitgelachen, aangesproken, en bijna vernederd werd hier op het forum die zei..... Als ik me goed herinner ....... dat het in deze volgorde ging gebeuren....

Goed nieuws.... mega dump richting 28/29 k, met behulp van veel long rekt squeezes..... zelf veel goedkoop inkopen..... daarna een dikke vette groene dildo richting de 40 k...... met behulp van veel rekt short squeezes.....

Wordt toch eens tijd voor de duimpje omhoog voor thommie. Ik verwacht er toch minstens een keer 25.

M00000000n
Vragen om duimpjes is not done. Of je post inhoudelijk nuttige posts, of chicks. Of je heet @Verwijderd en dan mag je wat bijdehands posten. Niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Vragen om duimpjes is not done. Of je post inhoudelijk nuttige posts, of chicks. Of je heet @Verwijderd en dan mag je wat bijdehands posten. Niets anders.
Duimpje omhoog voor jou in ieder geval voor deze spot on post :Y . _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:47:
[...]

I know, i know, just enjoying the moment :).
Ik raak gewoon in PANIEK!!!!
Zo spannend of ik morgen al een lambo kan ophalen, of nóg langer moet wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ray_ schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Dat ziet eruit als iemand die de boot uit mag zwaaien..... zonde man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:49:
[...]

Dat ziet eruit als iemand die de boot uit mag zwaaien..... zonde man.... schijnbaar ook nooit van sarcasme gehoord lmao.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

Wordt toch eens tijd voor de duimpje omhoog voor thommie. Ik verwacht er toch minstens een keer 25.

M00000000n
Nostradamus hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:14
https://twitter.com/100tr.../1419563840686202884?s=20

PlanB:
To reconfirm: on-chain signal still indicates this bull market is far from over, $64K was not the top. This is in line with S2F(X), of course.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Lekker wakker worden, direct in de + na weken in de - te hebben gestaan. Verkocht op 39k, nu wachten op de dip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
wlchris schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:53:
https://twitter.com/100tr.../1419563840686202884?s=20

PlanB:
To reconfirm: on-chain signal still indicates this bull market is far from over, $64K was not the top. This is in line with S2F(X), of course.
Oeh die waren ook al een paar weken peentjes aan het zweten of het model nog klopte, ben benieuwd of/hoe het nu doorzet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Wackmack schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:56:
Lekker wakker worden, direct in de + na weken in de - te hebben gestaan. Verkocht op 39k, nu wachten op de dip :)
Fijn voor je maar.....

Never catch a falling knive.
Dat geld ook de andere kant op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLBXXfOe0dvT4y5z4E_FqpXK6RA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hWk27zZHf81BpinZ6VA9vKMN.png?f=fotoalbum_large
Ik vind rn vond deze erg interessant..... neemt niet weg dat we natuurlijk een speelbal zijn van......

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:49:
[...]

Dat ziet eruit als iemand die de boot uit mag zwaaien..... zonde man....
Niet zo zuur jongen.
Ik heb in de dip lekker door staan harken voor mijn HODL-pot terwijl ik hier mee zit te lurken.
Zon schijnt. Grafiekjes zjin groen. Doe eens wat vrolijker. En eh, iets met sarcasme inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Tesla resultaten vandaag.. toeval of is het te laat om die laatste koers op te nemen? Volgens Saylor is het moeilijk met dit soort assets te werken in de balance sheet en bestaan er geen goeie regels voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wackmack schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:56:
Goed gedaan, voorlopig heb je dit in de pocket.

Kan me goed voorstellen dat je nu hoopt op een kleine daling om dan weer in te stappen. Een PF in de plus voelt gewoon fijn dus ik vind dat je een prima keuze gemaakt hebt.

Velen van ons weten ook hoe het voelt om een pump als dit weer te zien verdampen vanuit "greed".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik ben normaal gesproken ook iemand die na zo'n stijging direct weer verkoopt en lager probeert in te kopen. Maar tijdens een bullrun is dat erg lastig en moet je vaak hoger weer instappen. Daarom is het wel handig om een plan te hebben en daar naar te handelen. Ik blijf nog even zitten :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Yahoo Finance
Big Tech earnings, Federal Reserve decision: What to know this week

The biggest names in the S&P 500 — including Apple (AAPL), Microsoft (MSFT), Amazon (AMZN), Facebook (FB) and Alphabet (GOOGL) — are set to report second-quarter results this week.
Ook Tesla komt dan met de Q2 cijfers
Wat heeft e.e.a. te maken met crypto, mwha ik denk best wel e.e.a. ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50

Nee Thommie, niet de boel gaan verdraaien nu. Je werd uitgelachen omdat je heel stellig voorspellingen maakte op basis van nabije-toekomst gedrag van de coin. Hele precieze voorspellingen, niet vage zaken in de verre toekomst waar we nu zitten. (misschien heb je die ook gemaakt, je schrijft 1001 dingen zie ik in de topic geschiedenis - maar iig, daar heb ik niemand lacherig om zien doen).

Dat BTC beneden de 30k zou komen en vervolgens na een tijdje richting de 40 zou gaan dat heeft letterlijk zo'n beetje elke kenner van crypto al een tijdje geroepen. Alleen wanneer precies, tsja, dat wist niemand (of iig, bijna niemand, een stilstaande klok tikt 2x per dag de juiste tijd aan hé).

Niet nu heel dapper gaan doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Maar wat is nu de reden van de pump? De whales die besloten hebben dat de prijs omhoog moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
StevenzeN schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:12:
Maar wat is nu de reden van de pump? De whales die besloten hebben dat de prijs omhoog moet?
Rumours, algemeen positief marktsentiment, maar ik denk met name een einde aan de enorme hoeveelheid grayscale unlocks die in Juli plaatsvonden. Dat is nu zo'n beetje over. Ik lees al 2-3 maanden overal en nergens dat Juli niet geweldig zou presteren en we vanaf Augustus een stijging konden gaan verwachten op basis van o.a. grayscale en andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Qunix schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:49:
[...]

Ik raak gewoon in PANIEK!!!!
Zo spannend of ik morgen al een lambo kan ophalen, of nóg langer moet wachten :X
Heb je hem al besteld dan?
https://www.ad.nl/auto/la...aperiode-nadert~a9e05803/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Een natuurlijke conjectuur. It's inevitable.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Nee Thommie, niet de boel gaan verdraaien nu. Je werd uitgelachen omdat je heel stellig voorspellingen maakte op basis van nabije-toekomst gedrag van de coin. Hele precieze voorspellingen, niet vage zaken in de verre toekomst waar we nu zitten. (misschien heb je die ook gemaakt, je schrijft 1001 dingen zie ik in de topic geschiedenis - maar iig, daar heb ik niemand lacherig om zien doen).

Dat BTC beneden de 30k zou komen en vervolgens na een tijdje richting de 40 zou gaan dat heeft letterlijk zo'n beetje elke kenner van crypto al een tijdje geroepen. Alleen wanneer precies, tsja, dat wist niemand (of iig, bijna niemand, een stilstaande klok tikt 2x per dag de juiste tijd aan hé).

Niet nu heel dapper gaan :>
_/-\o_

Dat continue zoeken naar bevestiging... Bizar fenomeen.

Hoe zou dat met de grootste roeptoeter aller tijden, Nostradamus geweest zijn? Moet een pretje zijn geweest om op een verjaardag naast te zitten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
TA-lijntjes die bij elkaar komen, wat vrijwel altijd resulteert in flink volume. Ofwel opwaarts, ofwel naar beneden.
Zie bijvoorbeeld de vele posts van Taro en hoe deze stijging precies over het rainbow ribbon heen valt.

Hoe dan ook: het is dus omhoog geworden. Maar vergeet niet dat 10% op een dag wel erg veel is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hmm.. de 38k wordt niet echt overtuigend vastgehouden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Dat is lekker wakker worden.
Ik ga maar eens zo'n astronauten pak kopen .. wel via aliexpress natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Aarebe1 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:19:
Dat is lekker wakker worden.
Ik ga maar eens zo'n astronauten pak kopen .. wel via aliexpress natuurlijk.
Nu pas wakker worden _/-\o_

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:14:
[...]

_/-\o_

Dat continue zoeken naar bevestiging... Bizar fenomeen.

Hoe zou dat met de grootste roeptoeter aller tijden, Nostradamus geweest zijn? Moet een pretje zijn geweest om op een verjaardag naast te zitten :+
Haha. Als ik iets niet nodig heb is dat het wel.

Tis alleen dat ik 3 jaar terug niet zei wat ik ging doen...... en dan kwam ik hier en dan zei iedereen...... ja makkelijk praten.

Dus sinds die tijd zeg ik tot in het detail hoe het gaat. En dat is tot nu toe spot on.

En tja ook deze, dit soort reacties weer

Tis alleen grappig om te zien dat er altijd mensen zijn waarbij het nooit goed is, en de boel omdraaien dat het voor hun eigen gemoedsrust allemaal weer klopt.... en dat ze toch niet uitsmarted worden by a random thommie.

Maar das menselijk en dat is ok, iedereen het eigen proces toch..... d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk niet erg als we de komende tijd rond de 38K blijven hangen.

Vind het één van de mooiste foto’s uit de gallery O+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:49

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ha ik had gelijk, lees het er maar op na: de koers ging omhoog of omlaag en zeker naar rechts en als het toch links was zou het groen zijn. hatseflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:51
zou het dit zijn?

https://twitter.com/LilMoonLambo/status/1419329130353602563

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Wordt toch eens tijd voor de duimpje omhoog voor thommie. Ik verwacht er toch minstens een keer 40.000

M00000000n
Ik vermoed dat de manier waarop je het brengt en verwoordt onderdeel is van dit gebeuren. Dat doe je waarschijnlijk vanuit een enorm enthousiasme en "zien jullie dan niet wat ik bedoel?" overtuiging met de beste intenties. Maar op sommige mensen kan je overkomen als een moonboy die met een enorme stelligheid en zelfverzekerdheid komt vertellen dat de koers omhoog gaat. Daar kunnen nekharen behoorlijk van overeind gaan staan en dat ervaar je dus ook.

Je hebt regelmatig gelijk en fijn dat je hier actief meedoet en je visie deelt (ik lees ze graag!), maar misschien helpt het als je uitspraken wat meer motiveert, onderbouwt en ze wat zakelijker en gestructureerder brengt zonder teveel opsmuk in je bericht te verwerken. Wie weet helpt het :)

Edit: Een mooi voorbeeld, dit werkt dus juist averechts:
Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
Tis alleen grappig om te zien dat er altijd mensen zijn waarbij het nooit goed is, en de boel omdraaien dat het voor hun eigen gemoedsrust allemaal weer klopt.... en dat ze toch niet uitsmarted worden by a random thommie.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 26-07-2021 10:29 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:25:
[...]

Ik vermoed dat de manier waarop je het brengt en verwoordt onderdeel is van dit gebeuren. Dat doe je waarschijnlijk vanuit een enorm enthousiasme en "zien jullie dan niet wat ik bedoel?" overtuiging met de beste intenties. Maar op sommige mensen kan je overkomen als een moonboy die met een enorme stelligheid en zelfverzekerdheid komt vertellen dat de koers omhoog gaat. Daar kunnen nekharen behoorlijk van overeind gaan staan en dat ervaar je dus ook.

Je hebt regelmatig gelijk en fijn dat je hier actief meedoet en je visie deelt (ik lees ze graag!), maar misschien helpt het als je uitspraken wat meer motiveert, onderbouwt en ze wat zakelijker en gestructureerder brengt zonder teveel opsmuk in je bericht te verwerken. Wie weet helpt het :)
Jij weet dat ik weet dat jij weet dat wij weten.

Veel weten niet, dat weten, weten is.

Enough said.

Ik ben wie ik ben doe altijd lief, soms wat stellig maar het irritante is inderdaad dat ik het dan ook wel weer goed heb.

Afgunst bestaat niet bij mij, dus ik zou me er nooit aan ergeren, en ergenis is negatief en dat krijg je terug.

Tx enjoy jouw posts ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=1tUs&p=1

Duidelijk, lijkt mij toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Qunix op 26-07-2021 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 11:30

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik wil eigenlijk sellen wat ik nog heb, maar zit net onder een mooi rond getal, wacht tot hij daar op staat, alleen dan heb ik altijd dat hij dat net niet haalt en dan instort :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Heb vandaag maar een extra laag chocopasta op me brood gesmeerd. We rich now *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Misschien dat ik een klein bedrag opzij zet voor een spellingscursus ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

dglavimans schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:53:
[...]

Misschien dat ik een klein bedrag opzij zet voor een spellingscursus ;(
sal ick da'n mit joe mea gaon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thommie.nl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:31:
[...]

Ik ben wie ik ben doe altijd lief, soms wat stellig maar het irritante is inderdaad dat ik het dan ook wel weer goed heb.

Afgunst bestaat niet bij mij, dus ik zou me er nooit aan ergeren, en ergenis is negatief en dat krijg je terug.
Het gaat om de manier waarop je jezelf als alwetend neerzet. 1 minute search:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNMaIBGHGmIafr92iYpkaBxIY2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3PmMZlmatPpledvb03Wvo1OC.png?f=fotoalbum_large

.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktSlFnndnXS0qMBbE2fGOmR7ib8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ks8VkrCxwBhobYU3ZsmonVnJ.png?f=fotoalbum_large

.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qs4J1X463dyBTzm-O4B5vEs8-D4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rGHaU8xXCvP0FVdMFtcxXVHy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

streamnl schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
Ik vind het eigenlijk niet erg als we de komende tijd rond de 38K blijven hangen.

Vind het één van de mooiste foto’s uit de gallery O+
Yep. 38k forever....
:/
o, wacht....

Ik verwacht eigenlijk dat we tot half/eind augustus tussen de 33 en 39k blijven zitten, om er eind augustus als een raket doorheen te gaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
twain4me schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:57:
[...]

sal ick da'n mit joe mea gaon?
Ha, wat leuk dat er ook Friesen op Tweakers zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:00:
[...]

[Afbeelding]

.

[Afbeelding]

.

[Afbeelding]
Gouden handjes? Goud is heel slap. Slappe handjes dus. Weak hands.

Neem diamanten handen. DCA en Hodl toe die ent mofo!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40

Darrell

Fiat moonboy

Lekker jezelf blijven @Thommie.nl. Komt op mij over als iemand die zichzelf niet al te serieus neemt en kan er hartelijk om lachen als je over de top arrogant komt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30

M00000000n
Misschien ooit als die borstklopperij verdwenen is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Update van mijn grafiek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnWH7jJEmj8ibBx96wLnLGYPDo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PreKo8xuN7eDNYaQpufSCRCV.png?f=fotoalbum_large

Die gele lijn had ik initieel getekend, maar die liep vertraging op. Die was ook wel heel veel gebaseerd op hopium en het nieuws destijds, want de zomerdip zit er niet eens in verwerkt. _O-

Nu dus een oranje lijn erbij getekend met een wat later tijdframe erop. Deze houdt wat meer rekening met die zomerdip en heeft wat mij betreft ook meer kans van slagen. Nog even lekker genieten van de zomer dus en daarna weer met klamme handjes achter het toetsenbord om de top proberen te timen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
@Taro Mag ik zo brutaal zijn om een regenboog plaatje plus stukje text te vragen?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
D_Jeff schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:08:
@Taro Mag ik zo brutaal zijn om een regenboog plaatje plus stukje text te vragen?
Dat mag, maar in het NK topic kijken is net zo makkelijk :)

-> Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:00:
[...]

[Afbeelding]

.

[Afbeelding]

.

[Afbeelding]
Zegt niet te zoeken naar bevestiging maar elke keer zichzelf moeten herhalen dat hij de nickname golden shower hands en goldi locks heeft gekregen. Omdat niemand anders het doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:23

Chaes

#HODL

MicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:08:
Update van mijn grafiek:
[Afbeelding]

Die gele lijn had ik initieel getekend, maar die liep vertraging op. Die was ook wel heel veel gebaseerd op hopium en het nieuws destijds, want de zomerdip zit er niet eens in verwerkt. _O-

Nu dus een oranje lijn erbij getekend met een wat later tijdframe erop. Deze houdt wat meer rekening met die zomerdip en heeft wat mij betreft ook meer kans van slagen. Nog even lekker genieten van de zomer dus en daarna weer met klamme handjes achter het toetsenbord om de top proberen te timen! ;)
Zolang je maar lijntjes blijft tekenen zal er vast ooit eentje goed zijn :P _/-\o_
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt in ieder geval, haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 26-07-2021 11:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Chaes schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Zolang je maar lijntjes blijft tekenen zal er vast ooit eentje goed zijn :P _/-\o_
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt in ieder geval, haha.
TA in het kort samengevat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 08:39
Benieuwd wat MicroStrategy, Coinbase en Tesla gaan doen vandaag. Wellicht een mooi moment om ze van de hand te doen op Binance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crawl NL schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:14:
Benieuwd wat MicroStrategy, Coinbase en Tesla gaan doen vandaag. Wellicht een mooi moment om ze van de hand te doen op Binance.
Coinbase is een exchange, Microstrategy heeft nog nooit verkocht en Tesla eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
MicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:11:
[...]

TA in het kort samengevat. _/-\o_
één voordeel: Als je eenmaal een goed lijntje er tussen hebt zitten, zullen Hopium-addicts je theorien voor lange tijd omarmen, verdedigen en alle timeframes gebruiken om ze te rechtvaardigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:20:
[...]

Nu pas wakker worden _/-\o_
En dat met een 18 maanden oude knul in de kamer ernaast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Update van mijn grafiek:
[Afbeelding]

Verder nog wat uitleg hoe je hier op bent gekomen of gewoon maar wat getekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8xWQqEe.png

Blijft wel een hele bizarre chart om te zien zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

tweakers slowchat topic na een run :r

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/12-11-2015/KEGpXu.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

M00000000n
Jij krijgt van mij altijd een duimpje, Thommie met de gouden handjes (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
twain4me schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:38:

[Afbeelding]
en als het daalt zijn er ook genoeg bears die hetzelfde doen.

Whats your point? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

malarkan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:38:
[...]

en als het daalt zijn er ook genoeg bears die hetzelfde doen.
dat is exact het punt.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 26-07-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
twain4me schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:39:
[...]

dat is exact het punt.. ;)
ah je bedoelt run up en run down :P

ja ik snap dat ook niet. vind het interessanter om te bedenken wat de volgende move gaat zijn altijd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kB68K1Evl_Ue3YlcTpfbRskd5Ac=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LHyqHhbHawupCVUFCBp1f23R.png?f=user_large
(onder, snelkoppeling Binance, tevens mijn instapmoment crypto.)

En we zijn "dik" voorbij de helft!! oOo oOo

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
Update van mijn grafiek:
[Afbeelding]

Teken jij is ff heel gauw die oranje lijn korter sideways en meteen recht omhoog!

Ik vind het weer lang genoeg duren, ik wil m’n crypto verkwanselen terug naar FIAT en dan weer een hele tijd wachten om weer dik in te stappen en zo ooit nog eens genoeg “valuta” te genereren zodat ik minder kan werken.
:+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:21:
[...]

één voordeel: Als je eenmaal een goed lijntje er tussen hebt zitten, zullen Hopium-addicts je theorien voor lange tijd omarmen, verdedigen en alle timeframes gebruiken om ze te rechtvaardigen :D
Het gaat voor mij meer om wat ik er zelf van vind. Er is meer dan alleen dat grafiekje en ik neem ook andere dingen mee in mijn overwegingen. Omdat ik vooral op lange termijn cyclus zit, is het meer een experiment/hobby om te kijken of er iets zinnigs over te zeggen is. Dat proberen heel veel mensen, dus die neem ik ook allemaal mee. Naast het nieuws/sentiment op social media, wat ik persoonlijk belangrijker vind, en de technologische ontwikkelingen (die nu voor ETH even enorm belangrijk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Machlah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:28:
[...]

Verder nog wat uitleg hoe je hier op bent gekomen of gewoon maar wat getekend?
Kijk maar naar mijn posts van maanden terug tot nu. Dan zie je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:46:
[...]

Teken jij is ff heel gauw die oranje lijn korter sideways en meteen recht omhoog!
Meteen? Is 1,5 maand sideways niet lang genoeg dan?
Ik vind het weer lang genoeg duren, ik wil m’n crypto verkwanselen terug naar FIAT en dan weer een hele tijd wachten om weer dik in te stappen en zo ooit nog eens genoeg “valuta” te genereren zodat ik minder kan werken.
:+ 8)
Dat zou ik volgend jaar gaan doen, nadat je hoog verkocht hebt aan het einde van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Nog even voor de mensen die niet in het shitcoin topic zitten maar wel ooit Arigato hadden, de maker van Arigato heeft een nieuwe token gemaakt, earnable:

Nopheros in "[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]"

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ngangatar schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Goed gedaan, voorlopig heb je dit in de pocket.

Kan me goed voorstellen dat je nu hoopt op een kleine daling om dan weer in te stappen. Een PF in de plus voelt gewoon fijn dus ik vind dat je een prima keuze gemaakt hebt.

Velen van ons weten ook hoe het voelt om een pump als dit weer te zien verdampen vanuit "greed".
Dit laatste heb ik al een paar keer mee gemaakt. Paar keer mee gemaakt en wel van geleerd. Zal nu ook kopen met een SL en TP in delen pakken. Pas enkele maanden bezig dus leer nog veel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:07:
Maar tijdens een bullrun is dat erg lastig en moet je vaak hoger weer instappen.
Zolang je het dan maar hoger blijft verkopen is er niks aan de hand toch? Ja, je zult wat extra winst missen, maar van de andere kant heb je wel iets meer zekerheid/rust, althans, zo ervaar ik het..

Nogmaals: Een wijs man hier heeft mij geleerd:
Beter winst missen, dan fiat verliezen! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Goh, dat is lekker wakker worden op maandag. Nu alleen niet weer kelderen :x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:50:
Nog even voor de mensen die niet in het shitcoin topic zitten maar wel ooit Arigato hadden, de maker van Arigato heeft een nieuwe token gemaakt, earnable:

Is het shitcoin casino weer geopend ja? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
spacer schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Is het shitcoin casino weer geopend ja? :)
Sinds gister :+

Met EARN hebben ze weer iets nieuws bedacht.. je krijgt nu BNB uitgekeerd terwijl je hold 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Sinds gister :+

Met EARN hebben ze weer iets nieuws bedacht.. je krijgt nu BNB uitgekeerd terwijl je hold 8)
En je moet het handmatig collecten. Dus dat is ook weer nieuw.

Van automatisch naar je wallet naar handmatig cashen. 1 step forward, 2 steps back :+

Of het echt geopend is tja..... Als BTC zo doorkabbelt en BNB ook, dan gaan mensen zich vervelen (ik noem geen namen). En is er weer kans. Zodra BTC en BNB echt gaan stijgen........ Dan is het echt open IMHO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:02:
[...]

En je moet het handmatig collecten. Dus dat is ook weer nieuw.

Van automatisch naar je wallet naar handmatig cashen. 1 step forward, 2 steps back :+

Of het echt geopend is tja..... Als BTC zo doorkabbelt en BNB ook, dan gaan mensen zich vervelen (ik noem geen namen). En is er weer kans. Zodra BTC en BNB echt gaan stijgen........ Dan is het echt open IMHO _/-\o_
True. Als BTC weer richting 30k gaat ben ik er ook weer uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:50:

De reden dat het shitcoin topic er is, is zodat de shitcoins hier niet gedeeld worden. Let's keep it like that. :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• majic
twain4me schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:38:

[Afbeelding]
Jep, als ik wakker word kijk ik tegenwoordig niet meer naar de prijzen op Coinmarketcap maar ik kijk hoeveel posts er bij zijn gekomen in het Crypto slowchat topic :'( :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
MicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:49:
[...]

Meteen? Is 1,5 maand sideways niet lang genoeg dan?
meteen na de laatste groene dildo, daar loopt ie eerst nog vrij horizontaal ;)
Dat zou ik volgend jaar gaan doen, nadat je hoog verkocht hebt aan het einde van dit jaar.
Een jaartje nadat de top in is :9

Iemand vertelde me dat ook ICP wel iets is :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

MicroWhale schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:47:
[...]

Het gaat voor mij meer om wat ik er zelf van vind. Er is meer dan alleen dat grafiekje en ik neem ook andere dingen mee in mijn overwegingen. Omdat ik vooral op lange termijn cyclus zit, is het meer een experiment/hobby om te kijken of er iets zinnigs over te zeggen is. Dat proberen heel veel mensen, dus die neem ik ook allemaal mee. Naast het nieuws/sentiment op social media, wat ik persoonlijk belangrijker vind, en de technologische ontwikkelingen (die nu voor ETH even enorm belangrijk zijn).
klinkt toch al bijna als werk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Luca schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:16:
[...]

De reden dat het shitcoin topic er is, is zodat de shitcoins hier niet gedeeld worden. Let's keep it like that. :>
De reden dat er een shitcoin topic is gemaakt is omdat dit topic op dat moment zoveel berichten te verwerken kreeg dat het topic bijna niet meer leesbaar was, daar kwamen vervolgens nog veel berichten bij over de pcs shitcoins. Dus klopt niet helemaal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
heb nu toch paar posities verkocht, dit is te snel gestegen, ergens tussen de 32.7k en 33.7k stap ik weer in....

fiat geld ook binnen, helaas 1 dag te laat lol :Z
maargoed SEPA overschrijvingen gedaan naar Kraken/Crypto.com en deel Bitvavo en DEGIRO is al binnen, posities klaargezet en nu saai wachten :z

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 26-07-2021 12:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:25:
heb nu toch paar posities verkocht, dit is te snel gestegen, ergens tussen de 32.7k en 33.7k stap ik weer in....
Heb inderdaad liever ook 1k per dag er bij ipv+5k in een nachtje... :| Maarja ik doe niet echt aan daytraden ...voor de short term luitjes is dit natuurlijk wel fijn, lekker volatiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
majic schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Heb inderdaad liever ook 1k per dag er bij ipv+5k in een nachtje... :| Maarja ik doe niet echt aan daytraden ...voor de short term luitjes is dit natuurlijk wel fijn, lekker volatiel :D
Daytraden ik ook niet, maar doe wel swing en positietraden :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:25:
[...]

De reden dat er een shitcoin topic is gemaakt is omdat dit topic op dat moment zoveel berichten te verwerken kreeg dat het topic bijna niet meer leesbaar was, daar kwamen vervolgens nog veel berichten bij over de pcs shitcoins. Dus klopt niet helemaal ;)
Klopt nog steeds dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Niet echt, want ik mag hier best een bericht plaatsen om wat oude Arigato hodlers wakker te schudden.

Daarnaast link ik zelfs nog naar het meme topic zodat er daar over verder gepraat kan worden 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:43:
[...]

Niet echt, want ik mag hier best een bericht plaatsen om wat oude Arigato hodlers wakker te schudden.

Daarnaast link ik zelfs nog naar het meme topic zodat er daar over verder gepraat kan worden 8)7
Gewoon opzouten met die rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 09:46

filthy rich

löp wa los

Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:09:
[...]

waar is de gele lijn? of zit die onder de oranje?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Luca schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:16:
[...]

Kom op, het gaat hier regelmatig over ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:25:

fiat geld ook binnen, helaas 1 dag te laat lol :Z
maargoed SEPA overschrijvingen gedaan naar Kraken/Crypto.com en deel Bitvavo en DEGIRO is al binnen, posities klaargezet en nu saai wachten :z
Wat een ongein. Riep je dat ook toen hij met 5k op een dag daalde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Haha, nou weet ik wat men bedoelde dat de sfeer juist grimmiger was in goede BTC tijden, lijkt alsof er opeens mensen opduiken uit het niets om even een dikke vinger te wijzen ofzo :D

Gewoon lief doen ^^

Pagina: 1 ... 57 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!