Heb het even nagekeken en alles klopt wel. Ik denk dat het komt omdat ik geen BNB heb voor de gas fee.. Dan ga ik maar weer terug naar Binance voor BNB.majic schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:23:
[...]
Deze stappen al gedaan?
https://docs.bifi.finance/guide/metamask/bsc
Je hebt het over BUSD ,dus die zal op t' BSC network zitten. Zorg dat je iig de stappen hierboven gedaan hebt, daarna kies je bij netwerk op het mooie grote gele icoon (nadat je op pools of yield farming hebt geklikt in het menu). Daarna filter je je zoekopdrachten door "BUSD" in te tikken bij de search van de coin/token.
Je wallet moet uiteraard geconnect zijn rechtsboven (0x9blabla). Daarna met de slider kan je 100% van je coins kiezen (neem aan dat je dat wil) &
Vervolgens APPROVE kiezen waarbij er een klein bedrag aan BNB (ja je hebt een beetje BNB in je wallet nodig, voor de gas fees van het BSC network) wordt gebruikt voor de eerste verificatie/approval.
Daarna met de slider je aantal tokens kiezen ---> "Deposit all" (of deposit) ---> je krijgt een 2de gas fee in de wallet voor het sluiten van het aangaan van de stake.
Klaar is kees
Bedankt voor de hulp!