Heb je niet ook nog een nier ofzo?The Chosen One schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 01:05:
[...]
3e hypotheek, €100k loanshark, juwelier overvallen ALL IN!
Never invest more money than you can borrowThe Chosen One schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 01:05:
[...]
3e hypotheek, €100k loanshark, juwelier overvallen ALL IN!
Is that you, Tone VaysQunix schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:12:
[...]
Ik maak veel shit posts vanwege de shitcoins gesprekken hier. Maar hier mijn oprechte mening:
[Afbeelding]
Je kan zien dat de RSI bij de 3 toppen afneemt en nu de RSI aan het oplopen is (hogere lows) waarbij de prijs wat stabieler lijkt. Dit is het consolideren en dat kan gebeuren in prijs (dus een drop of een m00n), of in tijd, en tijd is wat er nu gebeurd. We moeten dus wachten. De RSI is overigens enorm bullish. Maar zegt ook gelijk "heb geduld". Je hebt waarschijnlijk een lange horizon, dus komt wel goed
[Afbeelding]
Als je uitzoomt zie je dat de prijs channels bullish is. We zitten nog steeds in een bullish trend. Je kan de top van 2017/2018 door trekken voor de top van 2021, maar dit jaar is nog niet voorbij en ik verwacht een top aan het einde van dit jaar op dezelfde hoogte als de bovenste lijn (in december is dat boven de 100k). De vraag is, wat gaat bitcoin doen op korte termijn. Hij kan vallen (wat niet erg is) naar ±24.5k, maar dan zal hij zeker naar boven gaan. Dus als je blijft DCA'en, dan ga je niks missen.
[Afbeelding]
Ik denk dat bitcoin ongeveer de paarse lijn zal volgen. Mocht hij geen drop naar beneden krijgen is dat ook prima (zie groene lijn). Wat ik best wel uitsluit is de rode lijn, maar ook die gaat omhoog want immers is er echt niks anders fundamenteel.
Tl;dr: bitcoin doet zijn ding en gaat to the m00n.
Bron: https://cryptobenelux.com...20-dalen-aldus-tone-vays/BITCOIN KOERS ZAL NOG MET 20% DALEN, ALDUS TONE VAYS
“Ik ben het grootste deel van deze driehoek min of meer bearish geweest, en dat blijf ik nu. Dat komt omdat ik nog steeds denk dat er een capitulatiedag komt. Deze capitulatiedag komt binnenkort, omdat ik ook geloof dat de prijs van Bitcoin deze zomer zal stuiteren en op de weg terug zal zijn, en later dit jaar het hoogste punt ooit zal breken. Veel daarvan heeft te maken met de huidige bull-cyclus van Bitcoin, plus enkele fundamenten.”
Grappig, dezelfde mening en ik kan me er ook wel in vinden
Nou lijkt ETH eindelijk wat stabieler door de 1800 te gaan, volgt BTC (nog) niet, trekt die ETH en dus ook ADA en consorten weer terug zo zeker.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
BTC spuit even omhoog!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
FULL MOON!!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Komt helemaal goed zie je wel.PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:49:
[...]
Het is niet te hopen, heb net tegen de buurman verteld dat we volgende week naar de 100K+ gaan
Hij geloofde me al niet.
Goed dat we weer terug zijn in de 30K. Hopelijk geen fake out, de dag is nog lang..
Heb net maar mijn winst genomen op ETH, was all-in gegaan op $1735 en gelost op $1865, dit met de opmerking van @Taro in mijn achterhoofd:
Er komt vanzelf wel weer een mooi moment voorbij..Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:37:
ik mis liever wat winst dan fiat waarde te verliezen.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zeker met een dag als donderdag dipdag morgen voor de boeg.BTFD schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:04:
Heb net maar mijn winst genomen op ETH, was all-in gegaan op $1735 en gelost op $1865, dit met de opmerking van @Taro in mijn achterhoofd:
[...]
Er komt vanzelf wel weer een mooi moment voorbij..
@Ngangatar, jouw onderschrift!
Komt dit niet gewoon omdat de Dollar koers de afgelopen nacht weer is gedaald? (waardoor oa. coins het weer iets beter lijken te doen?)BTFD schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 06:36:
FULL MOON!!!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dan is de euro nog meer gedaald vannacht. Kan best..Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:33:
[...]
Komt dit niet gewoon omdat de Dollar koers de afgelopen nacht weer is gedaald? (waardoor oa. coins het weer iets beter lijken te doen?)
Zero.
Dan is ie wel heel hard gedaald tochDa_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:33:
[...]
Komt dit niet gewoon omdat de Dollar koers de afgelopen nacht weer is gedaald? (waardoor oa. coins het weer iets beter lijken te doen?)
Ik zie in ieder geval op Binance weer heerlijke buy-orders voorbijkomen van meerdere btc's, 100k+ chz, xrp etc.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hhaha, ja daar zit je dan met je doekoe in dollars, want ff naar fiat omdat BTC daalt.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:33:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik had niks in fiat atm.MicroWhale schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Hhaha, ja daar zit je dan met je doekoe in dollars, want ff naar fiat omdat BTC daalt.![]()
Ik zat eerder te balen dat, dat SEPA gezeik nog niet is opgelost bij Binance. Zit nu iedere keer via een omweg geld te crypto te sturen als ik iets wil doen.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
daarom nooit stablecoin kiezen! als je trade doe het dan met btc pair 🥲MicroWhale schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Hhaha, ja daar zit je dan met je doekoe in dollars, want ff naar fiat omdat BTC daalt.![]()
stablecoin kies ik pas wanneer ik dca begin met winst pakken...
maargoed dat is bij de volgende bullrun in 2023 👀
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 21-07-2021 09:00 ]
nothing stops this train
Ik op 1875, andere munten, maar vergelijkbare stijging. Vooralsnog relaxed gevoel.BTFD schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:04:
[...]
Er komt vanzelf wel weer een mooi moment voorbij..
Haha, ik vond die sig van blijkbaar lezen mensen toch sigs ofzo wel leuk.
Net op een betaling net over 100 euro 3 cent fee betaald bij bitcoin.
God morks in wysterious ways.
Die stijging/daling van $ valt alleszins mee hoor, dus je had maar een paar % verloren tov €... maar toch.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:51:
[...]
Ik had niks in fiat atm.
Ik zat eerder te balen dat, dat SEPA gezeik nog niet is opgelost bij Binance. Zit nu iedere keer via een omweg geld te crypto te sturen als ik iets wil doen.
Het is inderdaad wel naadje dat het nu zo moeilijk is om er bij Nance met € in te stappen. Dat betekent langzamere adoptie door retail.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik hoop dat die situatie voor Binance snel veranderd. Ze lijken nu ivm omzet en populariteit een doelwit te worden van EU regulatie en toezicht.MicroWhale schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Die stijging/daling van $ valt alleszins mee hoor, dus je had maar een paar % verloren tov €... maar toch.
Het is inderdaad wel naadje dat het nu zo moeilijk is om er bij Nance met € in te stappen. Dat betekent langzamere adoptie door retail.
Dat was te verwachten ja... en wees maar gerust: het wordt nog erger. Er wordt al gesproken over het illegaal maken van het overschijven van crypto naar een niet (op naam) geregistreerd crypto-adres. Reken maar dat dat gaat gebeuren als de adoptie van crypto doorgaat zoals het nu bezig is.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Ik hoop dat die situatie voor Binance snel veranderd. Ze lijken nu ivm omzet en populariteit een doelwit te worden van EU regulatie en toezicht.
... maar gelukkig hebben we fantastische platforms als NEXO waar je volledig gereguleerd van je crypto kan genieten.
Is dat echt verrassend dan? De EU wil gewoon graag zien waar jij je geld aan uitgeeft, waar je saldo hebt staan en waar je eventueel andere inkomsten/beleggingen hebt. Ik ben er zelf ook geen fan van, maar het is nu eenmaal een situatie waar we niet meer om heen kunnen.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:
Ik hoop dat die situatie voor Binance snel veranderd. Ze lijken nu ivm omzet en populariteit een doelwit te worden van EU regulatie en toezicht.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Verwijderd
Ik kan me vergissen maar als ik naar Binance ga kan ik weer met een SEPA overschrijving crypto kopen via BanxaDa_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Anyway, met een Revolut kaart zou je er ook zijn om het dan via Visa te doen, maar inderdaad geen goeie actie voor de groei van Crypto/Binance.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2021 09:49 ]
Dat de laatste tijd bij binance het ene na het andere lijk uit de kast komt zal daar niets mee te maken hebben zeker? Het is allemaal puur misgunnen en om de coiners te pesten.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Voor crypto niet heel veel invloed, er zijn genoeg andere exchanges tochVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:48:
[...]
Ik kan me vergissen maar als ik naar Binance ga kan ik weer met een SEPA overschrijving crypto kopen via Banxa
Anyway, met een Revolut kaart zou je er ook zijn om het dan via Visa te doen, maar inderdaad geen goeie actie voor de groei van Crypto/Binance.
opzich goed dat er wel enige controle over komt, bij de aandelenmarkt is het allemaal veel strenger....
crypto wordt dus meer volwassen.......we zijn er nog zeer vroeg bij
nothing stops this train
Je kan je vergissen? Het staat er of het staat er nietVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:48:
[...]
Ik kan me vergissen maar als ik naar Binance ga kan ik weer met een SEPA overschrijving crypto kopen via Banxa
Enniewee, bij mij nog niet, dus we wachten geduldig af.
Ondertussen kreeg ik van Nance wel een BUSD cash voucher die resulteerde in een mini airdrop. Er staat niet bij waar het over gaat. Iemand een idee?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Het staat er, maar ik heb het nooit gebruikt. Ik kan me dus vergissen want ik weet niet hoe het werkt.resusaapje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:12:
[...]
Je kan je vergissen? Het staat er of het staat er niet![]()
Enniewee, bij mij nog niet, dus we wachten geduldig af.
Ondertussen kreeg ik van Nance wel een BUSD cash voucher die resulteerde in een mini airdrop. Er staat niet bij waar het over gaat. Iemand een idee?
"het staat er dus het werkt" is in Crypto toch hopelijk niet een tactiek die je vaker toepast?
Enniewee, ga naar Binance, hover over "buy crypto" en kies de laatste optie "third party" waar SEPA weer met Banxa vermeld staat.
Gisteren nog via cc wat fiat op Binance gezet. Geen fees nu. En net zo snel als met ideal.
Ik gisteren op kraken via sepa direct, 0 kosten en het staat er na ongeveer 2 uur op.Griffx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:21:
Gisteren nog via cc wat fiat op Binance gezet. Geen fees nu. En net zo snel als met ideal.
Zero.
Goed nieuws op CNBC. "Bitcoin mining isn’t nearly as bad for the environment as it used to be, new data shows". Nou Elon, kom er maar weer in.
Kern van het verhaal: miners verhuizen vanuit China naar nieuwe plekken met een overschot aan goedkope energie en dat is meestal groene energie. Daarnaast loont het niet om te oude mining gear te verhuizen en die worden dus gewoon van de hand gedaan.
link
Gaat er natuurlijk ook om dat dit soort positieve berichten weer opduiken.
Kern van het verhaal: miners verhuizen vanuit China naar nieuwe plekken met een overschot aan goedkope energie en dat is meestal groene energie. Daarnaast loont het niet om te oude mining gear te verhuizen en die worden dus gewoon van de hand gedaan.
link
vanavond the ₿ word ik dacht 18:00 Nederlandse tijd.
https://www.cointribune.c...-21st-july-at-the-b-word/
69k inc!
https://www.cointribune.c...-21st-july-at-the-b-word/
69k inc!
nothing stops this train
Wel bijzonder ik begreep juist dat de grote farms in china mee lifte op grote dirt-cheap waterkracht energie contracten. dat was in iedergeval het verhaal 3 jaar geleden.Sluw schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:29:
Goed nieuws op CNBC. "Bitcoin mining isn’t nearly as bad for the environment as it used to be, new data shows". Nou Elon, kom er maar weer in.
link
Wellicht waren er erg veel kleine farms op huis tuin en keuken stroom contracten die moet je dan met uitstoot van de energie mix bekijken, Altijd lastig om je vinger achter dat soort nieuws te krijgen.
Wat is dit.. gaat Neo to the moon @Verwijderd ?
Zero.
Gebruiken de Binance Futures tabs bij jullie in Chrome ook >3 GB geheugen per stuk na verloop van tijd? Ik krijg de laatste weken regelmatig Out of memory meldingen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/iQxMzTTeERUjMS9L97HJRgpf.png?f=user_large)
Heel irritant...
:fill(white):strip_exif()/f/image/iQxMzTTeERUjMS9L97HJRgpf.png?f=user_large)
Heel irritant...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
hij kan vlieguh jonguh zijn bed slaapt daar.Pelox schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Wat is dit.. gaat Neo to the moon @Verwijderd ?
Dat klopt ook, alleen zijn de miners nu verboden in die provincies.twain4me schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Wel bijzonder ik begreep juist dat de grote farms in china mee lifte op grote dirt-cheap waterkracht energie contracten. dat was in iedergeval het verhaal 3 jaar geleden.
Wellicht waren er erg veel kleine farms op huis tuin en keuken stroom contracten die moet je dan met uitstoot van de energie mix bekijken, Altijd lastig om je vinger achter dat soort nieuws te krijgen.
Zero.
Continu last van de laatste tijd idd. Heb altijd een aantal Binance tabs open staan die meestal precies tegelijk een out-of-memory geven. Even allemaal refreshen en dan doen ze het weer een tijd.Taro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:
Gebruiken de Binance Futures tabs bij jullie in Chrome ook >3 GB geheugen per stuk na verloop van tijd? Ik krijg de laatste weken regelmatig Out of memory meldingen:
[Afbeelding]
Heel irritant...
Geen idee wat de oorzaak is.
Ja al crashed de tab hier niet in Edge. Een F5 doet het geheugen weer zakken.Taro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:
[Afbeelding]
Heel irritant...
Hier ook. En helemaal irritant is dat ik mijn geklieder dan (tekenen van lijntjes) kwijt ben.Taro schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:
[Afbeelding]
Heel irritant...
Nou, volgens mij niet hoor... toen in April door een kolenmijn in Xinjang overstroomde en daar de kolencentrales dicht moesten zag je een dip van 35% in de totale wereldwijde hashrate.Pelox schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:58:
[...]
Dat klopt ook, alleen zijn de miners nu verboden in die provincies.
Zal vast niet 100% zijn nee en ze sluiten met regelmaat ook de miners af. Kan mij voorstellen dat met zo'n ramp ze de miners afsluiten om zo de energie door te sluizen naar gebieden die het beter kunnen gebruiken.Sluw schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:02:
[...]
Nou, volgens mij niet hoor... toen in April door een kolenmijn in Xinjang overstroomde en daar de kolencentrales dicht moesten zag je een dip van 35% in de totale wereldwijde hashrate.
Zero.
snap ik , maar dan was het al groene stroom en zou het raar zijn dat die verplaatsing opzich een vergroening is, wat ze lijken te opperen.Pelox schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:58:
[...]
Dat klopt ook, alleen zijn de miners nu verboden in die provincies.
twain4me schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:08:
[...]
snap ik , maar dan was het al groene stroom en zou het raar zijn dat die verplaatsing opzich een vergroening is, wat ze lijken te opperen.
Dit geldt ook voor de overige provincies in China waar veel BTC wordt gemined. Op die plekken heb je goedkope kolen. En als je het artikel leest stapt een deel met oude apparatuur over naar Kazachstan > ook veel kolen(centrales) en mensen met nieuwe mining apparatuur zoeken een plek die langer stabiel zal zijn. Er zijn plekken in de VS met heel veel groene energie en daar gaan ze heen. Voorheen stond de VS qua mining power op de 5e plek, nu op de tweede. Cambridge University houdt ook veel bij over het energiegebruik van BTC.According to the Cambridge Bitcoin Electricity Consumption Index, as of April 2020, China was responsible for 65% of all Bitcoin mining. And of that, 36% takes place in Xinjiang, the largest regional component. Why? Cheap coal means cheap energy to power the machines that mine Bitcoin. Xinjiang has an abundant supply of coal, and the region’s relative remoteness means that it’s far cheaper to use the resource locally than move it to other parts of China.
Dat zei ik niet, hèVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:15:
[...]
Het staat er, maar ik heb het nooit gebruikt. Ik kan me dus vergissen want ik weet niet hoe het werkt.
"het staat er dus het werkt" is in Crypto toch hopelijk niet een tactiek die je vaker toepast?
Ah, weer wat geleerd. Ik ga altijd de andere route: https://www.binance.com/en/fiat/deposit/EUREnniewee, ga naar Binance, hover over "buy crypto" en kies de laatste optie "third party" waar SEPA weer met Banxa vermeld staat.
Kent iemand trouwens https://p2p.binance.com/en? Biedt dat nou iets extra's? De wisselkoersen lijken nou niet zoveel interessanter dan de reguliere weg en het doet me een beetje denken aan de louche geldwisselaars van weleer
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 21-07-2021 11:26 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zie mijn futures posities in coin aantal (zie voorbeeld) maar zie dat liever in USDT,
Weet iemand waar je dat kan aanpassen in Binance?
Ja, hier: Notional size:Petertje750 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:28:
Ik zie mijn futures posities in coin aantal (zie voorbeeld) maar zie dat liever in USDT,
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
misschien moet ik beter lezenSluw schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:17:
[...]
[...]
Dit geldt ook voor de overige provincies in China waar veel BTC wordt gemined. Op die plekken heb je goedkope kolen. En als je het artikel leest stapt een deel met oude apparatuur over naar Kazachstan > ook veel kolen(centrales) en mensen met nieuwe mining apparatuur zoeken een plek die langer stabiel zal zijn. Er zijn plekken in de VS met heel veel groene energie en daar gaan ze heen. Voorheen stond de VS qua mining power op de 5e plek, nu op de tweede. Cambridge University houdt ook veel bij over het energiegebruik van BTC.
Ik niet anders dan elke keer Lingo voor me te zien.MicroWhale schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:31:
[...]
Die stijging/daling van $ valt alleszins mee hoor, dus je had maar een paar % verloren tov €... maar toch.
Groen GROENJDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:49:
[...]
Ik niet anders dan elke keer Lingo voor me te zien.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Lekker hoor, die 31K even goed doorbreken.
31.3 knock knockkkk
Tijdje terug dat we 2 opwaartse kaarsen hebben gezien binnen dit timeframe. #when69K
Verwijderd
Jullie zijn met steeds minder gelukkig. Lower lows en lower highs. We zakken nog even door.
Ik las dat medio augustus de 0% fee op CC transacties weer zou verdwijnen, dat lijkt her dus op de Binance verwacht dat ze de SEPA en/of Ideal problematiek voor die tijd hebben opgelost. Want zodra dat weer werkt zullen de transacties op CC gewoon weer een percentage kosten.Da_maniaC schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Haha mooie profielnaam!!BTC100K2021 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:02:
Tijdje terug dat we 2 opwaartse kaarsen hebben gezien binnen dit timeframe. #when69K
Geloof je er zelf nog in?
Ik niet, wel ooit!
Ik durf te wedden dat ideal opzekers niet terug komt, tenzij Binance volledig compliant wordt(hahahahaha). De merchant die binance gebruikt heeft is op de vinger getikt. De DNB is erg strikt daarin, elke merchant die binance gaat aansluiten riskeert een flinke boete. Binance is gewoon niet compliant voor iDeal.Ngangatar schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:04:
[...]
Ik las dat medio augustus de 0% fee op CC transacties weer zou verdwijnen, dat lijkt her dus op de Binance verwacht dat ze de SEPA en/of Ideal problematiek voor die tijd hebben opgelost. Want zodra dat weer werkt zullen de transacties op CC gewoon weer een percentage kosten.
Is dit de opbouw naar Musk die wat gaat vertellen/bespreken over BTC? Of reageert de koers daar niet meer op? Ik ben benieuwd. Of is dat nu al bezig? Ik kan zo snel niet vinden hoe laat dat gebeuren is.
Dan mag deze niet ontbreken
11 am PDT 19:00 CETYES schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:07:
Is dit de opbouw naar Musk die wat gaat vertellen/bespreken over BTC? Of reageert de koers daar niet meer op? Ik ben benieuwd. Of is dat nu al bezig? Ik kan zo snel niet vinden hoe laat dat gebeuren is.
Waar komt dat volume nu ineens vanaf? Blijft bijzonder om te zien.
Welk volume en waar ?spacer schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:15:
Waar komt dat volume nu ineens vanaf? Blijft bijzonder om te zien.
Heb net al mijn tokens boven de 11% de deur gewezen! (KSM, VET, DOT, ADA & BNB)
Oftewel compleet in FIAT nu
Wel meteen weer een paar leuke orders ingesteld en nu van de zon genieten, voelt bijna als werken dit op je vrije dag!
Wel meteen weer een paar leuke orders ingesteld en nu van de zon genieten, voelt bijna als werken dit op je vrije dag!
Verander jij je avatar even in "keep calm and sell the dip"BTFD schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:26:
Heb net al mijn tokens boven de 11% de deur gewezen! (KSM, VET, DOT, ADA & BNB)
Zero.
Opvallend die enorme BTC pump en dat ETH hopeloos in de 1800 blijft hangen, wie volgt wie straks.
Eth is toch al de 2 dumps van enkele dagen geleden vergeten, net zoals BTC?JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:50:
Opvallend die enorme BTC pump en dat ETH hopeloos in de 1800 blijft hangen, wie volgt wie straks.
Percentueel gezien is ETH meer gestegen dan BTC..JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:50:
Ja zie net ook dat het wel "klopt", dacht dat we van zo rond de 30.5k en 1895 kwamen, maar als ik terug kijk, zaten we op 31.5k en 1895.
Nou ADA, laat maar eens zien als btc stijgt dat je braaf van een schamele 1200% boven de 2500% kan klimmen. Ik heb nog meer te verkopen!
Ik ga een deel funds van Binance naar Bittrex sturen. Welke muntje gebruik ik het best? XLM, XRP......???
BTC groen, alts en ETH blijven achter. This is the only way to 69k mensen.
Beetje jammer dat ik gisteren de dip toch een stukje heb verkocht, maar boeiond
er is nog voldoende crypto aanwezig om die Tesla te kopen als BTC z'n S2FX targets haalt
Beetje jammer dat ik gisteren de dip toch een stukje heb verkocht, maar boeiond
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFeeMozes123 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:57:
Ik ga een deel funds van Binance naar Bittrex sturen. Welke muntje gebruik ik het best? XLM, XRP......???
Kies de laagste fee
Rasoptimist! BTC tekent net een groen paaltje en de hoop op rijzende shitcoins wordt alweer uitgesprokenelektriekert schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:53:
Nou ADA, laat maar eens zien als btc stijgt dat je braaf van een schamele 1200% boven de 2500% kan klimmen. Ik heb nog meer te verkopen!
Top, dankjewel!Qunix schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:59:
[...]
https://www.binance.com/en/fee/cryptoFee
Kies de laagste fee
TeslaRichh schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:59:
Beetje jammer dat ik gisteren de dip toch een stukje heb verkocht, maar boeionder is nog voldoende crypto aanwezig om die Tesla te kopen als BTC z'n S2FX targets haalt
Pelox schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:47:
[...]Verander jij je avatar even in "keep calm and sell the dip"
Ik graai nu alles wat ik pakken kan! Vorige keer ook alles zien verdampen toen mijn tokens dik in het groen stonden en een paar uur later weer allemaal rood waren..
Vanmorgen was ETH al aan de beurt en nu de rest! Een klein maandsalaris tikken op 1 dag voelt gewoon lekkerder dan op een chart blijven kijken wat de koers gaat doen..
De winst split ik trouwens op in extra FIAT (om mijn avatar eer aan te doen) en sats te knallen op de Ledger!
Sell the dip?Richh schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:59:
Beetje jammer dat ik gisteren de dip toch een stukje heb verkocht, maar boeionder is nog voldoende crypto aanwezig om die Tesla te kopen als BTC z'n S2FX targets haalt
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
1 dag vrij, ben al weer toe aan werk.
2 apenkoppen hier in het zwembad die alles bij elkaar schreeuwen, vrouw het huis aan het schoonmaken...
Nergens rust joh.
Muntjes gaan beetje up, das wel weer lekker.
2 apenkoppen hier in het zwembad die alles bij elkaar schreeuwen, vrouw het huis aan het schoonmaken...
Nergens rust joh.
Muntjes gaan beetje up, das wel weer lekker.
bij mij nog erger... hier zijn het de kinderen van de buren, niet eens die van mijzelfVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:16:
Tijd dat iemand hier een token van maakt
same here, wat een horror. Sowieso een pleuris hekel aan kinderenunconnected schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:24:
[...]
bij mij nog erger... hier zijn het de kinderen van de buren, niet eens die van mijzelf
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Vet irritant is dat. Krijg je nog gezeik ook als je ze de tanden uit de bek slaat.unconnected schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:24:
[...]
bij mij nog erger... hier zijn het de kinderen van de buren, niet eens die van mijzelf
Hier juist andersom, de buren zijn op vakantie, en onze kids zijn nu in hun zwembad heb ik de herrie niet.anti elppa schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:37:
[...]
same here, wat een horror. Sowieso een pleuris hekel aan kinderen
Baal toch een beetje dat ik het onderste uit de kan wilde hebben gisteren met ada, leerles voor de volgende keer.
Ik woon 20 meter van een schoolplein af, de aankomende 6 weken is een oase van rust.
Houdt iemand de fees bij Kraken wel eens in de gaten? Momenteel zou ik op 0.12/0.22 zitten, maar mijn fees worden dus met 0.14/0.24 verwerkt.
Ik vergis me niet met current en de volgende stap bij X handelsvolume...
Same here.... Maar dus ook geen moedertjes in zomerkleding...Partypsych schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:56:
Ik woon 20 meter van een schoolplein af, de aankomende 6 weken is een oase van rust.
Wellicht het verschil tussen limit en market?Razkin schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:58:
Houdt iemand de fees bij Kraken wel eens in de gaten? Momenteel zou ik op 0.12/0.22 zitten, maar mijn fees worden dus met 0.14/0.24 verwerkt.
Doge is aan zijn 2e leven begonnen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/0tABsRpV5UAWYlBDUknsr8sx.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qYR5pLAaouue9RZ3Tl4y9t6u.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o5M4ub7AyGezkZAnBI9Ng2kp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uTB7KlxV6trhAEXv8OSpA2SM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/G3VWNjABWchXk2Mwoz11zPxM.png?f=fotoalbum_large)