Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 239 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.468 views

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:37
Tweakers forum.
Waar sambal en crypto hand in hand gaan. :P

Vind het wel wat onheilspellend wat Bitcoin nu aan het doen is. Had toch wel wat herstel verwacht na die flash crash.

[ Voor 49% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 09-09-2021 16:31 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:31:
Tweakers forum.

Vind het wel wat onheilspellend wat Bitcoin nu aan het doen is. Had toch wel wat herstel verwacht na die flash crash.
Geduld. September is altijd een bear maand. Ik vond het al vreemd dat we zo goed van start gingen.
Lang leve de SL's.

Vanaf oktober gaan we knallen.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Icx moon!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Er wordt weer wat hopium gepompt!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-11 13:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:31:
sambal is goed.. chutney is beter. O-)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Joosie200 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:19:
Gaan we nu saai op 47k flatlinen? Prima, krijgen we de 47k babe vaker te zien.
Hier is niet tegen aan te traden... :)

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:36
Ik vraag me altijd af waarom er zo moeilijk word gedaan als iemand zegt dat hij of zij een beslissing heeft gemaakt en in die beslissing een TA of post van Taro heeft meegenomen (in dit geval de dip verkopen). Taro word hier zowat op handen gedragen omdat hij altijd informatie dingen en duidelijke TA's post, hij draagt echt serieus bij aan dit topic. Wat ik dan niet snap is dat mensen moeilijk doen als iemand door laat schemeren dat hij deze info van Taro heeft gebruikt om een beslissing te maken terwijl zo ongeveer iedereen en hun moeders (mij inclusief) hetzelfde doet. Als we zijn info niet zouden gebruiken zou het ook niet uitmaken dat hij niks meer wil posten en zou hij een user zijn net zoals alle andere.
Misschien mis ik iets in de hele discussie maar ik snap het echt oprecht niet

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 20:15
Rustigg aan, die 100k komt vanzelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAATCLtLJE8F2teDdwEJsNi4KaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWVa9feGonEbSwRvuPcExwk4.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
Partypsych schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:18:
[...]

Na een weekje dubben toch vanochtend maar op 34xx wat eth gekocht om de Metamsk wallet te vullen voor ronde 3 GLMR morgen. Je moet toch een keer die aankoop doen.
Nu maar hopen dat het nu wel een keer lukt om in een ICO wat munten te scoren :')
Ik heb ook het maximale bedrag (iets meer) aan ETH gekocht voor de GLMR sale. Klopt het dat je de GLMR kan ontvangen op je Metamask ETH adres? Ik heb het nagevraagd en ze gaven aan dat het kon maar het voelt niet helemaal lekker.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• twain4me

twain4me

Tabacca schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:53:
Ik vraag me altijd af waarom er zo moeilijk word gedaan als iemand zegt dat hij of zij een beslissing heeft gemaakt en in die beslissing een TA of post van Taro heeft meegenomen (in dit geval de dip verkopen). Taro word hier zowat op handen gedragen omdat hij altijd informatie dingen en duidelijke TA's post, hij draagt echt serieus bij aan dit topic. Wat ik dan niet snap is dat mensen moeilijk doen als iemand door laat schemeren dat hij deze info van Taro heeft gebruikt om een beslissing te maken terwijl zo ongeveer iedereen en hun moeders (mij inclusief) hetzelfde doet. Als we zijn info niet zouden gebruiken zou het ook niet uitmaken dat hij niks meer wil posten en zou hij een user zijn net zoals alle andere.
discussie van een paar weken terug gemist?

Zoals ik al aangeef je voeld je al verantwoordelijk en dat opzich is al een reden om terughoudend te posten. alle negative ervaringen "ingevreven" krijgen is een reden om gewoon niets meer te posten. ;)
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven, en dan is het dus al snel niet leuk meer.

@St@m verwoord het nog wat beter :+

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 09-09-2021 17:01 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07

St@m

@ Your Service

Tabacca schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:53:
Omdat er tussen de regels wordt gezegd: ik deed dit omdat @Taro het zei. En dat is gewoon niet fair. Taro geeft zijn zienswijze, moet je achteraf niet gaan janken dat je zelf de verkeerde beslissingen op de verkeerde momenten hebt genomen.

Want ik denk dat Taro gewoon heeft geanticipeerd op de dip en echt niet op de bodem is uitgestapt.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 09-09-2021 17:01 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• zwembroek
Kort verhaal. Je kan je al lang niet meer opgeven...:P

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Toch blij met dit topic - hier afgelopen week ATOM zien geshilled worden en ingestapt in de dip - doet het leuk!
Theta deze morgen gevolgd - dat is voorlopig minder >:) :+

• Ronald.42
  • Niet online
Domino's heeft een vacature:

De pizzaproever is zowel parttime als fulltime welkom bij het bedrijf. De hoogte van het salaris wordt niet genoemd. Wel kan de toekomstige pizzaproever ervoor kiezen een deel van het salaris te laten uitbetalen in bitcoins.

Is dit nu een buy signal of een sell signal??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:34
@Ronald.42 woont die pizza bezorger in Ecuador dan kan het wat worden .😁

Mijn donatie doet geen reed.

[ Voor 18% gewijzigd door pletter op 09-09-2021 17:06 ]

• twain4me

twain4me

Ronald.42 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:03:
Domino's heeft een vacature:

De pizzaproever is zowel parttime als fulltime welkom bij het bedrijf. De hoogte van het salaris wordt niet genoemd. Wel kan de toekomstige pizzaproever ervoor kiezen een deel van het salaris te laten uitbetalen in bitcoins.

Is dit nu een buy signal of een sell signal??
Ik ging gisteren kozijnen kopen en er werd mij een baan aangeboden. 8)7 volgens mij is het signal eerder dat er te weinig werknemers zijn en ze gewoon wat roepen wat aantrekkingskracht kan hebben zonder dat ze meer salaris betalen.

wait..ik lees nu pas goed... Pizza proever.. wat voor geniale baan is dat :o

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 09-09-2021 17:08 ]

• Tabacca
  • Laatst online: 22:36
twain4me schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:58:
[...]

discussie van een paar weken terug gemist?

Zoals ik al aangeef je voeld je al verantwoordelijk en dat opzich is al een reden om terughoudend te posten. alle negative ervaringen "ingevreven" krijgen is een reden om gewoon niets meer te posten. ;)
Volgens mij heb ik de discussie gemist idd B)

Ik denk dat ik er ook wat anders tegen aan kijk. Als een een zinvolle post neerzet doe je dat uiteindelijk met de beste intenties om mensen te helpen of in ieder geval zo goed mogelijk jouw visie neer te zetten. Dat mensen jouw kennis/ervaring wat je op een openbaar forum zet gaan gebruiken is toch juist meer als normaal? Als je dat niet wilt moet je het ook niet openbaar delen.
St@m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:59:
[...]

Omdat er tussen de regels wordt gezegd: ik deed dit omdat @Taro het zei. En dat is gewoon niet fair. Taro geeft zijn zienswijze, moet je achteraf niet gaan janken dat je zelf de verkeerde beslissingen op de verkeerde momenten hebt genomen.

Want ik denk dat Taro gewoon heeft geanticipeerd op de dip en echt niet op de bodem is uitgestapt.
Volgens mij word er juist tussen de regels gezegd dat hij invloed heeft gehad op de beslissing maar niet direct. En het word vaak gewoon neer gezet zonder dat er ook maar een vinger word gewezen naar Taro (tenminste dat idee heb ik). Uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen maar al de beslissingen die worden genomen van jij en ik zijn uiteindelijk een resultaat van onderzoek en meningen van andere mensen, dus ook van Taro.

Ik snap wel goed de frustratie dat sommige mensen gewoon blind volgen wat er hier gezegd word. Moet eerlijk zeggen dat ik ook zo begonnen ben maar uiteindelijk kom je er vroeg of laat achter dat dat toch niet werkt :+ :+

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:06:
[...]

Volgens mij is het signal eerder dat er te weinig werknemers zijn en ze gewoon wat roepen wat aantrekkingskracht kan hebben zonder dat ze meer salaris betalen.
Dat laatste is bij een hoop bedrijven de oorzaak dat ze geen personeel kunnen vinden.
Ik krijg ook wel eens aanbiedingen via linkd loop ook altijd stuk op de betaling.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• pletter
Same here krijg er 3 a 4 per dag ,Techincus E&I en zo als je al zegt blijft hangen op salaris.

Btw wat ouder persoon. oftewel ouwe LUL.🧓

[ Voor 20% gewijzigd door pletter op 09-09-2021 17:15 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VICOEQ3iGSPe8kwDevD2bG6PI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large

• Ronald.42
  • Niet online
pletter schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:11:
Same here krijg er 3 a 4 per dag ,Techincus E&I en zo als je al zegt blijft hangen op salaris.
Technische mensen die ook echt wat kunnen zijn op het moment niet te krijgen.
Als ze echt iemand willen moeten ze weggekocht worden bij een ander bedrijf, maar dat is al een poosje gaande dus dat wordt ook al moeilijk( te duur )

En crypto kopen is ook al niet aantrekkelijk meer gezien de koersen, er wordt de hele dag al net zoveel verkocht als gekocht.

• pletter
Yep dan ook relatie en concurrentie bedinging er in sta je vast LOL in je contract.

[ Voor 10% gewijzigd door pletter op 09-09-2021 17:20 ]

• zwembroek

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 11:45
pletter schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:19:
Yep dan ook relatie en concurrentie bedinging er in sta je vast LOL in je contract.
Wat ?

• Ronald.42
  • Niet online
pletter schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:19:
Die regel moet eruit anders teken ik heulemaal niks :w

• pletter
Is leuke job dus eigenlijk geen keus, maar heb het nog steeds naar mijn zin. maar je kan ook even aan de overkant kijken concurrentie en relatie bedingen houden meestal geen stand bij rechter als je er beter van word.

Daarom is rechtsbijstand er belangrijk om te hebben.

En nu weer on Topic.

• pletter
SOL pumpje ?

• Ronald.42
  • Niet online
Sol en fil blijven beide groen de rest in mijn pf gaat met btc mee ;(

Op de 15 min that is...

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald.42 op 09-09-2021 17:40 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Palindrome schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:10:
[...]

ja die dip mede olmdat ik in taro zijn hamer man geloofde.

Hij zal wel in hetzelfde schuitje zitten als ie naar zijn ta handeld :P
Ik heb procentueel gezien nog nooit zoveel verdiend met crypto als in de afgelopen +-2 weken, dus no worries :)

En die hamerman, tjah, als ik naar dit plaatje kijk dan is die toch wel langsgekomen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iA2Uf0T_F5K9Vjn9puzsCUgm9YE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HrifJekyJsnD1YoUyhT9VvGF.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ronald.42
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:41:
[...]

Ik heb procentueel gezien nog nooit zoveel verdiend met crypto als in de afgelopen +-2 weken, dus no worries :)

En die hamerman, tjah, als ik naar dit plaatje kijk dan is die toch wel langsgekomen?
[Afbeelding]
Ik zie wel een grove fout, dat blauwe laatste stukje van de lijn gaat de verkeerde kant op :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
St@m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:11:
[...]

Doe dit nou niet..
Noem niet iemand z'n naam als je advies/analyses hebt opgevolgd.
Eens, daarbij is het posten van een situatie die logischerwijs zou kunnen optreden omdat dit tweemaal eerder zo is voorgekomen 100% zeker geen advies en zoals eerder aangegeven ook niet per se mijn verwachting, ik hou er rekening mee, net als dat ik rekening houd met een verdere stijging.

Ik ben getagged en heb daarom een paar pagina's teruggelezen, maar heel apart om te zien waar het plaatsen van een afbeelding toe kan leiden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ronald.42
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:44:
[...]

Eens, daarbij is het posten van een situatie die logischerwijs zou kunnen optreden omdat dit tweemaal eerder zo is voorgekomen 100% zeker geen advies en zoals eerder aangegeven ook niet per se mijn verwachting, ik hou er rekening mee, net als dat ik rekening houd met een verdere stijging.

Ik ben getagged en heb daarom een paar pagina's teruggelezen, maar heel apart om te zien waar het plaatsen van een afbeelding toe kan leiden.
Dat is wel een dingetje ja, ik zou er van uit gaan dat de mensen die op hun plaat gaan er wat van leren.

Ik lees en zie ook altijd grafieken en onderbouwingen van verschillende personen, als ik denk dat er wat in zit ga ik mee. En anders niet.

En ook dan had je het de ene keer wel en de andere keer niet moeten doen.

Ik vind het lurken hier en in nk wat dat betreft ideaal om van te leren.
Maar het brengt ook muntjes onder mijn aandacht waar ik anders nooit naar gekeken zou hebben.

Er zijn leden hier die hele epistels schrijven over de toepassingen van bepaalde crypto's.
En ik neem bijna nooit iets zomaar aan en ga me dan ook wat inlezen, dus zodoende vergaar ik langzaam meer kennis over dit hele gebeuren.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]
[Afbeelding]
True, al wacht ik de tweede rode candle af die dwars door de zwarte band gaat richting de regenboog range.

• twain4me

twain4me

Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:44:
[...]

snel alle offtopic post weghalen boys (and girl(s)), nu kan het nog :+

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:55:
[...]

snel alle offtopic post weghalen boys (and girls), nu kan het nog :+
Ik heb helemaal geen oftopic gezien .... :?

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 06:23
zwembroek schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:57:
[...]

Ik heb ook het maximale bedrag (iets meer) aan ETH gekocht voor de GLMR sale. Klopt het dat je de GLMR kan ontvangen op je Metamask ETH adres? Ik heb het nagevraagd en ze gaven aan dat het kon maar het voelt niet helemaal lekker.
Zo heb ik het wel begrepen. Ik weet niet hoe de techniek erachter werkt want het is geen native erc-20 natuurlijk. Ik heb het nagevraagd omdat ik twijfelde tussen bsc en mainnet van metamask en er werd in de TG aangegeven dat erc-20 via mainnet the way to go was.Ik heb ook niet het maximale erop gezet, maar iig wel genoeg dat als eth 30% zakt (god behoede ofc) er nog ruim genoeg is om iig de minimale treshold te halen _O- Moet er niet aan denken om dan aan de beurt te zijn en je komt te kort 8)7

• twain4me

twain4me

Ronald.42 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:56:
[...]

Ik heb helemaal geen oftopic gezien .... :?
Jij denkt dat sambal inmiddels ontopic is _O-

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:58:
[...]

Jij denkt dat sambal inmiddels ontopic is _O-
Ja toch? niet dan?

• pletter
Zal wel weer de 18:00 Pump dump tijd zijn voor BTC ?

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:55
[...]

[Afbeelding]
Daarom snap ik die overtrokken reactie van anderen ook niet. Ik ben in fiat gedaan en heb een stijging gemist, ik ben niet rekt gegaan....

Het is ook helemaal geen beschuldiging, ik had een grote daling verwacht. jouw TA hield daar ook rekening mee, zie ik als deels confirmatie dat ik niet de enige ben die dit verwacht thats all.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:01
Tsja als mensen handelen op TA van Taro omdat hij een helderziende godheid is blijft het natuurlijk eigen risico.
Aan de andere kant vind ik dat je als helderziende godheid ook gewoon een dikke huid nodig hebt, en reacties ook niet te serieus moet nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door veertje op 09-09-2021 18:04 ]

• pletter
@Palindrome volgens mij is het de beslissing die je zelf neemt, kan je niemand kwalijk nemen.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:55
pletter schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:03:
@Palindrome volgens mij is het de beslissing die je zelf neemt, kan je niemand kwalijk nemen.
ik heb ook nooit iets anders beweerd of iets kwalijk genomen.

Een TA is geen glazen bol. het is ieders eigen beslissing om een ander zijn TA te volgen of als accuraat te bestempelen. .

[ Voor 18% gewijzigd door Palindrome op 09-09-2021 18:05 ]

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-11 11:50
Algo is ook flink aan het stijgen sinds gisteren twijfel om in te stappen

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Kun je uitleggen wanneer je nou zo'n hamertje tekent? Want dat wordt me uit de pijltjes niet echt duidelijk. Het lijkt erop alsof je dan door die laagste grijze lijn gaat met de low van die candle, maar dat gebeurt vaker dan die hamertjes... dus bent wel benieuwd.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23

Chaes

#HODL

Philtjens schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:09:
Waarom nu instappen als je dat ook eerder had kunnen doen? Omdat ie een keiharde groene paal neerzet?

• Philtjens
Chaes schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:11:
[...]

Waarom nu instappen als je dat ook eerder had kunnen doen? Omdat ie een keiharde groene paal neerzet?
Idd nog niet lang bezig nu pas aan het volgen 😂

• roflexx
Philtjens schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:09:
Regel nummer 1 dont chase green candles

• Philtjens
roflexx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:13:
[...]

Koop nooit voor lang doe meer aan daytraden kleine winsten nemen dagelijks.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44

WhySoSerious

Be the change.

Philtjens schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:14:
[...]

Ook niet aan interpunctie.

• roflexx
Philtjens schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:14:
[...]

Zo dacht ik in het begin ook maar werkt voor veel mensen niet.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 06:23
roflexx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:13:
[...]

Dan zou het dus aannemelijk zijn dat je green candles short, maar dat werkt ook zeker niet altijd ;)

• Philtjens
Nee idd en daar dient dit topic ook niet voor 😃

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
veertje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:03:
Aan de andere kant vind ik dat je als helderziende godheid ook gewoon een dikke huid nodig hebt, en reacties ook niet te serieus moet nemen.
Eens, gelukkig ben ik wel wat gewend ;)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07

St@m

@ Your Service

Mooie Bull flag op de 15min BTC chart, al weet ik niet in hoeverre een 15m chart geldt voor bullflags, dat mag je zelf bepalen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• pletter
Het is wel een gevecht rond die 47K $ .

• roflexx
St@m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:24:
Mooie Bull flag op de 15min BTC chart, al weet ik niet in hoeverre een 15m chart geldt voor bullflags, dat mag je zelf bepalen.
Best bullish

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:04
Ben zelf door dit gevecht weer even uit de alts en all in BTC. Zie de alts weer even rekt gaan.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kom maar door @knakworst

• Skrunsies
  • Niet online
DOT 🥰

UberLurker Departement #GG.

• roflexx
Moooooon!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Efkes wat fomo in de chat, gewoon omdat het kan
Standard Chartered analisten optimistischer over Ether dan Bitcoin

Onderzoekers van Standard Chartered hebben voorspeld dat Bitcoin begin volgend jaar 100.000 dollar zal bereiken met daarbij alsmede de voorspelling dat de munt hierbij Ether in haar kielzog zal meenemen. Het team voegde eraan toe dat ze Bitcoin structureel op 50.000 tot 175.000 dollar waarderen, en dat de structurele waardering voor Ether tussen de 26.000 en 35.000 dollar is.
O-) :z ;)

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:12

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:10:
Solana gaat hard, maar Moonriver gaat harder 👀

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jaaaaa, genieten man! Ik stake me helemaal suf

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
No worries, ADAsphere is coming down

irony > *

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:54

knakworst

Get more sats!

Ik wacht nu op de 48k ben er klaar mee.

Verwijderd

Uncle_Charles schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:44:
[...]

No worries, ADAsphere is coming down
SOLisphere

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:45:
[...]

Nee toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_oa71DGe6jP0SFhYY2IkYi2rDE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o0TeQYSkd3CEqSC7WZfqRRPd.jpg?f=user_large

Die dijen mogen mij wel hodlen.

3 min candle, rekt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MicroWhale schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:11:
[...]

Kun je uitleggen wanneer je nou zo'n hamertje tekent? Want dat wordt me uit de pijltjes niet echt duidelijk. Het lijkt erop alsof je dan door die laagste grijze lijn gaat met de low van die candle, maar dat gebeurt vaker dan die hamertjes... dus bent wel benieuwd.
1e hamer is de top die volgt na de eerste bounce die net niet de 50W MA aantikt.
2e hamer is de top die volgt na een goede test van de 50W MA, waarbij de top rondom de 200D MA ligt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:56:
[...]

1e hamer is de top die volgt na de eerste bounce die net niet de 50W MA aantikt.
2e hamer is de top die volgt na een goede test van de 50W MA, waarbij de top rondom de 200D MA ligt.
... en daarna is het volgens TA de verwachting dat hij daalt tot ???

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

• Darrell
  • Laatst online: 01:21

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDHLZmiF3lF_ETLJDTqaa4KLVcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MggfwLdLbBtUPPl4t5KM4XXZ.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:54:
[...]

Nee toch?

[Afbeelding]

Die dijen mogen mij wel hodlen.

3 min candle, rekt.
Je hebt van deze zeker ook geen naam en rugnummer?

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 09-09-2021 19:04 ]

Verwijderd

Darrell schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:04:
[...]

Helaas niet.

Gewoon gegoogled op 'bikini babe' en via duistere interweb routes bij die foto terecht gekomen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:06:
[...]

Helaas niet.

Gewoon gegoogled op 'bikini babe' en via duistere interweb routes bij die foto terecht gekomen.
Weet je zeker dat die search zo random was? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4c5hKGv-0WkMoTE3g6l7hEVkHjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wKjAjT3GyD07GmXaboLbIbOV.jpg?f=fotoalbum_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Goed om te zien dat DOT hier ook steeds meer geshilled word met @Mooody als OG.

Ik ben dan ook niet objectief

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

StevenzeN schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:11:

Moody is Überschiller.

Appels, aardappels, shitcoins, hij doet ze allemaal.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:37
Ik vrees dat ik aan dit profiel voldoe. En ik blijf SOL gewoon hodlen. :')

• Skrunsies
  • Niet online
Hahaha! Nou zal ik je es vertellen…

Ik zit in een groepsapp en kreeg daarnet de babe van 47k doorgestuurd.

Dus ergens zit er iemand via via in die jou (@Verwijderd )plaatjes door stuurt en in mijn groepsapp laat belanden _O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MicroWhale schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:01:
[...]

... en daarna is het volgens TA de verwachting dat hij daalt tot ???
Ik weet eigenlijk niet eens of je dit TA mag noemen, ik spotte dit patroon tijdens de eerdere 2 bullruns, dus vandaar.

Stel dat het wederom zo uitpakt, dan gaat de koers vanaf het huidige punt nog een stuk omlaag tot +-40k. Daarna een tijdje sideways met een iets stijgende lijn tot bijv. 43-44k. Daarna daalt de koers tot 22-26k, dan heel kort sideways/iets stijgend, om daarna rondom de 20k ATH uit te komen. Grote kans met een wickje eronder tot bijv. 18.8k-19.4k, hopelijk dat punt als support testen en dan hup door naar 288k.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Darrell schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:04:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:06:
[...]

Helaas niet.

Charley S.

Reverse image search is your friend.
#nsfw

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
resusaapje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:42:
[...]

Jaaaaa, genieten man! Ik stake me helemaal suf
nice man, stack/stake and hodl!!

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:11:

Nou en dan maar niet objectief! Iedereen aan de DOT hups! *O* :9B

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Is er weer een launchpad gebeuren aangekondigd of heeft BNB er gewoon zin in?

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
WhySoSerious schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:12:
[...]

Moody is Überschiller.

Appels, aardappels, shitcoins, hij doet ze allemaal.
Zit ie ook in de sambal?

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Daarover gesproken @Ngangatar, ik zie dat recept en vraag me dan toch af: waarom macadamianoten ipv de gangbare indische kemirinoten?
Kemirinoten heten in het Engels overigens candle nuts, om het even on topic te houden.

Verwijderd

Skrunsies schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:12:
Hahaha! Nou zal ik je es vertellen…

Ik zit in een groepsapp en kreeg daarnet de babe van 47k doorgestuurd.

Dus ergens zit er iemand via via in die jou (@Verwijderd )plaatjes door stuurt en in mijn groepsapp laat belanden _O-
Whaha nice.

Heb ik toch nog een soort legacy nagelaten op deze aardkloot :7

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:25:
[...]

Whaha nice.

Heb ik toch nog een soort legacy nagelaten op deze aardkloot :7
Euhm… nou… nu ik er zo over nadenk. Jij komt ut Fryslan! Ikke ook.. en ik krijg babes van jou doorgestuurd van een ander..

Gelukkig doen we in Fryslan niet aan boormachines. En als ze al komen zie ik de trekker van 10 km afstand al aankomen :Y

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:13:
[...]

Ik weet eigenlijk niet eens of je dit TA mag noemen, ik spotte dit patroon tijdens de eerdere 2 bullruns, dus vandaar.

Stel dat het wederom zo uitpakt, dan gaat de koers vanaf het huidige punt nog een stuk omlaag tot +-40k. Daarna een tijdje sideways met een iets stijgende lijn tot bijv. 43-44k. Daarna daalt de koers tot 22-26k, dan heel kort sideways/iets stijgend, om daarna rondom de 20k ATH uit te komen. Grote kans met een wickje eronder tot bijv. 18.8k-19.4k, hopelijk dat punt als support testen en dan hup door naar 288k.
Thanks. Nou ja, het is een patroon met N=weinig.... maar desalniettemin een patroon. Of het waarheid wordt zullen we zien. Aangezien deze bullrun andere kopers/verkopers heeft, kan het zijn dat het zich niet voordoet. Of juist versterkt... maar we zullen zien.

Die 288k bevalt me in ieder geval wel! :D

Ik zit zelf op het idee van S2F. Dat we naar de 160-180k (piek bull, ergens rond januari +- een paar maanden) gaan en daarna weer richting 30-40k (bodem bear) om op 100k te stabiliseren en daarna opmaat te maken naar 1m (volgende bull).

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Tartarus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:13:
[...]

[...]

Charley S.

Reverse image search is your friend.
#nsfw
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/il0q_1yIUXkboIR6iWnx7Rj3TbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCcPy0yGjPT0pbYtAF6iBREA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEProfwOrG1WAS3jkBJDT_E21_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C67wDTCbs0dOzf44RrQ0oD40.jpg?f=fotoalbum_large

Wat suggesties voor als we nieuwe ath's bereiken @Verwijderd

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:13:
[...]

Niet te hopen!! De 288K wel, maar alles onder de 40 niet. Oeffff.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
DYSX MOON + 377.41% :-)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
MicroWhale schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:33:
[...]
Ik zit zelf op het idee van S2F. Dat we naar de 160-180k (piek bull, ergens rond januari +- een paar maanden) gaan en daarna weer richting 30-40k (bodem bear) om op 100k te stabiliseren en daarna opmaat te maken naar 1m (volgende bull).
Laten we dan nog maar niet verklappen wanneer dan de verwachte bear komt. Maar waarschijnlijk komt die toch wel doordat veel mensen nu al over uitstapmomenten praten. Iets met sentiment.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23

Chaes

#HODL

Uiteindelijk wordt het ook een self-fulfilling prophecy. Als allerlei YouTubers (ook de goede) gaan roepen dat ze verwachten dat de bull market nog aan zal houden tot ergens Q1-Q2 2022, dan zal iedereen daar op gaan anticiperen door net voor (of aan het begin van) die periode uit te cashen / in stable coins te gaan. Om die reden zou het wel eens sneller afgelopen kunnen zijn dan veel mensen denken.

Moraal van het verhaal: uiteindelijk komt het (bijna) altijd onverwacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 09-09-2021 20:02 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:20

Vis

Mochten we echt tot 19 a 18k terugvallen ga er dan maar vanuit dat het voorlopig gedaan is met de bullrun voor de komende jaren. Zie het dan ook echt niet zo snel gebeuren en al helemaal niet dit jaar nog, teveel bullish nieuws en ontwikkelingen.

Tenzij Wall Street crasht en de crypto markt mee gaat, maar ook dat zie ik dit jaar én Q1 en Q2 van volgend jaar nog niet gebeuren.

Dus 288K soon !

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
anti elppa schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:05:
[...]

wat een waardeloos artikel. Alleen maar aannames tegen saylor en nergens ook maar iets van bewijs.
Idd wat een flauwekul. Volg hem op Twitter, hij roept zowat elke minuut dat je Botcoin moet kopen. En dan toevallig dumps eraan koppelen? Overigens mag hij ook traden met een potje net zoals iedereen.

https://opensea.io/seaart

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:01:
Mochten we echt tot 19 a 18k terugvallen ga er dan maar vanuit dat het voorlopig gedaan is met de bullrun voor de komende jaren. Zie het dan ook echt niet zo snel gebeuren en al helemaal niet dit jaar nog, teveel bullish nieuws en ontwikkelingen.

Tenzij Wall Street crasht en de crypto markt mee gaat, maar ook dat zie ik dit jaar én Q1 en Q2 van volgend jaar nog niet gebeuren.

Dus 288K soon !
Het ken vriezen, het ken dooien.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:20

Vis

Jackson6 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:09:
[...]

Het ken vriezen, het ken dooien.
Maar een ding is zeker: it giet oan

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13
Zijn er hier ook mensen te vinden die denken dat de 100k gewoon nooit gehaald gaat worden? :D

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Dat sowieso, 100 is piece of cake voor Polkadot bij standhouding/voortzetting van Bitcoin. Ik verwacht een grotere hype voor Polkadot crowdloans dan voor Kusama crowdloans. Ik kan niet wachten om wat dotjes te doneren.

https://opensea.io/seaart

Pagina: 1 ... 239 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!