Taro schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:44:
[...]
Eens, daarbij is het posten van een situatie die logischerwijs zou kunnen optreden omdat dit tweemaal eerder zo is voorgekomen 100% zeker geen advies en zoals eerder aangegeven ook niet per se mijn verwachting, ik hou er rekening mee, net als dat ik rekening houd met een verdere stijging.
Ik ben getagged en heb daarom een paar pagina's teruggelezen, maar heel apart om te zien waar het plaatsen van een afbeelding toe kan leiden.
Dat is wel een dingetje ja, ik zou er van uit gaan dat de mensen die op hun plaat gaan er wat van leren.
Ik lees en zie ook altijd grafieken en onderbouwingen van verschillende personen, als ik denk dat er wat in zit ga ik mee. En anders niet.
En ook dan had je het de ene keer wel en de andere keer niet moeten doen.
Ik vind het lurken hier en in nk wat dat betreft ideaal om van te leren.
Maar het brengt ook muntjes onder mijn aandacht waar ik anders nooit naar gekeken zou hebben.
Er zijn leden hier die hele epistels schrijven over de toepassingen van bepaalde crypto's.
En ik neem bijna nooit iets zomaar aan en ga me dan ook wat inlezen, dus zodoende vergaar ik langzaam meer kennis over dit hele gebeuren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.