BTFDBuying the dip π
β Nayib Bukele (@nayibbukele) 7 september 2021
150 new coins added.#BitcoinDay #BTCπΈπ»
Die hebben we een paar maanden terug al gehad.. wegwezen jij shoo!MaStar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:55:
[...]
Ik hoop toch echt weer een lekkere diepe dip naar 35k voor BTC. Niet te snel naar die 100k
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zo, rustig dagje gehad op het werk... hier ook niet veel gebeurd denk ik zo?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
1900 kopen boys!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is zowiezo Deze juiste momentGioStyle schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:58:
Deze juiste moment om in te kopen?
Het is altijd een goed moment om te kopen...GioStyle schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:58:
Was dit een dip? De juiste moment om in te kopen?
Ik wel hoor. Ik kan wel genieten van de moonboys die even weer terug op aarde gezet wordenNgangatar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:21:
[...]
Niet omdat er mensen REKT gaan, dat vind ik vreselijk om te lezen en te horen, maar omdat dit soort dingen zo knetterhard mogelijk blijken te zijn.
Dit is nog helemaal niks. Een correctie. Over 3 dagen staan we weer waarschijnlijk waar we vanmorgen gebleven waren.En een prima oefening voor de newbies onder ons, zoals ikzelf, om goed na te denken over een degelijk, procentueel afbouwplan. Want ik had er nu vertrouwen in dat het goed zou komen (puur op gevoel overigens) maar het kan ook zomaar (alsnog) over zijn binnenkort.
Je twijfel of iets zomaar over kan zijn is iets waar je wel een beetje aan kan werken. Probeer zoveel mogelijk informatie, vooral ook de kritische dingen tot je te nemen. Om dan tot een bepaalde conclusie te komen. Als je dan zelf overtuigt bent van het bestaansrecht van een coin dan beschermd je dat tegen een umheimlich gevoel als het wat minder gaat en het risico van een panic sell
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoezo gaan mensen rekt met - 10%Ngangatar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:21:
[...]
Qua PF doet het echt pijn maar inderdaad, met opperste verbazing en een soort van vreemd plezier naar de koersen zitten kijken.
Niet omdat er mensen REKT gaan, dat vind ik vreselijk om te lezen en te horen, maar omdat dit soort dingen zo knetterhard mogelijk blijken te zijn.
En een prima oefening voor de newbies onder ons, zoals ikzelf, om goed na te denken over een degelijk, procentueel afbouwplan. Want ik had er nu vertrouwen in dat het goed zou komen (puur op gevoel overigens) maar het kan ook zomaar (alsnog) over zijn binnenkort.
Crypto, never boring, always expect the unexpected.
Dit is echt niks...
Eens, ook met je advies.Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:03:
[...]
Ik wel hoor. Ik kan wel genieten van de moonboys die even weer terug op aarde gezet worden
[...]
Dit is nog helemaal niks. Een correctie. Over 3 dagen staan we weer waarschijnlijk waar we vanmorgen gebleven waren.
Je twijfel of iets zomaar over kan zijn is iets waar je wel een beetje aan kan werken. Probeer zoveel mogelijk informatie, vooral ook de kritische dingen tot je te nemen. Om dan tot een bepaalde conclusie te komen. Als je dan zelf overtuigt bent van het bestaansrecht van een coin dan beschermd je dat tegen een umheimlich gevoel als het wat minder gaat en het risico van een panic sell
Niet aan de sell knoppen gezeten overigens.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Binance card werkt ook gelijk niet. Kutmunten.
Voor nieuwe members is 10% veel maar er zijn er ook onders ons die 30% hebben zien verdampen als je terugleest, het is maar in welke munten je geld in zat en wanneer je ingestapt bent.MaStar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:05:
[...]
Hoezo gaan mensen rekt met - 10%![]()
Dit is echt niks...
En ik geeft REKT aan als term om aan te geven dat ik er niet van geniet wanneer mensen dat gaan. Niet dat ik rekt gegaan ben. Ik verwacht binnen een paar dagen weer voor een groot gedeelte terug te zijn waar we zaten en sta nog steeds dik in de plus in mijn PF.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Deze dump leek wel te zijn begonnen van een ada whale
Gelijk heeft ie. Mooi moment om te cashen met je ada idd.Jnaaazer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:11:
Zero.
Ik denk het ook. ADA trok gewoon Bitcoin en de rest van de markt mee!Jnaaazer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:11:
βbet your technical analysis didnβt see this sh*t comingβ
Heeft ie waarschijnlijk een hoop verdient met lucht en zal het waarschijnlijk in een werkend product zoals solana stoppenzwembroek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:13:
[...]
Ik denk het ook. ADA trok gewoon Bitcoin en de rest van de markt mee!
Heb het op gesjoemel met dat El Salvador verhaal. Vind het maar erg toevallig..
Wel een lambo aan het einde van de week dus. Nice.
Zero.
Rode candles incoming! Maar de grootste paniek lijkt even geweken.Jackson6 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:20:
M'n diamond hands hadden het zwaar maar ik hoop dat dit het was...
Dit is niet zomaar een Lamborghini Het is een zeldzaam exemplaar (Lamborghini Countach 25th Anniversary Edition)Pelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:21:
[...]
Wel een lambo aan het einde van de week dus. Nice.
βDonβt focus on making money; focus on protecting what you have.β
De actie was toch 'koop om 19:00 voor $30 BTC ter aanmoediging van El Salvador'?
Of was het 'gooi al je BTC er om 12:00 tegen dumpprijzen uit'?
In de war bij subtiele verschillen...
βMany of lifeβs failures are people who did not realize how close they were to success when they gave upβ - Thomas Edison
Denk dat de gevestigde orde precies op het moment dat El Salvadorianen hun bitcoin kregen even wilde laten merken dat het geen goed idee is om je staatsmunteenheid in crypto te hebben.resusaapje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:25:
De actie was toch 'koop om 19:00 voor $30 BTC ter aanmoediging van El Salvador'?
De leven, de meisje, de moment
Maar! Het fout, het crypto, het Henk&Ingrid
βMany of lifeβs failures are people who did not realize how close they were to success when they gave upβ - Thomas Edison
Sowiesoresusaapje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:28:
[...]
Zero.
Bitvavo geld binnen, wat zal ik allemaal kopen? zoveel kortingen kan niet kiezen!
nothing stops this train
Dat zobiesoresusaapje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:28:
[...]
Ik was net bij de kruidvat maar de vaseline was kats uitverkocht...
Ik heb deze rektasje aan.
Dacht dat we al klaar waren met rekt gaan.
Zal zo nog wel een keer gebeuren. Fiat is op nu.
Dacht dat we al klaar waren met rekt gaan.
Zal zo nog wel een keer gebeuren. Fiat is op nu.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zowel op Slam FM als Q-Music is de "koop BTC" actie shilled.
Tijd: 23.00 vandaag
Een aantal streamers gaan een livestream doen.
@Taro Dank voor het advies uit het verleden. Dankzij het je advies om soms wat idioot lage inkooporder te hebben, heb ik mooi de dip kunnen meepakken (terwijl ik niet ingelogd was)
Tijd: 23.00 vandaag
Een aantal streamers gaan een livestream doen.
@Taro Dank voor het advies uit het verleden. Dankzij het je advies om soms wat idioot lage inkooporder te hebben, heb ik mooi de dip kunnen meepakken (terwijl ik niet ingelogd was)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
30%, rookie numbers.Ngangatar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:10:
[...]
Voor nieuwe members is 10% veel maar er zijn er ook onders ons die 30% hebben zien verdampen als je terugleest, het is maar in welke munten je geld in zat en wanneer je ingestapt bent.
En ik geeft REKT aan als term om aan te geven dat ik er niet van geniet wanneer mensen dat gaan. Niet dat ik rekt gegaan ben. Ik verwacht binnen een paar dagen weer voor een groot gedeelte terug te zijn waar we zaten en sta nog steeds dik in de plus in mijn PF.
Toen ik een paar jaar terug instapte stond ik vrij snel daarna op -70% en had geeneens shitcoins.
We zullen nog wel dieper gaan, ziet er niet zo super uitKol Nedra schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:29:
Bitvavo geld binnen, wat zal ik allemaal kopen? zoveel kortingen kan niet kiezen!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Kans op up is groter nu. Mooie bounce op de 21ma weekly. Er zijn vast nog wat weakhands die nu sellen, maar die raken vanzelf op. En dan nog dat 23h gebeuren.PlanR schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:32:
[...]
We zullen nog wel dieper gaan, ziet er niet zo super uit
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Que? Deze meisje, die crypto en deze henkresusaapje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:28:
[...]

Zou mooi zijn! Mooie tijden dit, bekijk het van dag tot dag. Of dat ik winst pak, of zoals vandaag 17:15 vers geld erin. Succes allenanti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:36:
[...]
Kans op up is groter nu. Mooie bounce op de 21ma weekly. Er zijn vast nog wat weakhands die nu sellen, maar die raken vanzelf op. En dan nog dat 23h gebeuren.
Ik heb gisteravond nog ff gekeken na werk daarna niet meer, kom ik thuis zijn er gewoon 868 berichten
Het is volstREKTt logisch dat wanner de koers samentREKT er een uiteengeREKTe candle zal volgen die zijn benen stREKT. De vertREKTijd van zo'n langgeREKTe candle weer je nooit zeker. Maar als deze Γ©cht doortREKT dan voelt alsof je maag even vacuumtREKT. Of dat het je keel even dichttREKT. Maar over het algemeen zal je zien dat de koers wel weer bijtREKT.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Pingo76 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:42:
[...]
[...]
Ik heb gisteravond nog ff gekeken na werk daarna niet meer, kom ik thuis zijn er gewoon 868 berichten
Bitvavo
@bitvavocom
Due to market conditions Euro funding is still delayed. Trading and all other services are fully operational.
@bitvavocom
Due to market conditions Euro funding is still delayed. Trading and all other services are fully operational.
14x390=5460 Wp z/zo 45Β° Twente
Die muntje is nie duur nu jonguh...
Ik heb er ook een gevoel bij dat er nog meer neerwaarts bij gaat komen.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Positieve energie! MOON!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Jep. Mβn extra fiat is er al met winst uit.troje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:54:
Ik heb er ook een gevoel bij dat er nog meer neerwaarts bij gaat komen.
Laat de rest maar bollen, omhoog is prima! Heel diep, is inkopen.
Bij - 50% gaan we pas juichen inderdaad...Joosie200 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:58:
Zakken is bijpakken.
Maar dan mag het wel even doorzakken.
Zakken aub zakken
Binance loopt nog niet vast. Dat kan dieper.
Heb ook het grootste gedeelte eruit, mis liever een 10% stijging dan een 80% daling
Is ook pas om 23:00 uur he.. beetje opletten. Tis niet dat het de hele dag switcht tussen 19:00 en 23:00.Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:01:
Haha kak. Was die hele $30 shizzle vergeten.
Alsnog maar gedaan.
[Afbeelding]
Whatever. Gewoon wat omkutten, mooi nou.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Stoplosjes gehit. Laat die 2de dip nu maar komen !
Valse start. Om 23:00 opnieuw.Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:01:
Haha kak. Was die hele $30 shizzle vergeten.
Alsnog maar gedaan.
[Afbeelding]
Whatever. Gewoon wat omkutten, mooi nou.
Ja reverse bart idd. Zou wel humor zijn, vanaf 23h zon gruwelijke groene kegel direct naar 55. Man man man, wat zijn er dan een hoop kapot op longs en shorts op een dagDarrell schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:03:
Wordt gewoon een mooi Bartje hoor.
Edit, precited funding rate op bybit is knetters negatief. Halve wereld short dus nu. Prachtig voer voor bovenstaande iig
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 07-09-2021 20:14 ]
Dat hebben we ook weer meegemaakt. Gelukkig gisteren en vanmiddag wat winsten genomen. Deze heb ik er terug in gepompt. Benieuwd wat er nu op ons af komt..
Heb net mijn rijsttafel op, heb ik nog wat gemist in de tussentijd?
Zie dat ik weer ben ingestapt rond de 39K. Btc toch geen succes is El Salvador?
Zie dat ik weer ben ingestapt rond de 39K. Btc toch geen succes is El Salvador?
Yes, kan het nog een onsje onder de 39K EURO voor BTC
ETH vorig week verkocht boven de 31K EURO en ik ga nu weer inkopen
ETH vorig week verkocht boven de 31K EURO en ik ga nu weer inkopen
Oh wat haat ik dit langzame rekt gaan, doe dan zoals vanmiddag.. BAM.. nu weet je gewoon dat het gaat gebeuren, en het gebeurt zo traag.. pff
Moet ik je spotten ouweVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:10:
Huh? Dus toch 23:00?![]()
Ok... Haal ik dan nog wel $30
Het schip is nog niet ver genoeg gezonken.....
Komt een W aan op de 30min.St@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:16:
Oh wat haat ik dit langzame rekt gaan, doe dan zoals vanmiddag.. BAM.. nu weet je gewoon dat het gaat gebeuren, en het gebeurt zo traag.. pff
Bij Swipe gaat ook het licht uit nu.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zo hoort het toch ook te gaan in september? (Uit me hoofd vaker rekt toch?)
Luister dan gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik mijn eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
Was een mooie dinsdagmiddag
En ik keek wat naar de charts
Er bekroop zich een vreemd gevoel in mij
En ik denk F*ck!
Ik zeg kerel luister goed
Die chart was allang rood
Je greed was veel te hard
En het was je eigen fiat waarnaar je floot
Ik dacht laat het lekker gaan
Het is een veel te mooie dag
Dus schrijf die rode kaars maar en steek hem waar ik niet zeggen mag
Ik heb die pump gepakt
Maar ook de dump gepakt
Ik heb de mooiste shitcoin op het feestje op de top gepakt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die kon gepakt
Ik heb die pump gepakt
Zakje troep gepakt
Voor ik ging heb ik een schultenbrau op het balkon geklapt
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik mijn eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
Was een mooie dinsdagmiddag
En ik keek wat naar de charts
Er bekroop zich een vreemd gevoel in mij
En ik denk F*ck!
Ik zeg kerel luister goed
Die chart was allang rood
Je greed was veel te hard
En het was je eigen fiat waarnaar je floot
Ik dacht laat het lekker gaan
Het is een veel te mooie dag
Dus schrijf die rode kaars maar en steek hem waar ik niet zeggen mag
Ik heb die pump gepakt
Maar ook de dump gepakt
Ik heb de mooiste shitcoin op het feestje op de top gepakt
Ik heb alle mooie dingen die kon gepakt
Ik heb die pump gepakt
Zakje troep gepakt
Voor ik ging heb ik een schultenbrau op het balkon geklapt
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
Zero.
BTC staat voor mij laag genoeg en weer ingekocht
Mooi! Iedereen weer aan boord uit het trading kamp? Kunnen we nu dan weer allemaal gewoon gaan hopen op 50k ,55k, 60k etc.Pingo76 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:19:
BTC staat voor mij laag genoeg en weer ingekocht
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
@Verwijderd waar blijven die babes? Of doen we dat alleen bij groene kaarsen?
GTST heeft nog minder hoogte en dieptepunten dan de markt van vandaag
Is dat heen en weer geslinger wat je nu ziet, gewoon pure onrust in de markt?
Van mij mag het allemaal, ik doe toch lekker mijn eigen dingtwit schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:21:
[...]
Mooi! Iedereen weer aan boord uit het trading kamp? Kunnen we nu dan weer allemaal gewoon gaan hopen op 50k ,55k, 60k etc.
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
REKT!
Nu weer MOOOON!
30k when?twit schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:21:
[...]
Mooi! Iedereen weer aan boord uit het trading kamp? Kunnen we nu dan weer allemaal gewoon gaan hopen op 50k ,55k, 60k etc.
ben benieuwd of hij terug gaat naar de low van de dag
Check eens www.nomics.com of www.coinpaprika.comVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:13:
SOL is over XRP gegaan. Op plaats 6 nu
yep, m'n bags weer gevuld!twit schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:21:
[...]
Mijn theorie is dat met deze gigantische dump op bitcoin day een schoonmaak actie is om te zorgen dat niemand kan profiteren van een long position.
Soon soon soon. Hopelijk.
Had veel fiat klaarstaan maar wilde pas onder deze 30k bijkopen... Wie weet.
Zoiets dacht ik dus ook.. vind t heull apart ineens, met dat El Salvador verhaal erbijtroje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:24:
Mijn theorie is dat met deze gigantische dump op bitcoin day een schoonmaak actie is om te zorgen dat niemand kan profiteren van een long position.
Krijg bij jouw avatar in mijn ooghoek steeds associatie met een salmiaklolly. Heb die al twintig haar niet meer gegeten of gezien.. :-)PlanR schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:40:
[...]
Zou mooi zijn! Mooie tijden dit, bekijk het van dag tot dag. Of dat ik winst pak, of zoals vandaag 17:15 vers geld erin. Succes allen
Je hebt weken de tijd gehad om laag in de 30k te kopen. Ik snap dat niet.MaStar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:24:
[...]
als we oner de 30k komen ga ik nog wat fiat regelen, verwacht het niet echter
Heb je kans van. Plus er moest gewoon een keer dip komen om oa de 21ma te testen.troje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:24:
Sites die je stuurt werken niet goed. HEX staat op 3 dat hoort 1 te zijn natuurlijk.Lazyke schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:23:
[...]
Check eens www.nomics.com of www.coinpaprika.com
Jouw dertigka is niet zijn dertigka.MaStar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:24:
[...]
Ik ook niet. Als ie nu naar 30k dipt, dan dipt ie nog heel veel verder. Nu hopen op 30k is hopen op een bearmarktDarrell schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:26:
[...]
Je hebt weken de tijd gehad om laag in de 30k te kopen. Ik snap dat niet.
m'n flufje fetch.ai is de enige die fors tegen de stroom in gaat (met solana in minder mate)
compenseert natuurlijk niet de andere maaaar toch
compenseert natuurlijk niet de andere maaaar toch
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/xE1AxtoQQgnZ1VrPX9FHBlUS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6OjeSAH6LtAE5s61IwO97nid.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AzlYX1v74gz32iXL6Wq4wM0B.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/x5h26YJfBLUAyNIyNf7wwxW6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ollnQQcEN82UTvyXeNTj4zVy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pN4YHXmcXk6UhWI1rTPw6GSI.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5e2rk2tiOjlFZikCn1BBQArN.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/cBfGsRwrsgT7nP4CP7qrNkKD.png?f=user_large)
/f/image/RJTKMJ0299cn8rJ3SKLSShIl.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Y6X2dkbUSpKWmzZJ9rY3swIv.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Mihdy03Dz7gzb5AxLJ7PmGIO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GeehrddkhNSXLWvAK5M2wJgL.png?f=fotoalbum_large)