Mensen moeten hun 30 dollar voor bitcoin nog even vrijspelen-W0kk3L- schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:50:
Zou daar dan de onvermijdelijke SOL uitverkoop zijn?
Thkx voor de tip eind augustusmajic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:41:
[...]
Fantom heeft tikt net de 1,62 aan, dit is alweer outdated![]()
Maarja, het is maar een shitcoin hé
All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4
Jup, dat was 'm.-W0kk3L- schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:50:
Zou daar dan de onvermijdelijke SOL uitverkoop zijn?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Fomo? hier niet iig. XRP is geen blijver bij mij. Maanden geleden aangeschaft voor een prijs ruim lager dan de helft van de huidige waarde. Puur om mee te kunnen handelen elke keer dat er nieuws is over de SEC zaak. Al een gedeelte verkocht en in BTC gestopt en een paar keer winst op gemaakt en in BTC/ETH gestopt.Mooody schreef op maandag 6 september 2021 @ 23:56:
Ik snap echt niet waarom mensen nog in XRP fomo-en. Dat ding heeft echt niets met decentralisatie te maken en is puur een melkkoetje gebleken voor de oprichters.
Een gigantisch budget voor advertenties op exchanges zal de prijs niet door het putje laten gaan. Maar iemand die even tweemaal nadenkt zal nu toch nooit XRP aanschaffen met al die andere glimmende shitcoin-pareltjes.
Maar goed, XRP was lange tijd #3 en is nu #6 and dropping. Zal uiteindelijk ook flink buiten de top #10 vallen. Interesse daalt dan verder, problem solved.
Handelen met munten die stijgen omdat er een rechtszaak loopt is een ander leertraject dan een munt welke door verschillende stappen van de ontwikkelingsfase heen gaan, maar nog steeds prima om te leren en ervaren dat veel in dit wereldje om "buy the rumour, sell the news" draait.
Zo ben ik dan ook erg benieuwd wat er met ADA gaat gebeuren wanneer de grote dag dichter en dichterbij komt. Al heb ik die niet in mij PF.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
BTC - 38%
ETH - 36%
DOT - 14%
KSM - 4%
LINK - 4%
NEXO - 3%
Zooimuntjes - 1%
Zoals je ziet heb ik LINK gekocht met een heel klein beetje van mijn ETH.
Reden: ETH had BTC ingehaald en LINK zag er goed uit. Die wil ik laten verdubbelen en dan weer terug in ETH en/of BTC.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Graag gedaan, jij en nog een handje andere tweakers die toen wél een beetje opletten hebben ondertussen mooie winsten
250% net zoals 80% van alle muntjes dus?majic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:57:
[...]
Graag gedaan, jij en nog een handje andere tweakers die toen wél een beetje opletten hebben ondertussen mooie winstenWat is het, 250% ?
Zero.
Van harte met je winst, maar het iedere keer "I told you so" begint nu wel te vervelen.majic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:57:
[...]
Graag gedaan, jij en nog een handje andere tweakers die toen wél een beetje opletten hebben ondertussen mooie winstenWat is het, 250% ?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nu denk ik dat SOL onder de 200 zal blijven hangen en ga ik veilig terug naar BTC. Dus 200+ over een half uurtje?
Edit: What did i say....
[ Voor 6% gewijzigd door -W0kk3L- op 07-09-2021 08:27 ]
Zoiets ongeveermajic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:57:
[...]
Staat iig in mijn lijstje en top 5 voor toekomstig inkopen in de bear.
Van €.0,375 naar €. 1.40majic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:57:
[...]
Nog een dubbeltje voor 300 % stijging
BTC - 48%
ETH - 37%
DOT - 5%
ATOM - 5%
CELR - 5%
En nog een BTC long lopen dus zolang die niet geliquideerd wordt is mijn percentage BTC nog wat hoger maar die tel ik bewust maar niet mee
Oh shit, dan vergeet ik nog de KSM die ik in crowdloans heb zitten.. Lekker gebrekkig lijstje zo
[ Voor 69% gewijzigd door YES op 07-09-2021 08:02 ]
Celr heb ik ook ben benieuwd of die nog flink gaat stijgen of dat ie een beetje op deze level blijftYES schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:01:
Mijn huidige PF:
BTC - 48%
ETH - 37%
DOT - 5%
ATOM - 5%
CELR - 5%
En nog een BTC long lopen dus zolang die niet geliquideerd wordt is mijn percentage BTC nog wat hoger maar die tel ik bewust maar niet mee
Oh shit, dan vergeet ik nog de KSM die ik in crowdloans heb zitten.. Lekker gebrekkig lijstje zo
[ Voor 14% gewijzigd door Overgeef Dave op 07-09-2021 08:22 ]
-Over 10 jaar-
Weet je nog die 2 grote Bitcoin gebeurtenissen? De dag dat iemand 10k voor een pizza betaalde. En de dag dat het voor het eerst een wettig betaalmiddel werd?
[ Voor 23% gewijzigd door Gelukszoekr op 07-09-2021 08:23 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan zomaar, het is niet voor niets weer DotDinsdag.Overgeef Dave schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:20:
Krijgen we de DOT inhaal slag?
Facebook ook gewoon. Je loopt toch geen goedgelovige oudjes te scammen met de nieuwste Ponzi coins daar he?Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:22:
Vandaag is een legendarische dag. Vanaf vandaag is Bitcoin is El Salvador een wettig betaalmiddel. Dit is wat mij betreft echt een grote mijlpaal. Ik zoek nog naar een tweet van iemand die het juist weet te verwoorden zodat ik dit onder m'n eigen Facebook-plebs onder de aandacht kan brengen
We moeten wel nieuwe zieltjes blijven winnen hè. De meute hier is al geindoctrineerd. Dus moeten we buiten onze bubbel voor nieuwe aanwas zorgen. Anders houd de ponzi geen stand hèNgangatar schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:24:
[...]
Facebook ook gewoon. Je loopt toch geen goedgelovige oudjes te scammen met de nieuwste Ponzi coins daar he?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Had ik me even niet beseft...Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:27:
[...]
We moeten wel nieuwe zieltjes blijven winnen hè. De meute hier is al geindoctrineerd. Dus moeten we buiten onze bubbel voor nieuwe aanwas zorgen. Anders houd de ponzi geen stand hè
Ik ga me aanmelden voor "vrijwilligerswerk" hier in het bejaardencentrum om wat zieltjes te winnen ook. Kan ik tegelijk vast een plekkie voor mijzelf reserveren ook voor over een jaar of 10.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 07-09-2021 08:31 ]
houd vol!! les 1, geen groene kaarsen jagen! Die rommel gaat straks knetters hard door de plee. Wellicht bestaat het niet eens meer na volgende bearspacer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:32:
Must resist SOL FOMO 😵.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb nog geen bearmarket meegemaakt dus kan het ook mis hebben haha.
[ Voor 46% gewijzigd door roflexx op 07-09-2021 08:38 ]
Boy was i wrong.
nothing stops this train
Kan best zijn dat Sol here to stay is maar niet tegen deze prijzen in de bear.roflexx schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:36:
Ik denk toch wel dat sol een blijvertje is.
Ik heb nog geen bearmarket meegemaakt dus kan het ook mis hebben haha.
Nee inderdaad, die liggen dan nog een stuk hogerJoosie200 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:44:
[...]
Kan best zijn dat Sol here to stay is maar niet tegen deze prijzen in de bear.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Reported for shilling.Taro schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:45:
[...]
Nee inderdaad, die liggen dan nog een stuk hoger
snap ik ook niet. Als je over de laatste 12 maanden kijkt zijn er zat shitcoins geweest die hetzelfde of nog beter gedaan hebben. Man kijk naar doge. Dan moet SOL nog wel ff.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:41:
waarom krijgt SOL alle aandacht, zie RAMP eens gaan 😄
En ja sol zal er volgende bull nog wel zijn, maar de vraag is vooral, die run daar weer na. De echte echte shitcoins bestaan maar 1 bull, de iets betere shitcoin 2 runs en gaan dan daarna dood.
Verwijderd
Omdat het een top-10 coin is en er dus veel meer geld ingepompt dient te worden om zo een prijsstijging te veroorzaken tov de coins buiten de top-10?anti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:47:
[...]
snap ik ook niet. Als je over de laatste 12 maanden kijkt zijn er zat shitcoins geweest die hetzelfde of nog beter gedaan hebben. Man kijk naar doge. Dan moet SOL nog wel ff.
En ja sol zal er volgende bull nog wel zijn, maar de vraag is vooral, die run daar weer na. De echte echte shitcoins bestaan maar 1 bull, de iets betere shitcoin 2 runs en gaan dan daarna dood.
Heb de facts ff niet gecheckt maar gok dat doge een stuk grotere marketcap had dan sol ooit heeft gehad. En tuurlijk zijn er ook echt schimmige projecten met lage marketcap die heel snel omhoog kunnen. Maar is zeker geen voorwaardeVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:49:
[...]
Omdat het een top-10 coin is en er dus veel meer geld ingepompt dient te worden om zo een prijsstijging te veroorzaken tov de coins buiten de top-10?
Ik weet dat dat ik geen groene kaarsen moet najagen. Maar ja die FOMO is zo sterkanti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:34:
[...]
houd vol!! les 1, geen groene kaarsen jagen! Die rommel gaat straks knetters hard door de plee. Wellicht bestaat het niet eens meer na volgende bear
-7% is geen mega dip voor een shitcoin. Net als dat 35% up ook echt niet mega is voor een shitcoin (leuk is het wel)Bananeman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:53:
SOL +35% ofzo sinds gistermiddag. En intussen een megadip bij ada, het zijn blijkbaar de ada-sol-overstapweken
Volgende week misschien wel een -40%tje voor ada.. ik zie het best gebeuren.anti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:55:
[...]
-7% is geen mega dip voor een shitcoin. Net als dat 35% up ook echt niet mega is voor een shitcoin (leuk is het wel)
Zero.
Of +40%, da's het mooie.Pelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:02:
[...]
Volgende week misschien wel een -40%tje voor ada.. ik zie het best gebeuren.
anti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:55:
[...]
-7% is geen mega dip voor een shitcoin. Net als dat 35% up ook echt niet mega is voor een shitcoin (leuk is het wel)
:fill(white):strip_exif()/f/image/cvJF5V6RoFy3HZzTWa1SQ8nb.png?f=user_large)
Ik geef de Dikke Van Dale de schuld, want bij "megadip" stond dit plaatje.
Die Bybit app heeft een 5* rating in de Play store. Best insane... Eerste indruk is positief. Ook al even met support gechat. Alleen euro deposit is volgens mij niet zo handig op Bybit. Maar dat maakt niet uit, stuur wel wat via Bitvavo.
Ik zie trouwens net dat CryptoFace over is van Bybit naar Phemex. Iemand daar ervaring mee?
https://opensea.io/seaart
@Uncle_Charles ?WhySoSerious schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:03:
Wie van jullie verkocht er zojuist 30 miljoen ADA'tjes?
Mijn BTC long staat in het rood dus ik moest even wat winst nemen.WhySoSerious schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:03:
Wie van jullie verkocht er zojuist 30 miljoen ADA'tjes?
Dat kan, maar ik verwacht een sell the news.
Zero.
HODLPelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:07:
[...]
Dat kan, maar ik verwacht een sell the news.
Speelt nu ook het concurrency issue nog mee wat volgens het IOHK team geen issue is maar wat wel voor wat onzekerheid zorgt bij de mensen die zich niet inlezen. Wel kudo's dat Charles en Sundaeswap meteen op social media komen om het 'probleem' uit te leggen.
Verwacht ook nog wel een stijging komende week. Bij de Shelly HF ging dit ook het hardst de week voor release om daarna langzaam te dalen.
ja phemex heb ik ook, maar gebruik ik niet meer. Jaar terug werkte het prima maar volume was toen nog erg matig. Vind bij bybit vooral fijn dat het volume lekker dik is, dat niet de eerste beste idioot met 1 btc spikes kan trekken. En dat zelfs bij de dikste pump en dumps de app gewoon top blijft draaien (dat was bij bitmex wel anders....). Support is idd via de chat ook altijd super goed bij bybit. Moet wel zeggen dat de app 2 updates terug wat overzichtelijker was.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:04:
[...]
Die Bybit app heeft een 5* rating in de Play store. Best insane... Eerste indruk is positief. Ook al even met support gechat. Alleen euro deposit is volgens mij niet zo handig op Bybit. Maar dat maakt niet uit, stuur wel wat via Bitvavo.
Ik zie trouwens net dat CryptoFace over is van Bybit naar Phemex. Iemand daar ervaring mee?
That's one small country for Bitcoin, one giant moon for mankind.Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:22:
Vandaag is een legendarische dag. Vanaf vandaag is Bitcoin is El Salvador een wettig betaalmiddel. Dit is wat mij betreft echt een grote mijlpaal. Ik zoek nog naar een tweet van iemand die het juist weet te verwoorden zodat ik dit onder m'n eigen Facebook-plebs onder de aandacht kan brengen
-Over 10 jaar-
Weet je nog die 2 grote Bitcoin gebeurtenissen? De dag dat iemand 10k voor een pizza betaalde. En de dag dat het voor het eerst een wettig betaalmiddel werd?
Verwijderd
Zeker en vast een memorabel moment. Helaas vrees ik dat het nog veel te vroeg is om een cryptomunt al te gaan gebruiken als wettelijk betaalmiddel en dan zeker in een land als El Salvador..Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:22:
-Over 10 jaar-
Volgens mij is het zeker tot de 3 Dollar altijd tijd om ADA in te kopen.GioStyle schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:11:
Tijd om weer ADA in te kopen?
Ik ben gister met bijna mijn hele PF geswitched naar 75% btc en 25% ethereum met de hoop op een beetje actie vandaag.
Zo niet koop ik vandaag mooi wat ADA in de uitverkoop.
Ik begin overigens steeds meer dingen te bedenken waar mijn crypto geld heen kan als BTC het doel heeft bereikt eind dit jaar.
Een mooi horloge, nog een hobby auto, mooie elektrische fiets of 1 van de andere 1000 dingen.... Blijf het absurd vinden dat ik als jeugd nooit echt spaargeld heb gehad en nu binnen een jaar een leuke portfolio heb kunnen opbouwen. Volgens mij velen met mij.
[ Voor 32% gewijzigd door mr.DJ95 op 07-09-2021 09:17 ]
Volume vind ik toch ook een van de belangrijkste. Op Bitvavo kan je vaak niet eens kopen of verkopen. Snachts is het al helemaal erg.anti elppa schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:09:
[...]
ja phemex heb ik ook, maar gebruik ik niet meer. Jaar terug werkte het prima maar volume was toen nog erg matig. Vind bij bybit vooral fijn dat het volume lekker dik is, dat niet de eerste beste idioot met 1 btc spikes kan trekken. En dat zelfs bij de dikste pump en dumps de app gewoon top blijft draaien (dat was bij bitmex wel anders....). Support is idd via de chat ook altijd super goed bij bybit. Moet wel zeggen dat de app 2 updates terug wat overzichtelijker was.
Ik ga trouwens nog meer in Calamari pompen.
0.1 cent wordt verwacht bij launch. Reken maar uit... Per KSM 1k USD.
Als je daytrade en de cycle van 12 Sept. mee wil pikken is dit je kans denk ik ja (heb geen glazen bol).GioStyle schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:11:
Tijd om weer ADA in te kopen?
Maar ik verwacht na 12 Sept. nog een flinke correctie.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Op Reddit een posting van een inwoner van El Salvador hierover: https://www.reddit.com/r/...al_tender_in_el_salvador/Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:11:
[...]
Zeker en vast een memorabel moment. Helaas vrees ik dat het nog veel te vroeg is om een cryptomunt al te gaan gebruiken als wettelijk betaalmiddel en dan zeker in een land als El Salvador..
ADA heeft al een correctie gehad na zijnn ATH op $3.1.Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:16:
[...]
Als je daytrade en de cycle van 12 Sept. mee wil pikken is dit je kans denk ik ja (heb geen glazen bol).
Maar ik verwacht na 12 Sept. nog een flinke correctie.
Zit alweer een tijdje te consolideren rond 2.8-2.9 (los van de dip nu).
Ik verwacht wel weer een accumulatie voor een ATH
Kijk ditenomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 00:10:
Zo, net maar eens bybit aangemaakt omdat @anti elppa er zo tevreden over is om leverage te doen.
Morgen wil ik toch eens een kunstje proberen met die 30USD als me dat nog lukt qua know-how.
Weet iemand een goede megaspoedcursus leverage op bybit? Nadeel is dat ik zo moet slapen, morgen werken en dan al om 19u die circus act moet uitvoeren.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb geen Fantom meer, ben (helaas!) uitgestapt op 1.10 omdat ik in een ander project _moest_ wat tijddruk had. Wist dat het me winst zou kosten op de korte termijn, maar long-term komt dat goedSt@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:59:
[...]
Van harte met je winst, maar het iedere keer "I told you so" begint nu wel te vervelen.
Enne....iedere keer Fantom afbranden was een paar weken geleden héél modieus. Verder heb ik 1000x voorbij zien komen hoe ge-wel-dig een pump van ADA was. Nu zie ik 100x SOL voorbij komen.
De fantom aandacht is hier nog steeds heel miniem hoor
Imo komt er nog een grote correctie een aantal weken na 12 Sept. omdat de release van Smart contracts 'big news' is...maar dat genereert nu direct nog geen grote waarde (dat komt maanden later pas...waarbij we weer gaan klimmen uiteraard naar 5 of 10 USD.).keanu_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:20:
[...]
ADA heeft al een correctie gehad na zijnn ATH op $3.1.
Zit alweer een tijdje te consolideren rond 2.8-2.9 (los van de dip nu).
Ik verwacht wel weer een accumulatie voor een ATH
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ja, mn bags lekker op de community gedumpt... moehahaahah
irony > *
Verwijderd
Maar waarom zouden bedrijven nu nog kiezen voor ADA en niet voor SOL? (oprechte vraag)Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:33:
[...]
Imo komt er nog een grote correctie een aantal weken na 12 Sept. omdat de release van Smart contracts 'big news' is...maar dat genereert nu direct nog geen grote waarde (dat komt maanden later pas...waarbij we weer gaan klimmen uiteraard naar 5 of 10 USD.).
Tja die markt is nog lang niet verzadigd imo. We rijden ook niet allemaal alleen maar in een Volkswagen auto... Audi en BMW zijn er ook nog. En ADA heeft ook een aantal invalshoeken waar veel te halen valt (ik denk dat er na Ethiopië nog genoeg andere landen gaan volgen bijv.).Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:38:
[...]
Maar waarom zouden bedrijven nu nog kiezen voor ADA en niet voor SOL? (oprechte vraag)
[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 07-09-2021 09:41 ]
El Salvador just bought 200 new coins.
— Nayib Bukele (@nayibbukele) 6 september 2021
We now hold 400 #bitcoin#BitcoinDay 🇸🇻
BTC 71%
ETH 26%
21 andere pareltjes: 3%
Lekker conservatief dus, ik vind de markt aardig op hol geslagen en wacht de correctie rustig af en ga stug door met DCA'en.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Verwijderd
Beide markten zijn nog niet verzadigd toch?Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:40:
[...]
Tja die markt is nog lang niet verzadigd imo. We rijden ook niet allemaal alleen maar in een Volkswagen auto... Audi en BMW zijn er ook nog. En ADA heeft ook een aantal invalshoeken waar veel te halen valt (ik denk dat er na Ethiopië nog genoeg andere landen gaan volgen bijv.).
Tjonge, dat geeft toch wel een naar smaakje aan een eerste goeie stap richting adoptie. Misschien is 't een beetje doemdenken, maar het zou ook maar zo kunnen zijn dat dit een enorme miskleun wordt en iedereen vervolgens over elkaar struikelt om als eerste te kunnen vertellen hoe slecht al die kripto's zijn.Bananeman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:17:
[...]
Op Reddit een posting van een inwoner van El Salvador hierover: https://www.reddit.com/r/...al_tender_in_el_salvador/
ADA moet nog de gehele markt van smartcontracts betreden, dus ''potentieel'' valt er veel winst te behalen / winst af te snoepen van concurrenten.Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:38:
[...]
Maar waarom zouden bedrijven nu nog kiezen voor ADA en niet voor SOL? (oprechte vraag)
Daarnaast treedt ADA ook in op andere markten waar SOL (nog) niet representatief in is.
El Salvador just bought 44% of all #Bitcoin mined today
What happens to the price when 10 countries & 100 companies are trying to purchase at the same time next halving?
Het gaat niet om El Salvador maar om crypto adoptie. Dikke vinger naar het IMF en de banken.Swissquote: Buy $30 Bitcoin?
And we may not see Bitcoin rise to the moon today, as most market pricing happens as the rumours rise. As such, price action on ‘buy $30 worth of Bitcoin rumour’ is probably done by now, and we could rather see the market ‘selling the fact’ at the current levels.
But in term, the step taken by El Salvador is a fundamental positive for Bitcoin and other cryptocurrencies which are granted the first status of a legal currency. That’s a big step.
Verwijderd
Merk er anders niet veel van hoor.keinless schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:12:
ETH gaat echt door het putje op dit moment...
LMFTFYkeinless schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:12:
ETH ADA gaat echt door het putje op dit moment...
Ja man, -1.89.keinless schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:12:
Echt het putje. Man man man, wat kunnen mensen hier overdrijven zeg.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Precies, ik denk nu dat er genoeg mensen zijn die daadwerkelijk $ 30 of meer gaan kopen vanavond omdat het een grote stap is (ondanks dat El Salvador als land natuurlijk niet significant is).RaptorXS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:04:
[...]
Het gaat niet om El Salvador maar om crypto adoptie. Dikke vinger naar het IMF en de banken.![]()
Als je als whale vanavond om exact 19:00 NL-tijd BTC gaat dumpen ben je een enorme lul.
Dus heb m'n winst in ADA maar even veilig gesteld en naar BTC en ETH gezet. Met wat over blijft van ADA kijk ik het wel even aan.
Verder HODL en laat die BTC correctie naar de 200 EMA maar komen
Als je aandelen gewend bent is dit wel een putje jahmr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:20:
[...]
Ja man, -1.89.
Echt het putje. Man man man, wat kunnen mensen hier overdrijven zeg.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ook gebakken lucht kan lekker ruiken.Scirocco schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:21:
Volgens mij krijgen meer mensen door dat ADA tot nu toe gebakken lucht is.. Wat ik laatst las over de ongebruikelijke programmeertaal etc (ja ik ben verder en noob) zat me ook niet lekker.
Dus heb m'n winst in ADA maar even veilig gesteld en naar BTC en ETH gezet. Met wat over blijft van ADA kijk ik het wel even aan.
Verder HODL en laat die BTC correctie naar de 200 EMA maar komen
irony > *
Je vindt ADA gebakken lucht, want het gebruikt een ongebruikelijke programmeertaal 'etc'. Je hebt er geen verstand van en bent een noob, maar het zit je niet lekker.Scirocco schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:21:
Volgens mij krijgen meer mensen door dat ADA tot nu toe gebakken lucht is.. Wat ik laatst las over de ongebruikelijke programmeertaal etc (ja ik ben verder en noob) zat me ook niet lekker.
Decent analyse!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Welke shitexchange zit je dan?keinless schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:12:
Was niet echt bedoeld als essay om iedereen ervan te overtuigen, DYORhmr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:23:
[...]
Je vindt ADA gebakken lucht, want het gebruikt een ongebruikelijke programmeertaal 'etc'. Je hebt er geen verstand van en bent een noob, maar het zit je niet lekker.
Decent analyse!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/r48a5VvmoHeQHXLWSUIFRmcl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h54EyxBbzYfwgQz5BoxeqNau.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large)