[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 217 ... 250 Laatste
Acties:
  • 852.013 views

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-12 06:03
roflexx schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:21:
Doge verkopen en all in op shiba
Hoi mijn naam is Henk en ben all in gegaan. Ben nu shib miljardair. Nu wachten op moon en een koers waarde van €1.

Simpel toch?

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:20:
[...]

Wat is hier toch altijd de toegevoegde waarde van. Volgens mij is het wel degelijk financieel advies.

En wat is daar mis mee? Staat morgen de ME op stoep omdat ik iemand iets heb aangeraden zonder dat ik een afgestudeerde econoom ben?
Een positie behouden kan maar 1 iemand beslissen. Degene die de muntjes heeft aangeschaft in een opwelling van pure fomo.

Ik uit mijn gedachten over DOGE maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee zeg dat hij zijn positie moet behouden. Ik had ze op toenmalige hoogtes bij de eerste 5% verlies al gedumpt.

Als je praat over investeren dan is DOGE toch wel een enorm risicovolle investering, absoluut wanneer je hoog inkoopt.

Wel een prima muntje voor buy low sell high, vooral in sats.

Met andere woorden: ALS Bitcoin dik 100k plus gaat doen, EN we krijgen een supercycle altseason, dan KAN het hondje zeker nog eens helemaal gek gaan.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

Crawl NL schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:26:
[...]

Hoi mijn naam is Henk en ben all in gegaan. Ben nu shib miljardair. Nu wachten op moon en een koers waarde van €1.

Simpel toch?
Kun je beter XRP kopen, die staat nu op $1.31 en gaat naar $569 :o

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Crawl NL schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:26:
[...]

Simpel toch?
Ach ik heb een klein donker hoekje in mijn portofolio waar wat shib geparkeerd staat :+
En wie weet, ooit, en zo niet, boeie.

PC Specs

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
nu Doge kopen kan redelijk veilig zijn, de henk en ingrids kopen liever als het hoger staat. 👀

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hier is de reden van het dipje:

Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/KSu3HVsfpX8Rb_5_fm_nDw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTQ3OC42NDc4ODczMjM5NDM3O2NmPXdlYnA-/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/sC5ZrJrGFwnIN9BQZCSitQ--~B/aD0zNTQ7dz03MTA7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/http://media.zenfs.com/en-US/homerun/yourtango_760/f562b97155ea165640e59aaefb007c1b
That didn't age well.....

Ik tell er ongeveer tien dus neem aan dat ze met een half miljoen de candyshop inmiddels wel in bezit heeft gekregen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Griffx schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:28:
[...]

Ach ik heb een klein donker hoekje in mijn portofolio waar wat shib geparkeerd staat :+
En wie weet, ooit, en zo niet, boeie.
Mijn portfolio bloeit inderdaad ook het mooiste op een laag compost van vele potentiële muntjes uit altseason 2017.

Zo is natoer.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:06

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:20:
[...]

Wat is hier toch altijd de toegevoegde waarde van. Volgens mij is het wel degelijk financieel advies.

En wat is daar mis mee? Staat morgen de ME op stoep omdat ik iemand iets heb aangeraden zonder dat ik een afgestudeerde econoom ben?
Ik snap niet zo goed wat er op tegen is dat hij dat zegt.

Ik vind het niet per se nodig maar er is in mijn ogen ook niets mis mee als je dat aan je post hier toevoegt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat hier nogal eens geouwehoerd, gegrapt en getrolled wordt over crypto en niet iedereen, altijd het sarcasme of als grap bedoelde sentiment in een post ziet.

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:30:
nu Doge kopen kan redelijk veilig zijn, de henk en ingrids kopen liever als het hoger staat. 👀
Dank je.

Groeten,
Henk

:)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:11:
Ik vind KSM er maar zwakjes bijhangen de afgelopen weken...

En dat terwijl er een parachain verloot wordt. -O-
Meen je dat echt? Serieuze vraag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tKKS9f98ENrUfMoMt0aSNgHFW0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PZyOGwZ6il2KQLOYw2ZJmYw2.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
YES schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:32:
[...]

Ik vind het niet per se nodig maar er is in mijn ogen ook niets mis mee als je dat aan je post hier toevoegt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat hier nogal eens geouwehoerd, gegrapt en getrolled wordt over crypto en niet iedereen, altijd het sarcasme of als grap bedoelde sentiment in een post ziet.
Het was ook semi grappig bedoeld. Ik weet dat het voor Jaapio niet geldt, maar op andere plekken lees ik het zo vaak, en dan is het meestal dat iemand zichzelf ontzettend belangrijk/interessant vind om zoiets erbij te zetten.

Ah, nevermind. Ik zal me wel even koest houden. Het is gewoon gekkenhuis op't werk, en moet gewoon ff ergens over zeiken :/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

Hodl

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

YES schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:32:
[...]

Het is uiteraard verstandig om klakkeloos tekst vanaf een forum op interenet ten uitvoer te brengen. O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:14:
[...]

Mijn mening is dat hodlen tegen beter weten in nooit verstandig is.
Je kan beter je verlies pakken en het vrijgekomen budget gebruiken om het verlies goed te maken.
De kans is namelijk groot dat je ergens anders meer gains kan pakken dan bij Doge op het moment.
100% dit. Ik heb in april aardig wat fouten gemaakt en heb daar gewoon verlies gepakt op een gegeven moment om dat geld vervolgens te gebruiken om weer geld terug te verdienen.

2 voordelen volgens mij:
  • Je leert van je fouten en het bijbehorende herstel.
  • Je blijft actief bezig en leert ook daar weer van.
Misschien zijn dat zelfs wel 3 of 4 voordelen :).

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Wacht wat? Zijn er ook mensen die hier niet voor financieel advies komen!?

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-12 08:34
Tartarus schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:46:
Nee ik kom hier voor de babes... :+

• UniMatrix
  • Laatst online: 07-12 08:12
MicroWhale schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:27:
[...]

Kun je beter XRP kopen, die staat nu op $1.31 en gaat naar $569 :o
When $569? -O-

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:42

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tartarus schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:46:
sambalrecepten bv :+

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:06

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:42:
[...]

Het was ook semi grappig bedoeld. Ik weet dat het voor Jaapio niet geldt, maar op andere plekken lees ik het zo vaak, en dan is het meestal dat iemand zichzelf ontzettend belangrijk/interessant vind om zoiets erbij te zetten.

Ah, nevermind. Ik zal me wel even koest houden. Het is gewoon gekkenhuis op't werk, en moet gewoon ff ergens over zeiken :/
Ah ja, ik had er misschien even bij moeten zetten:

Dit is geen "hoe post ik op een forum"-advies.

:+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

rangatang schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:24:
[...]

Haha. Helder verhaal :-).

Ik moet gewoon mijn eigen plan trekken: Ik HODL die shizzle.
@iVibes raakt de kern wel meen ik.

Als je alleen Doge hebt is het wellicht handig om te verkopen en wat te handelen mocht je de tijd hebben.
Als je er nog eens een paar tientjes in zou kunnen steken is het slim om in iets anders te investeren en Doge aan de kant te laten staan voor een mogelijke opleving. Van belang is natuurlijk ook op hoeveel je hebt aangeschaft en of dat nog haalbaar is binnen de tijd welke jij wilt wachten.

• twain4me

twain4me

Een stijging wordt gevolgd door een dalling, dus DYOR en HODL.

*dit is geen sambalrecept*

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ik snap toch echt niet waarom mensen alles lopen te roepen wat het niet is, wat is het dan wel? Dan kan je de hele wereld opnoemen en weet je nog niet waar je aan toe bent. Oom agent die aan mij vraagt wie ik ben neemt ook geen genoegen met 'Geen Bill Gates' als antwoord.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 23:28
rangatang schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:07:
Ja, ik ben zo'n kneus die DOGE veel te hoog heeft gekocht. Niet heel veel maar toch. Is dit einde oefening, dus beste verkopen en schade beperken of toch maar hodlen?
Je hebt 3 opties, aan jou de keuze welke de beste voor jouw situatie is:

1) HODL & wait
2) DCA your ass out
3) Verkoop tegen de huidige koers en accepteer het (eventuele) verlies

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Verwijderd

Fuck de ME!!!!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
volgens mij begint het al weer tijd te worden om over moon te praten enzo we zijn toch al weer 300 dollar gestegen :P

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-12 18:18
Gelukszoekr schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:42:
[...]

Verre van.; het is zeer verstandig om het erbij te zetten. Het is zeker mogelijk een persoon aan te klagen voor ondeugdelijk beleggingsadvies zonder dat dit persoon een financieel en/of beleggingsadviseur is. Kifid, de organisatie die dit zal bepalen zal er vast met een bepaalde blik naar kijken en misschien wel accepteren dat het een ‘tweaker’ forum is waar alles met een korrel zout genomen zou moeten worden, maar de wettelijke kaders en mogelijkheden zijn er voor diegene die zich benadeeld voelt.. zelfs op een forum of een social kanaal.
Dus.. disclaimer is geen slecht idee, je weet nooit wat een lezer gaat doen en is dus niet perse ‘om belangrijk te voelen’ ..

Sorry, de jurist in mij komt even naar boven :)

• Griffx
  • Laatst online: 28-11 08:34
Ik snap het niet helemaal denk ik, maar Doge op zijn hoogte punt (even van deze periode uitgaande zal max 0,3200 zijn, en hij staat nu op 0,3082) als je er een paar tientjes in hebt, dan heb je het over een paar cent verlies...

PC Specs

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moon!

• rangatang
  • Niet online
D_Jeff schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:56:
[...]

Je hebt 3 opties, aan jou de keuze welke de beste voor jouw situatie is:

1) HODL & wait
2) DCA your ass out
3) Verkoop tegen de huidige koers en accepteer het (eventuele) verlies
Besluit reeds genomen. Gaat om 9 tientjes, dus optie 1. Bij leuke opleving eruit, en anders kunnen die 9 tientjes me gestolen worden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Om on topic te blijven:
Potje 1 is zijwaarts in de bullmarkt. Relaxed maar hoopvol.
Potje 2 is zowel Bull als Bear. MOON tijdens het diner, REKT de volgende dag.
Potje 3 is absoluut MOON op de 10 seconden chart.

• Gelukszoekr
JoebarRC schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:58:
[...]

Verre van.; het is zeer verstandig om het erbij te zetten. Het is zeker mogelijk een persoon aan te klagen voor ondeugdelijk beleggingsadvies zonder dat dit persoon een financieel en/of beleggingsadviseur is. Kifid, de organisatie die dit zal bepalen zal er vast met een bepaalde blik naar kijken en misschien wel accepteren dat het een ‘tweaker’ forum is waar alles met een korrel zout genomen zou moeten worden, maar de wettelijke kaders en mogelijkheden zijn er voor diegene die zich benadeeld voelt.. zelfs op een forum of een social kanaal.
Dus.. disclaimer is geen slecht idee, je weet nooit wat een lezer gaat doen en is dus niet perse ‘om belangrijk te voelen’ ..

Sorry, de jurist in mij komt even naar boven :)
Top. Ik was dus gewoon veel te kort door de bocht. Bedankt voor deze uitgebreide toelichting! Ik zie het in de praktijk niet zo snel gebeuren, als je ziet hoeveel er onderling aan "financieel advies" gegeven en gevraagd wordt. Ik weiger in elk geval om continu te benoemen dat wat ik zeg geen financieel advies is. Maar bij deze dan:

"Ik ben geen professioneel adviseur en accepteer dan ook geen verantwoordelijkheid voor enige schade geleden door opvolgen van advies of navolgen van informatie op deze site. De informatie in mijn posts is louter informatief en educatief bedoeld. Zoek professioneel advies indien je daar behoefte aan hebt. Ik kan en mag geen persoonlijk financieel advies geven en geen enkele uitlating is als persoonlijk financieel advies bedoeld."

• Twee Dee
  • Laatst online: 21-12 21:45

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mooie dag - eindelijk de gestakete CRO voor de creditcard hoger dan de instapwaarde. Is er door Crypto.com nog iets bijzonders aangekondigd ofzo?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

rangatang schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:06:
[...]

Besluit reeds genomen. Gaat om 9 tientjes, dus optie 1. Bij leuke opleving eruit, en anders kunnen die 9 tientjes me gestolen worden.
Zijn wij overigens related? Onze namen komen uit dezelfde anagram machine lijkt het....

• rangatang
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:07:
[...]

Zijn wij overigens related? Onze namen komen uit dezelfde anagram machine lijkt het....
:)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:06:
[...]

Top. Ik was dus gewoon veel te kort door de bocht. Bedankt voor deze uitgebreide toelichting! Ik zie het in de praktijk niet zo snel gebeuren, als je ziet hoeveel er onderling aan "financieel advies" gegeven en gevraagd wordt. Ik weiger in elk geval om continu te benoemen dat wat ik zeg geen financieel advies is. Maar bij deze dan:

"Ik ben geen professioneel adviseur en accepteer dan ook geen verantwoordelijkheid voor enige schade geleden door opvolgen van advies of navolgen van informatie op deze site. De informatie in mijn posts is louter informatief en educatief bedoeld. Zoek professioneel advies indien je daar behoefte aan hebt. Ik kan en mag geen persoonlijk financieel advies geven en geen enkele uitlating is als persoonlijk financieel advies bedoeld."
Lekker op tijd Roellie, ik ga al 4 maanden REKT op jouw adviezen maar heb nog steeds jouw krantenartikel in posterformaat boven mijn bed hangen.

• Gelukszoekr
Ngangatar schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:08:
[...]

Lekker op tijd Roellie, ik ga al 4 maanden REKT op jouw adviezen maar heb nog steeds jouw krantenartikel in posterformaat boven mijn bed hangen.
:D _O- _O-

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Twee Dee schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:06:
Mooie dag - eindelijk de gestakete CRO voor de creditcard hoger dan de instapwaarde. Is er door Crypto.com nog iets bijzonders aangekondigd ofzo?
Ik denk dat hun ads bij F1 e.d. zich aan het uitbetalen zijn. Userbase stijgt enorm snel, de prijs van CRO kan niet achterblijven. Komt goed met CRO :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Even ontsnappen aan al dat Cardano-gedoe wat me maar blijft achtervolgen (BAH!)....

Iemand al wat leuke winst gemaakt in de NFT wereld?

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vraagje.

Ik ben naar mijn gevoel toe aan een 3e exchange om spreiding goed op orde te houden. Momenteel maak ik gebruik van:

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

Bij mijn 3e exchange zou ik graag meer met staking willen gaan doen, evt met iets meer risico zelfs. Welke exchanges zouden jullie aanraden en als het mogelijk is, met welke motivatie?

Verwijderd

Voor de zekerheid ook maar een disclaimer in mijn signature geplaatst.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:14:
Voor de zekerheid ook maar een disclaimer in mijn signature geplaatst.
Ik heb door het schuddebuiken moeite om mijn muis boven de juiste knoppen te krijgen _/-\o_ _O-

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:14:
Vraagje.

Ik ben naar mijn gevoel toe aan een 3e exchange om spreiding goed op orde te houden. Momenteel maak ik gebruik van:

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

Bij mijn 3e exchange zou ik graag meer met staking willen gaan doen, evt met iets meer risico zelfs. Welke exchanges zouden jullie aanraden en als het mogelijk is, met welke motivatie?
Als het om staken gaat, zou ik Kraken aanraden. Mooie rentes op SOL, ATOM, KSM, DOT en alles is direct te unstaken. Daarbij is het een US exchange, wat mooi past in je spreidingsplan.

Coinbase kan natuurlijk ook, maar die zijn minder vrijgevig als het om rewards gaat. Wel de meest betrouwbare exchange.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-09-2021 16:17 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Link heeft er zin in

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:43
Weet iemand hier wat er met IDEX is? Ik kan helemaal geen nieuws vinden of iets dergelijks.

• Twee Dee
  • Laatst online: 21-12 21:45

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mooody schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:09:
[...]
Ik denk dat hun ads bij F1 e.d. zich aan het uitbetalen zijn. Userbase stijgt enorm snel, de prijs van CRO kan niet achterblijven. Komt goed met CRO :)
Kan ook niet om ze heen, UFC hebben ze ook een prominente plek op alle vechters.

Gisteren nog een familielid uitgelegd dat er manieren zijn om wel nog je geld te laten renderen. En cashback op je boodschappen en gratis Spotify/Netflix.

Vandaag een appje "hoe heette die card ook alweer" 8)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

dehardstyler schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:18:
Weet iemand hier wat er met IDEX is? Ik kan helemaal geen nieuws vinden of iets dergelijks.
Jazeker, super bullish nieuws!!! Ze hebben een enorme...

Sorry. Geen financieel advies.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
KSM why damp

why underperform

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Overvalued? Zou het niet weten. Hodl? Sell?

Durf het niet te zeggen.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 18:57
Ngangatar schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:45:
[...]

100% dit. Ik heb in april aardig wat fouten gemaakt en heb daar gewoon verlies gepakt op een gegeven moment om dat geld vervolgens te gebruiken om weer geld terug te verdienen.

2 voordelen volgens mij:
  • Je leert van je fouten en het bijbehorende herstel.
  • Je blijft actief bezig en leert ook daar weer van.
Misschien zijn dat zelfs wel 3 of 4 voordelen :).
Ik heb ook Litecoin veel te duur ingekocht, behoorlijk wat zelfs. Maanden moeten Holden om het uiteindelijk met een 10tje winst als de bliksem te verkopen. Had ik nog een paar maand gewacht en ik had er een leuk zakcentje aan overgehouden. Het is niet anders.

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:25:
[...]

Zou het niet weten. Hodl? Sell?
Naar een grensrechter gooien of in de fik steken gaat zo lastig met de magische internetmuntjes..
Misschien hebben we een digitale Trevifontein nodig, dan kan je nog een wens doen als je je muntje weg mikt...

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:53
Dat is wat ik mij ook blijf voorhouden, laatst winst genomen op een paar ALTS, als had en was, je hebt er zo weinig aan. Merk wel dat ik nu wat meer moeite krijg om die tokens van de hand te doen en ze het liefste blijf holden, maar dan komt die weer om de hoek;

Beter wat winst missen, dan FIAT verliezen!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heeft er iemand nog wat financieel advies ofwa? :9 .

Verwijderd

Servor schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:39:
Kopen op de absolute bodem, en verkopen op de absolute top.

Beste wat je kunt doen, naar mijn bescheiden mening.

Geen financieel advies overigens.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Servor schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:39:
Zekers, morgenavond om 23.00 voor 30 dollar aan BTC kopen.
Fuck the IMF and the banks ;)

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Verwijderd schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:40:
[...]

Kopen op de absolute bodem, en verkopen op de absolute top.

Beste wat je kunt doen, naar mijn bescheiden mening.

Geen financieel advies overigens.
[YouTube: Tom Green pretends to be a stock market analyst]

Klassieker, geldt ook voor de cryptomarkt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

eldeegee schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:27:
[...]

Ik heb ook Litecoin veel te duur ingekocht, behoorlijk wat zelfs. Maanden moeten Holden om het uiteindelijk met een 10tje winst als de bliksem te verkopen. Had ik nog een paar maand gewacht en ik had er een leuk zakcentje aan overgehouden. Het is niet anders.
Als we toch fouten delen: na prima deal stiekem wat teveel fiat op exchange staan, zien dat YFI de lucht in katapulteert en een klassieke 'green candle chase' geprobeerd met dus meer inleg dan ik normaal zou doen. Gefaald uiteraard, dat heeft wel wat centjes gekost. Wist geeneens wat dat hele Yearn.Finance was (inmiddels wel :+ ).

Toen deze op -50% stond maar in ETH en ADA gegooid, wat uiteindelijk goed uitgepakt heeft. Maar als ik dat direct had gedaan ipv de YFI route,... ach ja, als... als. Als mijn tante een piemel had was ze nu een modern rolmodel geweest.

Ik DCA al sinds 2017, maar ik maak zo af en toe nog wel eens graag een stomme fout.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Oh wacht, dit is de SC... moment...

Ik bedoel natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DL08my1eiVsMof7fuvziha5Qtg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ksBLvccLhsiWwXxfiBx6pBc.jpg?f=user_large

• Sluw
Servor schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:48:
Oh wacht, dit is de SC... moment...

Ik bedoel natuurlijk:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCgnkVlPUWKDpGV6S7fTCswtQQM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nDDGidgxUJmawROC1UZNi56H.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4QMXIEd1mvhf6mHxolXXc7MAoY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NFQh0orrkBJWAJhYazlIqzAJ.gif?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Alleen zelda niet.. daar sta je dan met je groene paal..

Zero.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kan link niet effe op DOT wachten? Dacht dat het vriendjes waren :(:)

UberLurker Departement #GG.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Vraagje.

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

Kucoin
Lekker veel shitcoins

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbSRfNRfNF23zLMIMlAHvvnzCz4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B9BtCK5U8EyeJTtqScUbz6tj.jpg?f=user_large

• Sluw
Vraagje.

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

Is Pancakeswap al genoemd? Lekker veel stake mogelijkheden.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:57

Darrell

Fiat moonboy

Ik twijfel of ik dit de mooiste vitalik gif vind of deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtXv2IwYvqFCFC91i6NjyJbiwiE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fJnWWzJRIAoM5NopUpGoK0j5.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Vraagje.

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

Kraken
swingraden/positietraden met BTC pair
staken: SOL, DOT, KSM, Flow, ADA (zijn er nog meer)
parachains met KSM (in toekomst ook DOT volgens mij)

nothing stops this train

• Kol Nedra
Sluw schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:21:
[...]

Is Pancakeswap al genoemd? Lekker veel stake mogelijkheden.
Pancakeswap ook een goede keuze

nothing stops this train

• Sluw
Darrell schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:21:
[...]

Ik twijfel of ik dit de mooiste vitalik gif vind of deze
[Afbeelding]
Linksom of rechtsom, Vitalik is de mooiste mascotte in het cryptoveld.

Edit: bij alles wat ik over Ethereum lees hoor ik ook z'n stem in m'n hoofd.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 06-09-2021 17:25 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Sluw schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:24:
[...]

Linksom of rechtsom, Vitalik is de mooiste mascotte in het cryptoveld.
Elon vindt van niet :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:57

Darrell

Fiat moonboy

BNB is al 2 weken aan het consolideren. Omgerekend naar de cryptotijdlijn is dat toch al gauw 3,5 jaar.

Stablecoin in de maak?

• Sluw
Elon telt niet, ten eerste omdat ik hem minder mooi dan Vitalik vind en ten tweede omdat hij geen smart contracts of lightning network heeft.

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12 11:55
Twee Dee schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:06:
Hi, Long time lurker hier en eindelijk wat toe te voegen aan de "discussie". CDC heeft aangekondigd dat hun Cronos mainnet (smart contracts e.d.) 19 October live gaat.

If it does not kill u, it makes u stronger

• Qunix
Sluw schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:26:
[...]

Elon telt niet, ten eerste omdat ik hem minder mooi dan Vitalik vind en ten tweede omdat hij geen smart contracts of lightning network heeft.
Als je daarmee Doge bedoelt, dan ja... Maar Doge is dan even ver als Cardano eigenlijk :+

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Vraagje.

Bitvavo:
DCA gemak
NL partij
HODL

Binance:
Trading
BNB cashback
Launches
Staking

BLOX
- Not your keys dus je hoeft ook niets te onthouden of stiekem in het keukenkastje te verstoppen
- App ligt er continu uit dus dat geeft je wat meer rust
- Niet van dat moeilijke gedoe met limit-orders, stop-loss, OCO. etc. Gewoon kopen en direct verlies draaien
- Lekkere vette fees
- Staken? Huh? .... Wat is dat?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Sluw
Qunix schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:31:
[...]

Als je daarmee Doge bedoelt, dan ja... Maar Doge is dan even ver als Cardano eigenlijk :+
Nou ja... Elon heeft niet eens doge. Hij is wel een degelijke en betrouwbare pumpgod.

Maar zelf een blockchain opzetten lukt hem nog niet. Misschien kan 'ie doge (om)kopen, hij heeft Tesla natuurlijk ook niet opgezet. Saint Vitalik daarentegen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xs5vPR_7Ukb3N4BNyy0hUtDXeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y4Qmj9f3atr3DbnbZhEBzfTa.jpg?f=fotoalbum_large

• Qunix
iVibes schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:31:
[...]

BLOX
- Not your keys dus je hoeft ook niets te onthouden
- App ligt er continu uit dus dat geeft je wat meer rust
- Niet van dat moeilijke gedoe met limit-orders, stop-loss, OCO. etc. Gewoon kopen en direct verlies draaien
- Lekkere vette fees
- Staken? Huh? .... Wat is dat?
Je vergeet nog toe te voegen dat ze alleen jouw portfolio in euro's laten zien, wat waarschijnlijk soms iets omhoog gaat, maar niet effectief het aantal in de crypto currency. Dat is geheim. Wie weet gaat de prijs van de crypto x10 en je ziet dat je een euro winst hebt en denkt, het zal wel goed zijn want ik heb al winst :')

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDpIUrs3Ilf61POvdLt3w938R0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aZE5j1yqn7n1mcbq6haDdzXX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_4EYmJvcXpjXfh3r76ErS9sc6M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RARp6uYyK2lNV1iisXDRbj35.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:29
Heb de 30$ al klaar gezet voor morgen.👍

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Oh het is iets vroeger geworden zie ik, 19.00u dat is best een vervelende tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 06-09-2021 17:52 ]

Zero.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:44

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Verwijderd schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:31:
[...]

Mijn portfolio bloeit inderdaad ook het mooiste op een laag compost van vele potentiële muntjes uit altseason 2017.

Zo is natoer.
Heb ook een paar miljoen Shiba’s.
Hopen dat we 1 of 2 nullen opzij gaan. Zo niet, jammer!

Shiba hebben de meeste hier wel toch?
Paar tientjes

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• pletter
Mooi dat Sol ff door de 150$ knalt.👍

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-12 15:59
PlanR schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:58:
[...]

Heb ook een paar miljoen Shiba’s.
Hopen dat we 1 of 2 nullen opzij gaan. Zo niet, jammer!

Shiba hebben de meeste hier wel toch?
Paar tientjes
5 tientjes voor de fun

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pletter schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:00:
Die Tesla komt steeds dichterbij voor mij :D

• pletter
Shib 6 tienjes gewoon laten staan me voel wel miljonair😁

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
pletter schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:00:
Natuurlijk knalt die nu omhoog, ik heb net verkocht. you're welcome.

• pletter
thx @Prozaq voor de verkoop. volgens mij knalt i nog wel even door zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-oNPTPnDcUAQqVHlFej6FMzLQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hofKwUE96XJBuIjqELOga2yN.jpg?f=fotoalbum_large

😛

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pelox schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:51:
[...]

Oh het is iets vroeger geworden zie ik, 19.00u dat is best een vervelende tijd.
https://www.landenkompas.nl/el-salvador/tijdsverschil
at your service. ;)

Edit: Morgen 15:00 lokale tijd daar wordt het voorstel goedgekeurd.

[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 06-09-2021 18:19 ]

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
pletter schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:08:
thx @Prozaq voor de verkoop. volgens mij knalt i nog wel even door zo te zien.

[Afbeelding]

😛
Het is je gegund gozer, ik heb er vandaag al meer dan leuk aan verdiend :)

• pletter
👍 dankje.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zie dat ze bij Bybit nieuwe traders nodig hebben en een leuke bonus geven aan nieuwelingen uit Nederland. https://blog.bybit.com/en.../deposit-trade-bonus-win/

En je kunt een MacBook air winnen door te traden. Je krijgt sowieso een bonus door geld te storten. Doen we dat toch. Moet toch wat als mijn buy op kraken nog niet gehit is.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9IxqZgk_ydKlP_4wW4OzXXiR790=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ao2Znj1HOYQIo4rMbsy3LrD.jpg?f=fotoalbum_large

Was Twitter een beetje door aan het bladeren ivm de DOT auctions en dan vooral Moonbeam, komt dit voorbij. (Eerst zelf nog ff op Binance gecheckt en het staat er echt)
Iemand toevallig meer info? Heb zelf alle DOT bij Kraken staan by the way.

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 06-09-2021 18:18 ]

Verwijderd

Jezus SOL gaat hard.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:03
Joosie200 schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:11:
Ik zie dat ze bij Bybit nieuwe traders nodig hebben en een leuke bonus geven aan nieuwelingen uit Nederland. https://blog.bybit.com/en.../deposit-trade-bonus-win/

En je kunt een MacBook air winnen door te traden. Je krijgt sowieso een bonus door geld te storten. Doen we dat toch. Moet toch wat als mijn buy op kraken nog niet gehit is.
Vind je het platform betrouwbaar overkomen?

• Kol Nedra
daaamn waarom heb ik nou 50% van mijn SOL verkocht voor die shitcoin BTC 😥
de overige SOL blijf ik af en is aan het staken op Kraken

nothing stops this train

• Kol Nedra
Alpina schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:17:
[Afbeelding]

Was Twitter een beetje door aan het bladeren ivm de DOT auctions en dan vooral Moonbeam, komt dit voorbij. (Eerst zelf nog ff op Binance gecheckt en het staat er echt)
Iemand toevallig meer info? Heb zelf alle DOT bij Kraken staan by the way.
op Binance? waar ergens?

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:32
In de app > earn > all holdings

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:34
GioStyle schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:28:
[...]

Vind je het platform betrouwbaar overkomen?
Ik zit er al sinds vorig jaar mei. Erg fijn platform voor leverage trading. Goed volume, zeer strakke app, en vrijwel nooit down of traag bij pump en dumps. Daarvoor 3 jaar bij ome arthur leverage gedaan....dan is bybit echt veel beter.
Binance heb ik voor staking en spot traden alts en soms btc. Leverage maand gedaan daar, maar vind het niets....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 217 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!