[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 213 ... 250 Laatste
Acties:
  • 853.090 views

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:02:
[...]

Dat dacht ik ook altijd... als je me op m'n 25e had verteld dat ik nu zo gezond zou leven had ik je kei hard uitgelachen.

ps. uit je plaat gaan kan ook zonder hè... ik stond vroeger, heel vroeger in de Nightlife terwijl DJ Tiësto het dak eraf draaide. Stuk of 20 mensen hebben aan me gevraagd waar ik 'dat spul' had gehaald en of ik nog wat had. Ik zei dat er nog meer genoeg was en verwees ze allemaal naar de bar en zei dat ze daar 'dat spul', water, konden gaan halen. Die blikken. _O-

Legendarische avond.

[...]

Ik weet voor je volgende toernooi nog wel een leuk kaartspel :P

ps 2....

vorige week zag ik deze:
[YouTube: How Smoking 30 PACKS of Cigarettes Wrecks Your Lungs ● You Must See This !]
... en ik schrok me helemaal lam. Nooit geweten dat er zoveel meuk in zit. 8)7
Lekker man. Net sloot Tiësto nog even de F1 op Zandvoort af met een lekkere set. Adagio for Strings _/-\o_

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
LINK begint trouwens eindelijk wakker te worden. Het ETH/LINK paar is zeer laag en belooft potentieel flinke groei

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:26:
[...]

Heb jij goudstaven in huis :o
Niet zo veel blijkbaar. Door blijven boren tot hij de ledger en key geeft.

• Chaes

Chaes

#HODL

Sluw schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:27:
LINK begint trouwens eindelijk wakker te worden. Het ETH/LINK paar is zeer laag en belooft potentieel flinke groei
LINK is een vreemde eend in de bijt. Altijd al geweest. Net toevallig nog een video van onze BC erover.
Kortom: HODL.

Verwijderd

[...]

Jij niet dan?

Mijn vloer is gefundeerd met baren, triple nine fine :+

Wel voorzichtig lopen, zo sterk is dat goud niet...

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:25
[...]

Je kan ook 1gr kopen 8) dikke staaf.

Maar heb het niet bij de bank liggen nee.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
pletter schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:56:
@PWSteal mijn vrouw is ook VEGA kost meer als normaal vlees zo als je ook zegt. maar niet te vreten op zijn Hollands zo als we zullen zeggen😡
je hoeft natuurlijk geen vleesvervangers te kopen.. gewoon een goed vega gerecht uit bv india die rare vlees vervangers immiteren doorgaans geprocedeerd vlees, dat eet ik niet als vlees dus zeker niet als vleesvervanger..
Om het ontopic te houden moet ik eigenlijk nu een vergelijking maken tussen vleesvervangers en shitcoins :+

dus bij deze: vleesvervanger = shitcoin.

• resusaapje
  • Laatst online: 02-02 17:15

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:12:
Hier zojuist een dikke bult shitcoins omgezet in BUSD en alles in MBOX staking geklapt.

M'n Binance stack begint toch al weer een leuk bedragje te worden :*)

Eens kijken of we dat vol kunnen houden zo. Bitcoin laat ik lekker op de trezor staan tot het eind der tijden ;)
MBOX gaat gestaag naar beneden met al dat gestake. Waarom denk je dat dat nog wat wordt?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
anti elppa schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:26:
[...]

Hypotheek is 50% van de huiswaarde. Van vrij kapitaal: 12% aandelen van bedrijf waar ik werk. 3% fysiek goud en de rest crypto (80% btc, 10% eth, 7% ada en rest ltc)
Oja en fiat heb ik het liefst niet. Nu we weer boven de 30-35k zone zijn koop ik geen btc meer, dus helaas loopt hoeveelheid fiat weer op.
Lage hypotheek is erg prettig inderdaad. Mocht de markt een keer crashen dan hoef je jezelf niet druk te maken. Mijn hypotheek is nu rond de 60% van woningwaarde, iets te hoog nog naar mijn zin.

Maandelijks koop ik beetje crypto en wat ETF. Daarnaast nog beetje extra hypotheek aflossen.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
pletter schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:56:
@PWSteal mijn vrouw is ook VEGA kost meer als normaal vlees zo als je ook zegt. maar niet te vreten op zijn Hollands zo als we zullen zeggen😡
Dan kan je niet koken :P

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-02 22:05
Chaes schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:29:
[...]

LINK is een vreemde eend in de bijt. Altijd al geweest. Net toevallig nog een video van onze BC erover.
Kortom: HODL.

[YouTube: Chainlink: Time To Shine?]
Eindelijk. Had op een hoogtepunt gekocht, rond de $32.
Nu even Ben's verhaal bekijken. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
90% crypto, 10% pokemonkaarten

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 08:50

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:11:
Klopt @MicroWhale, losgaan kan zonder en in het bijzonder sigaretten zijn echt bizar slecht...

Ik zal altijd wel een zwak houden voor de slechte dingen in dit leven, zolang ik de discipline kan vinden om het incidenteel te houden ben ik blij genoeg.
Die zwaktes blijf ik ook houden. De geur van een verse sigaret. Het slaat nergens op, maar ergens zit bij mij zo'n knopje dat dan aangaat en roept 'mine, mine, mine!'. Drank ook: (Nog) ééntje dan...

... maar op een of andere manier wint dat stofje dat vrijkomt bij het sporten het nu toch. "Drankje?" ... "Nee, ik moet morgen nog 100km fietsen." 8)7
Mijn oma is laatst 100 geworden en woont nog zelfstandig, kerngezond voor haar leeftijd. Maar dat is ook niet alles, niemand die zij ooit kende is nog aanwezig, ze heeft ze allemaal overleefd...

Is ook niet alles.

Als ik een beetje respectabel de 80 kan halen dan teken ik ervoor.
Yep, je weet het niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:25
PWSteal schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:21:
Welk gedeelte van jullie beleggingsportfolio bestaat uit crypto?

In mijn omgeving zie ik steeds meer mensen waarbij crypto 100% van hun positie is, en dan vaak nog een erg groot deel in altcoins. Naar mijn idee is dat niet echt een toekomstbestendige strategie voor de lange termijn. Vooral grote altcoin posities vind ik een enorm risico.

Zelf zit ik maar met ongeveer 1% van mijn portfolio in crypto, maar ben dit nu langzaam aan het opbouwen naar +- 10% voor het begin van de volgende halvening. Op het hoogte punt van deze run bestond mijn portfolio uit 50% crypto, maar heb alles rond de 56k verkocht. De winst daarvan heb ik voor een groot deel in ETF's gestopt, wat klusjes in huis mee gaan en een deeltje hypotheek afgelost.
100% in Bitcoin hier. Maar dat is alleen nog winst. De inleg heb ik ook gebruikt om een deel van de hypotheek af te lossen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

resusaapje schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:34:
[...]

MBOX gaat gestaag naar beneden met al dat gestake. Waarom denk je dat dat nog wat wordt?
:? Ik denk helemaal niet dat het wat wordt... :+

Die BUSD staat op Binance niets te doen tot ik een mooie shitcoin trade denk te spotten.

Kan het in spot niks laten doen, of er nog wat MBOX voor staken om die vervolgens te marktdumpen voor wat extra BUSD (of converten naar BNB gezien de hoeveelheden) 8)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Chaes schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:27:
[...]

Lekker man. Net sloot Tiësto nog even de F1 op Zandvoort af met een lekkere set. Adagio for Strings _/-\o_
Nou ja zeG! Dat was hij dus aan het proefdraaien in de Nightlife die avond. Een extra lange extended versie... of het waren er twee... ik weet het niet. Heb het in ieder geval nooit meer zo gehoord als toen. Iedereen flippen... en natuurlijk de week erop naar de platenzaak, maar nog nergens te vinden. |:( Hij heeft het pas een paar jaar later uitgebracht.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Ik ben uitgespeeld met FIL.
Weet iemand nog een leuke ander coin?

Edit: en dan te bedenken dat ik enkele uurtjes in IDEX zat vandaag |:(
Die doet mooi even ~140%

[ Voor 43% gewijzigd door Tartarus op 05-09-2021 19:54 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

geen LEGO?

• roflexx

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo, da's ff een mooie "blast from the past". Die ga ik meteen weer eens luisteren, thx :)

Motor-forum.nl

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:13:
Vraagje; Heeft iemand hier ervaring met hardware 2fa tokens?
Ik gebruik nu n 2fa app (met multidevice en backups) maar zit aan n hardware token te denken ivm hogere veiligheid.
Wat zijn de nadelen?
Heb een YubiKey, die kun je o.a. voor Binance en Kraken gebruiken. Daar gebruik ik hem alleen nog niet voor, wil eerst een tweede key hebben mocht de eerste b.v. defect raken. Die moet dan ook worden gekoppeld/geregistreerd, net als de eerste.

Bij Binance kun je de key alleen via de site gebruiken en niet via de app. Heb het niet geprobeerd, maar als je daardoor niet kunt inloggen via de app is dat wel een probleem aangezien ik de app veel gebruik.

Motor-forum.nl

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

In mijn omgeving zie ik steeds meer mensen waarbij crypto 100% van hun positie is, en dan vaak nog een erg groot deel in altcoins. Naar mijn idee is dat niet echt een toekomstbestendige strategie voor de lange termijn. Vooral grote altcoin posities vind ik een enorm risico.

Zelf zit ik maar met ongeveer 1% van mijn portfolio in crypto, maar ben dit nu langzaam aan het opbouwen naar +- 10% voor het begin van de volgende halvening. Op het hoogte punt van deze run bestond mijn portfolio uit 50% crypto, maar heb alles rond de 56k verkocht. De winst daarvan heb ik voor een groot deel in ETF's gestopt, wat klusjes in huis mee gaan en een deeltje hypotheek afgelost.
61% and climbing.... gewoon omdat crypto het veel beter doet.

Verwacht wel op >80-90% uit te komen de komende jaren.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-01 19:25

Ik zit voor ongeveer 0,5% van het gezinsvermogen in crypto, maar dat zijn mijn ambities deze bullrun dus ook.

Doel was om leren hoe de cryptomarkt in elkaar steekt, om zo voorbereid een bearmarkt en daarna mogelijk weer een bullmarkt in te gaan.

Quite spelen is ook gelukt daar ik inmiddels ook mijn inleg er uit heb. Tevens heb ik er inmiddels een console, bbq, kookplaat en een stapel games uit weten te slepen.

Volgende doel is voor mij een set zonnepanelen op het dak, en als het me lukt daarna een nieuwe motor.

Voor de volgende halving is mijn doel vooral gericht op financiële vrijheid.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:26:
[...]

Mijn doel is om helemaal te stoppen met werken binnen 15jaar:)
En je bent nu 58 ofzo?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Chaes

Chaes

#HODL

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

100%, ik ben een van die sukkels die aan een niet toekomstigbestendige strategie voor de lange termijn doet, zoals je dat zo mooi zegt.

Spaargeld overigens niet meegeteld. Ik heb het echt over beleggen zoals je zei.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 05-09-2021 20:58 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:20:
[...]

61% and climbing.... gewoon omdat crypto het veel beter doet.

Verwacht wel op >80-90% uit te komen de komende jaren.
jaloers!
hier is het helaas pas nog 5% aandelen/ETF, 30% crypto en de rest op de bank 😥

nothing stops this train

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-02 20:26
@anti elppa Niet om vervelend te zijn, maar dit draadje is nogal openbaar.
1x een boormachine verhaal is eigenlijk al teveel ;)

@Pingo76 Damm.. Dat zijn de slimmere investeringen. Waar heb je die wijsheid van?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:53:
[...]

jaloers!
hier is het helaas pas nog 5% aandelen/ETF, 30% crypto en de rest op de bank 😥
"Op de bank" reken ik niet mee bij mijn portfolio. PF is echt geld dat de functie heeft meer waard te worden voor de toekomst.

• YES
  • Laatst online: 11:38

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:55:
@Pingo76 Damm.. Dat zijn de slimmere investeringen. Waar heb je die wijsheid van?
Van de illustere Samurai die haar in Japan de nobele kunst van het schermen heeft aangeleerd, de legendarische grootmeester Pah Rah Plu

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Weer twee setjes klaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hkor9phZ_1fhIb4L1yesZ51r1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QRsW8YY8H2j8ZDSHZMg5Jlzv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RI-GnbbWSY7XBbXyN1q80-Xy-0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/APAf8Mhht3uC7QwlJkaG01nV.png?f=fotoalbum_large

In principe kan ik nu een kaartspel met alle vier (BTC, ETH, USDT en DOGE) maken, maar ik wil ze eigenlijk per 8 muntjes uitgeven dat. Dat is het goedkoopst voor de koper. Ben erachter gekomen dat er per los muntje (14 kaarten) veel bijkomende basiskosten zijn.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023

Welke wijsheid :?

• Kol Nedra
Tether Joker spot on! 🙌

komen er nog meer? 🙃

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:02:
Weer twee setjes klaar:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In principe kan ik nu een kaartspel met alle vier (BTC, ETH, USDT en DOGE) maken, maar ik wil ze eigenlijk per 8 muntjes uitgeven dat. Dat is het goedkoopst voor de koper. Ben erachter gekomen dat er per los muntje (14 kaarten) veel bijkomende basiskosten zijn.
Goed bezig goos!

Maar je kan natuurlijk ook per 2 setjes kaarten verkopen die hetzelfde zijn. Als ik nu ergens kaarten bestel gaat dat ook in 90% van de gevallen per 2 sets die hetzelfde zijn.

Als koper zou ik dat prima vinden iig. Ik ben benieuwd naar je eindprijs, vind dit namelijk een erg leuk idee om cadeau te geven aan een paar crypto collega's.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 05-09-2021 21:06 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-02 21:13

Net als de crypto fluctueert dat gigantisch.
weekje of 4 geleden was de verhouding crypto / aandelen 20-80. Doordat de DOT weer heerlijk opkrabbelt is de verhouding 1/3 / 2/3 (en eigenlijk bijna 70/30 omdat in crypto het alleen nog maar winst is en de belegging bestaat nog voor een groot deel uit eigen inleg)

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFA3ftYD3Nmby6N2VKEBKB-2kSo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzUpXHtApV5JN0GqcNLVRKzg.jpg?f=fotoalbum_large

moon 🚀

nothing stops this train

• roflexx
38:)

• Tartarus
Wie heeft de 51K babe alvast klaar staan?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:20:
En zorg ook maar vast voor de 52. Bullish, ik? Welnee.... :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:05:
[...]

Goed bezig goos!

Maar je kan natuurlijk ook per 2 setjes kaarten verkopen die hetzelfde zijn. Als ik nu ergens kaarten bestel gaat dat ook in 90% van de gevallen per 2 sets die hetzelfde zijn.

Als koper zou ik dat prima vinden iig. Ik ben benieuwd naar je eindprijs, vind dit namelijk een erg leuk idee om cadeau te geven aan een paar crypto collega's.
Klotezooi! Die Amerikanen zijn niet goed wijs. Ze vragen 10$ shipping.

Komt dus neer op 21$ (17 euro nog wat) 10$ voor de kaarten en 1$ tax en 10$ verzenden.

Belachelijk.

Als ik 10 pakjes bestel dan zijn de verzendkosten over het geheel 22$. Denk dat ik tzt een actie ga opzetten en dan vanuit hier verder verzend.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:33:
[...]

Komt dus neer op 21$ (17 euro nog wat) 10$ voor de kaarten en 1$ tax en 10$ verzenden.

Belachelijk.

Als ik 10 pakjes bestel dan zijn de verzendkosten over het geheel 22$. Denk dat ik tzt een actie ga opzetten en dan vanuit hier verder verzend.
Er zijn hier ook genoeg printbedrijven joh met snijmachines etc.

Ik lees wel wanneer je er klaar voor bent, absoluut geen haast. Kunst heeft tijd nodig.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:05:
Tether Joker spot on! 🙌

komen er nog meer? 🙃
Welke 4 moet ik hierna doen?

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 07:16

troje

was here!

Jeez, wat een bull run. Echt bijna alles in de plus. Behalve Shiba dan.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Onder het motto van transparantie;
Mijn KSM positie werd te groot in verhouding met Polkadot. Ik heb zojuist 15% van mijn KSM positie ingeruild voor ATOM.

Cosmos had ik in 2019 en 2020 ook in de PF en bleef mijn interesse wekken. Mooi project dat nog flink kan groeien de komende jaren. De positie gaat in stake en zal een PF-hodl blijven.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

[...]

Belachelijk.

Even vervelend doen, maar op tweakers zijn in- samenkoop acties niet toegestaan. In basis is er zero tolerance voor, dus ik zou even overleggen met de mods ;)

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 07:16

troje

was here!

[...]

Belachelijk.

Wat? Dollars? Da’s precies het pobleem. Dat is niets meer waard.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:37:
[...]

geen idee,
ADA kun je Charles als Joker doen
DOT, SOL

of 18+ CUMMIES 👀

nothing stops this train

• anti elppa

Knappe jongen die me weet te vinden. Ik ben nogal anoniem online. Zelfs niet eens te vinden via google. Socialmedia heb ik ook niet.
Die kerel met die black and decker kan beter zijn tools bij de eerste de beste villa in wassenaar gebruiken

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Dit gaat een mooie weekly close worden:)

• Oepsje
  • Laatst online: 14-01 16:18
Zo CELO is ook weer een pumpje aan t wagen

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:42:
[...]

Knappe jongen die me weet te vinden. Ik ben nogal anoniem online. Zelfs niet eens te vinden via google. Socialmedia heb ik ook niet.
Die kerel met die black and decker kan beter zijn tools bij de eerste de beste villa in wassenaar gebruiken
Ik zeg al 4 maanden lang tegen iedereen die ik tegenkom "Hallo anti elppa, ouwe BTC HODL maximalist", maar tot nog toe heeft niemand iets terug gezegd.

Dus ja, best moeilijk te vinden tot nu toe.... |:(

• Kol Nedra
Mooody schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:38:
Onder het motto van transparantie;
Mijn KSM positie werd te groot in verhouding met Polkadot. Ik heb zojuist 15% van mijn KSM positie ingeruild voor ATOM.

Cosmos had ik in 2019 en 2020 ook in de PF en bleef mijn interesse wekken. Mooi project dat nog flink kan groeien de komende jaren. De positie gaat in stake en zal een PF-hodl blijven.
KSM kun je nooit teveel hebben hoor 🙂
geld ook voor DOT, ATOM heb ik ook klein fluffje.
volgens mij ben jij veel actief op Kraken 😉

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

80% crypto, 20% beleggingen in kleine tech bedrijven (o.a. Curve).
Crypto-positie bestaat voor 70% uit ETH+BTC en 20% uit DOT+KSM.

Ik ben bereid om meer risico te lopen, omdat ik het "truukje" enigszins onder de knie begin te krijgen. Bij bepaalde bedragen ga ik een deel (max 50%) crypto cashen en tijdelijk in stable coin zetten om me daarna te bezinnen over de volgende stap (wellicht stenen + nog enkele veelbelovende startups buiten crypto).
Op "safe" spelen zit er voorlopig nog niet in, ik zie teveel mogelijkheden om mee te groeien met deze markt de komende tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 05-09-2021 21:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• D_Jeff
Tartarus schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:20:
Ge bent zekur Zeeuw? Ons bent zunnig.

Laat Jaapio de 59k babe maar van stal halen :*) :+

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:45:
[...]

KSM kun je nooit teveel hebben hoor 🙂
geld ook voor DOT, ATOM heb ik ook klein fluffje.
volgens mij ben jij veel actief op Kraken 😉
Nee, paar jaar geleden wel. Tegenwoordig gebruik ik Kraken alleen voor rente op DOT en KSM en de hele parachain-auctions er omheen. Qua traden vind ik Kraken niet fijn.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ezoOAUiA8kZnMaC-4ywloTTpEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5UqWEaKY83xgBeUh1wjlbC8.jpg?f=fotoalbum_large
keuzes, keuzes...

nothing stops this train

• D_Jeff
Deze:
Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:22:
[...]

2/3 in indexfondsen (heb er 5) en 1/3 in crypto, dat is mijn strategie vanaf nu me nieuwe baan en al O-)

• anti elppa
Ngangatar schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:44:
[...]

Ik zeg al 4 maanden lang tegen iedereen die ik tegenkom "Hallo anti elppa, ouwe BTC HODL maximalist", maar tot nog toe heeft niemand iets terug gezegd.

Dus ja, best moeilijk te vinden tot nu toe.... |:(
Hahaha. Sowieso zijn wij met zijn allen nog steeds redelijk uniek. In nl zijn er toch maar iets van 700k mensen met crypto?
Zijn veel rijkere mensen in nl dan ik. Sowieso veel meer gewone rijke lui dan crypto miljonairs. Dus ik snap die boormachine crew niet echt. Volg gewoon een lambo naar een villa.....veel makkelijker

• Kol Nedra
Mooody schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:47:
[...]

Nee, paar jaar geleden wel. Tegenwoordig gebruik ik Kraken alleen voor rente op DOT en KSM en de hele parachain-auctions er omheen. Qua traden vind ik Kraken niet fijn.
oh ik vind het traden wel fijn juist, omdat je in de grafiek kan zien wanneer je iets koopt of verkoopt..... ideaal voor swing en positietraden met BTC pair! ben het wel eens dat je niet moet gaan scalpen en daytraden want Kraken is idd traag!

nothing stops this train

• Pingo76
Gewoon beetje hier lezen en viva forum lezen, en het toeval wil dat SNS bank voor Doelbeleggen 5 indexfondsen heeft, op die manier :P

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:51:
[...]

oh ik vind het traden wel fijn juist, omdat je in de grafiek kan zien wanneer je iets koopt of verkoopt..... ideaal voor swing en positietraden met BTC pair! ben het wel eens dat je niet moet gaan scalpen en daytraden want Kraken is idd traag!
Wat vindt je precies traag? De app, eens die is soms niet best, maar de web versie werkt best ok voor mij

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Prozaq schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:54:
[...]

Wat vindt je precies traag? De app, eens die is soms niet best, maar de web versie werkt best ok voor mij
Kraken is wel echt heel traag hoor, ik irriteer mij er dagelijks aan hoe laggy de https://trade.kraken.com/ website is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pingo76
Dat gedoe met BTC voor 30 euro kopen, doet mij denken aan die hele oude internet tijd voor 2000. Je weet wel die tijd met de 28k8 modem etc. etc. Toen was er een wereldwijde actie om met zijn allen tegelijkertijd de zoekmachine van toen, altavista naar toe te surfen.

Uiteraard heeft een braaf persoontje als ik daar NIET aan meegedaan O-)

• Kol Nedra
Prozaq schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:54:
[...]

web versie werkt zeker goed hoor, maar het is zo enorm traag als je bijvoorbeeld Binance gewend bent 🙂

nothing stops this train

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:57:
[...]

web versie werkt zeker goed hoor, maar het is zo enorm traag als je bijvoorbeeld Binance gewend bent 🙂
Ja, qua user interfaces doen ze dat prima bij binance. Hopelijk krijgen ze de rest ook nog ooit eens op orde

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:25
Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:56:
Dat gedoe met BTC voor 30 euro kopen, doet mij denken aan die hele oude internet tijd voor 2000. Je weet wel die tijd met de 28k8 modem etc. etc. Toen was er een wereldwijde actie om met zijn allen tegelijkertijd de zoekmachine van toen, altavista naar toe te surfen.

Uiteraard heeft een braaf persoontje als ik daar NIET aan meegedaan O-)
Ik liep toen al mijn tijd ver vooruit door Live.com te gebruiken. En de toolbars waren écht een toevoeging! :+

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/1400/1*ZQXcNP7PCMhw0c2UzGaLKQ.jpeg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pingo76
Gelukszoekr schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:06:
[...]

Ik liep toen al mijn tijd ver vooruit door Live.com te gebruiken. En de toolbars waren écht een toevoeging! :+

[Afbeelding]
_O-

Die toolbars heb ik nooit gebruikt, minimalisme was toen al mijn ding :')

• YES
  • Laatst online: 11:38

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:08:
[...]

_O-

Sommige van die toolbars boden je geen keuze. Die nestelden zich gewoon in de diepste kern van het OS en lieten je niet meer met rust!

• ybos
Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:08:
[...]

_O-

Toolbars :X

Elke 3 weken bij mn ouders dezelfde toolbars verwijderen :P :X

"nee hoor, ik heb nergens op geklikt..."

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

@ybos Dat kon ik ook doen omdat m'n moeder zo nodig een of andere mail cliënt moest gebruiken "want daar zaten van die leuke plaatjes in". Dat hield op een bepaald moment wel op toen ik elke keer een verse herinstallatie deed.

• ybos
DOT is trouwens eindelijk weer op het niveau aangekomen sinds mijn eerste "lager dan dit gaan we echt niet meer-aankoop". De "28 en een beetje euro"regionen.
Daarna volgden nog een paar van die "lager dan dit gaan we echt niet meer-aankopen":
Rond de 22 euro, rond de 18 euro en rond de 12 euro.

Uiteindelijk lijkt het erop dat ze allen toch leuk gaan renderen 8)

• D_Jeff
Gelukszoekr schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:06:
[...]

[Afbeelding]
Als ik jouw sysadmin was, is dat screenshot voldoende om op mijn "high risk - Happy Klikker" lijstje te komen.
PW_Resets zullen dan ook iets langer duren dan 5mins :+

SNS Doelbeleggen:
Om een rekening te mogen hebben: 0,3% fee / jaar | 30 eurocent per 100 euro
Om de rekening langer dan 1 jaar te mogen behouden: 0,9% fee / jaar | 90 eurocent per 100 euro
Om een inleg te mogen doen - per inleg (gemiddeld): 0,15% fee | 15 eurocent per 100 euro

Damn -- op 100 euro en 1 jaar verder gewoon 1,35 euro kwijt zijn aan fees.
Geen wonder dat mensen dan Bitvavo spontaan een koopje vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door D_Jeff op 05-09-2021 22:22 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
MicroWhale schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:37:
[...]

De Euro, met Lagarde als de Joker?

• D_Jeff
Trouwens.. Ik merk dat de "oude dame" rustig aan naar de 51k aan het klimmen is

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
DOT _/-\o_

Veel ingekocht op $12 range. Achteraf spijt dat ik geen lening genomen heb.

Grapje natuurlijk.

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03-2025
StevenzeN schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:27:
DOT _/-\o_

Grapje natuurlijk.
Never invest more money than you can borrow

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik heb ATOM teruggekocht (beetje KSM ingeruild), dus moet het nu ook ff shillen voor eigen belang.

Cosmos zou weer richting de top-20 moeten gaan, gezien de ontwikkelingen op het platform. Binance heeft zijn BSC op Cosmos gebouwd, Crypto.com werkt op Cosmos. Verder KAVA, Band Protocol, Terra e.d. Daarbij heeft India Cosmos omarmd, diverse universiteiten geven les in Tendermint (feit).

Even allemaal research doen, want het is gewoon een blijvertje. En lekker staken tegen 7-10% op bijv. Kraken (geen lockup) of Binance (lockup). Verder heeft Cosmos nog flink wat groeipotentieel t.o.v. Solana, Cardano en zelfs Avalanche.

Shillen is zo sneu :')

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 05-09-2021 22:39 ]

• ybos
DOT _/-\o_

Grapje natuurlijk.
achteraf prima kunnen doen. :P na een weekje lening aflossen en profits zwaar laten renderen 8)
(maar wel tricky business :Y )

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

DOT _/-\o_

Grapje natuurlijk.
Same here! Ik blijf voorlopig zitten tot de oude ATH weer wordt aangetikt.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Tartarus
D_Jeff schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:47:
[...]

Ge bent zekur Zeeuw? Ons bent zunnig.

Laat Jaapio de 59k babe maar van stal halen :*) :+
Nee een echte mug. En als daar een NFT van was, zou ik nier en long verkopen om er eentje aan te schaffen.

• Pingo76
Nou mensen ik ga slapie, slapie doen. Eerste werkdag morgen en een reistijd van 3 uur, als ik van te voren had geweten dat ze 1000 euro boven mijn salarisindicatie zouden gaan zitten was ik voor 32 uur in de week werken gegaan :')

Gelukkig is het tijdelijk tot 22 feb, dus het moet maar. Waarschijnlijk stop ik met traden denk ik, en ga ik voor HODL. Weet het nog niet zeker :P

• Kol Nedra
KSM hoort ook in de top 20 vind ik, ATOM ook 😊
DOT gaat Doge flippen soon...

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:40:
Nou mensen ik ga slapie, slapie doen. Eerste werkdag morgen en een reistijd van 3 uur, als ik van te voren had geweten dat ze 1000 euro boven mijn salarisindicatie zouden gaan zitten was ik voor 32 uur in de week werken gegaan :')

Gelukkig is het tijdelijk tot 22 feb, dus het moet maar. Waarschijnlijk stop ik met traden denk ik, en ga ik voor HODL. Weet het nog niet zeker :P
Jij gaat gewoon oldskool werken voor je geld. Respect _/-\o_

Verwijderd

Pingo76 schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:40:

Succes morgen! d:)b

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:41:
KSM hoort ook in de top 20 vind ik, ATOM ook 😊
DOT gaat Doge flippen soon...
DOT gaat XRP ook flippen, maar dat kan nog enkele maanden duren.
BTC moet dan wel meewerken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 05-09-2021 22:44 ]

• ybos
Da_maniaC schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:35:
[...]

Same here! Ik blijf voorlopig zitten tot de oude ATH weer wordt aangetikt.
Ik heb in mijn hoofd zitten dat hij eind van t jaar op 100 euro moet staan.
Waarop gebaseerd :? Vette hoop en meer niet :+

• Tartarus
ybos schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:47:
[...]

Euro’s?
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/6u5VCGu_Q9kAAAAC/ban-h-im.gif

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
ybos schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:47:
[...]

Ik hoop dat het nog even duurt. Ik blijf DOT dca'en

• Beug
  • Laatst online: 02-02 23:14
We gaan een mooie weekly close beleven..

• ybos
:+

100 euro is meer dan 100 dollar ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin zou zo wel een mooie groene candle neer kunnen gaan zetten als ik de 3 minute chart zie. Op alle timeframes t/m 4H ziet het er ook prima uit. Daarboven wat minder.

Hopelijk komt de weekenddip deze keer niet om 23:59 :)

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 05-09-2021 22:52 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tartarus
ybos schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:50:
[...]

:+

100 euro is meer dan 100 dollar ;)
Blijft me altijd weer jetlag geven in dit topic, dat gepraat in euro’s

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

twain4me schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:38:
[...]

Even vervelend doen, maar op tweakers zijn in- samenkoop acties niet toegestaan. In basis is er zero tolerance voor, dus ik zou even overleggen met de mods ;)
Wie zegt dat ik dat op deze website ga doen? Ik niet in ieder geval.

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:50:
Bitcoin zou zo wel een mooie groene candle neer kunnen gaan zetten als ik de 3 minute chart zie...

Hopelijk komt de weekenddip deze keer niet om 23:59 :)
Als Taro op de 3m chart kijkt, is bullmarket confirmed *O*

• Tartarus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3M1MidIYvLaOizJWv5ja9EgYrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oX68fdSqwTeb8ncejBpUVVHC.jpg?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Tartarus op 05-09-2021 22:53 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooody schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:53:
[...]

Als Taro op de 3m chart kijkt, is bullmarket confirmed *O*
Ik kijk altijd op de 3m chart, is hier de standaard.

MOOOOOOON *O* oOo :)F

• Beug
  • Laatst online: 02-02 23:14
BTC Bingo 🎊

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Morgen ADA weer boven de 3$!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:20:
[...]

De Euro, met Lagarde als de Joker?
Da's geen cryptocurrency? :/

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Feitelijk gezien heb je gelijk, maar dit is niet het juiste plaatje :)

Edit: ah. Never mind.
Pagina: 1 ... 213 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!