[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.970 views

Verwijderd

majic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:35:
[...]

Ik ben het absoluut met je analyse eens - echter, grote máár : Uiteindelijk stabiliseert de crypto wereld meer en meer, en op een dag gaat het kaf van het koren gescheiden worden en zullen projecten met echte functionaliteit (en belangrijker: inkomsten) stabieler zijn in prijs dan nieuwkomers/hopium munten.

Het hangt natuurlijk ook af van je strategie: Als je gewoon buy high sell low doet dan kan je letterlijk in elke crypto investeren, shitcoin of BTC.
Dat ben ik met je eens. Muntjes met potentiële usecase en adoptie hebben ook een grotere kans om sterker terug te komen in een volgende bullcycle.

Echter, of de cryptowereld meer en meer stabiliseert moet nog blijken. Ik zie het uiteindelijk net zo hard weer onderuit gaan.

Want muntjes die vanaf het laagste koerspunt ruim 29000% doen in een kleine anderhalf jaar tijd vallen mijn inziens niet onder de term undervalued. :+ Dat soort percentages zijn geen gestage adoptie groei, maar zijn in mijn optiek pure hype fomo pumps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pko6pqTPAIf9EqDFH_PbkatX8QQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYfKkzEj2pDoVGkiSQMPcel3.jpg?f=fotoalbum_large

De echte stresstest komt pas als alles schoon opdroogt in een jarenlange bear periode.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 21:22

WhySoSerious

Be the change.

ADA staat voor Alle Dagen Ath

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
ATH was toch All Time Hopium ? :>

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:44:
[...]

Ik wel, want ik deed het voor de 2% cashback en als ik eerst 1.8% moet betalen om mijn geld er op te krijgen, dan heeft die 0.2% bar weinig zin meer om met Binance Card te betalen.
Hij heeft het over cc deposit. Het gebruik van de Binance Card voor regulier gebruik heb ik nog geen fee gezien.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:45
Wat was het gegeven hier ook alweer?

Als je ouders vragen om een BTC account, dan is het moment van verkopen niet ver verwijderd toch?

Zal alvast wat sell orders plaatsen als ik jullie was! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
BTFD schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:56:

Als je ouders vragen om een BTC account, dan is het moment van verkopen niet ver verwijderd toch?

Beetje fomo is nog nooit iemand dood van gegaan.

Verwijderd

Als de kapper en de bakker op de hoek erover beginnen toch? :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:57:
[...]

Ik denk dat het 2017 kapper en bakker was. In 2021 moet je uitkijken als 70+ over crypto begint.

Zero.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waarom zou je je ouders willen verkopen? Of heb je het over schoonouders?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat het 2017 kapper en bakker was. In 2021 moet je uitkijken als 70+ over crypto begint.
Behalve als het dezelfde bakker en kapper zijn die inmiddels met pensioen zijn.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Zhou schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Hij heeft het over cc deposit. Het gebruik van de Binance Card voor regulier gebruik heb ik nog geen fee gezien.
Als ik eerst 1.8% fee moet betalen om mijn fiat op binance te krijgen zodat ik 2% cashback krijg over mijn bestedingen, heeft dat hele fiat storten geen zin meer en kan ik net zo goed met mijn andere bankpas betalen.

• majic
Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Als ik eerst 1.8% fee moet betalen om mijn fiat op binance te krijgen zodat ik 2% cashback krijg over mijn bestedingen, heeft dat hele fiat storten geen zin meer en kan ik net zo goed met mijn andere bankpas betalen.
Je kan toch gewoon met Bivavo XLM kopen, dat stort je naar Binance en daar zet je het om in fiat?

• Tartarus
majic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Je kan toch gewoon met Bivavo XLM kopen, dat stort je naar Binance en daar zet je het om in fiat?
Dat kan, als ik al een bitvavo account had.
Het is me de moeite niet waard op het moment.
Misschien later ooit dat ik die route wel neem.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:48:
[...]

maar zijn in mijn optiek pure hype fomo pumps.
De enige muntjes waar de koers naar "waarde" is zijn die nagenoeg dood op de grond liggen te stuiptrekken en zijn gedelist.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 22-08-2021 12:16 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:48:
[...]

...

Want muntjes die vanaf het laagste koerspunt ruim 29000% doen in een kleine anderhalf jaar tijd vallen mijn inziens niet onder de term undervalued. :+ Dat soort percentages zijn geen gestage adoptie groei, maar zijn in mijn optiek pure hype fomo pumps.

[Afbeelding]
...
Knetterharde organische turbo biologische Pokon groei!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-12 20:09
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:57:
[...]

toen mijn collegas over Doge begonnen te praten was eigenlijk het moment om eruit te gaan, want toen 1.5 week later kwam de grote crash....

nothing stops this train

• Servor
  • Niet online
Nou kom, welke tweakers whale zwiept hem er even over?

Verwijderd

Laatste vrije vakantie dag, morgen begint de werkweek weer.

Het ergste is; heb er nog wel zin in ook om weer te beginnen na 5 weken vrij en vooral na de laatste week thuiszitten met relatief slecht weer :+

Ik hoop dat Bitcoin zich ff kalm houdt, straks hoef ik helemaal niet meer te werken en moet ik mijn complete leven opnieuw inrichten om een nieuwe definitie van betekenis te vinden.

Financieel afhankelijk FTW!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:36:

Het ergste is; heb er nog wel zin in ook om weer te beginnen na 5 weken vrij en vooral na de laatste week thuiszitten met relatief slecht weer :+

Ik hoop dat Bitcoin zich ff kalm houdt, straks hoef ik helemaal niet meer te werken en moet ik mijn complete leven opnieuw inrichten om een nieuwe definitie van betekenis te vinden.

slecht nieuws: Je laatste vakantiedag was vrijdag >:)

Verwijderd

twain4me schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:39:
[...]

slecht nieuws: Je laatste vakantiedag was vrijdag >:)
Technisch gezien eigenlijk donderdag al aangezien ik 5 ploegen draai en steevast 4 dagen weekend heb ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:36:

"Als ons geld wordt gestolen (door inflatie ), wordt onze arbeid gestolen. Wanneer onze arbeid wordt gestolen, wordt onze tijd gestolen. En als onze tijd wordt gestolen, wordt ons leven gestolen. Het stelen van het leven is wat we slavernij noemen."

Werk ze dus. ;)

• Tartarus
Gister heb ik ook exact hetzelfde gesprek gevoerd.
Je vakantie loopt van de dag dat je vakantie begint tot de eerste dag waarop je weer moet werken.
Hoe de administratie dat opvoert in het systeem zal me een zorg zijn.

Ontopic: Avax is killing me rn.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 12:46
majic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:46:
Dat ADA altcoin bag holders geen DYOR doen, tsja.
Fixed that for you.

Die hele altcoin markt is 1 grote bubbel zonder enige praktische toepasbaarheid en biedt enkel oplossingen voor problemen die er niet zijn.
Inclusief ADA, inclusief Fantom.

We hebben Bitcoin als store of value en Ethereum voor dapps en andere blockchain dingetjes zoals NFT's. Het schip is allang gevaren, er zijn alleen nog wat economische stuiterballen waar de daytraders hun vermogen op verdelen ten koste van het plebs dat het grote plaatje niet ziet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

Ik denk ook dat het een gelopen koers is. Deze twee cryptos bieden alles wat nu nodig is, alle andere alts zijn te laat, hebben de boot gemist en zullen in het beste geval een zeer marginaal dingetje worden.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:10
Richh schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Fixed that for you.

Die hele altcoin markt is 1 grote bubbel zonder enige praktische toepasbaarheid en biedt enkel oplossingen voor problemen die er niet zijn.

We hebben Bitcoin als store of value en Ethereum voor dapps en andere blockchain dingetjes zoals NFT's. Het schip is allang gevaren, er zijn alleen nog wat economische stuiterballen waar de daytraders hun vermogen op verdelen ten koste van het plebs dat het grote plaatje niet ziet.
Als je serieus denkt dat ALLE altcoins 1 grote bubbel zijn zonder enige praktische toepasbaarheid gaat de informatieverstrekking ergens mis :+

Maargoed, ieder z’n ding natuurlijk, je Avatar zegt genoeg (8>

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

Fixed that for you.

Absoluut mee oneens en het zou ook zeer kwalijke zaak zijn als je gelijk zou hebben.

En ja, ik hodl ook btc en eth.

Motor-forum.nl

• Bananeman
  • Niet online
troje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
Ik denk ook dat het een gelopen koers is. Deze twee cryptos bieden alles wat nu nodig is, alle andere alts zijn te laat, hebben de boot gemist en zullen in het beste geval een zeer marginaal dingetje worden.
Flashback naar dat filmpje van mensen die uitleggen waarom ze geen mobiele telefoon nodig hebben, ze hebben toch al een antwoordapparaat?

Motor-forum.nl

• majic
[...]

Fixed that for you.

Dat is dus een incorrecte beschrijving van de crypto markt anno 2021, en past meer bij hoe die was 2-3 jaar geleden.

Eth heeft enorme hoge fees en is niet heel vlot (ondanks dat). Dat is een probleem voor DAPPS. Main nets moeten snel, flexibel, goedkoop en toekomstbestendig zijn. Dus hogere TPS, lagere kosten.

Verder zijn er behoorlijk veel interessante projecten nu die losgekoppeld zijn van de crypto wereld en waar hun token effectief een aandeel is voor de blockchain tech die ze elders verkopen. Crypto coins bestaan dus uit 1) store of value tokens (BITCOIN) 2) DAPPS (Eth, matic, BSC en opkomende varianten die issues corrigeren die die netwerken hebben zoals fantom/matic). Er zijn crypto tokens zoals PAX Gold die 1:1 backed is met een troy ounce gold in London. Er is GET die ticketingfraude aanpakt (En erg succesvol daar mee is). Er zijn zijn legio projecten die verificatie van medicijnen op de blockchain mogelijk maken, of allerhande goederen. NFT afgezien van nerd-kunst en speculatie, is ook een serieuze markt voor de echte kunstwereld om goederen te voorzien van een keurmerk van echtheid ,traceerbaar en met de mogelijkheid om bij wederverkoop de originele eigenaar een % te geven. Redelijk revolutionair. Er komen steeds meer spellen die Crypto gebruiken, soms als speculative assets, soms als een makkelijke manier om je in-game items een waarde te geven en die verhandelbaar te maken (net als nu al het geval is in andere games).

Dit is maar een kleine greep aan REAL WORLD use cases die er zijn in de cryptowereld die _niet_ uit de cryptowereld zelf voortkomen.

Als je anno nu niet doorhebt dat er crypto tokens zijn die effectief een aandeel voorstellen (dat is ook precies het probleem met de regulatie nu in de VS, overignes) dan mis je een hele hoop inzicht en perspectief.

Altcoins/shitcoins zijn er genoeg elke dag, totaal met je eens. Maar er zijn talloze parels welke samenwerken met overheden, bedrijven en / of waarde onttrekken aan de FIAT wereld via innovatieve projecten. DEFI lending bijvoorbeeld gaat een serieus probleem worden voor traditioneel lenen. Travala.com is een 'reisbureau' waar je gewoon met crypto kan betalen. Om nog maar weet even iets te noemen.

Niet alles is ponzi/fomo/hype/crypto-only meer.

DYOR en roep geen dingen die in 2018 behoren :P

• Richh
elektriekert schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Als je serieus denkt dat ALLE altcoins 1 grote bubbel zijn zonder enige praktische toepasbaarheid gaat de informatieverstrekking ergens mis :+

Maargoed, ieder z’n ding natuurlijk, je Avatar zegt genoeg (8>
Ja, daar ben ik heilig van overtuigd. We zitten in 1 grote dotcom bubble en de kaarten wie er over 20 jaar nog bestaan zijn allang geschud.

Oh, dingen als GUTS hebb toekomst, om een leuk Nederlands project te noemen.

Echter blockchains zijn geen aandelen. De prijs van GUTS is, net als bij talloze projecten, niet afhankelijk van de adoptie. Dat kan ook niet, want dan zou het uiteindelijk zo duur worden om te gebruiken dat een gecentraliseerde oplossing goedkoper is voor bedrijf en consument.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bananeman schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:08:
[...]

Flashback naar dat filmpje van mensen die uitleggen waarom ze geen mobiele telefoon nodig hebben, ze hebben toch al een antwoordapparaat?

• majic
troje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
De kans is groot dat ETH en BTC wel in de top blijven staan voorlopig, maar als je naar de ontwikkelingen kijkt in de afgelopen 10 jaar dan hebben er echt grote veranderingen plaatsgevonden in de top 10-20 crypto. Er komen nog genoeg aardverschuivingen aan. Denken dat alles statisch is...tsja...nee.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:33
[...]

Fixed that for you.

+100, niet aan toe te voegen.
De bullshit is elke bullrun exact hetzelfde.......ben benieuwd wat de bullrun van 2025 ons gaat brengen voor tech :O

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

+100, niet aan toe te voegen.
De bullshit is elke bullrun exact hetzelfde.......ben benieuwd wat de bullrun van 2025 ons gaat brengen voor tech :O
Dikke tech natuurlijk....

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wat zijn jullie zuur vandaag. Ja het regent maar dat is ook weer geen reden om de hele cryptomarkt het putje in te praten.

• Bananeman
  • Niet online
Richh schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:12:
[...]

Ja, daar ben ik heilig van overtuigd. We zitten in 1 grote dotcom bubble en de kaarten wie er over 20 jaar nog bestaan zijn allang geschud.
remindme! 20 years

Of werkt dat hier niet? :P

Motor-forum.nl

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:33
Darrell schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:20:
Wat zijn jullie zuur vandaag. Ja het regent maar dat is ook weer geen reden om de hele cryptomarkt het putje in te praten.
nee ik schijt altijd op shitcoins, oja en de zon schijnt al 2 uur non stop hier

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12 13:41
Zeker wel!

Het is één grote hype. Alle munten zijn per definitie een restproduct van de techniek en vertegenwoordigen geen enkele waarde in het project zelf. Het is puur "the greater fool theorie". De huidige waarde is tot stand gekomen door retail investeerders die elkaar de kop gek maken.

:*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zure regen, of bestaat dat niet meer tegenwoordig?

Zero.

• Richh
majic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Dat is dus een incorrecte beschrijving van de crypto markt anno 2021, en past meer bij hoe die was 2-3 jaar geleden.
Haha, dat zeiden ze in 2017 ook, "3 jaar geleden was dat zo". This time is different. En waarom is het nu anders?

Je geeft 0 argumenten.
Eth heeft enorme hoge fees en is niet heel vlot (ondanks dat). Dat is een probleem voor DAPPS. Main nets moeten snel, flexibel, goedkoop en toekomstbestendig zijn. Dus hogere TPS, lagere kosten.
Loopt ETH tegen limieten aan? Willen mensen het niet gebruiken?

Dit halve topic kent Fantom nog niet eens. ADA kent veel Nederlandse shillers en dus investeerders, maar is ook grotendeels onbekend. Vraag echter een willekeurige millennial in de westerse wereld wat Bitcoin of Ethereum is, en beide zal een belletje doen rinkelen.

Is Ebay een chille website? Waarom gebruikt iedereen dat nog?
Verder zijn er behoorlijk veel interessante projecten nu die losgekoppeld zijn van de crypto wereld en waar hun token effectief een aandeel is voor de blockchain tech die ze elders verkopen. Crypto coins bestaan dus uit 1) store of value tokens (BITCOIN) 2) DAPPS (Eth, matic, BSC en opkomende varianten die issues corrigeren die die netwerken hebben zoals fantom/matic). Er zijn crypto tokens zoals PAX Gold die 1:1 backed is met een troy ounce gold in London. Er is GET die ticketingfraude aanpakt (En erg succesvol daar mee is). Er zijn zijn legio projecten die verificatie van medicijnen op de blockchain mogelijk maken, of allerhande goederen. NFT afgezien van nerd-kunst en speculatie, is ook een serieuze markt voor de echte kunstwereld om goederen te voorzien van een keurmerk van echtheid ,traceerbaar en met de mogelijkheid om bij wederverkoop de originele eigenaar een % te geven. Redelijk revolutionair. Er komen steeds meer spellen die Crypto gebruiken, soms als speculative assets, soms als een makkelijke manier om je in-game items een waarde te geven en die verhandelbaar te maken (net als nu al het geval is in andere games).

Dit is maar een kleine greep aan REAL WORLD use cases die er zijn in de cryptowereld die _niet_ uit de cryptowereld zelf voortkomen.
Klopt. Maar dit leeft (of zou kunnen leven) allemaal of op Bitcoin, of op Ethereum, of het is niet waardevol om erin te investeren omdat adoptie niet in relatie staat tot de opbrengst van hodlers.

Ik ben groot fan van dikke tech, echt waar. Blockchain heeft toekomst. Maar ik ga er mijn geld niet in stoppen als ik geen vertrouwen heb op winst.
Als je anno nu niet doorhebt dat er crypto tokens zijn die effectief een aandeel voorstellen (dat is ook precies het probleem met de regulatie nu in de VS, overignes) dan mis je een hele hoop inzicht en perspectief.
Haha, nee, dan begrijp jij niet hoe de prijs van aandelen bepaald wordt en tevens waarom er een gigantische bubbel in die wereld zit.
Travala.com is een 'reisbureau' waar je gewoon met crypto kan betalen. Om nog maar weet even iets te noemen.

Niet alles is ponzi/fomo/hype/crypto-only meer.

DYOR en roep geen dingen die in 2018 behoren :P
Schil over booking.com die de cashback/referral in een eigen coin stopt. Super revolutionair! Daar verbeteren we de wereld mee of lost een probleem op.
Je kan ook je zinnen zetten op dat booking crypto als betaalmiddel accepteert.

Je noemt geen enkel argument waarom het this time different is. Je hoeft me niet uit te leggen wat voor hippe projecten er deze bullrun zijn verzonnen - ik ken ze. Toevallig is het prijsverloop enorm vergelijkbaar met de echte crypto's. Net als in 2017 en in 2013...

Ik noem het geen ponzi, maar het grote plaatje is overduidelijk.

• Richh
Bananeman schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:07:
[...]

Absoluut mee oneens en het zou ook zeer kwalijke zaak zijn als je gelijk zou hebben.

En ja, ik hodl ook btc en eth.
Het zou heel kwalijk zijn als talloze mensen hun geld 'investeren' in troep en elkaar de kop gek maken om hetzelfde te doen, ja...

Geen idee waarom het anders is.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:10
En nog dikkere gains!

Edit: ik vind de tech interessant maar zit hier uiteraard voor het geld.
Ik wil net als @twain4me de bankbiljetten (lees: “bladeren”) van mijn toekomstige zonnepanelen af harken. 8)

[ Voor 35% gewijzigd door elektriekert op 22-08-2021 13:31 ]

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:03
Ik kan me nog herinneren dat ik tegen familie zei: Internet, nee dat heb ik niet nodig 8)7

Wat is er toch veel veranderd in de afgelopen 20 jaar.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
elektriekert schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:29:
[...]

En nog dikkere gains!

Edit: ik vind de tech interessant maar zit hier uiteraard voor het geld.
Ik wil net als @twain4me de bankbiljetten (lees: “bladeren”) van mijn toekomstige zonnepanelen af harken. 8)
Ofwel samengevat: Vele nieuwe cryptotech miljonairen! 8) _/-\o_

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wat is fantom

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik vind dat Nederland revolutionair moet doen en blockchaintechnologie moet inzetten bij de legalisatie van cannabis. Misschien werkt het totaal niet hoor, maar zoekt het op z’n minst uit!
Ach ja, visie is in de Nederlandse politiek helaas al jaren ver te zoeken…

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Altcoins; Complexe oplossing zoekt probleem.
Nog geen enkele usecase heeft mij overtuigt de beste/handigste/bruikbaarste oplossing te zijn. Voornamelijk speculatie, fomo en fimo. Maargoed, veel newbies trappen erin en de ervaren crypto-trader vult zijn zakken to the max. Dit patroon herhaalt zich elke 4 jaar.

De tijd leert of het tij keert

Verwijderd

Een verkort synoniem voor 'financial fantom pain'.

Oftewel de pijn die je voelt als je rekt gaat en je ongerealiseerde winst (geld dat je nooit had) ziet verdampen.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
[...]

Fixed that for you.

Deze guy lult uit zijn nek. Niemand hier gebruikt Uniswap voor Eth, iedereen hier gebruikt centralized exchanges.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Ngangatar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 08:27:
Morning folks! Het is weer zondag, en voor de meesten van ons is dat:
  • Lateweekenddip zondag
  • Earlyweekpump zondag
  • Americansneversleep zondag
  • @Verwijderdgoeslongwegorekt zondag
  • Isitalready50K zondag
  • WeneedmorenewKBabes zondag
  • Altsheavy zondag
  • BTCDominance zondag
  • 5thgreencandleweek zondag
  • @PlanRgoesshortwegorekt zondag
  • IdealBitvavoXLMBinance zondag
  • Asianweakhands zondag
  • OrganischePump zondag
Voor mij is het gewoon een heerlijk relaxed dagje met hier en daar een bui, misschien een kliederwerkje, lekker tweakers volgen en wachten op de onvermijdelijke 50K vanavond en 100K dit jaar. :Y *O* oOo :)F
Heb voor de gelegenheid een ETH bijgekocht, omdat ik er ook wel in geloof!

Verder zo een feestje, tante 65 jaar. Laat de tap (& geld) maar (binnen)lopen d:)b

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
PlanR schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:43:
[...]

Heb voor de gelegenheid een ETH bijgekocht, omdat ik er ook wel in geloof!

Verder zo een feestje, tante 65 jaar. Laat de tap (& geld) maar (binnen)lopen d:)b
Edit,,
Have a nice weekend!!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nou jullie kunnen me wat, ik hodl lekker door. Ik wil ook gratis op vakantie naar Limburg bij het kikkerbadje een beetje de hele dag milfjes spotten.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:27

St@m

@ Your Service

Darrell schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:46:
Nou jullie kunnen me wat, ik hodl lekker door. Ik wil ook gratis op vakantie naar Limburg bij het kikkerbadje een beetje de hele dag milfjes spotten.
Grappig, in deze contreien heet het een pierenbadje.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12 13:41
Darrell schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:46:
Er is ook geen betere mogelijkheid dit doel na te streven door je euro's in (shit)coins te stoppen volgens mij

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:48:
[...]

Er is ook geen betere mogelijkheid dit doel na te streven door je euro's in (shit)coins te stoppen volgens mij
99% van retail zit in crypto vanwege dit doel.

• Tartarus
Hallo?
Ziet iemand dit bericht?
Het leek heel even alsof t.net down was.

Misschien een idee om t.net op een blockchain te hosten. d:)b

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nee

• roflexx
Waar blijft moon

Verwijderd

gathering.weakers.net is rekt.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

St@m schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:47:
[...]

Grappig, in deze contreien heet het een pierenbadje.
een bad vol wormvormige aanhangsels.. dat is de slowchat toch al?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hödl de mödr!

• Kol Nedra
en? gaan we de weelky sluiten met 50k?

nothing stops this train

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:16

Vis

Kol Nedra schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:00:
Boeiend.. ga je verkopen dan?

Volgend jaar 150k

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

I ain't got no crystal ball sir.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Gewoon de winst van je trades inzetten en ETH ipv Euro's in de wallet zetten, hoef je nooit meer bij te storten 8)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kol Nedra
[...]

andere exchange <---> Binance route, kost bijna niks

nothing stops this train

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Tijd voor een leuke zondagmiddagactiviteit. De crypto bingo kaarten kunnen er weer bij gehaald worden.

1. De amerikanen zijn weer wakker aan het worden.

• Kol Nedra
Taro schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:14:
[...]

Gewoon de winst van je trades inzetten en ETH ipv Euro's in de wallet zetten, hoef je nooit meer bij te storten 8)
geen optie toch? we willen juist van die fiat af. je winst herinvesteren is the way to go, laat het geld ---> geld verdienen

nothing stops this train

• Richh
Vrees van niet :/

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
We hebben nog een paar uurtjes, no panic.
En anders volgende week maar :Y

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Servor
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:19:
Tijd voor een leuke zondagmiddagactiviteit. De crypto bingo kaarten kunnen er weer bij gehaald worden.

1. De amerikanen zijn weer wakker aan het worden.
Paper hand watjes.

• Tartarus
Taro schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:14:
[...]

Dus jij gelooft dat ETH nog verder gaat stijgen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:36:
[...]

Dus jij gelooft dat ETH nog verder gaat stijgen?
Nee, maar ik heb tijdens de run naar 64k voornamelijk ETH in de Binance Card wallet gezet ipv Euro's en had regelmatig aan het eind van de maand meer Euro's in die wallet staan dan aan het begin van de maand zonder bij te storten :D

Sinds het SEPA/iDeal gebeuren op Binance maak ik niet meer automatisch maandelijks Euro's over, maar betaal ik alles met wat er al op de exchange staat, ik stort daar niets meer bij. Vorige week een nieuwe crosstrainer en vandaag 2x Bose Sleepbuds II besteld. Die BNB gaat weer in staking, daar komt weer MBox uit, die MBox gaat ook weer in staking. Wat een prachtig gebeuren is het toch allemaal :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Keiharde rode candles svp, ik wil bijkopen.

• Crawl NL
Wat Crypto al niet met je doet...

• Tartarus
Taro schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:45:
[...]

Nee, maar ik heb tijdens de run naar 64k voornamelijk ETH in de Binance Card wallet gezet ipv Euro's en had regelmatig aan het eind van de maand meer Euro's in die wallet staan dan aan het begin van de maand zonder bij te storten :D
Duidelijk.
Sinds het SEPA/iDeal gebeuren op Binance maak ik niet meer automatisch maandelijks Euro's over, maar betaal ik alles met wat er al op de exchange staat, ik stort daar niets meer bij. Vorige week een nieuwe crosstrainer en vandaag 2x Bose Sleepbuds II besteld. Die BNB gaat weer in staking, daar komt weer MBox uit, die MBox gaat ook weer in staking. Wat een prachtig gebeuren is het toch allemaal :)
Ja zo doe ik het ook nu.
Maar je ziet nu met het uur de APY op mbox staking dalen.
Was eerst ~140% en nu nog maar ~75%.
Hoe dan ook, ik blijf staken.

En heb voor mezelf ook voorgenomen om deze coin niet te gebruiken voor traden of converteren of omzetten in fiat. Ooit wordt het hopelijk een miljoenmiljard waard.

• Kol Nedra
[...]

Als je crypto verbruikt, koop je dan wel direct weer crypto bij met fiat op andere exchange? Zo ga ik het wel doen wanneer een deel uit locked staking komt...

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crawl NL schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Wat Crypto al niet met je doet...
Wat een hogeschool met studenten in de buurt al niet met je nachtrust doet. En ok, een vleugje snurken speelt ook mee ;)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
[...]

Vandaag besloten om gedeelte van portfolio wat al maanden niet veel meer deed, om te zetten in Cake. Bijna 8% per maand rente. Stakelife, BNB op Binance en Cake op PCS. Zit wel echt diep in BSC, dus als het ooit bij Binance allemaal omvalt is deze man rekt.

PSN/Steam: Xamsix

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:00:
[...]

Als je crypto verbruikt, koop je dan wel direct weer crypto bij met fiat op andere exchange? Zo ga ik het wel doen wanneer een deel uit locked staking komt...
Op dit punt niet, ik koop even niets meer bij met vers fiat, al heb ik inmiddels wel alles dat ik rond 58k had gecashed er weer in zitten. Pas in de bearmarket ga ik weer verse Euro's bijstorten.

• Crawl NL
Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:57:
Maar je ziet nu met het uur de APY op mbox staking dalen.
Was eerst ~140% en nu nog maar ~75%.
Hoe dan ook, ik blijf staken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLojI7PSmdxeJgjd0kIf9zmQoOQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ueVutcJBDgVlrCf2KZZfDtSV.jpg?f=user_large

:P

• Tartarus
Dit is letterlijk gratis geld. Dus hoe erg shit die shitcoin ook moge shitten, ik zit er niet mee in de shit.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:12:
[...]

Dit is letterlijk gratis geld. Dus hoe erg shit die shitcoin ook moge shitten, ik zit er niet mee in de shit.
Dat heb ik dus ook met die maffe C98. Nog geen 1% in mijn PF, maar heb er megaveel schik van hoe volatiel dat muntje is ;). Stuiterballetje extravaganza.

• Crawl NL
Tartarus schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:12:
[...]

Magic Internet Money 8)

We all love it.

Ik hoop dat er nog wat over is voor mij. BNB staat nog vast voor 14 dagen :/

[ Voor 12% gewijzigd door Crawl NL op 22-08-2021 16:20 ]

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Hebben jullie al nagedacht over een nieuwe manier om euro’s op de Binance kaart te zetten? Euro -> XML naar Binance XML -> euro’s? Fee voor betalen met crypto is 1,2% dacht ik dus niet de moeite waard.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 10:46
Ik verkies momenteel even de zijlijn.
#DYOR #GeenFinAdvies

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• roflexx
Ook irritant dat je niet met mobiel van bitvavo naar andere exchange kan sturen. Moet ik weer opstaan.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

D_Jeff schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:21:
Ik verkies momenteel even de zijlijn.
#DYOR #GeenFinAdvies
Mag jij vandaag grensrechter zijn. Taro is nog steeds Scheids.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:23
Kol Nedra schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:18:
[...]

andere exchange <---> Binance route, kost bijna niks
Sterker nog, ik win er altijd een paar procenten mee nog voordat ik het heb uitgegeven met de card. Bitvavo heeft al een lagere koers voor XLM en dan tijdens een groene kaars overzetten...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Tartarus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFbnq-lFB9UWNftkuS9GSHk8p-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kqrdTfTjjQVXiTeej6MTPwhh.jpg?f=user_large

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

REKT

• knakworst
  • Laatst online: 08:19

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDYlThQTnajNX__DdZDNGUNT4mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

• Tabacca
  • Laatst online: 12-12 20:09
Bounce en dan door de 50k!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:45
Dit is de start van de bearmarkt! :')

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kol Nedra
ping ping ping ping zegt aggr.trade allemaal shortjes weg nu hoor :D

nothing stops this train

• Servor
  • Niet online
Buy de dip piepel.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4kM-3qnpuseqie1nI9m88T2c0U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F2rXHq3230g6r5uahXNbvFdn.jpg?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-12 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwtiaHOOPDLf4Wq4tCGPdrGGd70=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Dk4E69G8LLgjMcA6RmFLStQf.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
It ain't over till the fat lady sings

• Skrunsies
  • Niet online
When moen?

UberLurker Departement #GG.

• Tartarus
Ik heb wel een Don Moen voor je
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOP2Xp0Xg6TGVFJEbb8KPWAS4eLw4ZiGqYnA&usqp=CAU

[ Voor 8% gewijzigd door Tartarus op 22-08-2021 17:25 ]

Pagina: 1 ... 157 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!