Heerlijk al die reacties/meningen hier. Of ze sarcastisch, humorvol, of principieel zijn. Ik geniet ervan, dus dank u.
Ik ben in mei, net voor de kleine dip

, ingestapt en vind het hele gebeuren rond crypto, inclusief Bitcoin, een technoligische ontwikkeling die zijn tijd vooruit is. De meeste mensen begrijpen er nog niets van en ik misschien maar 1 procent? Maar dat het een blijvertje is, ondanks alle tegenslagen( oplichting, fake, angst van oldies of bekrompen geesten, de macht van de oude financiele zombies, etc) is voor mij duidelijk. Dit is een toekomst die vele mensen nog niet zien en bang voor zijn. Net zoals ze bang waren toen ze een trein ergens in de 20 ste eeuw uitvonden die 65 km per uur kon rijden. Grootste deel van de mensen dacht dat niemand dat kon overleven.....65 km/u!!! Of het internet........nah, daar komt alleen maar narigheid van. Want wat je niet begrijpt of geen controle over denkt te hebben, kan nooit goed zijn. En zo is het ook met deze technologie. Wat men niet kent, vreet men niet.
Bijzonder vind ik wel de, vooral hier, afkeer van alles wat niet Bitcoin is. In ieder grap zit een waarheid, denk ik dan. Early addepters bravo, maar pas op dat u zelf niet gaat stilstaan. Na de stoomtrein kwam de elektrische trein.
Vr. groet.
ps. Dankzij ADA heb ik die kleine dip kunnen omzetten naar een mooie winst. Tja, heerlijk een nieuwe ontwikkeling, maar het moet ook leuk zijn
[
Voor 7% gewijzigd door
Urbanus op 20-08-2021 02:16
]