YES schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:48:
@
Ngangatar ik heb uiteindelijk niet meer verkocht en uiteindelijk is de koers gestegen tot boven het niveau wat ik verwacht had en ook boven de MA's die ik er nu bij gebruik. Wat doe jij als dat gebeurd? Gewoon de rit uitzitten tot de MA's die je normaal volgt weer in beeld komen?
Als de koers weer zit boven waar die zat voor deze zakte en wanneer deze hoger is dan mijn vorige aankoopprijs dan ga ik een verkooppunt bepalen. Op dit moment is dat alweer 2% ongeveer dus moet ik een verkooppunt zetten.
Eigenlijk had dat al gemoeten, maar ik zie nu de pump pas.
Om de hoogte te bepalen ga ik uitzoomen tot er weer een MA boven de bovenkant van de laatste candle zit, maar dat is nu tot en met de 1D en 1W geeneens het geval, dus die helpen me niet direct.
Dan pak ik soms de Bollinger erbij, maar ook daar weinig hulp helaas. Vervolgens de RSI strength index en die staat op 55, welke niet schrikbarend is en redelijk in de middenzone.
Tja, dan wordt het op het gevoel afgaan. Zou ik op dit moment liever met FIAT aan de kant staan of met Crypto in het speelveld? Ik geloof in opgaande trend in middellange termijn dus ik blijf in Crypto en ga daarom maar 25% verkopen. Ik zet dat op een hoogte dat ik er echt iets aan heb, dus in dit geval ga ik die instellen op 46,9 / 47/ 47,2 / 47,3. Wellicht net te hoog, maar dat vind ik een prima punt tov van mijn laatste instapbedrag. Dan pak ik minimaal 2,nogwat%.
Pas ajb op, ik gebruik indicatoren met wat ik hier en daar gelezen heb. Ik heb er absoluut geen verstand van, noch pretendeer ik dit. De toppers hier lachen zich hoogstwaarschijnlijk rot om wat ik doe en wekelijks leer ik bij waardoor ik blijf tweaken en denk "wtf was ik tot nog toe aan het doen?".
Volg dus ajb niet wat ik doe, ik ben een amateuristische amateur die gezakt is voor het basisschooldiploma amateur cryptologie.
GEEN financieel advies.