AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zit ik niet op te wachten.-W0kk3L- schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:58:
Vandaag piekt BTC lekker, maar deze past wel keurig binnen de neerwaartse trend van de afgelopen 4 dagen. Dus eigenlijk zit ik nu op die flinke dip te wachten. Ben ik daarin de enige?
Ik zie liever een groene piemel naar 48.5K en dan een klein dipje.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
When in doubt zoom out-W0kk3L- schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:10:
Ik bedoel met name deze dip over de afgelopen dagen:
[Afbeelding]
Ja hij kan nog de 42/43k regio opzoeken ter confirmatie maar het kan ook zo maar met 44.4k tot twee keer aantikken genoeg zijn. Zoals 37.8k zo'n beetje de bodem was bij de vorige vierdaagse correctie. Menigeen zat al te likkebaarden voor een retest naar 32 of wellicht een wickje naar 30k. Die bleef dus uit.Joosie200 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:35:
[Afbeelding]
Gaat bitcoin dan inderdaad voor een retest van de broadening bottom before lift off?
[Afbeelding]
Dienstmedeling ik heb net Mujadara (gerecht met veel linzen, en uien
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het gevaar lijkt weer afgewend, up again we go.Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Dienstmedeling ik heb net Mujadara (gerecht met veel linzen, en uien) op: over een paar uur komt er een enorme "Organische dump" vandaag
Oh nee toch niet, hier chili
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Ik zit in van der Valk en heb 2 voorgerechten besteld.Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Dienstmedeling ik heb net Mujadara (gerecht met veel linzen, en uien) op: over een paar uur komt er een enorme "Organische dump" vandaag
Because I can.
White trash for life!
En ik maar denken dat we hier aan feiten deden, valt wel een beetje tegen.Taro schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:25:
@Pingo76 Mannen hebben doorgaans het beeld dat vrouwen niet aan organische dumps doen, laat ons aub in die waan, ok?
probeer de watertuin eens, vooral veel kinderen meenemen, pas je er prima tussen.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:40:
[...]
Ik zit in van der Valk en heb 2 voorgerechten besteld.
Because I can.
White trash for life!
Bull season.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 19 augustus 2021
So let me get this straight: Je bezit crypto en zit nu in een of ander louche hotel?Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:40:
[...]
Because I can.
White trash for life!
De DNB komt je halen.!.
nothing stops this train
En je aardappelen vlees groente dan?Kol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:00:
pfff nog ongeveer 5 dagen wachten voor nieuwe fiat. deze maand gaat 90% naar crypto, 10% naar ETF + Intel aandelen 👀
Wat een goede risico spreidingKol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:00:
pfff nog ongeveer 5 dagen wachten voor nieuwe fiat. deze maand gaat 90% naar crypto, 10% naar ETF + Intel aandelen 👀
het feit dat jij niet weet dat je daarheen gaat om je nier te verkopen zegt veel meer over jouw dedication dan die van @VerwijderdTartarus schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:59:
[...]
So let me get this straight: Je bezit crypto en zit nu in een of ander louche hotel?
De DNB komt je halen.!.
lekker Nederlands hoor 👀
aardappelen eet ik alleen in friet vorm, vlees eet ik niet.
vooral pasta, rijst, groente 👌
tuurlijk hou ik ook dirty fiat over, maar vast bedrag per maand is beschikbaar voor crypto/aandelen 😉
normaal probeer ik 50/50 te doen, maar voel me veiliger bij crypto dan aandelen atm..... tuurlijk mocht stockmarket bubbel barsten gaat crypto vast mee 🙃
nothing stops this train
Tot dusver klopt het nog steeds. Daling bij BTC is ingezet.
aardappelen zijn groente...Kol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:08:
[...]
lekker Nederlands hoor 👀
tuurlijk hou ik ook dirty fiat over, maar vast bedrag per maand is beschikbaar voor crypto/aandelen 😉
Ha een mede vega hier!Kol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:08:
[...]
lekker Nederlands hoor 👀
Dus nog steeds sprake van "Dalende Donderdag"-W0kk3L- schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:11:
[...]
Tot dusver klopt het nog steeds. Daling bij BTC is ingezet.
Meer vlees voor de rest van ons
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Mja anders houden we koeien over, dat is ook zonde.
ze vermenigvuldigen zich wel rap hierboven
Net onkruid zeg maartwain4me schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:19:
[...]
Mja anders houden we koeien over, dat is ook zonde.
ze vermenigvuldigen zich wel rap hierboven
Ik heb nog een bak zevenblad in de tuin, misschien moet ik een topicmeeting organiseren
https://www.smulweb.nl/recepten/zevenblad+recepten
Ik ongeveer 2831928 naaktslakken per m2. Lekker op de bbq.twain4me schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:24:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb nog een bak zevenblad in de tuin, misschien moet ik een topicmeeting organiseren
Die troep heb ik ook in de voortuin, hardnekkige rommel.twain4me schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:24:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb nog een bak zevenblad in de tuin, misschien moet ik een meeting organiseren
Mischien gaan ze wel naar je meeting ben ik er mooi van af
Hij wordt alweer groenPingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:16:
[...]
Dus nog steeds sprake van "Dalende Donderdag"
Dat denk ik niet, eend wel.. en als je die dan eerst de slakken laat opeten...sOid schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:25:
[...]
Ik ongeveer 2831928 naaktslakken per m2. Lekker op de bbq.
Heeft echt helemaal niemand iets ontopics te vertellen, ik voel blauwe lettertjes aankomen
Misschien kan iemand eens goed uitleggen hoe die bitvavo route werkt...
wow, nieuwe local high soon?
nothing stops this train
Ik verkocht dus vanmiddag mijn ADA (na teruggeklommen zijn van een dieptepuntje)....
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ik ben ook echt een koning in verkeerde investeringen. Had de KSM ook daadwerkelijk rond 296 verkocht. Die tikt nu al de hele tijd tegen de 330 aanTartarus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:23:
[...]
Ik verwacht een sprong van $283 naar $296.
Daarna zal het wel afvlakken.
Het is wel gek, want zojuist is mijn stoploss niet gehit toen de waarde daalde van 286 naar 284
KSM en Algo ook,
toch mooi om gewoon HODLer te zijn 🙌
nothing stops this train
Btc dominance weeral omlaag
Voor de geïnteresseerden die interesse hebben om te kijken: https://token.gallery/ Heb van het weekend beetje NFT's lopen flippen en de resultaten waren toch bij populaire reeksen dat je ze door kan verkopen met 2 tot 5x de aanschaf prijs.
Met dit soort dagen lukt het daytraden wel op bitvavo.Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:59:
Heb zojuist weer BTC ingekocht toen 37 duizend euro aangetikt werd, gedaan met het fluffie die ik verkocht had toen BTC 40 duizend euro aantikte.
Dit is wel leuk moet ik zeggen
Op het minimale inlegbedrag moet de BTC koers ongeveer 500 euro stijgen om de minimale winst te pakken (de afgelopen dagen was het ongeveer 1200 euro verschil -- geen reden tot klagen)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
nothing stops this train
lol wordt er een wakker, die is al vanaf 3 uur bezig.Kol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:02:
yes en daar gaat ADA! nieuwe local high! ATH close! 👀
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Hmm.. ik zit weer eens met m'n vingers in de vertrouwde verkeerde potjes.. LINK en DOT.. vanmiddag de keus gemaakt om even geen KSM terug te kopen..Kol Nedra schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:02:
yes en daar gaat ADA! nieuwe local high! ATH close! 👀
Al valt DOT wel mee
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 19-08-2021 20:13 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
DOT heeft ook 27% op de weekly gedaanSt@m schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:10:
[...]
Hmm.. ik zit weer eens met m'n vingers in de vertrouwde verkeerde potjes.. LINK en DOT.. vanmiddag de keus gemaakt om even geen KSM terug te kopen..achja, die komen vanzelf wel weer..
Ja, das allemaal leuk en aardig.WhySoSerious schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:12:
[...]
DOT heeft ook 27% op de weekly gedaan
Maar ik ben gisteravond ergens uitgestapt, en vanmiddag iets te laat weer ingestapt. Maar volgens mij is DOT wel weer op niveau.
Beetje hetzelfde als zeggen dat ie nu op +5% staat terwijl die gisteren -10% had, dan heb je nog steeds 5% verlies als je eergisteren was ingestapt.
Overigens heb ik geen verlies, wel minder winst
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 19-08-2021 20:18 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Blijkbaar is Jordan geïnteresseerd in Bitcoin. Dit is rete interessant omdat deze professor vanuit zijn vakgebied er weer heel anders naar bitcoin kijkt dan de gemiddelde econoom/techneut of influencer waar we dagelijks mee door informatie overladen worden die al in onze bubbel zitten. Ik ga er eens goed voor zitten!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jordan Peterson is een magnifieke vent die vaak door de US en Canada door het slijk wordt gehaald door controversiële ideeën.Gelukszoekr schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:16:
Jordan Petersen is een wereldbekende psycholoog. Er zijn veel interviews terug te zien van deze kerel op yt. Zijn uitspraken komen op mij als zeer doordacht over.
Hij is een paar keer te gast geweest bij JRE, zijn zeker de moeite waard om te bekijken.
Er staan honderden pro en anti J.Peterson videos op YT.
Zeker de moeite waard om alle kanten te bekijken, want DYOR.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Morgen, op 20 USD.Bad Brains schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:26:
Volume blijft stijgen bij ADA, wat is de threshold, $2.38 - $2.40?
Nee, alleen positieve dingen hierBad Brains schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:28:
Leuk hoor slowchat, maar tweakers mag best downvoten opnemen in het forum.
Ontopic: where 46k-babe?
Jij bent het van die louche opleidingen in een bij-zaaltje van een vd Valk!?Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:40:
[...]
Because I can.
White trash for life!
Altijd al gedacht!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Er staat dus $100,000k onder de headline. Dat is wel wat lekkerder dan het conservatieve $100k
dan hodl ik wel een stuk langer...Chaes schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:33:
[...]
Er staat dus $100,000k onder de headline. Dat is wel wat lekkerder dan het conservatieve $100k
Gaan we net als vorige week deze nu regelmatiger terugzien? Ik ben benieuwd. 47k babe is ook niet erg
Pas na 24 uur lang boven de 47,5K gezeten te hebben geloof ik pas dat we van de 46K af zijn.
Als de koers weer zit boven waar die zat voor deze zakte en wanneer deze hoger is dan mijn vorige aankoopprijs dan ga ik een verkooppunt bepalen. Op dit moment is dat alweer 2% ongeveer dus moet ik een verkooppunt zetten.YES schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:48:
@Ngangatar ik heb uiteindelijk niet meer verkocht en uiteindelijk is de koers gestegen tot boven het niveau wat ik verwacht had en ook boven de MA's die ik er nu bij gebruik. Wat doe jij als dat gebeurd? Gewoon de rit uitzitten tot de MA's die je normaal volgt weer in beeld komen?
Eigenlijk had dat al gemoeten, maar ik zie nu de pump pas.
Om de hoogte te bepalen ga ik uitzoomen tot er weer een MA boven de bovenkant van de laatste candle zit, maar dat is nu tot en met de 1D en 1W geeneens het geval, dus die helpen me niet direct.
Dan pak ik soms de Bollinger erbij, maar ook daar weinig hulp helaas. Vervolgens de RSI strength index en die staat op 55, welke niet schrikbarend is en redelijk in de middenzone.
Tja, dan wordt het op het gevoel afgaan. Zou ik op dit moment liever met FIAT aan de kant staan of met Crypto in het speelveld? Ik geloof in opgaande trend in middellange termijn dus ik blijf in Crypto en ga daarom maar 25% verkopen. Ik zet dat op een hoogte dat ik er echt iets aan heb, dus in dit geval ga ik die instellen op 46,9 / 47/ 47,2 / 47,3. Wellicht net te hoog, maar dat vind ik een prima punt tov van mijn laatste instapbedrag. Dan pak ik minimaal 2,nogwat%.
Pas ajb op, ik gebruik indicatoren met wat ik hier en daar gelezen heb. Ik heb er absoluut geen verstand van, noch pretendeer ik dit. De toppers hier lachen zich hoogstwaarschijnlijk rot om wat ik doe en wekelijks leer ik bij waardoor ik blijf tweaken en denk "wtf was ik tot nog toe aan het doen?".
Volg dus ajb niet wat ik doe, ik ben een amateuristische amateur die gezakt is voor het basisschooldiploma amateur cryptologie.
GEEN financieel advies.
Ik heb er een zakje van, twijfel erover om die dingen maar eens te dumpen maar er zou ook zo weer een groene paal aan kunnen komen.
Wat zullen we doen? die dingen verkopen en de fiat ergens anders insteken of toch nog even laten sudderen 🧐
Hij blijft zakken tot je ze verkoopt en gaat onmiddellijk stijgen nadat je ze verkocht hebt.Ronald.42 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:50:
Iemand hier nog in axs?
Ik heb er een zakje van, twijfel erover om die dingen maar eens te dumpen maar er zou ook zo weer een groene paal aan kunnen komen.
Wat zullen we doen? die dingen verkopen en de fiat ergens anders insteken of toch nog even laten sudderen 🧐
Ik had ze, heb er leuk aan verdiend, maar wat ze de laatste 2 weken gedaan hebben heeft me bijzonder verbaasd. Succes met je keuze, je maakt er sowieso een leuke winst opRonald.42 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:50:
Iemand hier nog in axs?
Dezelfde Babel met zijn Tiktok: koop een huis van 150k. Verhuur het. Koop er nog negen. Kassa.
Heeft ie al een Tiktok over bitcoin?
Babel moet niet zo Babbelen, komt hij een stuk intelligenter over.Joosie200 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:53:
[...]
Dezelfde Babel met zijn Tiktok: koop een huis van 150k. Verhuur het. Koop er nog negen. Kassa.
Heeft ie al een Tiktok over bitcoin?
Ik heb ze begin augustus opgepikt dus op zich niet onaardig, maar ik weet niet of ze dat truukje nog eens gaan doen en aangezien ik 22 van die dingen heb...Ngangatar schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:53:
[...]
Ik had ze, heb er leuk aan verdiend, maar wat ze de laatste 2 weken gedaan hebben heeft me bijzonder verbaasd. Succes met je keuze, je maakt er sowieso een leuke winst op.
Zou ik dat ook wel kwijt willen in een btc of eth of zelfs nog wat bnb erbij...
Man man keuzes keuzes, maar even een biertje doen denk ik wordt het altijd een stuk makkelijker van
Wellicht iets om over na te denken: een kwart of de helft omzetten in BTC? Het hoeft niet altijd volledig in 100%.Ronald.42 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:56:
[...]
Ik heb ze begin augustus opgepikt dus op zich niet onaardig, maar ik weet niet of ze dat truukje nog eens gaan doen en aangezien ik 22 van die dingen heb...
Zou ik dat ook wel kwijt willen in een btc of eth of zelfs nog wat bnb erbij...
Man man keuzes keuzes, maar even een biertje doen denk ik wordt het altijd een stuk makkelijker van
Ik hoop dat je biertje geen Radler is, daar schijn je all-in van te gaan
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 19-08-2021 20:58 ]
Dus jij zegt eigenlijk, als ik het goed goed begrijp, dat ik zou kunnen daytraden met verschillen van 500 euro in plaats van de een onsje meer dan 2000 euro om de handelskosten eruit te halen..... Intressant.....D_Jeff schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Met dit soort dagen lukt het daytraden wel op bitvavo.
Op het minimale inlegbedrag moet de BTC koers ongeveer 500 euro stijgen om de minimale winst te pakken (de afgelopen dagen was het ongeveer 1200 euro verschil -- geen reden tot klagen)
Dat is vrij simpel zelf uit te rekenen.Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Dus jij zegt eigenlijk, als ik het goed goed begrijp, dat ik zou kunnen daytraden met verschillen van 500 euro in plaats van de een onsje meer dan 2000 euro om de handelskosten eruit te halen..... Intressant.....
Reken uit hoeveel procent het verschil tussen 37000 en 37500 is (euro koers), en dan hoeveel je in wilt zetten. Bijvoorbeeld 10 euro. Kijk dan hoeveel die 10 euro waard zal worden met dat percentage erbij en dan hoeveel tradekosten je kwijt bent.
Je hoeft echt geen grote percentages te pakken om je fees terug te verdienen.
Je vergeet dat je hier spreekt tegen iemand die mbo nivo 2 heeft en in het dagelijks leven een call center miepie is die aan klanten moet uitleggen waarom hun factuur 10 cent hoger is dan normaalNgangatar schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:06:
[...]
Dat is vrij simpel zelf uit te rekenen.
Reken uit hoeveel procent het verschil tussen 37000 en 37500 is (euro koers), en dan hoeveel je in wilt zetten. Bijvoorbeeld 10 euro. Kijk dan hoeveel die 10 euro waard zal worden met dat percentage erbij en dan hoeveel tradekosten je kwijt bent.
Je hoeft echt geen grote percentages te pakken om je fees terug te verdienen.
Ik speelde bewust met 2000 euro marge om op safe te spelen met de handelskosten, maar dit begint wel interessanter te worden nu
Hier zijn vast formules voor te googlen, ik doe het altijd ff snel grof uit het hoofd en soms check ik voor de zekerheid in Excel.Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
Je vergeet dat je hier spreekt tegen iemand die mbo nivo 2 heeft en in het dagelijks leven een call center miepie is die aan klanten moet uitleggen waarom hun factuur 10 cent hoger is dan normaal![]()
Ik speelde bewust met 2000 euro marge om op safe te spelen met de handelskosten, maar dit begint wel interessanter te worden nu
*edit, maar probeer het maar eens te berekenen, stap voor stap. En als je twijfelt aan de uitkomst, plaats dan hier je berekening eens, er is vast wel iemand met een rechttoe rechtaan formule die simpeler is dan hoe ik het doe. Maar ik ben nog van de generatie die op school geen rekenmachine mocht gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 19-08-2021 21:12 ]
Pingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Dus jij zegt eigenlijk, als ik het goed goed begrijp, dat ik zou kunnen daytraden met verschillen van 500 euro in plaats van de een onsje meer dan 2000 euro om de handelskosten eruit te halen..... Intressant.....
Aanvulling:
Bitvavo app = altijd taker fee
Bitvavo simpel overzicht = altijd taker fee
Bitvavo geavanceerd + limit order + NIET binnen 30 seconden ingevuld = meestal maker fee
bij 2000 euro marge is je winst eenmaal veel groter -- zo simpel is
[ Voor 13% gewijzigd door D_Jeff op 19-08-2021 21:22 ]
Een bijna uitgehuwelijkt Vega callcentermiepie met de uitstraling van een teletubbie en als hobby heeft om laveloos op het grasveld organische groei te bewerkstellen al dan niet binnen crypto. Dat wordt een geniale contact advertentiePingo76 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
Je vergeet dat je hier spreekt tegen iemand die mbo nivo 2 heeft en in het dagelijks leven een call center miepie is die aan klanten moet uitleggen waarom hun factuur 10 cent hoger is dan normaal![]()
Er is vast iemand die het ziet als uitdagingtwain4me schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:20:
[...]
Een bijna uitgehuwelijkt Vega callcentermiepie met de uitstraling van een teletubbie en als hobby heeft om laveloos op het grasveld organische groei te bewerkstellen al dan niet binnen crypto. Dat wordt een geniale contact advertentie
Ik ga alleen daytraden met mijn BTC PFje is wel zo makkelijk voor mij
Dat is wel zeker!MrKennedy1985 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:24:
Ik ben het er nog niet helemaal met mezelf over eens dat dit de definitieve break naar boven is. Ik denk 80% dat hij eind van de week 50k staat.
De vraag is alleen welke week

Pittig gevecht zeg
Ik zou me gewoon niet zo bezig houden met dit soort voorspellingen. We weten het simpelweg niet.MrKennedy1985 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:24:
Ik ben het er nog niet helemaal met mezelf over eens dat dit de definitieve break naar boven is. Ik denk 80% dat hij eind van de week 50k staat.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zou al dolblij zijn met 48,500 op zondagavond als de week sluit. Dan zouden we een 5e week in het groen hebben, vooralsnog is het rood.Gelukszoekr schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:35:
[...]
Ik zou me gewoon niet zo bezig houden met dit soort voorspellingen. We weten het simpelweg niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/4W0tjQr10Q2r0HwE5Qf7zjNt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GKV787MvSVgGurEXVsrAlsWj.png?f=fotoalbum_large)