[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.207 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03:41
Even gereageerd op voorpagina mbt binance nieuwsbericht.

Echt de ontwetenheid bij veelal mensen is groot.

Enerzijds kut, anderzijds goed, omdat wij meer kunnen scoopen.

Ontkennen dat blockchain niet gaat werken is hetzelfde als zeggen dat (versnelde) opwarming van aarde niet door de mens komt. Of dat ze zeespiegel niet gaat stijgen of dat de auto's later niet 80% op elektrisch/waterstof gaan rijden.... hmmmm

[ Voor 41% gewijzigd door Hexxagon op 18-08-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:54:
[...]

Kijk even naar de top10 en kijk dan welke allemaal een registratie hebben.... Coinbase heeft inderdaad wel een registratie....
Je zet zelf iets neer zonder de moeite te nemen in eerste instantie om je eigen uitspraak te controleren. Sterker nog, je zet er "volgens mij" bij en maakt gebruik van de term etc. etc. waardoor het allemaal nogal vaag overkomt.

Vervolgens wordt je hier op aangesproken en dan moet ik nu van jou gaan controleren welke wel en geen registratie hebben? :? 8)7

Had dat zelf in je initiële bericht gedaan, dan was deze discussie niet nodig geweest.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:55:
[...]

Die wet bestaat nu ongeveer een jaar, en Binance is al jaren actief in Nederland. Time to market? Zij hebben ruim de tijd, het geld én de mankracht gehad om dit even te regelen.

Denk eerder dat het met €€€ te maken heeft (een registratie is niet graties) en met het openbaar maken van de nodige gegevens.
Had inderdaad verwacht dat ze dit al hadden opgepakt... Aan het geld zal het toch niet liggen denk ik... (15k ofzo)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:46:
https://www.om.nl/actueel...-bestrijden-van-witwassen

[...]

Heb je een miljoen zwart, lacht iedereen je uit. Heb een een miljard zwart, kun je genoeg zakken vullen.

Het gaat niet meer om het moraal. Als het financiële risico van eventuele boetes lager is dan de potentiële opbrengsten, gaan de lichten gewoon op groen.

En dan hebben we het over banken die het geld van een aanzienlijk deel van de bevolking in beheer hebben. Goed voorbeeld voor het vertrouwen, prachtig.

Maar pas wel op voor Binance, daar moeten wij achterlijke schaapjes heel erg voor beschermd worden.
Dikke plus. All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Vraagje als ik mijn bitcoins opgeef bij de belasting box 3, en ik HODL voor 10 jaar en het gaat 3x omhoog in de prijs (ik zeg maar wat)

moet ik dan jaarlijks een X bedrag belasting afdragen voor een virtuele gedeelte van een Bitcoin die ik 10 jaar parkeer en allicht over 10 jaar helemaal niets waard is?

En indien het dan wel 3x in de prijs gestegen is moet ik nog even dik aftikken als ik het uitkeer in euro`s? Dus links of rechts om, kost het hebben van bitcoins geld ongeacht ze eventueel wat opbrengen.

Zou ik het niet opgeven bij de belasting hoeveel bitcoin ik heb en het is 3x in waarde gestegen over 10 jaar heb ik een probleem want ik heb dan ineens een onverklaarbare zak geld beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Wowhead op 18-08-2021 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Ngangatar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:46:
[...]

Binance geeft niet aan allang een verzoek te hebben ingediend, dat is iets lezen zoals je het wilt lezen. In het door jouw aangehaalde stuk staat, dat Binance in het proces zit om dit te regelen. Dat kan dus inderdaad allang zijn, dit kan ook zijn dat men er net pas mee begonnen is, of wellicht halverwege.

Feit blijft dat Binance zijn zaken NOG niet op orde heeft en de DNB daar mee naar buiten komt. Mijn vermoeden is dat Binance te lang gewacht heeft en de DNB nu extra gas geeft. Maar dat is puur mijn vermoeden, zoals jou vermoeden blijkbaar ergens anders ligt. Prima toch?
Mijn punt is niet dat dit gebeurt, niet dat DNB hier iets meldt an sich, maar wel dat ze doen alsof ze er bovenop zitten en alsof er inderdaad geen compliance is.

Mijn punt is dat er geen enkele reden is om hier op deze manier mee naar buiten te komen, als het zoals in jouw voorbeeld is dat Binance geen reactie geeft op vragen van DNB had dit veel duidelijker gekund en ook benoemd kunnen worden, hebben ze wel iets gedaan dan had dit binnenkamers moeten blijven, is DNB nog in afwachting op antwoorden/een aanvraag had dit ook binnenkamers gekund.

As I said: dit had gewoon op een betere manier zonder ruimte voor interpretatie gemoeten door een toezichthouder. Immers houdt dit ruimte voor interpretatie en dat is juist wat een toezichthouder niet moet hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Gaan ze je nou in Bitcoin uitbetalen als je sperma doneert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Wowhead schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:58:
Vraagje als ik mijn bitcoins opgeef bij de belasting box 3, en ik HODL voor 10 jaar en het gaat 3x omhoog in de prijs (ik zeg maar wat)

moet ik dan jaarlijks een X bedrag belasting afdragen voor een virtuele gedeelte van een Bitcoin die ik 10 jaar parkeer en allicht over 10 jaar helemaal niets waard is?

En indien het dan wel 3x in de prijs gestegen is moet ik nog even dik aftikken als ik het uitkeer in euro`s? Dus links of rechts om, kost het hebben van bitcoins geld ongeacht ze eventueel wat opbrengen.
Ja dat is niets anders dan het hebben van aandelen.

Edit: Het uitkeren in euro's is dan onbelast als je het direct uitgeeft.

[ Voor 5% gewijzigd door malarkan op 18-08-2021 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ngangatar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Je zet zelf iets neer zonder de moeite te nemen in eerste instantie om je eigen uitspraak te controleren. Sterker nog, je zet er "volgens mij" bij en maakt gebruik van de term etc. etc. waardoor het allemaal nogal vaag overkomt.

Vervolgens wordt je hier op aangesproken en dan moet ik nu van jou gaan controleren welke wel en geen registratie hebben? :? 8)7

Had dat zelf in je initiële bericht gedaan, dan was deze discussie niet nodig geweest.
Ik geef alleen maar aan dat je het woord Binance in het persbericht had kunnen vervangen door de meeste grote internationale exchanges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
malarkan schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:59:
[...]

Ja dat is niets anders dan het hebben van aandelen.
Ok duidelijk, dankjewel!
Hierdoor is het voor mij wel belangrijk om te kijken met vanaf welke bedragen het rendabel maakt, anders betaal je een zak geld aan belasting over 10 jaar voor die 50 euro aan bitcoins die je in 2021 gekocht hebt. :+

Iets waar ik mij nog niet specifiek in verdiept hebt, in relatie tot belasting in NL en hoe rendabel het is om BC te hebben en in welke hoeveelheid. Het geeft wat extra druk op een zakcentje dat geinvesteerd is, het kan rendabel zijn maar ook extra duur worden zo als het niet positief uit pakt :P

[ Voor 26% gewijzigd door Wowhead op 18-08-2021 16:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12
Wowhead schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:01:
[...]

Ok duidelijk, dankjewel!
Hierdoor is het voor mij wel belangrijk om te kijken met vanaf welke bedragen het rendabel maakt, anders betaal je een zak geld aan belasting over 10 jaar voor die 50 euro aan bitcoins die je in 2021 gekocht hebt. :+
De belasting is niet hoog. Gewoon braaf opgeven en betalen wanneer nodig. Het zal voor de meeste niet hoeven

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:31
Eerst Bitonic en nu Binance....who is next? Keyword is decentralisatie....iets wat een spartelende DNB (mbt crypto/blockchain) nog niet begrijpt en zeker geen grip op heeft. Ze zien langzaam maar zeker meer fiat verdwijnen richting de blockchain. Ik zou me ook achter de oren krabben als DNB zijnde en proberen de grip niet helemaal te verliezen.

Letten we wel genoeg op? Zijn we getuigen van een financiële verandering die zijn weerga niet kent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Dankjewel allen, ik zal het opgeven. Beter save then sorry.

Maar bitcoin is wel compleet open en bloot zo voor ons in NL.
De overheid weet hoeveel je hebt, alle transacties moeten authenticated zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Wowhead op 18-08-2021 16:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
malarkan schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:49:
[...]

En dat moet via een persbericht? nogmaals: als er daadwerkelijk een teken van onwil is dan is dit prima. maar de manier waarop is wmb voor een toezichthouder niet de juiste wijze. Dat doe je binnenkamers en bij geen bericht maak je dat openbaar.
Nouja, DNB maakt ook gewoon bekend als een bank iets niet goed doet, ondanks dat ze het in binnenkamers vast al eens eerder besproken hebben. En we weten niet wat er al vooraf gespeeld heeft ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12
Crawl NL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:04:
Eerst Bitonic en nu Binance....who is next? Keyword is decentralisatie....iets wat een spartelende DNB (mbt crypto/blockchain) nog niet begrijpt en zeker geen grip op heeft. Ze zien langzaam maar zeker meer fiat verdwijnen richting de blockchain. Ik zou me ook achter de oren krabben als DNB zijnde en proberen de grip niet helemaal te verliezen.

Letten we wel genoeg op? Zijn we getuigen van een financiële verandering die zijn weerga niet kent?
Valt allemaal wel mee. DNB geeft aan dat Binance zich niet aan de regels houd. Daar kan je allerlei aannames op los laten. Maar zo simpel is het.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:05:
[...]

Nouja, DNB maakt ook gewoon bekend als een bank iets niet goed doet, ondanks dat ze het in binnenkamers vast al eens eerder besproken hebben. En we weten niet wat er al vooraf gespeeld heeft ;)
Maar doorgaans is dat daadwerkelijk met de verwijzing wat er al is gedaan

zoals: https://www.dnb.nl/actuee...-niet-tijdig-rapporteren/

Als dit het geval was geweest, had ik er niets op tegen gehad. Dat is mijn hele punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Crawl NL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:04:

Bitonic heeft hier nooit gezeik mee gehad / hebben altijd net zoveel gezeik gehad als alle andere exchanges :) zij hebben altijd gepoogd zich 100% aan de wetgeving te houden en hebben eveneens juridische stappen gezet om de wetgeving voldoende te verduidelijken.

Het is Binance die nu tegen exact dezelfde regels aanloopt, want er moet wel een gelijk speelveld zijn.

Maar ja, DNB wil wel een beetje grip behouden. Hoeveel dat eigenlijk zegt, durf ik niet te stellen. DNB is ook maar DNB he :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 18-08-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

In die Bitonic zaak heeft de DNB uiteindelijk ook aan het kortste eind getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:15:
In die Bitonic zaak heeft de DNB uiteindelijk ook aan het kortste eind getrokken...
Ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:38:
[...]

Dit doe ik ook al een tijdje met Vivid trouwens.
Die gratis bank geeft soms namelijk 10% cashback op je aankopen bij Lidl en Aldi (wel met een max per maand, om dat aan te vullen moet je nieuwe klanten aandragen, prachtig piramidespel bij een legale Europese bank dus).

Maar idd: eventjes 200 euro bijpinnen en hoppa 20 euro gewonnen _O-

Oh, en bij tanken krijg ik regelmatig cashback op de reservering van 150 euro, ookal pleur ik er maar ('maar') 70 euro brandstof in :P
Dat was bij mij ook zo bij die onbemande pompen. Alleen werkt het niet meer.

Bij welke pomp is dat nog zo dan ? Ik moet namelijk zo nog tanken :9 ( met Crypto.com card )

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Je bent wel op het mierenneuken pad ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:16:
[...]

Je bent wel op het mierenneuken pad ofnie?
Totaal niet, ik zie echter insinuatie op insinuatie voorbij komen. Mocht ik je irriteren, daar zijn scripts voor of laat anders de insinuaties achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ngangatar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:17:
[...]

Totaal niet, ik zie echter insinuatie op insinuatie voorbij komen. Mocht ik je irriteren, daar zijn scripts voor of laat anders de insinuaties achterwege.
Je hoeft niet te reageren he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:18:
[...]

Je hoeft niet te reageren he... :+
Mwah, zodra iemand mij een mierenneuker noemt lijkt een reactie me volkomen logisch.

En als het gaat over de reactie op het feit dat je "ook" zei, dat was de 2e insinuatie al. Laat dan gewoon minder ruimte tot discussie over, als je geen discussie wilt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ngangatar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:20:
[...]

Mwah, zodra iemand mij een mierenneuker noemt lijkt een reactie me volkomen logisch.

En als het gaat over de reactie op het feit dat je "ook" zei, dat was de 2e insinuatie al. Laat dan gewoon minder ruimte tot discussie over, als je geen discussie wilt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nn3TzeasXcnSpuSkIMEhzG5CkIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XFxQg9dGV6TnBRns2imGbMz9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Wees vriendelijk, reageer niet op de man.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
damn, meneer musk is echt heel rijk he?
Als Elon alleen bitcoin koopt en HODL dan stijgt dit alleen maar.

aandelen Tesla lijkt in zijn grafiek echt over vallued!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Ngangatar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:20:
[...]

ook kon daar prima gebruikt worden.

"de VS verloren ook in Vietnam" kan prima gebruikt worden om aan te geven dat in de toekomst er misschien weer verloren wordt doordat er vergelijkbare situaties zijn.

In de context waarin die ook werd gebruikt een prima gebruik. /mierenneuken uit :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Wat een discussie hier. Ik zag het aantal nieuwe berichten en dacht dat we naar de maan of rekt waren, zo werkt dat normaal namelijk. Dus graag even dimmen nu, ik had al bijna een Lambo besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik ga nog even wat sats binnenharken ondertussen.
De 1 & 4 uur barometers staan weer op groen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Skrunsies schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:16:
[...]

Dat was bij mij ook zo bij die onbemande pompen. Alleen werkt het niet meer.

Bij welke pomp is dat nog zo dan ? Ik moet namelijk zo nog tanken :9 ( met Crypto.com card )
Een onbemande Total pomp bood success hier, een maandje of 2 geleden iig nog. Met Vivid that is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:23:
[...]

ook kon daar prima gebruikt worden.

"de VS verloren ook in Vietnam" kan prima gebruikt worden om aan te geven dat in de toekomst er misschien weer verloren wordt doordat er vergelijkbare situaties zijn.

In de context waarin die ook werd gebruikt een prima gebruik. /mierenneuken uit :+
Blijkbaar interpreteren wij de Nederlandse taal op een compleet andere manier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
De BNB lijkt zich overigens niet bijzonder veel aan te trekken van de DNB. 😆

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:26:
[...]

Een onbemande Total pomp bood success hier, een maandje of 2 geleden iig nog. Met Vivid that is :P
1x in de 2 maanden tanken? nice jaloers ik tank 2x per maand

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:27:
De BNB lijkt zich overigens niet bijzonder veel aan te trekken van de DNB. 😆
Dat is het voordeel van Nederland. We maken ons hier lekker druk om zaken, maar uiteindelijk zijn we nog geen druppel op de gloeiende plaat gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:27:
[...]

2x per week :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hier ook maar gelukkig woon ik dicht bij de Duitse grens.... dat scheelt weer een Schultenbrau per liter...
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Kol Nedra schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:27:
[...]

Oh, nee de Total is meestal erg duur, dan tank ik ergens anders waar Vivid geen cashback regelde maar het wel 10 cent per liter goedkoper is :P

Vivid rekent namelijk een maximum aan de hoeveelheid cashback die je kan krijgen, en daar kom ik met wat euro's bijpinnen bij het boodschappen toch wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Jij rijdt 1500km per week?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
maar dat extra bij pinnen bij Jumbo werkt? en je krijgt er cashback op terug?

1. Koop 1 product bij Jumbo en pin extra bij: de max wat mag
2. breng het geld terug naar de bank
3. Bitvavo --> iDeal route --> Binance
4. Repeat, congrats je hebt gratis geld

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:34:
maar dat extra bij pinnen bij Jumbo werkt? en je krijgt er cashback op terug?

1. Koop 1 product bij Jumbo en pin extra bij: de max wat mag
2. breng het geld terug naar de bank
3. Bitvavo --> iDeal route --> Binance
4. Repeat, congrats je hebt gratis geld
Storten van geld moet je tegenwoordig toch voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:35:
[...]

geen idee, ik doe dat nooit ^^
maargoed zou vast goedkoper zijn dan de max wat je kan verdienen per maand bij Binance cashback (€1800)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:35:
[...]

Zit een limiet aan inderdaad. Dit idee is 2 pagina's geleden ook al geopperd met het zelfde antwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:33:
[...]

800 km ongeveer in een clio hij komt als ik hem leeg rijd op 450 km per tank.
Is een oud beestje maar jah hij doet het nog prima 0 onderhoud en apk is de laatste 3 keer ook niks aan de hand, dus we tuffen nog maar even door.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:33:
[...]

Dat is een aanname ;)

Ik tank ook 2x per week en ik kan je verzekeren dat ik geen 1500km per week maak.
Sommige mensen rijden een V8 bijvoorbeeld :*) Geluid maakt alles goed _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:48
iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:30:
[...]

Hier ook maar gelukkig woon ik dicht bij de Duitse grens.... dat scheelt weer een Schultenbrau per liter...
:9
Voor de luxepaarden in Midden-Limburg kan dit verschil zelfs oplopen tot 2! blikjes Schultenbrau de liter.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wehave schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:08:
[...]

Je laat je beïnvloeden door veel grotere boeven.
Neehoor, in dit geval door de onderbuik. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

D_Jeff schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:43:
[...]

Voor de luxepaarden in Midden-Limburg kan dit verschil zelfs oplopen tot 2! blikjes Schultenbrau de liter.
teringjantje.... dat zijn toch 145000 Shiba Inu's!

#hodl!

[ Voor 66% gewijzigd door iVibes op 18-08-2021 16:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Zeker elke keer voor een tientje aan benzine? :P

"Hoezo brandstof wordt duurder, ik betaal nog steeds 10 euro per tankbeurt" d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:51:
[...]

Zeker elke keer voor een tientje aan benzine? :P

"Hoezo brandstof wordt duurder, ik betaal nog steeds 10 euro per tankbeurt" d:)b
Geen idee wat het kost gooi hem op vaste dagen vol, druk op oké en daar gaan we weer.

De vrouw weet altijd wel precies wat ze in de mondeo gooit, vooral als ik hem weer eens gebruik met de aanhanger :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
iVibes schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:50:
[...]

teringjantje.... dat zijn toch 145000 Shiba Inu's!

#hodl!
Ik las dat stakingrewards niet uitgekeerd konden worden voor Shiba hodl'ers omdat degene die dat handmatig deed een "family emergency" had? Manmanman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

StevenzeN schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:54:
[...]

Ik las dat stakingrewards niet uitgekeerd konden worden voor Shiba hodl'ers omdat degene die dat handmatig deed een "family emergency" had? Manmanman.
_O-

shitcoin in full effect!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:54:
[...]

_O-

hahaha, briljant!

Zit ik dan met m'n 7 miljoen shibu's, wachtend op m'n uitkering. :/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Wat een stelletje kletsmajoren zijn jullie zeg ik he iets van 185 berichten bij te lezen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pingo76 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:11:
Wat een stelletje kletsmajoren zijn jullie zeg ik he iets van 185 berichten bij te lezen :X
Tis net de bejaardensoos hier.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Dan ruil je je KSM in voor ArWeave en die gaat dan ineens in freefall.
Ik hoop dat ik niet over zal gaan tot een panicsell O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ronald.42 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:12:
[...]

Tis net de bejaardensoos hier.. :+
Ik vond het viva draadje iets te te rustig en teveel spijtoptanten (mensen die hadden ingekocht toen Muske diep in de shitcoins zat). Maar dit is toch wel van een andere orde ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hoeveel mensen hebben nu al uitgerekend hoeveel € mijn shibu's waard zijn? :P

Ik zou er de boormachine niet voor van stal halen. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 16:49
MicroWhale schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:17:

Ik weet niet hoor, wat als ze 1 euro per stuk worden?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jeaust schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:20:
[...]

Ik weet niet hoor, wat als ze 1 euro per stuk worden?!
_O-

Grap van de dag!

Wat als XRP 569$ wordt?
of DGB 1$?

Het is meer dat ik toch één shitcoin in mijn PF moest hebben. Noem het een ongecontroleerde opwelling van verzamelwoede. En ik vond DOGE toch net iets meer een memecoin dan een shitcoin, vandaar...

[ Voor 29% gewijzigd door MicroWhale op 18-08-2021 17:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
MicroWhale schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:17:

Een knaak en een bos wortels!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Wat vinden de mannen (en ekele vrouw) van Hashgraph?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:24:
Mooi woord. Wat het is of wat het doet heb ik geen flauw benul van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:48
SHIBU: De kans om jezelf miljardair te voelen zonder een compleet huis te hoeven verkopen.
Wat dat betreft wel bijzonder :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hash? Pas op hè! De BVD leest mee. ;)

Ondanks de mooie technologie (die ik als techneut echt kan waarderen, want ze hadden destijds wel baanbrekende tech) ontbreekt het ook bij dit project aan echte adoptie. Ethereum was nu eenmaal eerst en BSC heeft inmiddels ook een groot deel van de dApp space ingenomen, dus ik geef ze (bij gebrek aan killer-dApp) weinig kans.

Daarnaast vind ik de lage circulating supply (<20%) ook een doorn in het oog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Technisch…
Much wow.

Als asset om in te investeren…
Just another coin die BTC volgt.

Als shitcoin…
Geen blauw logo.

Een 9 voor het idee, een 6 voor de uitvoering.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Buzzword van de vorige bullrun, kwam ook toen niet van de grond. Zelfs al is het al een technisch betere oplossing, nobody cares.

En of het een betere technische oplossing is? Ik zou zeggen check wikipedia en dan vooral het laatste kopje: Wikipedia: Hashgraph

Maargoed in een wereld waar mensen miljoenen verdienen met SHIB kan je best een pump&dump meeliften hoor, long-term is het gewoon net zo'n shitcoin als de andere duizenden coins imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Het was wel een lekker muntje om snelle trades mee te maken op Binance. Aardig wat sats mee binnengeharkt... maar of dat nou een goede use case is... :)

De laatste tijd is het orderboek echter flink uitgedund... jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/czxZonhbn72IH2ruOlMeJlt2odM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KbTVN7Q11hQg1vkudkbmSZlN.png?f=user_large

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:33
Laat de DNB maar eerst naar zichzelf kijken. Genoeg traditionele banken die recentelijk zijn bestraft omdat ze te weinig tegen witwassen doen. :/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

1980 belde, ze willen hun informatievoorziening terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Darrell schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:43:
[...]

En hun grafisch ontwerp. Wat dat betreft wel toepasselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
klein stijginkje back richting de 46 voor het gemak?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
[...]

And just like that, the bullied becomes the bully :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:24
Richh schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:31:
[...]

En of het een betere technische oplossing is? Ik zou zeggen check wikipedia en dan vooral het laatste kopje: Wikipedia: Hashgraph
Vraag me af hoeveel waarde je moet hechten aan Emin's kritiek op een concurrent. Zie hem wel vaker de tech van concurrenten afkraken.
Als je echt wilt weten of het een betere technische oplossing is of niet, kun je het beter ergens anders zoeken, ipv een lege quote van Emin.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ze waren wel vroeg met hun 2k babe...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bI7pynn90wi8xEpINXF3yyjD1mE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sGNPBjFkjQNjyLrYTbcEPP3X.jpg?f=user_large

En niet te vergeten.... de buienradar app!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oqFLEo0omIzq41EFVYAUHVDCRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ZXIO6e5gWapXDyqUUlqubwI.jpg?f=fotoalbum_large

ohja, moon!

[ Voor 33% gewijzigd door iVibes op 18-08-2021 17:59 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

1980.. Mooi jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38
MicroWhale schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

_O-

Grap van de dag!

Wat als XRP 569$ wordt?
of DGB 1$?

Het is meer dat ik toch één shitcoin in mijn PF moest hebben. Noem het een ongecontroleerde opwelling van verzamelwoede. En ik vond DOGE toch net iets meer een memecoin dan een shitcoin, vandaar...
Ooit zeiden wij dat ook van Doge, ik heb inderdaad ook een klein plukje in staking staan. :+
Zoals Crypto_Ed al reageerde op de DNB.

"Jullie zouden je wellicht wat meer moeten focussen op het witwassen via de reguliere banken....
Witwassing in crypto is peanuts met wat er via jullie vriendjes gebeurt.
Maar ja "old boys network" hé"

[ Voor 36% gewijzigd door Griffx op 18-08-2021 18:28 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Vibravis schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:38:
[...]

Dat is een aanname ;)

Ik tank ook 2x per week en ik kan je verzekeren dat ik geen 1500km per week maak.
Sommige mensen rijden een V8 bijvoorbeeld :*) Geluid maakt alles goed _/-\o_
Was het ook. Ik ging van mijn auto uit. Waar ik zo’n 750km per week mee rij en elke week moet tanken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
[...]

_O-

Grap van de dag!

Wat als XRP 569$ wordt?
of DGB 1$?

Alle shitcoins zoals DGB zijn nu onderweg naar $3, wat het nieuwe $1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:31:
[...]

Was het ook. Ik ging van mijn auto uit. Waar ik zo’n 750km per week mee rij en elke week moet tanken
Klein dieseltje? Of een hybride apparaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ronald.42 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:33:
[...]

Klein dieseltje? Of een hybride apparaat?
Golf station benzine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

_O-

Grap van de dag!

Wat als XRP 569$ wordt?
of DGB 1$?

DGB is vind ik niet echt een shitcoin, het is PoW net zoals Bitcoin en de transactie kosten zijn laag +snel
(kleine DYOR gedaan, ik verkoop mijn DGB wel hopelijk optijd VOOR de reset) maar koop DGB dan daarna weer.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Weet jij niks van. Jij bent pas 19.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ondertussen 46k incoming!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
Maak me wakker wanneer we op 48k zitten. Dit is allemaal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Zo'n 1L tsi? Die zijn wel aardig zuinig.

Geen idee hoever de mondeo hier komt op een tank benzine maar dat is een 2.0 station met te veel pk's dus die lust hem ook wel :+

Ze weten ons altijd wel van de fiat af te helpen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ronald.42 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:42:
[...]

Zo'n 1L tsi? Die zijn wel aardig zuinig.

Geen idee hoever de mondeo hier komt op een tank benzine maar dat is een 2.0 station met te veel pk's dus die lust hem ook wel :+

Ze weten ons altijd wel van de fiat af te helpen :Y
Nee. 1.8l . Haal het niet altijd maar ik rij voornamelijk veel snelweg en als ik mezelf redelijk aan de snelheid hou kom ik vaak wel in de buurt. Scheelt wel dat ik vlakbij duitsland woon dus daar tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:34
Tartarus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Maak me wakker wanneer we op 48k zitten. Dit is allemaal saai.
Inderdaad, gisteren postte ik het ook al maar sinds vanmorgen niets gebeurd. Gisteren een golf omhoog, vandaag een golf omlaag. Consolidatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
roflexx schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:45:
[...]

Nee. 1.8l . Haal het niet altijd maar ik rij voornamelijk veel snelweg en als ik mezelf redelijk aan de snelheid hou kom ik vaak wel in de buurt. Scheelt wel dat ik vlakbij duitsland woon dus daar tank.
Dat is wel een dingetje jah, die snelheid... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Avax 66% afgelopen week. Nice:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Brontosaurus99 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Vraag me af hoeveel waarde je moet hechten aan Emin's kritiek op een concurrent. Zie hem wel vaker de tech van concurrenten afkraken.
Als je echt wilt weten of het een betere technische oplossing is of niet, kun je het beter ergens anders zoeken, ipv een lege quote van Emin.
Ik denk dat je moet kijken naar de feitelijke constantering van een persoon (welke je kan checken) en niet naar de persoon zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Darrell schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:38:
[...]

Weet jij niks van. Jij bent pas 19.
O ja.. dat klopt >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Mogen wij lui die geboren zijn in 1980 wel handelen in crypto?
Ik dacht dat iets voor de jeugd van tegenwoordig was weggelegd!? :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tartarus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:10:
Mogen wij lui die geboren zijn in 1980 wel handelen in crypto?
Ik dacht dat iets voor de jeugd van tegenwoordig was weggelegd!? :F
Jazeker, dat is een prima jaar d:)b

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Go ADA!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
BTC doet weer een poging…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
over het nieuws van vandaag Binance!

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:12:
[...]

Jazeker, dat is een prima jaar d:)b
In 1980 was ik al rode sell walls en groene buy walls aan het slopen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSb2y9w3xJ0DNYwM9Al0CQOpe3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JzOR46GJ5c7xnJbUhgHibSG6.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 143 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!