[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:16
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:31:
[...]

Serieus? Ik vind ze geniaal, gebruik ze nog niet eens zo lang maar echt fijn spul. Qua rookhout gebruik ik eigenlijk alleen chunks. Vooral eikenhout. Sowieso gebruik ik steeds vaker geen rubs of hele simpele, net als met rookhout. Ik koop liever vlees wat van zichzelf al heel smaakvol is.

Verder blijft BTC lekker rond de 64k hangen. Ben benieuwd naar vanavond/vannacht, vuurwerk voor de weekly close kan, lijkt mij, niet uitblijven.
Kersen/appel hout vind ik ook een aanrader. Morgen weer spareribs maken die ik zometeen eerst ontvlies en ga kruiden, dan morgen 5 uur op de BBQ. Heb inmiddels 10 soorten hout liggen om het vlees te roken. Gebruik je een Kamado btw? Indien niet.. een van m'n beste aankopen ooit.

Ontopic, BTC doet weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
Ik zie al wie de BBQ verzorgen bij de Tweakers Lambo meet up

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOflzkoAYK-7TkTxjeOsFuBqF18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t2abld1NmDkFrmmjgSodDoTM.jpg?f=user_large

Hier niet zo sjiek, wel de 5e dag op rij.

Groente? Weet niet eens meer hoe het eruit ziet. Vleesch en bier.

Nog een week genieten en de realiteit gaat me hard slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:36

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:42:
[...]

Kersen/appel hout vind ik ook een aanrader. Morgen weer spareribs maken die ik zometeen eerst ontvlies en ga kruiden, dan morgen 5 uur op de BBQ. Heb inmiddels 10 soorten hout liggen om het vlees te roken. Gebruik je een Kamado btw? Indien niet.. een van m'n beste aankopen ooit.

Ontopic, BTC doet weinig.
Ja die fruit achtige hout soorten moet ik vaker proberen. Maar ik doe veel steaks/rundvlees en daar past eiken goed bij. En ik heb 'gewoon' een Weber en heb het idee dat ik daar nog niet eens alle mogelijkheden uit haal. Ik zie mezelf daarom nog lang geen Kamado kopen eerlijk gezegd.

Ontopi.. ach wie houden we nou eigenlijk voor de gek :+

@Waah ik wil wel wat vlees bakken dan hoor. Als ik tenminste ook de gelegenheid krijg om mijn boormachine te demonstreren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:53:
[...]

Ja die fruit achtige hout soorten moet ik vaker proberen. Maar ik doe veel steaks/rundvlees en daar past eiken goed bij. En ik heb 'gewoon' een Weber en heb het idee dat ik daar nog niet eens alle mogelijkheden uit haal. Ik zie mezelf daarom nog lang geen Kamado kopen eerlijk gezegd.

Ontopi.. ach wie houden we nou eigenlijk voor de gek :+

@Waah ik wil wel wat vlees bakken dan hoor. Als ik tenminste ook de gelegenheid krijg om mijn boormachine te demonstreren dan.
Een kamado moet je kopen voor grote stukken vlees zodat je niet om de 10 minuten de temperatuur hoeft te checken. In alle andere gevallen werkt elke andere bbq net zo goed natuurlijk.

En idd, rundvlees heeft niet zoveel nodig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:53:
[Afbeelding]

Ik doe even gezond hier zit groente op >:) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiyIORyKcG63jrR7qw-MuUFGvaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YI1n9HnQriOVxewOoirjm7uk.jpg?f=fotoalbum_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik kwam vandaag deze straat tegen, maar geen BTC gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dh3mllS4SOOUGMVXZEgSvCAGxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TknUnaN299FrFUB5VcZPUk2e.jpg?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Als wij de maandag openen met 46.7k knallen we nog deze week door naar 52k.

Maar misschien ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Ronald.42 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:56:
[...]

Ik doe even gezond hier zit groente op >:) [Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ihmo5Jm5yOE17SDYpXAksNgT4O0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1NZHDF9pvhnxuuqMSaIxUJFd.jpg?f=fotoalbum_large

En ik maar gezond doen :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Allemaal aan het barbecueën vanmiddag?
Ik heb er nu toevallig een halve kilo beenham op liggen. Moet nog een half uurtje in het eitje sudderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AerLSkA94r0DysJt990YHGblz94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhhBizXQEla3LgG7tFxqjuts.jpg?f=fotoalbum_large

En crypto gerelateerd: ETH eergister al verkocht, maar durf 't nu niet weer te kopen. BTC zal nog wel zakken naar 45,5 maar ik vraag mij af of we daarna omhoog stuiteren. Ik volg niet heel veen analisten, maar volgens mij is het gros van mening dat we nog even in deze regionen blijven hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Een kamado moet je kopen voor grote stukken vlees zodat je niet om de 10 minuten de temperatuur hoeft te checken. In alle andere gevallen werkt elke andere bbq net zo goed natuurlijk.

En idd, rundvlees heeft niet zoveel nodig.
Ik bereid met enige regelmaat Picanha of Tri-Tip van 1,5kg of meer op de Weber en ik hoef echt niet vaak temperatuur te checken, is prima op temperatuur te houden moet ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:53:
[...]

Die demonstratie kunnen we prima doen op de mensen die het niet nodig vonden om bedragen voor zichzelf te houden :+ Tenminste, als anderen je niet voor zijn geweest :+

(voor zover ik weet is het in NL 1x gebeurt, en dat was geen gewone handelaar maar eigenaar van een of ander platform)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Waah schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Die demonstratie kunnen we prima doen op de mensen die het niet nodig vonden om bedragen voor zichzelf te houden :+ Tenminste, als anderen je niet voor zijn geweest :+

(voor zover ik weet is het in NL 1x gebeurt, en dat was geen gewone handelaar maar eigenaar van een of ander platform)
...die zich ook met andere dubieuze zaken bezig hield. Maar iedereen hier gaat er van uit dat die boormachine-lui op de koffie kwamen voor z'n muntjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:53:
[Afbeelding]

Ik ben jaloers... Hier heeft de VVE besloten bbq's te verbieden op het balkon. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Allemaal aan de green eggs en kamado's hier.. eeuwig zonde.. ik heb hier gewoon een ouwe gasbbq staan met wat frikadellen. Steek mijn geld liever in wat obscure shitcoins.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:26

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Waah schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:49:
Ik zie al wie de BBQ verzorgen bij de Tweakers Lambo meet up
ja ik ook, iedereen zelf :+ maken we er meteen een bbq wedstrijd van..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Qunix schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:19:
[...]

Ik ben jaloers... Hier heeft de VVE besloten bbq's te verbieden op het balkon. :'(
dan doe je het toch op de gallerij })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:22:
[...]

ja ik ook, iedereen zelf :+ maken we er meteen een bbq wedstrijd van..
Moet nog maar zien of die bastard wel in de lambo past..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pelox schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:21:
Allemaal aan de green eggs en kamado's hier.. eeuwig zonde.. ik heb hier gewoon een ouwe gasbbq staan met wat frikadellen. Steek mijn geld liever in wat obscure shitcoins.
wie special spul nodig heeft om lekker te bbq-en kan het gewoon eigenlijk niet ;) maar om er nu frikandellen op te mikken.. wtf mik je dan in het frituurvet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:26:
[...]

wie special spul nodig heeft om lekker te bbq-en kan het gewoon eigenlijk niet ;) maar om er nu frikandellen op te mikken.. wtf mik je dan in het frituurvet?
Een keramische bbq (kamado) gebruik je simpelweg voor andere dingen, heeft weinig te maken met het wel of niet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 20:16
Het Fantoom schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:32:
Zojuist driekwart ADA verkocht aangezien de zondag eraan komt.
Maandag maar weer verder kijken. Of morgenavond als het lekker gedipt is :9
Bleek weer een goede keuze te zijn, zoals 9 van de 10x op zondag.
Denk dat ik morgenvroeg weer in ga slaan (met hopelijk nog iets meer korting).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:26:
[...]

Ik heb geen frituur.. dat geld zit allemaal in cumrocket..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:28:
[...]

Een keramische bbq (kamado) gebruik je simpelweg voor andere dingen, heeft weinig te maken met het wel of niet kunnen ;)
yes, japans eten.. en dat maakt niemand erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mijn flufje van vanmiddag is gelukkig nog steeds meer als toen ik het kocht, maar niet zoveel als na die 2 groene kaarsen op de 15 min.
Ik ben ook wel benieuwd naar de close van vandaag maar ik ga er niet op zitten wachten 2 uur is me wat te laat vandaag.

En idd een keramische bbq heeft een wat breder en stabieler gebruik. Maar op een gewoon merkloos kogeltje gaat het ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:30:
[...]

Ik heb geen frituur.. dat geld zit allemaal in cumrocket..
Pan met frituurvet op je gas-bbq en je hebt ook een frituur. Je hebt heel veel, maar eigenlijk alleen geen echte bbq met je gas-bbq :+

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 15-08-2021 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:33:
[...]

yes, japans eten.. en dat maakt niemand erop :+
Japanse koeien worden er wel op gebakken, telt ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Krokodil op de bbq mag dat ook voor Japans doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ik ga het maar over btc hebben, want anders komen de blauwe lettertjes :P

verwachten we nog een beweging? of blijft het zo dood?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:37:

Net zo dood als een stuk koe op de bbq...

Taro is uit eten btw, dus we hebben nog wel even :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Ja ik wens Taro alvast weer veel plezier met puinruimen. Hopelijk heeft ie goed gegeten anders krijgt ie nog honger ook tijdens het posts verwijderen :+

Ik denk eerlijk gezegd dat we geduld moeten hebben, de actie komt in de laatste uren van de weekly close denk ik. Mag van mij trouwens ook zo saai blijven, geen enkel probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:39:
[...]

Net als vroeger,
Meneer is de klas uit dus met propjes gooien etc. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Barbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Als je er te veel van hebt moet je toch wat he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Ja ik wens Taro alvast weer veel plezier met puinruimen. Hopelijk heeft ie goed gegeten anders krijgt ie nog honger ook tijdens het posts verwijderen :+

Ik denk eerlijk gezegd dat we geduld moeten hebben, de actie komt in de laatste uren van de weekly close denk ik. Mag van mij trouwens ook zo saai blijven, geen enkel probleem.
Als er niets gebeurd valt er zo weinig ontopic te vertellen.. Misschien moeten we om een crypto kroeg (topic) vragen,dan kunnen we gewoon dom lullen over witte broccoli enzo.
Doordat je hier toch met zijn alle in een soort stuurloze bus het ravijn in flikkerd, in een stuurloze raket richting de maan gaat of ligt te spartelen als een vis op het droge. Dat geeft toch een band..

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 15-08-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Damn vtho gisteren verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Ik heb vele jaren geleden 810 VTHO gratis gekregen, is nu 12 dollar waard :+

Wordt niet verkocht totdat ik er een lambo van kan kopen 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8-5oDdKSMZ9503Osy9pm69FnKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kynKeejHTYfnSI8STpnKg4eX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mooi uitgelegd over Eth2.0

uitslag: HODL :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:56:
[...]

Ik heb vele jaren geleden 810 VTHO gratis gekregen, is nu 12 dollar waard :+

Wordt niet verkocht totdat ik er een lambo van kan kopen 8)
dan heb jij een garage vol voordat ik er 1 heb,... ik heb 60 euro cent aan die rommel :+

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 15-08-2021 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:52:
[...]

Als er niets gebeurd valt er zo weinig ontopic te vertellen.. Misschien moeten we om een crypto kroeg (topic) vragen,dan kunnen we gewoon dom lullen over witte broccoli enzo doordat je hier toch met zijn alle in een soort stuurloze bus het ravijn in flikkerd, in een stuurloze raket richting de maan gaat of ligt te spartelen als een vis op het droge. Dat geeft toch een band..
Ergens hebben we er zelf al een kroeg van gemaakt en zijn de mods de nukkige kroegeigenaren die kroegpraat tot op zekere hoogte tolereren maar genadeloos ingrijpen als het ze niet meer aan staat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Kom op jongens! Kopen kopen kopen!

Voor dat mijn flufje zijn waarde verliest

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6M0tl909fsmNXr3J8TBgA9LHRU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ZWF1ishsItt0839wiSjDDCF.png?f=fotoalbum_large

Er is nog best wat marge vannacht om te dalen. Alles boven de ~44600 impliceert een higher low wat weer bullish is voor de korte termijn.

Op de lange termijn is er niet veel aan de hand. Het terugtesten van de bull market support band zal een goede indicator zijn voor het verdere verloop van dit jaar. Interessant feitje: we hebben in de afgelopen twee jaar in september precies deze band getest. Zal het nu weer gaan gebeuren? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQfbbBWrFmNQ7da7ybKJjXnjY5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/odCHgEs0nketg4kstTPpTzM9.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ze maken echt hele leuke informatieve videos maar vind het wel jammer van die tumbnails. Maar schijnt een algoritme dingetje te zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8xCCSAllz6q4GGVDfziD0vdtR8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nSd0NrkwPKAfHmcV6iFzaPdc.jpg?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door Darrell op 15-08-2021 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Die ETH call opties van volgend jaar met een strike price van 40k :D

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Funny cause it's true :+ :X

En toch blij dat ik het gedaan heb :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
2 maanden geleden PlanB's worst case scenario: en nu

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
gewoon niet moeilijk doen, Cake --> PancakeSwap --> autocompound d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Waah schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:29:
[...]

Funny cause it's true :+ :X

En toch blij dat ik het gedaan heb :+
Ik heb het ook gedaan en wat bnb's aan over gehouden. Nu investeer ik alleen nog maar in "dikke tech".

Overigens is Safemoon zo goed als dood en lijkt retail in het algemeen van deze les wel geleerd te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Barbaren aten geen frikandellen en kochten al helemaal geen cumrocket.

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzMfWfxMiiaAS-tUbnoNbwsqEj4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0FJlzC4wumXbm1l7iFU9GxuD.jpg?f=user_large

Hodl en drink een bolleke.

Ik heb met mijn weekendje Antwerpen weinig gemist qua koersverloop. Was 46k toen ik vertrok en hij staat wederom op 46k.

Als bitcoin de weekly close sluit onder de wick zoals nu drie weken op rij is volgend weekend 48k een feit met een body candle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Barbaren aten geen frikandellen en kochten al helemaal geen cumrocket.
Zie hier het levende bewijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 11:54
Darrell schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

..en lijkt retail in het algemeen van deze les wel geleerd te hebben.
Denk dat dit nog vies tegen gaat vallen. Zo lang mensen denken dat ze instant rijk kunnen worden zullen er onzin projecten zijn.. Het is gewoon gokken. 0,01% kans op >1000x, 0,05% kans op 100x, 1% kans op 10x en 95% kans op rug pull..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Providentia schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Denk dat dit nog vies tegen gaat vallen. Zo lang mensen denken dat ze instant rijk kunnen worden zullen er onzin projecten zijn.. Het is gewoon gokken. 0,01% kans op >1000x, 0,05% kans op 100x, 1% kans op 10x en 95% kans op rug pull..
En een grotere kans dan met de staatsloterij.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Retailmarkt heeft zijn les wel geleerd kijk doge maar is helemaal dood..... owh wacht plus 7 procent afgelopen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Providentia schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Daarom in Lithium ($EBSC) investeren :) . Project dat bij wijze van launchpad probeert rug pulls te voorkomen. Ze zijn begonnen als signal group op Telegram. Doxxed team en krijg het idee dat ze weten wat ze aan het doen zijn.

/shill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:47:
[Afbeelding]

Hodl en drink een bolleke.

Ik heb met mijn weekendje Antwerpen weinig gemist qua koersverloop. Was 46k toen ik vertrok en hij staat wederom op 46k.

Als bitcoin de weekly close sluit onder de wick zoals nu drie weken op rij is volgend weekend 48k een feit met een body candle.
Dit zijn de echte rijkdommen des levensch! _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:11:
[...]

Dit zijn de echte rijkdommen des levensch! _/-\o_
Geneugten des levensch sowieso :9B Amai das toch een verduveld lekker pintje. Zeker in combinatie met een cone fritten en stoofvlees :9 Kon betalen met Antwerpse ucoins, helaas nog geen altcoins :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Joosie200 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:13:
[...]

Geneugten des levensch sowieso :9B Amai das toch een verduveld lekker pintje. Zeker in combinatie met een cone fritten en stoofvlees :9 Kon betalen met Antwerpse ucoins, helaas nog geen altcoins :(
Ik heb een avondje enkel Bolleke's gedronken bij een bedrijfsuitje in antwerpen. Wat heb ik daar de volgende ochtend spijt van gehad. _O-

Wel een lekker biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ronald.42 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:53:
Retailmarkt heeft zijn les wel geleerd kijk doge maar is helemaal dood..... owh wacht plus 7 procent afgelopen 24 uur
Doge wordt geshilled door Elon. Als die uitgespeeld is is dat ook klaar. Maar begreep dat Mark Cuban zich daar nu ook mee bezig houdt.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik zat net te kijken naar alltime high van waltonchain . 41dollar damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:18:
[...]

Doge wordt geshilled door Elon. Als die uitgespeeld is is dat ook klaar. Maar begreep dat Mark Cuban zich daar nu ook mee bezig houdt.... -O-
Idd en musk zegt dat hij gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Ben bezig alle transacties van Binance handmatig in Delta aan het zetten.

Maar hoe zet ik trade history over daarin? https://www.binance.com/en/my/orders/convert/history

Dus VET -> LINK bijv.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In de hopium dat we zijn uitgebroken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:31
Whuuut DOGE in de plus…

Wel stabiel alles trouwens al paar dagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:39:
[...]

YES schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

:w

Ziet er allemaal lekker uit, berichten kunnen wel blijven staan denk ik ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Richh schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:34:
2 maanden geleden PlanB's worst case scenario: [Twitter] en nu
[Embed]
Waarom zou september weer een dikke dip zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:08:
[...]

Ach zoals ie al zei het is worst case. Dus kan zomaar 69k zijn in september *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaat SOL zo hard? 20% gestegen in de laatste 24u..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:12:
Geen idee, maar ik vind het prima :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Le me @ alts / shitcoin collection:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1i_9b4XEAYLBJm?format=jpg&name=900x900

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:12:
Geshilled op de crypto reddit pagina door die gast van coin bureau. Die heeft een flinke following.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIPVTx1op8j2aeco3hfBww6zjGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Db4629udIoNmMXfOeLbCucMs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Lekker verdienen de afgelopen dagen met Doge :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Prozaq schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:30:
Lekker verdienen de afgelopen dagen met Doge :)
En straks lekker aan de prozac ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Solana!! pamp it!

[ Voor 198% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2021 21:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Pelox schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

Neuh zou niet weten waarom... zat meer te denken aan een paar extra dagen aan mijn vakantie te plaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Pelox schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

Haha ik moest lang nadenken zeg.. Scherp :D

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Prozaq schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:47:
[...]

Neuh zou niet weten waarom... zat meer te denken aan een paar extra dagen aan mijn vakantie te plaken.
Heb ik ook gedaan, ik had 4 weken maar blijf komende week ook maar thuis.
5 weken wat een hel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:53
[...]

Ik probeer het me ook te bedenken… misschien historisch een zwakkere maand? Of even gas terug, omdat er tot september al een geweldige pump is geweest?

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
"Sell in May and go away, but remember to come back in September"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Bitcoin bijna 46.5k, hopelijk breekt ie hem!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Laatst online: 25-11-2021
Kol Nedra schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:16:
Bitcoin bijna 46.5k, hopelijk breekt ie hem!
Ziet er wat mij betreft hoopvol uit voor een goede weekly close. En dat terwijl ik behoorlijk bearish was eerder deze week een verwachtte dat we weer richting die 42k zouden gaan (en wellicht nog erger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Geen idee, maar ik teken er wel voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:31
Taro schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:12:
Ha, dat hoorde ik onze vriend Benjamin vanmiddag nog zeggen. Mooie uitspraak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
@Richh Ga je handjes spoelen met DogeCoin - Foei :+

We willen hier 69 / 112k zien @ BTC
DogeCoin mag wat mij betreft stevig beren ;)

[ Voor 44% gewijzigd door D_Jeff op 15-08-2021 22:31 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

MrKennedy1985 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

Ziet er wat mij betreft hoopvol uit voor een goede weekly close. En dat terwijl ik behoorlijk bearish was eerder deze week een verwachtte dat we weer richting die 42k zouden gaan (en wellicht nog erger)
Vanmorgen nog :p en anders gister

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 15-08-2021 22:35 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Taro schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:12:
Wat vind je van het feit dat we de afgelopen vier septembermaanden drie keer de 20w SMA hebben getest? Het gegeven dat het drie keer in september is gebeurd, zou natuurlijk toeval kunnen zijn. Echter denk ik wel dat we dat level binnen afzienbare tijd gaan testen. Ook PlanB heeft het over 43k in september overigens :)

Denk zelf dat het erg gezond is en zelfs voorwaardelijk voor een nieuwe ATH in 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
D_Jeff schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:30:
@Richh Ga je handjes spoelen met DogeCoin - Foei :+

We willen hier 69 / 112k zien @ BTC
DogeCoin mag wat mij betreft stevig beren ;)
Volgens het scenario waar we het over hebben volgt dat allemaal nog dit jaar ;)
Alleen nog een maandje 43k, daarna moon 100k+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin: The Situation Right Now (is anything self-evident?)
Door Alessio Rastani, mag die knakker wel.
Lekker kort en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Laatst online: 17:20
Dca'en jullie gewoon verder in een bullish market of stellen jullie uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Beug schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:58:
Dca'en jullie gewoon verder in een bullish market of stellen jullie uit?
Dca. Ik heb de afgelopen maand meer dca gedaan als de maanden daarvoor zelfs.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:12
Zo te zien is nog iemand erover begonnen :+
“Hopelijk gaan de Amerikanen morgen niet dumpen!”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
elektriekert schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 23:08:
Van mij mogen ze. Heb nog wat fiat klaar staan. :>

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Niet mee spotten aub. Voor je het weet knallen we naar beneden omdat de Amerikanen gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Nopheros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Niet mee spotten aub. Voor je het weet knallen we naar beneden omdat de Amerikanen gaan slapen.
Die zitten verdeeld over 4 tijdzones. Dus de klap zal stapsgewijs komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Omdat? Afghanistan? Behoorlijke cluster fuck is daar aan het ontstaan natuurlijk maar ik denk niet dat het super veel effect op de wereldeconomie en beurzen zal hebben? Of onderschat ik dat nu zwaar in jullie ogen?

Of doelde je op iets héel anders / was het een random meme?😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Als dat betekent dat alles omlaag gaat, dan juist wel *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 23:19:
[...]

Omdat? Afghanistan? Behoorlijke cluster fuck is daar aan het ontstaan natuurlijk maar ik denk niet dat het super veel effect op de wereldeconomie en beurzen zal hebben? Of onderschat ik dat nu zwaar in jullie ogen?

Of doelde je op iets héel anders / was het een random meme?😊
Random waarschijnlijk. Wordt vaak geroepen als we een keer ineens dik dumpen wordt er gezegd dat de Amerikanen of de Aziaten wakker worden ;)
Pagina: 1 ... 132 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!