Gezien de alts pumpen zal het straks wel goedkomen.roflexx schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:08:
Duurt lang met die 46k
De 46k is een hele moeilijke barriere. Gezien het 200-daags koersgemiddelde. Als BTC kan sluiten vannacht om 2 uur boven 46k zeg 46.2k en de komende paar dagen het niveau rond 46k kan vasthouden, dan moet je er niet in schrikken dat 'ie rond het einde van de week, begin volgende week uitbreekt richting 50k a 51kYES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
Op de 1H toch ook al wel heel wat pogingen gedaan. Kans op een beuk terug neemt zo ook wel toe denk ik, blijkbaar een moeilijke barrière momenteel.
Gewoon ff naar 42.0k, op adem komen, iedereen en Taro hier weer in de trein stappen en dan rammen we er hem in één keer naar de 69k toe.
Maargoed, er zijn zelfs verwachtingen dat 'ie in dat geval ook 180% kan gaan stijgen in de komende zes maanden. Dat zou dan op of omstreeks februari/maart 2022 een koers van 129k per bitcoin worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakez op 10-08-2021 15:16 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Ja vind het ook prima. En ik heb nog wat fiat over.PlanR schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Daar valt mee te leven!
Stapje terug om er daarna 3 vooruit te gaan is prima. En wel zo gezond.
Wat een sprint de afgelopen weken!
Consolidatie onder weerstand. Altijd goed.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik zie trouwens op het moment ook een head and shoulders in vorming opkomen op de 4h chart. Datzelfde geld ook op de 1D chart..Tweakez schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
De 46k is een hele moeilijke barriere. Gezien het 200-daags koersgemiddelde. Als BTC kan sluiten vannacht om 2 uur boven 46k zeg 46.2k en de komende paar dagen het niveau rond 46k kan vasthouden, dan moet je er niet in schrikken dat 'ie rond het einde van de week, begin volgende week uitbreekt richting 50k a 51k
Maargoed, er zijn zelfs verwachtingen dat 'ie in dat geval ook 180% kan gaan stijgen in de komende zes maanden. Dat zou dan op of omstreeks februari/maart 2022 een koers van 129k per bitcoin worden.![]()
Bij de 44k zou ie ook in 1x door schieten naar de 50k, ik geloof zulke voorspellingen niet meerTweakez schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
De 46k is een hele moeilijke barriere. Gezien het 200-daags koersgemiddelde. Als BTC kan sluiten vannacht om 2 uur boven 46k zeg 46.2k en de komende paar dagen het niveau rond 46k kan vasthouden, dan moet je er niet in schrikken dat 'ie rond het einde van de week, begin volgende week uitbreekt richting 50k a 51k
Maargoed, er zijn zelfs verwachtingen dat 'ie in dat geval ook 180% kan gaan stijgen in de komende zes maanden. Dat zou dan op of omstreeks februari/maart 2022 een koers van 129k per bitcoin worden.![]()
Bij de 44k zat BTC nog onder het 200-daags koersgemiddelde. Die 180% stijging die ze verwachten geloof ik zelf in ieder geval ook niet hoor. Het is alleen wat gezegd wordt gezien resultaten in het verleden.Jnaaazer schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Bij de 44k zou ie ook in 1x door schieten naar de 50k, ik geloof zulke voorspellingen niet meer
[ Voor 20% gewijzigd door Tweakez op 10-08-2021 15:27 ]
Van mij mag hij ook wel zakken. Nog iets of wat bijkopen.
Maar vertrekken we vanaf hier, dan is dat ook prima.
Ben uitgespeeld voor nu!
Heb liever 25 graden & het zonnetje, morgen geloof ik toch?
Ochtendje tuinieren en smiddags terrassen, Hatseflats!
Succes allen, we komen er wel!
Maar vertrekken we vanaf hier, dan is dat ook prima.
Ben uitgespeeld voor nu!
Heb liever 25 graden & het zonnetje, morgen geloof ik toch?
Ochtendje tuinieren en smiddags terrassen, Hatseflats!
Succes allen, we komen er wel!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Kan zijn dat ik iets niet goed heb staan. Maar op mijn Tradingview grafiekje ligt de 1D MA200 (close) op 45050. Waarschijnlijk heb ik ergens iets verkeerd staan maar ik kon op Tradingview dus al niet echt goed zien waarom 46k zo'n barrière vormt.Tweakez schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:14:
[...]
Kijk eens in de voorraadkast! Payday op de 23e of 28e?Servor schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:28:
Lastige keuze, rest van de maand eten of nog even bijkopen nu het nog kan...
Yes yes.. daar ie ie weer.. $ 46.000,-
[ Voor 4% gewijzigd door AMDFreak op 10-08-2021 15:32 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Waarom willen mensen zulke heftige schommelingen? Het hoeft niet altijd met duizenden per dag/week op en neer te gaan. Gezien de 46K resistance en 45-45.5K support zie ik het ook nog wel even schommelen rond deze punten. Zie dat ie er net weer doorheen is maar m'n punt blijft staan.
Ik hodl uitsluitend maar voor jou een uitzondering. Jij mag hem kopen van mij voor 46k euro.
Bam 50KSluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:32:
Waarom willen mensen zulke heftige schommelingen? Het hoeft niet altijd met duizenden per dag/week op en neer te gaan. Gezien de 46K resistance en 45-45.5K support zie ik het ook nog wel even schommelen rond deze punten. Zie dat ie er net weer doorheen is maar m'n punt blijft staan.
Grapje, zou mooi zijn hé

Tja, mompelt iets over daytraden?
$46.000 verkopen.. en weer inkopen op $ 45.000
Verwijderd
Als we stabiele investeringen zouden willen hebben zaten we wel op de reguliere beurzen.Sluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:32:
Dit is crypto, moon of rektcity, groen of groener.
Hopium en adrenaline is zo'n heerlijke combi.
Begin er zelf niet aan. Verkoop je op 46K, schiet hij door... Leuk spelletje héAMDFreak schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:33:
Totdat hij niet meer zakt naar 45k maar in 1x doorschiet naar 50k:)AMDFreak schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:33:
Dat is inderdaad mijn geluk, ik begin d'r ook niet aanroflexx schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:35:
[...]
Totdat hij niet meer zakt naar 45k maar in 1x doorschiet naar 50k:)
En dat is nou heel het vervelende van Crypto
Er is geen pijl op te trekken wat hij gaat doen..
Uiteindelijk zal het mooi zijn als het stabieler word maar dat zal pas worden bij een veel bredere acceptatie en waarschijnlijk bepaalde regulering, ik schat ergens tussen de 350/400kSluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:32:
Daarom werkt DCA zo goed. En HODL.
ETH een euri 120 hoger als vanmorgen. Verkopen? Noppp..!
ETH een euri 120 hoger als vanmorgen. Verkopen? Noppp..!
Je bent veel te ver ingezoomd als dat je mening is.AMDFreak schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:36:
En dat is nou heel het vervelende van Crypto![]()
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Daar hebben ze stop-limit buy orders voor uitgevonden... om weer op de trein te springen zeg maar...roflexx schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:35:
[...]
Totdat hij niet meer zakt naar 45k maar in 1x doorschiet naar 50k:)
[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 10-08-2021 15:47 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De 46 tot 47k is al sinds februari dit jaar een zone, je ziet dat er meerdere keren net in is gedipt. In mei van dit jaar zie je verschillende prijs acties in deze zone.YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Kan zijn dat ik iets niet goed heb staan. Maar op mijn Tradingview grafiekje ligt de 1D MA200 (close) op 45050. Waarschijnlijk heb ik ergens iets verkeerd staan maar ik kon op Tradingview dus al niet echt goed zien waarom 46k zo'n barrière vormt.
ETH op 3 minuten van euro 2760 naar euro 2680. That's crypto.
Alles ging even hard omlaag hé? Raven? Iemand had het over de DOT?
Alles ging even hard omlaag hé? Raven? Iemand had het over de DOT?
Tuurlijk, love it, weet ook wel hoe de wind hier waait en hoe allemans pet staat. Ieder preekt voor z'n eigen PF. Laad de volle zakken in de raket en steek het vuur aan, blinddoek op en hopen op een veilige landing.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:34:
[...]
Als we stabiele investeringen zouden willen hebben zaten we wel op de reguliere beurzen.
Dit is crypto, moon of rektcity, groen of groener.
Hopium en adrenaline is zo'n heerlijke combi.
Juistttt +1Sluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Tuurlijk, love it, weet ook wel hoe de wind hier waait en hoe allemans pet staat. Ieder preekt voor z'n eigen PF. Laad de volle zakken in de raket en steek het vuur aan, blinddoek op en hopen op een veilige landing.
Eind september al joh?Jnaaazer schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:37:
[...]
Uiteindelijk zal het mooi zijn als het stabieler word maar dat zal pas worden bij een veel bredere acceptatie en waarschijnlijk bepaalde regulering, ik schat ergens tussen de 350/400k
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja het is dus meer een 'psychologische' barrière om het zo te noemen? Geen indicatoren of andere belangrijke lijntjes die de TA-handelaren onder ons daar doen handelen maar een level wat vaker terugkomt en als resistance is gaan dienen?Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
De 46 tot 47k is al sinds februari dit jaar een zone, je ziet dat er meerdere keren net in is gedipt. In mei van dit jaar zie je verschillende prijs acties in deze zone.
Vertel, vanwaar je sarcasme?MicroWhale schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:59:
[...]
Precies, DOT veel meer ruimte voor groei.![]()
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Sluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Tuurlijk, love it, weet ook wel hoe de wind hier waait en hoe allemans pet staat. Ieder preekt voor z'n eigen PF. Laad de volle zakken in de raket en steek het vuur aan, blinddoek op en hopen op een veilige landing.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q5VRQ84eZB3YV5HUJTpBNUZf.gif?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Polygon is gehackt.
Important Notice:
— Poly Network (@PolyNetwork2) 10 augustus 2021
We are sorry to announce that #PolyNetwork was attacked on @BinanceChain @ethereum and @0xPolygon Assets had been transferred to hacker's following addresses:
ETH: 0xC8a65Fadf0e0dDAf421F28FEAb69Bf6E2E589963
BSC: 0x0D6e286A7cfD25E0c01fEe9756765D8033B32C71
Moewhaaa, ja en nee..Liberteh schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
Je bent veel te ver ingezoomd als dat je mening is.
Een stijging van $3.000k in 5uur tijd vind ik best heftig en onvoorspelbaar
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/C0G8NWIDPLuM1bhrboMVyt5L.gif?f=user_large)
Als je denkt goed voorbereid te gaan daytraden.
Slechts 600 miljoen weg
Wanneer gaan mensen het leren, risk & reward gaan hand in hand.
Binance Chain is dus ook niet veilig of ligt dit buiten hun schuld?
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-08-2021 16:03 ]
Verwijderd
Polkadot is een sharded multichain-netwerk, wat betekent dat het vele transacties op verschillende ketens parallel ("parachains") kan verwerken. Deze parallelle verwerkingskracht verbetert de schaalbaarheid.roflexx schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:44:
Lol wat is dot nou weer
Aangepaste blockchains zijn snel en eenvoudig te ontwikkelen via het Substrate framework en kunnen binnen enkele minuten worden aangesloten op het netwerk van Polkadot. Het netwerk is ook zeer flexibel en adaptief, waardoor informatie en functionaliteit tussen deelnemers kan worden gedeeld, net zoals bij apps op een smartphone. Polkadot kan automatisch worden geüpgraded, zonder de noodzaak van een fork, voor het implementeren van nieuwe functies of het verwijderen van bugs.
Het netwerk heeft een zeer geavanceerd door de gebruikers aangestuurd bestuurssysteem, dat ook bijdraagt tot de beveiliging ervan. Gemeenschappen kunnen het bestuur van hun blockchain op Polkadot aanpassen op basis van hun behoeften en veranderende omstandigheden. Nominatoren, validatoren, collatoren en vissers vervullen allemaal verschillende taken om het netwerk te helpen beveiligen en onderhouden en om ongewenst gedrag uit te roeien.
roflexx schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:44:
Lol wat is dot nou weer
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Polkadot is een sharded multichain-netwerk, wat betekent dat het vele transacties op verschillende ketens parallel ("parachains") kan verwerken. Deze parallelle verwerkingskracht verbetert de schaalbaarheid.
Aangepaste blockchains zijn snel en eenvoudig te ontwikkelen via het Substrate framework en kunnen binnen enkele minuten worden aangesloten op het netwerk van Polkadot. Het netwerk is ook zeer flexibel en adaptief, waardoor informatie en functionaliteit tussen deelnemers kan worden gedeeld, net zoals bij apps op een smartphone. Polkadot kan automatisch worden geüpgraded, zonder de noodzaak van een fork, voor het implementeren van nieuwe functies of het verwijderen van bugs.
Het netwerk heeft een zeer geavanceerd door de gebruikers aangestuurd bestuurssysteem, dat ook bijdraagt tot de beveiliging ervan. Gemeenschappen kunnen het bestuur van hun blockchain op Polkadot aanpassen op basis van hun behoeften en veranderende omstandigheden. Nominatoren, validatoren, collatoren en vissers vervullen allemaal verschillende taken om het netwerk te helpen beveiligen en onderhouden en om ongewenst gedrag uit te roeien.
Wow, heftig. Met de prijs doet dit vooralsnog niet heel veel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Crypto vergelijken.nl ??Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Polkadot is een sharded multichain-netwerk, wat betekent dat het vele transacties op verschillende ketens parallel ("parachains") kan verwerken. Deze parallelle verwerkingskracht verbetert de schaalbaarheid.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nog niet, short x2.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:11:
[...]
Het was een typo haha. Moest dit zijn:)Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Polygon is een schil op Ethereum. Blijkbaar een exploit in hun code.BTC100K2021 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:01:
[...]
Slechts 600 miljoen weg![]()
Wanneer gaan mensen het leren, risk & reward gaan hand in hand.
Binance Chain is dus ook niet veilig of ligt dit buiten hun schuld?
De hackers zitten al aan de dunne.
We will take legal actions and we urge the hackers to return the assets.
Lul, iedereen hier al in paniek en aan het uitleggen waarom DOT zo goed is
Oops sorry, moest Lol zijn
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
600 miljoen bitcoins van polygon zijn op ethereum gestolen. Er is gevraagd om ze terug te leggen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:15:
Morgen in de kranten:
'Hackers stelen ruim 600 miljoen aan Bitcoins.'
[Afbeelding]
Matic is inderdaad nog steeds in de plus, als ik die had zou ik toch panicsellenJedi_Pimp schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:11:
[...]
Verwijderd
We will take legal actions. We will send the decentralized police.
Please return funds. We beg you.
Als dat niet gebeurt schakelen ze Peter R. De Vries in

Ik zou zeggen gauw 600 miljoen MATIC bijprinten.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 10-08-2021 16:23 ]
Als je ze nog hebt, dan ben je zelf niet gehackt héhé!knakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Matic is inderdaad nog steeds in de plus, als ik die had zou ik toch panicsellen
De hackers zullen 'm ook wel HODLEN, prima muntje
Is geen polygon, vriend.
knakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Als dat niet gebeurt schakelen ze Peter R. De Vries in
Ik zou zeggen gauw 600 miljoen MATIC bijprinten.

Funds are not safu?Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Er is geen MATIC gestolen, maar andere coins:knakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Matic is inderdaad nog steeds in de plus, als ik die had zou ik toch panicsellen
Assets involved include $WBTC $WETH $RenBTC.
ETH:0xC8a65Fadf0e0dDAf421F28FEAb69Bf6E2E589963
We call on miners of affected blockchain and crypto exchanges to blacklist tokens coming from the above addresses. @BitGo @renBTCFinance
Assets involved include $DAI $UNI $SHIB $FEI.
ETH:0xC8a65Fadf0e0dDAf421F28FEAb69Bf6E2E589963
We call on miners of affected blockchain and crypto exchanges to blacklist tokens coming from the above addresses. @MakerDAO @Uniswap @Shibtoken @feiprotocol
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 10-08-2021 16:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Teken maar een zone van 46 tot 47k vanaf 8 februari, je ziet dat de prijs in die zone verschillende acties doet.YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:52:
[...]
Ja het is dus meer een 'psychologische' barrière om het zo te noemen? Geen indicatoren of andere belangrijke lijntjes die de TA-handelaren onder ons daar doen handelen maar een level wat vaker terugkomt en als resistance is gaan dienen?
Poly network is toch geen Polygon (Matic)? Zijn volgensmij 2 verschillende entiteiten.knakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Heeft ook verder niks met Polygon te maken.anandus schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Er is geen MATIC gestolen, maar andere coins.
Wel een blauw logo trouwens...Liberteh schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Heeft ook verder niks met Polygon te maken.

Verhip, het is inderdaad iets anders. Het helpt ook niet dat ze polygon noemen in hun tweetLiberteh schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Heeft ook verder niks met Polygon te maken.
Lekker verwarrend
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Komt omdat hun assets die gestolen zijn wel op de verschillende chains stonden. Polygon, BSC en Ethereum.anandus schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:27:
[...]
Verhip, het is inderdaad iets anders. Het helpt ook niet dat ze polygon noemen in hun tweet
Lekker verwarrend
Excuus je hebt gelijk, blijkbaar een dApp op polygon en bsc. Dat verklaart een hoop.thefox231 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Poly network is toch geen Polygon (Matic)? Zijn volgensmij 2 verschillende entiteiten.
Edit: ze zijn een bridge tussen de netwerken.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 10-08-2021 16:34 ]
Zaterdag had bitcoin een plateau op 43k, nu op 46k. Ik wacht het afronden van het bartje in wording af.
Ik ga voor een omgekeerde Bartje. Streepje naar de 49.4Joosie200 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:31:
Zaterdag had bitcoin een plateau op 43k, nu op 46k. Ik wacht het afronden van het bartje in wording af.
Verwijderd
Decentralized of defunded police?Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
waren*knakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:29:
[...]
Excuus je hebt gelijk, blijkbaar een dApp op polygon en bsc. Dat verklaart een hoop.
Edit: ze zijn een bridge tussen de netwerken.
Nog fans hier van Efinity (EFI)?
Op OKEx vanaf overmorgen staking voor 1000% APY , max 500 EFI gedurende 10 dagen. Snel verdiend dunkt me. Hopen dat de prijs ondertussen niet instort
Op OKEx vanaf overmorgen staking voor 1000% APY , max 500 EFI gedurende 10 dagen. Snel verdiend dunkt me. Hopen dat de prijs ondertussen niet instort
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 10-08-2021 16:42 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
1000% APY gaat bij jou geen alarmbelletje rinkelen?resusaapje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:41:
Nog fans hier van Efinity (EFI)?
Ok
De blockchain is ooit ook eens gehackt
Bron: https://www.apparata.nl/n...-onder-aan-een-hack-58922Bitcoin ging ooit bijna ten onder aan een hack!
De hacker creëerde vanuit het niks een enorm aantal nieuwe munten. Dit ‘voorval’ wordt nu het Value Overflow Incident genoemd. De hack werd gedaan door gebruik te maken van een maas in de code. Er werd namelijk gebruik gemaakt van een stukje code die werd gebruikt voor het controleren van Bitcoins- transacties. Deze werkte niet en hierdoor was de output zo groot dat deze overliep. Hierdoor kon de hacker miljarden Bitcoins aanmaken.
Dit.YES schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
Op de 1H toch ook al wel heel wat pogingen gedaan. Kans op een beuk terug neemt zo ook wel toe denk ik, blijkbaar een moeilijke barrière momenteel.
Gewoon ff naar 42.0k, op adem komen, iedereen en Taro hier weer in de trein stappen en dan rammen we er hem in één keer naar de 69k toe.
Het valt mij al een tijdje op, dat, als de altjes catch-up spelen, terwijl Bitcoin hapert,
er meestal een (tijdelijke?) daling volgt.
Edit: woops, loop blijkbaar weer achter...
[ Voor 3% gewijzigd door Tiepfoud op 10-08-2021 17:01 ]
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
https://twitter.com/Hsaka.../1425093301691195407?s=20
Komedie, wie gaat de hacker ook een TX sturen...
En de hacker stuurt 13.37 eth terug, geen slechte dealHexxagon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:05:
jezus man wat een showHexxagon schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:05:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jezus dit draadje kan toch geen slowchat meer genoemd worden
Algemeen vraagje van iemand die gestopt is met alles te lezen en volgen.
Het hele idee van crypto lijkt achterhaald als ik in mijn omgeving hoor dat banken afwachten om in te stappen tot wanneer bedrag x aangetikt word.De banken zouden wachten op de dip naar 25000dollar hoor ik ook.Volgens de ene is die er geweest en zijn we terug vertrokken, volgens de andere moet het ergste nog komen en gaat er in september terug een zware dip aankomen.
Wat is het algemene gevoel hier op dit forum?
Het hele idee van crypto lijkt achterhaald als ik in mijn omgeving hoor dat banken afwachten om in te stappen tot wanneer bedrag x aangetikt word.De banken zouden wachten op de dip naar 25000dollar hoor ik ook.Volgens de ene is die er geweest en zijn we terug vertrokken, volgens de andere moet het ergste nog komen en gaat er in september terug een zware dip aankomen.
Andere suggesties:Pingo76 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
Fastchat
Draadkwijt
Sloomlezenisafhakentopic
Niet teveel naar anderen luisteren, dat is het eerste wat bij mij opkomtKwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
Beleg alleen met geld wat je acceptabel vind om kwijt te raken. Je hoeft daarnaast niet alles in 1x er meteen in te stoppen, je kunt ook rustig beginnen met een gedeelte als je het risico op een crash te groot vindt.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 10-08-2021 17:11 ]
Mijn gevoel is dit https://www.newsbtc.com/n...ll-never-again-breach-1k/Kwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
ik vraag me af of je dit soort dingen echt zo goed kunt voorspellen....
Inderdaadkingmenno schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:09:
je doelt dan alleen op BTC?
Hoe hoger de BTC prijs, hoe sneller de chat en hoe meer shitcoins er tussen worden gewrongen. Wacht maar tot we in hogere 50K regionen komen.Pingo76 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
Algemeen: m00n!Kwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
m.u.v. een paar: Rekt!
Als ik het goed aanvoel:Kwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
We zitten op een cruciaal punt. Als BTC definitief volle bak door de 46k heen ramt zit er nog een vervolg van de bullrun in met een flinke eindsprint. Als de 46k niet gebroken wordt en BTC zelfs een paar flinke klappen krijgt kan het ook maar zo eens definitief gedaan zijn met de bullrun.
Belangrijkste om hierin mee te nemen is dat niemand het zeker weet en iedereen die pretendeert dat wel te doen een charlatan is.
En natuurlijk dat je het nu aan een stel schimmige figuren vraagt die onder bruggen wonen en meer kennis van memes dan van crypto hebben.
ja toen waren er soms 20 pagina's in 30min en 100 nieuwe leden per dag.......met eind resultaat een mega container vol met rektoni met extra rode tomatensaus volgens recept JaapioSluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Hoe hoger de BTC prijs, hoe sneller de chat en hoe meer shitcoins er tussen worden gewrongen. Wacht maar tot we in hogere 50K regionen komen.
Hodl je lambo to the moon!Kwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
---blablabla---.
🏎️ 🚀🌙
Ik zit er al in sinds 2017. Was groot gelover in litecoin maar om 1 of andere reden doet die alles net trager dan de andere alts. 😃 Zowel opwaarts als neerwaarts. Ging nu vooral over de discussie op werk over wel instappen of nog wachten.Nopheros schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:10:
[...]
Niet teveel naar anderen luisteren, dat is het eerste wat bij mij opkomt
Beleg alleen met geld wat je acceptabel vind om kwijt te raken. Je hoeft daarnaast niet alles in 1x er meteen in te stoppen, je kunt ook rustig beginnen met een gedeelte als je het risico op een crash te groot vindt.
Ik ben vrijdag ingestapt met voor wat alle andere posters wisselgeld is (120 euro). Leek me wel leuk om dingen te lezen op een NL cryptoforum. Maar dit is wel heel bizar...Sluw schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Hoe hoger de BTC prijs, hoe sneller de chat en hoe meer shitcoins er tussen worden gewrongen. Wacht maar tot we in hogere 50K regionen komen.
Als iemand nu nog wil instappen dan is dat een pure gok. Ik zou met een kleine bedrag instappen zodat bij een crash die persoon genoeg cash heeft om lager bij te kopen.Kwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Ik zit er al in sinds 2017. Was groot gelover in litecoin maar om 1 of andere reden doet die alles net trager dan de andere alts. 😃 Zowel opwaarts als neerwaarts. Ging nu vooral over de discussie op werk over wel instappen of nog wachten.
Alhoewel als iemand genoeg tijd heeft (+/- 10 jaar) nu misschien wel een prima instap moment is.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 10-08-2021 17:21 ]
LOLKwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:08:
Crypto en defi is baanbrekend. Het zijn dezelfde mensen die zeiden dat internet en surfen op je WEB niet kon
Ja dat klopt, dat betekent elite ookknakworst schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
En de hacker stuurt 13.37 eth terug, geen slechte deal
die mensen die roepen dat ze wachten op 25k zijn al lang zelf op de trein gestapt.........op 65kKwikbolojabi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Ik zit er al in sinds 2017. Was groot gelover in litecoin maar om 1 of andere reden doet die alles net trager dan de andere alts. 😃 Zowel opwaarts als neerwaarts. Ging nu vooral over de discussie op werk over wel instappen of nog wachten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!