Elect a clown, expect a circus.
Tja het is wel een van de betere opties, heeft vaak genoeg gewerkt dit toernooitweakduke schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:27:
Ja Engeland op 1 goal gaan vertrouwen dat is riskant. Mooie klutsgoal en de wedstrijd staat gelijk
Regen
Kolonisten die zich tot op de dag van vandaag nog superieur voelen, maar irrelevant zijn
17.000ste wedstrijd in Engeland dit EK.
Kom op Romeinen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Krijg trek in pizza.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
★ What does that mean? ★
Met ananas?hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:29:
Italianen zijn opeens wakker...
Krijg trek in pizza.
Afwachten wat de Engelse coach gaat doen. Ik zou Saka erin gooien, maar denk dat hij wacht op de verlenging of als ze achterkomen.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:28:
En nu hopen op een mooi half uur met twee teams die er voor gaan, dan maakt het me niks uit wie er wint
Overigens zie ik Engeland niet de finale winnen als ze dit verliezen.
Edit: daar komt Saka al.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 11-07-2021 22:30 ]
Met Pickford is dat op zich geen heel slecht idee.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:29:
Mja als je altijd op doel schiet zal je ook wel vaak raak schieten zal die Chieso zijn stretegie zijn.
⏩ PVOutput☀️
Saka komt er in as we speak.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:30:
[...]
Afwachten wat de Engelse coach gaat doen. Ik zou Saka erin gooien, maar denk dat hij wacht op de verlenging of als ze achterkomen.
LOLHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:30:
[...]
Afwachten wat de Engelse coach gaat doen. Ik zou Saka erin gooien, maar denk dat hij wacht op de verlenging of als ze achterkomen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met Gammon...
Jij hebt een direct lijntje?HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:30:
[...]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Er moet een -1 knop op dit forum komen.
★ What does that mean? ★
Nee. Hadden eerste 20-30 minuten het al af kunnen/moeten maken toen Italië achterin echt een gatenkaas wasSlasher schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:28:
Nou kijken of engeland echt kampioenswaardig is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vreemd, Southgate wisselt een kwartier te vroeg.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:30:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Deze keer wel doorzienSlasher schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Kane gaat (weer) liggen
Parmigiano, veel beterdr.lowtune schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Nu wachten tot Kuipers de Engelsen/Sterling nog een penalty geeft. Die willen natuurlijk toch iets terug hebben in ruil voor die pallet Cheddar…
Volgende week in de aanbieding bij de Jumbo?dr.lowtune schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Nu wachten tot Kuipers de Engelsen/Sterling nog een penalty geeft. Die willen natuurlijk toch iets terug hebben in ruil voor die pallet Cheddar…
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Heeft Sterling ooit iets anders gedaan? Overgewaardeerd renpaard.dcell schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Logische wissel zeg. Mount en Sterling spelen een brakke pot…..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zeg kuipers maak je onsterfelijk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is geen Ronaldo, hij kan beter acteren.
Weg
Als je zo gigantisch veel toneel speelt weet de scheids het op een gegeven moment ook niet meer...OssieW schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Eerlijk is eerlijk, dat vond ik wel een foul op Kane en de scheids fluit niet.
Dat en het ongelofelijke gedrocht wat de PL is geworden. Nou wil ik niet zeggen dat de Serie A en Primera Division niet commercieel zijn, maar de PL is nog een graadje erger.dindr schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:29:
Heerlijk, waarom gunnen we Engelsen niets.
Regen
Kolonisten die zich tot op de dag van vandaag nog superieur voelen, maar irrelevant zijn
17.000ste wedstrijd in Engeland dit EK.
Kom op Romeinen!
Dat krijg je van dat eindeloze geduikel. Op een gegeven moment heb je dat "voordeel van de twijfel" niet meer.OssieW schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Eerlijk is eerlijk, dat vond ik wel een foul op Kane en de scheids fluit niet.
Een Robbentje.
Hij had in de eerdere potten natuurlijk wel belangrijke goals gemaakt maar over het algemeen is hij vooral goed in kansen missen.Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Heeft Sterling ooit iets anders gedaan? Overgewaardeerd renpaard.
Een Depay?Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Weg
Ik weet het niet hoor, maar als Kuipers levend van dat eiland af wilt..?v8power67 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
Ergens zou het wel karma zijn als Italianen nu een onterechte penal krijgen en ze winnen zoals engelsen tegen Denemarken.
Ik zeg kuipers maak je onsterfelijk
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat Italia nu doordrukt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het is ook de minst risicovolle wissel. Dacht dat Mount en Sterling wel penalties kunnen nemen, dat zou ook wel in zijn hoofd zitten.dcell schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:31:
Logische wissel zeg. Mount en Sterling spelen een brakke pot en Trippier wordt gewisseld …..
Het wordt nog erger trouwens.. die Henderson is ook geen geweldenaar.
[ Voor 92% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 23:09 ]
Engeland heeft toch veel beters op de bank zitten.
Kan ik me met Robben nog wel herinneren. Gaat elke keer liggen waardoor ie zichzelf de kans ontneemt en die ene keer dat ie dan neergehaald wordt wordt er niet gefloten.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Als je zo gigantisch veel toneel speelt weet de scheids het op een gegeven moment ook niet meer...
Hij doet een mooie Schwalbe, handige troef voor als het het de Engelsen te heet onder de voeten wordt.Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Hij had m moeten koppenMiki schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:34:
Met iets meer rust had die kans erin gekund, zonde.
Als verdediger zou ik ook denken "als je me toch elke keer naait dan ga ik je gewoon echt trappen.".armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:34:
[...]
Kan ik me met Robben nog wel herinneren. Gaat elke keer liggen waardoor ie zichzelf de kans ontneemt en die ene keer dat ie dan neergehaald wordt wordt er niet gefloten.
★ What does that mean? ★
[ Voor 100% gewijzigd door Thomas op 11-07-2021 22:35 ]
Koppen maar ook op de binnenkant van je voet laten vallen. Door de stuit gaat die bal al naar voren.
[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 11-07-2021 22:36 ]
Zo te zien, zit jij op je gemak!
Sowieso zijn de Engelse erg goed in hun eigen spelers overschatten. Er zit genoeg talent en kwaliteit in het elftal, maar zo'n Sterling wordt gezien als de Mbappe van de PL.Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Tomorrow is not today!
Geef Oranje ook zo'n De Boer...dawg schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:34:
Southgate is de Engelse De Boer.
De EK-finale hebben we sinds 1988 niet meer gehaald. Wat was dat een mooi feestje.
Klopt en Italië lijkt herboren. Het combineert weer naar hartelust en durft steekballetjes door het midden.Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:36:
Engeland in de touwen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
⏩ PVOutput☀️
Of twee wedstrijden zonder publiek, dat zal ze leren!armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:37:
Britten hopen natuurlijk op strafschoppen. De laserpennen zijn al uitgedeeld want het levert je maar 30k boete op. Dat heb je in een half uurtje winst van de Brexit alweer terug verdiend.
2 maar? 20HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Of twee wedstrijden zonder publiek, dat zal ze leren!
Insigne is trouwens beduidend beter gaan spelen sinds ie centraal staat.
Zond het Brits publiek is iedereen blij meeHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Herinner ik me nog als de dag van gisteren. Was toen 10 jaar en bij elk doelpunt de hele straat naar buiten. Mooi was dat!hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:37:
[...]
Geef Oranje ook zo'n De Boer...
De EK-finale hebben we sinds 1988 niet meer gehaald. Wat was dat een mooi feestje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ken een ploegje dat daar nog wat van kan leren.Spotmatic schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:38:
Deze ommezwaai van Italië had ik niet meer verwacht.
Denk dat dat sowieso wel gaat gebeuren, met de delta variantHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Werkt echt, zelf gezien.
★ What does that mean? ★
Hij grijpt naar z'n enkel...carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:40:
Hahaha, wat een toneel, om zo naar je hoofd te pakken.
Lijkt alsof ie er af moet?carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:40:
Hahaha, wat een toneel, om zo naar je hoofd te pakken.
Niet Kane?prOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:41:
Chiesa krijgt de Stervende Zwaan Award vanavond
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Hij landde gewoon verkeerd, kan gebeuren toch?prOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:41:
Chiesa krijgt de Stervende Zwaan Award vanavond
En vlak erna maakte Saka een veel mooiere duikeling waar Kuipers wel weer in trapte
[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 11-07-2021 22:42 ]
Het gekke is, onder Koeman konden we dat ook. Ik kan me nog een 2-2 tegen Duitsland herinneren waarin we op z’n Duits de 2-2 maakte in de laatste minuut. Van Dijk was toen onze Duitser.Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:39:
[...]
Ken een ploegje dat daar nog wat van kan leren.