If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch niet..prOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:41:
Chiesa krijgt de Stervende Zwaan Award vanavond
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan gaan de Engelsen eraan.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:38:
Verlengen is sowieso in het voordeel van de engelsen.. mijns inziens conditioneel beter.
Engeland heeft precies 1 helft kunnen vechten voor wat het waard is. Dat was de eerste helft van deze wedstrijd. Italianen zijn normaal gesproken veel geslepener in het spelletje.
Ja, bijzonder
Of toch wel.
⏩ PVOutput☀️
Maar niet helemaal optimaal denk ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Toch wel
Als ze het zelf niet doen, zouden we ze er uit moeten gooien. 😂Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:44:
Ben benieuwd of Engeland bij een eventueel verlies uit de UEFA stapt. Verwacht sowieso een referendum.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als ze eruit stappen kunnen ze veel meer prijzen behalen dan ze nu, onder het juk van de authoritaire EU kunnen. En dan, a la hun grote broer, maken ze gewoon hun eigen World Series Football league met hunzelf.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:44:
Ben benieuwd of Engeland bij een eventueel verlies uit de UEFA stapt. Verwacht sowieso een referendum.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Foden was niet zo geweldig tot nu toe. Rashford en Grealish is te veel risico. Denk dan eerder Sancho erin voor Sterling.poor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:45:
Foden, Rashford, Grealish, Sancho..
Kom op wissel ff
Is er iets van een een scriptje te vinden die automatisch berichten laadt, i.p.v. dat ik elke keer op het "Er zijn x nieuwe reacties geplaatst" moet drukken? Zou behoorlijk handig zijn voor dit soort draadjes
Het hoeft niet waardig.Yarisken schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:46:
Verlengingen dan wint Engeland. De Italianen kunnen max 90 minuten deftig mee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
...
@JeroenTheStig heeft dan wel weer een punt
[ Voor 25% gewijzigd door armageddon_2k1 op 11-07-2021 22:48 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dat boe geroep is echt wel van niveau bij die Engelsen idd. Waardeloos.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:47:
Zucht. Pijnhoop in Engeland. Publiek zonder kaartjes, boe geroep, streaker op het veld die aangemoedigd word.
omdat je zulke losers geen aandacht geeftNew Yorker schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:48:
Waarom mogen we niet zien..
...
Geen idee. Misschien zelf iets knutselen. Of in het CSS snippet zoekendanslo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:47:
offtopic:
Is er iets van een een scriptje te vinden die automatisch berichten laadt, i.p.v. dat ik elke keer op het "Er zijn x nieuwe reacties geplaatst" moet drukken? Zou behoorlijk handig zijn voor dit soort draadjes
Tomorrow is not today!
Hij had een wit shirt aanmavaros schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
Hebben jullie die losgeslagen hooligan op beeld? Hier op mijn TV was ie onzichtbaar.
Voetbal is vermaak. Ik wil vermaakt worden, ook door streakers!
Niet altijd handig, nu heb je toch iets meer controle. Je kunt dit denk ik wel zelf maken, gewoon luisteren op het event of element en dan onclick uitvoeren gok ik zo.danslo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:47:
offtopic:
Ook constant met die bips naar achter zoekend naar contact om te gaan liggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die streaker? Is ie nu zo desperate voor aandacht?
Vroegah had je golden goal en sudden death.Sydney08 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
Weer zo'n rotverlenging straks pff
Nouja, iemand in ieder geval.. dit schiet niet opHollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:47:
[...]
Foden was niet zo geweldig tot nu toe. Rashford en Grealish is te veel risico. Denk dan eerder Sancho erin voor Sterling.

Je ziet bij beide teams de wil om dit nog ff af te maken. Als er een moment is dat het nog kan gebeuren is het nu, ze laten nu steken vallenSydney08 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
Weer zo'n rotverlenging straks pff
Die engelsen zijn echt spierwit he
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als ik die Italianen zo zie tikken vinden ze een verlenging best.Yarisken schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:46:
Verlengingen dan wint Engeland. De Italianen kunnen max 90 minuten deftig mee.
★ What does that mean? ★
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat is mis met Saka? Hij was een van de beste in de vorige wedstrijden. Of ben je van een andere Londense club fan?Chelseamarre123 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
Sancho, Grealish, Rashford,.. en dan breng je die f*cking Saka.
Edit: ja dus.
6 minuten is ook echt de max volgens mij.AW_Bos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
Zes minuten erbij!
Ja, 30 minuten anti voetbal en dan alsnog pingels ook...
Ook nog even silver goal gehad. Uitspelen van alleen de eerste helft van de verlenging.
Voor mij doen streaksters het maar hé, ik oordeel nietprOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Ik wil vermaakt worden, ook door streakers!
...
Zie je Pickford iets stoppen?Matis schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
[...]
Ja, 30 minuten anti voetbal en dan alsnog pingels ook...
Net als die Ajax speler met z'n kippekontje? Anita?Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:50:
Sterling rent veel maar wat speelt die kerel slecht zeg....
⏩ PVOutput☀️
Klopt ja, dat was dan in ieder geval een mooie tussenoplossingDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
[...]
Ook nog even silver goal gehad. Uitspelen van alleen de eerste helft van de verlenging.
En valt, en huilt, en en enLuxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
Sterling maakt ze helemaal gek. Alleen jammer dat hij teveel door dribbelt..
Als de Engelsen in de laatste minuut van de verlenging scoren dan hebben ze morgen 50.000 positieve corona tests...Thomas schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
Valt mee, 6 minuten, wel genoeg om nog voor een goal te zorgen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En meteen valt als er iemand in de buurt komtLuxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
Sterling maakt ze helemaal gek. Alleen jammer dat hij teveel door dribbelt..
Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:50:
Sterling rent veel maar wat speelt die kerel slecht zeg....
Tja, doen de Italianen ook graag hoor..
...
Hun probleem tochhoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:52:
[...]
Als de Engelsen in de laatste minuut van de verlenging scoren dan hebben ze morgen 50.000 positieve corona tests...

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Haha precies, die liep ook als een eend zo te waggelenQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:52:
[...]
Net als die Ajax speler met z'n kippekontje? Anita?

⏩ PVOutput☀️
Ja, hoogst merkwaardigGunner schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:52:
Apart om die ‘Seats blocked’ te zien in een voor de rest vol stadion.
...
Ja maar dat was een ander niveau, Saka laat niks zien vanavond en is gewoon de minste van die ik opnoemde.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:51:
[...]
Wat is mis met Saka? Hij was een van de beste in de vorige wedstrijden. Of ben je van een andere Londense club fan?
Edit: ja dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
YupMaarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:54:
Net de magnetron aangeslingerd voor een magnetronlasagne. Zal ik er ananas op doen of niet?
Verwijderd
Mike Obiku disagreesGrindtegel schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:52:
golden goal is het slechtste idee ever verzonnen in het voetbal
Krijg flashbacks naar de groepsfaseQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:53:
Als 't verlenging wordt, mooie reden om de frituur nog ff aan te slingeren voor wat bitterballen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Goor!Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:54:
Net de magnetron aangeslingerd voor een magnetronlasagne. Zal ik er ananas op doen of niet?
Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:54:
⏩ PVOutput☀️