Ik ga mijn PC aanzwengelen en af en toe met een oog eens naar de tv kijken.....
Ze zeggen wel eens dat het pond sterling moet rollen ..Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:16:
Sterling kan goed rollen
Die jochie in het publiek heeft wel hele langen armen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zit wel wat in, maar goed, dan zijn wel de beladen duels doorgaans. De gemiddelde wedstrijd zie je dat soort zaken niet, maar goed, verder wel eens. Dat soort shit zie je ook in NL af en toe en Europees zeker, dus ja...mavaros schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:14:
[...]
In de eredivisie gebeurt het ook hoor. Het sisgeluid is alom bekend als Ajax ergens op bezoek komt.
Maar dat maakt niks uit. We weten niet beter, dan dat er door suppoerters de meest afschuwelijke zaken worden geroepen. Het hoort bij voetbal.
Wil je dat niet, dan moet je fan van het korfbal worden. En zelfs dan heb je opstandige supporters tussen het kijkvolk.
Je zou haast denken en vervolgens na het EK kansloos eraf gaan tegen niet noemenswaardige landen in de WK kwalificatie.
Alleen speelden we niet de sterren van de hemelDracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:17:
Lijkt wel EK 2008. NL speelde sterren van de hemel maar verloren toen het om de knikkers ging.
Nu Italie die het niet waar kan maken.
Het is uit FOMO dat ik dit kijk, maar ik heb meer plezier bij de tandarts en dat is nog nuttig ook.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Italië nu wel vaker bij de Engelse 16m
I have no special talent. I am only passionately curious.
Volgens mij hebben sommigen de laatste 20 minuten van België - Italië gemist, met 1 en al toneelspel, aanstellerij en tijdrekken was van de Italianen. Dat was zo onsportief dat ik hoopte dat Italié niet verder zou komen dan dat. Als je toch zo sneu voetbalt, dan mag je niet klagen als een ander dat zelfde doet. Vandaar grappig hoe de supporters van Italië hier zo klagen.
[ Voor 200% gewijzigd door Luxicon op 11-07-2021 22:20 ]
...
Schijnt dat alle spelers van Engeland hun geld geven aan de gezondheidszorg. Daar kunnen onze spelers inderdaad nog wat van leren.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:03:
[...]
hahaha onze mislukte spelers zitten allang op vakantie, enige wat hun boeit is het geld wat binnen komt.
Engelsen spelen niet veel anders, alleen de Italianen kunnen er niet mee omgaan, wellicht gebrek aan kwaliteit of tactiek of beiden.Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:15:
Het is triest dat dit lompe voetbal blijkbaar mogelijk goed genoeg is om de titel te winnen. Vraag me af waar dat opeens vandaan komt.
Verkeerde EK? Vergis ik mij?Deadsy schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:18:
[...]
Alleen speelden we niet de sterren van de hemel
Nee NL speelde top in de poulewedstrijden daarna prut.
Achteraf had Spanje beter tegen dit Engeland kunnen ballen. De Italianen lijken niet onder de druk uit te kunnen voetballen.
Als ik zo naar dat publiek kijk en luister begrijp ik de investering.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:19:
[...]
Schijnt dat alle spelers van Engeland hun geld geven aan de gezondheidszorg. Daar kunnen onze spelers inderdaad nog wat van leren.
Snoeks heeft de ogen ook even niet goed zitten.
Handsbal Emerson nadat die bal op de borst aannam kwam die tegen zonder onder arm.
Handsbal Emerson nadat die bal op de borst aannam kwam die tegen zonder onder arm.
[ Voor 47% gewijzigd door Hupske op 11-07-2021 22:21 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heuh??? Maar de Brexit zou er toch voor zorgen dat er 350 million pond per week bespaard zou worden én dat de NHS ermee betaald zou worden???? Was dat dan een leugen?HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:19:
[...]
Schijnt dat alle spelers van Engeland hun geld geven aan de gezondheidszorg. Daar kunnen onze spelers inderdaad nog wat van leren.
Handsbal, was erg goed gezien.danslo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
Wat gebeurde er? Zag geen overtreding.
Frank heeft wel een brilletje nodig
Hij ging via z'n borst op z'n arm.danslo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
Wat gebeurde er? Zag geen overtreding.
En dat is nieuw?Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
Ik ook denk ik, maar zit langzamerhand weg te dommelen...ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
Het is in ieder geval geen veldslag finale.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die Engelsen zien er een beetje versleten uit.
Misschien iets teveel met krachten gesmeten.
Misschien iets teveel met krachten gesmeten.
★ What does that mean? ★
Inderdaad ik begreep van Stevie Wonder dat het hands wasricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
De echte voetballers komen in het hele spel niet voor, Mount zie je ook helemaal niets van deze finale
Eindelijk een beetje reuring
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Goede redding hoor, staat er dan toch.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nette save van Pickford.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een achterlijk slechte pass ook weer de 16 in…
Zou mooi zijn als Engeland zo scoort.
...
Je gaat me niet vertellen dat dit 0-1 eindigt
Wat een EK finale, super matig als het zo moet eindigen...

Je moet er toch niet aan denken dat Oranje in deze finale gestaan had, dan maar sterven in schoonheid...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nog een half uur voor wat vuurwerk. Italië moet op gegeven moment ook allin gaan.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:23:
Je gaat me niet vertellen dat dit 0-1 eindigt![]()
⏩ PVOutput☀️
als die bal erin was gegaan dan had je een hele andere wedstrijd gehad
Het is ontzettend jammer en stom dat de Brexit erdoorheen is gekomen. Mensen moeten vooral op populistische partijen stemmen, zal geen namen noemen.armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:20:
[...]
Heuh??? Maar de Brexit zou er toch voor zorgen dat er 350 million pond per week bespaard zou worden én dat de NHS ermee betaald zou worden???? Was dat dan een leugen?
Maar goed, dat is allemaal offtopic. Feit is gewoon dat ze voor hun land spelen en ze al genoeg/te veel verdienen bij hun clubs.
HAHA, schoonheid zegt ie😁🤔hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:23:
Je moet er toch niet aan denken dat Oranje in deze finale gestaan had, dan maar sterven in schoonheid...
Zoals een italiaanse kok op de Engelse breakfast show ooit eens zei:Deadsy schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:23:
als die bal erin was gegaan dan had je een hele andere wedstrijd gehad
Als mijn oma wielen had dan was ze een fiets.
★ What does that mean? ★
If you add bacon it’ll be like a British carbonaraMrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Zoals een italiaanse kok op de Engelse breakfast show ooit eens zei:
Brazilië - Argentinië ook vannacht.. dat was een fel bevochten wedstrijd.. zelfs Messi dook op tegenstanders om ze af te stoppen.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:23:
...
Bijzonder trouwens dan ze daar geen Covid hebben, of werkt testen voor toegang daar wel? 
It's coming home...
It's coming home...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Chiesa toch wel fijne speler. Beste speler van de avond.
Zo zijn finales nou eenmaal. Vaak de meest matige wedstrijden van een toernooi.oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:23:
Yes yes yes.
Jajaka
En het is weer een wedstrijd!!! Hoppaaa
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Elect a clown, expect a circus.
JA.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ITS COMING SOMEWHERE BETWEEN HOME AND ROME
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En VAR kom er maar in.
⏩ PVOutput☀️
Er op en nu er over!!
Telt die?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Frommel goal, maar hij telt
FUCK YEAH!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wachten op de VAR.. ik doe tegenwoordig afwachtend juichen.
YouTube: Gino D'Acampo "If my Grandmother had wheels she would have been a bi...MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Zoals een italiaanse kok op de Engelse breakfast show ooit eens zei:

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
1-1!
BAM!!!
italië gaat los!
BAM!!!
italië gaat los!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hahaha die Pickford. Wat een koekenbakker.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja Engeland op 1 goal gaan vertrouwen dat is riskant. Mooie klutsgoal en de wedstrijd staat gelijk
Ojee, de wedstrijd gaat nu pas echt beginnen.
Nee dit is volledig legitiem, yeah!
⏩ PVOutput☀️
Beetje jammer dat jullie 30 seconden voor liepen.
Goed voor de wedstrijd. Nu moeten ze beiden tenminste.
Goed voor de wedstrijd. Nu moeten ze beiden tenminste.
Nu gaat het een schoppartij worden denk ik
Zag er niet lekker uit iddHupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:27:
Hahaha die Pickford. Wat een koekenbakker.
Elect a clown, expect a circus.
Wat een chaotische goal.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Pickford schakelt zichzelf ook bijna uit met zijn hoofd tegen de paal.
Precies, Engeland valt keihard weg. Zie je elke keer eind van de pot verzwakken ze altijd!tweakduke schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:27:
Ja Engeland op 1 goal gaan vertrouwen dat is riskant. Mooie klutsgoal en de wedstrijd staat gelijk
Wat zijn die Britse supporters ook zonder uitzondering ongelooflijk… “eilandig” om te zien.
VAR CHECK, ben je al klaar? JAAAAAAAAAAA
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Erop en erover nu!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Toch maar weer even op de bank gaan liggen
En nu hopen op een mooi half uur met twee teams die er voor gaan, dan maakt het me niks uit wie er wint
Dat is inderdaad Pickford. Goed keeper, maar altijd wel kansen op één foutje met grote gevolgen.