België top?HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Ben je serieus? Ik heb Spanje toch echt verschrikkelijk voetbal zien spelen. De andere waren buiten België misschien, ook niet top.
Geen Spinazzola heMalfunctions schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:40:
De veldbezetting van Italië klopt niet. Elke keer te weinig man voorin, en toch staat het achterin ook niet goed.
Zie boven, normaal kan Insigne naar binnen trekken en #10 spelen
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 11-07-2021 22:01 ]
Verwijderd
Ja, vind ik wel. Maar ben verder ook maar een kijker met een mening. Vind het voetbal van Engeland slaapverwekkend. Italië heb ik goed combinerend voetbal zien spelen in sommige wedstrijden.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Ben je serieus? Ik heb Spanje toch echt verschrikkelijk voetbal zien spelen. De andere waren buiten België misschien, ook niet top.
Misschien heb ik meer met teams die soms een 9 scoren en dan weer een 4, zoals Italië nu. Engeland wint het EK met een constante 6,5.
https://twitter.com/RaveFootage/status/1414261099696898059
Check die gast met z'n oranje hesje onderin, die moet blijkbaar wat frustratie kwijt?
Check die gast met z'n oranje hesje onderin, die moet blijkbaar wat frustratie kwijt?
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 11-07-2021 22:00 ]
Italië moet na de rust met een ander plan gaan komen, het is nu vechten tegen de bierkaai. Maar hoe breng je die gasten off guard? Moe spelen is wellicht een optie.
Als er een foutje komt dan komt ie van PickfordVerwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Ik wel hoor.. 1 momentje, dood spel moment, foutje van Maguire, en het is 1-1.
Excuses.
[ Voor 94% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 22:56 ]
Vind tot nu toe Engeland gevaarlijker en ook beter.
Rice en Phillips heersen echt op dat middenveld, fysieke beesten.
Komt ie nu mee.....Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:00:
En hoop voor Nederland, je hoeft niet het beste team te zijn om het EK te winnen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Italië had helaas wat moeite met de inzakkende Kane, en dat werd dan ook direct een doelpunt. Dat halve druk zetten van Engeland maakt de opbouw ook wat onzeker, maar zeker in het 2e gedeelte van de eerste helft kwamen Verratti en Barella beter en vaker aan de bal waarna een lange rondo begon.
Het is jammer dat Italië een echte voetballer mist in de spits, daar had je nu meer aangehad dan Immobile. Zoals Tadic speelde in de CL toen het goed ging, die rol zou handig zijn nu.
Verder merk je dat Emerson toch echt Italië slechter maakt. Om over de flanken goed door te komen komt Isigne te vaak aan de buitenkant terecht, terwijl je die meer naar binnen zou willen zien.
Ik weet niet heel goed wat ik zou doen als ik Mancini was. Wellicht iets feller de duels in, Kuipers laat veel toe en Engeland lijkt dat vreemd genoeg lastig te vinden. Misschien Chiesa iets meer een vrije rol geven en Berardi of Bernadeschi erbij, maar ik denk eigenlijk niet dat ie Immobile eraf haalt en dan weet ik niet goed wie ik er anders af zou halen. Of iets meer risico op de linker flank en dan Insigne iets centraler?
Het is jammer dat Italië een echte voetballer mist in de spits, daar had je nu meer aangehad dan Immobile. Zoals Tadic speelde in de CL toen het goed ging, die rol zou handig zijn nu.
Verder merk je dat Emerson toch echt Italië slechter maakt. Om over de flanken goed door te komen komt Isigne te vaak aan de buitenkant terecht, terwijl je die meer naar binnen zou willen zien.
Ik weet niet heel goed wat ik zou doen als ik Mancini was. Wellicht iets feller de duels in, Kuipers laat veel toe en Engeland lijkt dat vreemd genoeg lastig te vinden. Misschien Chiesa iets meer een vrije rol geven en Berardi of Bernadeschi erbij, maar ik denk eigenlijk niet dat ie Immobile eraf haalt en dan weet ik niet goed wie ik er anders af zou halen. Of iets meer risico op de linker flank en dan Insigne iets centraler?
Als neutrale supporter is het zeer irritant, maar ik denk dat het bij onze clubteams/supporters er niet zoveel anders aan toe gaat? Alleen dan is het waarschijnlijk een geweldige sfeer en boost.Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:55:
Engeland is echt een stuk beter, dat kan ik niet ontkennen. Terwijl de Italianen vér ondermaats spelen.
Hopelijk kunnen de Italianen zich herpakken straks want dit lijkt nergens op.
Sidenote: wat een gigantisch onsportieve k#tsupporters hebben die Engelsen zeg, bah.
-
[ Voor 26% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 22:54 ]
Engeland probeert eerst hoog druk te zetten maar zodra dat niet lukt parkeren ze ook gelijk de bus.autje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:54:
Tot nu toe is het allemaal maar vrij matig, van beide zijden. Ik heb wel het idee dat Italië het iets meer probeert.
Moe spelen of een beetje frustreren. Fel in de duels, zelf soms even iets overdrevener vallen. Actief reageren bij tijdrekken en bij ballen wegtrappen. En verder snel rondspelen en tactisch ook wel wat aanpassen…Maar wat? Lastig hoor.Exorcist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:59:
Italië moet na de rust met een ander plan gaan komen, het is nu vechten tegen de bierkaai. Maar hoe breng je die gasten off guard? Moe spelen is wellicht een optie.
Hup Italia!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hop hop, gas er op!
47e minuut 1-1
47e minuut 1-1
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
In de eredivisie gebeurt dit nauwelijks en áls het al gebeurt valt het echt niet onder de noemer "geweldige sfeer en boost".Snowdog schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:03:
[...]
Als neutrale supporter is het zeer irritant, maar ik denk dat het bij onze clubteams/supporters er niet zoveel anders aan toe gaat? Alleen dan is het waarschijnlijk een geweldige sfeer en boost.
De Engelsen zijn niet zo erg als de Turken maar ze zijn een goede tweede.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze lieten net bij de Belg die actie van Chiesa nog even zien, maar volgens mij was dat toch echt natrappen van Rice daar.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
CO² neutraal uiteraard.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hmm, toch niet voor tijdrekken.
Gut gut gut, die Kane. Altijd van die doodskreten ook.
Mompelt iets met Griekenland.Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:00:
En hoop voor Nederland, je hoeft niet het beste team te zijn om het EK te winnen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat was er wel 1 volgens mij.
Nee, toch niet.
Nee, toch niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Malfunctions op 11-07-2021 22:09 ]
En weer liggen Sterling.
Daar moet Italiaans bloed in zittenDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:08:
Gut gut gut, die Kane. Altijd van die doodskreten ook.
Engeland die high pressure spelen zodat Italie niet kan opbouwen vanaf de eigen helft is slim. Ze lijken goed bij Spanje te hebben afgekeken. Als Engeland dit weet vol te houden met mogelijk nog een vlotte 2e goal is het gedaan.
Italië lijkt ala Nederland geen potten te kunnen breken. Net alsof Engeland ala Tsjechië ze overrompeld.
Italië lijkt ala Nederland geen potten te kunnen breken. Net alsof Engeland ala Tsjechië ze overrompeld.
In de Eredivisie niet nee, maar als er Europees wordt gespeeld, dan gebeurd dat uitfluiten etc net zo goed wel.Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:06:
[...]
In de eredivisie gebeurt dit nauwelijks en áls het al gebeurt valt het echt niet onder de noemer "geweldige sfeer en boost".
De Engelsen zijn niet zo erg als de Turken maar ze zijn een goede tweede.
Deze keer was er meer contact dan afgelopen wedstrijd...Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:08:
Hij ligt weer
Gezien je eerdere commentaar, blij dat jij niet fluitMalfunctions schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:08:
Dat was er wel 1 volgens mij.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit dus
Veel belovende plek.
Trollen mag je achterwege laten
[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 11-07-2021 22:41 ]
Ja, maar nu nog wel even er in tikkenHupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:10:
Veel belovende plek.
Terechte vrije trap. Geen geel?
⏩ PVOutput☀️
Forza Italië hop 1-1 uit de vrije trap. Dan wordt het nog een interessante pot voor de neutrale kijker.
Jaag die bal in de winkelhaak.
Check m'n commentaar na de herhaling ffricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:09:
[...]
Gezien je eerdere commentaar, blij dat jij niet fluit

Keeper heeft wel mooi bloempot kapsel.
⏩ PVOutput☀️
Bal kwam ik de richting, maar niet eens op doel
Hoeveel van die Britten in het stadion zullen te dronken zijn om überhaupt iets mee te krijgen?
Wou net zeggen, verdien je zoveel geld loop je met gordijnen op je hoofd.Quad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:11:
Nee, die andere engelsen zien er uit als fotomodellenQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:11:
Nouja, bij dat soort ballen is het meestal als ie op doel is, dan zittie ook. Kan je hem niet kwalijk nemen imo. Moet toch voor de kruising gaan.Matis schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:11:
Bal kwam ik de richting, maar niet eens op doel
Allemaal, daar zijn ze op getest voor ze naar binnen mochten.Tuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:11:
Hoeveel van die Britten in het stadion zullen te dronken zijn om überhaupt iets mee te krijgen?
Vergeet Portugal - Nederland niet in 2006.Dracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:12:
Heb leukere potjes gezien dit EK
Dat was komedie
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Een mooiere voetbalavond zoals Kroatië Spanje en Frankrijk Zwitserland ga je de komende jaren niet meer krijgen.Dracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:12:
⏩ PVOutput☀️
Richting de hoekvlag...
[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 11-07-2021 22:13 ]
ZwitserlandDracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:12:

Lol @ Mario en Pizza in het publiek
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het gaat er ook om deze wedstrijd, niet de vorige wedstrijden.. Daarnaast niet echt eens. Engeland heeft een sterk elftal en speelt heel prima dit EK. Italië zie ik vooral veel de bus parkeren, ben blij ze nu moeten komen.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
Het is toch bijzonder dat toernooivoetbal. England gaat het EK winnen als Italië zo blijft spelen. Zoveel landen gezien die beter voetballen dan dit Engeland.
Spanje, België, Duitsland, Portugal...
...
linksbuiten van Italie moet altijd naar binnen met zijn rechterbeen.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 11-07-2021 22:14 ]
★ What does that mean? ★
Auwww!! Word hier geraakt door die bal van Insigne
Daarmee houd het op haha. De bal aan de voet houden is een groot probleem voor hem. Of de bal gaat de tribune in of hij speelt hem te ver voor zich uit.Dracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:13:
Die Walker is ook een beest. Die rent als een Cheeta en beukt als een beer
Jezus wat een treurnis. Is dit voetbal van het hoogste Europese niveau?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dat was bij NL niet anders destijds met Robben op rechts.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:13:
linksbuiten van Italie moet altijd naar binnen met zijn rechterbeen.
In de eredivisie gebeurt het ook hoor. Het sisgeluid is alom bekend als Ajax ergens op bezoek komt.Snowdog schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:09:
[...]
In de Eredivisie niet nee, maar als er Europees wordt gespeeld, dan gebeurd dat uitfluiten etc net zo goed wel.
Maar dat maakt niks uit. We weten niet beter, dan dat er door suppoerters de meest afschuwelijke zaken worden geroepen. Het hoort bij voetbal.
Wil je dat niet, dan moet je fan van het korfbal worden. En zelfs dan heb je opstandige supporters tussen het kijkvolk.
Het is triest dat dit lompe voetbal blijkbaar mogelijk goed genoeg is om de titel te winnen. Vraag me af waar dat opeens vandaan komt.
De Copa was technisch ook niet heel geweldig hoor, maar veel strijd en toneelspel.
...
Ja.. maar dat was Robben.Exorcist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Dat was bij NL niet anders destijds met Robben op rechts.
★ What does that mean? ★
Verschrikkelijk toch hoe Kuipers in het geduikel van Sterling trapt
Hij raakt m niet eens… specsavers voor blinde Bjorn?
Lol. Wat een achterlijk argument.mavaros schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Maar dat maakt niks uit. We weten niet beter, dan dat er door suppoerters de meest afschuwelijke zaken worden geroepen. Het hoort bij voetbal.
De inspiratie was Griekenland toch?Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:15:
Het is triest dat dit lompe voetbal blijkbaar mogelijk goed genoeg is om de titel te winnen. Vraag me af waar dat opeens vandaan komt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar is het dan ook een finale voor. Engeland wil geen counters van der snelle Italianen en ik geef ze geen ongelijk.Dracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:12:
Net zoals z’n voorganger Makkelie btwJeroenTheStig schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:15:
Verschrikkelijk toch hoe Kuipers in het geduikel van Sterling trapt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De VAR zat net in bad...Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:16:
Sterling kan goed rollen
Kunnen ze geel voor omrollen invoeren? Zulke krachten komen niet vrij dat dat nodig is. Lijkt me dus per definitie een schwalbe.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zitten die Britten nog steeds op 1 schot op doel na 55 minuten?….
Die fucking Sterling echt. Ben benieuwd hoe hij reageert als ie een keer echt doormidden geschopt wordt...
Hij weet niet meer welke sport hij speeltExocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:16:
Sterling kan goed rollen
Weg
Insert "football is rollin' Home" meme.Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:16:
Sterling kan goed rollen
⏩ PVOutput☀️
Lijkt wel EK 2008. NL speelde sterren van de hemel maar verloren toen het om de knikkers ging.
Nu Italie die het niet waar kan maken.
Nu Italie die het niet waar kan maken.
[ Voor 18% gewijzigd door Dracula op 11-07-2021 22:17 ]