Tomorrow is not today!
Zoiets zagen we in de halve finale ook al...toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:37:
[...]
Alleen fluit ie wel als die Engelsen duikelen en andersom niet
โ Telecommunicatie van vroeger
๐
Alles over spoor en treintjes
Inderdaad, Kuipers kan helaas niet tegen de druk van het publiek, had ik wel verwachttoolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:37:
[...]
Alleen fluit ie wel als die Engelsen duikelen en andersom niet
Nu nog overspelen als de 16 in zicht is.Dracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:35:
Zo chiesa gaat een keer niet liggen
Misschien lopen die ballenjongens weer te zieken, dat was vorige wedstrijd ook 2 keer dat ik zag.carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:37:
Wat is er aan de hand, dat duurde lang voor hij ingooide.
โ What does that mean? โ
Wie zegt dat?poor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:38:
Ja natuurlijk, nu ligt het aan Kuipers..
Manmanman
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wou het net vragen. Past er ook wel bij bij dat tokkie publiekHupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:36:
Zit iemand in publiek met een fluitje. Net bij Shaw goed te horen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verder blijf ik het een aanfluiting vinden om Engeland te zien voetballen. Het is jammer dat veel top landen niet het niveau hebben gehaald wat ze normaliter zouden moeten halen. Een Frankrijk of Duitsland in goede doen laat niets van zoโn ploeg heel.
En ook nog vragen om de bal.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:39:
Ongelofelijk hoe vaak je buitenspel kan staan.. dit zie je toch aankomen als speler?
โ What does that mean? โ
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik zeg het, Italiรซ heeft last van tunnel vision.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:39:
Ongelofelijk hoe vaak je buitenspel kan staan.. dit zie je toch aankomen als speler?
Dat wordt tijdens de break even de plannen veranderen.
Omdat ze gewonnen hebben halve finaleNew Yorker schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:39:
Wat doet Italiรซ in Finale?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I have no special talent. I am only passionately curious.
uit de EU stappen om vervolgens het Europees Kampioenschap te winnen is toch een beetje als weggaan bij je vrouw maar nog wel even de postcodeloterijknaller komen innen als 'ie op je oude adres valt
โ Arco (@arcinho) 11 juli 2021
Volgens mij trek jij de verkeerde conclusies uit de posts. Het is niet causaal, just my 2 cents.poor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:40:
[...]
Ongeveer iedereen hier nu ze niet kunnen huilen over het spel van Engeland etc.
Probleem van Italie is alleen dat die middenvelder te weinig bewegen. Zo zijn ze ook te makkelijk te verdedigen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 11-07-2021 21:41 ]
๐
Het regent.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Ik zit op NOS stream en het gras is een soort vage groene smurrie
In mijn optiek hadden de Denen het meer verdient dan Engeland. De Engelse spelen pas sinds Saka goed.
โ What does that mean? โ
Angstzweet van ItaliรซMrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Ik zit op NOS stream en het gras is een soort vage groene smurrie
๐
Mwah, ik wil het nog wel even terugzien, maar als dat idd natrappen was, dan is dat toch lelijk gemist.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:41:
Kuijpers fluit.prima
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou nou, valt ook wel weer mee hoor.eric.1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:41:
Als neutrale kijker vind ik er geen zak aan. Slechte pot man.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ow das gewoon de grasmatโฆ..MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Nee
Het ziet er zo uit https://i.imgur.com/wstFg1Z.png

Kijk je op SD i.p.v. HD?MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Nee
Ik kijk gewoon Nederland1 HD, en dat is veel beter dan jouw afbeelding.
Speel ook Balls Connect en Repeat
lekkere compressie op de stream.....MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Nee
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Beetje MIlan stijl van jaren 90.
20 min gas geven. 20 min pause. 5 minuten gas geven. Rust.
โ What does that mean? โ
Ze missen echt een nummer 10 lijkt het.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:41:
Nouja moet wel complimenten aan Engeland geven. Want het is wel hun verdienste dat Italiรซ het niet weet. Zetten goed druk op de juiste mensen.
Probleem van Italie is alleen dat die middenvelder te weinig bewegen. Zo zijn ze ook te makkelijk te verdedigen.
Sterling.. wat een speler, mag je voor mij al geel geven voor de wedstrijd.
Elect a clown, expect a circus.
Kan wel even op ziggo inloggen kijken of dat beter is.Onbekend schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:43:
[...]
Kijk je op SD i.p.v. HD?
Ik kijk gewoon Nederland1 HD, en dat is veel beter dan jouw afbeelding.
โ What does that mean? โ
Ja echt hรจ. Jankbal. Zo zijn dr meer die gaan jammeren als ze weer eens makkelijk gaan liggen.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:44:
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze zijn nog erger dan hun Zuid Europese collegaโs bij elkaar.Slasher schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:44:
Wat een jankerds zeg die rice en sterling
Tja je kan gelijk hebben, vergeet niet, wij zijn Tweakers en hebben de ballen verstand van foebel (maar wel van Tv's).MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:17:
[...]
Nou ze zijn behoorlijk aan het schipperen achter bij Italie.
Ik zou er geen geld op zetten.
Zat hetzelfde te denken, totaal niet zichzelfVerwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:44:
Ik zou bijna een grapje willen maken over matchfixing.
Mijn god wat is Italiรซ slecht.
Je kan beter kijken via Ziggo Go, NLZiet of KPN.. die streams van de NPO zijn niet super top, tenzij je NPO Plus had dacht ik.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Nee
Tegen Spanje zat er wel wat verval in maar dat werd de tweede helft recht gezet. Hopelijk komt er weer een opleving.
- als Nederland speler in de achtste finale verliezen van Tsjechiรซ.
-als Italiรซ speler de finale verliezen van dit Engeland.
โ What does that mean? โ
Dat heb ik met Kane. Zo grote kerel, maar ligt meer op de grond dan dat die staat.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:44:
[...]
Ze missen echt een nummer 10 lijkt het.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat laatste, want dat is onnodig.Tuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:47:
Ik vraag me toch eens af wat erger is:
- als Nederland speler in de achtste finale verliezen van Tsjechiรซ.
-als Italiรซ speler de finale verliezen van dit Engeland.
Ja je nagaan dat 'wij' van Arsenal interesse hebben in deze gast. Sanchez was bij ons 2x beter dan hem.Gunner schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:45:
[...]
Ja echt hรจ. Jankbal. Zo zijn dr meer die gaan jammeren als ze weer eens makkelijk gaan liggen.
Eerste helft via Langs de Lijn gevolgd, sorry meneer in de groene Volvo die ik bijna de berm inreed voor Zwolle om 21:02.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die vraag stel ik mezelf al 3 wedstrijden bij Imobiletoolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:48:
Waarom staat Insigne nog steeds in de basis? Die speelt me een partij slecht heel dit toernooi..
Helemaal mee eens, dat doet hij in de PL ook standaard.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Dat heb ik met Kane. Zo grote kerel, maar ligt meer op de grond dan dat die staat.
Er zijn inderdaad meer die op de lijst kunnen.
Sterling? Echt. Geen idee waarom die zoโn move zou maken.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Ja je nagaan dat 'wij' van Arsenal interesse hebben in deze gast. Sanchez was bij ons 2x beter dan hem.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Italie kan dit nog makkelijk winnen/gelijk spelen als ze zich zelf weer herpakken..
Staat Immobile op het veld?Tuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Die vraag stel ik mezelf al 3 wedstrijden bij Imobile
Een dikkere internetverbinding lost dat volgens mij op.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Nee
Ik zit TV te kijken, en daar heb je dat probleem niet.
Verwijderd
Spanje, Belgiรซ, Duitsland, Portugal...
Nee die ligt ergens in het strafschopgebied van Belgie
Ah wat leuk de AH reclame! ๐
Bedoel je Immobile niet? Insigne was tegen Belgiรซ bijvoorbeeld primatoolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:48:
Waarom staat Insigne nog steeds in de basis? Die speelt me een partij slecht heel dit toernooi..
100MBit lijkt me wel zat.mavaros schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Een dikkere internetverbinding lost dat volgens mij op.
Ik zit TV te kijken, en daar heb je dat probleem niet.
Ligt meer aan de NOS denk ik die een gierige stream doen
โ What does that mean? โ
Immobile moet aanvoer krijgen, dan is ie dodelijk effectief. die krijgt ie alleen niet met Insigne die alleen maar inlevert bij de tegenstander en Chiesa die de oogkleppen op doet zodra de 16 in zicht komtTuupie schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Die vraag stel ik mezelf al 3 wedstrijden bij Imobile
Ben je serieus? Ik heb Spanje toch echt verschrikkelijk voetbal zien spelen. De andere waren buiten Belgiรซ misschien, ook niet top.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
Het is toch bijzonder dat toernooivoetbal. England gaat het EK winnen als Italiรซ zo blijft spelen. Zoveel landen gezien die beter voetballen dan dit Engeland.
Spanje, Belgiรซ, Duitsland, Portugal...
Italie heel veel passes over 2 meter afstand. Dat tikt aan en dan krijg je dat soort statistieken
Ik wil nou wel eens weten wie die vrouw in de reclames voor Prijsvrij vakanties is.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
Ik zie de Italianen dit niet meer gelijkmaken.
Ah wat leuk de AH reclame! ๐
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ook z'n enige wedstrijd en maar op momenten. Verder echt dramaD-e-n schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Bedoel je Immobile niet? Insigne was tegen Belgiรซ bijvoorbeeld prima
Geeft toch prima de 1e helft weer? Na de 1-0 heb ik de Engelsen niet meer gezien.
Dat heeft 'ie de rest van het toernooi anders niet echt laten zien. Immobile zou echt de eerste man zijn die ik eruit zou halen als ik bondscoach was van Italiรซ.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Immobile moet aanvoer krijgen, dan is ie dodelijk effectief. die krijgt ie alleen niet met Insigne die alleen maar inlevert bij de tegenstander en Chiesa die de oogkleppen op doet zodra de 16 in zicht komt
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En ik ga straks de EK-reklames van Loekie missen.loekf2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:52:
[...]
Ik wil nou wel eens weten wie die vrouw in de reclames voor Prijsvrij vakanties is.
๐
Schijnt dan City hem wilt verkopen om plaats vrij te maken voor Harry Kane. Tenminste dat was het gerucht destijds.Gunner schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:49:
[...]
Sterling? Echt. Geen idee waarom die zoโn move zou maken.
Dat klopt, maar ik vind zijn rendement op dit EK, afgaande op voorgaand wedstrijden, toch wel teleurstellend.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Immobile moet aanvoer krijgen, dan is ie dodelijk effectief. die krijgt ie alleen niet met Insigne die alleen maar inlevert bij de tegenstander en Chiesa die de oogkleppen op doet zodra de 16 in zicht komt
Loeki blijft voorlopigAW_Bos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:53:
[...]
En ik ga straks de EK-reklames van Loekie missen.
Logisch, Engeland hoeft ook niet. Die 1-0 verziekt het een beetje, want dan wordt de bus geparkeerd.autje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:54:
Tot nu toe is het allemaal maar vrij matig, van beide zijden. Ik heb wel het idee dat Italiรซ het iets meer probeert.
Hopelijk kunnen de Italianen zich herpakken straks want dit lijkt nergens op.
Sidenote: wat een gigantisch onsportieve k#tsupporters hebben die Engelsen zeg, bah.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, eens. Maar er zijn natuurlijk momenten dat Engeland aan de bal is, en dan doen ze er niet heel veel mee.Tk55 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:55:
[...]
Logisch, Engeland hoeft ook niet. Die 1-0 verziekt het een beetje, want dan wordt de bus geparkeerd.
Kane speelt wel goed, moet ik zeggen.
Verwijderd
Ik wel hoor.. 1 momentje, dood spel moment, foutje van Maguire, en het is 1-1.HollowGamer schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:50:
Ik zie de Italianen dit niet meer gelijkmaken.